09.11.20, 18:42fot. yt/janusz jaskółka

Oburzony tata uczennicy pisze do kurii, bo ksiądz wyrzucił córkę z zajęć. Przyszła na nauki o bierzmowaniu w maseczce z ,,piorunkiem''

- Przed chwilą ksiądz wywalił moją córkę z kursu do bierzmowania tylko za to, że miała czarną maseczkę z czerwonym piorunem. Oprócz tego potraktował ją jak człowieka gorszej kategorii, wyszydził i oszkalował — napisał na Facebooku oburzony tata dziewczynki.

Dodał też:

- Ja tego tak nie zostawię. Idę do proboszcza, a jak będzie trzeba, to do kurii!!! Mamy dość

Sytuację, o której mowa, opisuje „Gazeta Wyborcza” jako historię Zosi i jej ojca. Zosia ma być według relacji „GW” uczennicą klasy I liceum, która uczęszcza na kurs przygotowujący do przyjęcia sakramentu bierzmowania w parafii św. Szczepana w Krakowie. Sakramentu bierzmowania, to znak dojrzałości chrześcijańskiej, o czym najwidoczniej zapomniała Zosia i jej taka.

We wpisie ojca Zosi na Facebooku czytamy także o zachowaniu księdza:

- Na koniec poprosił, by poszła z nim do zakrystii. Tam popadł w amok. Powiedział jej, że promuje śmierć i żyje w ciężkim grzechu, że chodzi na marsze. To nie jest prawda. Popieramy protest, ale na marsze nie chodzimy. Potem ksiądz poinformował córkę, że wyrzuca ją z kursu. Powiedział, że nie uczestniczyła we wcześniejszych spotkaniach. W większości uczestniczyła, a nieobecności wynikające z choroby zawsze były przez nas usprawiedliwiane

Dociekliwy ojciec po napisaniu skargi do kurii otrzymał następującą odpowiedź:

- Emblemat ten nie licuje z wartościami, po których stronie opowiada się jako praktykujący katolik, gdyż symbol ten używany jest obecnie m.in. do promocji aborcji na życzenie. Kłóci się to z mającym nastąpić podczas sakramentu bierzmowania potwierdzeniem przyjęcia katolickiego stylu życia

 

mp/facebook/gazeta wyboracza

Komentarze

Robert2020.11.12 17:50
Dobry wieczór. Jestem wprost unoszony miłością czytelników portalu. Tyle dobra, zrozumienia i postawy ewangelicznej, że tylko wariat jakiś powiedziałby "Jak oni się miłują, chcę do tej wspólnoty". Opamiętajcie się proszę. A może ksiądz powinien zapytać dziewczynki i rodziców, co nimi kierowało, tak normalnie spróbować porozmawiać. Coraz mniej mi to przypomina wspólnotę uczniów Jezusa. Dobrej nocy :-(
Robercik2020.11.13 8:36
Robert a skąd wiesz że nie rozmawiał ?
Wiki2020.11.12 8:32
A co miał zrobić? Powiedzieć super! Ojciec głupszy od córki.
Mimo2020.11.11 20:52
Ale macie zryte łby przez tych buców w sukienkach...
Robercik2020.11.13 8:37
Tych buców z LGBT?
nat2020.11.11 16:43
Założyć symbol barbarzyńców niszczących zabytki i miejsca kultu i iść do kościoła. Za swastykę czy sierp i młot też by ksiądz wywalił. I słusznie.
nick2020.11.11 13:07
A zatem do boju z naszym (-ą) babochłopem Lempartem na czele przeciw klechom!
anna2020.11.11 10:32
Symbol piorun trafiajacego w krzyż - co ten tatuś na głowę upadł? A może pójdzie do kurii z diabełkiem na koszulce? Wstyd i głupota.
waldi2020.11.11 12:12
gdzie ty tam krzyz widzisz?n :)
Sławek2020.11.11 10:22
Jeśli rodzice akceptują u swojej małoletniej córki ten zewnętrzny symbol sprzeciwu naukom kościoła to posyłanie na siłę wbrew własnym rodziców przekonaniom i przekonaniom dziecka jest ZAKŁAMANIEM.
Tożtoja2020.11.11 0:17
A po co takiej bierzmowanie? opluwa kościół, zapewne praktycznie niewierząca, znając życie podobnie jak jej "inteligentny tatulek", opowiada się za śmiercią nienarodzonych więc sama siebie per se wyklucza ze społeczności kościoła, wiec niech oboje nie mają pretensji. PISior nie może wejść do siedziby POwców i odwrotnie. Tak samo tutaj - jesteś anty to się nie pchaj. A nie - plujesz a potem masz pretensje że ktoś cię wyrzuca.
Ja2020.11.11 9:15
Tkz kościół zasłużył na opluwanie. Smutne ale prawdziwe
aaa2020.11.12 15:30
Chyba przez takich jak Ty???
Zosia2020.11.10 23:47
chyba pomyliła spotkania. Brawa dla Księdza za odwagę. Wstyd dla rodziców. Podwójny, bo jeszcze się awanturują. Tata Zosi myślał, że załatwi w ten sposób córci bierzmowanie?
pytanie2020.11.10 23:19
nie rozumiem człowieka. olać pedofilów
ja2020.11.10 23:00
Po niektórych komentarzach widać, ze szatan strasznie wyje z bólu i ze wściekłości. Wyje i bluzga, nawet już się sam opluł. Niedługo będzie z nienawiści rzygać. Niech dalej wyje :)) Więcej takich kapłanów pragniemy, niech stawiają sprawy jasno i konkretnie !
Beno2020.11.10 22:33
Bardzo dobra odpowiedź z kurii. Trzueba się opowiedzieć za Bogiem, za życiem, a jak się uznaje inne, sprzeczne z tym poglądy to wynocha. Ojczulek powinien sam się dokształcić i dać córce przykład.
antoni2020.11.10 21:20
No przecież to takie lewackie..Załatwić się komuś pod drzwiami na wycieraczkę, zapukać do drzwi i poprosić o papier toaletowy..A potem mieć pretensję że ktoś nie wytrzymał i zadzwonił na policję.Takie to są szumowiny lewackie
J.2020.11.10 20:19
Piorun, błyskawica to znaki satanistyczne. Szatana, który spadał z nieba do piekła.
kret2020.11.10 20:33
To w lecie jesteś świadkiem festiwali satanistycznych w postaci wyładowań atmosferycznych
T.2020.11.10 21:50
Piorun i błyskawica to symbole jednostek dowodzenia i łączności w WP
cam2020.11.10 23:49
Powiedz to bohaterom batalionu Zaremba-Piorun czy grup szturmowych Szarych Szeregów. Jak by żyli to strzelili by cię w ten tępy katofaszystowki dziób.
wierny2020.11.11 20:15
Tęcza i piorun to znak szatana. Tak myślą tylko imbecyle i decybele. hi hi.
artur2020.11.10 20:09
Czy Pan tata jest normalny? Nie może zrozumieć najprostrzych rzeczy?
Doris2020.11.10 19:25
Zgadzam się z kurią. ,,Wybór należy do Ciebie". To przecież hasło strajku kobiet. Albo postępujesz z naukami kościoła, albo nosisz czerwony Hitlerjugend
antek2020.11.10 19:15
Nie wiecie o co chodzi tej lewackiej chołocie? Chcieli by być chrześcijanami i mieć zapewnione życie wieczne a jednocześnie się qrwić na każdym rogu i z każdym, zabijać potem spłodzonę podczas tego qrwienia dzieci na zawołanie. To nie ludzie.Chciałem napisać że to bydło ale obraził bym zwierzęta. Szkoda słów na takie.........
Anonim2020.11.10 19:05
zapomnieli tatusiowi na końcu odpowiedzi dopisać Wypie...laj!
Faustyna2020.11.10 18:44
Słusznie ksiądz postąpił, bierzmowanie to sakrament a nie udawanie sakramentu.
Adam S2020.11.10 17:40
Ten tak zwany tata to może pedał?
pcv2020.11.10 17:52
żyd i mason jeszcze
pit2020.11.10 18:19
a może ty to ciota......
wierny2020.11.11 20:19
Nie może tylko na pewno.
kasikas2020.11.10 16:44
no to po co przyszła?
Student2020.11.10 18:14
Dokładnie, po co religia przyszła do szkoły, skoro może być przy kościele?
Krystian2020.11.10 19:33
Bo to Kościół szkoły zakładał, studenciku z WUML-u
Zenon2020.11.10 16:39
Dzięki temu dziewczyna przestanie brać udział w ogólnopolskiej obłudzie. Zamiast przestać chodzić do kościoła po bierzmowaniu, jak większość Polaków, będzie miała okazję to zrobić wcześniej. Dzięki temu uniknie ślubu kościelnego, a jej dzieci nie zostaną przymusowo zapisane do kościelnej instytucji. Same korzyści.
El Salvador en Polonia2020.11.10 16:34
To fajnie. Niech córka złoży wniosek o apostazję i przejdzie do kościoła starokatolickiego albo wybierze jakąś konfesję protestancką.
Halina2020.11.10 16:13
Bardzo dobrze zrobił....co ona nie miała świadomości! ;) PS> Nie musi uczęszczać na religię może chodzić na etykę!
Helena2020.11.10 16:04
Za moich czasów to nakopano by w 4 litery tatusiowi i córeczce może by coś do niego dotarło
Babid2020.11.10 16:07
Na szczęście nie ma już tych czasów
waclaw2020.11.10 16:51
tobie też kilka kopniaków
Babid2020.11.10 16:58
Aż z chęcią przyjmę
Jarosław2020.11.10 17:29
Wielka szkoda...
mnm2020.11.10 18:51
Szkoda
kret2020.11.10 18:56
Przemoc to najbardziej prostackie rozwiązanie
sdthg2020.11.11 13:07
ale skuteczne, na lewaków działa jak zaklęcie, niczego się tak nie boją jak motywacji fizycznej
K2020.11.10 15:49
Odpowiedź prosta apostazja
ferdek kiepski2020.11.10 15:59
będzie więcej miejsca w Niebie
Student2020.11.10 18:16
Dla księży pedofilów?
