23.02.17, 17:30screenshot/YouTube

Jest wyrok sądu. Lis przeprosi Dudę

 

"Newsweek", którego redaktorem naczelnym jest Tomasz lis ma zamieścić sprostowania autorstwa Piotra Dudy, szefa NSZZ "solidarność" na temat pobytów Dudy w Kołobrzegu.

W 2015 roku "Newsweek" opublikował tekst, w którym sugerował, że Piotr Duda za nocleg w uzdrowisku "Bałtyk" w Kołobrzegu wart 1300 zł, płacił jedyne 85 zł. Duda wówczas ostro zareagował i złożył pozew przeciw "Newsweekowi". Sąd Apelacyjny w Warszawie zmienił wcześniejszy wyrok Sądu okręgowego, który oddalił pozew Dudy z przyczyn formalnych.

Według wyroku Sądu Apelacyjnego, "Newsweek" Tomasza Lisa ma zamieścić sprostowanie autorstwa Piotra Dudy, w którym zawarte będą informacje mówiące o nieprawdziwych szczegółach pobytu szefa "Solidarności" w Kołobrzegu. Ponadto sam Tomasz Lis ma pokryć koszty procesy w kwocie ponad 2 tys. zł.

krp/niezalezna.pl, Fronda.pl