09.02.21, 11:38fot. yt/muzeum emigracji

Gretkowska oddała matkę do domu opieki

- Znalazłyśmy cudowny dom opieki pod Łodzią, w willowej dzielnicy, pod lasem. Jest rzeczywiście cudowny, chociaż w moim zachwycie mogą być wątki wyrzutów sumienia – napisała na Facebooku znana pisarka Manuela Gretkowska.

Dodała także, że „mama znowu przesypia noce, rany wyleczone do sucha. Znowu chodzi, uśmiechnięta, znalazła towarzystwo, jest zaszczepiona”.

Po oddaniu schorowanej matki do domu opieki w okolicy Łodzi, pisarka wyraża nadzieję, że tam będzie jej lepiej. Pomimo tego nie uniknęła jednak poczucia winy.

Na przełomie grudnia i stycznia opiekowała się swoją matką w zastępstwie siostry, która wyjechała na Ukrainę.

- Zaopiekowałam się, więc mamą, skazaną zaocznie na śmierć, po internetowej wizycie chirurgów. Przepisali nawet plastry z morfiną. Mamie dolega starość i niegojące się rany nóg, z których jak z pni żywicy wycieka woda. Dziennie, kilka szklanek. Opatrunek wrósł w ranę i biedna mówi, że woli umrzeć niż znowu cierpieć. Siostra we Lwowie, ja bezradna. Zostawić nieoczyszczoną ranę, zakażenie. Trzeba znieczulić – napisała Gretkowska.

 

mp/instagram/pap/portal tvp info

Komentarze

rebeliant2021.02.13 13:43
"Pomimo tego nie uniknęła jednak poczucia winy" - a zatem to już pewne, że śfiąłobliwe kapucyny spod rydzyka nie uniknęły spuszczenia się w konsekrowane galoty ojcza z Gładzelufe. Co do samej sprawy - jeśli matka tej baby będzie mieć lepiej niż dzieci z Zabrza nad którymi czuwał śfięłty Boromeusz z nieugiętym śfięłtym Jeżu, to będzie ona mieć jak w raju.
gret2021.02.13 9:19
No widzisz babska pokrako.Wystarczyło tylko żebys nie była przy niej i już jest człowiekiem szczęśliwym.I nie musiała dawać nic za 500 plus.
Jerzy2021.02.10 17:43
żydówka czy ukrainka??? zresztą, bez różnicy - oni po jednych pieniądzach... jakiej narodowości by nie była to jednak warto jej pogratulować humanitarnego zachowania... gdyby była żydówką to w takiej powinna przydusić by mamusię poduchą, w przypadku ukraińskiego pochodzenia powinna ją nadziać na widły i przybić do drzwi stodoły... gratuluję manuela! Jednak lata pobytu wśród ludzi coś do twego wnętrza wniosły...
przemyśl-72021.02.10 11:47
Nie jest tak źle.Wśród zachwytów inwazji,jak jest dobrze,jesst dobrze ,bo nie poddała jej eutanazji.
Franek2021.02.10 0:17
Czy wiecie, że Gretkowska ma dwie łechtaczki????????????????
Nie zapominaj, że wszystkie łechtaczki2021.02.10 11:37
Gretkowskiej i jakiekolwiek inne możesz sobie pooglądać co najwyżej w Internecie.
imago2021.02.9 20:22
Starość okazuje się okrutna, nawet jak się wychowa kilkoro dzieci. Niestety, ale te dzieci które były najbardziej hołubione przez rodziców, wspierane przez nich finansowo i zabezpieczone na życie, w chwili "prawdy" okazują się najbardziej okrutne, egoistyczne, wyrachowane i cyniczne. To właśnie one z uśmiechem na twarzy i gębą pełną kłamstw i frazesów o komfortowej sytuacji stworzonej matce, oddają matkę do umieralni... Ta już nie umie mówić, nie umie samodzielnie jeść, pić i poruszać się, ale słyszy, rozumie, czuje ... i płacze z bólu, bezsilności i żalu do trójki swych ukochanych, wybranych i zawsze tych lepszych dzieci. To czwarte, zawsze gorsze, co to musiało sobie radzić w życiu samo, nie ma nic do gadania, większość zadecydowała - ta wykształcona i zaopiekowana w życiu za matki pieniądze i jej staraniami. Matka ma zostać w umieralni, nie mają zamiaru współdzielić się opieką nad matką, mają swoje życie i swoje rodziny ! A to jedno co ma sumienie, może matkę zabrać, ale niech nie liczy na wsparcie, pomoc w opiece, niech się zwolni z pracy, niech wpadnie w długi, niech padnie ze zmęczenia... Tamci się śmieją i dzielą spadek.... Wierzę, że chociaż Pan Bóg to widział...
