„Gość Niedzielny” utrzymuje pozycję lidera na rynku czasopism opinii. W pierwszych trzech kwartałach 2014 roku sprzedaż tygodnika wyniosła 141 025 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku obniżyła się ona o 0,05 proc.

To jednak najmniejszy spadek wśród badanych tygodników. O 2,75 proc. spadła sprzedaż tygodnika „Polityka” (obecnie jest na drugiej pozycji w rankingu) oraz „Newsweeka” - o 5,59 proc., co plasuje pismo na trzecim miejscu.

Tuż za podium znalazł się tygodnik „W sieci”, którego sprzedaż spadła 18,96 proc. Największy spadek sprzedaży odnotowało jednak „Do Rzeczy” - aż o 31,59 proc.

Jedynym tygodnikiem, którego sprzedaż wzrosła, był „Tygodnik Powszechny” (wzrost o 1,53 proc.).

MaR/Wirtualnemedia.pl