21.04.21, 17:33Fot. screenshot - YouTube (Telewizja Republika)

Egzekucja po katastrofie w Smoleńsku? Stankiewicz: Te nagrania na to wskazują

Autorka głośnego filmu dokumentalnego „Stan Zagrożenia” Ewa Stankiewicz stwierdziła na antenie Polskiego Radia 24, że istnieją nagrania mogące sugerować, iż krótko po Katastrofie Smoleńskiej zamiast akcji ratunkowej odbyła się egzekucja.

Premiera filmu Ewy Stankiewicz „Stan Zagrożenia” odbyła się w Telewizji Polskiej w ub. niedzielę. Emisja filmu wywołała ogromne emocje. Goszcząc dziś na antenie Polskiego Radia 24 dziennikarka zdradziła, że pracuje nad drugą częścią filmu. Miałyby znaleźć się w nim fragmenty, które zgodziła się usunąć ze „Stanu Zagrożenia”.

- „Istnieje nagranie krótko po katastrofie smoleńskiej, mogące sugerować, że zamiast akcji ratunkowej była egzekucja”

- mówiła.

Na ten temat Ewa Stankiewicz rozmawiała już wcześniej z portalem DoRzeczy.pl.

- „Nagranie sugeruje, że na miejscu katastrofy zamiast akcji ratunkowej dokonywano egzekucji (...). Ten fragment nie znalazł się w filmie pod obietnicą, że będę mogła zrobić dla TVP osobny dokument na ten temat”

- wyjawiła dziennikarka.

Ewa Stankiewicz nie ma wątpliwości, że prezydent Lech Kaczyński został zamordowany, a „rozkaz zabicia prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej” został wydany najpóźniej w kwietniu 2008 roku.

- „Wtedy został odpowiednio rozpisany przetarg, by przekierować tupolewa do remontu w Samarze”

- mówiła autorka filmu na antenie Polskiego Radia 24.

- „Jeśli nasze państwo nie jest w stanie rozliczyć tych, którzy zabili prezydenta Kaczyńskiego, to nie można mówić o suwerennym państwie”

- dodała.

