Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, liderem segmentu tygodników opinii w sierpniu był ”Uważam Rze. Inaczej Pisane” (Presspublica). Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 141,6 tys. egz. (tytuł ukazuje się od lutego br.). To najwyższy wynik w kilkumiesięcznej historii tego pisma.

 

Na drugim miejscu znalazła się ”Polityka” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) - 135,9 tys. egz. (spadek o 9,4 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem ub.r.), a na trzecim ”Wprost” (AWR ”Wprost”) - 128,2 tys. egz. (wzrost o 15,8 proc.). Sprzedaż ”Newsweek Polska” wyniosła 124,6 tys. egz. (spadek o 7,1 proc.), a ”Przekroju” (Wydawnictwo Przekrój) - 40,5 tys. egz. (spadek o 17,1 proc.).


Dane pokazujące ”czystą” sprzedaż kioskową w prenumeracie pokazują jeszcze większą przewagę tygodnika konserwatywno-liberalnego, jakim jest ”Uważam Rze”.

 

eMBe/Press.pl