Prawda w oczy2020.11.10 18:46
Łżesz jak piesek LGBTQwska cioto
PePe2020.11.10 15:24
Następni, co chcieliby "cnoty nie stracić i rubelka zarobić"? Jednego dna profanować kościoły a drugiego na religię. Trzeba się zadeklarować w tę albo wewtę. Podobno to jest wojna, a na wojnie jednego dnia nie strzela się do wroga a drugiego gawędzi przy kawce. To już jest trudne do wyobrażenia jak to lewactwo jest załgane. Ciekawe co by ta tępa prukwa Lempard powiedziała, jakby ktoś z krzyżem przychodził na jej codzienne uliczne "parteitagi"?
Izabela2020.11.10 15:21
Odpowiedź kurii - w punkt!
Anonim2020.11.10 16:28
Kuria to się raczej powinna pedofilią wśród kleru zająć, a nie z nastolatkami się w dyskusję wpuszczać.
Do ,,Anonim"2020.11.10 16:50
aż tak boisz się ,,Kurii", bo wypowiadasz się anonimowo? Śmiało podaj swoje pełne nazwisko, jak jesteś tak odważmy pisząc swoje bzdury
No2020.11.10 15:16
a prawda to niech idzie się pasić.
A powinien2020.11.10 15:08
towarzyszyć człowiekowi i pomagać podejmować słuszną decyzję ale nauczono go się wywyższać i uroiło mu się, że jest kimś ponad ludzmi.
karol2020.11.10 15:05
Co się dziwić? Jaki ojciec taka córka!!!!
Jak widać2020.11.10 15:03
ksiądz uważa, że powinien zasłonić sobą Boga bo jest od niego ważniejszy. Bóg dał ludziom wolną wolę i każdy odpowiada za siebie i swoje czyny ale taki albo nie rozumie albo chce być bardziej boski.
Edek.2020.11.10 15:09
Bóg dał wolna wolę ale dał też 10przykazań które trzeba zachowywać. Idąc tokiem twojego plugawego sumienia to morderca ma prawo zamordować człowieka bo ten morderca ma wolną wolę. Naprawdę aż tak zepsute i zgniłe masz sumienie????
Faustyna2020.11.10 18:48
Ksiądz nie zasłania Boga, wręcz przeciwnie broni zasad KK przed bezczelną profanacją !!! Tylko idioci tego nie rozumieją albo wymądrzający się ateiści, którzy tak lubią "reformować" nasz Kościół. " a bramy piekielne Go nie przemogą "
Nina2020.11.10 14:49
Jak taka głupia rodzina to niech ją bierzmuje lampcera, a nie ksiądz katolicki. gówniara chce mordować dzieci na rozkaz zboczonej żydówy. Brawo ksiądz.
Anonim2020.11.10 15:17
Brawo, dzięki takiemu cymbałowi może jeszcze parę dzieci zrezygnuje z religii... Oby takich wiecej.
ginekolog2020.11.10 16:02
Będzie więcej miejsca w Niebie.
hirek2020.11.11 11:51
Za to ty pewnie na tym zyskasz jak ktoś jeszcze zrezygnuje z religii?? Będzie więcej narkomanów, pijaków i dziwek męskich albo żeńskich oraz przestępców którzy nie cofną się przed niczym bo mają tak wykoślawione sumienia że im wszystko wolno. No masz pomysł na to by ten świat był lepszy. Gratuluję
akryl2020.11.10 16:02
jeszcze do masonerii chce wstąpić i promować lobby gejowskie pewnie
Anonim2020.11.12 20:16
Brawo, "twój"wpis mówi,że z mądrością u "ciebie",coś na bakier.
anin2020.11.12 20:26
Tyle lat nauk i taka głupia i wstrętna wypowiedż ,pełna pychy,pogardy dla drugiego.Tego cię uczą w tym kk,bo Chrystus nauczał inaczej
Tomek2020.11.10 14:42
Tzw. lewactwo to chętnie by pewnie nawet zostali chrześcijanami tylko gdyby nie było 10przykazań Bożych. Robili by co tylko by im się chciało ale odpowiedzialności żadnej. Tylko ludzie beż żadnych moralnych hamulców mogą być tak obłudni. Nie powstrzymają się przed niczym. .
Bianka2020.11.10 14:39
A ja idiotka myślałam, że wszyscy dobrze wiedzą, że ostatnie marsze noszenie takiej maseczki to znaki opowiadania się za aborcją...nie dziwię się księdzu, że się wkurzył, ale trzeba umieć trzymać emocje na wodzy i spokojnie dziewczynie to wytłumaczyć...jeśli nie, to spotkanie z rodzicami, bo pewnie jak widać tata też nie rozumie, w czym tkwi problem...
Anna2020.11.10 14:38
Bardzo dobrze zrobił. Po co takiej bierzmowanie? Zachowanie gówniary to prowokacja, niech idzie na ulicę..
espada2020.11.10 14:27
Brawo. Nie ma kompromisu z cywilizacja smierci. dopoki ludzie nie pojma ze to jest wojna nic z tego nie bedzie. i oczywiscie ta dziewczyna nawet nie wie po co jej bierzmowanie skoro wyznaje takie "poglady"
andrzej2020.11.10 14:19
A co tata się nie zainteresował czemu córeczka w maseczce z piorunem poszła??? Nie mógł kupić innej maseczki??? Teraz to księdza wina? "Kto sieje wiatr ten zbiera burzę". Ksiądz miał prawo to zrobić bo tak nakazuje wiara chrześcijańska że zabijanie dzieci tzw aborcja to grzech śmiertelny.Kto nie dorósł do wiary chrześcijańskiej to po co tam w ogóle chce chodzić na lekcje religii..???Tylko wybiera z chrześcijaństwa to co wygodne????????
stan12020.11.10 13:44
Owieczki w wilczym odzieniu wkradają się do kościoła trzeba mieć rozeznanie duchowe pod tym względem.
Olo2020.11.10 13:36
Sama się wykluczyła z kościoła popierając zbijanie dziecka. Mam znajomą była straszną lewaczką, jej matka komunistka ruskiego w szkole za komuny uczyła, zatwardziała ateistka, jak zaczęła stara chorować to nagle do kościoła polazły, a córcia starej księdza uprosiła na ostatnie namaszczenie, stara umarła a córci się tak odmieniło że gorliwszej katoliczki nie ma na osiedlu.
Hania2020.11.10 16:52
jest wiele takich przykładów. Na początku walczą z wiarą katolicką, a później stają się wręcz dewotkami i dewotami
XD2020.11.10 13:12
Kolejna wierząca dziewczyna została odrzucona przez wspólnotę purpurowej mafii. Tylko się cieszyć.
Jan2020.11.10 14:40
Szatan się cieszy z jeszcze jednej, głupia traci wszystko...a u złego już jest...w szponach...może biedna jeszcze zmądrzeje, oby..
XD2020.11.10 17:30
Tak mówisz, bo pan Buk Ci powiedział czy kardynał pedofil?
Toni2020.11.10 14:56
Nie dziewczyna tylko przyszła ku...wka imorderczyni.
XD2020.11.10 17:31
K•rewka to Cię urodziła, skoro już wkraczasz na ścieżkę obelg.
Ada2020.11.10 13:10
I prawidłowo. Bierzmowanie nie jest obowiązkowym sakramentem. Osoby przystępujące do bierzmowania musza się wykazać pewną dojrzałością psychiczną i przestrzegać zasad wiary.
ann2020.11.12 20:40
PRZEMYŚL,CHYBA ŻE COŚ CIĘ OGRANICZA.
XYZ2020.11.10 13:04
Kto z was, mając sto owiec, nie zostawi dziewięćdziesięciu dziewięciu i nie szuka jednej, zaginionej na pustkowiu, tak długo, aż ją znajdzie? 5 A znalazłszy, kładzie ją na swoje ramiona i z radością 6 wraca do domu! Zaprasza wtedy przyjaciół oraz sąsiadów i mówi: „Cieszcie się razem ze mną! Znalazłem zgubioną owcę!”. 7 Zapewniam was, że w niebie jest większa radość z jednego zagubionego grzesznika, który się opamięta i wróci do Boga, niż z dziewięćdziesięciu dziewięciu prawych, którzy nie zbłądzili!
Stały czytelnik2020.11.10 19:27
W treści artykułu nie znalazłem żadnego nawróconego grzesznika.
team2020.11.10 12:53
i dobrze, albo w prawo, albo w lewo
Katolicka deratyzacja Polski2020.11.10 12:44
Smieszne jest ,kiedy mordercy komunistyczni sie obrazaja.
Maciej Płatov2020.11.10 12:43
"Jestem Polakiem", tak jak jestem z "Raciborza", tak jak jestem z "Katowic", tak jak jestem z "Cieszyna", ale jestem wszędzie. Jestem w "Do Rzeczy", jestem w "Dzienniku.pl", jestem kürwą żydowską-trollem. Napisz do mnie: [email protected]
Maciej Płatov2020.11.10 13:47
ZŁODZIEJU Myślałem żeś już na MARACH.
hehehe2020.11.10 12:31
Powiem krótko i na temat : popieram księdza :-)
Anna2020.11.10 12:37
Bardzo dobrze zrobil
jo.anta2020.11.10 12:31
i bardzo dobrze zrobił
Doktor wiee2020.11.10 12:29
Tacie Zosi odpowiem językiem która jego córka na pewno rozumie i popiera..wyp....ać
Waldi2020.11.10 12:20
Niech ten "tata" oświadczy, że jest przeciw Koranowi i idzie do meczetu, kto powiedział, że udający chrześcijanina a nawet sprzeniewierzający się jego zasadom, choćby był satanistą, musi!!! być przyjęty do grona wiernych ???
Anonim2020.11.10 12:10
Młodzież wie, że ten piorunek oznacza wezwanie do aborcji. Taki ktoś nie może być dopuszczony do bierzmowania.
