Zarówno serwis ING Banku Śląskiego, jak i Banku Millennium uległ awarii. Problemy dotyczą zalogowania się na stronę, co oznacza, że nie można wykonać żadnych czynności, w tym przelewów internetowych.
Bank Millennium wydał oświadczenie na Twitterze. Serwis nie jest dostępny z "przyczyn technicznych". Trwają prace nad przywróceniem usług do normalnego działania.
Chwilowa niedostępność Millenetu i aplikacji mobilnej.
Z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.
— Bank Millennium (@BankMillennium) October 28, 2019
Na razie nie wiadomo jak długo potrwa awaria. Ostatnia duża awaria miała miejsce 17 października. Podobnie jak wtedy, przestała również działać aplikacja Moje ING. Nadal rośnie również liczba raportów w przypadku awarii Banku Millennium.
bz/komputerswiat.pl