kak/Polskie Radio 24, DoRzeczy.pl

Komentarze

Sławomir Obuchowicz2021.04.23 9:07
Nie jest pani jedyną osobą , która uważa, że to nie była katastrofa lecz zamach na głowę państwa.
Alojzy Cedzidło2021.04.22 22:53
Bardzo szanuję panią redaktor Ewę Stankiewicz . Staram się oglądać każdy program "Stan zagrożenia " Ostatnio widziałem dwa filmy . Oba o tragedii smoleńskie Potworna tragedia .Ostatni dziś w TV Republika . Wywiad z rodzicami jednej z ofiar . Rodzice mówili rzeczy oczywiste o tragedii na ogół znane tym ,którzy w raporty Millera i ten Ruski nie wierzą . Czułem jakiś niedosyt do prowadzenia wywiadu pani Stankiewicz .Matka w pewnym momencie , kiedy była mowa o karze dla sprawców , obwiniła jakiegoś Antka . Ojciec miał zastrzeżenia również Rządu o brak wyciągania karnych wniosków . I tu mam ten niedosyt . Pani Redaktor nie raczyła poznać zdania rodziców na temat powodów takiej sytuacji W umyśle takiego jak ja nie polityka Powstała myśl- " no proszę jak ten PiS " Czy tylko w mojej głowie " ? Bo mnie przypomniał się Katyń i 70 lat czekania na prawdę , którą dpkładnie znali nasi sojusznicy . Teraz też prawdę o Smoleńsku znają ......... Znajomy czy partner pani Redaktor zna prawdę doskonale i co ? I nico.
Dell2021.04.23 13:38
"Ojciec miał zastrzeżenia również Rządu o brak wyciągania karnych wniosków". Nie rząd, tylko PROKURATURA "wyciąga karne wnioski ". Śledztwo w sprawie katastrofy w smoleńsku zostało przedłużone do końca tego roku.
Max2021.04.22 17:03
W czerwcu 2010 na lotnisku w Moskwie (chyba Wnukowo) podczas startu samolot uderzył o ziemię. Gdzie tam o ziemię ? O beton i rozpadł się na 3 części. Nie na 40 000, jak przy uderzeniu o bagno.
michał2021.04.22 15:05
Z bezpieczeństwo wewnętrzne i zewnętrzne państwa odpowiada rada ministrów z premierem na czele art, 146 konstytucji.
Google2021.04.22 14:27
Wiemy że wasze parówki w Konfederacjii, POKO i PSL tam na Alfa Centauri gdzie obowiązują lokalnie odmienne prawa fizyki DLA PARÓWEK nie zachowują się tak jak inne wasze przedmioty. To zrozumiałe u osób niedorozwiniętych w waszej galaktyce. Oddajcie po prostu dyplomy i możecie dalej udawać Polaków (i inteligentnych).
heniek2021.04.22 14:08
anonim to dyżurna sfołocz
Anonim2021.04.22 13:43
A Jarek wówczas nie chciał lecieć do Smoleńska?
Anonim2021.04.22 13:07
Po pierwsze - to nie zaden dokument tylko paradokument. Po drugie film jst glosny wsrod jednej grupy ludzi i jedynie w Polsce
Anonim2021.04.22 15:24
To paralotnia nie jest w paralotnią... bo nie wszyscy latają, dobre.
Dell2021.04.23 13:33
Jak rozumiesz słowo 'paradokument'? Napisz własnymi słowami.
Grizzly2021.04.22 12:54
Proponuję nominację tego filmu do malin roku! Mocny kandydat!
Marek2021.04.22 12:38
Chciałem tylko przypomnieć, że cały wylot Kaczyńskiego do Smoleńska organizowali Sasin i Duda
uy8uhug2021.04.22 12:10
Tak wszystko to za zgodą Tuska. Ci którzy nawet przeżyli z rozkazu góry mieli być unicestwieni by nie było żadnego światka by powiedział co się stało
AAAtomek2021.04.22 11:11
a mnie ciekawi ilu tzw. "Polaków" współpracowało z nimi?
Bożena2021.04.22 11:08
Szczęść Boże wszystkim Słowa Boże Poznacie PRAWDĘ a PRAWDA was Wyzwoli, pamiętaj zło Dobrem zwyciężaj. Błogosławionego dnia wszystkim. Amen. Maryjo Matko nasza módl się za nami i za Polską aby zawsze była wierna PRAWDZIE i pozostała Katolicka . Amen. Święty Michale Archaniele broń nas i strzeż od każdego zła i przemocy. Z Panem Bogiem
Po 11....2021.04.22 11:37
Po co była krew przelana i korona, krzyż dębowy? Na co Twoje męki 'Panie', na co w dół spuszczone głowy? Czy nie lepiej było w domu, czy nie lepiej przy kielichu, siedzieć w karczmie nad Betlejem, zbawić ludzkość tak po cichu? Na co były namiętności, i cudowne uzdrowienia? Na co było miłosierdzie, Twój mesjanizm i cierpienia? Na co Tobie wiara głupich, martwe słowa i katusze, na co teraz nam zbawienie? Sam wybawię swoją duszę!
Anonim2021.04.22 10:47
Tak, kacapy to ludojady – wyżarli Lechowi flaczki.
KRZYSIEK2021.04.22 11:00
TAK RUSKA ONUCA ZNÓW KOMENTUJE ANONIM WYŻARŁO CI ROZUM
Po 11 ...2021.04.22 11:10
a tobie bolszewizm wyżarł mózg
Trurl2021.04.22 10:47
Skoro ktoś dobijał pasażerów samolotu, to musieli być Rosjanie. Skoro to najważniejsze osoby w RP, to znaczy, że powinniśmy wypowiedzeć Rosji wojnę
Mirek2021.04.22 11:05
Przede wszystkim powinieneś się walnąć w swój pusty łeb.
Anonim2021.04.22 10:41
Film dokumentalny "Stan zagrożenia" Stankiewicz otrzymał do tej pory 11 nagród na prestiżowych festiwalach filmowych na całym świecie. Pewnie następny dostanie jeszcze więcej. Wszystkim trollom należy życzyć połamania piór.
Po 11 ...2021.04.22 11:10
Grono festiwali wyróżniających polską produkcję to w większości imprezy półamatorskie, wręczające cyklicznie serię nagród. Niektóre nawet ponad setkę wyróżnień co miesiąc. ---- https://film.wp.pl/stan-zagrozenia-z-plejada-zagranicznych-nagrod-o-ktorych-wczesniej-nikt-w-polsce-nie-slyszal-6630717288258336a
i co z tego2021.04.22 15:18
O zachodnich laboratoriach i naukowcach też raczej w Polsce mało kto słyszał, a mają nagrody za wybitne prace naukowe, o której wie dokładnie świat naukowy. To czego nie rozumiesz, albo czego nie wiesz nie jest dla nich problemem.
Albert2021.04.22 11:48
To takie same nagrody, jak w konkursach organizowanyh w szkołach specjalnych, w których każdy jest zwycięzcą.
Anonim2021.04.22 15:20
To dobrze że nie w siłach specjalnych, bo na szkoły się łapiesz spokojnie.
Po 11 ...2021.04.22 10:21
Egzekucja? No chyba morderstwo? Egzekucja to wykonanie wyroku śmierci. Naprawdę były jakieś prawomocne wyroki?
hehehe2021.04.22 11:08
Myślisz, że na Kremlu rozpatrują czy rozkazy putina są prawomocne ?
Po 11...2021.04.22 11:41
Putin to morderca. Tyle w temacie. Nie rozmywajmy prawdy, bo za chwilę fronda napisze, że w Smoleńsku nasza delegacja "zmarła z przyczyn nienaturalnych", albo, że "skończył im się abonament na życie", albo "niezbadane są boskie wyroki"
Polo2021.04.22 10:14
Czytuję Frondę w dobrej wierze, ale ze śmierci tylu osób robić kabaret chyba nie wypada ? Wolność wyrażania opinii wymaga uruchomienia choćby promila rozumu.
abc2021.04.22 10:12
Przy takim wypadku raczej mało prawdopodobne, ze ktoś jeszcze żył. Ciała były w strasznym stanie. Poza tym powtórzono sekcje w Polsce i wykryto by przecież ślady po kulach.
Fiołek2021.04.22 10:19
Przy takim wypadku jak uderzenie samolotu o ziemie z 30 metrów maksymalnie 90% pasazerów powinno wyjsc bez szwanku!!!!A tu ludzie porozrywani na strzępy!!!Jesli ktoś twierdzi ze nie było wybuchu i tak sie sami rozerwali to jest po prostu debilem.
Dam2021.04.22 10:22
Przy prędkości poziomej >200km/h? Na fizyce spałeś, czy nawet podstawówki nie skończyłeś?
add2021.04.22 10:27
siedział w kruchcie na religii, a nie na tam żadnej fizyce
Wronka2021.04.22 10:30
Drzwi o wadze 80 kg wbiły się pionowo w ziemię prawie na metr. Leciały z prędkością ponad 400 km/h. Pewnie to było swobodne opadanie??????
leszczyna2021.04.22 12:57
Skoro drzwi były wbite w ziemię pionowo, to wybuch musiał być sterowany pod odpowiednim kątem: najpierw poziomo 0 stopni, a potem w dół 90 stopni. Do tego samolot leciał ogonem w dół ryjąc ziemię, a podwozie wysunięte do lądowania miał w górze i nie spadł na dach. Taki obraz pokazała p. Stankiewicz w "Stanie zagrożenia". Jakoś to wytłumaczysz?
Anonim2021.04.24 9:29
chyba sama nie rozumiesz co piszesz... .przed uderzeniem w ziemie samolot się już obracał a dlaczego się obracał skoro przy odpadnięciu 6 m skrzydeł mógł nadal lecieć poziomo w lekkim ześlizgu ? odpowiedź jest w baraku gdzie złożono szczątki samolotu na abrysie samolotu ...i jest to jakaś namiastka procedury odtworzenie samolotu z jego części i co widzimy ? ano lewe skrzydło jest ułamane w dwóch miejscach w 1/3 od końca skrzyła (końcówka 6 m) i w 2/3 skrzydła ..no to jak "odrąbano" ładunkiem 2/3 skrzydła to nie ma takiego samolotu który by się nie przekręcał z tym ze kąt uderzenia nad wrakowiskiem był nie co przypadkowy raczej wybuch ostatni (destrukcyjny) mógł zależeć od wysokości lub być ręcznie sterowany i tego się nie dowiemy... ale co "zamachowcom" poszło nie tak ? ano to że samolot "odszedł" na drugie a ci nie zrezygnowali z procedury rozwalenia samolotu ..ale to spowodowało tysiące dowodów na rozwałkę bombową .. i to widać "gołym okiem" nawet..
Po 11 ...2021.04.22 10:25
Nieprawda. Samolot przed uderzeniem w ziemię był na wysokości zaledwie kilku milimetrów, a może nawet mniejszej. A zanim całkowicie wyhamował, jego prędkość była minimalna. W takich okolicznościach nawet drinki nie powinny się powylewać. A były powylewane! To dowodzi, że na pokładzie była potężna eksplozja.
Mirek2021.04.22 11:15
Samolot podchodził do lądowania z prędkością 270km/godz pod kątem 12 stopnii gdyby uderzył w ziemię czyli jak wówczas w miękki grunt to powinien się przełamać nawet w kilku miejscach ale większość pasażerów powinna przeżyć . Natomiast tam mieliśmy sytuację taką że samolot przed zetknięciem z ziemią rozleciał się na kilkadziesiąt tysięcy kawałków [podobnie jak malezyjski po trafieniu rakietą] a z większości pasażerów była miazga nie do rozpoznania . Z 15% pasażerów były zdarte ubrania !! . Moim zdaniem to była egzekucja wykonana przez Rosjan .
Dam2021.04.23 6:49
Zwłaszcza jak do lądowania podchodzi się do góry nogami. I znajduje trotyl na "zapasowych fotelach" https://imgur.com/a/icDGSNK
Dell2021.04.23 17:19
