22.04.20, 11:30Screenshot Youtube

TYLKO U NAS! Witold Gadowski: Ta pandemia nie jest chwilowa i nie zostawi świata w spokoju

Natura wirusa nie jest taka jak nam podawano [...] Nie ma w tej chwili skutecznego lekarstwa, przez długi czas nie będzie skutecznej szczepionki [...] Ten wirus mutuje- mamy już 18 mutacji [...] Wracamy w epokę, w której świat już był, w epokę wielkich epidemii [...] Musimy wrócić do realnej pracy, do realnych uczuć, z prawdziwie istniejącymi ludźmi- redaktor Witold Gadowski, pisarz, dziennikarz, publicysta specjalnie dla portalu Fronda.pl
 
Fronda.pl: Jako społeczeństwo jesteśmy obecnie w stanie wojny z pandemią koronawirusa. Wiemy też, że pierwszą ofiarą każdej wojny jest prawda. Jak bardzo możemy być okłamywani?
 
red. Witold Gadowski: Prawda o tym co dzieje się teraz, o pandemii, jest bardzo złożona. To może być bardzo przykra, bardzo niedobra prawda dla wielu ludzi. Natura wirusa, który atakuje w tej chwili nie jest taka jak nam podawano. To nie jest wirus, który powoduje jednorazowe zakażenie, jednorazową chorobę, z której można się wyleczyć i właściwie nie ma o czym mówić. To jest wirus, który powoduje chorobę przewlekłą, która ma różne stadia. Niestety sprawdza się wszystko to, o czym mówiłem w Komentarzach Tygodnia. To jest wirus atakujący centralny system nerwowy, a więc mózg, wirus atakujący nerki, płuca, serce i męskie jądra. Konsekwencje takiej natury wirusa są trudne do przewidzenia.
 
Nie mamy do czynienia z epidemią sezonową. Mamy do czynienia z bardzo poważnym wyzwaniem dla całej naszej cywilizacji. Właściwie od czasu wynalezienia antybiotyków nasza cywilizacja nie stawała przed takim wyzwaniem. Życie z chorobą, życie z zagrożeniem epidemiologicznym- tego niestety musimy się nauczyć na najbliższe lata. To nie jest grypa, to nie jest choroba incydentalna, która przemija bez żadnych konsekwencji.
 
Skąd to wiadomo?
 
Przewertowałem właściwie wszystkie dostępne źródła, konsultowałem się ze specjalistami. Nie ma w tej chwili skutecznego lekarstwa, a co więcej przez długi czas nie będzie skutecznej szczepionki. Wiele się teraz mówi o szczepionkach, spiskowo i niespiskowo, ale to są opowieści o żelaznym wilku. Nie ma szczepionki.
 
Wiadomości, które napływają z Korei Południowej, gdzie robionych jest bardzo dużo testów, i materiał badawczy jest statystycznie istotny z metodologicznego punktu widzenia, potwierdzają, że dochodzi do ponownych zakażeń. Może to świadczyć o tym, że są ponowne zakażenia albo następują remisje tej samej choroby, tego samego zakażenia, ponieważ ten wirus mutuje. Mamy już w tej chwili 18 mutacji.
 
Brzmi to raczej jak opis broni biologicznej a nie przypadkowego, odzwierzęcego wirusa, którym zaczęli zarażać się ludzie.
 
To nie jest broń biologiczna. Według wszelkich prawdopodobieństw, konsultując się naprawdę z wysokiej klasy specjalistami, mogę dziś powiedzieć odpowiedzialnie: to nie jest broń biologiczna.
 
Broń biologiczna jest przygotowana do użycia jako broń, a więc zaraża przede wszystkim siłę zbrojną przeciwnika, czyli osoby w wieku od 16 do 50 lat. Broń biologiczna nie zaraża osób starszych, bo osoby starsze nie stawiają, albo stawiają mały opór. Broń biologiczna zaraża siłę żywą przeciwnika, osoby w wieku poborowym. Ta pierwsza przesłanka nie jest spełniona.
 