Franciszek2021.02.10 12:42
Niestety często taka jest prawda i to najbardziej boli :(
Po 11 ...2021.02.9 19:39
Są gorsze historie. Ja słyszałem o oddaniu starszej chorej osoby pod opiekę obcych lekarzy w jakimś szpitalu. Poważnie.
man.of.Stagira2021.02.9 19:30
KIM trzeba być, żeby tak opiekować się niedołężną matką, żeby opatrunek WRÓSŁ w ranę? // QRVA mać nie człowiek do tego dopuścił!
T.2021.02.10 8:21
Może się po prostu nie znać i nie wiedzieć jak to działa, jak często trzeba zmieniać, jak pielęgnować. Opieka osoby schorowanej to też jest jednak zawód, który wymaga wiedzy i doświadczenia (jak stolarz, piekarz, kucharz, informatyk). To trochę tak, jakbym zapytał kim trzeba być, żeby nie umieć rozwiązywać równań różniczkowych, bo przecież to prościzna. Otóż nie dla każdego.
Czyt2021.02.9 18:02
Polacy, jaki troskliwy naród. Kilkadziesiąt osób martwi się o matkę Pani Gretkowskiej.
opty2021.02.9 17:06
.... a może pawulonik??? Aborcja zabieg medyczny......
Jahu🐟2021.02.9 17:01
A co już wróciła? No popatrz a za granicą miało być tak pięknie..co ciekawe ateistka nawet sumienie u siebie odkopała..
Anonim2021.02.9 15:03
Gretkowsko,chyba placisz za ten dom opieki z wlasnej kieszeni?!Co nie???!!!
Wania Antonim2021.02.9 16:20
oni oddają do darmowych domów prowadzonych przez siostry zakonne
Anonim2021.02.9 16:44
co to znaczy "darmowych"?!
no to już może wyemigrować2021.02.9 14:58
//////////////////
Art2021.02.9 14:10
No i? Jaka jest teza tego tekstu? Pisarka zła bo oddała mamę pod troskliwa opiekę innych ludzi? Czy Wy jesteście normalni w tej redakcji? Co to za prymitywne, plemienne myślenie ?
Moly2021.02.9 15:01
normalni nie wiem. ale zli ludzi: tak
Art2021.02.9 16:46
Masz bardzo dziwne pojęcie zła. Prawdopodobnie wszystko co inne jest dla ciebie złe. Twój problem. Nie przerzucaj go na innych.
Art2021.02.9 16:53
Sorry Molly, zrozumiałem na opak Twoja wypowiedz. Przepraszam.
nn2021.02.10 14:52
Widać człowieku, że nie wiesz na czym polega "troskliwa opieka" w takich domach
Art2021.02.10 18:22
Ty masz jakieś retrospekcje z lat '80.
Dan2021.02.9 13:55
Co to za pierdoły. Opatrunek wróśł w ranę. To co, nie był przez miesiąc wymieniany?
janusz2021.02.9 14:06
Skąd wiesz czy ten opatrunek wrósł w domu - a może w szpitalu?
Dan2021.02.9 14:11
No faktycznie Janusz z Ciebie. Przeczytaj dokładnie tekst a zrozumiesz. Ciężko dyskutuje się z kimś kto nie potrafi zrozumieć tego co czyta.
Karol2021.02.9 17:44
Dan, szkoda czasu na tlumaczenie januszowi. janusz, to janusz i tyle w temacie ! Nie chodzi mi oczywiscie o imie, bo imie jest normalne, jak kazde inne !
PAweł2021.02.9 13:52
A nie tak bardziej europejsko ? Do Holandii ? Tam by szybko ogarnęli temat.
Anonim2021.02.9 14:05
PAweł nie każdy musi tak jak Ty. Wybór to nie nakaz.
PAweł2021.02.9 14:21
No ja to bym w ogóle nie oddał rodziców do przytułku ale ja jestem ciemnogrodzianinem katolickim z Polski a Pani Manuela jawiła się w swoich wypowiedziach jako niesłychana wręcz Europejka za którą z trudem nadążają najwięksi spece od eutanazji i wszelkich rodzajów aborcji z takich czołowych potęg jak Holandia, stąd moje miłe zaskoczenie. I proszę nic mi tu nie imputować.