Antoni2020.11.10 12:57
Jeśli wg Ciebie to jest wezwanie do aborcji tzn. że nic nie zrozumiałeś. Nie zaskoczyłeś mnie.
pcv2020.11.10 13:16
Raczej to jest symbol buntu niż coś jednoznacznego- trzeba spojrzeć szerzej
Maciej Płatov2020.11.10 12:06
Popieram Kapłana.Tatulku uczy córę by ,,zieść cukierka ,i mieć cukierka" >>>A TAK SE PANE NIE DA.
ula2020.11.10 12:12
Przepraszam, dałam łapkę w dół przez pomyłkę!
Jan2020.11.10 11:45
i dobrze zrobil, koniec popierania dziadostwa, chcesz byc katolokiem to sa zasady nie odpowiada ci, to odejdz a nie za wszelka cena pchac sie z ryjem do czego czgo jestes przeciwny. Przeciez to prowokacja czy ksieza ulegna , czy Koscio si epodda - NIE SA PRZYKAZANIA.
Bravo ksiądz.! Tylko czy Polska2020.11.10 11:42
go obroni przed czerwono-tęczową zarazą?Bezczelna i gresywna ta swołocz jest.
Anonim2020.11.10 11:32
Art. 32. Konstytucji RP 1. Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne. 2. Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.
Waldi2020.11.10 12:27
Przynależność do grupy religijnej nie jest bezwzględne i chronione prawem, masz prawo być wierzącym katolikiem czy protestantem i należeć do tych grup wiernych i masz prawo być ateistą i nie przynależeć do żadnej grupy wyznaniowej, to gwarantuje ci Konstytucja i to, że z tych powodów nie możesz być prześladowanym, co w dzisiejszym świecie jest utopią, bo katolicyzm jest najbardziej prześladowaną religią na świecie. Nie popisuj się artykułami Konstytucji, jeżeli nie umiesz czytać ze zrozumieniem, chyba że konfabulujesz.
Dudirobson2020.11.10 11:29
Brawo. Takich kapłanów nam trzeba. Odważnych, broniących słusznych idei. Jeszcze raz brawo.
Szczęśliwy2020.11.10 11:24
Super
Jazzz2020.11.10 11:04
Przecież człowiek popierający aborcję nie może być katolikiem, bo nie uznaje 10 Przykazań. Ksiądz tak postąpił bo musiał. Cieszę się że są jeszcze tacy księża, bo zbyt wielu jest pobłazliwych lub tchórzliwych. Właśnie pobłazliwośc i tchórzostwo doprowadziło do rozplenienia się homoseksualizmu i pedofilii w Kościele
feldkuratkatz2020.11.10 11:10
A tam, tam. Człowiek regularnie łamiący przykazania może być kardynałem, arcybiskupem, dymający ministrantów może udzielać komunii, to z bierzmowaniem dla jakiejś małolaty problem?
dfs2020.11.10 13:07
nie nie może być, piszesz głupoty, a to, że są tacy duchowni, to się im kończy i będą odpowiadać przed ludźmi i Bogiem, za zgorszenie jakiego dokonali; to jest rozliczane i dzięki Bogu KK w ten sposób się oczyszcza - albo w prawo albo w lewo, nie ma pośrodku; dlatego nie pisz głupot, że można, bo na takie zachowania nie ma przyzwolenia a osoby za to odpowiedzialne będą pociągnięte do konsekwencji; to pierwsza sprawa; jest też druga: zdarzają się przypadki i wcale nie jest ich mało, że jakiegoś duchownego ktoś oskarżył o molestowanie, ale nigdy tego nie udowodniono, lub co więcej są wręcz dowody, że tak było, że byłą nagonka; takim pryzkładem jest osłąwiona sprawa pana kard. Burke z Australii, którego skazano na surowy wyrok, w odosobnieniu, odbył jego część, po cyzm okazało się, że rzekome dowody były tak bardzo naciągane, że sąd któy wydał wyrok powinien sie nie tylko wstydzić, ale wręcz powołać do dymisji za to skazanie z brkau dowodów, czytaj więcej: Polowanie na Kardynała (książka); jakos o niej w mediach jest cichutko, żeden tvn, wyborcza, onet - miejsce gdzie nie brakuje błotka do rzucania na duchownych, NIE opublikował na ten temat żadnego sprostowania, po prostu w lewicowych mediach nie może to przejść do wiadomosci!; trzecia sprawa: wśród polityków także polslkich, nawet z PO byli jacyś pedofile, są wśród nauczycieli, ale na te tematy nie pisze się jakoś nic.... oni są bezkarni, jak brytyjska izba lordów, która najpierw podwoiła do głosowania ręce za sexedukacją, za homozwiązkami, a okazaywało się, że wielu z nich oskarżonych o pedofilię, ale bronionych ciagle.... przez państwo, przez wpływowych politykó lewicowo-liberalnych ... to są szokujące informacje, które całkowicie znikają z lewicowych portali... szok!
dfs2020.11.10 13:10
jak lubisz pojechać po KK, to przeczytaj także to: Szokujące ustalenia „Codziennej”. Tych polityków PO skazano za pedofilię!
Jazzz2020.11.10 23:16
To że miejsce pedofilów jest w kryminale to oczywiste. Ale nie w Polsce. Jak pokazała Zatoka Sztuki w Polsce każdu może być pedofilem. Aktorzy, gwiazdy, muzycy, celebryci, nawet o prokuratorze mówiono w filmie, I ... CISZA. Nikomu włs z głowy nie spadł. A dokument Latkowskiego to przypomnienie starej sprawy, w której prawie nic się nie dzieje. Mariusz Zielke na swoim blogu pisze o pedofilu Sadowskim [to wieloletni prezes PSJ], który współpracując z TVP i Polsatem robił programy muzyczne z dziećmi. W njednej i drugiej telewizji wszyscy wiedzieli o czynach Sadowskiego. Zielke zgromadził ponad 40 zeznań, opisów gwałtów i molestowania seksualnego dokonanych przez Sadowskiego. A SĄD NA WNIOSEK SADOWSKIEGO ZAKAZAŁ ZIELKEMU PISAĆ O TYM. Pedofile w Polsce maja jak w raju, tylko księża dostają wycisk.
Anonim2020.11.10 10:48
Wszyscy, którzy macie się za katolików, szczerze wierzący i kochający Kościół błagam, powstrzymajcie emocje. Dziewczyna symbolem na masce wywołała reakcję księdza, ale nikt z nas nie był świadkiem tej sytuacji, nikt z nas nie zna ani księdza, ani dziewczyny ani jej rodziców. Proszę dajcie świadectwo, nie dajcie się sprowokować mediom,módlcie się za dręczony Kościół, za zagubionych duchownych. Osobiście jest mi przykro z powodu tej sytuacji, nie tak powinny być załatwiane konfliktowe sprawy ...
Igor_K2020.11.10 10:40
Po co jej bierzmowanie? Bo za parę lat chcę mieć suknie z welonem, tylko po to. Smutne.
ws2020.11.10 10:36
Tatuś i córka idioci.
benek2020.11.10 11:33
Idiotą to ty jesteś....
Waldi2020.11.10 12:29
Co ma w środku bę"benek", nic, jest pusty.
Nie obrażaj mojego kota2020.11.10 15:11
tez sie zwie Benek ale w stosunku do ciebie jest o niebo madrzejszy
feldkuratkatz2020.11.10 10:30
Czarna pedofilna banda niech się wali ze swoimi pseudosakramentami, które służą tylko wyciąganiu kasy od ciemnoty.
lemmix2020.11.10 12:30
Co w takim razie jest realnym i prawdziwym sakramentem?
Foster2020.11.10 10:30
Nic nie rozumiem - to jaką maseczkę to dziecko miało założyć ?. Czy Kościół rozprowadza jakieś swoje maseczki ?
Jazzz2020.11.10 11:08
Jeśli ktoś popiera aborcję, to oznacza że NIE UZNAJE 10 PRZYKAZAŃ
prawy2020.11.10 10:27
nie ma co miec pretensji,katolikiem nie jest się jeżeli występuje sie POd znakiem diabła zstepujacego w POstaci błtskawicy na ZIEMIĘ,skoro tego nie wiesz nie jesteś katolikiem NIE MOZNA DWUM PANOM SŁUŻYĆ WYBOR MA KAZDY BEZ PRZYMUSU,POWINNO SIE TEŻ unieważnić sakramenty; CHRZTU I BIERZMOWANIA precz z takimi na niby KATOLIKAMI,przez takich mamy zbydlęceniem młodeych i w srednim wieku wyedukowanych przez POprawnych nominantow "profesorskich"
Er2020.11.10 10:24
Ale tatus uważa że wszystko mu sie nalezy - zbawienie też.
anna2020.11.10 10:09
jaki rozum taki czyn, "jaka mać taka nać" i wszystko w temacie
Palindrom2020.11.10 9:52
Durny ojciec, to i córcia z sianem w głowie.
NaziBarbi2020.11.10 9:46
Wreszcie odważny ksiądz. Jarek Kaczyński i Czarenek też się nie boją. Nie ma powodów bać się lesbijki Lempart robin-dziwki z scher-rynsztoka.
Ada2020.11.10 9:26
Nie dojrzała do bierzmowania. Co tatuś sobie myśli? Bierzmowanie to potwierdzenie dojrzałości w wierze. Aborcja i wiara?
RyŚ2020.11.10 9:11
Typowy lewacki idiota. Jedno pytanie, po co córeczce bierzmowanie. Czyżby marzył się kiedyś, biały welon, biała suknia i kościelny ślub z trąbką.
Andrzej2020.11.10 9:06
Tatuś głupszy niż córunia, niestety takich "katolików" mamy w Polsce.....
anna2020.11.10 10:12
i dlatego dobrze , ci "niewierni" odchodzą , bo co być nibywierzącym
Roman2020.11.10 8:58
Co wy się tak przejmujecie tymi skargami. ktoś kichnie i już o tym w mediach. Nie ośmieszajcie się! Tak przyszła wywalić na zbity pysk i tyle.
