06.08.19, 10:05Fot. Pixabay, CC 0

Szokujące! Dziennikarz: Krzysztof Sadowski, wielka postać polskiego jazzu, to pedofil. Środowisko o tym wiedziało

Szokujące ustalenia dziennikarza Mariusza Zielke. Na swoim facebooku poinformował, że jest przekonany co do tego, że słynny muzyk jazzowy Krzysztof Sadowski jest pedofilem. Co gorsza, środowisko miało tego świadomość i kryło pedofilię – informuje Zielke.

Nie ma już żadnych wątpliwości. Krzysztof Sadowski, wielka postać jazzu, wieloletni prezes Polskiego Towarzystwa Jazzowego, współtwórca »Tęczowego Music Box«, działacz Jazz Jamboree i innych programów, nauczyciel setek, a może i tysięcy dzieci, był pedofilem”

- napisał dziennikarz na Facebooku.

Dodał, że gdy tylko zbierze cały materiał, skieruje doniesienie do prokuratury. W swoim wpisie podkreślił, że sprawa będzie dla całego środowiska niezwykle bolesna, ponieważ w dużej części wiedziało o tym i kryło pedofilię – pisze.

Stwierdził też, że jest „przerażony myślą, co musi dziś czuć rodzina, bliscy i znajomi pana Krzysztofa", jednak dodał: "ale nie mam wyjścia, nie mogę tego ukryć, to obiecałem i czytelnikom i ofiarom”.

Dziewczynki miały być gwałcone m.in. w domu muzyka, gdzie zamykano je na noc w piwnicy. Do czynów tych miało też dochodzić w samochodzie artysty i siedzibie jednego z najważniejszych polskich stowarzyszeń muzycznych.