Druga przesłanka jest taka, że broń biologiczna szybko mutuje tak, żeby wygasać na terenach, które zostały nią objęte z oczywistych względów- te tereny będą zajęte przez naszych żołnierzy, a więc nasi żołnierze nie mogą się już tym zarażać. To jest logika przyświecająca użyciu taniej broni- to jest tania broń i technologicznie nie tak bardzo skomplikowana jak np. broń jądrowa.
 
Te dwie przesłanki wykluczają, że jest to broń biologiczna. Chyba, że jest to bomba użyta w celach depopulacyjnych- nie możemy tego wykluczyć ale byłoby to wyjaśnienie najbardziej spiskowe z możliwych. Na to nie mamy żadnych dowodów.
 
Wielu znanych lekarzy i wirusologów jak włoski naukowiec, profesor Stefano Montanari twierdzi, że wirus wcale nie jest szkodliwy, jest jak wiele innych wirusów, a osoby które zaliczane są jako zmarłe z powodów koronawirusa wcale z powodu koronawirusa nie zmarły. Skąd biorą się te głosy, dlaczego tak szybko są wyciszane i znikają z przestrzeni medialnej?
 
Ten wirus ma duża potencjalną skalę zarażania, ponieważ przenosi się drogą kropelkową, czyli najgorszą z możliwych. Z drugiej strony nie jest to wirus trwały, bo on jednak ginie po kilku godzinach bez żywiciela. Każdy wirus musi mieć swojego żywiciela- wirusy nie są samodzielne. One namnażają się, mutują ale tylko w zetknięciu z organizmem żywym żywiciela.
 
Ten wirus jest zjadliwy poprzez drogę rozchodzenia się, zarażania, i jest zjadliwy poprzez skutki, które może powodować w organizmie, a które dopiero poznajemy, a które są poważne. Natomiast nie jest tak skuteczny jak mogłaby być skuteczna broń biologiczna w typie wąglika, który powoduje niemal 100% śmiertelność.
 
Gdyby to było planowane, to użycie takiego wirusa byłoby półśrodkiem, mówiąc cynicznie. Jeżeli chcemy wytruć ludzi, chcemy ich pozarażać, żeby poumierali, to są lepsze wirusy i lepsze bakterie. One są w laboratoriach.
 
Pozostając w obszarze metodologii i nomenklatury wojennej, to czy zna pan dziennikarzy, którzy tak jak korespondenci wojenni byli na pierwszej linii frontu, bezpośrednio w szpitalach, w domach starców, w kostnicach, badali konkretne przypadki, weryfikowali źródła, sprawdzali dokumentację medyczną?
 
Dziennikarze nie mają dostępu do dokumentów, bo nie chcą go mieć. Zna pan w mainstreamowych mediach dziennikarza, który weryfikuje źródła, który szuka odpowiedzi? Przecież tam nie ma takich dziennikarzy. Ci dziennikarze wykonują instrukcje, które im się z góry przekazuje, co mają mówić, o czym mają mówić. Ci bardziej zdolni robią to bardziej przekonująco, ci mniej zdolni- mniej przekonująco. To nie są dziennikarze. Szkoda ich w ogóle oceniać, mówić o ich warsztacie pracy, warsztacie, którego nie ma.
 
Skąd w takim razie możemy czerpać wiedzę o tym co się tak naprawdę dzieje?
 
Z rozmów z uczciwymi lekarzami. Z dobrze wykształconymi, uczciwymi i fachowymi lekarzami, którzy się tym zajmują- pulmonologami czy neurobiologami. Oni zwracają mi uwagę na jedną rzecz, przed którą początkowo ja również się buntowałem: że jednak odosobnienie, kwarantanna zmniejsza transmisję tego wirusa, transmisję od człowieka do człowieka.
 
Wiemy jaką naturę ma koronawirus- to jest dosyć prosta materia biologiczna. Tu już dużo wiemy. Natomiast jego oddziaływanie na nasz organizm to jest zaskoczenie.
 
