„Słodki Jeżu” brzmi najnowsze hasło Lidl Polska, który w ten sposób reklamuje… cukier. Wielu internautów komentuje sprawę jasno: to drwiny z religii, z Tego, kto jest „Sercem chrześcijaństwa”.
Tak niemiecki Lidl drwi z religii. Pomijam fakt, że Niemcy robią interes na gruzach polskich cukrowni. pic.twitter.com/56AHnRCVk7
— Michał Łosiak (@Michal_Losiak) 28 czerwca 2017
Źle się bawicie, profanatorzy z agentury. Proponuję kolejną akcję z Ma(c)hometem. Np reklamującą leginsy męskie. Ciekawy jestem reakcji. pic.twitter.com/2WZoUXsj6t
— Marcin Czapliński (@czaplinskiii) 28 czerwca 2017
Marzy im się efekt "Cisowianki", więc depczą po tym, kto jest dla nas Sercem chrześcijaństwa.
— Cecylia W. (@mamakatarzyna) 28 czerwca 2017
dam/TT,Fronda.pl