12.11.19, 11:45Screenshot Youtube - prawicowy internet

Stanisław Piotrowicz: Gdybym był komunistą, byłbym dzisiaj w PO

Wzbraniałem się tak długo, jak mogłem” - powiedział Stanisław Piotrowicz w rozmowie z tygodnikiem „Sieci” pytany o to, kwestię jego przynależenia do PZPR. Jak podkreślił – do partii nie należał z własnej woli.

Zapytany o to, czy jest komunistą, Piotrowicz stwierdził:

Gdybym nim był, to byłbym dzisiaj w Platformie Obywatelskiej. Chociaż nie wiem, czy szeregowego członka partii przyjęliby w swoje szeregi ludzie zasłużeni dla tego systemu”.

Polityk podkreślił, odnosząc się do rekomendowania go przez PiS na stanowisko sędziego Trybunału Konstytucyjnego, że jest to dla niego „szczególne wyróżnienie”. Jak dodał:

Myślę, że w pracach TK przydatna byłaby nie tylko moja wiedza prawnicza, ale również bogate doświadczenie w stosowaniu prawa, a także w jego stanowieniu”.

dam/"Sieci",Fronda.pl

Komentarze

Foster2019.11.12 19:18
Ale PO nie rządzi, więc pana bycie przy korycie jest dla mnie zrozumiałe.
Urszula2019.11.12 18:49
Stanisław Piotrowicz urodził się w 1952 roku. W 1976 roku ukończył studia i zaraz wstąpił do PZPR. Miał wtedy 24 lata. Ponoć długo się bronił przed wstąpieniem w partyjne szeregi. Kiedy zdążył sie tak długo bronić? Druga sprawa to jeśli już tak bardzo nie chciał być w tej partii to mógł uciec do ZSL lub SD. Czemu nie skorzystał? Bo te partyjki nie miały żadnego znaczenia i nie pomagały w robieniu kariery.
bezlitosny internauta2019.11.12 18:27
Tak lubicie cytować Terlika: "Stanisław Piotrowicz przekonuje, że był w PZPR, ale „nie z własnej woli”. – Wzbraniałem się tak długo, jak mogłem – przekonuje. A ja aż boję się myśleć, co zrobiono biedakowi, żeby go zmusić. Tortury, odmowa jedzenia, bo przecież na pewno nie mogło chodzić tylko o to, by mieć dobrą pracę. Taki to (były) poseł nie jest"
Alojzy Cedzidło2019.11.12 16:57
Nic ,,pisarze " totalni nie wiecie o tamtych czasach . Nic . Zero. Partyjnych było podobno trzy miliony .To co . Trzy miliony złodziei ,przestępców . ? Wielkie uproszczenie . Bardzo wielkie . Bo była jeszcze ,,armia ' NIE PARTYJNYCH . która ciągła niezłe profity mając w KC , KW .KP , KZ ,krewnych , znajomych ... Ja wiem ,że dziś łatwo przynależność do PZPR uznać za hańbę . Tez tak myślę . Ale kiedy stawiano szukającemu pracy warunek ,,: podpisz deklarację albo won " Różnie to bywało . Dziś jest moim zdaniem gorzej . Leją pomyje na pana Piotrowicza akurat ci którzy nalezą do partii założonej przez TW . A wśród starych członków co drugi należał do PZPR. Zaś młodzi pomogli czerwonemu sztandarowi powrót do Sejmu. A większość nie kabluje juz do Moskwy . Zmienili kierunek za Brukselę .Warto przemyśleć.
