14.03.21, 18:55Fot. via Pixabay - SatyaPrem

,,Debata w UE opierała się na fundamentalnym kłamstwie!''

Debata w Unii Europejskiej opierała się na fundamentalnym kłamstwie. Nie ma w Polsce żadnych stref wolnych od LGBT” – powiedział rzecznik prezydenta Błażej Spychalski.

W rozmowie na antenie TVP Info dodał, że Polska nie miała nigdy problemów z tolerancją, czym innym jednak jest afirmacja.

Z kolei odnosząc się do rezolucji Parlamentu Europejskiego, wiceminister Marcin Horała komentował w rozmowie na antenie Telewizji Republika:

Nigdzie w Polsce nie ma strefy wolnej od LGBT. Nigdzie w Polsce nie ma miejsca, w którym orientacja seksualna sprawia, że ktoś jest w gorszej sytuacji prawnej”.

Oceniając samą rezolucję dodał:

Ta rezolucja jest mocno komunistyczna czy bolszewicka w swojej metodzie narracyjnej. Rezolucja niby jest za tym, by każdy miał równe prawa. Okazuje się jednak, że jeśli jest się polskim samorządowcem to nie ma mieć tych równych praw. Sam fakt, że próbuje ich dochodzić, jest dyskryminacją”.

dam/Telewizja Republika,TVP Info

Komentarze

He-he!!2021.03.26 21:01
Błażejowi Spychalskiemu plują w twarz a On mówi że deszcz pada
heniek2021.03.15 13:59
zachód od zawsze nas zdradzał
Anonim2021.03.15 12:01
Polacy mają teraz dowodzić, że nie są wielbłądami ? A na drzewo z taką Unią. Zróbmy Unię Europy Środkowej i cła na produkty z Niemiec i Francji, to przestaną być tacy "mądrzy".
Anonim2021.03.15 12:53
Możesz sobie w gaciach pogmerać. Musimy robić to co sobie komisarze unijni wymyślą. Już zaklepane.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.03.15 10:18
PiSdy i ich putinowskie metody manipulacji. Jaki smuteczek, że nikt poza moherami tego nie łyka :)
TRE2021.03.15 7:46
Oczywiście, że kłamią.
kefas2021.03.15 7:24
Neobolszewicka pisowska szczujnia ma ludzi za idiotów. Mnie to nie dziwi, skoro żoliborski "wuc" mówi o rasie panów i nie uważa białe za białe, a czarne z czarne.
katolik2021.03.15 6:32
PIS zdrajcy nie żalcie się na kłamstwo, bo w kłamstwie pseudowirusowym i w śmierci Polaków tkwicie, więc tylko kłamstwo do was wraca, w nim żyjecie i w nim umrzecie
Wstydliwa tajemnica Jarosława Kaczyńskiego2021.03.15 6:23
https://www.youtube.com/watch?v=NS4Wo61p5tY
Don ORLENone2021.03.15 6:12
Takie treści znajduje w internecie cyt "Kobita i brat kobity i i "szwagra kobity siostra" ustawieni. Rodzina Na Swoim Plus." według GW :Według gazety Obajtek i Sala zapłacili 1,3 mln zł za nieruchomość, która była warta według cennika nawet 2,2 mln zł....Orlen sponsorował szkółkę piłkarską należącą do dewelopera, który stawiał apartament" Jak to mozżliwe, że Pan Kaczyński godzi się na takie przekrety?
Anonim2021.03.15 6:21
Zaraz tam przekręty. Gospodarność! Głowy na karku mają pisowcy nie od parady!
Anonim2021.03.15 6:21
Może dlatego że on koszer kalkstein?:) Capi czosnkiem.
Anonim2021.03.15 6:27
Obajtek zawrócił w głowie TWBalbinie, nie trudno się domyślić jak...
Anonim2021.03.15 6:32
Brudną pałą?
Laki2021.03.15 7:31
TW Balbina to nie Jarek, ale jesteś blisko.
Anonim2021.03.15 12:52
Lechu?
Anonim2021.03.15 5:59
Tak sami pisowcy jak i ich niestety nieżyjący już herszt L. Kaczyński byli za wejściem do UE. Ten ostatni nawet chętnie podpisał Traktat Lizboński, dzięki któremu prawo unijne jest ważniejsze od polskiego. Zatem nie warczeć mi tu gnojki tylko się słuchać!
hehehe2021.03.15 6:03
Ale żeś tu bredni nasmażył :-)
Prawo UE2021.03.15 6:44
"Prawo unijne ma rangę wyższą niż konstytucja krajowa, co wynika z zasady pierwszeństwa prawa unijnego przed prawem krajowym przesądzonej w orzecznictwie Trybunału Sprawiedliwości w Luksemburgu. Prawo wspólnotowe wynikające z traktatu, jako niezależnego źródła prawa, ze względu na swą istotę nie może być uchylone przez przepisy prawa krajowego i to niezależnie od ich rangi. Ważność działań instytucji Wspólnoty lub skutki takich działań w Państwie Członkowskim nie mogą być podważane ze względu na niezgodność z prawami podstawowymi wynikającymi z konstytucji państwa członkowskiego. Odwołanie się do zasad i koncepcji prawa krajowego w celu oceny ważności środków przyjętych przez instytucje Wspólnoty miałoby niekorzystny wpływ na jednolitość i skuteczność prawa wspólnotowego. Ważność takich środków może być oceniana wyłącznie w świetle prawa wspólnotowego."
Anonim2021.03.15 12:51
Otóż to! Jesteśmy członkami kołchozu, zwykłymi kołchoźnikami, drobnymi głupkami których można kopniakami ustawić wedle upodobania komisarzy unijnych. Można podziękować tym wszystkim zdrajcom Tuskom, Cimoszewiczom i oczywiście śp. Kaczyńskiemu i milionom ich głupich wyznawców. Załatwili nas na gładko.