Anonim2020.11.10 8:50
Jak można porównywać jej winę z tym co robił Dziwisz ? Ona broni kobiet a on kościelnych pedofili całe życie ukrywal
Wojtek Polak2020.11.10 8:56
ale ciebie nie udało mu się ukryć.
spawacz słomy2020.11.10 8:58
możesz przedstawić dowody na winę Dziwisza? czy jedynym dowodem jest to co prezentuje żydowskie łajno tvn, w którym to łajnie się lubujesz i siedzisz po szyję
oficer LWP2020.11.10 9:19
on i dowody, takie wiarygodne jak całe antypolskie żydostwo skupione wokół żydowskiego tvn
ANN2020.11.12 21:00
Ile ofiar ma na sumieniu Twój kk ?.No jak myślisz - ile ?.Bóg nie skazał Cię na ślepe posłuszeństwo.Bóg dał Ci rozum i wolną wolę,zakazał pychy i okrucieństwa,nakazał umiłowanie Drugiego... ,chociaż czasami z tego korzystaj.
Marian2020.11.10 9:33
Nie widzisz że to TVN podnosi rękę na Kościół w Polsce. Ale siły ciemności go nie przemogą, a wszyscy jego poplecznicy zostaną po wsze czasy potępieni.
jola2020.11.10 12:36
komu więcej dano, od tego więcej wymagać się będzie...
Wojtek Polak2020.11.10 8:42
tatuś idiota zachowaniem własnym i córeczki zaprzecza wartościom religii katolickiej promując zloty czarownic popierających mordowanie dzieci. na początek to trzeba się nawrócić wyspowiadać i zerwać z grzechem a potem się bierzmować. popieranie aborcji automatycznie sprowadza grzech ciężki śmiertelny i nie ma dla ludzi żyjących w ów grzechach sakramentów. jak tatuś tak bardzo chce bierzmować córunie niech idzie do idioty z durszlakiem na łbie on ją wybierzmuje bez problemu to jest dla tych oświeconych postępowych idiotów odpowiedni dla ich widzi misie "duchowny". albo niech ją wybierzmuje guru z nowej synagogi reformowanej non stop ni jaki Adaś Szechter vel Michnik pseudonim "pozdrów brata"
trocki2020.11.10 8:59
to zwykła żydowska prowokacja
Kiki2020.11.10 8:36
Czasem warto stanac przed lustrem. A czy te samousprawiedliwione choroby byly przypisane do celowo o(s)kreslonych tematow, wywolujacych stany chorobowe u dojrzewajacej pietnastoletniej(?) dziewczynki, ktora zostala zmuszona do zycia niedobrowolnie urodzona przez mame, a splodzona przez tate, ktorzy nadal ponosza dobrowolnie odpowiedzialnosc karna i finasowa za dziewczynke? Przedawkowanie moze byc smiertelne.
...2020.11.10 8:32
Wyborcza i ludzie z błyskawicami na maseczkach pasują do siebie, jedno warte drugiego.
zadowolony2020.11.10 8:31
Brawo dla tego księdza. A ojciec - lewacki głupawy wieśniak - totalnie się skompromitował.
anna2020.11.10 10:15
niekoniecznie głupawy wieśniak ale może być też głupawy pseudointeligent słoikowy jakich pełno kręcących się w TVN
cam2020.11.10 8:11
Mam nadzieję, że tatuś dzięki temu otrzeźwieje, pójdzie po rozum do głowy i wypisze dziecko z zajęć indoktrynacji religijnej. Szkoda czasu dziecka na bajki z mchu i paproci.
wesoły tęczowy ormowiec2020.11.10 8:18
Mam nadzieję, że tatuś dzięki temu otrzeźwieje, pójdzie po rozum do głowy i wypisze dziecko z zajęć indoktrynacji religijnej. I zapisze na zajęcia z leninizmu i marksizmu, tam jej miejsce.
cam2020.11.10 10:15
Nie, katobetonie. Wystarczy jak zapisze na dodatkowe zajęcia z języka obcego, matematyki, tańca czy czegokolwiek normalnego. Dziecko tylko na tym skorzysta zamiast marnować czas na religijne bzdety. Jak będzie miało talent pisarski podobne bzdety sama sobie napisze, jak dodatkowo żyłkę biznesową to założy własną religię i będzie doić takich ograniczonych umysłowo naiwniaków jak ty.
kaznodzieja szustak2020.11.10 11:25
Nie, lewacka gnido. Wystarczy jak zapisze na dodatkowe zajęcia z języka obcego, matematyki, tańca czy czegokolwiek normalnego. Dziecko tylko na tym skorzysta zamiast marnować czas na poprawnościowe bzdety. Jak będzie miało talent pisarski podobne bzdety sama sobie napisze, jak dodatkowo żyłkę biznesową to założy własną sektę i będzie doić takich ograniczonych umysłowo naiwniaków jak ty.
cam2020.11.10 18:16
Ja mam rozum, który mnie chroni przed WSZYSTKIMI sektami, a zwłaszcza przed takimi jak ta watykańska, w którą tłuku bagienny wierzysz.
Leon2020.11.10 7:57
Na całym świecie w kościołach będących miejscem kultu a jednocześnie obiektami historycznymi nie wpuszcza się turystów w strojach plażowych, a przy wejściu do meczetu trzeba zdjąć obuwie. Nikt nie robi z tego problemu. Chcesz wejść zakryj ramiona , kolana ew. dekolt, nikt nie zmusza do wchodzenia do kościoła.
Wiem, że zaboli2020.11.10 7:38
Prymitywna prowokacja, A tatusia jeśli matka nie wyskrobała to powinien walec przejechać.
Anonim2020.11.10 7:27
Przede wszystkim jest to dowód zeświedczenia rodziców. Im się wydaje , że kurs przed bierzmowaniem - to tak jak kurs na gotowanie budynku z sokiem . I to jest straszne. Czyli wysyła dziecko na "kurs" jedynie po to , aby miało "papier ukończenia". Ale przecież z takiego kursanta nie będzie żaden PRAWDZIWY KATOLIK !.
nn2020.11.10 8:16
Niestety w naszym społeczeństwie istnieje ogromne zakłamanie i kołtuństwo niesamowite. Córeczka koniecznie do ślubu kościelnego musi przystąpić i to w białej sukni i w welonie i wianku, choć wianek to już dawno zgubiła (bo albo w ciąży albo po porodzie). Tak niby troszczą się o opinię, bo co by inni ludzie na wsi powiedzą, a na protest kobiet mamuśka pierwsza pędzi, no bo to niezły ubaw i trzeba się pokazać, że się jest postępowym. Gdzie tu jakiekolwiek wartości, gdzie szacunek dla praw boskich i ludzkich?
Emeryt patriota2020.11.10 7:03
Ksiądz bardzo dobrze zrobił. Amen!
opty2020.11.10 6:33
"córkę z kursu do bierzmowania tylko za to, że miała czarną maseczkę z czerwonym piorunem". Kolejna ofiara "spapranej aborcji".Może tatuś wie ci co mówi V przykazanie??? Tatuś jest tyle kursów, że znajdziesz jakiś; Hari Kriszna, Poznania Koranu, Wprowadzania Tory w Życie.....
Anonim2020.11.10 7:22
Świetny wpis . celny . Ale tatuś i tak tego nie pojmie.
tęczowy ormowiec2020.11.10 8:20
może jest synem jakiegoś czerwonoarmisty gdy mamusia z nudów z nim i się zadawała?
któś2020.11.10 4:45
Oto podręcznikowy przykład współczesnego lewactwa: kradnijta, kłamta, oszukujta, zabijajta bezbronnych, słowem róbta co chceta, a jak ktoś się ma inne zdanie, to tym gorzej dla niego: kto nie z nami ten przeciwko nam! Ot demokracja ... w lewackim wydaniu. Zaraz, zaraz, toż to dyktatura ...
Lex2020.11.10 4:01
Dobrze zrobił zboczeniec, jednego dziecka będzie mniej w tej sekcie katolickiej.
Gosc2020.11.10 11:17
Idz precz szatanie!!!
lewacka tęczowa lewatywa2020.11.10 11:26
że takich nie abortowano
PaBlo2020.11.10 2:03
I bardzo dobrze. Są czyny (popieranie szatana) więc muszą być konsekwencje. Nic nie stoi na przeszkodzie by się nawróciła i za rok podeszłą do bierzmowania. Po cholerę ojciec tak się piekli jak widać, że z wiarą mu nie po drodze
Michał Kalinowski2020.11.10 1:20
Ksiądz postąpił słusznie, bo ta panienka zastosowała prowokację na oczach całej społeczności kursu. Gówniara manifestując poparcie dla aborcji na życzenie sama wykreśliła się ze społeczności katolickiej. Jej zamiarem była drwina z księdza i katolicyzmu. Tata może się pożalić do antychrysta, który szeptał do uch córuni, tam może znajdzie pocieszenie.
Ten sam2020.11.10 0:52
Cos nic nie piszecie na frondzie o staszku wdowie z krakowa ??....🚬
Takie to głupie bydło2020.11.10 0:46
lewackie jest sami nie widza czego chca brawo ksiądz
man.of.Stagira2020.11.10 0:35
ALE ONA ...chce chodzić na religię! I CO TERAZ?....CO teraz, ja się pytam Was?..xxD
kuba powiatowy2020.11.10 8:09
ALE ONA ...chce chodzić na religię! I CO TERAZ?....CO teraz, ja się pytam ciebie?..xxD
Drakkar2020.11.10 0:19
Dziewczynie trafił sie jeden z najlepszych dni w życiu. Powinna zerwać wszystkie kontakty z facetami w czarnych kieckach. Opowiem moją historię: w piątej klasie ksiądz wyrzucił mnie z religii za pytanie , Jak ma się kościół do nauki Kopernika? Za kilka miesięcy tenże ksiądz nasłał na mnie starszych osiłków żeby przyprowadzili mnie na lekcję religii.Oberwałem ostro ale nie zaciągnęli mnie.Od tego czasu było tylko lepiej, przestałem bać się duchów, cmentarzy. Mam piątkę wnuków, prawie 7-kę z przodu i jestem szczęśliwym człowiekiem.
ha ha ha2020.11.10 0:48
a goowno prawda ciekawe że wy wszyscy ciagle gadacie jacy jesteście szczęsliwi żescie zerwali z Kosciołem nie wierzę w to dlatego ze ciagle gadacie o tym a to znaczy że myslicie o tym
AAAtomek2020.11.10 2:15
Trudno wyrwać się z tego "bagna", gdy prawktycznie każdy w tym kraju rodzi się katolikiem, więc każdy sukces jest na wagę złota! Ale idzie ku lepszemu, młodzież będzie odchodzić od kościoła i tym samym osuszać te bagno.
gosc2020.11.10 11:20
My nie chcemy miec takich przygłupów w naszej wierze!!!