Trotyl został znaleziony na fotelach, które były zamontowane w "stojedynce". Nie na zapasowych. Teoretycznie możliwe jest, że do produkcji np. pianki wyściełającej fotele i materiałów tapicerskich zostały użyte substancje wchodzące w skład materiałów wybuchowych. Żeby sprawdzić czy tak było, potrzebne były, próbki z foteli, których nie było w samolocie w momencie katastrofy. Do laboratoriów wysłano także fragmenty foteli zapasowych po to żeby można było sprawdzić czy ślady materiałów wybuchowych nie pochodzą z
Dell2021.04.23 17:31
Przepraszam. Skleroza. To zadnie miało być usunięte: "Do laboratoriów wysłano także fragmenty foteli zapasowych po to żeby można było sprawdzić czy ślady materiałów wybuchowych nie pochodzą z"
Dell2021.04.23 17:27
"Dam", miej litość. Podajesz link do dokumentu, w którym jest dokładnie napisane po co były te próbki z zapasowych foteli. Zanim tam zajrzałem, napisałem poprzedni komentarz. W dokumencie, do którego kierujesz jest potwierdzenie moich słów. Wystarczyło żebyś przeczytał, nie tylko to podkreślone zdanie ale i to, które ZARAZ po nim następuje i nie pisałbyś niestworzonych rzeczy.
Dam2021.04.24 5:46
To inna rzecz, trotyl znaleziono też na fotelach z drugiego tupolewa. Powód jest prawdopodobnie prosty - samolot wojskowy, przewozi wojskowych na mundurach których zostały resztki trotylu pozostałego po jakiś ćwiczeniach.
Roman2021.04.22 10:09
Tej katastrofy nie wyjaśnimy tak jak nie wyjaśniono przyczyn katastrofy z generałem Sikorskim zbójca jest zbyt perfidny i przebiegły. Ta Pani chce zastąpić ze swoimi fantazjami Pana Macierewicza. Powinna ona szukać ludzi, którzy przygotowali tak fatalny lot po to aby nie powtórzyła się podobna katastrofa. Teraz tylko jątrzy na korzyść naszego dozgonnego wroga.
Anonim2021.04.22 10:27
To nie Macierewicz wyjaśnia przyczyny tylko naukowcy. W nauce nie ma miejsca na przemilczanie faktów i życzeniowe myślenie oparte na obsesji odnośnie Macierewicza. Wbrew twoim fantazjom, dla certyfikowanych zachodnich laboratoriów, nie jest problemem określenie czy wybuchło paliwo czy materiał wybuchowy. Wiadomo kto oddał samolot do Rosji na remont i dlaczego jątrzy.
RNA wirus2021.04.22 9:47
Czy w samolocie prezydenckim który był serwisowany na terytorium obcego państwa nie należało dokonać kontroli pod kątem umieszczenia materiałów wybuchowych .Czy przed lotem z tak zacnym gronem osób nie należało by też dokonać dokładnego przeglądu .
Dam2021.04.22 10:21
Trzeba się spytać Sasina i Dudy, to oni organizowali lot Lecha Kaczyńskiego do Smoleńska.
idziem na rympal - po polsku2021.04.22 9:38
Konferencje "ekspertow" na komunikatorze Skype = PAMIETAMY - komedia 1000 lecia
Nemo2021.04.22 9:18
Wiele wskazuje na to, że rzekome strzały to płonąca amunicja osobista. "NIE strielaj!" wskazuje raczej, że Ruskie sami byli zdezorientowani co się dzieje??? Myśleli, że to któryś z NICH! Przecież nie powiemy sobie, że w ostatnich momentach życia, tchnieniem ostatnim ktoś wypowiada słowa po rosyjsku "nie strielaj!"? To przemawia za amunicją osobistą.
Anonim2021.04.22 10:01
Po co się wysilasz, PISdzielce i tak tego nie biorą do bani bo są za głupie. Drzyj z nich łacha i miej z tego fun. 😀😁😂🤣😂😁
Google2021.04.22 9:09
Wiemy że wasze parówki w Konfederacji, POKO i PSL, na Alfa Centauri gdzie obowiązują lokalnie odmienne prawa fizyki DLA PARÓWEK nie zachowują się one tak jak inne wasze przedmioty. To zrozumiałe u osób niedorozwiniętych w waszej galaktyce. Oddajcie dyplomy i możecie dalej udawać Polaków. PS tylko uważajcie bo może was rozerwać coś czego nie ma.
Cool2021.04.22 8:41
Jak długo wyznawcy pancernej brzozy będą zaprzeczać faktom?
Jawny2021.04.22 8:46
Chyba długo. To są zakute łby. Wyznawcy Marksa. Interes ważniejszy od faktów.
qwerty2021.04.22 10:03
Jakim faktom.? O wybuchających parówkach? Czy o trotylu na zapasowych fotelach?
Anonim2021.04.22 10:07
A fakty były takie: piloci mieli ważne uprawnienia, nie zeszli za nisko, a "PULL UP, TERRAIN AHEAD!" - oznacza: WSZYSTKO OK, LĄDUJ, ZMIESCISZ SIĘ ŚMIAŁO! 😁😂🤣😂😁
Grizzly2021.04.22 7:55
To się nie dzieje 😵🤪... nie wierzą że tacy ludzie jak ta kobieta mają jakieś znaczenie w życiu tego kraju... to jakiś obłęd!!!
Józef Bonkzdupytuska2021.04.22 7:59
Dochodzenie do prawdy jest trudne, dlatego uznajesz to za obłęd. Małym intelektem jest to trudne do ogarnięcia.
add2021.04.22 10:31
cudny nick, rzadko się zdarza, żeby ktoś miał tak precyzyjną świadomość swojej wartości
eRKa2021.04.22 8:07
To co robi Rosja każdego dnia jest obłędem. Smoleńsk to tylko jedna z wielu rzeczy.
A uwierz!2021.04.22 8:26
Rosyjski dziennikarz nagrał zza drzew całą akcję. Były strzały i krzyki "ubiwaj" (zabijaj). Film był w sieci, ale nie wiem, czy jest nadal. Tuż po katastrofie pierwsza informacja podawała, ze 3 osoby przeżyły. Naprawdę jest o czym myśleć, a wątpliwości budzi wiele okoliczności katastrofy, w tym usuwanie świadków, obarczanie winą pilotów czy prezydenta. Zwykłe świństwo.
Grizzly2021.04.22 8:33
.. nie wierzą że tacy ludzie jak ta łopozycja upośledzona mają jakieś znaczenie w życiu tego kraju... to jakiś obłęd!!! Won trollu wystrugany z buraka przez POmioty SBeckie ! Won od mojego nicka!
Grizzly2021.04.22 10:07
Won od mojego nicka mendo bolszewicka! Won parchu!
Grizzly2021.04.22 10:06
Won od mojego nicka mendo bolszewicka! Won parchu!
Anonim2021.04.22 6:59
Do tej pory myślałem , że tylko Kononowicz to idiota.
Tak à propos2021.04.22 7:53
Zapomniałeś o sobie... (i twoich kundelkach-klonach). Przebijacie wszystkich o kilka rzędów wielkości.
Józef Bonkzdupytuska2021.04.22 7:57
O sobie oczywiście napisałeś. Cieszę się że użyłeś słowa myślałem więc teraz jesteś bezmyślny.
Laki2021.04.22 6:48
Jak kapłanka sekty Smoleńskiej tak mówi to musi być "prawda".
Po 11 ...2021.04.22 4:29
Ale trzeba jedno ruskim oddać. Tak zsynchronizować wysadzenie samolotu we mgle, że upadł w takim miejscu, że do rannych mogło szybko i bez świadków dopaść komando morderców. To prawdziwy majstersztyk. Następnie komando rozpłynęło się we mgle. Ale zgubił ich film, który odkryła Stankiewicz (my ten film znamy od 10 lat). A na mim wystrzały. Sami posłuchajcie: https://www.youtube.com/watch?v=-DbLgBifsTU
wkrw2021.04.22 8:14
Tym opętańcom właśnie ten absurd składa się w "logiczną " całość :D :D, to chorzy z nienawiści ludzie, ale z drugiej strony biedni, bo tak bardzo zmanipulowani, że aż utracili zdrowy rozsądek.
Albert2021.04.22 11:16
Zapomniałeś o kontrolerach, którzy tak zakręcili polskich pilotów, że ci ostatni dali się sprowadzić jak baranki w ustalone wcześniej miejsce i ͏z͏a͏j͏e͏b͏a͏l͏i odpowiednio nadpiłowanym wcześniej fragmentem dźwigara skrzydła w wybraną rok wcześniej przez GRU brzozę. Prawdziwy majstersztyk, robota co do centymetra.
Google2021.04.22 0:38
Wiemy że wasze parówki w Konfederacjii, POKO i PSL, na Alfa Centauri gdzie obowiązują lokalnie odmienne prawa fizyki DLA PARÓWEK nie zachowują się tak jak inne wasze przedmioty. To zrozumiałe u osób niedorozwiniętych w waszej galaktyce. Oddajcie dyplomy i możecie dalej udawać Polaków.
man.of.Stagira2021.04.22 0:36
JEST oczywiste, że zamach przygotowano w Polsce. // Musiało do niego dojść w Rosji. Tak też zrobiono dla odwrócenia uwagi. To wskazuje na POLSKI ślad.
Anonim2021.04.22 0:34
ona ma męża duńczyka co ma 5 dzieci z innymi kobietami.Typowa katolicka prawolka i do tego nieźle pier....ta.
Minona2021.04.21 23:39
Wygląda to tak że ci którzy przygotowali zamach od początku zakładali, że musi być w Rosji. Było oczywiste, że tchórze i wnuczki z Wehrmachtu zrobią wszystko by to Polacy na pokładzie samolotu zostali zaatakowani za WŁASNĄ śmierć. Śmierć zdrajcom ojczyzny.
Anonim2021.04.21 23:59
Bób, koper, włoszczyzna!
Boris2021.04.21 23:24
Pani dziennikarka/producentka/reżyserka to zdaje się w tym niegdyś zamachu, później tragedii a teraz katastrofie smoleńskiej to straciła kochanka,-ę,-ów bo kompletnie odjechała. Rodziny się tak nie angażują, chcą końca, odpoczynku, a ta pierdo.i jak potłuczona.
Gayrtych2021.04.21 23:34
cip, cip, cip
Anonim2021.04.22 0:03
Jakie to zabawne, że akurat to PiSdzielcy uważają, że kogoś obrażą porównując go do geja. Oni naprawdę myślą, ż nikt nie wie....
KJ2021.04.22 4:25
O tym ,że J. K. jest homoseksualistą wiedzą wszyscy od lat. Chodzi o to, że stoi na czele formacji politycznej, która poniża środowiska LGBT. A z homoseksualizmu czyni zarzut.
Boris?2021.04.22 8:30
To u was, w Sojuzie, życie ludzkie nic nie znaczy. My jesteśmy inni.
NIKOGO JUŻ NIE INTERESUJĄ FAKTY2021.04.21 23:06
A OTO ONE: - - - - - Kreml, bez względu kto rządzi, car, I sekretarz, car ponownie, zachowuje się identycznie. Zestrzelili Korean Air Lines Flight 007 mając pełną świadomość, że to jest pasażerski, zestrzelili Malaysia Airlines Flight 17 mając pełną świadomość, że to jest pasażerski. 𝐑𝐄𝐂𝐘𝐃𝐘𝐖𝐈𝐙𝐌 𝐊𝐑𝐄𝐌𝐋𝐀 ! ..... A gdzie tu się mieści tragedia smoleńska? Polska nie ma dostępu do "czarnych skrzynek", polscy prokuratorzy nie mają dostępu do nagrań wieży z Moskwą, videa "gdzieś przepadły albo VCR nie działał", radar był "źle skalibrowany", polscy prokuratorzy nie mają dostępu do świadków, do ich zeznań, a wielu z nich dość szybko "zeszło z tego świata", światła na pasach nie działały itp., itd. .... Holendrzy pozbierali każdy kawałek MH17 i u siebie odtworzyli nieszczęsny samolot i wiedzą dokładnie kto to zrobił. Podobnie zrobili Brits z Pan Am Flight 103, Amerykanie z TWA 800, tylko najważniejszy samolot Rz.P. leży jak kupa złomu na tej nieludzkiej ziemi. Nie tak daleko od grobów pomordowanych. Zbrodni, której Kreml się wypierał przez ponad półwiecze, a i dzisiaj trwa przy "oryginalnej"wersji wydarzeń historycznych.
Влади́мир Влади́мирович Пу́тин2021.04.21 23:05
Postawił ja akcenty. Znaczy udariennija.
­2021.04.21 23:03