Taka prawda2021.03.15 3:44
A OD KIEDY P[OD SZWABSKIM BUTEM MA BYĆ DEBATA BEZ KŁAMSTW I JADU , ONI TO MAJĄ W GENACH A TEN JEWROKOŁCHOZ BERLINA TO CZYSTE ZŁO ŻYJĄCE Z INNYCH 4 RZESZA !
KRÓLUJ NAM CHRYSTE...!2021.03.15 2:38
TYLKO POD TYM KRZYŻEM,...TYLKO POD TYM ZNAKIEM...POLSKA JEST POLSKĄ!...A POLAK POLAKIEM...!
Troll2021.03.15 11:17
myslisz, ze jak bedziesz krzyczal, to stanie sie to prawdziwe?
Skrzypek na dachu2021.03.15 1:55
UE to miedzynarodowy New World Order ale ideologia tenczowoalfabetyczna LKGBPQZ to cyrk dla idiotow .
Skrzypek na dachu2021.03.15 7:33
Spadłem z dachu i teraz pier... głupoty.
Kard. Wyszyński:2021.03.15 0:42
Nie będzie jedności w Narodzie bez jedności w rodzinie!/// Obserwując aktualną kondycję rodzin w Polsce, daje się zauważyć, że przeżywają one głęboki kryzys na wielu poziomach lub są nim zagrożone. Poszukując sposobów wyjścia z tej sytuacji, należałoby sięgnąć do nauczania prymasa kard. Stefana Wyszyńskiego (1901–1981). Znajdziemy tam zarówno diagnozę, jak i środki zaradcze. Pomimo różnic między rzeczywistością Polski powojennej a współczesnością nauczanie Księdza Prymasa w tym zakresie pozostaje aktualne. Zawsze bowiem chodzi o duchową kondycję człowieka, w której na pierwszym miejscu należy postawić moralność. Troska o rodzinę to jeden z głównych wątków programu pasterskiego Prymasa Tysiąclecia, obok obrony godności człowieka, biologicznego przetrwania narodu i zachowania jego kulturowej tożsamości. Świadomość znaczenia rodziny w życiu człowieka i narodu była niewątpliwie sumą osobistych doświadczeń Stefana Wyszyńskiego, w tym z czasów wojny i okupacji (1939–1945), wiedzy zdobytej na studiach (KUL), pracy w seminarium duchownym oraz posługi kapłańskiej i biskupiej w powojennych realiach komunistycznej Polski. W czasie swojej posługi Prymas stworzył szeroki program prorodzinny, obejmujący rozwiązania społeczno-ekonomiczne i duszpasterskie. Przed cudownym obrazem Matki Bożej Jasnogórskiej mówił: „To jest wielki program narodowy, wypowiedziany u stóp Jasnej Góry: umacniać jedność Narodu, przez umacnianie jedności w rodzinie. A jedność serc! – Gdzież ona się bardziej wychowuje, jak nie w rodzinie, gdzie z jedności serc męża i żony rodzi się jedność całej rodziny. Na przykładzie wierności obojga, pielęgnuje się z kolei wierność dzieci wobec rodziców i rodzeństwa między sobą” (Jasnogórskie zobowiązania, Bydgoszcz, 19 XII 1956).
c.d.2021.03.15 0:43
Podstawowe prawa rodziny dotyczą prokreacji, wolności wychowania, prawa do godziwego bytu, prawa do kształtowania i przekazu wartości kulturowych, prawa do wzajemnej służby sobie, bez sztucznych ograniczeń i barier, prawa do nierozerwalności węzła małżeńskiego, prawa do miłości, wierności, sprawiedliwości, wolności od podejrzeń, prawa do wolności wyrażania siebie, do zachowania i rozwoju tradycji swych ojców, do pamięci rodowej. Prymas głosił, że prawa rodziny wynikają z prawa naturalnego. Rodzina powinna być wartością nadrzędną w życiu społecznym i państwowym i jako taka – podlegać ochronie. W procesie wychowawczym również państwo, szkoła, Kościół oddziałują na rodzinę, jednak to oddziaływanie musi mieć wymiar służebny. Ich rolą jest pomagać rodzinie w jej zadaniach i funkcjach, a nie zastępować ją czy wyręczać. Prawa rodziców do wychowania dzieci zgodnie z własnymi przekonaniami nie może odebrać żadna władza. Chodziło przede wszystkim o przeciwdziałanie ateizacji dzieci i młodzieży ze strony państwa. Dzisiaj instytucje państwowe, odwołując się do przepisów unijnych, roszczą sobie prawo ingerencji we wszystkie sfery życia rodzinnego. Prymas stał na stanowisku, że odbieranie lub ograniczanie rodzicom wpływu na wychowanie dzieci jest niebezpieczne dla narodu i sprzeciwia się prawu Bożemu. Wezwania te zostały zawarte m.in. w instrukcjach Episkopatu Polski z 12 lutego 1969 r. i 11 marca 1975 r. Dały impuls do powstawania w całym kraju ośrodków poradnictwa rodzinnego i zachętę do organizowania tzw. kursów przedmałżeńskich. Punkt wyjścia do rozwiązywania wszelkich trudności widział Wyszyński w intensywnej pracy nad sobą mającej na celu samowychowanie: „W cierpliwo­ści, w ofierze życia rodzinnego, w poświęceniu, w usłużności, w oddaniu się wzajemnym uczycie się tych cnót społecznych, które są potrzebne dzisiaj, aby zachować pokój, zgodę, całość i bezpieczeństwo naszej ojczyzny” (Kazanie na Uroczystość Świętej Rodziny, Warszawa, kościół Św. Michała, 13 I 1957).
M.2021.03.14 23:51
Pamiętajcie frondo-ście*rwa- albo będziecie klęczeć przed naszą wspólną Ojczyzną, Unią Europejską, albo wypad do Mongolii. Wasz "buk" nie istnieje, nie ma żadnych dowodów na ten temat, poza baśniami i legendami z tzw. pisma świętego, których wiarygodość można porównać do treści frondzi lub Faktu. Z bogiem, szczurki
Co za inteligent2021.03.15 0:13
Jakiś ciulik tu coś bredzi. Nigdzie, nie będziemy klęczeć. A kraju bez Boga w Europie nie znajdziesz, więc wypad nie tylko z Polski, ale i z Europy.