Wala2020.11.10 15:09
uwaga niejaki AAA jest debilem zwariował jak mu obcieli emeryture ubecka
Jan Radziszewski2020.11.10 1:20
ot niestety pomimo to tzn - Piekło czeka i gore! -+++ Mahomet w piekle https://www.youtube.com/watch?v=1kJgdsfq1q4 obywatel piekła https://www.youtube.com/watch?v=XLGyaNelwg4&t=618s Odwiert do Bram Piekieł - Rosjanie natrafiają na dantejskie piekło. https://www.youtube.com/watch?v=zzdhSNLB8os
vbn2020.11.10 1:41
Drakkar - jesteś taki głupi sam z siebie czy ci za to płacą
Tamil2020.11.10 8:35
O czym Ty piszesz - Ksiądz pod przymusem za pomocą wynajętych osiłków ciągnął Cię na religię ? Dziadek - gdzie Ty żyłeś. Na pewno to była Polska. Teraz jesteś szczęśliwy. I bardzo dobrze. I co z tego wynika ?
Wojtek Polak2020.11.10 8:55
dziadziu tobie od tego chlania bimbru w sb- ub do końca ci się we łbie popierdzieliło. ta ks wynajął osiłków pewnie z Sycylii aby przyprowadzili półgłówka na religie. ty tak sam z siebie to wymyśliłeś czy ktoś ci w tym pomagał? idiota buhahahaha!!!
Stały czytelnik2020.11.10 19:25
No i co ci z tych dzieci i wnuków? W Piekle się nimi nie nacieszysz. Żyłeś bez Boga, nie żałujesz grzechów - dokąd myślisz, trafisz?
Roots2020.11.9 23:26
Rzeczywiście, brak konsekwencji. Albo chcesz wspierać dziecko podczas kursu przygotowawczego do bierzmowania i dążyć do otrzymania sakramentu bierzmowania albo nie. Dzieci cierpią gdy widzą brak konsekwencji u rodziców. Ja swoje dzieci wypisałem z religii. Jak będą dorosłe to niech sobie wybierają czy chcą należeć do wspólnoty religijnej czy nie.
Chyba nie wie gdzie zapisywał2020.11.9 23:25
Ludzie nie mają pojęcia czym jest bierzmowanie a zapisują swoje dzieci. Albo nieposłuszeństwo Bogu albo posłuszeństwo, nie da się jednocześnie popierać aborcje i zabijanie i przynależeć do kościoła. To jest wbrew przykazaniom i nauczaniu Kościoła... Ojciec tylko sie ośmieszył . Czego on oczekuje ?? Że kościół to działa na zasadzie płacisz i ci się należy ? Po co córkę dają na lekcje religii skoro jest nie obowiązkowa a ma poglądy sprzeczne ? To tak jakby wyrzucać jedzenie, i mieć pretensje do mpo czemu zabiera śmierci ...
Anonim2020.11.9 23:48
Racja Do bierzmowania nadaje się 10% młodzieży, reszta to lewaki.
darek2020.11.9 23:13
całe to lewackie nasienie szczyci się tym ze wczesniej czy pozniej zdobędą się na apostazezje a wiec czemu na siłe obarczac dziecko akims sakramentem(moze sie przydać?)
nn2020.11.10 8:21
To dlatego, żeby się pokazać. Bierzmowanie, po pierwszej Komunii jest dobrym pretekstem do imprezowania i szpanowania.
Tadeusz2020.11.9 23:09
całe szczęście, że mamy takich księży.
Mejer2020.11.9 23:07
wogóle z religii bym ją wywalił
ksioncklajn2020.11.9 23:02
i bardzo dobrze tez bym tak postąpił
Anonim2020.11.9 22:45
Niech niedouczony ojciec nie się nie oburza, bo ten znak był znakiem Hitlerjugend. Oto link: https://www.worldwars.com/tag/hitlerjugend/
Anonim2020.11.9 23:01
A ja znalazłem znak chrystusowego krzyża https://www.symbole.pl/wp-content/uploads/2020/10/swastyka-symbol.jpg
Krzysztof2020.11.9 23:03
Jak mówił Kurski: "Ciemny lud wszystko kupi". Terlecki tak powiedział w Sejmie i ciemny lud to kupił.
Avalon2020.11.9 22:26
Papcio a może tak spróbuj u Lampart lub w kościele Szatana ..Uważam, że masz spore szanse .. A od nas katolików wiernych Bogu racz się Waść odwalić.
Benny Benassi2020.11.9 22:26
Nowe pokolenie katolików tzw. "dobrych ludzi" co wiedzą tylko tyle że był taki pan jak Jezus co był dla wszystkich miły i nikogo nie krytykował
ar.2020.11.9 22:12
na drugi raz niech przyjdzie ze swastyką na mordzie, to to samo...
Anonim2020.11.9 23:04
To samo co chrystusowy krzyż https://www.symbole.pl/wp-content/uploads/2020/10/swastyka-symbol.jpg
prawda boli2020.11.9 22:08
Co za zmiana w kurii- nie zabrali ks. grupy przygotowującej się do bierzmowania i nie dali innemu ks. , nie przeprosili kandydatki i tatusia za nie,, właściwą,, postawę ks., nie wcisnęli ks. że to jego wina że się wypisała i poszła na skargę do gazety , nie uznali, że nie może nauczać bo mówi zbyt radykalnie a ludzie nie chcą słuchać jak jest tak,tak -nie, nie. Takie zmiany?- oby nie dotyczyły tylko jednej kurii , która pali panu Bogu świeczki a diabłu NIE daje ogarek .
KP2020.11.9 22:39
Nie pomylili sie na Franciszkanskiej? Bo do tej pory tylko ksiedza gnebili
Mirek2020.11.9 22:07
Tatusiowi tej dziewoi po prostu rozkręcił się dekel . On po prostu potrzebuje lekarza psychiatry .
Ert2020.11.9 21:51
Sakrament bierzmowania nie jest obowiazkowy
Miki2020.11.9 21:40
Po co idzie do bierzmowania ktoś kto nie zgadza się z nauczaniem kościoła,a tatuą głupszy od swojej córeczki.
Ks. Piotrowski2020.11.9 21:27
do Agnostyka. Piszesz nie nie ma nieba i piekła. Zapraszam abyś zobaczył egzorcyzmy - będziesz zaskoczony. Masz duży problem z nadmierną pewnością siebie.
Agnostyk2020.11.9 21:46
Klecho tylko się nie zes*aj. Ludzi, którzy poddawani są egzorcyzmom są chorzy psychiczne i ich należy leczyć farmakologicznej a nie jakimiś czarami. Egzorcyzmy powinny być ścigane przez prokuraturę. To nie Afryka ani średniowiecze tylko Europa w XXI wieku. A teraz zjeżdżaj klecho i weź się najlepiej za prawdziwa prace, a nie jakies gusła i szamaństwo.
Przekora2020.11.9 21:57
Myślę że w porty to Ty byś narobił jakbyś choć raz w prawdziwych egzorcyzmach uczestniczył. I sam się do roboty weź a nie trać tutaj czasu na necie i to jeszcze na portalu którego wydajesz się być przeciwnikiem. Miłego
Agnostyk2020.11.9 22:32
Wam katolom się wydaje, ze każdy jest tak popièrdolony, ze na słowo egzorcyzm kazdemu stają włosy dęba. Prawda jest taka, ze ludzie w te bzdury nie wierzą i na widok szaleńca każdy normalny człowiek sięga po telefon i dzwoni po policję i karetkę zeby go w kaftan wsadzili a nie odprawia czary-mary. Nie mów mi te, ze mam się brać do roboty, bo ja wiem kiedy prace zaczynam i kończę. Ty widocznie nie wiesz w jakichś godzinach większość ludzi pracuje, bo sama nigdy nie pracowałaś. Jutro w czasie kiedy będę pracował na utrzymanie nierobów w koloratkach jak ten wyżej oraz na zasiłki na takich jak ty, to ty w tym czasie będzie klepać zdrowaski i macać jakies koraliki zwane rozancem - tylko tyle potrafisz. Roman, Hahaha, to nie jest portal dla chamów powiadasz, szkoda tylko, ze większość katolstwa w Polsce to banda prymitywów i intelektualnych zer. Nie pozdrawiam
Przekora2020.11.9 22:49
To nie tak że nam się wydaje że Ci cokolwiek i jakkolwiek staje. Jednym z obowiązków katolików jest obrona ludzi często niewierzących przed pewną konsekwencją jaka może ich spotkać po śmierci, bo taka jest nasza wiara i z punktu widzenia naszej wiary sami będziemy odpowiadać za bezczynność względem niewierzących przed Najwyższym. Więc potem jakby coś to nie mów że Cię nie ostrzegano. A księdzu nie zabraniaj robić jego roboty bo do tego jest zobowiązany i na nim najważniejszy obowiązek spoczywa (o czym niestety wielu księży zapomniało).
Anonim2020.11.9 22:57
Nie macie takiego obowiązku, macie obowiązek wypiërdalać. Zbliżysz się do mnie ze swoją "obroną przed konsekwencją" - dostaniesz w swój katołacki ryj.
Anonim2020.11.9 23:08
Nienawiść zabija, uważaj ,bo udławisz się tą żółcią którą wypluwasz.
Przekora2020.11.9 23:17
Sądząc po reakcji zbliżyłem się wystarczająco blisko, szkoda że dalej nie rozumiesz...
lemmix2020.11.10 8:37
Bijesz ateistycznym spokojem i pogodą ducha.
Wojtek Polak2020.11.10 9:25
chłoptasiu czy tak dostaniemy w " ryj" jak ci w Poznaniu?https://www.youtube.com/watch?v=2Me2y7ZS_V4 buhahahahaha!!!