Sørensen na białym rycerzu.
Влади́мир Влади́мирович Пу́тин2021.04.21 22:43
Ależ te polaczki niewdzięczne! Armia Czerwona ich wyzwoliła, a oni czepiają się bez końca o jakiś Katyń. Oj, będzie bratnia pomoc. A na razie jest moja wierna sobaka - Anonim i jego kundelki: AAAtomek, Po 11..., ladychapel, kretyńska kretynizacja i in.
man.of.Stagira2021.04.21 22:48
Michał Jan, Piotrek, Grizzly, jle_ffm, Małgorzata Błaszczyk, MaxFind, Po 11.. et consortes
Genie2021.04.21 22:50
'Grizzly' to podróba jest...
Piotrek2021.04.22 1:00
Zajmij się swoim zbawieniem nieszczęsny człowieku, a ode mnie się odwal.
Anonim2021.04.21 22:57
Buhhahhahaa, ssij brudną pałę i pisz donosy, to są dwie rzeczy, które PiSdzielce jeszcze jako tako ogarniają. JBĆ PiS!
Lech Keller-Krawczyk2021.04.21 23:05
JBĆ PiS! ALE NIE MAM CZYM! Szukam kogoś z prawdziwym choojem.
Pawluchoprawdziwy2021.04.22 8:00
nim jestes
Grzegorz T. zmienił nazwisko2021.04.22 10:45
Na Lech Keller. Teraz będzie się jedna ręka onanizował, a drugą walił po jajach, żeby wroga bolało.
Gogo2021.04.21 23:05
A ten tu 'Anonim' to zwykły Whoooy.
Anonim - rechot bez sensu2021.04.21 23:40
Buuuuuuuuuuuuuhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Anonim2021.04.21 23:42
Zadławiłem się od tego rechotu, zafaydałem gacie, posiiikałem też. No i zarzygałem cały dywan.
Anonim2021.04.21 23:47
Naśladownictwo najszczerszym komplementem. JBĆ PIS!
Jawny2021.04.22 7:57
"JBĆ PIS!". No, z tak genialnym programem wyborczym kolejne wybory parlamentarne, prezydenckie, unijne, gminne, sołtysów - wszystko wygrywacie w cuglach. Gratuluję intelektu.
NIKOGO JUŻ NIE INTERESUJĄ FAKTY2021.04.21 22:31
A OTO ONE: - - - - - Kreml, bez względu kto rządzi, car, I sekretarz, car ponownie, zachowuje się identycznie. Zestrzelili Korean Air Lines Flight 007 mając pełną świadomość, że to jest pasażerski, zestrzelili Malaysia Airlines Flight 17 mając pełną świadomość, że to jest pasażerski. 𝐑𝐄𝐂𝐘𝐃𝐘𝐖𝐈𝐙𝐌 𝐊𝐑𝐄𝐌𝐋𝐀 ! ..... A gdzie tu się mieści tragedia smoleńska? Polska nie ma dostępu do "czarnych skrzynek", polscy prokuratorzy nie mają dostępu do nagrań wieży z Moskwą, videa "gdzieś przepadły albo VCR nie działał", radar był "źle skalibrowany", polscy prokuratorzy nie mają dostępu do świadków, do ich zeznań, a wielu z nich dość szybko "zeszło z tego świata", światła na pasach nie działały itp., itd. .... Holendrzy pozbierali każdy kawałek MH17 i u siebie odtworzyli nieszczęsny samolot i wiedzą dokładnie kto to zrobił. Podobnie zrobili Brits z Pan Am Flight 103, Amerykanie z TWA 800, tylko najważniejszy samolot Rz.P. leży jak kupa złomu na tej nieludzkiej ziemi. Nie tak daleko od grobów pomordowanych. Zbrodni, której Kreml się wypierał przez ponad półwiecze, a i dzisiaj trwa przy "oryginalnej"wersji wydarzeń historycznych.
buahaha2021.04.21 22:30
Egzekucja to chyba mózgu, którego i tak zapewne nie posiada bo został wyżarty pisiorem.
man.of.Stagira2021.04.21 22:29
Nazwali siebie 'RACJONALISTAMI' ponieważ na co dzień rozumu NIE używają. // Ot, co..
NIKOGO JUŻ NIE INTERESUJĄ FAKTY2021.04.21 22:27
A OTO ONE: - - - - - Kreml, bez względu kto rządzi, car, I sekretarz, car ponownie, zachowuje się identycznie. Zestrzelili Korean Air Lines Flight 007 mając pełną świadomość, że to jest pasażerski, zestrzelili Malaysia Airlines Flight 17 mając pełną świadomość, że to jest pasażerski. 𝐑𝐄𝐂𝐘𝐃𝐘𝐖𝐈𝐙𝐌 𝐊𝐑𝐄𝐌𝐋𝐀 ! ..... A gdzie tu się mieści tragedia smoleńska? Polska nie ma dostępu do "czarnych skrzynek", polscy prokuratorzy nie mają dostępu do nagrań wieży z Moskwą, videa "gdzieś przepadły albo VCR nie działał", radar był "źle skalibrowany", polscy prokuratorzy nie mają dostępu do świadków, do ich zeznań, a wielu z nich dość szybko "zeszło z tego świata", światła na pasach nie działały itp., itd. .... Holendrzy pozbierali każdy kawałek MH17 i u siebie odtworzyli nieszczęsny samolot i wiedzą dokładnie kto to zrobił. Podobnie zrobili Brits z Pan Am Flight 103, Amerykanie z TWA 800, tylko najważniejszy samolot Rz.P. leży jak kupa złomu na tej nieludzkiej ziemi. Nie tak daleko od grobów pomordowanych. Zbrodni, której Kreml się wypierał przez ponad półwiecze, a i dzisiaj trwa przy "oryginalnej"wersji wydarzeń historycznych.
man.of.Stagira2021.04.21 22:26
JEST oczywiste, że zamach przygotowano w Polsce. // Musiało do niego dojść w Rosji. Tak też zrobiono dla odwrócenia uwagi. To wskazuje na POLSKI ślad.
Grizzly2021.04.21 22:28
Weź spier dalaj chory psychicznie zj ebie
Grizzly2021.04.21 23:38
Won trollu wystrugany z buraka przez POmioty SBeckie ! Won od mojego nicka! Won bydle
jle_ffm2021.04.21 22:23
Smoleńskiego obłędu ciąg dalszy. Ogłupienie suwerena osiągnęło już apogeum, co widać po poniższych wpisach. A w tym samym czasie pisowska kasta rozwala ustrój konstytucyjny państwa, ściga niezależnych sędziów i doi z kasy ten kraj ile wlezie.
ja2021.04.21 22:30
O to im chodziło. Byście tak myśleli i nazywali obłędem smoleńskim. Tak gadacie jak wam wpojono. Kilka lat badań przez instytucje zagraniczne, a wtedy Rosja wydała wyrok po kilku tygodniach. To dlaczego trzymają wrak do dzisiaj i mówią, że prowadza dalej śledztwo. To skąd wiedzieli co się stało wtedy jak niby nadal prowadzą śledztwo?
beteleg2021.04.21 23:55
bo Rosja jest mądra, nie oddaje wraku i patrzy jak sobie skaczecie do gardeł i się śmieje z cymbałów polskich
Szyndzielorz2021.04.21 22:18
Powierzchnia kuchni samolotu Tu-154m; 7,6 m2 . Powierzchnia rozrzutu szczątków; 1312 m2. WYJAŚNIJ; w jaki sposób przekształcenie nie zmieniające odległości między punktami (izometryczne) przeprowadza CIĄGŁY obraz formy prostopadłościanu o powierzchni podstawy 7,6 m2 na STRZĘPY „obrazu” pola koła o przybliżonym promieniu >36 m? Odpowiedź uzasadnij zakładając, że samolot był całkowicie sprawny, nie zostawił praktycznie śladu uderzenia kadłubem o grunt. W przypadku wątpliwości ODDAJ swój dyplom ukończenia wyższej uczelni tym którzy ci go sprzedali za posłuszeństwo.
Google2021.04.21 22:25
Wiemy że wasze parówki w Konfederacjii, POKO i PSL, na Alfa Centauri gdzie obowiązują lokalnie odmienne prawa fizyki DLA PARÓWEK nie zachowują się tak jak inne wasze przedmioty. To zrozumiałe u osób niedorozwiniętych w waszej galaktyce. Oddajcie dyplomy i możecie dalej udawać Polaków.
man.of.Stagira2021.04.21 22:28
ONI nazwali siebie 'RACJONALISTAMI' ponieważ na co dzień rozumu nie używają. // Ot, co..
Zapoznaj się matole z ABC2021.04.21 22:26
energii kinetycznej.
Allright2021.04.21 22:31
cip, cip, cip
What? Are you trying to be "cool" kike?2021.04.21 22:35
Not allright but aLright
Piotrek2021.04.21 23:43
Izometria, ani przekształcenie ciągłe nie opisują modelu zderzenia ciał. Zwłaszcza gdy odpada skrzydło - przekształcenia ciągłe zachowują spójność (w sensie topologicznym). Z błędnych założeń wyciągniesz błędne wnioski.
Google2021.04.22 0:23
Jakie zderzenie? Gdzie ślady? Z powietrzem? "Pancerną brzozą"?
Zoouwi2021.04.22 0:31
Zderzył mu się mózg zryty w TVN z rzeczywistością i wikipedia gimbazę zawodzi.
Hejka2021.04.22 0:34
Dajcie spokój, przecież 'pomyślał'. Cóż, że bez sensu? Słowa zgadzały się przecież. :D
Piotrek2021.04.22 1:03
To, że czegoś nie rozumiesz, nie oznacza braku sensu.
NIKOGO JUŻ NIE INTERESUJĄ FAKTY2021.04.21 22:17
A OTO ONE: - - - - - Kreml, bez względu kto rządzi, car, I sekretarz, car ponownie, zachowuje się identycznie. Zestrzelili Korean Air Lines Flight 007 mając pełną świadomość, że to jest pasażerski, zestrzelili Malaysia Airlines Flight 17 mając pełną świadomość, że to jest pasażerski. 𝐑𝐄𝐂𝐘𝐃𝐘𝐖𝐈𝐙𝐌 𝐊𝐑𝐄𝐌𝐋𝐀 ! ..... A gdzie tu się mieści tragedia smoleńska? Polska nie ma dostępu do "czarnych skrzynek", polscy prokuratorzy nie mają dostępu do nagrań wieży z Moskwą, videa "gdzieś przepadły albo VCR nie działał", radar był "źle skalibrowany", polscy prokuratorzy nie mają dostępu do świadków, do ich zeznań, a wielu z nich dość szybko "zeszło z tego świata", światła na pasach nie działały itp., itd. .... Holendrzy pozbierali każdy kawałek MH17 i u siebie odtworzyli nieszczęsny samolot i wiedzą dokładnie kto to zrobił. Podobnie zrobili Brits z Pan Am Flight 103, Amerykanie z TWA 800, tylko najważniejszy samolot Rz.P. leży jak kupa złomu na tej nieludzkiej ziemi. Nie tak daleko od grobów pomordowanych. Zbrodni, której Kreml się wypierał przez ponad półwiecze, a i dzisiaj trwa przy "oryginalnej"wersji wydarzeń historycznych.
Kaczka basta!2021.04.21 22:14
Co o eksplozji świadczyłoby bardziej? Pęknięta parówka czy pęknięta brudna pała?
Olej Gównojad z Gdańska - Jan Hertrich-Woleński2021.04.21 22:12
pisze CYT.: " PKS em a nie samolotem kacze syny ...... hahaha " - - - -- UJ jest pod koniec 5-tej setki uniwersytetów, to tam nauczał taki chüj-kapuś "prof. dr" Jan Hertrich-Woleński. - - - - -
man.of.Stagira2021.04.21 22:14
'Olej' ma rację.
Fuck off, you piece of dog shit!2021.04.21 22:22
I told you a long time ago, you're irrelevant here!
Olej2021.04.21 22:09
„Jeśli nasze państwo nie jest w stanie rozliczyć tych, którzy zabili prezydenta Kaczyńskiego, to nie można mówić o suwerennym państwie” W tym zdaniu jest polska tragedia zdrady i słabości w której trzymają nas zewnętrzni wrogowie. Ów dramat miał jedynie 20 lat przerwy historycznej, dwudziestolecia międzywojennego, kiedy Polska na krótką chwilę była Polską. Wtedy zdradę karano śmiercią. To co stało się w Smoleńsku jest niewyobrażalne w pojęciu suwerenności państwa i jego prawa.
Genie2021.04.21 22:03
TVN przy współpracy z Donaldem Tuskiem produkują mgłę dezinformacji od 2010 roku. STAN ZAGROŻENIA!
Nemo2021.04.21 22:12