Od dwóch dziesiątek lat specjaliści zastanawiali się nad tym, kiedy wybuchnie epidemia- to, że wybuchnie, w gronie specjalistów było pewne. Nie wiadomo było tylko jaka: czy to będzie SARS, czy to będzie Ebola. Akurat SARS jak i Ebola są zależne od warunków klimatycznych. Ten wirus, jak się okazuje, jest mało zależny od warunków klimatycznych. I to nie jest pocieszające. Wydawało się, że przyjdzie wiosna, lato i pozbędziemy się epidemii. Niestety nie.
 
Ja też początkowo bagatelizowałem to zagrożenie, ale im więcej słucham, czytam i zastanawiam się, tym jestem innego zdania. Ten wirus jest niebezpieczny dla naszego zdrowia i musimy na niego uważać.
 
Obecnie używane testy na obecność koronawirusa to testy na szukanie igły w stogu siana- w ich wyniku dostajemy informacje o śladach, które mogą wskazywać na zupełnie inne zachorowania niż COVID-19.
 
Tak, to prawda. To są testy genetyczne. Słuchałem całego wykładu na temat tych testów, gdzie nawet laureat Nagrody Nobla za te testy ostrzega, że wyniki mogą być niemiarodajne. Materiał genetyczny wprowadzony przez ten wirus nie świadczy o zakażeniu. My pływamy w oceanie wirusów, różne wirusy są w naszym organizmie- jedne się uaktywniają, inne nie. Test genetyczny nie jest precyzyjny według tego specjalisty z wykładu, którego wysłuchałem. Ale czy tak jest? Nad tym głowią się naukowcy, medycy.
 
W jaki sposób możemy z całą pewnością twierdzić, że liczba zachorowań wzrasta i że ten wirus się rozprzestrzenia?
 
Mamy pewne wyobrażenie na podstawie Korei Południowej, gdzie wykonano tak dużo testów, że metodologicznie jest to już istotne, i możemy na tej podstawie wyciągać pewne wnioski. Tam wykazano, że istnieje duża zaraźliwość tym wirusem, że są ponowne zachorowania, czy też ponowne manifestacje u osób rzekomo wyleczonych, i że należy uważać. To są wnioski płynące z badań koreańskich.
 
Czy mamy inne badania? Czy możemy opierać się na jakichś innych danych poza własnym rozsądkiem? Nie! To jest sytuacja nowa, wobec której nie wiemy jak się zachować. Jedno jest pewne: ta pandemia nie jest chwilowa, i nie zostawi naszego świata w spokoju. Nasz świat będzie kompletnie inny na skutek tej pandemii.
 
Nasz świat jest zmieniany bez nas, bez aktywnego udziału społeczeństwa, pozamykanego we własnych mieszkaniach i domach, bez możliwości skutecznego sprzeciwu. Ktoś za nas zmienia świat, a my nie możemy zareagować. Jaki świat będzie nam dany po tej pandemii?
 
Tu są dwa kierunki myślenia. Jeden jest zgodny z teoriami konspiracyjnymi: to będzie świat opanowany przez jakiś globalny rząd, przez jakichś ludzi, którzy będą kontrolować i sterować całą resztą. Ja tej teorii przyznaję mniejsze prawdopodobieństwo.
 
Drugi kierunek myślenia mówi, że nastąpi krach globalizacji, że globalizacja się zatrzyma. Potoki ludzi, które migrowały bez kontroli, bez utrudnień skończą się. Przyjdzie czas na świat lokalny i będziemy żyć we wspólnotach bliskich, obawiając się obcych. Będziemy żyć we wspólnotach lokalnych. Wrócimy do jakiejś formy patrycjatu w tych wspólnotach lokalnych.
 