Anonim2020.11.9 23:05
Twoje agresywne zachowanie dobrze o tobie nie świadczy człowieku ,coś taki nerwowy ,wchodzisz na strony katolickie i oburzasz się jak ktoś ci odpisze na twój komentarz ,nie jesteś wierzący ,to nie jesteś ,masz prawo ,ale po co wchodzisz na takie strony izłościsz się jak ktoś ci odpisze na twój chamski komentarz,zastanów się nad sobą ,bo to normalne nie jest.
Roman2020.11.9 22:02
To nie jest portal dla chamów. Do widzenia.
Jan Radziszewski2020.11.10 8:00
agnostyku tzn człowieku na tzw IV STOPNIU ZJEDNOCZENIA Lucyferem tj zdobywającym Szatana Ducha zła niedaleka droga do usynowienia tj bycia Ipsissimusem synem złego opętanym przez Diabła - widzisz więc twoja droga do bycia w PIEKLE jest niedaleka !!!
nn2020.11.10 8:25
Proszę w takim razie zapytać psychiatrów dlaczego - gdy leki nie działają wysyłają ludzi do egzorcysty??? Jest prosta odpowiedź- na opętanie pomogą tylko modlitwy egzorcysty.
Anonim2020.11.9 23:00
Egzorcyzmy - nie rozśmieszaj nas. Jak to jest, że dotyka to tylko zjëbów wierzących w bozie i demony (oczywiście w każdej religii jest to inny zestaw demonów i inna bozia użyta do ich wypędzania), a nigdy nie spotyka to niewierzących?
Anonim2020.11.9 23:13
Niewierzący sami się potępiają to szatan nie musi się trudzić ,dlatego was olewa.Cieszy się ,że idioci w niego nie wierzą ,ma mnie roboty.
Jan Radziszewski2020.11.10 8:09
miłośniku diabła : jest tylko Jeden Pan Bóg a te pozostałe bogi są demonami z Piekła rodem które czcisz + co zapomniałeś z jakimi słowami Wąż zwrócił się do Ewy w Raju Rdz 3:5 5. Ale wie Bóg, że gdy spożyjecie owoc z tego drzewa, otworzą się wam oczy i tak jak Bóg będziecie znali dobro i zło. " + i co może stała się Bogiem
Anonim2020.11.10 11:54
Inne religie twierdzą, że to ich bóg (albo bogowie) jest prawdziwy, a pozostałe są demonami z piekła. I weź tu rozróżnij. Na wszelki wypadek nie czczę żadnego i sräm na nie wszystkie. I nie cytuj mi tu jakichś bajeczek prymitywnych starożytnych pastuchów, którzy nawet sami ich nie wymyślili, tylko zwyczajnie je zajumali od stojących wyżej sąsiadów. Tylko kompletny debil dziś jeszcze się na to nabiera.
lemmix2020.11.10 12:38
Religioznawstwo, teologia, filozofia sakralna oraz świecka, metafizyka, logika, zasady argumentacji, weryfikacja źródeł. Istnieją narzędzia, które pozwolą na odróżnienie kto mówi prawdę, a kto kłamie (lub po prostu jest w błędzie).
Juanhola2020.11.9 21:16
Tatuś Zosi naprawia Kościół i lata do Wyborczej do Adasia Michnika, pierwszego "kapłana" RP !!! A nawiasem: Każdy kto chodzi na strajki kobiet i popiera "piorunek" symbol Hitler Jugend - opowiada się za aborcją i jest jednocześnie i automatycznie podpadnięty pod ekskomunikę !!
Yanna2020.11.9 21:13
To przecież dominikanie latają do TVN , podpisują Apele zwykłych księży, którzy napisali im dziennikarze Wyborczej ! Więc, kto tu jest ulicznicą !??
Przekora2020.11.9 21:59
Ciężko powiedzieć. Może ta która po ulicy biega?
Agnieszka2020.11.9 21:08
To takie przygłupy popierają te protesty, że nawet nie widzą, co wybrały? Co ona w ogóle robiła na tym kursie? Ślubu katolickiego może jeszcze też będzie wymagać, żeby potem jak Szejgun-Wielgus chwaliła, że jako super-katoliczka w imieniu super-katolików żąda zabijania dzieci.
Teresa2020.11.9 21:04
Tatuś i Zosia to ateiści i nieuki! Kto popiera protesty jest za aborcja a aborcja to zabijanie dzieci czyli złamanie 5 przykazania!
Anonim2020.11.9 21:13
Bzdura. Był protest przeciwko karze za kradzież batonika za 3zł. Był. Czy wszyscy którzy protestowali to złodzieje?
Anonim2020.11.9 21:17
Być może tak ,może wszyscy kradli batoniki,skąd wiesz ,że nie.
Anonim2020.11.9 21:40
Acha, czyli mamy kilka milionów morderców którzy wspierają protest. Gdzie znajdziemy miliony miejsc w więzieniach? A wyroki i procesy dla milionów będa trwał setki lat :)
Przekora2020.11.9 22:03
No tak miliony, setki milionów na ulicach polskich miast...
Anonim2020.11.9 23:19
Jeżeli sam nie mordujesz ,ale popierasz czyjes morderstwo ,czy namawiasz do tego morderstwa ,albo przymykasz oczy na morderstwo jesteś współwinny. Ktoś ukradł batonika ,niby nic co tam batonik ,ale broniąc tego dajesz mu znak kradnij dalej ,a może i ty ukradniesz ,bo co tam batonik to tylko przecież ,niech każdy zacznie kraść ,bo to przecież tylko batonik.
Krzysztof2020.11.9 21:18
Pani Tereso. 60% katolików jest przeciwko 5 przykazaniu bo popiera karę śmierci.
Przekora2020.11.9 22:07
Tak naprawdę to niewielu jest takich co nie łamie żadnego przykazania dekalogu, co nie znaczy że większość ma rację...
tatuś powiedział2020.11.9 20:57
"popieramy protest" = nie może przystępować do Komunii św.
Damian2020.11.9 20:52
Bardzo dobrze ksiądz zrobił, że ją wyprosił. I bardzo dobra odpowiedź kurii.
olo2020.11.9 20:57
Słusznie. Trzeba oddzielić ziarno od plew. Bierzmowanie powinno być dla 20-25% Polaków bo tylu jest katolików, a nie dla każdego kto się zgłosi.
XD2020.11.10 13:21
DOKŁADNIE! 20% katolików nie może dyktować swojego prawa reszcie społeczeństwa.
Anonim2020.11.9 20:51
To pokazuje bezsilność Kościoła do młodzieży . Widać wyraźnie i nikt nie zaprzeczy, że dla Kościoła większe wartości mają emblematy, rysunki czy symbolika niż prawdziwe wartości czy moralność. Ocenił ją po jednym głupstwie które zrobiła, tak jakby wcześniejsze rzeczy nie miał znaczenia.
Anonim2020.11.9 21:05
To nie było głupstwo, sakrament bierzmowania to sakrament dojrzałości chrześcijańskiej.
Anonim2020.11.9 21:16
Jak zrobisz małe głupstwo i przejdziesz na czerwonym świetle,to należy cię wyrzucić ze społeczeństwa katolickiego bo chciałeś popełnić samobójstwo które jest grzechem ciężkim?
Anonim2020.11.9 21:24
Nie robią takich ,,małych głupstw''i nie przechodzę na czerwonym świetle ,mam świadomość ,że tym narażam siebie i innych na niebezpieczeństwo i jest to grzechem . Tej dziewczyny nikt nie wyklucza ,ale nie jest przygotowana do tak ważnego sakramentu ,ona może tego nie rozumieć ,ale ojciec powinien .
Anonim2020.11.9 21:43
Ty może i jesteś wzorcowy katolik, pewno święty, ale dziś widziałem dwie osoby na czerwonym. Myślisz że należy ich wykluczyć i nie dopuścić do Sakramentów.
Przekora2020.11.9 22:16
A jak Cię Twój rodzic skarci to dlatego że jest sadystą i Cię nienawidzi czy może dlatego że mu na Tobie zależy i chce żebyś coś zrozumiał i pewnych rzeczy nie robił?
Anonim2020.11.9 23:43
Święty nie jestem ,bo nikt nie jest za życia . Jak ktoś przebiegał na czerwonym świetle i się wyspowiada z tego ,bo wie ,że żle zrobił, to czemu odmawiać mu sakramentów. Porównanie tej dziewczyny do tej sytuacji nie jest trafne. Dziewczyna nie rozumie czym jest sakramet bierzmowania ,chce przyjąć ten sakrament ,a występuje przeciwko wierze i przeciwko Kościołowi ,bo godzi się na ataki na Kościół ,nie widzisz ,że przeczy sobie .Ona ma możliwość otrzymać ten sakrament ,nikt jej tego nie odbiera,ale najpierw musi zrozumieć swój błąd i okazać skruchę ,a ona jak narazie afiszuje się z maseczką ,a do tego tato zamiast jej to wytłumaczyć to widać, że sam nie bardzo rozumie ,że występują przeciwko wierze i Kościołowi. Sakrament bierzmowania jest deklaracją wiary ,a ona zaprzecza swojej wierze.Strak Kobiet w swoich postulatach ma walkę z Kościołem ,nie kryją się z tym ,to jedno wyklucza drugie ,bo albo jestem w Kościele ,albo z nim walczę ,a jak można być w Kościelei z nim walczyć .Jak dorośnie ,przemyśli ,dojrzeje to niech przyjmnie ten sakrament ,na dziń dzisiejszy widać ,że nie jest gotowa.
JM2020.11.9 20:49
Dobrze zrobił, że przepędził tę siksę. Tatuś to pewnie ukryty zbok, skoro to akceptuje. Już od dawna twierdzę, że aby wychować uczniów to najpierw trzeba wychować rodziców! Mówię to ze swo jego doświadczenia!
Anonim2020.11.9 20:54
No to ładnie cię wychowali rodzice, skoro nie znając człowieka już wiesz o jego preferencjach seksualnych. Jak widzisz kogoś na ulicy to myślisz o jego seksie?
GIZD2020.11.9 20:41
Nie pozostało nic innego jak wysłać latorośl tatusia na KURS do niekwestionowanych autorytetów życia rubta co chceta---- lempart, płatek, owsiak.