Wiele wskazuje na to, że rzekome strzały to płonąca amunicja osobista. "NIE strielaj" wskazuje raczej, że Ruskie sami byli zdezorientowani co się dzieje??? Myśleli, że to któryś z NICH! Przecież nie powiemy sobie, że w ostatnich momentach życia, tchnieniem ostatnim ktoś wypowiada słowa po rosyjsku "nie strielaj"? To przemawia za amunicją osobistą.
Anonim2021.04.21 22:23
Po co się wysilasz, PISdzielce i tak tego nie biorą do bani, są za głupie. Drzyj z nich łacha miej z tego fun. :-)
man.of.Stagira2021.04.21 22:02
JEST oczywiste, że zamach przygotowano w Polsce. // Musiało do niego dojść w Rosji. Tak też zrobiono dla odwrócenia uwagi. To wskazuje na POLSKI ślad.
Olej2021.04.21 22:11
Polski ślad w sowieckich butach.
Anonim2021.04.21 22:00
Buhahhahaha, gdyby Frędzla nie było, to należałoby go wymyślić tylko po to, żeby PiSdzielce mogły codziennie, dzień po dniu udowadniać swój idiotyzm. Na tej podstawie w przyszłości będą mogli zbiorowo ubiegać się o grupę inwalidzką z powodu ciężkiego upośledzenia umysłowego. Dalej PiSdzielce, pisać, żeby w przyszłości lekarze nie mieli wątpliwości i od razu stempelek przybili.
Gównojad z Gdańska - Jan Hertrich-Woleński2021.04.21 22:00
pisze CYT.: " PKS em a nie samolotem kacze syny ...... hahaha " - - - -- UJ jest pod koniec 5-tej setki uniwersytetów, to tam nauczał taki chüj-kapuś "prof. dr" Jan Hertrich-Woleński. - - - - -
man.of.Stagira2021.04.21 21:53
Może w pniu brzozy była bomba którą zdalnie odpalił Tusk
Genie2021.04.21 21:41
TVN przy współpracy z Donaldem Tuskiem produkują mgłę dezinformacji od 2010 roku. STAN ZAGROŻENIA!
Tuskenkreuz2021.04.21 21:44
jw.
Wielki Mistrz2021.04.21 21:50
Urlich von Tuskenkreuz! Danke schön!..
Słońce Peru2021.04.21 21:38
'Nasz Człowiek w Warszawie' -Miedwiediew, premier Rosji o Donaldzie Tusku.
Gównojad z Gdańska2021.04.21 21:45
jw.
Norwid2021.04.21 21:47
Na nic Sybir, na nic knuty. lecz narodu duch zatruty. To dopiero bólów ból!
Teo Stagira ...prof. dr Jan Hertrich-Woleński2021.04.21 21:34
pisze CYT.: " PKS em a nie samolotem kacze syny ...... hahaha " - - - -- UJ jest pod koniec 5-tej setki uniwersytetów, to tam nauczał taki chüj-kapuś "prof. dr" Jan Hertrich-Woleński. - - - - -
man.of.Stagira2021.04.21 21:32
Możliwe też że zamach przygotowali Reptirianie udający wielkich polityków tego świata
man.of.Stagira2021.04.21 21:27
JEST oczywiste, że zamach przygotowano w Polsce. // Musiało do niego dojść w Rosji. Tak też zrobiono dla odwrócenia uwagi. To wskazuje na POLSKI ślad.
Teo2021.04.21 21:29
Tak to bywa, tak to jest. Tuska NIE MA, zamach j e s t.
Zoomie2021.04.21 21:39
Trzeba wyczyścić całą strukturę Kontr-wywiadu i Wywiadu. Do spodu. Jesteśmy penetrowani na życzenie SPRAWCÓW zbrodni smoleńskiej. Zdrada w obrębie wywiadu.
Pod Trybunał Stanu2021.04.21 21:48
Tusk, Komuchoruski et al
BARBARZYŃSTWO KREMLA!2021.04.21 21:27
Kreml, bez względu kto rządzi, car, I sekretarz, car ponownie, zachowuje się identycznie. Zestrzelili Korean Air Lines Flight 007 mając pełną świadomość, że to jest pasażerski, zestrzelili Malaysia Airlines Flight 17 mając pełną świadomość, że to jest pasażerski. 𝐑𝐄𝐂𝐘𝐃𝐘𝐖𝐈𝐙𝐌 𝐊𝐑𝐄𝐌𝐋𝐀 ! ..... A gdzie tu się mieści tragedia smoleńska? Polska nie ma dostępu do "czarnych skrzynek", polscy prokuratorzy nie mają dostępu do nagrań wieży z Moskwą, videa "gdzieś przepadły albo VCR nie działał", radar był "źle skalibrowany", polscy prokuratorzy nie mają dostępu do świadków, do ich zeznań, a wielu z nich dość szybko "zeszło z tego świata", światła na pasach nie działały itp., itd. .... Holendrzy pozbierali każdy kawałek MH17 i u siebie odtworzyli nieszczęsny samolot i wiedzą dokładnie kto to zrobił. Podobnie zrobili Brits z Pan Am Flight 103, Amerykanie z TWA 800, tylko najważniejszy samolot Rz.P. leży jak kupa złomu na tej nieludzkiej ziemi. Nie tak daleko od grobów pomordowanych. Zbrodni, której Kreml się wypierał przez ponad półwiecze, a i dzisiaj trwa przy "oryginalnej"wersji wydarzeń historycznych.
Teo2021.04.21 21:21
Zamach oczywisty. Zaplanowany w szczegółach. Zaplanowana mgła była, ostrzeżenia Pull up, terrain ahead były, zaplanowane zejście poniżej 100m było. Śladów za bardzo co dziwne nie zostawili, komisja Maćka Rewicza ustaliła, że wybuchy były nawet ze sfałszowanych czarnych skrzynek. No Wadimir z Donkiem rozj.bali system. I nie pójdą siedzieć. Zbrodnia doskonała.
Anonim2021.04.21 21:26
Zaplanowali nawet prezydenckiego kaca, żeby samolot później wyleciał i na mgłę trafił. Tacy geniusze zbrodni. ( tłum. dla członków PiS i innych niepełnosprawnych intelektualnie - to sarkazm i ironia)
Teraz Polska2021.04.21 21:26
Wiem, że miałeś ciężkie dzieciństwo i nic ci się nie klei jedno z drugim ale popracuj trochę jeszcze nad intelektem może docenisz to, że nikt cię nie zabije tylko po to by mieć rację w tym tygodniu. Jednak w przyszłym -przy twoim podejściu- nawet kilka komisji nie ocali cię przed odcięciem głowy na półmisek podanej uroczyście. Taki chcesz mieć klimat 'mistrzu'?
Dell2021.04.21 21:45
"Śladów (...) nie zostawili". Wręcz przeciwnie. Zostawili "odciski palców" wybuchu. W lewym skrzydle. To te, tak zwane, "loki" - fragmenty krawędzi rozerwanych blach. Jeśli takie "loki" skręcone są o więcej niż 360 stopni, to jest to dowód NIEPODWAŻALNY, że był wybuch. Niektóre "loki" w miejscu które "rozcięła brzoza" były skręcone o 420 stopni...
Anonim2021.04.21 21:52
Doświadczenia na parówkach to potwierdziły.
Google2021.04.21 22:00
Wiemy że wasze parówki, na Alfa Centauri gdzie obowiązują lokalnie odmienne prawa fizyki DLA PARÓWEK nie zachowują się tak jak inne wasze przedmioty. To zrozumiałe u osób niedorozwiniętych w waszej galaktyce.
Anonim2021.04.21 22:07
Jarek jest parówka.
Google2021.04.21 22:16
U was same parówy widać..
Dell2021.04.21 22:05
Nie. Te "loki" widać na zdjęciach. Obejrzyj dokładnie "Stan zagrożenia". Zwróć uwagę na ten moment, w którym Jorgensen mówi o śladach jakie mogą powstać jedynie w wyniku wybuchu. "Loki" zobaczysz później, we fragmencie kiedy pokazują cyfrową rekonstrukcję skrzydła.
Stan2021.04.21 23:18
Loki to Szasza kręcił po cichu żeby zmylić trop chyba. Bo tylko te loki,, żadnych innych śladów. A hipotez świrniętego przewodniczącego „podkomisji” to jakiś milyjon będzie.
Dell2021.04.23 13:46
"tylko te loki" === Jeśli powstały "loki", to nie potrzeba żadnego innego dowodu na wybuch. To jest dowód OSTATECZNY i NIEPODWAŻALNY, bo "loki", skręcone o minimum 360 stopni, nie mogą powstać w żaden inny sposób.
Dell - Parówki 12021.04.23 16:44
Parówka i kadłub samolotu to obiekty cienkościenne - podobne z punktu widzenia wytrzymałości materiałów. Poddane podobnie działającym siłom zachowają się podobnie. Na przykład: gwałtowny wzrost ciśnienia wewnątrz, spowoduje podobne uszkodzenia. Zarówno parówka jak i kadłub samolotu pękną, mniej więcej, wzdłuż osi podłużnej; krawędzie powstałej szczeliny będą wywinięte na zewnątrz.
Dell - Parówki 22021.04.23 16:46
Do przykładu pękającej parówki odwołał się ktoś z "komisji Macierewicza". Chciał pokazać, że nie można wykluczyć, ze na pokładzie tupolewa, w Smoleńsku, doszło do gwałtownego wzrostu ciśnienia wewnątrz kadłuba. "Parówkowy eksperyment" był skierowany do nas wszystkich - w większości laików w dziedzinie wytrzymałości materiałów. Miał przekonać zwykłych ludzi, że komisje Anodiny i Millera popełniły błąd nie badając takiej wersji wydarzeń.
Dell - Parówki 32021.04.23 16:49
"Parówkowy eksperyment" jest tak prosty i w tak oczywisty sposób pokazuje, że wywinięte na zewnątrz blachy poszycia prezydenckiego samolotu musiały zostać wypchnięte przez ciśnienie, że nie da się mu przeciwstawić żadnych racjonalnych argumentów. Jeśli propagandzista nie ma przeciw czemuś argumentów to próbuje to ośmieszyć. Zestawienie słów 'Smoleńsk' i 'parówka' ma wywoływać u "oświeconych" rechot. Rechot, zwłaszcza w grupie, "wyłącza" myślenie. Rechoczący przestaje zadawać pytania. Dlatego pod artykułami o Smoleńsku pojawiają się i będą się pojawiały "komentarze" mające ten rechot wywoływać. To czytelna manipulacja, mało kto się na nia nabiera, ale - jak widać - "oświeceni" propagandziści wciąż nie tracą nadziei, że jednak uda im się zakłamać rzeczywistość.
BARBARZYŃSTWO KREMLA!2021.04.21 21:20
Kreml, bez względu kto rządzi, car, I sekretarz, car ponownie, zachowuje się identycznie. Zestrzelili Korean Air Lines Flight 007 mając pełną świadomość, że to jest pasażerski, zestrzelili Malaysia Airlines Flight 17 mając pełną świadomość, że to jest pasażerski. 𝐑𝐄𝐂𝐘𝐃𝐘𝐖𝐈𝐙𝐌 𝐊𝐑𝐄𝐌𝐋𝐀 ! ..... A gdzie tu się mieści tragedia smoleńska? Polska nie ma dostępu do "czarnych skrzynek", polscy prokuratorzy nie mają dostępu do nagrań wieży z Moskwą, videa "gdzieś przepadły albo VCR nie działał", radar był "źle skalibrowany", polscy prokuratorzy nie mają dostępu do świadków, do ich zeznań, a wielu z nich dość szybko "zeszło z tego świata", światła na pasach nie działały itp., itd. .... Holendrzy pozbierali każdy kawałek MH17 i u siebie odtworzyli nieszczęsny samolot i wiedzą dokładnie kto to zrobił. Podobnie zrobili Brits z Pan Am Flight 103, Amerykanie z TWA 800, tylko najważniejszy samolot Rz.P. leży jak kupa złomu na tej nieludzkiej ziemi. Nie tak daleko od grobów pomordowanych. Zbrodni, której Kreml się wypierał przez ponad półwiecze, a i dzisiaj trwa przy "oryginalnej"wersji wydarzeń historycznych.
Anonim2021.04.21 21:22
„Jeżeli wygramy wybory, wrak zostanie odzyskany” - tak mówił Tusk. A nie, zaraz....
Szyndzielorz2021.04.21 21:16