To oczywiście nie będzie jakaś wielka rewolucja, tylko będzie to ewolucja.
Będziemy uciekać z miast, bo miasta stracą swoją atrakcyjność. Nie będzie rozrywek, będzie słaba żywność niewiadomego pochodzenia. Będą korporacje, które nie zmienią swojego oblicza, i mam nadzieję, że będą upadały. Nie będzie pracy. Nie będzie tego wszystkiego co było atrakcją miasta. Będą coraz słabsze służby komunalne.
 
Jednocześnie będzie rosła atrakcyjność tak zwanej prowincji, gdzie będzie własna żywność, własne kontakty, bezpieczeństwo i pewien rodzaj spokoju.
 
Wydaje mi się, że właśnie w tym kierunku będzie ewoluował świat. Będą znikać te globalne twory, które zostały nabudowane na naszym życiu, na naszym społeczeństwie, a będzie się odradzał świat lokalny, świat konserwatywny. Świat lokalny zawsze musi być oparty na wartościach realnych, prawdziwych, konserwatywnych. Odrodzi się realność w naszym życiu, realne stosunki gospodarcze, realna praca, realne wynagrodzenia.
 
Znikną ci, którzy zarabiali stwarzając iluzje, ci którzy zajmowali się inżynierią finansową, doradztwem- na to wszystko nie będzie już zapotrzebowania. Znikną też usługi, które świadczyły o tym, że wynaturzamy się coraz mocniej.
 
Czy to oznacza, że stoimy przed alternatywą: albo będzie to świat totalitarny, rządzony przez wąskie elity, albo będzie to świat bardzo realny, lokalny, oparty na bezpośrednich kontaktach międzyludzkich, świat małych społeczności i wspólnot?
 
My nie stoimy przed wyborem- najbliższa przyszłość nam to pokaże. Wracamy w epokę, w której świat już był, w epokę wielkich epidemii. Od czasów hiszpanki nie mieliśmy takiej epidemii, a właściwie od czasów wynalezienia antybiotyków- a teraz mamy. Okazuje się, że sobie z tym nie radzimy, że człowiek  XXI wieku, zarozumiały i latający w kosmos nie jest w stanie okiełznać przyrody. Przyroda upominała się o swoje prawa, upomniała się o to, że istnieją dwie płcie, a nie pięćdziesiąt kilka, że właściwy model życia społecznego to jest rodzina, najbliższe otoczenie, a nie jakieś wyimaginowane wspólnoty, nie media społecznościowe. To wszystko przypomniała nam przyroda poprzez tę epidemię koronawirusa. Idąc tą logiką można się spodziewać dużych zmian.
 
Ja nie jestem pesymistą, nie twierdzę, że wpadniemy w macki ogromnego światowego spisku czy rządu światowego. Nie chcę w to wierzyć, bo to odbierałoby nam sens życia. Sądzę, że Pan Bóg przygotował dla nas próbę, z której musimy wyjść mądrzejsi.
 
Musimy wrócić do korzeni naszego świata i życia. Musimy wrócić do realnej pracy, do realnych uczuć, z prawdziwie istniejącymi ludźmi, a nie za pomocą telefonów komórkowych i aparatów, i do realnych wartości zakorzenionych w Bogu, bo wtedy te wspólnoty będą miały sens.
 
Musimy wrócić do patrycjatu, jako formy kierowania rodzinami, szerszymi społecznościami. Musimy odejść od sztucznych, serwowanych nam przez antykulturę wzorców, bo te wzorce antykultury niosą epidemię jeszcze dalej. Epidemia będzie transmitowana jeszcze dalej, jeśli będziemy trzymać się wzorców antykultury.
 
Dziękuję za rozmowę. 

