Według szacunków MEN bezpłatny podręcznik podręcznik pochłonie do 2023 roku aż 4,2 mld zł.

Na dniach podpiszemy umowę z jedną z czołowych sieci marketów na reklamę na łamach podręcznika – usłyszał portal natemat.pl od bliskiego współpracownika Joanny Kluzik- Rostkowskiej. 

Jak czytamy na portalu MEN zadbał o to, by reklamy nie były nachalne. – Moduły wielkoformatowe pojawią się tylko na wewnętrznych stronach okładki – ujawnia informator. 

– W treści podręcznika zdecydowaliśmy się już na product placement dotyczący, co warto podkreślić, w 90 proc. wyłącznie zdrowej żywności. Resort szacuje, że uda się w ten sposób pokryć do 20 procent wydatków programu. 

Tym samym MEN zarzucił przedstawiony wcześniej pomysł, aby sam podręcznik był co prawda darmowy, ale już z pełni płatną okładką.

Ab/natemat.pl