Zaczarowany ołówek2021.03.15 0:18
A co ma z tym wspólnego religia ? Mam prawo chronić swoją rodzinę przed propagandą która odpowiada za szerzenie HIV, chorób wenerycznych i nowotworów - patrz badania takich ośrodków naukowych jak Kocha, Niemcy. Cofa nas o jakieś 100 lat wstecz (średnio skracając życie o jakieś 20 lat, jedną z obiektywnych miar rozwoju społeczeństwa jest średnia długość życia). O wpływie na demografię nie wspomnę. I nie znieważam tu nikogo, tylko podpieram się badaniami.
Anonim2021.03.14 23:50
„Nigdzie w Polsce nie ma strefy wolnej od LGBT”. Ciekawe jak daleko katolik zajedzie na kłamstwie? https://docs.google.com/spreadsheets/d/15yrxAGCj9RKop_IBz35OuD5KKylSIHUVnpfJ2b5W8Xg/edit#gid=1811247053
Moly2021.03.14 23:20
A te nalepki z nad ktorymi sie fronda rozplywala jakis czas temu to byl omam. Polacy ( generalnie) sa homofobami. I maja taka opinie.
rabiej2021.03.14 23:32
Będziemy [email protected] wasze dzieci. Mamy Kartę LGBT+
Zaczarowany ołówek2021.03.14 23:39
Zapracowaliście na to (zresztą celowo, prowokacja to jedyna wasza broń, merytorycznie jesteście po prostu słabi). Nalepki to była odpowiedź na Wasze "marsze" przez Polskę obrażające katolików. W konfrontacji z prawdą jedyne co potraficie to cenzurować i kneblować, nawet SWOICH - np. patrz ostatnie reakcje na wywiad "niepostępowych" Lewaków w WO.
Maria Błaszczyk2021.03.15 13:53
Tylko że niektórych katolików obraża samo to, że nie wszyscy są katolikami. To nie jest nasz problem. I mamy prawo chodzić po ulicach.
Glaudiusman2021.03.14 23:09
UE to chora, lewacka instytucja, której nigdy nie zaakceptuję jak zresztą żadnej lewackiej czerwonej ideologii ani zboczeń popieranych przez tych wariatów.
kgb2021.03.14 22:52
tak żydzi wprowadzali bolszewizm a teraz żydzi z Brukseli wprowadzają kolejne łajno
AAAtomek2021.03.14 22:42
Oto lista miejscowości z uchwałami! _____. https://docs.google.com/spreadsheets/d/15yrxAGCj9RKop_IBz35OuD5KKylSIHUVnpfJ2b5W8Xg/edit#gid=1811247053
bękart wojny2021.03.14 22:51
dopisz siebie żydzie
"CIEMNY LUD" BEZ KASY2021.03.14 22:05
"W ramach programu "Partnerstwa miast" Komisja Europejska przyjęła 29 lipca 127 projektów, które łącznie otrzymały 2 324 327 euro. Wśród nich są też projekty, w które angażują się polskie miasta. Ale unijna komisarz ds. równości Helena Dalli poinformowała, że odrzucono wnioski sześciu polskich gmin, które starały się o finansowanie. Powodem odrzucenia wniosków były tzw. strefy wolne od LGBT, które utworzono w tych miastach. Granty, jakie można pozyskać z UE, wynoszą maksymalnie 25 tys. euro. Średnia wysokość dotacji to 16 tys. euro. Beata Szydło reaguje na decyzję KE "Nasze traktaty gwarantują, że w Europie każda osoba może być, kim chce, żyć, gdzie chce, kochać, kogo chce i mierzyć tak wysoko, jak chce. Nie przestanę dążyć do Unii równości" - napisała 30 lipca na Twitterze przewodnicząca KE Ursula von der Leyen."
Strefy wolne od LBGT2021.03.14 21:45
Strefy wolne od LGBT "Powiaty: białostocki bielski (województwo śląskie) jarosławski kielecki kolbuszowski krasnostawski kraśnicki leski lubaczowski lubelski łukowski mielecki puławski rycki świdnicki (województwo lubelskie) tarnowski włoszczowski zamojski A w powiatach gminy: Gromnik Istebna (gmina) Jordanów (gmina wiejska) Klwów (gmina) Kraśnik Lipinki (gmina) Łososina Dolna (gmina) Niebylec (gmina) Serniki (gmina) Szerzyny (gmina) Trzebieszów (gmina) Tuchów Tuszów Narodowy (gmina) Urzędów (gmina) Zakrzówek (gmina)"
Strefa rozumu2021.03.14 21:51
Strefy proklamowane przez faszystowskiego anarchistę LGBT+ Barta Staszewskiego.
AAAtomek2021.03.14 22:42
Oto lista miejscowości z uchwałami! _____. https://docs.google.com/spreadsheets/d/15yrxAGCj9RKop_IBz35OuD5KKylSIHUVnpfJ2b5W8Xg/edit#gid=1811247053
bękart wojny2021.03.14 22:53
dopisz siebie żydzie
Wolne od LGBT2021.03.14 21:51
"Zobacz listę 4 województw, 10 powiatów, 4 miast, 8 gmin cztery województwa: małopolskie, lubelskie, podkarpackie, świętokrzyskie; dziesięć powiatów: świdnicki (woj. lubelskie), rycki (woj. lubelskie), zamojski (woj. lubelskie), białostocki (woj. podlaskie), leski (woj. podkarpackie), tarnowski (woj. małopolskie), lubaczowski (woj. podkarpackie), mielecki (woj. lubelskie), jarosławski (woj. podkarpackie), puławski (woj. lubelskie); cztery miasta: Ostrów Lubelski (woj. lubelskie), Świdnik (woj. lubelskie), Puławy (woj. lubelskie), Kraśnik (woj. lubelskie); osiem gmin: Urzędów (woj. lubelskie), Jordanów (woj. małopolskie), Łososina Dolna (woj. małopolskie), Lipniki (woj. małopolskie), Mełgiew (woj. lubelskie), Zakrzówek (woj. lubelskie), Wilkołaz (lubelskie), Tuszów Narodowy (woj. podkarpackie)."