Powierzchnia kuchni samolotu Tu-154m; 7,6 m2 . Powierzchnia rozrzutu szczątków; 1312 m2. WYJAŚNIJ; w jaki sposób przekształcenie nie zmieniające odległości między punktami (izometryczne) przeprowadza CIĄGŁY obraz formy prostopadłościanu o powierzchni podstawy 7,6 m2 na STRZĘPY „obrazu” pola koła o przybliżonym promieniu >36 m? Odpowiedź uzasadnij zakładając, że samolot był całkowicie sprawny, nie zostawił praktycznie śladu uderzenia kadłubem o grunt. W przypadku wątpliwości ODDAJ swój dyplom ukończenia wyższej uczelni tym którzy ci go sprzedali za posłuszeństwo.
Dynamite2021.04.21 21:17
Gdziekolwiek jest ten kto nad tym pracował możliwe, że nie chodzi już po tym świecie.
man.of.Stagira2021.04.21 21:18
JEST oczywiste, że zamach przygotowano w Polsce. // Musiało do niego dojść w Rosji. Tak też zrobiono dla odwrócenia uwagi. To wskazuje na POLSKI ślad.
Google2021.04.21 21:19
Czyżby to TW 'Oskar' ..alias 'Wnuczek z Wehrmachtu'...alias 'Stój Halina'...alias 'Król Europy'?
Forestine2021.04.21 21:21
Zdrada, zdrada, zdrada. Potworne zimne oczy ..gada. Delikt główny.
Monia2021.04.21 21:23
Czyli cała Platforma Obywatelska, Konfederacja, PSL, SLD ..DYPLOMY do wymiany!...tak, tak..
jan2021.04.21 21:13
czy naprawdę nie można się zrzucić na psychiatrę dla tej Pani?
man.of.Stagira2021.04.21 21:12
Sram otworem gębowym bardziej niż du.pą
BARBARZYŃSTWO KREMLA!2021.04.21 20:38
Kreml, bez względu kto rządzi, car, I sekretarz, car ponownie, zachowuje się identycznie. Zestrzelili Korean Air Lines Flight 007 mając pełną świadomość, że to jest pasażerski, zestrzelili Malaysia Airlines Flight 17 mając pełną świadomość, że to jest pasażerski. 𝐑𝐄𝐂𝐘𝐃𝐘𝐖𝐈𝐙𝐌 𝐊𝐑𝐄𝐌𝐋𝐀 ! ..... A gdzie tu się mieści tragedia smoleńska? Polska nie ma dostępu do "czarnych skrzynek", polscy prokuratorzy nie mają dostępu do nagrań wieży z Moskwą, videa "gdzieś przepadły albo VCR nie działał", radar był "źle skalibrowany", polscy prokuratorzy nie mają dostępu do świadków, do ich zeznań, a wielu z nich dość szybko "zeszło z tego świata", światła na pasach nie działały itp., itd. .... Holendrzy pozbierali każdy kawałek MH17 i u siebie odtworzyli nieszczęsny samolot i wiedzą dokładnie kto to zrobił. Podobnie zrobili Brits z Pan Am Flight 103, Amerykanie z TWA 800, tylko najważniejszy samolot Rz.P. leży jak kupa złomu na tej nieludzkiej ziemi. Nie tak daleko od grobów pomordowanych. Zbrodni, której Kreml się wypierał przez ponad półwiecze, a i dzisiaj trwa przy "oryginalnej"wersji wydarzeń historycznych.
admin2021.04.21 20:35
Wygląda to tak, że bliscy tych co zginęi a nie byli z PISu podpisali pakt z diabłem. Bo mnie by nie interesował czy to PIS czy kto inny, chciałabym wiedzieć jak zginął ktoś bliski! Samolot spadł z wysokości ok. kilku metrów i tak się rozsypał, że ludzie byli nadzy na drzewach? Nie będe nikogo obrażać ale albo wam mózgi i opozycji zupełnie przestały pracować, albo robota szatana. Przecież postępowanie trwa, i będa odpowiedzialni siedzieć za oodanie śledztwa, to tylko kwestia czasu. Samolot rozerwała siła ze środka, inaczej spadłby i większośc ludzi przeżyłaby.
Anonim2021.04.21 20:44
"ludzie byli nadzy na drzewach" pokaż dowód że tak było. Opowiadasz bzdury !
man.of.Stagira2021.04.21 20:48
Byli. SĄ świadkowie naoczni.
Piotrek2021.04.21 21:11
Naocznie to świadkowie widzieli złote tablice, na których spisano księgę Mormona.
man.of.Stagira2021.04.21 21:14
Won za Don!..
Piotrek2021.04.21 21:19
Współczuję ci, a jeszcze bardziej twojej rodzinie.
Dell2021.04.21 21:49
Tylko, że Ci świadkowie, o których mówi "man.of.Stagira" zeznawali pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
Piotrek2021.04.21 22:18
Podaj źródło.
Dell2021.04.21 22:34
Te zeznania są w aktach śledztwa. W "Stanie zagrożenia" są cytowane jeśli nie chce Ci się prosić o nie prokuratury. Nie jestem teraz pewien, ale w filmie chyba jeden ze świadków mówi o tym osobiście albo pojawia się obraz fragmentu zeznania. Obejrzyj uważnie, bez uprzedzeń - zwrócisz na to uwagę, bo to wstrząsający moment.
Piotrek2021.04.22 0:14
W porządku, zapoznam się z twórczością pani Ewy.
man.of.Stagira2021.04.21 20:31
JEST oczywiste, że zamach przygotowano w Polsce. // Musiało do niego dojść w Rosji. Tak też zrobiono dla odwrócenia uwagi. To wskazuje na POLSKI ślad.
Monia2021.04.21 20:33
Jeżeli w Polsce -to KTO? Jeżeli nie po remoncie -by skierować podejrzenie na Ruskich- to KIEDY?
Rozenkranz2021.04.21 20:35
To mógł być KTOŚ mocno zainteresowany przedłużeniem PRL Bis o kolejne 8 LAT.
Nemo2021.04.21 20:39
Wiele wskazuje na to, że rzekome strzały to płonąca amunicja osobista. "NIE strielaj" wskazuje raczej, że Ruskie sami byli zdezorientowani co się dzieje??? Myśleli, że to któryś z NICH! Przecież nie powiemy sobie, że w ostatnich momentach życia, tchnieniem ostatnim ktoś wypowiada słowa po rosyjsku "nie strielaj"? To przemawia za amunicją osobistą.
Jacek i Placek2021.04.21 20:45
Mało prawdopodobne. Zobacz jakie poparcie miał Lech Kaczyński wtedy, jeszcze trochę i przegrałby wybory. Po co więc go zabijać? Ryzykując tym że zostanie męczennikiem dla części Polaków.
Wuhan2021.04.21 20:50
POPARCIE na 6 miesięcy przed wyborami? Rusz głową. Obudź się człowieku.
pw2021.04.21 20:27
Tylko ktoś nie znający realiów, historii może wierzyć bzdurom oficer KGB Tatianie Anodinie, za tą wiarą poszedł cały obóz totalnej opozycji łącznie z Hołownią. Badania zachodnich ośrodków zajmujących się katastrofami lotniczymi jednoznacznie dowodzą, że była silna eksplozja, bo drzwi do samolotu wbiły się na metr pod ziemię. Tych faktów jest mnóstwo. Ponadto ten samolot został remontowany i to generalnie na terenie wrogiego państwa i nie został sprawdzony przez kontrwywiad. Wszystko można tam było zamontować łącznie z ładunkami wybuchowymi.
Skrzypek na dachu2021.04.21 20:27
Pan Jaroslaw Kaczynski dobrze wie ze ten tragiczny nieszczesliwy wypadek to wina pilota .
man.of.Stagira2021.04.21 21:06
ODPIE*R*DOL się od śp. majora Arkadiusza Protasiuka ...HUUUJU! // Won za Don! QRWO!..
Anonim2021.04.21 20:27
przebiła Antosia! Kobieta domaga się aby prezes ją dopieścił .....kilkoma stanowiskami w radach nadzorczych !!!!!!
Piotrek2021.04.21 20:17
Sami eksperci z wyobraźnią.
man.of.Stagira2021.04.21 20:26
Najgorsi są ci BEZ wyobraźni. // Powinni zajmować się poezją. "Matematyka? To nie jest dla dzieci." Stefan Banach
Piotrek2021.04.21 21:05
Matematyka z pewnością nie jest domeną pani Ewy. I nie sądzę, żeby była również twoją. Wyobraźnia i fantazja owszem.
man.of.Stagira2021.04.21 21:11
PAMIĘTASZ głooopi Hoooyou jak krzyczałeś tutaj na mnie ROK temu, że NIE mamy do czynienia z katastrofą społeczną? // Gdybyś miał 1/100 wyobraźni matematyka nie pier*d*oliłbyś ROK w ROK tych samych beznadziejnie fałszywych tez. // Won za Don szczylu!
Piotrek2021.04.21 21:13
Pomyliłeś mnie z twoim ojcem. Matka nie nauczyła cię dobrych manier?
man.of.Stagira2021.04.21 21:15
Won!..
Piotrek2021.04.21 21:16
Tak z kolei możesz się odzywać u siebie w domu.
miki2021.04.21 20:10
jest coś na rzeczy ..na filmie coli słychać strzały z gnata ... problem jest inny ...film filmem ..ale kiedy będzie nowy podpisany oficjalny raport ?
Yuppi2021.04.21 20:15
A SKARPETKI? Kto upierze skarpetki na jutro? cisza
Dell2021.04.21 21:18
Jeśli jesteś z Warszawy, to wyślij skarpetki do prania Trzaskowskiemu.
Agnieszka2021.04.21 20:01
Lepiej, żeby TVP w powstaniu tego filmu już nie brała udziału, bo tego to na 100% nam nie pokażą skoro z pierwszą częścią były takie problemy
Meg2021.04.21 20:03
Dziecko, zmoczyłaś się.
@ do Meg2021.04.21 20:10
A Ciebie matka nauczyła tak pyskować? Jeżeli coś Ci się nie podoba w jej wypowiedzi to użyj logicznych argumentów, zamiast obrzucać kogoś gównem.
ASTOM2021.04.21 20:06
Dziecko, zaczekaj na pierwszą miesiączkę (nie — miesięcznicę Kaczyniaka).
ASTOM2021.04.21 20:11
Znowu czerwony tłuku POdszywasz się pod mój nick?
podatnik2021.04.21 20:46
"Lepiej, żeby TVP w powstaniu tego filmu już nie brała udziału" bo to wyrzucanie pieniędzy w błoto!!!!!
Szyndzielorz2021.04.21 19:54
Powierzchnia kuchni samolotu Tu-154m; 7,6 m2 . Powierzchnia rozrzutu szczątków; 1312 m2. WYJAŚNIJ; w jaki sposób przekształcenie nie zmieniające odległości między punktami (izometryczne) przeprowadza CIĄGŁY obraz formy prostopadłościanu o powierzchni podstawy 7,6 m2 na STRZĘPY „obrazu” pola koła o przybliżonym promieniu >36 m? Odpowiedź uzasadnij zakładając, że samolot był całkowicie sprawny, nie zostawił praktycznie śladu uderzenia kadłubem o grunt. W przypadku wątpliwości ODDAJ swój dyplom ukończenia wyższej uczelni tym którzy ci go sprzedali za posłuszeństwo.
Michał Jan2021.04.21 20:10
W moim mieście Ukraińcy przywalili w drzewo, powiedzmy jadąc 80 km/h. Silnik samochodu odrzuciło na 15 m od punktu zderzenia.
Speed2021.04.21 20:11
czytanie ze zrozumieniem (ciągły).
Google2021.04.21 20:17
Ten już może ODDAĆ dyplom i żądać zwrotu pieniędzy wyłożonych na studia. :D
Zoouwi2021.04.21 20:21
Możesz @Michał Jan reklamować dyplom. Nie odróżnić formy ciągłej od strzępów to jest coś!
Dell2021.04.21 21:30
Jeśli to było 80 km/h, a sam silnik odrzuciło na 15 metrów, to znaczy, że zapomnieli go przykręcić.
hassan2021.04.21 20:10
zabraklo grubosci i jakiego materialu byly klamki w drzwiach prawa czesc kuchni czy miala zaslony w oknach i czy odplyw zlewu szedl w prawo czy wlewo nie wspominajac o piekarniku byl na gaz czy innego rodzaju zrodlo energi pytam ja znawca glupot ludzkich i celowego wprowadzania innych w bladne myslenie szyndzielorzu
Gowin2021.04.21 20:13
Próbuj dalej. Może zaczniesz myśleć.
Dell2021.04.21 21:56
Po co próbować, jeśli wystarczy włączyć tefauenik żeby wiedzieć co się powinno myśleć?.
"Krakus" z Radomia, prof. dr Jan Hertrich-Woleński2021.04.21 19:53