Urszula2019.11.12 17:53
Mózg posłałeś na urlop? Co ty pierdzielisz. Jak w każdej organizacji tak i w PZPR byli ludzie porządni i zwyczajni karierowicze. Obecnie w PiS też masz takich. Kiedy po studiach starałam sie o pracę to mi dano kilka propozycji i nikt mnie nie pytał czy należę do PZPR więc nie kłam. A niezłe profity to teraz pisdzielcy, ich krewni i znajomi to nie mają? O pracę nikt nie musiał sie martwić bo praca była prawem każdego człowieka i nikt nie musiał jej szukać A ty tu pieprzysz jak nawalony, że szukającemu pracę stawiano warunek. Na Piotrowicza sie napatrzyłeś i łżesz? Stary ,a kłamie jak przestępca. Wstydź się dziadek.
Alojzy Cedzidło2019.11.12 22:16
Pisze Pani ( ,,Urszula ) ,,....tak i w PZPR byli ludzie porządni (...) " Tylko Piotrowicz był drań bo był prokuratorem . Pani ,,Urszulo " . W tej wrogości do PIS -u nerwy Panią poniosły . Gdyby Pani ,spokojnie bez nerwów i uprzedzeń , poczytała moje amatorskie,,rozważania ' , doszła by Pani do wniosku , że niewiele się w tych sprawach różnią nasze poglądy .Ja nie uważam ,że za komucha było fajnie bo tą robotę , o która Pani było tak łatwo , straciłem za durny kawał o Gierku. A rządził wtedy . w. KC wasz PO wski filar . W tej zawiści do PiS -u radze przypomnieć kto to to wasze PO organizował . TW Must . Mówi Pani coś ten skrót. ? .
Maria Blaszczyk2019.11.12 18:17
A gdzie ktoś tu o przestępcach? Tylko o kłamstwach... Bo nikt nikogo do zapisania się do PZPR nie zmuszał. Moi rodzice w PZPR nie byli, a przeżyli ten straszny PRL... Po prostu ignorując ten syf i zajmując się czymś innym - tak, pracą zawodową również, nikt ich z roboty nie wyrzucał. Ale profitów też nie mieli, klepaliśmy upokarzającą biedę, jak każdy prawie, z tego co pamiętam - bo dziecięciem byłam, gdy PRL upadał. Kupa porządnych ludzi też tam z jakichś koniunkturalnych powodów była. To żadna hańba, czasy były podłe i ludzie próbowali jakoś żyć. Tylko że się w latach osiemdziesiątych wypisali. W przeciwieństwie do pana prokuratora Piotrowicza, który ścigał demokratycznych opozycjonistów i jeszcze komunistyczne nagrody dostawał. No i któż pana Piotrowicza zmusił do tego występu? https://www.youtube.com/watch?v=e9cw0i6r37s "dzieci były szczęśliwe, zadowolone"? „Pytanie: A powiedz, co ci ksiądz robił? Odpowiedź: No, do majteczek palce włożył. P: Tam do pupki, tak? O: Mhm. P: To bolało? O: Trochę musiało. I jeszcze całował. P: A jak całował? O: Jakby to powiedzieć. P: Możesz powiedzieć wszystko, po prostu. O: Wysuwał język”.
Alojzy Cedzidło2019.11.12 22:39
Pani Mario . Fajnie Pani opowiada . Tyle tylko że nie własną historię ale nabytą z opowieści babci , dziadka . A trochę jak widzę od obecnych ,,wrogów" komucha ," , którzy teraz sami Millerów i Czarzastych do życia zbudzili. A ja to wszytko na własne oczy widziałem Widziałem i odczułem na własnej skórze..I na koniec . Nic was nie przekona . Słowa nie , A na przeżycie tamtych czasów szans nie macie. Nooo ..Chyba ,że POKO zorganizuje pon wyborach prezydenckich nową ,,Nocna zmianę"
Maria Blaszczyk2019.11.12 23:07
Nie babci i dziadka, tylko rodziców moich własnych. Bo akurat oni w podobnych czasach do pana prokuratora dorastali - kilka lat później. I jakoś nie czuli konieczności zaszmacenia się. Choć, przyznaję, pewne niegodności były. Nie dostawali paszportów, a do tego ciągle ten groszek konserwowy.... Bleee... Ale się dało, nikt z nas nie umarł od groszku.