Strefa rozumu2021.03.14 21:58
Strefy proklamowane przez faszystowskiego anarchistę LGBT+ Barta Staszewskiego.
AAAtomek2021.03.14 22:42
Oto lista miejscowości z uchwałami! _____. https://docs.google.com/spreadsheets/d/15yrxAGCj9RKop_IBz35OuD5KKylSIHUVnpfJ2b5W8Xg/edit#gid=1811247053
O tym nie dowiesz się z Frondy2021.03.14 21:45
Prokuratura postawiła księdzu zarzuty nieumyślnego spowodowania wypadku, w którym ucierpiała 16-letnia dziewczyna. Duchowny po potrąceniu nastolatki uciekł z miejsca zdarzenia, bez udzielenia jej pomocy. W sobotę wydał oświadczenie, w którym przeprosił 16-latkę i jej rodzinę. (...) Sprawcę w końcu udało się namierzyć i 11 marca doszło do jego zatrzymania. Jak informują lokalne media, w tym portal eostroleka.pl, w piątek, 12 marca, prokuratura postawiła mu zarzuty. Według lokalnych dziennikarzy usłyszał je ksiądz, od wielu lat posługujący w powiecie ostrołęckim. - Prokurator postawił dwa zarzuty. Jeden zarzut to nieumyślne spowodowanie wypadku drogowego ze skutkiem ciężkich obrażeń ciała u małoletniej pieszej. W wyniku tego doszło do obrażeń ciała, które spowodowały u pokrzywdzonej chorobę realnie zagrażającą życiu. Drugi czyn to nieudzielenie pomocy osobie poszkodowanej w wypadku drogowym - podaje w rozmowie z "Tygodnikiem Ostrołęckim" prok. Elżbieta Łukasiewicz, rzeczniczka ostrołęckiej prokuratury.
toWarzysz piwo ??? w radiu Erewan2021.03.14 21:33
... obywatelu Spychalcky .... jesli odbytniki , koziolubcy sPOd ... kastrowany tynczy ... tak twierdza to nawet jak to klamstwo jest ... to jaest to czerwona pejsata prawda i basta ....
M.2021.03.14 21:32
O jezu! Tragedia!!!!! UE nie pozwala gnebic LGBT. Z bogiem, frondo-sci*erwa
orkisz42021.03.14 21:21
Teraz to musztarda po obiedzie. Nasi masoni przyjmując tak zwany fundusz pomocowy i zgadzając się na forsę za posłuszeństwo, przyjęli także strefę dyktatury LGBT. I nie tylko to. Zostało im tylko medialne czarowanie wyborców... Jacy oni są patrioci, jacy pro polscy, jacy katolicy... A fakty są takie, że najpierw zaczęli likwidować polskie rolnictwo, potem zabrali się za likwidację polskiego górnictwa i energetyki, opowiadając baśnie o elektrowniach jądrowych...
A Jędraszewski nie powiedział:2021.03.14 21:14
"Czerwona zaraza po naszej ziemi na szczęście nie chodzi. Co wcale nie znaczy, że nie ma nowej, która chce opanować nasze dusze, serca i umysły. Nie marksistowska i bolszewicka, ale zrodzona z tego samego ducha – neomarksistowska. Nie czerwona, ale tęczowa."
Hańba temu biszkoptowi2021.03.14 21:25
:O
Ja bardzo przepraszam,2021.03.14 21:12
ale podejrzenia panów są całkowicie bezpodstawne. Ja niczym nie handluję. Ta pani przyszła do mnie w tym kożuchu i w nim wychodzi.
Tu pan Horała2021.03.14 21:10
Żeby zadowolić pannę Spurek najpierw będą zalegalizowane związki zoofilów. Następnie związki ze zwłokami dla LGBblablabla - nekrofili. Pamiętamy też o wychowawcach WF-u ich potrzebach ruchania 12-13-latek. Ci od kakałka i te pisda-wibrator-pisda poczekają.
Lublin strefą wolną2021.03.14 21:09
od ideologii PiS.
Panie Horała2021.03.14 21:01
Potrzeba w PL cywilnych związków osób tej samej płci.
Böno2021.03.14 21:25
Prawa, a tolerancja to dwie różne sprawy. I co jeszcze byście chcieli, może nasze dzieci ruchać? Może pedofile, też powiedzą, że chcą swoich praw i inne zboczenia też?
Nazywasz się Horała2021.03.14 21:27
troliku?
O zegarku Obajtka nie będzie na Frondzie?2021.03.14 21:01
j.w.
czekista2021.03.15 7:02
E................ o zegarkach juz bylo przy Nowaku.
Skrzypek na dachu2021.03.14 20:48
Brawo Strefy wolne od ideologii LKGBPQZ .