dam/Facebook,TVP.Info

Komentarze

Marek2019.08.7 7:47
Nie przesadzajmy z potępianiem krycia pedofilii .
Andrzej2019.08.7 6:28
Wykastrować dziada i obciąć łapy, którymi obmacywał dzieci.
max2019.08.6 17:45
Temat wymyło z wszystkich głównych portali. Stara ekipa TVP też było w to umoczona, więc nie sądzę że sprawa wróci. Z wszystkich zainteresowanych zrobią wariatów i tyle. A do tych co plują się w kontekście że w końcu nie tylko księża... przypadek Sadowskiego to akurat mokry sen każdego zboczonego heteryka, więc powinni się zastanowić... mają chyba córki, znajomych co mają córki etc.etc.
Lubieżny Zenon2019.08.6 14:58
Od jutra wieszanie bucików na płotach domów muzyków hehehe.
Lubieżny Zenon2019.08.6 14:50
A to zbokol! Do innej orkiestry z nim!
Brawo arcybiskup Jędraszewski! :)2019.08.6 11:44
Tęczowy Music Box ;)
marek2019.08.6 17:47
Jędraszewski pewnie z zazdrości spać nie mógł, że się nie załapał na występy.
Andrzej2019.08.6 11:35
Mario Sadowska dlaczego nabrałaś wody w usta? Dlaczego nie chcesz komentować sprawy? Czy tatuś powinien się spalić jak Kukuła?
Sebastian Lorenc2019.08.6 13:44
Po co atak na córkę? Kto wie, może też była jego ofiara, co według Ciebie ma mówić?
Andrzej2019.08.6 14:15
Jaki atak? Sadowska ma zawsze dużo do powiedzenia w kwestiach choćby polityki i Kościoła. Ostatnio popierała strajk nauczycieli i chciała organizować koncert w geście solidarności z nimi. Może teraz koncert w geście solidarności z ofiarami pedofila ojca?
Sebastian Lorenc2019.08.6 14:25
Właśnie o tym mówię, że podłe jest to co piszesz. To w co się angażuje to jej sprawa. Rozumiem, że gdyby organizowała koncert w geście poparcia kogoś, kogo i Ty popierasz to byłoby ok. Tutaj wyszły na jaw sprawy, które może są i jej dramatem. Dziecko wykorzystywane seksualnie przez dorosłego nigdy się z tego nie podnosi. Może wróciły najczarniejsze demony z jej przeszłości? Wiesz co to zwykła, ludzka empatia? Sprawdź i daj kobiecie spokój, bo nie chciałbyś być na jej miejscu.
anonim2019.08.6 15:10
Maria tak bardzo angażuje się w popieranie dewiacji, może jako córka pedofila sama była ofiarą. Szkoda tylko że nadal nie rozumie, że środowisko lgbt może stanowić potencjalne zagrożenie dla dzieci.
Lubieżny Zenon2019.08.6 15:15
Mogła też podsuwać koleżanki na posuwanko? Skąd wiesz że nie?
Andrzej2019.08.6 15:23
Doszukiwała się Zła w Kościele, u Kaczyńskiego a zapomniała poszukać we własnej rodzinie. No popatrz jakie to smutne.
Sebastian Lorenc2019.08.6 15:34
I o to chodzi, że nie stanęła po stronie pedofilii w kościele, czy po stronie Kaczyńskiego. Cóż mają poglądy wspólnego z tym, kogo sie ma w rodzinie? Może właśnie dlatego, że sama doświadczyła zła, potrafiła zrozumieć inne ofiary? Rozumiem,że nie byłoby tematu, gdyby wielbiła Partię?
anonim2019.08.6 15:54
Temat jest, dotyczy pedofilii jej ojca, a ona jest osobą publiczną, chętnie wypowiadającą się prawie na każdy temat. Korzystała z przywilejów przysługujących córce artysty, to teraz powinna czekać ją infamia. Gdybyś czytała co o ofiarach molestowania wygaduje jej mama, może byś przejrzała na oczy z tego lewackiego otumanienia.
Lubieżny Zenon2019.08.6 14:57
Mogło tak być, ale też mogła sama sprowadzać swoje koleżanki na ruchańsko obiecując karierę albo pieniądze. Nie wiemy jak było więc nie oskarżajmy.
Sebastian Lorenc2019.08.6 15:35
Bez komentarza, kim trzeba być, żeby wysmarować takie rzeczy.
anonim2019.08.6 16:01
Poczytaj co o kobiecie zgwałconej w dzieciństwie przez tatusia, wygaduje jej szanowna mamusia, to dopiero podłe. Zachowanie mamusi to rynsztok, z tego co wygaduje jasno wynika że wiedziała o zboczeniu męża, a winę przenosi na skrzywdzoną kobietę.
Lubieżny Zenon2019.08.6 16:13
Skąd wiesz że tak nie było? Ja nie wiem. Ale mogło być. Różne straszne rzeczy się dzieją w rodzinach zboczeńców.
anonim2019.08.6 16:26
Agnieszka o tym wie, ale udaje że to niemożliwe, jak sprawą zajmie się prokurator, to różne śmieci wypełzną z kątów. Agnieszka jest oburzona za twoją wypowiedz, bo Sadowski nie jest księdzem, a rodzinka, a szczególnie Maria to lewactwo, to ich broni.
Sebastian Lorenc2019.08.6 16:35
W życiu nie widziałam ani jednej wypowiedzi tej dziewczyny. Po prostu pomyślałam, że to musi być dla niej straszne. Szkoda z wami rozmawiać .
