W tak skandaliczny sposób reklamuje się norweski portal randkowy Victoria Milan. Serwis jest ponoć znany z kampanii, które nie trwają dłużej niż 30 godzin. Na szwedzkim rynku portal reklamował się na przykład hasłem: „Jesteś żonaty/Masz męża? Zacznij żyć na nowo – znajdź sobie kochankę/kochanka”. 

Tym razem Norwegowie „błysnęli” kampanią reklamową, w której wykorzystali wizerunek śp. Lecha Kaczyńskiego. Na plakacie jest zamieszczony także kot, co wskazywałoby, że twórcy reklamy chyba pomyli braci. To raczej Jarosław Kaczyński jest wielbicielem kotów. 

Bez względu na to, czy portal wykorzystał w reklamie wizerunek śp. Lecha czy Jarosława Kaczyńskiego, wątpliwosci nie ulega fakt, że kampania zachęcająca do zdrad i romansowania budzi co najmniej niesmak. Co więcej, jeden z plakatów zawisł na terenie szkoły w Wilanowie. Burmistrz dzielnicy Ludwik Rakowski poprosił o wyjaśnienia dyrekcję placówki.

Oburzenia reklamą nie kryła nawet „Wyborcza”. Po artykułach w gazecie, jeden z plakatów na ul. Wiertniczej został w poniedziałek zaklejony. 

MBW/Wyborcza/Dziennik.pl