Kard. Wyszyński:2021.03.14 20:45
Nie będzie jedności w Narodzie bez jedności w rodzinie!/// Obserwując aktualną kondycję rodzin w Polsce, daje się zauważyć, że przeżywają one głęboki kryzys na wielu poziomach lub są nim zagrożone. Poszukując sposobów wyjścia z tej sytuacji, należałoby sięgnąć do nauczania prymasa kard. Stefana Wyszyńskiego (1901–1981). Znajdziemy tam zarówno diagnozę, jak i środki zaradcze. Pomimo różnic między rzeczywistością Polski powojennej a współczesnością nauczanie Księdza Prymasa w tym zakresie pozostaje aktualne. Zawsze bowiem chodzi o duchową kondycję człowieka, w której na pierwszym miejscu należy postawić moralność. Troska o rodzinę to jeden z głównych wątków programu pasterskiego Prymasa Tysiąclecia, obok obrony godności człowieka, biologicznego przetrwania narodu i zachowania jego kulturowej tożsamości. Świadomość znaczenia rodziny w życiu człowieka i narodu była niewątpliwie sumą osobistych doświadczeń Stefana Wyszyńskiego, w tym z czasów wojny i okupacji (1939–1945), wiedzy zdobytej na studiach (KUL), pracy w seminarium duchownym oraz posługi kapłańskiej i biskupiej w powojennych realiach komunistycznej Polski. W czasie swojej posługi Prymas stworzył szeroki program prorodzinny, obejmujący rozwiązania społeczno-ekonomiczne i duszpasterskie. Przed cudownym obrazem Matki Bożej Jasnogórskiej mówił: „To jest wielki program narodowy, wypowiedziany u stóp Jasnej Góry: umacniać jedność Narodu, przez umacnianie jedności w rodzinie. A jedność serc! – Gdzież ona się bardziej wychowuje, jak nie w rodzinie, gdzie z jedności serc męża i żony rodzi się jedność całej rodziny. Na przykładzie wierności obojga, pielęgnuje się z kolei wierność dzieci wobec rodziców i rodzeństwa między sobą” (Jasnogórskie zobowiązania, Bydgoszcz, 19 XII 1956).
c.d.2021.03.14 20:46
Podstawowe prawa rodziny dotyczą prokreacji, wolności wychowania, prawa do godziwego bytu, prawa do kształtowania i przekazu wartości kulturowych, prawa do wzajemnej służby sobie, bez sztucznych ograniczeń i barier, prawa do nierozerwalności węzła małżeńskiego, prawa do miłości, wierności, sprawiedliwości, wolności od podejrzeń, prawa do wolności wyrażania siebie, do zachowania i rozwoju tradycji swych ojców, do pamięci rodowej. Prymas głosił, że prawa rodziny wynikają z prawa naturalnego. Rodzina powinna być wartością nadrzędną w życiu społecznym i państwowym i jako taka – podlegać ochronie. W procesie wychowawczym również państwo, szkoła, Kościół oddziałują na rodzinę, jednak to oddziaływanie musi mieć wymiar służebny. Ich rolą jest pomagać rodzinie w jej zadaniach i funkcjach, a nie zastępować ją czy wyręczać. Prawa rodziców do wychowania dzieci zgodnie z własnymi przekonaniami nie może odebrać żadna władza. Chodziło przede wszystkim o przeciwdziałanie ateizacji dzieci i młodzieży ze strony państwa. Dzisiaj instytucje państwowe, odwołując się do przepisów unijnych, roszczą sobie prawo ingerencji we wszystkie sfery życia rodzinnego. Prymas stał na stanowisku, że odbieranie lub ograniczanie rodzicom wpływu na wychowanie dzieci jest niebezpieczne dla narodu i sprzeciwia się prawu Bożemu. Wezwania te zostały zawarte m.in. w instrukcjach Episkopatu Polski z 12 lutego 1969 r. i 11 marca 1975 r. Dały impuls do powstawania w całym kraju ośrodków poradnictwa rodzinnego i zachętę do organizowania tzw. kursów przedmałżeńskich. Punkt wyjścia do rozwiązywania wszelkich trudności widział Wyszyński w intensywnej pracy nad sobą mającej na celu samowychowanie: „W cierpliwo­ści, w ofierze życia rodzinnego, w poświęceniu, w usłużności, w oddaniu się wzajemnym uczycie się tych cnót społecznych, które są potrzebne dzisiaj, aby zachować pokój, zgodę, całość i bezpieczeństwo naszej ojczyzny” (Kazanie na Uroczystość Świętej Rodziny, Warszawa, kościół Św. Michała, 13 I 1957).
Klapaucjusz2021.03.14 20:42
Pan Błażej Spychalski powininen porozmawiać z panem Zbyszkiem. Cytuję: “Minister Sprawiedliwości we wtorek zapowiedział, że gmina Tuchów otrzyma wsparcie z Funduszu Sprawiedliwości. Będzie to aż 250 tys. zł, czyli trzykrotnie więcej niż miałaby otrzymać z programu unijnego. Wszystko za sprawą przyjęcia uchwały o tzw. "strefie wolnej od LGBT". https://www.rp.pl/Dobra-osobiste/308189957-Ziobro-250-tys-zl-dla-miasta-Tuchow-ze-strefa-wolna-od-LGBT.html Albo: “Minister Sprawiedliwości Zbigniew Ziobro i Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sprawiedliwości Marcin Romanowski przekazali dziś, 18 sierpnia br., radnym Tuchowa symboliczny czek na dotację z Funduszu Sprawiedliwości dla OSP Tuchów na zakup sprzętu ratującego życie i zdrowie w wysokości 250 tys. złotych. To wsparcie dla gminy, której wniosek o środki unijne został odrzucony przez Komisję Europejską z racji ogłoszenia przez radę miejską Tuchowa w maju tego roku rezolucji dotyczącej powstrzymania ideologii LGBT w gminie.” https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/wsparcie-z-funduszu-sprawiedliwosci-dla-gmin-ktore-pominieto-w-unijnym-programie-partnerstwo-miast
Skrzypek na dachu2021.03.14 20:52
Brawo Strefy Wolne od ideologii LKGBPQZ .
