Posłowie PiS dowiedzieli się o nowym zadaniu - jaki pisze "Rzeczpospolita" - na bieżącym posiedzeniu klubu parlamentarnego. Pierwszy wykład, prowadzony przez specjalistę od kreowania wizerunku dr. Sergiusza Trzeciaka zacznie się już w ten weekend. Wykłady potrwają do marca. – Nie będę się tego wypierał. Profesjonalna partia, która przygotowuje się do przejęcia władzy, wspiera swoich członków nie tylko w dziedzinach merytorycznych, ale również w komunikacji – mówi „Rz" Adam Hofman, rzecznik ugrupowania.

Szkolenia to nie przymus, choć tak to może wyglądać. Mogą na nie zapisywać się posłowie i ich współpracownicy odpowiedzialni za komunikację. Również, na potrzeby zmiany wizerunkowej online, powstał „Poradnik w zakresie komunikacji internetowej".

Co ciekawe, jak dowiedziała się "Rzeczpospolita", która dotarła do treści poradnika, jest on oparty na przykładach z USA i Wielkiej Brytanii, czyli PRowych mistrzów komunikacji Internetowej. Można w nim znaleźć m.in. praktyczne "wskazówki dotyczące zarówno technicznych aspektów projektowania strony internetowej, jak i porady dotyczące kreowania wizerunku polityka na portalach społecznościowych". Wszystko poparte jest przykładami z USA i Wielkiej Brytanii.

Według dr. Błażeja Pobożnego PiS jest partią już dobrze obracającą się w świecie Interentu. Również, jak mówi Pobożny, plusem jest fakt, że "Internet jest lekko pochylony w prawo. Widać to szczególnie na Twitterze, gdzie wyborcy PiS są szczególnie aktywni".

Będziemy bacznie śledzić ślady coraz większej aktywności polityków PiS w świecie Interentu.

mod/Rzeczpospolita