Najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo”.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”.  Srednia sprzedaż gazety ogółem w październiku 2014 roku w porównaniu z październikiem 2013 roku wzrosła o 0,33 proc. i wyniosła 587 611 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal

Na drugim miejscu znalazlo sie „Twoje Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 3,68 proc. do 328 707 egz.

Na kolejnym miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu wynosił 234 383 egz., po wzroście o 4,16 proc.

Z kolei najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo”, który zajął jednak ostatnią lokatę. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 8,49 proc. do 184 223 egz.

W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, wynoszącym 2,28 proc., pochwalić się mógł tygodnik „Świat & Ludzie”. Z kolei największy spadek odnotowało „Twoje Imperium” - było to 2,66 proc. - czytamy na portalu Wirtualnemedia.pl.

Ra/Wirtualnemedia.pl