Piotr Nowak2021.03.14 20:42
Scharakteryzumy ich: 1. To wyuczeni, wytresowani, zawodowi kłamcy ! Jednym z nauczycieli jest Tusk, który mówił: Kłamcie, bo kłamstwa powtarzane wielokrotnie stają się prawdą dla głupich ludzi. I wielu, zbyt wielu ludzi dało się na to nabrać ! 2. To zdrajcy Polski i Narodu Polskiego. Domaganie się i żądanie karania własnego kraju, bez żadnej podstawy, bez żadnej winy w organizacjach międzynarodowych jaką jest UE, a powodem jest jedynie to, że nie są u władzy, to najgorszy czyn zdrady – równy szpiegostwu na rzecz innego państwa, karanym surowo od 10 do 25 lat pozbawienia wolności. 3. To sabotarzyści ulokowani głównie w samorządach. Przykładowo sprzedaż kilkunastu ciepłowni niemieckiej firmie e.on przez lewackich burmistrzów zachodniej Polski, to nic innego jak sabotaż przeciwko Państwu Polskiemu ! Odmawianie posłuszeństwa Państwu, jak 21 tez samorządowych prezydentów dużych miast podpisany w Gdańsku, to kolejny akt sabotażu i samowoli, a w rezultacie oszustwa polityczunego i zdrady Państwa !
man.of.Stagira2021.03.14 20:39
WIADOMO! Pieniądze pochodzą z bankomatu a PRAWA CZŁOWIEKA z Amerykańskiego SENATU! // DLACZEGO uważamy ogłaszanie przez Senat USA tzw. ‘Praw Człowieka’ za egzorcyzm? // Najpierw uproszczenie terminów. Umawiamy się używać określenia ‘PRAWIENIE’ dla czynności polegającej na opracowywaniu, procedowaniu tzw. ‘Praw Czlowieka’ oraz na ogłaszaniu wyniku tego postępowania przez jakąś instytucję Urbi et Orbi // Nasze zadanie polega najpierw na znalezieniu definicji terminu ‘PRAWIENIE’ // Wyrażenie ‘prawienie’ pozwala się zdefiniować następująco; niech „a” oznacza dowolną instytucję świata (Senat USA, Kościół hierarchiczny luterański, katolicki et al.), niech ‘P’ oznacza jednoargumentowy predykat ‘prawienie’ wtedy wyrażenie ‘(a) prawi’ mówi, że jakaś instytucja ludzka zajmuje się prawieniem w sensie jw. // Zapytajmy teraz co jest potrzebne do tego, żeby jakaś instytucja ludzka mogła skutecznie prawić? Nie interesuje nas tu prawienie sensu largo w rodzaju oświadczeń Pana X, że medycyna jest niepotrzebna ponieważ jest nieskuteczna, analogicznie do mycia rąk, wybierania premiera czy wychodzenia za mąż –które to czynności powinny również zgodnie z logiką argumentu X’a zniknąć z obrazu świata jako notorycznie nieskuteczne // Otóż, odpowiedź jest dość oczywista, większość religii, wśród nich katolicyzm, dysponuje jako ‘religie księgi’ strukturą obiektywną znaczeń opisujących naturę ludzką. Struktura umożliwia, z trudem ale co do zasady, rozróżnienie między zdaniami które należą do niej oraz tymi które do niej NIE należą // Teraz możemy już zdefiniować uniwersale ‘prawienie’: ‘a’ prawi wtedy i jedynie gdy wypowiada się w imieniu Instancji opisanej w dogmatach uznawanych w Świętej Księdze przez a w jej wierzeniu. To znaczy, że każde zdanie wypowiedziane gdy ‘X’ prawi będzie twierdzeniem a każde twierdzenie będzie na gruncie dogmatów wiary tautologią ponieważ JEST poparte ŁASKĄ // Wróćmy do Senatu Stanów Zjednoczonych Ameryki i zadajmy pytanie; Czy (Senat USA)prawi? Otóż.. tak! Senat USA ‘prawi’. // Stajemy zatem wobec oczywistej kwestii; SKĄD Senat US bierze treści poparte ŁASKĄ a pochodzące od Ducha Świętego w Kościele Katolickim? // Z rynsztoka?..I tak należy rozumieć sekularyzację.
Gówno wiesz o USA!2021.03.14 20:53
Gówno wiesz co US Senate zrobi! I gówno cię to obchodzi!
Skrzypek na dachu2021.03.14 20:33
Brawo Strefy Wolne od ideologii alfabetotenczowej LKGBPQZ .
Żaden sekret!2021.03.14 20:12
Co to jest tzw. "słuszna sprawa" wg. "prof. dr" Hertrich-Woleńskiego? - - - CYT.: "dziewczyny, dobro zwycięży!!!" - Aborcja JEST DOBREM a zboczenie jak homoseksualizm jest SŁUSZNĄ SPRAWĄ"! - - - - Co te dwa hasła mają ze sobą wspólnego? - - - - Zniszczyć KK, historie Polski, tradycyjną rodzinę, zniszczyć kraj! . . . Bolszewizm inaczej, CEL ten sam! . . . Światowe żydostwo o tym marzą od stuleci z czystej NIENAWIŚCI do KK, ale tylko KK. . . . Żaden sekret!
Maria Błaszczyk2021.03.14 20:11
Oj, coś Wam nie idzie. Polskie sądy mówią, że "uchwała zawiera treści wykluczające osoby LGBT ze wspólnoty mieszkańców" albo że "ideologia LGBT" w ogóle nie istnieje. Wasz najważniejszy sojusznik, USA, ustami swojego prezydenta, mówi, że "prawa LGBTQ+ to prawa człowieka". Brytyjskie media wyemitowały już kilka fajnych materiałów. Norwegowie wycofują fundusze, bo "Osoby LGBT mają prawo do takiej samej ochrony przed naruszaniem ich praw i wolności osobistych, jak wszyscy inni obywatele Europy”. No a teraz UE się dopbitnie wypowiedziała... Normalnie, jak trzech Ci mówi, żeś pijany, to idziesz spać. A tu już pół świata Wam tłumaczy, jak komu dobremu, a Wy dalej swoje...
"A tu już pół świata Wam tłumaczy,"2021.03.14 20:15
Wam tzn. komu? I co z tą połową świata...Ilu konkretnie? A co z drugą połową świata?
Maria Błaszczyk2021.03.14 20:32
Wam, czyli PiSowi - odnosiłam się do wypowiedzi pana Spychalskiego i pana Horały, którzy w imieniu władz Polski się wypowiadali. A co do połowy świata, to nie każdy życzy Polakom dobrze. Wiemy dla przykładu, że wujaszek Wladymir zaciera łapki, że eksportowane przez niego idee tak dobrze się na polskim gruncie przyjmują. No ale chyba warto słuchać tej połowy, co jest wolna i demokratyczna i ma dobre doświadczenia z koncepcją praw człowieka.
