Anna Luitek, dyrektor Grupy Lotos ds komunikacji, poinformowała o wycofaniu ze sprzedaży na stacjach Lotosa napoju Tiger Energy Drink. To działanie jest odpowiedzią na skandaliczną kampanię reklamową napoju.

Twórca reklamy, agencja J. Walter Thompson Group Poland,  opublikowała w social mediach przeprosiny za przekroczenie granic dobrego smaku w reklamie energetyka. Osoby odpwiedzialne za reklamę w skandaliczny sposób nawiązującą do Powstania Warszawskiego, zostały natomiast zwolnione. Firma przekazała także zadośćuczynienie na rzecz żyjących weteranów Powstania. Była to kwota rzędu pół miliona złotych. 

Bojkot produktów firmy Maspex- producenta Tiger Energy Drink, ogłosiło również Polskie Radio. 

Miejmy nadzieję, że w ślad za Lotosem pójdą inne firmy. Cel NIE uświęca środków, zwłaszcza jeśli chodzi o cenne dla Polaków wartości...

yenn/Twitter, Fronda.pl