Liderem wśród tygodników opinii jest „Gość Niedzielny”, który w porównaniu z lutym 2013 odnotował spadek sprzedaży o jedyne 4,65 proc. Na podium jest także „Polityka” i „Newsweek” (oba tytuły w ciągu roku poniosły cenę o 90 groszy).

Największe spadki sprzedaży mają prawicowe tygodniki opinii – „W sieci”, „Do Rzeczy” i „Gazeta Polska”. Pismo braci Karnowskich zanotowało spadek o 23,94 proc i plasuje się na czwartym miejscu (tytuł w ciągu roku podniósł cenę z 3,90 na 5,90 zł).

Na piątej pozycji znalazł się konkurencyjny tygodnik „Do Rzeczy”, który zanotował największy spadek w zestawieniu – aż 40,83 proc. Rok temu pismo pod redakcją Pawła Lisickiego plasowało się na czwartej pozycji. Cena tego tygodnika także wzrosła – z 4,95 na 5,95 zł.

Największy wzrost sprzedaży zanotował w lutym „Tygodnik Powszechny”. Pismo zmieniło w ostatnim czasie szatę graficzną i format.

mbw/Wirtualnemedia.pl