"Wam, czyli PiSowi ..."2021.03.14 20:39
A widzisz tu władze rządowe? PIS-u? Gówno wiesz co Putin robi i co zaciera. Gówno wiesz o obu połowach świata. Języków obcych nie znasz, jesteś skazana na polskojęzyczny Sputnik tego twojego wujaszka. Tak, tak niekulturalnie pisze... Pieprzenie głupot jak ty robisz, to dopiero brak kultury. Takie se 'gówno" jest niczym.
Maria Błaszczyk2021.03.14 22:38
Ups, i znowu chamstwo wypełzło, jeszcze projektuje własne kompleksy dotyczące braku znajomości języków i kultury na innych. A niepotrzebnie. Obce języki to nie jest jakaś wiedza tajemna, można się ich nauczyć, wystarczy chcieć. A co robi Putin i czego chce, to można się z grubsza dowiedzieć. Całkiem sporo osób i instytucji zajmuje się monitorowaniem tego. Są książki, jest znana sprawa Cambridge Analitica, są amerykańskie i europejskie śledztwa, analizy aktywności prorosyjskich stron internetowych, spisy agentów wpływu, informacje na temat przepływów finansowych.
Po 11 ...2021.03.14 20:33
Druga połowa to wasi przyjaciele Rosja, Afganistan, Liban, Nigeria, Somalia, Czeczenia i np. Pakistan. Tam wasze miejsce.
"Tam wasze miejsce."2021.03.14 20:42
Da da towariszcz Hertrich-Woleński z PEZETPEERA ... Bladź żydowska chce udawać europejczyka. Bezszczelny parch.
Polska2021.03.14 20:16
katolicki i antylewacki portal zapraszam https://lurker.land/
Pewnie tego nie wiesz, że "//lurker.land/"2021.03.14 20:21
należy do żyda-oligarchy kumpla Putina Romana Abramowicza. Kremlowska propaganda.
Skrzypek na dachu2021.03.14 20:45
Kazdy dorosly czlowiek ma wolny wybor ale kto wybiera demoralizacje bezbozne to niech ma swiadomosc ze zly wybor ponosi ryzyko zniszczenia sobie zycie bezpowrotnie niczym narkoman czy zawodowy kryminalista . Niepelnoletnich trzeba bronic przed deprawacja ktore narzucaja zboczence alfabetotenczowe ideologisci LKGBPQZ .
Po 11 ...2021.03.14 20:10
https://www.fronda.pl/a/brawo-miasta-wolne-od-lgbt,129837.html
Skrzypek na dachu2021.03.14 20:25
Kazdy moze oglosic strefe wolna od ideologii alfabetotenczowej demoralizacji LKGBPQZ .
Maria Błaszczyk2021.03.14 22:42
Czy może, to jedna sprawa. Zgodnie z polskim prawem nie może i świadczą o tym kolejne wyroki sądów. Druga sprawa, to że skoro prawa strona wyraża jawny zachwyt nad istnieniem "stref wolnych od LGBT", to niekonsekwencją jest zaprzeczać ich istnieniu.
Skrzypek na dachu2021.03.15 2:02
Czutaj uwaznie ze Skrzypek na dachu oglasza strefe wolna od ideologii alfabetoteczowej LKGBPQZ .
Skrzypek na dachu2021.03.15 2:09
.....czytaj........jak nie wiadomo o co chodzi.........to chodzi o grosz podatnika ........ze nie wolno wydawac na demoralizacje mlodzierzy ..........aby zboczence mieli narybek.......
Maria Błaszczyk2021.03.15 13:51
Tylko że nie o to chodzi. Ktoś Cię źle poinformował. Chodzi o to, by osoby nieheteronormatywne mogły żyć bezpiecznie i korzystając z tych samych praw, co cała reszta.
Skrzypek na dachu2021.03.14 20:07
Kazdy moze byc strefa wolna od alfabetotenczowej degengrolady ideologii LKGBPQZ .
Huej jebie skrzypka na dachu2021.03.14 20:17
ale małego żydłaczka z tego nie będzie.
Skrzypek na dachu2021.03.14 20:22
Asio tenczowy debilu .
Anonim2021.03.14 19:44
Opierane się na fundamentalnych kłamstwach w założeniach, wyprowadzanie z nich dowolnych bzdur, siłowe wymuszanie na innych przyjęcia tych bzdur, to cechy komunizmu.
Był "JPIII" jest "żydek Iżydor"...2021.03.14 19:40
Mały żydek Keller-Krawczyk, zakomplesiony staruch co chciał być "Niemcem", ale Niemcy wyśmiali i wypierrdolili. Chciał być w Hamaryce, ale mu powiedziano, że Hameryka ma już dość żydowskich ubeków i esbeków. Podobnie zrobiła Kanada. Zostały mu media. Nie tylko jemu jednemu. Ma tu ziomala Po 11... AAAssranek, Max i c h ö j wie jeszcze jakie "niki" mają te PATO-TROLLE, PATO-ATEIŚCI
PRAWDA2021.03.14 19:31
W 1956 rok Kanclerz Niemiec --Konrad Adenałer ---wras z uczniami Propagandy Gebelsa z 2 wojny swiatowej --Opracowali jak podzielić sie Zbrodniami z Narodem Polski mimo że -- Niemcy wymordowali 6,5 miliona Narodu Polski ---i piszą mówią Nie Prawde ---W dziełach Lenina w 2 tomie Lenin pisze mówić mówić mówić nie prawd a stanie sie prawda ===Gebels dokładnie studiował --Dzieła Lenina do Propagandy ==
Izydor2021.03.14 19:30
Debata w UE opiera się na fundamentalnym kłamstwie że polaczki dorosły do UE i należny ich traktować jako partnerów do rozmowy. Tam jest przecież pisowska, ciemna, ksenofobiczna dzicz.