Komentarze

Moshe Cvel2020.05.10 19:27
Doceniam pracowitość pana redaktora Gadwskieg ale człowiek jest człowiekiem .Stworzonkiem rzuconym przez Boga gdzieś w kosmosie gdzie istnieja siły i zajwiska dla których istnienie Ziemi ,Układu Słonecznego to igraszka. Trzeba sie z tym pogodzić ,że jedni produkuja medykament i inkasują z ich sprzedaży niewyobrażalnie wielkie pieniądze. Zależy tym różnej maści korporacjom , "genialnym start upom" NA ZAROBIENIU JAK NAJWIĘCEJ NA FRAJERACH KTÓRYM WCISNA SWOJE PRZEWSPANIAŁE PRODUKTY W TYM LEKARSTWA. Jako katolik patrze na te firmy ze zrozumieniem mając w pamięci wypędzenie kupców ze świątyni przez Jezusa z Nazaretu. Patrzę czytam 4800 polaków ginie rocznie na drogach kilkanaście tysięcy jest cięzko rannych , kaleki na całe życie i cisza w obliczu tej OGROMNEJ HISTERII , która wzięła się głównie z USA. Na HIV nie ma szczepionki a lekarstwa nie leczą lecz tylko s;powalniają chorobe AIDS. Zmarło prawie 80 mln ludzi od tej choroby środowisk LGBTQ+++ która przeszła na normalnych ludzi np. przez zainfekowana krew do transfuzji. Pan redaktor przejął sie tą HISTERIĄ i słusznie zauważył ,że virusy mutują ,żę szczepionek nie ma a nawet na grypę sa szczepionki przybliżone i nie są ochronne w 100%. Jako katolik stosuje sie do zaleceń bo Nie zabijaj wyznaje siebie takżę. Nie można jednak dać się ogłupić i robic z jakiegoś virusa który jest normalnym wirusem ani lepszym ani gorszy. Na ten virus nie ma szczepionki i nie będzie Na ten virus nie ma lekarstwa i nie będzie!! Należy normalnie żyć zachowując zalecenia bo i tak na sądzie ostatecznym nie będzie to miało znaczenia. Jak prześledzic reprezentantów polskiej nauki to zgłoszono ponad 80 projektów (oczywiście zapobiegających , leczących i szczepiących) na covid-19. A naświecie takich projektów powstały tysiące. Tak bardzo wszyscy chcą zarobić na HISTERII związanej z małym okrągłym virusikiem. A może lepiej sie z nim zaprzyjaźnić!!!!! Na ten
Sympatyk 2020.04.26 21:47
a pan gad owski to samą herbatkę popija czy coś innego....
Tadeusz Lipnicki2020.04.25 23:26
A kontaktował się Pan z dr.Jaśkowskim? Może jego poglądy są prawidłowe?
krzysztof2020.04.25 20:20
Nie obrażaj porządnego człowieka!
Mrowiec2020.04.24 23:44
Najważniejsze to zostać dziennikarzem śledzczym -potem to już leci
Jonasz2020.04.24 21:25
Czy jest też taka możliwość, że coś powstało naturalnie, samoistnie? Czy zawsze ktoś musi knuć w jakiś supertajnym laboratorium???? Paradoksalnie najwięcej o supertajnych planach wiedzą tzw. prości ludzie. Oni wiedzą od razu to Chińczycy, tamto zamach, to Żydzi, to zachodnie koncerny
Ja 2020.04.24 19:34
To jest jakiś DZIWNY Gadowski?!!!! Na YouTube co innego.
nonnanie2020.04.24 19:28
Pandemia nas nie zostawi w spokoju. A czy pan oraz panowie Michalkiewicz, Braun, Korwin et consortes mogli zostawić nas w spokoju przynajmniej na ten trudny czas czas?
hrabia Potocki2020.04.23 19:53