nikt2019.11.12 18:41
Ani mnie , ani nikomu z moich najbliższych nie stawiano żadnych warunków przy podejmowaniu pracy . I nikt do PZPR nie należał . Gorzej było z awansem , gdyż byliśmy Ślązakami a lepsze stanowiska były zarezerwowane dla nacji napływowej . Mam też w rodzinie Komunistę z prawdziwego zdarzenia . On zajmował dość wysokie stanowisko w hierarchii zawodowej . Komunistą pozostał do chwili obecnej i głośno o tym mówi . Jest też ateistą . Czy mam go za to potępiać , że nie zdradził swoich przekonań ? Ja go za to szanuję . Jego argumenty są jasne i klarowne . I ja je podzielam . Pod wieloma względami ma rację . Wielu Komunistów było porządnymi ludźmi . Wierzyli , że to co robią służy krajowi . I w wielu wypadkach mieli rację . Życie , zwłaszcza Ślązaków jest bardzo skomplikowane . Ale może właśnie dlatego jest niezwykle inspirujące . Rozwija .
Marek2019.11.12 16:38
On nie był komunistom. To zwyczajna świnia.
Anarchosyndykalistyczna Internetowa Partyzantka2019.11.12 16:26
Nie, kur.wa, siłą go zapisali! Co za zakłamane bydlę. A po tek akcji z klechą-pedofilem w Tylawie, stało się jasne, że Piotrowicz nie ma za grosz godności.
normalny2019.11.12 16:08
wstyd.... a raczej jego brak....nic innego
nikt2019.11.12 15:05
Reasumując . Władze PRL wspierały się Żydami będącymi chłopcami od brudnej roboty . Tak było na Śląsku w szkolnictwie , tak było w UB czy później SB , w sądownictwie , administracji . Dostawali za to nagrodę w postaci stanowisk . Byli lojalni nowym władzom , ale do czasu . Do czasu aż powstała " Solidarność " . Szybko więc zmieniali stanowisko , gdyż zrozumieli , że w tej zamąconej wodzie niepokojów społecznych mogą złowić o wiele większe ryby . I znów im się udało . Łowią prawdziwe okazy a nie szproty . Nie ma na to wpływu rdzenny Polak , ale przynajmniej powinien mieć tego świadomość .
OZ2019.11.12 14:42
Panie Prokuratorze - proszę nie zwracać uwagi na czerwoną hałastrę - WIELKI SZACUNEK DLA PANA ZMAGAŃ O PRAWDĘ, O PRACĘ DLA POLSKI I NARODU POLSKIEGO !!!
www2019.11.12 14:51
...o prace dla budowania socjalizmu i przyjaźni polsko-radzieckiej.
MirekT2019.11.12 14:59
A, pan prokurator to zielona czy niebieska hałastra?
nikt2019.11.12 14:33
A tak gwoli wyjaśnienia do poprzedniego mojego komentarza : Ślązaków na Śląsku w czasach PRL nie dopuszczano do żadnych wyższych czy znaczących stanowisk . Wszystko było centralnie obsadzane nacją napływową . Przeważnie polskojęzycznymi Żydami . W szkołach podstawowych na wsiach nauczyciele przyjezdni przeważnie Żydzi zza Buga , którzy po przyjeździe do Polski przeważnie mianowali się nauczycielami . W mojej Szkole Podstawowej na 12 nauczycieli tylko jedna była Ślązaczką . A tłuczono nas równo . Za byle co dostawaliśmy linijką przeważnie " w łapę " aż nieraz spuchła albo chłopcy w tyłek kijem oczywiście. Mnie się dostawało rzadziej , gdyż byłam prymuską i szybko nauczyłam się mówić " po polsku " . Inne dzieci mówiły językiem śląskim i obrywały częściej . Było gorzej niż za czasów Niemca , choć ci też bili za używanie języka śląskiego zamiast niemieckiego . To opowiadała mi babcia , która po polsku potrafiła czytać , ale pisać nie . W czasach PRL ja za nią pisałam listy .
