W kwietniu „Wyborcza” zanotowała poważny spadek sprzedaży – aż o 15,84 proc. Średni wynik sprzedaży dziennika wynosi 176 884 egzemplarze (w kwietniu ubiegłego roku średnia sprzedaż wynosiła ponad 210 tys.).

Spadki odnotowały także inne tytuły, ale nie były one tak wielki. Na pierwszym miejscu pod względem sprzedaży jest „Fakt” (spadek o 2,98 proc.). Na drugim, pomimo dużego spadku, jest  „Wyborcza, zaś na trzecim – „Super Express” (spadek o 5,64 proc.).

Spadek odnotowała także „Rzeczpospolita” (o 9,27 proc.) oraz „Gazeta Polska Codziennie” (procentowo, ten tytuł stracił najwięcej czytelników, bo 24,4 proc.). „GPC” w kwietniu 2014 kupiło ponad 21 tys. osób, zaś rok temu blisko 28 tys.).

Beb/Wirtualnemedia.pl/Gosc.pl