Mam pana ksiazke i wydawalo mi sie ze jest pan bystrzejszym czlowiekiem, otoz nie zgadzam sie panem kompletnie; -Bron biologiczna nie wybiera mlodszych czy starszych ( to co pan pisze jest niedorzeczne) , bron biologiczna ,, wykasza,, obecnie ludzi wszedzie (mysle ze mial pan na wzgledzie 1 wojne swiatowa gdzie uzyto gazu i byly proby broni biologicznej), obenie nie ma pola bitewnego jak w 1 cz2 wojnie swiatowej--- stosuje sie inne metody walki druga rzecz ktora pan podal rowniez niedorzeczne; twierdzenie, owszem wirus czasami sie mutuje ale nie ten ktory jest uzywa sie w bezposredniej walce , zapomnial pan dodac ze ten kto ma dopracowanego wirusa ma rowniez antidotum na tego wirusa opracowanego znacznie wczesniej ,przed walka, innymi slowy mutacja wirusa na polu walki zaszkodzila by rowniez tym atakujacym, byliby bezbronni to chyba logiczne.Po trzecie twiedzenia i podobno rozmowy z wirusologami niczego nie dowodza, bo nikt za duzo nie wie tylko przepuszcza, gdyby znali dokladnie wirusa , podejrzewam ze lekarstwo byloby wkrotce , swiat sie na pewno zmieni , a miasta alej beda zyc swoim rytmem ., bo gdzie ci ludzie maja sie podziac, owszem czesc zamoznych przeprowadzi sie za miasto.Wedlug mnie jest to sprawa ktora nasuwa wiele pytan , duzo widzialem videos z narad WHO, Chinczykow i ludzi B.G. oraz fundacji Hopkins, zaznaczam ze byly to spotkania w polowie pazdziernika i juz mowiono o epidemi , glowny wirusolog USA w 2017 powiedzial ze wybuchnie grozna epidemia( patrz YOUTUBE), jest duzo pytan ,moim zdaniem zostalo to celowo zrobione
AS2020.04.23 17:09
Panie daj pan spokój!
trucker2020.04.23 12:43
Panie Gadowski Panskie "biadolenie " utwierdza mnie w jednym , ze w dzisiejszych czasach coraz trudniej o rzetelnego uczciwego i niezaleznego dziennikarza, Tym swoim "mendzeniem" stracil Pan wiele ze swojej wiarygodnosci ..
anonim2020.04.22 22:23
Byłoby bardzo dobrze ze zła wyprowadzić dobro, samo nic się nie zrobi, może się nam uda.
Czytelniczka 2020.04.23 2:44
Bóg ma moc wyprowadzić ze zła dobro. Zło od Niego nigdy nie pochodziło. Tylko dobro. Módlmy się, żebyśmy umieli z Nim współpracować w Jego zbawczym dziele.
Olej2020.04.22 21:16
Polskę czeka rozgrywka o życie, z Unią Europejską w jej nadreprezentacji francuskiej i niemieckiej, oraz z diasporą żydowską w USA i tam potrzebna będzie kontrakcja w aktywności politycznej i gospodarczej 10 milionowej Polonii wspartej działaniami polskiej dyplomacji, służb i finansów. Od tych dwóch czynników zależy przyszłość i wolność naszej ojczyzny, na najbliższe i dalsze lata. Unia będzie ulegała destrukcji i coraz większej podległości Niemiec i Francji, dążących do marginalizacji i wasalizacji Polski i krajów Europy Środkowej. W interesie Polski i państw regionu jest dążenie do stworzenia wspólnej strefy ekonomiczno – politycznej wspieranej aktywnym udziałem politycznogospodarczym USA. Niemal patronatu, z którego obie strony kontraktu miałyby korzyść. Już kilkanaście lat temu pisałem gdzieś w komentarzach o Planie Marshalla dla Europy Środkowej, wówczas było to marzeniem, teraz w słowach premiera Morawieckiego nabiera realności. I potrzeba intensywnej pracy na rzecz realizacji politycznej tegoż planu z wysunięcie propozycji dla Stanów Zjednoczonych, mogących być atrakcyjnym wyzwaniem gospodarczym, niosącym Ameryce wzrost gospodarczy a nam oprócz niego, zmianę kształtu politycznego Europy.
Chcesz sie umowic na SZYBKI SEKS BEZ ZADNYCH ZOBOW2020.04.22 20:09