Urszula2019.11.12 18:06
Zgadza się. Często ci przyjezdni nauczyciele nie mieli odpowiedniego przygotowania, ale uczyli i tępili mowę śląską. Nierzadko śląskie dzieci były poniżane i wyśmiewane jeśli na lekcji z braku znajomości polskich słów używali słowa śląskie. Ślązacy byli też wyjątkowo tępieni za używanie języka niemieckiego. Nie wolno było nawet słuchać publicznie niemieckich szlagierów. O tym, że na Śląsku nie było szkół z przedmiotem język niemiecki to juz nawet nie wspominam.
J.P🔙2019.11.12 14:25
Bo to był taki ... prawicowy komunista. Taka ukyta opcja Solidarności walcząca z ówczesną władzą. Zawsze starał się wydawać wyroki na przekór PZPR i tak na przyklad pedofilowi dał wolność. Słuszną linię ma nasza władza.
Saki Faki2019.11.12 14:10
-Antoni, co tam wciągasz takiego białego? -Sam sprawdź, Staszek. -Niuuuuuuuch.... -I jak Stasiu? Weszło? -Nie jestem komuchem, do partii zapisali mnie na siłę, wina Tuska. -Widzisz jak kopie?
nikt2019.11.12 14:03
Dodam jeszcze , że żyłam w czasach PRL i nikt nie zmuszał mnie nigdy do wstąpienia do PZPR . Mój znajomy też nie należał a zrobił jak na tamte czasy dużą karierę zawodową . Po prostu był dobry w swoim zawodzie i tę karierę robił pomimo wszystko . Po przemianach startował na senatora ( nie przeszedł małą ilością głosów ) . Przez dwie kadencje działał w Sejmiku Śląskim ( zrezygnował , ale to już inna bajka ) . Tylko miernota potrzebowała wsparcia PZPR by się jakoś wybić . Miernota o chorych , wygórowanych ambicjach i braku jakichkolwiek predyspozycji . Mój dyrektor potężnych zakładów też nie należał do PZPR . Był Ślązakiem ( co na Śląsku wtedy było ewenementem ) , opozycjonistą w czasach " Solidarności " . Był świetny . I jako fachowiec i jako człowiek .
Urszula2019.11.12 17:25
Zgadza się - tak było.
MirekT2019.11.12 13:49
Zamknąć Piotrowicza w Tworkach. Nie podejmować prób leczenia bo, szkoda pieniędzy podatników.On wierzy w to co mówi.
nikt2019.11.12 13:47
No proszę , komunista -- oddany władzom PRL . Pochodzenie czystej krwi żydowskie . Pupilek PiS . To się nazywa Polak z prawdziwego zdarzenia . To pewnie o takich mówił Prezydent Duda , " że mają Polskę w sercu " . W końcu ten sam partyjny obóz .
Urszula2019.11.12 13:46
Biedny przymuszany Piotrowicz. Był członkiem PZPR od 1978 roku do jej końca, kiedy to Rakowski oznajmił: "Sztandar wyprowadzić". Wielu członków partii, po wprowadzeniu stanu wojennego opuściło organizację. Przymuszany Piotrowicz został i gorliwie skazywał opozycjonistów. https://nczas.com/2019/11/12/biedny-piotrowicz-wstapil-do-pzpr-nie-z-wlasnej-woli-ostra-riposta-terlikowskiego/
PiS nie sprosta kryzysowi2019.11.12 13:12
Pisowcy chętnie przygarniają starych komuchów z czasów PRL-u.