Moly2021.02.9 15:03
Ale to nie chodzi o eutanazje dla p.Manueli. Wiec co ma piernik do wiatrka
smyk2021.02.9 13:46
Ja mamą opiekowałem się w domu 5lat i nie oddałbym nigdy do domu opieki.A ta ujadająca wściekle i opluwająca prawą strone bez mrugnięcia pozbywa się matki.Wstrętny typ.
anonim2021.02.9 14:05
Nie każdy, tak jak Ty, ma możliwość rzucić pracę i 5 lat żyć z oszczędności i poświęcić wszystko schorowanej matce. Nie każdy, tak jak Ty, ma fachową wiedzę na temat opieki geriatrycznej. Nie każdy, tak jak Ty, ma odpowiedni sprzęt w domu. Nie oceniaj.
Anonim2021.02.9 14:21
Ciekawe, czy z własnych oszczędności, czy z naszych.
Wuj.2021.02.9 17:44
Pani Gretkowska ma kupę pieniędzy i czasu, bo ciągle wyjeżdża zagranicę, więc ona mogłaby się matką zająć. Siostra mogła, ale dla p. Gretkowskiej to za duży wysiłek więc hop do przytułku. Gdyby tak nie uczyła moherów przyzwoitości to temat byłby dla mnie nie do dyskusji, ale tak?
Art2021.02.9 14:08
No i co z tego ze się sam opiekowałeś mama przez 5 lat. Chcesz za to medal? Oddanie rodziców pod opiekę specjalistów to jakiś problem? Ty normalny jesteś?
Bart2021.02.9 14:15
Ile masz lat,ze tak piszesz? Wiesz,że dla starych ludzi największą traumą jest oosamotnienie w domu opieki.
Art2021.02.9 14:23
Nie. Największa traumą jest brak możliwości opiekowania się rodzicem przez dzień i noc. Z różnych powodów. Samotnosc jest w domu, gdzie nikt rodzica nie odwiedza, a córka pada na ryj pracując i opiekując się rodzicem.
jp2021.02.9 16:12
Typowy przykład kapralizmu. Dlatego że "smyk" musiał/chciał się opiekować matką sam przez 5 lat to inni niech też pocierpią. Nałożyć na nich obowiązek cierpienia.!!! Chyba nie opiekował się z miłości do swojej matki dlatego teraz pluje jadem.
Wuj.2021.02.9 17:47
Twój jad lepszy, bo nowoczesny.
ja2021.02.9 13:43
nie krytykuje ale ona ma taki charakter pracy ze z zatrudniona pomoca mozna dac rade
pp2021.02.9 14:08
"taki charakter pracy" - to znaczy jaki? O ile wiem jest pisarką, z tego żyje. Czyli żeby mieć co jeść musi pisać, zamknąć się w pokoju na 8-10 godzin dziennie i w pełnej koncentracji pisać. Czym to się różni od innej pracy? Chyba tylko tym że wymaga większej koncentracji.
On2021.02.9 14:13
Powiedz od razu, że ona się koncentruje ponad 16 godzin dziennie i można ją będzie stawiać za wzór ukochanej córeczki
Art2021.02.9 14:12
Ale dlaczego ma robić to co się wydaje Tobie?
M.2021.02.9 13:35
Gretkowska "wspaniałomyślna" - przecież mogła mamie zafundować eutanazję.
Grzegorz2021.02.9 14:06
Mogła ale nie musiała. Po to płaci podatki żeby miała taki wybór.
Agnieszka2021.02.9 13:02
Opatrunek może przykleić się do rany, być trudnym i bolesnym do oderwania, gdy powstaje strup, ale ile trzeba go nie wymieniać na świeży, żeby wrósł ranę? Że chirurg działa na telefon to skandal, ale jeżeli na niego pani czekała ze zmianą opatrunku to drugi skandal. Rzeczywiście dobrze, że mama nie jest już pod pani opieką
Pp2021.02.9 13:59
Pani Agnieszko, pani wszystko tak diagnozuje przez Internet? Mam problem z hemoroidami - mogę podesłać kilka zdjęć. Pomoże Pani?