JM2021.03.14 19:39
Mówisz o sobie?
Izydor2021.03.15 7:57
Nie. Pisze o pisowszczyźnie. Na moje szczęście brak chowu wsobnego wśród przodków uchronił mnie przed tą przypadłością.
Lewackie posły i poślice zgłupiały2021.03.14 19:28
W ogóle na czym miały niby te strefy polegać? Że na terenie dawnej gminy nie wolno uprawiać pederastii albo miłości lesbijskiej? Czy na tym, że pederastów nie wpuszczają do parków albo dowodów osobistych nie dają?
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2021.03.14 19:16
Ziobro daje gminie „wolnej od LGBT” ćwierć miliona złotych. Jest o tym nawet na oficjalnej stronie Ministerstwa Sprawiedliwości https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/wsparcie-z-funduszu-sprawiedliwosci-dla-gmin-ktore-pominieto-w-unijnym-programie-partnerstwo-miast
Anonim2021.03.14 19:25
STOP LGBT+PEDOFILIA 100%
Polak2021.03.14 20:16
katolicki i antylewacki portal zapraszam https://lurker.land/
Skrzypek na dachu2021.03.14 21:02
Stop demoralizacje za grosz podatnika na ideologie alfabetotenczowych deprawatorow LKGBPQZ .
matis892021.03.14 19:16
PIS wspiera LZPKNTB+. Przypominam że szatanistyczny PIS, Kurski i PISTVP w programie Rządu Światowego NWO Voice Senior zwycięzcą ogłosił gejowski hymn LZPKNTB+ ,,I Will Survive''. Oczywiście u szatanistycznego PISu wygrała drużyna pedzia LZPKNTB+ Piasecznego. Natomiast we wcześniejszej edycji Voice of Poland szatanistyczny PIS w PISTVP zwycięzcą ogłosił masoński hymn ,,Lubię kiedy nad nami panuje ciemność''. I oczywiście wtedy też wygrała drużyna pedzia LZPKNTB+ Michała Szpaka. Także brawo szatanistyczny, lewacki PIS za promowanie pełną parą masońskich projektów i LZPKNTB+ w Polsce.
Anonim2021.03.14 19:09
Jakie klamstwo? Nie ma stref wolnych od LGBT? Przeciez przyjeto takie uchwaly. Samorzady posluszne PiS i mafii pedofilskiej w kosciele glosowaly za ustanowieniem takiej strefy na wlasnym terenie. Po co bezczelnie zaprzeczac faktom?
matis892021.03.14 19:22
Są strefy LZPKNTB+ u Bobka Czajkowskiego i w innych miastach. Wszystkie massmedia, showbiznes to strefy LZPKNTB+ gdzie gdy tylko ktoś wypowie się nie przychylnie zbokom to nie zrobi kariery albo będzie prześladowany przez sodomitów i massmedia.
Skrzypek na dachu2021.03.14 20:20
Stop demoralizacji , to jest strefa wolna od ideologii LKGBPQZ . Dosc juz alfabetotenczowego sodomogomorytstwa .
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2021.03.14 19:08
Pyerdolony kłamca! no to dla przypomnienia.... REZOLUCJA NR 2/2019 RADY MIEJSKIEJ W TUCHOWIE z dnia 29 maja 2019 r. w sprawie przyjęcia rezolucji dotyczącej powstrzymania ideologii "LGBT+" przez wspólnotę samorządową. W związku z wywołaną przez niektórych polityków wojną ideologiczną Rada Miejska w Tuchowie podejmuje deklarację "Gmina Tuchów wolna od ideologii LGBT+". Radykałowie dążący do rewolucji kulturowej w Polsce atakują wolność słowa, niewinność dzieci, autorytet rodziny i szkoły oraz swobodę przedsiębiorców. Dlatego będziemy konsekwentnie bronić naszej wspólnoty samorządowej! Gmina Tuchów wolna od ideologii LGBT+ (ang. Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender i inne). Dla dobra życia, rodziny i wolności deklarujemy, że samorząd, który reprezentujemy- zgodnie z naszą wielowiekową kulturą życia społecznego- nie będzie ingerować w prywatną sferę życia Polek i Polaków. Nie damy narzucić sobie wyolbrzymianych problemów i sztucznych konfliktów, które niesie ze sobą ideologia LGBT+.
Skrzypek na dachu2021.03.14 20:31
Brawo strefy wolne od ideologiiLKGBPQZ .
PILNE!2021.03.14 19:02
16-latka ciężko ranna w wypadku, sprawca uciekł. Był nim ksiądz, który teraz przeprasza Prokuratura postawiła księdzu zarzuty nieumyślnego spowodowania wypadku, w którym ucierpiała 16-letnia dziewczyna. Duchowny po potrąceniu nastolatki uciekł z miejsca zdarzenia, bez udzielenia jej pomocy. W sobotę wydał oświadczenie, w którym przeprosił 16-latkę i jej rodzinę.
Polak2021.03.14 20:16
katolicki i antylewacki portal zapraszam https://lurker.land/
Maria Błaszczyk2021.03.14 20:33
Cywilizacja życia ze swoją pogardą dla życia ludzi mnie wciąż, choć widziałam to tyle razy, zaskakuje...
Skrzypek na dachu2021.03.14 21:40
To co robia izlamiskie fanatycy dla tenczowych zboczencow jest niecywilizowana zbrodnia dlatego zachodnia cywilizacja broni prawa czlowieka i zwalcza niewolnictwo na swiecie ale to nie znaczy ze podatnik ma sie zgodzic na demoralizacje za grosz publiczny przez narzucanie alfabetodeprawacijne ideologie LKGBPQZ .
Maria Błaszczyk2021.03.14 22:45
Może podatnik by najpierw rzucił parę groszy na to, by pan Skrzypek nauczył się tak pisać, by można było coś zrozumieć... Naprawdę próbowałam, ale nie dałam rady.