anonim2019.08.6 17:19
Pewnie że szkoda, skoro samej nie ma się pojęcia o niczym, tylko broni zboczeńców!
Sebastian Lorenc2019.08.6 17:26
Ona jest zboczeńcem? Myślałam, że jej ojciec, który powinien zgnić w więzieniu za to co zrobił. Ale przerzucanie odpowiedzialności za czyny ojca na córkę jest podłe.
anonim2019.08.6 17:42
czytanie ze zrozumieniem się kłania, to o tobie było Agnieszka tamta wiedziała o tatusia ciągotach, a nic nie mówiła, jest współodpowiedzialna, za wszystkie podłości zboczeńca! A ty udajesz taką dobrą ciocię?!
Sebastian Lorenc2019.08.6 17:51
A skąd Ty wiesz co ona wiedziała?
anonim2019.08.6 18:00
Mój ojciec był złodziejem, znosił do domu kradzione rzeczy, cała dzielnica wiedziała że jest złodziejem Tylko ja żyłem w nieswiadomości, tak mozna to streścić, łyso ci?! Żony znają swoich mężów, jak i dzieci, i nic się nie ukryje, żyją w grzechu zaniechania!
Sebastian Lorenc2019.08.6 18:19
Złodziej to nie pedofil, są dwie opcje, albo wiedziała, ale sama była ofiarą, albo nic nie wiedziała. Dziewczynka, dorastająca dziewczyna nie ukryłaby tego faktu. Nie trzeba być psychologiem, żeby to widzieć.
Marek 2019.08.7 7:24
Jak tatuś sławny i korzystała z tego całe życie to jest ok , ale jak już sławny tatuś okazał sie pedofilem to już nie jej tatuś i nie ponosi żadnego , nawet moralnej straty ! Dzieci sławnych rodziców korzystają z apanaży i powinny ponosić też ostracyzm za czyny rodziców , taki zwyrol by wiedział że krzywdzi nie tylko obce dziecko ale i swoje własne !
Samuel2019.08.6 11:32
Wszyscy muzycy to zboczeńcy, alkoholicy i narkomani
Palindrom2019.08.6 15:34
Greps jak z czasów świetności Gejzety Michnika. Przepięknie nasiąkłeś.
anonim2019.08.6 11:21
Hańba i zgroza,wszystkim co kryli,udawali,że nie wiedzą i odwracali głowy,dla zachowania tajemnicy.Nikt nie powinien podać ręki na przywitanie ani dziś ani nigdy jemu i tym kamratom.Jemu więzienie,im społeczny i niebyt
Lubieżny Zenon2019.08.6 15:20
Do innej orkiestry z nim!
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.6 11:15
Tak, to prawda, jestem ruskim trollem. Dosłownie zarabiam na szczuciu ludzi normalnych i wmawianiu wszystkim, że zboczenia są normą.
aaa2019.08.6 11:51
Po pierwsze jesteś czubkiem i wiem że zjadasz swoje własne gów...o
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.6 12:09
to wszyscy wiemy jak każdy katoprawiczek faszysta homofob podszywasz się pod cudze niki
Mirek2019.08.6 10:37
To nie tylko Sadowski . Połowa tych tzw artystów to zboczeńcy . Dlatego celowo robią z księży pedofilów żeby uniknąć kary . To się nazywa obrona przez atak .
Sprytny ninja 2019.08.6 10:36
Po filmie Selkielskiego myślałem, że pedofile to tylko księża. Przykład Sadowskiego to na pewno przypadek. Gdyby było inaczej to Sekielski na pewno by się tym zainteresował.
anonim2019.08.6 12:22
Hihi na pewno
anonim2019.08.11 20:58
Moe Sekielski bywal w domu sadowskiego?
Bob2019.08.6 10:35
Ufff! Ulżyło mi. Jeśli muzyk jest pedofilem (a jak na razie to tylko jakieś domysły), to wszyscy gwałcący dzieci księżą są usprawiedliwieni!
JS2019.08.6 10:37
Nie, księża nie są usprawiedliwieni. Czy domysły - zobaczymy. Wiele wskazuje, że to prawda
jacek2019.08.6 11:24
żal mi ciebie jak bardzo masz mózg zaorany
Olo2019.08.6 22:59
Ty naprawdę aż taki płytko myślący jesteś?Żal mi ciebie i wiesz?nawet pomodlę się za ciebie.
JS2019.08.6 10:31
Sekielski nakręci o tym film ?
Ax2019.08.6 11:26
Myślę że nie ma potrzeby - stowarzyszenie muzyków jazzowych z pewnością nie przeniesie go do innego kraju
Brawo arcybiskup Jędraszewski! :)2019.08.6 11:41
Bo nie zdążą.
anonim2019.08.6 12:21
Ale ukrywa jego zboczenie.
okularnik2019.08.6 16:59
nie, bo nie ma zlecenia politycznego
andrzejhahn32019.08.6 10:25
Tęczowa zarazą nadaje, ale do czasu😜🤕
anonim2019.08.6 12:20
Tęcza to zjawisko tymczasowe szybko zanika.
Magdalena2019.08.6 10:24
połowa tzw."gwiazd" jest upaplana w homoseksualizm i związaną z tym pedofilię...
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.6 11:05
Wymyśliła Magdalenka w celu odwrócenia uwagi od heteropedofilii :)
anonim2019.08.6 15:33
Magdalena mówi prawdę .
Pierzasty kogucik2019.08.6 12:10