Agnieszka2021.02.9 20:51
Pan je sobie opisze przez telefon Niedzielskiemu, bo to jest największy spec od leczenia skoro akurat jemu w czasie pandemii Ministerstwo Zdrowia dali i potrafi bez badań a nawet wbrew nim ocenić i ograniczyć działania sprawdzonych leków (amantadyna) i zapewniać o 100% bezpieczeństwie i skuteczności eksperymentów medycznym, jakie są wciskane Polakom szczepionki. Pewnie panu szczepionką na covida nawet te hemoroidy wyleczy
hahahaha2021.02.9 12:50
lewacka eutanazja i szacunek dla rodziny. Na szczęście jestem Katolikiem i u mnie byl o i będzie inaczej HAHAHAHAHAHAHA
jula2021.02.9 12:46
Jeśli sobie nie poradziła, bo nie umiała, nie chciała, nie wiedziała jak, to było jedyne rozwiązanie. Nie rzucę kamieniem. Ciekawe ile km ma do ośrodka matki.
Agnieszka2021.02.9 13:05
A jakie to ma znaczenie? Oddać dziś rodzica do DPS, to zgodzić się, że się go może nie zobaczy do końca życia. To najgorszy czas na takie decyzje
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.02.9 12:45
no i co z tego, prawactwo też oddaje swoje matki do domów opieki, kolejne próby odwrócenia uwagi od problemów nierządu PiSd
PLAN2021.02.9 12:40
Pani jest taka elytarna i biedna. Ale książki pisze ....
Anonim2021.02.9 12:55
Dla prawicy każdy kto umie napisać dwa zdania złożone bez błędu, już jest elitą.
Polak2021.02.9 13:07
Prawciwy Polak blenduw ortograwicznych sie nie boji!
Grizzly2021.02.9 12:21
Wszystkim świętoj*bliwym katolom proponuję zająć się własnym tyłkiem.
Anonim2021.02.9 12:41
a tobie co gnije lewacki chamie
Grizzly2021.02.9 23:41
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka!
Hanka2021.02.9 12:21
Opatrunek wrósł w ranę?To jak się opiekowała?Dlaczego, nie zgłosiła mamy do przychodni jako chorą osobę?Przecież pielęgniarki środowiskowe , opiekują się takimi pacjentami.Skazała matkę na ból i cierpienie.Takie zaniedbania powinny być zgłoszone do prokuratury.Co za KREATURA
No jak to "jak się opiekowała" ?2021.02.9 12:25
W domu, samodzielnie, rodzinnie, wielopokoleniowo, po katolicku, nie oddając "do domu starców".
sylwe2021.02.9 12:19
to ona jest jeszcze w Polsce ?
pp2021.02.9 14:12
W odróżnieniu od sztandarowego elektoratu PIS wpłaca więcej podatku niż pobiera socjalu.
PPP2021.02.9 14:21
O kurde, ale poinformowany jesteś. Jak każdy lewak masz monopol na madrość. W skarbówce pracujesz?
Beno2021.02.9 12:19
No to Gretkowska będzie miała teraz znowu więcej czasu na pisanie bzdur.
xcxv2021.02.9 12:30
Napisz coś lepszego
Toni2021.02.9 12:16
Teraz pomyślcie co by zrobili lewackie i liberalne osobniki gdyby została wprowadzona aborcja na żądanie, drugi krok byłaby eutanazja dla starszych ludzi.
Anonim2021.02.9 12:18
A trzeci? No dawaj, uwielbiam słuchać tych prawackich bredni. "Dziś aborcja, jutro Auschwitz" xD
Art2021.02.9 14:18
Eutanazja to jest jakiś problem dla Ciebie? Pociesze Cię, nikt cię do niej nie będzie zmuszać. Wprost przeciwnie.
Józef2021.02.9 12:13
Gdyby to zrobiła Pawłowicz, to by była bohaterką, że załatwiła mamie pobyt w domu opieki.
sylwe2021.02.9 12:17
co ty powiesz
??2021.02.9 12:31
A dzieci? Jak Pawłowicz traktuje swojego męża i dzieci?
gogogo2021.02.10 0:33
Myślę, że podobnie jak Marta Lempart!!!!!
admin2021.02.9 12:11
To pokolenie tzw. liberałów z lewackim pochodzeniem. Mam nadzieję, że zostanie na starość potraktowana podobnie. Matka uciążliwa , brudzi, a stać ją na zatrudnienie pomocy, ale po co łatwo się pozbywa starej matki. Teraz będzie wychwalac jak to świetnie jest w domu starości samotnej kobiecie. Wstyd kobieto, ale niczego innego po tym typie ludzi nie mozna się spodziewać. Ale czego się spodziewać po osobie piszącej w Wsokich Obcasach.