Anonim2020.11.9 20:38
Na stos z czarownicą i dokładać do stosu kolejnymi milionami krwiożerczych kobiet.
Anonim2020.11.9 21:02
Nikogo na stosie nikt palić nie będzie, To małolata to nie czarownica, tylko niedojrzałe dziewczę ,które nie rozumie w czym uczestniczyło biorąc udział w Strajku Kobiet ,tato okazał się rónież niedojrzały, niestety.
Anonim2020.11.9 22:22
Jak miliony które poparły strajk, czyli mamy niedojrzałe społeczeństwo. Dojrzałych jest 15 % bo tyle poparło orzeczenie TK.To oznacza że Kościół kiepsko wychowuje społeczeństwo.
Anonim2020.11.9 23:52
Kościół wychowuje dobrze ,w swoim nauczaniu trzyma się nauki Jezusa ,ale ludzie poszli na łatwiznę ,wiara w Boga jest wymagająca ,a ludzie żyjący tym co im media pokazują chcą łatwego, pustego życia i idą za tym na swoją zgubę.
czere2020.11.9 20:23
Tatuś niedouczony i tyle w temacie. Córunia chciała mieć tylko zaświadczenie czy przyjąć Sakrament Bierzmowania?
nn2020.11.10 8:35
bez tego papierka w przyszłości nie dostanie ślubu kościelnego, a to byłby obciach na całą wiochę. Wszak trzeba się gawiedzi pokazać się w białej sukience i welonie!!!!!
espada2020.11.10 14:33
Jej jak sadze biala suknia nie bedzie obowiazywac. bo wiadomo - kto dzis idzie do slubu jako dziewica?>
gość2020.11.9 20:22
Może to dziecko ma wściekłą macicę, a tata nie wie?
Bogdan2020.11.9 20:15
Niechże dziecinka dołoży sobie jeszcze drugi piorunek i wzmocni swój przekaz wzniesioną, wyprostowaną prawą ręka i stosownym okrzykiem "je..ć PIS" , albo Sieg Heil (do wyboru)
AAAtomek2020.11.9 20:41
Wznoszenie rąk w takim geście to domena twoich prawicowych przyjaciół.
Przekora2020.11.9 22:26
No co jak co ale czerwony piorun to raczej nie kojarzy się z gołąbkiem pokoju...
AAAtomek2020.11.9 22:38
Mnie kojarzy się z burzą?
Przekora2020.11.9 22:54
Czerwona błyskawica podczas burzy, to chyba przez czerwone okulary
AAAtomek2020.11.10 2:28
Pomarańczowo-czerwony kolor wyładowania z Cumulonimbusa w kierunku Jonosfery... itd. itd.
feldkuratkatz2020.11.9 20:12
A co by mój rabin Nożykdokütasa zrobił jakby Szmulek przyszedł w maseczce ze swastyką?
feldkuratkatz2020.11.9 20:22
Fake!!!
feldkuratkatz2020.11.9 20:37
Czy drut zrobiony za szekle to fake czy nie?
Mark2020.11.9 20:10
Co za HIPOKRYZJA ojca dziweczynki - jeżeli dziecko nosząc znak pioruna a wiadomo co on oznacza opowiada się jawnie za aborcją to po co idzie do bierzmowania - Bierzmowanie to dla człowieka WIERZĄCEGO sakrament dojrzałości chrzescijańskiej i przyjmujemy go po to, abyśmy wiarę mężnie wyznawali, bronili jej i według niej żyli a to w przypadku tej dziweczyny i jej ojca mija się z cele!!!
Przekora2020.11.9 22:35
To często nie jest hipokryzja tylko czysta kalkulacja, bo bez bierzmowania to córka kościelnego ślubu nie weźmie a to może być obciach np. przed babcią.
Spostrzeżenie2020.11.10 0:38
Natomiast wyznawanie faszystowskiego pioruna i promowanie aborcji nie jest obciachem przed babcią....
Iza2020.11.9 23:48
Bo to teraz takie pokolenie wyrosło. Jak chę coś to mam dostać, bo tak chce i tyle, bo mnie się należy, a jak nie dostanę to znaczy, że mnie dyskryminują.
ala2020.11.9 20:09
Ten tata to idiota? Biskup ma go wyrzucić na zbity pysk!
Bogdan2020.11.9 20:17
Jaki tatuś , taki dzidziuś.
Agnostyk2020.11.9 20:03
Ta dziewczyna w przyszłości będzie się cieszyc i będzie dumna, ze nie ma bierzmowania. Sakramenty religijne to wstyd. Wstyd mi, ze przystąpiłem do komuni, ale jako 8 latek niewiele miałem do gadania.
Bogdan2020.11.9 20:18
Toż to infantylizm drogi dzidziusiu.
Agnostyk2020.11.9 20:23
Infantylizm a raczej totalna naiwność to wiara w niepokalane poczęcie, życie po śmierci, aniołki, niebo piekło i tym podobne kretynizmu. Nawet sobie sprawy nie zdajecie jak żałośni jesteście wierząc w takie bzdury i jaka pogardę wzbudzanie wśród normalnych ludzi.
Damian2020.11.9 20:53
Ciekawe, czy też Pan tak będzie uważał na starość, gdy śmierć w oczy zajrzy.
Agnostyk2020.11.9 20:57
Hahaha desperacko próbujesz mnie straszyć śmiercią. Tym właśnie jest wasza religia: zwykłym zastraszaniem, straszeniem piekłem, brakiem pogrzebu, gniewem bożym. Nie od dzis wiadomo, ze człowiek pod wpływem strachu staje się posłuszny - tak jest właśnie z wasza religia. Strasz dalej, ale przygłupów swojego pokroju. Normalni ludzie nie nabierają się na te bzdury.
Anonim2020.11.9 21:14
Nie ma potrzeby straszyć, bo to, że umrzesz to pewne.
Agnostyk2020.11.9 21:16
Jasne, ze wszyscy umrzemy i na tym nasza droga się kończy. Nie ma nieba czy piekła. Po prostu umieramy.
Anonim2020.11.9 21:29
To twoje zdanie i masz do tego prawo . Co do pogrzebu to kto ciebie zastrasza,że nie będziesz go miał ,świeckie pogrzeby są przecież,chyba,chyba że dla ludzi na pokaz będziesz chciał ksiedza jak to wielu robi ,to wtedy może być problem.
Agnostyk2020.11.9 21:48
Jak ktoś umiera to raczej jest mu to obojętnie jak zostanie pochowany.
Przekora2020.11.9 23:08
Po co Agnostyk wchodzi na portal dla katolików? Jest masochistą, chce dowalić katolikom, czy też może pojawia się u niego nutka wątpliwości tam gdzieś w bliżej nieokreślonym środku: A może jednak Bóg istnieje?
Albert2020.11.10 1:05
Ja nie jestem agnostykiem, a przede wszystkim antyteistą. I na Frondę wchodzę po to, by ponabijać się z ludzi upośledzonych intelektualnie w stopniu ciężkim. Czyli z katolików. Wystarczy?
lemmix2020.11.10 8:38
Twój "antybóg" Cię za to nagrodzi?
Albert2020.11.10 13:20
Niewiele rozumiesz z otaczającego cię świata, prawda katoćwoku?
NoICoZTego2020.11.11 0:25
Albert, tymi wypowiedziami wykazujesz wielkość swojej małostkowości oraz niekompetencji połączonej z impertynencką ignorancją. Jedyne co można zauważyć po twoich wypowiedziach to z pewnością nie to że chcesz się ponabijać, a jedynie chcesz zaistnieć. Przedstawiasz się początkowo jako agnostyk (nazwa zobowiązuje i nawiązuje do jednoznacznego stanowiska) za chwilę zmieniasz zdanie powiadając że jesteś antyteistą, jak mniemam sam nawet do końca nie wiesz co to znaczy. Radziłbym ci się najpierw trochę podkoloryzować w tym zakresie a później wypowiadać. Jestem jednak przekonany że osoba taka jak ty nie weźmie do siebie tego co mu się pisze, bo taka już jest twoja natura. Zwalczać wszystko nawet to co jest logiczne, byleby być po przeciwnej stronie udając że ma się swoje zdanie, a to tylko po to żeby zaistnieć i poczuć się troszkę większym niż jest się w rzeczywistości. :)
Albert2020.11.11 9:19
Od katoćwoków nie można wymagać choćby szczątkowej inteligencji, więc wcale mnie nie dziwi, że mylisz ze sobą różne osoby. Nie napisałem nigdy, że jestem agnostykiem, zawsze podpisuję się w ten sam sposób, czyli imieniem. Co do ignorancji, to także pomyliłeś adresy - nie jestem katolikiem.
Stały czytelnik2020.11.10 19:31
A jak powstał Świat?
wierzący2020.11.10 4:32
ta, jak twierdzisz "infantylna wiara" nie nawołuje do uśmiercania niewinnych i bezbronnych istot ... bezbronnych uśmiercają tchórze ... nie chcę mieć nic wspólnego z takimi ludźmi ... ludźmi?
lemmix2020.11.10 8:39
Jeżeli katolicy są niespełna rozumu, to dlaczego wzbudzają "pogardę" u normalnych? Czy to aby na pewno normalne?
Michał Jan2020.11.9 19:55
Całkiem słusznie - "aggiornamento" i tak posunęło się za daleko.
x2020.11.9 19:53
Sam chciał być nauczycielem i religii w szkole, to nie może nikogo z lekcji wyrzucić. Co najwyżej niech ten ksiądz wypiërdala, jak mu się nie podoba.
Anonim2020.11.9 20:45
To nie była lekcja religii w szkole, tylko kurs przygotowujący do bierzmowania w parafii. Dziewczyna z satanistycznym symbolem Strajku Kobiet ,w którym namawiano da napaści na kościoły i księży przychodzi na taki kurs demonstrując swoje wrogie poglądy wzgledem kościoła ,chyba coś tu nie tak z nią .