Krzysz2019.11.12 12:50
Piotrowicz prezentuje śmiechu warte gadanie na zasadzie: Gdybym był w gestapo, to byłbym dzisiaj w PiS... Jestem pewien, że kabarety niedługo to wykorzystają.
Pisowiec2019.11.12 12:50
Ja mu wierzę! Czasami tak w życiu bywa. Clinton też palił marihuanę ale się nie zaciągał. Śp. Kaczyński owszem pił wódkę z komuchami ale nie zakąszał i się z nimi nie fraternizował, Piotrowicz może owszem koleguje się z księdzem zbokiem ale z obrzydzeniem. Wierzę że w PZPR był ale niechętnie i bez swojej zgody. To uczciwy Polak jest!
2019.11.12 12:44
Jeebaniutki :D Komunistyczny prokurator "z przymusu" ¯\_(ツ)_/¯ ... biedactwo...
Dam2019.11.12 12:41
Komuszy śmieć. Ale dla PISu wygodny, bo śmieć.
Maria Blaszczyk2019.11.12 12:26
A jednak... Do PZPR nie należało jakoś większość ludzi w PRLu. I jakoś nikt ich tam siłą nie ciągnął... A poza tym - kto pana prokuratora zmusił do robienia sobie w świetle kamer jaj z gehenny dziewczynek, którym ksiądz zboczeniec pakował paluchy do wagin....
Bez żadnego trybu2019.11.12 12:20
Odznaczony przez gen. Jaruzelskiego Brązowym Krzyżem Zasługi za niszczenie Michników, Kuroni, Geremków i innych opozycjonistów za czasów komuny, został nominowany przez aktualnego pierwszego sekretarza partii do TK żeby dalej robił to co za komuny. Jak się wykaże, może znowy liczyć na medal od prezesa.
Micha Franciszek Kalinowski2019.11.13 13:52
Tu doskonale trafiłeś. Kuroń za młodu należał do ZMP jeszcze w czasach totalnego stalinizmu następnie 2 razy wstępował do PZPR z której to dwa razy wyleciał (raz za pijaństwo, a drugi za skrajnie lewicowy czerwony debilizm ideowy)! Michnik z Geremkiem i Modzelewskim stawiali Gomułce zarzuty, że jego polityka jest po 1956 r. zdecydowanie za mało czerwona. Okrągły stół to największy przekręt, bo polscy komuniści oddawali władzę na powrót w łapy komuny scyzorykiem chrzczonej i zabiegali o glejt żelazny. Dokształć się i odwal od Piotrowicza samcu owcy!
kuba2019.11.15 23:02
No za takie zasługi , to też bym mu medal dał i to złoty
Urszula2019.11.12 12:20
Czy zmusili go też do tego aby poparł wprowadzenie stanu wojennego w Polsce? Cała prawda o komuniście, łgarzu Piotrowiczu: https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/czarno-na-bialym-kariera-stanislawa-piotrowicza,790243.html
niepis2019.11.12 11:52
Piotrowicz to przykład karykatury moralnej - człowiek zepsuty do szpiki kości. Tak, do PZPR zapisali go siłą. Palę, ale się nie zaciągam. Kradnę, ale tylko obcym. Nie kłamię, ale ostrożnie serwuję prawdę. Hipokryta.
Urszula2019.11.12 12:10
Niech nie pierdzieli o tym, że go zmusili do wstąpienia siłą. Miał wybór: odmówić i ewentualnie stracić synekury albo zgodzić się i korzystać z przywilejów. Nie ma innej opcji. Do ciupy by nie poszedł. Piotrowicz to karierowicz do kwadratu. Pójdzie tam gdzie zwącha interes, gdzie dadzą więcej. Jest komuchem i nic tego nie zmieni. W PZPR było więcej takich, którzy dla kariery i fruktów zrobiliby wszystko, wstąpiliby do każdej organizacji.
nikt2019.11.12 13:50
Jest czystej krwi Żydem . To normalne u tego narodu .