Przecież "zatrudniła pomoc"2021.02.9 12:14
przekazując matkę pod opiekę pracownikom DPS.
admin2021.02.9 12:35
Czy wiesz co czuje matka którą dzieci oddają pod opiekę pracownikom DDPS? Mam kilku znajomych nie mają tak bardzo dobrych warunków jak ta pani, ale nie oddali swoich rodziców do DDPS tylko opiekują się, zatrudnili osoby podczas gdy ich nie ma bo pracują. Ale z kim ja tu rozmawiam, trzeba mieć poczucie odpowiedzialności oraz odruchy człowieczeństwa.
Grizzly2021.02.9 12:37
No wiadomo że każda jedna matka czuje i myśli to samo. Bo tak na prawdę na świecie jest tylko jedna matka - Matka Przenajświętsza.
A2021.02.10 9:40
ja myślę, że Matka Ziemia
Tak, wiem co czują.2021.02.9 12:40
Często staruszkowie z demencją nie rozpoznają swoich dzieci, albo mówią do nich "mamo" lub "tato".
Anonim2021.02.9 12:10
Ja pier*olę, no i co z tego? Skoro w domu opieki jest możliwość lepszego zaopiekowania starszą, schorowaną osobą, to co w tym złego? Rozumiem, że dla katoli jest przymus umartwiania się, i wiecznego robienia sobie i bliskim pod górkę?
admin2021.02.9 12:14
Matka zrobiła swoje czas się jej pozbyć. Gdyby nie było jej stać na zatrudnienie osoby do pomocy, to rozumiem, ale to chyba znaczy że pozbyła się utrapienia. Siostra się opiekowała ale naprawdę nie jestem zdziwiona.
Anonim2021.02.9 12:17
Jakie pozbyć? xD przekazanie starszej osoby pod opiekę fachowego, wykwalifikowanego personelu to "pozbywanie się"? Ej, powiem ci coś w sekrecie - osoby w domach spokojnej starości można odwiedzać. Ba, nawet porozmawiać i przytulić pozwalają!
admin2021.02.9 12:37
Poczekaj jeszcze trochę też cię przytulą w domu starości, jak będą mieli czas przyjechać. Nie oddałam swojej matki do końca była z z nami, nawet sobie tego nie mogłabym wyobrazić. No cóż JESTEM CZŁOWIEKIEM i potrafię podziękować.
Anonim2021.02.9 12:42
No i super że byłaś do końca, ale co mnie to obchodzi? Miałaś chęci rzucić całe życie aby zajmować się matką - Twoja wola. Nie każdy musi się na to decydować, i właśnie w takim celu powstały DPSy.
Lucjan2021.02.9 14:26
Życzę ci by ś na starość trafił do DPSu. Będziesz się tam czuł wspaniale, twoje dzieci też odetchną. Tam naprawdę jest bajeczne życie, sam zobaczysz. No, a jeśli ci sie tam nie spodoba to będziesz musiał przywyknąć. Powodzenia
Człowieczy los2021.02.9 12:09
nie jest bajką ani snem.
Olej2021.02.9 12:08
To jest człowieczy los i krzyż, który kiedyś każdy będzie musiał ponieść. Taka nasza ludzka dola. Prosić Pana Jezusa o miłosierdzie dla wszystkich cierpiących. Panie Zmiłuj się nad nami.
Art2021.02.9 19:51
Z takim podejściem do życia to tylko usiąść i płakać. Bo taki los. To się nazywa bezradność. Może być wyuczona. Ale można to przezwyciężyć. Tylko trzeba przestać się zasłaniać Panem Jezusem.
kotka2021.02.9 11:58
Popatrzcie, popatrzcie ta pani ma wyrzuty sumienia i w ... ogóle sumienie. Pisze takie kłamstwa w swoich książkach.
Wolisz żeby twoje dziecko2021.02.9 12:01
nie mające pojęcia o opiece geriatrycznej - metodą prób, błędów i "przeczytania w Internecie" próbowało ci przynieść ulgę w cierpieniu u kresu życia, czy lepiej żeby powierzyło to profesjonalistom?
jest2021.02.9 12:05
piszesz z pełnym przekonaniem?, czy tylko po to, aby uciec od problemu. Już nie wiemy co to znaczy być człowiekiem (relacje: matka-ojciec-syn).
Tak, jako osoba pracująca2021.02.9 12:06
w branży usług opiekuńczych.
