Nad koncernem medialnym Agory zawisł mrok, a światełko nadziei jest coraz mniej dostrzegalne. 

Jak donosi portal wirtualnemedia.pl, Agora w ubiegłym roku zanotowała 13,2 mln straty netto (podczas gdy w 2015 roku zanotowano zysk netto wynoszący 15,3 mln zł). 

Ponadto wpływy ze sprzedaży "Gazety Wyborczej" znacząco zmalały, dokładnie o 6,2 proc. Jeszcze większy był spadek zysków z reklam, bo wynoszący aż 21,6 proc. 

Łącznie spadek wpływów w segmencie prasowym wyniósł prawie 11 proc. 

Nawet dodaktowe wpływy nie pomogły spółce. Wirtualnemedia zauważają, że część przychodów Agory stanowił zysk ze sprzedaży łódzkiej siedziby za 9,7 mln zł, 19 mln zł ze sprzedaży działki przy warszawskiej siedzibie, a także sprzedaż 49 proc. udziałów spółki Green Content za 14 mln zł. 

emde/wirtualnemedia.pl