jak Wałęsa - Bolek był donosicielem SB na UJ-cie. Sprawdź na liście Wildsteina.
Skrzypek na dachu2021.04.21 19:52
Jestem nie tylko gowno zydowskie ale i bolszewickie .
Skrzypek na dachu2021.04.21 19:47
Pan Jaroslaw Kaczynski dobrze wie ze to byl tragiczny nieszczesliwy wypadek .
Anonim2021.04.21 19:47
Antoni Macierewicz mówi krótko: za organizację lotu prezydenckiej delegacji odpowiedzialny był szef kancelarii premiera, Tomasz Arabski.
Krakus2021.04.21 19:51
A z tego, co powszechnie wiadomo, wizytę przygotował Jacek Sasin, ten o wyborów, które się nie odbyły, ale kosztowały nas wszystkich 70 000 000 PLN :P Co Ty na to?
Dell2021.04.21 21:38
Te 70 mln nie poszłoby na marne gdyby Borys Budka z Grodzkim ich nie zablokowali opowiadając banialuki o tym, że w październiku będzie po covidzie. Pozdrowienia dla ekspertów Budki. Tych tajnych, na których się powoływał.
Krakus2021.04.21 23:17
Jakieś żródła?
Dell2021.04.23 14:23
Myślałem, że bój o wybory prezydenckie 2020 pamięta każdy. No, ale fakt, nie każdy musiał się tym interesować. Pierwszy link o Budce, drugi o Grodzkim (gdyby nie przeciągał prac w Senacie wybory mogły się odbyć w maju - 70 mln nie poszło by na marne) === 1. https://www.fronda.pl/a/ekspert-budka-w-polsat-kwiecien-2020-fala-pandemii-skonczy-sie-jesienia-tego-roku,151598.html === 2. https://polskieradio24.pl/5/1222/Artykul/2488616,Na-rozpatrzenie-ustawy-Senat-wykorzysta-zapewne-30-dni-Grodzki-ws-glosowania-korespondencyjnego
jle_ffm2021.04.21 19:43
Gdyby Antoni bezp.po katastrofie i zjedzeniu obiadu nie uciekł pociągiem do kraju i zamiast tego pojechał na miejsce tego wypadku, to mógłby się dużo rzeczy do swojego raportu (którego jeszcze nie ma ) dowiedzieć i w nim zamieścić. A tak, to tylko eksperymenty z puszkami i parówkami zostają.
gadanie2021.04.21 20:03
A co Antoni miałby wtedy zrobić? mógł tyle co ty, przecież nawet by go nie wpuścili na miejsce katastrofy a może nawet ustrzelili i powiedzieli że to był wypadek. To Tusk miał władze w ręku nie Macierewicz
jle_ffm2021.04.21 20:55
Taa, od razu by go ustrzelili, Ale przynajmniej mógł spróbować a nie jak tchórz zwiewać gdzie pieprz rośnie w pociągu z zaciągniętymi zasłonkami .
Dell2021.04.21 22:11
Nie możecie przeboleć, że nie zginał, prawda? Kim wy jesteście? To drugie pytanie jest retoryczne.
jle_ffm2021.04.21 22:17
A kim Ty jesteś?
Dell2021.04.21 22:20
Jestem Polak mały. Polak. Znak mój orzeł biały. BIAŁY.
gumowy żyd2021.04.21 19:41
Czy łatwiej naciąąąągniesz man.of.Stagira na pożyczkę 1PLN-a czy by dał duupy?
Krakus2021.04.21 19:40
Czy te brednie się kiedyś skończą? A sztuczna mgła była? I działa magnetyczne? Ja pierdzielę, co za bzdury... Ciała zmasakrowane, ciało prezydenta bez kończyn, niektórzy (jak oficer Bor) zmielony przez silnik jak przez maszynkę do mięsa, rozkawałkowane ciała, samolot rozwalony na przestrzeni kilkuset metrów, a tu ktoś niby przezył i go dobijają? Ludzie, zacznijcie myśleć!
Dell2021.04.21 22:17
Pewna stewardessa spadła z 10 km. Przeżyła. To Pan Bóg "kule nosi".
Dell2021.04.21 22:26
Wytworzenie mgły nie jest skomplikowane. Są do tego urządzenia. Z grubsza rzecz biorąc - działają jak armatka śnieżna. Używa się ich (zamgławiaczy), na przykład, w sadownictwie. Do ochrony kwitnących drzew przed przymrozkami. Mgła podnosi temperaturę powietrza i nie pozwala obmarznąć kwiatkom. Aparatura nieduża i w przystępnych cenach.
Minona2021.04.21 19:40
Wygląda to tak że ci którzy przygotowali zamach od początku zakładali, że musi być w Rosji. // Było oczywiste, że tchórze i wnuczki z Wehrmachtu zrobią wszystko by to Polacy na pokładzie samolotu zostali zaatakowani za WŁASNĄ śmierć. // Śmierć zdrajcom ojczyzny.
man.of.Stagira2021.04.21 19:37
JEST oczywiste, że zamach przygotowano w Polsce. // Musiało do niego dojść w Rosji. Tak też zrobiono dla odwrócenia uwagi. To wskazuje na POLSKI ślad.
as2021.04.21 19:43
Jesteś rosyjskim trollem, głupiutkim nastolatkiem, czy jeszcze kimś innym?
Krakus2021.04.21 19:50
Jest elektoratem PiS: starym, niewykształconym człowiekiem (max podstawówka), żyjącym z zasiłków (lub renty/emerytury), niewyjeżdżającym poza swoją gminę (o zagranicy nie wspomnę), nieczytającym niczego drukowanego, oglądającym wyłącznie TVPPiS, nienawidzącym wszystkiego co nowe oraz tych, którzy sie uśmiechają :)
jak2021.04.21 20:03
H A N G A R - Okęcie !
Anonim2021.04.21 19:36
Wtrącanie się w organizację wycieczki lub naleganie na zmianę miejsca lądowania zostało surowo przez obu braci zabronione. Całość organizowali aparatczycy PiS.
man.of.Stagira2021.04.21 19:34
ZGADZA się. // Tyle ma Polska suwerenności ile ma prawdy -w TEJ sprawie. Sprawie zamachu.
Maciej2021.04.21 19:33
BRAWO !!!!! BRAWO !!!!!!!! BRAWO !!!!!!!! TAK TRZYMAĆ - PANI STANKIEWICZ !!!!!!!!!!!!
Jn2021.04.21 19:44
Tylko że ona leków dziś nie wzięła
Do "Jn"...cha...cha! CO TY NIE POWIESZ???2021.04.21 21:05
Lepiej ty weź leki! ...Udajesz, że wiesz...? Ale jaja...! A cóż to jesteś jej rzecznikiem, znów rżniesz głupka, Lechu !? Lecz nogi, bo na głowę za późno!.
Grzegorz T. bez leków2021.04.22 10:53
Bo mimo próśb i gróźb siostry nie chodzi do lekarza. A choroba jego ewidentna jest: wszędzie widzi wymyślonego przez siebie Lecha.
Izydor2021.04.21 19:32
Wypowiedzi większości pisowców wskazują na to że polska psychiatria jest w opłakanym stanie.
idziem "na rympał" - po polsku2021.04.21 19:27
Wy miłośnicy teorii spiskowych - o tym, że całą wycieczkę organizowała i zapakowała wszystkich do jednego samolotu KANCELARIA PREZYDENTA - jakoś nie wspominacie w ogóle. Macie nierówno pod czaszkami obłąkańcy
6969692021.04.21 19:36
Nie łżyj!! To był samolot rządowy i to ówczesny rząd decydował o tym, kto poleci Tupolewem.
Anonim2021.04.21 19:46
Antoni Macierewicz mówi krótko: za organizację lotu prezydenckiej delegacji odpowiedzialny był szef kancelarii premiera, Tomasz Arabski.
Anonim2021.04.21 19:27
Jeszcze da się zarobić na tańcowaniu na trumnach smoleńskich.
Roman2021.04.21 19:24
Czy ta Pani to rosyjski prowokator? Katastrofa - jak się leci do bandyckiego kraju samolotem serwisowanym przez bandytów, wsadza się cale dowództwo i elity polityczne do jednego samolotu to nie trudno przewidzieć co bandyta zrobi, wyrafinowany notoryczny bandyta. Główny winny to ten kto dopuścił do takiej sytuacji i jego należy sadzić jeśli żyje.
Dell2021.04.21 22:37
Żyje. Pomożesz nam osądzić Tuska?
gumowy żyd2021.04.21 19:22
Czy łatwiej naciąąąągniesz skrzypaka na dachu na pożyczkę 1PLN-a czy by dał duupy?
Ziomal2021.04.21 19:21
No to jeśli teraz Kaczyński i Morawiecki nie wypowiedzą wojny Rosji to znaczy że są cienkie PIS*dy. Zamordowali prezydenta a oni nic....Albo nikt nie bierze tego poważnie.
Anonim2021.04.21 19:26
A kto będzie brał udział w tej wojnie? Chcesz umierać za kaczora i spółkę, proszę bardzo, ale reszta z nas chce w spokoju żyć i pracować na rodziny.
Skrzypek na dachu2021.04.21 19:11
Ludzie nie dajcie sie nabrac bo Stankiewicz to menszczyzner w sukience .
gumowa kaczka2021.04.21 19:15
w sumie do przemyślenia
prrr2021.04.21 19:07
te wszystkie komisje smoleńskie były niepotrzene, nawet ta ruska była zbędna. TVN 40 minut po katastrofie już mówiło o przyczynach wypadku i co się działo w kabinie pilotów. Wy przeciwnicy badań, odpowiedź na wszystko ma TVN
ble2021.04.21 19:10
natomiast pieniądze na badania ma TVPinfo i spółka
man.of.Stagira2021.04.21 19:04
ZGADZA się. // Tyle ma Polska suwerenności ile ma prawdy -w TEJ sprawie. Sprawie zamachu.
banderopitek2021.04.21 18:57
kabaret na trupach smoleńskich, tylko obłąkańców smoleńskich stać aby swoje kariery zawdzięczać trupom i niespełna rozumu ich wyznawcom
gumowy żyd2021.04.21 18:55
Co łatwiej naciąąąągniesz na duupę? Mokre kalesony czy żydówe?
ble2021.04.21 19:00
spytaj tate Mendel
AAAtomek... prof. dr Jan Hertrich-Woleński2021.04.21 18:52
pisze CYT.: "Wy Polskie Biało Czerwone Ludziki !!!! My Chińskie Czerwone Lewackie Komuszki mordujemy dzieci na potęgę dziennie tyle co w Polandzie Alkohololandzie jest obywateli a rozmnażamy się lepiej niż króliki na reklamie kopulacji Radziwiła."
gumowa kaczka2021.04.21 18:51
Z tego wynika ,że ekshumacje należy powtórzyć ,taki autorytet nie może się mylić.Panie Antoni rośnie nowe pokolenie badaczy katastrofy,komisja nie zniknie -mamy to.
🐟2021.04.21 18:58
Po raz trzeci czy czwarty otworzą grób na Wawelu?
gumowa kaczka2021.04.21 18:59
warto pomyśleć o zawiasach
AAAtomek ... prof. dr Jan Hertrich-Woleński2021.04.21 18:51
pisze CYT.: "Każdy kraj ma pewien odsetek plebsu i ciemnoty.Niestety Polska na swoje nieszczeście,ma tego dobra o wiele za dużo.Nie potrafiliśmy przez stulecia wybrać wlasnych kroli,a rządzili obcy..." - - - - - Zwróć uwagę na użytą formę "potrafiliśmy" - ten żyd robi z siebie Polaka wraz z tym ma pretensje do polskiej historii. - - - - - CO ZA KÖREWSKA BEZSZCZELNOŚĆ! - - -
GońPIS2021.04.21 18:50
Taka interpretacja wskazuje na psychiatryk!
gumowa kaczka2021.04.21 19:01
Gazeta Polska
AAAtomek2021.04.21 18:49
Jutro zapewne prawaki wymyślą, że przezyły 3 osoby i są uwiezieni w łagrze na Syberii?????
Dell2021.04.21 22:43
Informacja o trzech osobach, które przeżyły pochodziła od Ruskich. Pierwszym Polakiem, do którego dotarła był Turowski - pracownik ambasady polskiej w Moskwie (były agent wywiadu PRL) wysłany tam przez Radosława S. w celu nadzoru nad przebiegiem wizyt Tuska i Kaczyńskego.
AAAtomek2021.04.21 18:46
Katastrofa smoleńska powoli zamienia się w kabaret smoleński....:Paradne!
Kanalie PO-UBeckie są wśród Polaków .2021.04.21 18:32
Prawda o Katyniu wyszła na jaw i ta o Smoleńsku też wyjdzie mimo działań zdrajców Polski .