A ile ty Magdaleno znasz osobiście tzw "gwiazd"?
Polak Ateista Dumny Gej 2019.08.6 10:24
Dziś kolejna lewatywa a mój odbyt dogorywa :(
anonim2019.08.6 12:50
Nie dziwię się wcale - zwłaszcza biorąc pod uwagę to, jak pan podpisuje się na Frondzie.
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.6 13:18
twoje ustosunkowywanie się do podróbek cudzych ników nic nie zmienia faktu, że powinnaś pilnować własnej ciipy, zamiast się skupiać na cudzych tyłkach
anonim2019.08.6 13:42
Pan wybaczy, ale to sam pan obwieszcza wszem i wobec o kłopotach ze swoim odbytem. Więc radzę skupić się na tym, co panu dolega i podjąć stosowne kroki, bo wciąż ma pan szansę na uzdrowienie. Pierwszy z tych kroków to porzucenie seksu gejowskiego i rozpoczęcie życia w czystości. +
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.6 14:04
Moje podróbki obwieszczają o swoich homofobicznych problemach z czystością różnych częsci ciała mierząc wszystkich swoją miarką. A chora psychicznie Bepko łyka jak bociek żabę i/lub cynicznie zawierza tym samym wg. katoideologii popelniając grzech. To niezdrowe wsadzać nos w cudzy seks, zwłaszcza rzekomo niepreferowany. Martw się o czystość swojej zawszonej PiSdy oraz Popatrz zjepko ktoś popełnił artykuł o tobie, w samo sedno: https://www.tvn24.pl/magazyn-tvn24/wierzacy-gej-czasem-wiekszym-problemem-niz-naziole-sa-pobozni-katolicy,227,3909
anonim2019.08.6 14:40
Pan ma problemy nie tylko z czystością. To jest zresztą naturalna kolej rzeczy - problemy z czystością zawsze łączą się z innymi problemami, albo do nich prowadzą. Za pana +
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.6 15:36
Paradne zafascynowana seksem mężczyzn katofaszystka z urojeniami zarzuca innym problemy. Na przyszłość zanim cokolwiek zaczniesz doradzać, proponuję, byś zaczęła dbać o własną czystość nie tylko cielesną, ale również mentalną. Komuś kto jest utaplany po pachy w niemoralnym bagnie pomóc może tylko specjalista. Najwyższa pora, byś zajęła się swoimi prywatnymi sprawami zamiast robić z siebie skończoną kretynkę w internecie.
Palindrom2019.08.6 15:31
Widzę, że znałeś Sadowskiego. Masz okazję wyjść z szafy z tabliczką #MeToo.
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.6 10:19
"Dziewczynki miały być gwałcone m.in. w domu muzyka, gdzie zamykano je na noc w piwnicy." Zdelegalizować zboczoną dewiację o nazwie heteroseksualizm - powiedzieliby ci, którzy kierują się "logiką" zdziczałego prawactwa
ZERR02019.08.6 10:38
nie zatuszujesz prawdy, że 2% mniejszość zboczeńców seksualnych odpowiada za 40% gwałtów pedofilnych.
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.6 11:03
Marna manipulacja, która działała X lat temu, ale już przestała od co najmniej kilku. Powyższe odsetek dotyczy puli sprawców pedofilii, a nie społeczności LGBT. Statystycznie dziecko jest o wiele bardziej narażone na pedofilię ze strony hetero niż homo. Potwierdzają to wszystkie badania. Najczęsciej do pedofilii dochodzi w rodzinach. Smuteczek! :)
marek2019.08.6 12:17
Chciałbyś zboku żeby tak było,co? Prawdę wszyscy znają oprócz was tęczowej zarazy. Homoseksualista=pedofil.
ZERR02019.08.6 13:05
nikogo nie oszukasz. wśród sprawców przestępstw pedofilnych bardzo mały odsetek stanowią pedofile w sensie medycznym 90% działa w pełnej zgodzie ze swoją orientacją Wszelkie badania ostrzegają przed jednym: prawdopodobieństwo ataku ze strony LGBTa jest 40-krotnie wyższe niż ze strony kogokolwiek innego.
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.6 14:11
te "badania" istnieją jedynie w urojeniach ZERRA, ale o tym już wszyscy stali bywalcy frondy zdążyli się przekonać :)
ZERR02019.08.6 13:23
badania? ty obok badań nawet nie przechodziłeś. zaledwie 17% przestępst dotyczy rodziny bliższej lub dalszej Wlewaka nie pytaj nawet "jaki dziś dzień tygodnia" bo skłamie.
Polak Ateista Dumny Gej2019.08.6 14:13
ZERRO i jego cyferki z brudnej duupy wzięte
Brawo arcybiskup Jędraszewski! :)2019.08.6 11:40
Czy ja widziałem „Tęczowy Music Box”? To wszystko wyjaśnia.
Joanna2019.08.7 4:40
He, he znów tuman sie odzywa...ateista głupi gej. Strach cię obleciał zbocurze?Bój się, bój...po wszystkich zboków przyjdą. Sekielski otworzył puszkę Pandory..