MVD2020.11.9 19:52
Brawo da księdza ! won z tymi akurat piorunami ! każdy wie, ze to symbol wrzasku śmierci! sam by postąpił podobnie, acz pierwsze kazał bym to zamalować, zakleić ect, a później wytłumaczyć - czemu jest to złe i czemu promocja tego jest złem !
feldkuratkatz2020.11.9 20:07
Brawo, jeszcze jedno dziecko uratowane przed kontaktem z tą chciwą i pedofilną bandą. Oby wiecej takich księży, niedługo to msze będą tylko dla siebie odprawiać.
Skanderbeg2020.11.9 19:51
Skoro popiera antykatolickie protesty to czego się spodziewać mogli? A ojciec niech zacznie córkę wychowychwac. Zwykły pieniacz
feldkuratkatz2020.11.9 19:49
No i walić katabasa, całe to bierzmowanie potrzebne jak druga dziura w d..pie.
abc2020.11.9 20:07
Tak jak ty dla ludzkości
feldkuratkatz2020.11.9 20:23
Potrzebny, żeby wk..wiać prawiczków.
abc2020.11.9 21:15
i chwalić się swoim prostactwem,chamstwem, i brakiem taktu i wielkiej głupoty, tak aby cały świat się o tym dowiedział
zaiste ...2020.11.10 4:37
to się nazywa mieć misję do spełnienia ... iście szatańską ... a zastanawiałeś się skąd u ciebie tyle nienawiści ... może potrzebujesz pomocy?
brawo2020.11.9 19:47
niech ja ulica bierzmuje
abc2020.11.9 20:23
A niby na kogo?
Ks. Piotrowski2020.11.9 19:42
katolik to jest osoba, która wierzy w Boga i w jego słowo. Tatuś chyba o tym zapomniał. Niech będzie katolików mniej a prawdziwych.
Anonim2020.11.9 19:45
Bierzmowanie jest sakramentem dojrzałości chrześcijańskiej ,oboje nie dojrzeli i tatuś i córeczka.
AAAtomek2020.11.9 19:49
Jestem za! Żeby katolików było mniej, 1 milion to optymalna liczba katolików w PL.
lena2020.11.10 23:05
To taca będzie skąpa , a co jak się luksusowy samochód proboszcza popsuje?
Do AAAtomek:2020.11.9 19:40
Proponuję również spowiadać się do drzewa, Komunię Św. przyjmować pod postacią jabłka, a sąsiada poprosić o pochówek pod gruszą.
Anoznim2020.11.9 19:57
Kwestia pochówku jest bardziej skomplikowana, bo tu ma prawo wkroczyć Sanepid. Są wyznaczone do tego miejsca, również ze względu na bezpieczeństwo innych.
Mała162020.11.9 19:40
"Ja tego tak nie zostawię. Idę do proboszcza, a jak będzie trzeba, to do kurii!!! Mamy dość" - Idź do Pana Boga z zażaleniem. Ale ćwok.
Alicja2020.11.9 19:40
I to jest właściwa postawa księdza katolickiego, proboszcza i kurii. Egzamin z dojrzałości chrześcijańskiej trzeba zdać aby móc zostać dopuszczonym do sakramentu bierzmowania. Jeśli dopuszcza się do bierzmowania wszystkich wg jakiegoś formalnego klucza, to potem mamy katolików, którzy bluźnią na Kościół Katolicki. Właśnie tak jak uczynił ten ksiądz - tak trzeba robić. Chwała Panu!!!
Jahu🐟2020.11.9 19:39
Córeczka i tatuś równo pierd......ci. Jak można być takim idiotą?
kibic2020.11.9 19:38
Wiadomo po kim odziedziczyła debilizm i brak szacunku do życia. Tak trzeba postępować z prowokatorami, za fraki i za drzwi !!!
AAAtomek2020.11.9 19:33
Człowieku, po jaką cholerę idziesz do proboszcza i kurii? Zostaw kościół, bierzmowanie i nie posyłaj dzieci na religię. Tyle wystarczy. A z Bogiem możesz rozmawiać w zaciszu ogrodu.
gogogo2020.11.10 11:32
A najlepiej rozmawiać w zaciszu grobu....hehehe!
Anonim2020.11.9 19:32
Dawniej wychowywano.
janka2020.11.9 19:29
https://www.youtube.com/watch?v=9gheQbQJg_s
Wawiak2020.11.9 19:27
Tatusku, jak zes tak wychowal corke to teraz znos upokorzenia. I tak ja lekko potraktowal. Ja bym wyrzucil wogole z religii. Diabel moze buszowac na warszawskim runsztoku, a nie na religii!
AAAtomek2020.11.9 19:34
Szkoda, że mnie proboszcz dobrodziej nie wyrzucił z religii jak byłem młody. Szybciej olałbym tę instytucję!
skuter2020.11.9 19:23
Tata z córką bezzwłocznie powinien zgłosić się do psychiatry
AAAtomek2020.11.9 19:56
Jako świadkowie choroby na umyśle ów księdza katechety?
Precz z neomarksistowskim lewactwem!2020.11.9 19:20
Gdyby do synagogi przyszedł gość w masce ze swastyka, to by go nie wywalili?
Anonim2020.11.9 19:19
Powinien ją poddać opóźnionej aborcji.
zboczenie nie może rządzić2020.11.9 19:18
No i brawo dla księdza Bo trudno by tolerował na religii symbol szatana
feldkuratkatz2020.11.9 19:22
Brawo, brawo, jeszcze jedno dziecko skutecznie odseparowane od czarnej pedofilnej bandy. Oby więcej.
Anonim2020.11.9 19:59
Licealistka to dziecko?
feldkuratkatz2020.11.10 12:56
Dla ksiedza to i dziesieciolatek nie dziecko.
man.of.Stagira2020.11.9 19:15
Przecież ONA chce...i JUŻ!...xxD
Beatka2020.11.9 19:14
A ja przyszłam na nauki o bierzmowaniu w majtkach z piorunem. Ksiądz na szczęście tam nie zajrzał bo woli chłopców.
Albert2020.11.9 19:12
Kleruch bardzo dobrze zrobił. Zapewne ta dziewczynka zapamięta lekcję do końca życia i już nigdy więcej się w tym kruchtowym burdelu nie pojawi. Brawo kleruch. Tak trzymać.
espada2020.11.10 14:34
Bedzie miec nauczke i moze sie zastanowi nad swym mysleniem. biedne dziecko,zostalo zmanipulowane przez swiat.
man.of.Stagira2020.11.9 19:11
A JEŻELI panienka CHCE nauczać religii w przyszłości, to CO ma zrobić Ojciec?! Ja się pytam!? Takich mamy ojców i matki. Oj, durni Ci Rodzice, durni jak nauczyciele w szkołach. Przecież ONA chce...i JUŻ!...xxD
feldkuratkatz2020.11.9 19:10
Olać bierzmowanie, jeszcze jedna okazja dla katabasów, że łapy po kasę wyciągać.
brawo2020.11.9 19:10
wreszcie jakiś odważny ksiądz!
jerzy2020.11.9 20:03
Brawa dla księdza. Dziewczyna pomyliła miejsca i nie tu przyszła.
Normalny, czyli ateista2020.11.9 19:09
Po co komu bierzmowanie. Ja nie mam i po 15 latach sobie przypomniałem, bo zobaczyłem ten artykuł - tak bardzo się bierzmowanie przydaje w życiu Hahaha. Ślub i tak każdy bierze cywilny.
Anonim2020.11.9 19:06
Można było napewno rozmowę przeprowadzić na spokojnie ale nie dziwię się reakcji księdza po tym jak taką falę nienawiści na kościół rozkręciła organizacja spod tego znaku. Myślę że można od ludzi którzy mają przyjąć sakrament dojrzałości chrześcijańskiej oczekiwać pewnego zrozumienia i moralnego rozróżnienia spraw. Katolik w życiu publicznym ma obowiązek kierować się wartościami kościoła
hm2020.11.9 18:59
Tatuś zamiast pouczyć córkę, poucza księdza. Niech sam ją wybierzmuje skoro taki mądry albo niech poprosi Michnika
Awinion2020.11.9 18:55
Tatuś zamiast głupiutkiej córeczce przetłumaczyć co nie co, leci do wyborczej michnika. Dobre.
dr2020.11.9 18:54
i słusznie... ksiądz wywalił... dosyć tej dwulicowości ..a tatusiowi nie wiem czy współczuje z powodu aż takiej głupoty chyba ma bardzo niskie IQ... PAN Bóg kocha i wybacza , i w sakramencie pokuty spowiadamy się ze złych czynów.. ale niestety ze złych poglądów (np. uważanie ze aborcja jest dopuszczalna) nie ma rozgrzeszenie...można je (te poglądy) tylko zmienić ... co ? tatuś tego nie rozumie ? ale temat jest szerszy... to samo dotyczy invitro jeżeli nie jest przestrzegana zasada 1 do 1 a nie jest... i skoro były Prezydent Komorowski podpisał tą ustawę to powinien dostać ekskomunikę z imienia i nazwiska...gdzie ci biskupi ?
Arkadiusz2020.11.9 18:54
To tak jakby na kurs przedmałżeński przyszła z kochankiem, zamiast z narzeczonym.
feldkuratkatz2020.11.9 19:19
Co do zasady przychodzenie na kurs małżeński to idiotyzm, nie ważne z kim się przychodzi. 30 godzin kompletnie zmarnowane na dyrdymały i banialuki, które wygadywał zupełnie oderwany od rzeczywistości tłusty klecha. Ale najlepsza była "specjalistka" od życia rodzinnego, która uczyła ginekologa (bezskutecznie), na czym polega cykl miesięczny. Na szczęście były Angry Birds.
On2020.11.9 18:54
Prawidłowa postawa Księdza. Powinni jeszcze ją ekskomunikować z tatusiem
krzysztof2020.11.9 18:53
I dobrze, że ją wyrzucił. Zosia nie zdała egzaminu z dojrzałości chrześcijańskiej. Jeśli katolicyzm ma być w jej życiu fikcją, i ma kompromitować katolików, lepiej niech Zosia wy....ala z lekcji.
Anonim2020.11.9 18:47
POTWORY W SUTANNACH, WYPJERDALAĆ!
***2020.11.9 18:56
Odczep się od Kościoła!
Pani K.2020.11.9 19:43
Weź Positivum, bo z capsem piszesz.
bezimienni2020.11.9 19:51
wy**********c