Anonim2021.04.21 18:30
Tak, podobno, kacapy to ludojady – wyżarli Lechowi flaczki.
Alojzy Cedzidło2021.04.21 18:27
Uwielbiam wycieranie doop Polskim Panom , a po godzinach wytre kazda inna doope . Zapach gowna przypomina mi rodzinny dom w czworakach u Polskiego Pana na Bialorusi .
Alojzy Cedzidło2021.04.21 18:35
To ty od buraka ?
Alojzy Cedzidło ( ten prawdziwy )2021.04.21 18:39
To ty od buraka ?
Alojzy Cedzidło (ten od wycierania DUP))2021.04.21 18:43
Uwielbiam wycieranie doop Polskim Panom , a po godzinach wytre kazda inna doope . Zapach gowna przypomina mi rodzinny dom w czworakach u Polskiego Pana na Bialorusi .
Alojzy Cedzidło, czyli cedzący spacjami2021.04.21 18:27
:-D
Alojzy Cedzidło2021.04.21 18:37
A co mam cedzić ? Te wasze odchody po rycynusie od Tuska.
Anonim z Ordo Iuris2021.04.21 18:40
Aleś ty durny, cedzaku od Zera.
Alojzy Cedzidło2021.04.21 22:11
Przyznaję ,jestem durny . Ale to jest moja przewaga intelektualna nad Wami. Ja wiem o swojej głupocie wiedzieć nie chcecie . A może nie wiecie .
srosz2021.04.21 18:25
całokształt "dzieła 'putina za jego rządów nie wyklucza także dobijania ofiar.wcale by ,mnie to nie zdziwiło .to dla niego chleb powszedni .on truje ,zestrzeliwuje samolot wprowadza zielone ludziki na krym wojsko ruskie walczy w donbasie i prosto w oczy mówi -to nie my.
Do dzisiaj Kreml gębami pieskowów2021.04.21 18:25
wypiera się zbrodni katyńskiej. A to tylko przysłowiowy czubek góry lodowej. Mają ZERO WIARYGODNOŚCI!
Alojzy Cedzidło2021.04.21 18:24
I znów mam problem . Co to jest ta suwerenność , pozwalająca na poznanie prawdy o największej ,po Katyniu tragedii narodowej . Poznaniem prawdy i ukaranie winnych Czy Polska jest krajem suwerennym ? Też nie wiem . Bo jeśli nie to z czyjej winy ? .A może to w tym sfinansowanym do dna świecie jest niemożliwe . Polska to niezły przykład tej " niezależności " czy " suwerenności . Gubię się czasem w domysłach kto w tym kraju za Odrą jest jeszcze POLAKIEM. Kto Żydem , kto Unitą , kto czerwony a kto zielony . O biało- czerwonym nie wspomnę
leszczyna2021.04.21 19:00
Wydaje mi się, że klęska powstania warszawskiego, pociągająca za sobą dziesiątki tysięcy ofiar ginących w płonących ruinach, to jednak większa klęska narodowa niż katastrofa smoleńska.
Alojzy Cedzidło2021.04.21 22:24
Można i tak twierdzić . Można . Zgładzić Prezydenta a ocalić dziesiątki innych Że też wcześniej nikt na to nikt nie wpadł Pierwszego września 1939 zabić Hitlera , 17 zabić Stalina , i miliony uratowane. A to porównanie Smoleńska z Warszawą nie głupie .I tu i tu śmierdzi bolszewikiem
eee...2021.04.21 18:24
Ile tu sympatyków władzy radzieckiej...
­2021.04.21 18:26
Norweg ją bije?
Anonim2021.04.21 18:24
Egzekucja? Ewunia, ty lepiej nie zdradzaj swojego stanu psychicznego. Ty masz jakąś traumę. Czy mąż cię bije?
man.of.Stagira2021.04.21 18:23
ZGADZA się. // Tyle ma Polska suwerenności ile ma prawdy -w TEJ sprawie zamachu.
Alojzy Cedzidło2021.04.21 18:44
Zgadzam się , z małą poprawką . Prawdę t o chyba już znamy Problem w tym na ile nam pozwolą ta prawdę głosić Bo nawet w Polsce mamy zwolenników prawd ks. Tischnera .
man.of.Stagira2021.04.21 19:02
Ksiądz Tischner pomylił Heideggera z Marksem. // Kaznodzieja nie filozof. Malarz to był. Nie ksiądz.
Alojzy Cedzidło2021.04.23 14:42
Różne opinie krążą po Polsce na temat ks Tischnera . Ja swoje zacowam dla siebie. Jednak Jego powiedzenie o PRAWDACH jest kapitalne Zacytuję " SĄ TRZY PRAOWDY : PROWDA . TYZ PROWA DA I GÓWNO PROWDA "
Anonim2021.04.21 18:20
Prawda powoli wyjdzie.
Japa2021.04.21 18:33
Wyjdzie , wyjdzie . Jak totalni dojdą do władzy . Nagrodzą następnych za bicie braw gen.Anodinie . Macierewicza i spółka do paki Tak to wyjdzie , sadząc po dotychczasowych osądach pracy Rżądu na tym polu.
­2021.04.21 18:17
— Tato, ale ta gorylica jest niesympatyczna.
­2021.04.21 18:25
— To nie gorylica, synu. To red. Stankiewicz.
Anonim2021.04.21 18:11
Codziennie dziękuję panu Bogu za to, że nie jestem taka głupia jak pani Ewa.
klawisz2021.04.21 18:24
no dokładnie .... ty jesteś jeszcze głupsza
­2021.04.21 18:08
Stankiewicz-Jørgensen tańczy na grobach ofiar.
Anonim2021.04.21 18:28
Ze Smoleńska można długo i bogato żyć, patrz Antoni, komisja i "wdowy smoleńskie", to co Ewcia ma sobie żałować? Co jakiś czas palnie jakąś durnotę, żeby temat nie przysechł, i jak co miesiąc do kasy!
Po 11 ... prof. dr Jan Hertrich-Woleński2021.04.21 18:01
pisze CYT.: "Każdy kraj ma pewien odsetek plebsu i ciemnoty.Niestety Polska na swoje nieszczeście,ma tego dobra o wiele za dużo.Nie potrafiliśmy przez stulecia wybrać wlasnych kroli,a rządzili obcy..." - - - - - Zwróć uwagę na użytą formę "potrafiliśmy" - ten żyd robi z siebie Polaka wraz z tym ma pretensje do polskiej historii. - - - - - CO ZA KÖREWSKA BEZSZCZELNOŚĆ! - - -
Po 11 ... prof. dr Jan Hertrich-Woleński2021.04.21 17:56
pisze CYT.: "Naszpapież Ratzinger von Hitlerjugend.////Aż tak źle z frekfencją szczepień... Nic dziwnego ....Kto chce mieć Trupa Małego Dziecka we własnym ciele ... Gott Mit Uns !!!
Po 11 ... prof. dr Jan Hertrich-Woleński2021.04.21 17:55
pisze CYT.: "Wy Polskie Biało Czerwone Ludziki !!!! My Chińskie Czerwone Lewackie Komuszki mordujemy dzieci na potęgę dziennie tyle co w Polandzie Alkohololandzie jest obywateli a rozmnażamy się lepiej niż króliki na reklamie kopulacji Radziwiła."
Po 11 ... prof. dr Jan Hertrich-Woleński2021.04.21 17:54
jak Wałęsa - Bolek był donosicielem SB na UJ-cie. Sprawdź na liście Wildsteina.
Anonim2021.04.21 18:12
SPRAWDŹ I WYCZYŚĆ SOBIE MÓZG FOLKSDOJCZU !!!!!
Dzika Nika2021.04.21 18:26
Chyba Pisowski IPN stwierdził ostatnio, że pod dokumentami, którymi ta instytucja dysponuje, żaden podpis prezydenta Wałęsy nie jest prawdziwy. Może wreszcie coś komuś udowodnicie, dysponując całą machiną państwową, w tym służbami, a nie tylko gdybacie, pomawiacie i budujecie narrację, jak bracia Grimm. Tak naprawdę to straszni z was nieudacznicy.
Po 11 ...2021.04.21 17:49
Dobijanie rannych to nic. Podobno przez całe lato okoliczna ludność grillowała mięsko pozyskane zaraz po katastrofie. A jak zaczęło się psuć to niektórzy ruscy posunęli się nawet dalej. Produkowali z ciał polskich bohaterów kaszankę. Na pobliskim rynku były dostępne dwa rodzaje, zwykła i droższa "prezydencka". Prezydencka podobno dobrze smakowała z zimnym Lechem i musztardą katyńską. --- Trochę paskudne co napisałem? A co Stankiewicz może, to i ja mogę. No i życzę smacznego tym co przy obiedzie.
Grizzly2021.04.21 17:50
Antoni jadł wtedy schabowego z surówką, myślisz, że stąd mięso?
Po 11 ...2021.04.21 17:54
Nie. Ruscy nie mają tak sprawnej logistyki. Myślę, że Maciek Rewicz to jeszcze dojadał katyńskie podroby ....
Po 11 ...2021.04.21 17:55
Napisałem podroby? Miało być pogroby.
a tak w realu2021.04.21 18:00
Nie wywołujcie towarzysze Kopacz z prosektorium, bo niedługo nowe zdjęcia i menu, którym się dzięki wam raczyła.
Grizzly2021.04.21 18:20
Won trollu wystrugany z buraka przez POmioty SBeckie ! Won od mojego nicka! Won bydle!
Grizzly2021.04.21 18:22
Po 11 ... ty k..., szmato POsowiecka!
Po 11...2021.04.21 18:37
:)) Me gusta.
Anonim2021.04.21 17:47
Buahahhahahahhaaa, prawiczki to jednak stan umysłu... BTW, jakoś nie przypominam sobie, żeby rzetelna i obiektywna pani Stankiewicz (jakoś nie mogę się przemów, żeby napisać : dziennikarka) umieściła w swoim filmie Antosia i ok. 100 PiSdzieców, którzy zamiast biec, ratować, chronić i własnym ciałem zasłaniać ofiary, to poszli opierd.olic kotleta (smakowało?), a następnie bez większego zainteresowania ofiarami myk! załadowali się do pociągu i powrócili na ojczyzny łono.
TERESA2021.04.21 17:43
DZIAŁALNOŚĆ p. STANKIEWICZ WSKAZUJE ,ŻE JEST ONA PROWOKATORKĄ !
Anonim2021.04.21 18:07
Ostatnia rozmowa braci K..... Choć mgła leży nad Smoleńskiem. Chociaż strachu pełne gacie. Chcesz być znowu prezydentem? Ląduj, bracie!
Grizzly2021.04.21 17:41
Skończcie tańczyć na grobach debile.
Grizzly2021.04.21 17:46
Won trollu wystrugany z buraka przez POmioty SBeckie ! Won od mojego nicka! Won hieno POsowiecka!
Grizzly2021.04.21 17:52
Won od mojego nicka pisowska szmato ! Won ssaczu kaczych jaj ! Won rydzykowa ku r wo
Po 11 ....2021.04.21 17:59
Zapraszam do korzystania z mojego nicka.
Grizzly2021.04.21 18:19
Won bydle POSBeckie, bezczelne i złodziejskie! Won trollu wystrugany z buraka przez POmioty SBeckie ! Won od mojego nicka!
ćpun2021.04.21 17:41
jak ja pisowcom zazdroszczę tych ziół, które jarają, taki odlot przez 11 lat, wyć się chce z żalu, że nie mam do nich dostępu
asia2021.04.21 17:41
No co jak co,ale tego zdjęcia tej "pani' to mogliście nam oszczędzić. Nie macie litości czy co..?
Twoje lepsze?2021.04.21 17:57
Pochwal się swoją mordą!
tymczasem w prawdziwym świecie2021.04.21 17:40
Głos Nienarodzonych w Szczecinie na Jasnych Błoniach bił tylko w niedzielę. Wieczorem został załadowany na ciężarówkę i miał wrócić do parafii Wszystkich Świętych w Kolbuszowej na Podkarpaciu. W poniedziałek o trzeciej nad ranem wydarzył się wypadek. Jak informuje portal 24wroclaw.pl, na wiozące dzwon iveco najechało auto dostawcze, w którym najprawdopodobniej popsuły się hamulce. Wypadek zdarzył się na autostradzie A4, na 158. kilometrze autostrady w stronę Opola. Na umieszczonych w internecie zdjęciach sytuacja wygląda groźnie. Ciężarówka wypadła z drogi, przewróciła się, leżała na boku. Ważący prawie tonę dzwon - wypadł.
eee...2021.04.21 18:21
Ach te wypadki... Czasem hamulce wysiądą, czasem opona zrobi przy setce, łubudu. Jak to u "zbiorowych samobójców"... Oczywiście "bez udziału osób trzecich"...