Anonim2021.02.9 11:58
ale dlaczego nie wywiozła do angli i tam by została przecie chce wyjechać z Polski
jest2021.02.9 11:54
nie osądzam, ale w tej wypowiedzi znajduję jakieś resztki sumienia, jeszcze nie jest stracona, chyba, że chodzi tylko o zagłuszenie sumienia, ale wtedy to jest piętrowe zakłamanie
Nie wiesz ale się wypowiesz?2021.02.9 11:53
Nie każdy ma predyspozycje by zapewnić swoim najbliższym opiekę 24 godziny na dobę. Czasem lepiej też opłacić matce/ojcu porządny DPS niż wynająć opiekunów. W mieszkaniu może nie być miejsca na łóżko rehabilitacyjne czy wannę z drzwiczkami umożliwiającą wygodne dbanie o higienę staruszka.
Wszyscy won! wielki reset=nwo2021.02.9 11:53
https://www.youtube.com/watch?v=yI4jeU0Py2o
szpak bociana2021.02.9 11:52
ktoś tu chyba myli profesjonalną opiekę (koszt ok. 5000 pln /miesiąc) z "umieralniom u sióstr"
jle_ffm2021.02.9 11:51
A co w tym szokującego? Wiele osób ma cięąka sytuacje i robi podobnie. Co w tym złego, przecież nie wyrzuciła jej pod most. Czym się Frondel tak ekscytuje? Czy aby nie chodzi o to aby mimo wszystko, tak po 'katolicku' dowalić Gretkowskiej ?
jest2021.02.9 11:55
to Gretkowska ma problem, a nie katole, i dobrze, że jeszcze ma jakieś resztki sumienia
Pp2021.02.9 11:51
Zdaniem frondy powinna wszystko rzucić, żyć z emerytury Matki i opiekować się nią mimo braku fachowej wiedzy medycznej w tym temacie?
jest2021.02.9 11:57
tak, może by zrozumiała co to znaczy być Człowiekiem
I podawała niewłaściwe leki2021.02.9 12:05
poiła niewłaściwymi ziołami i sprawiała niepotrzebne cierpienie niewłaściwym obchodzeniem się z jej ciałem? Ważący ponad pięćdziesiąt kilogramów staruszek to nie niemowlaczek, którego można wykąpać i przewinąć jedną ręką.
czyt2021.02.9 18:09
Ty na pewno wiesz co to znaczy.
admin2021.02.9 12:03
zdaniem CZŁOWIEKA winna zatrudnić pomoc, bo stać ją na to. Ale lepiej się pozbyć z domu uciążliwą stara matkę. Ten typ ludzi nie zna słowa MIŁOŚĆ i POŚWIĘCENIE.
Po pierwsze to nie "człowieka"2021.02.9 12:06
tylko dwoje opiekunów, by mogli się zajmować osobą na zmianę. Po drugie taki dom/mieszkanie trzeba odpowiednio wyposażyć by zapewnić staruszce maksimum komfortu.
Anonim2021.02.9 12:12
stać ją na to!!, otrzymała tyle nagród pieniężnych za swoje książki, wiec niech spłaci dług, który zaciągnęła u swojej matki, a jeśli braknie , to niech pomoże mąż - podobno katolik
Nie lajkuj własnych komentarzy2021.02.9 12:16
to po pierwsze. Pod drugie w DPS na dyżurze zawsze jest więcej niż jedna osoba, to bezpieczniejsze rozwiązanie niż opiekun w domu, który musi spać, wyjść po zakupy i tak dalej.
Anonim2021.02.9 12:36
Uprasza się o nierozporządzanie cudzymi pieniędzmi, jak typowy polski robak. Tfu!
Córka2021.02.9 11:47
Nie mogę skrytykować Gretkowskiej. Coraz częściej żyjemy w strukturze jednopokoleniowej. Jeśli matka czuje się kochana, zaopiekowana to nie osądzajmy.
Anonim2021.02.9 11:44
Gretkowska oddała schorowaną matkę pod opiekę profesjonalistów - taki winien być tytuł...
ole2021.02.9 11:53
Lewackie podejście do odpowiedzialności za rodziców w Polsce dzięki Kościołowi i tak jest o niebo lepsze, niż w takiej Wielkiej Brytanii...tam by ją zagłodzili, zaś w Holandii wstrzyknęli śmiercionośny zastrzyk.
Jesteś lekarzem?2021.02.9 11:55
A ty byś zabił matkę podając jej leki na nadczynność tarczycy przy niedoczynności lub odwrotnie?
Czyt2021.02.9 18:04
Tak, w Holandii wszystkich starych zabijają. Tylko w Polsce dzieci myślą jak tu starym rodzicom dogodzić!