Japa 2019.11.12 17:40
A liczyła pani ,,Urszulka " tych co to do PO poszli za TW Mustem.?
witold2019.11.12 12:49
Nikt nie mogl byc nie partyjnym na jakimkolwiek stanowisku kierowniczym a tym bardziej prokuratorem ,debilku,nie masz zadnego pojecia jak wygladalo zycie za czasow komunistycznych.Podejrzewam ze Twoja wiedza pochodzi z TWN i GWybiurczego.
Konrad2019.11.12 12:52
Mój dziadek był prokuratorem i nie był w partii, więc nie p***dol głupot.
www2019.11.12 13:00
Masz rację, moja macocha jest radcą prawnym, i adwokatem, czynna zawodowo od 1973 roku. Nigdy w partii nie była. Ale jak ktoś chciał piąć po szczeblach kariery politycznej i społecznej to musiał slubować wierność partii. Piotrowicz wybrał karierę.
witold2019.11.12 13:28
Klamiesz jak Michnik.
normalny2019.11.12 16:06
witold.... fakty ... to nie jest kłamstwo. trochę obiektywizmu. Pan Piotrowicz może pracować , być dalej prokuratorem, ale nie musi robić z siebie męczennika gnębionego przez partię
HARNAŚ 2019.11.12 17:47
Pierdu ,. pierdu , panie ,, Konradku" To ja też . Mój pradziadek przed wojną był tez prokuratorem i tez do PZPR nie należał
Dam2019.11.12 13:16
Ojej, biedny komunistyczny prokurator, obrońca pedofila. Na otarcie łez dostał od Jaruzelskiego Brązowy Krzyż Zasługi, no ale pewnie też mu go wcisnęli siłą. Skoro życie za komuny było takie ciężkie, to może niech PIS i Piotrowicz sami nie używają faktu bycia w PZPR do atakowania wszystkich innych. No ale im wolno, bo mentalność Kalego.
Urszula2019.11.12 13:33
To ty nie masz pojęcia jak było, debilku. Znam wielu ludzi, którzy zajmowali kierownicze stanowiska i nie byli w partii. Znam wielu takich, którzy nie zgadzając się z linią partii, rzucali legitymację. I nikt ich nie degradował. Byłam również namawiana do wstąpienia do partii i po odmowie włos z głowy mi nie spadł więc przestań łgać.
MirekT2019.11.12 13:57
witold, a ile ty masz lat? Za komunistów to ty w kondomie za oknem wisiałeś. Natomiast twoja wiedza pochodzi od dziadka, co ci wmawia, że go do PZPR zmusili!!!
niepis2019.11.12 16:49
@ witold, akurat pamiętam te czasy. Nie patrz w lustro gdy piszesz, nie będziesz widział debila.
Alojzy Cedzidło2019.11.12 17:36
Był taki TW Must . Nie wie pan ,,niepis :" jaką on Partię założył . A tow , dziś Pan ,,Swięcicki , to gdzie pracował Podpowiem. W takiej organizacji co kierowała wszystkim przed 89 rokiem . Serwuj prawdę ,, niepisie " ale o wszystkim
TAK Z INNEJ BECZKI.....2019.11.12 11:50
"Daj ciumka Piotrowicz", obrońca księdza pedofila z Tylawy
Jana2019.11.12 15:58
Czyżbyś był bez grzechu,że tak rzucasz w drugiego człowieka kamieniem?
Urszula2019.11.12 17:55
A ty nie rzucasz kamieniem w drugiego człowieka? Zastanów się czy masz prawo komukolwiek zwracać uwagę.
Jaro K.2019.11.13 14:47
,, WZBRANIAŁEM SIĘ TAK DŁUGO , JAK TYLKO MOGŁEM '' . To tak samo jak po PRZEPICIU . W końcu ; TRZEBA PUŚCIĆ PAWIA ! . To samo przy ; biegunce .