Szukam miłego i kulturalnego faceta na spotkania lub stały związek. Mam na imię Lena lat 25, wzrost 169cm, Moje kontakt do mnie telefon tu - http://lexlale.eu Znajdź mnie po niku: Lenka25x napisz do mnie spotkajmy się!
gumowa kaczka2020.04.22 20:08
Po co to STRASZENIE ,każda pandemia się kończy w dodatku to nie średniowiecze i szczepionka zostanie opracowana wbrew antyszczepionkowcom,czipowcom i innym "uczonym" Natomiast wątek broni biologicznej wcale nie jest do wykluczenia -zawsze mogło pójść coś nie tak,nie każda broń jest doskonała i taki bubel po prostu wydostał się z laboratorium.
Styki2020.04.22 19:54
Czy koronawirus rzeczywiście spowodował wzrost śmiertelności w społeczeństwach dotkniętych epidemią, czy też ogólny poziom zgonów pozostaje zbliżony do tego, jaki notowano w ostatnich latach? Odpowiedź na to pytanie, przyszła ze Szwecji, gdzie tamtejszy urząd statystyczny (Statistiska Centralbyrån) opublikował najnowsze dane. Okazuje się, że na początku epidemii (czyli w połowie marca) śmiertelność w tym kraju była zbliżona do tej, jaką zanotowano w ubiegłym roku, a nawet nieco niższa od niej. Natomiast od tamtego czasu w ciągu miesiąca wzrosła o 60 proc. i stale utrzymuje tendencję wzrostową. Rosnąca gwałtownie zachorowalność wskazuje, że wskaźniki te będą w najbliższych tygodniach szybować w górę.
#OtymNieMówią2020.04.22 19:39
"Po kilkaset osób zgromadziły protesty w kilku miastach w USA przeciwko rygorom związanym z pandemią koronawirusa. Protestujący domagali się przede wszystkim zniesienia zakazów dotyczących wychodzenia z domów. Wiece żądających powrotu do normalności odbyły się m.in. w Annapolis w stanie Maryland, w Austin w Teksasie, w Concord w New Hampshire. W tym ostatnim stanie uczestnicy protestów domagali się zniesienia zakazu wychodzenia z domów dla 1,3 mln mieszkańców, argumentując, że liczba zakażeń i zgonów w tym stanie nie uzasadnia tak drakońskich rygorów, godzących w konstytucyjne prawa obywateli. W New Hampshire jak dotąd jest 1287 zarażonych, zmarło 37 osób. Demonstrujący maja poparcie prezydenta Donalda Trumpa, który opowiada się za jak najszybszym powrotem do normalności, przede wszystkim ze względu na straty, jakie ponosi amerykańska gospodarka. Największy jak dotąd protest miał miejsce w środę w stolicy Michigan, Landsing, gdzie ok. 3 tys. osób demonstrowało przeciwko nakazowi pozostania w domach, wydanemu przez gubernator stanu Gretchen Whitmer." w w w.msn.com/pl-pl/wiadomosci/koronawirus/amerykanie-m%C3%B3wi%C4%85-do%C5%9B%C4%87-rygorom-pandemii/ar-BB12QCc0?ocid=BingHPC w w w. youtube.com/watch?v=gsplpCIw4v4
beata2020.04.22 19:20
Bron jako środek na wojnę moze nie ,ale środek dla oszolomow od depopulacji tak
Władysław2020.04.22 18:35
EUGENIKA EUTANAZJA EUROPA... Tak poza wszystkim, może to po prostu kara za grzechy ludzkości. Obrzydzenie bierze człowieka poczciwego na to, co z ludźmi robi miłość. Miłość do pieniądza. I ta pogarda dla starych ludzi. I uprzedmiotawianie dzieci - czymże bowiem jest tzw. Raport ONZ. O tempora, o mores!
ja2020.04.22 17:50
Dlaczego ludzie w Holandii , Anglii, Norwegii nie zdrowieją po koronawirusie ? I jak to możliwe że zapyziałych miasteczkach USA, gdzie ciężko dojechać i nie ma po co równiutko zaraziło się po kikla-kilkanaście osób w jednej chwili ?
nero2020.04.22 17:10
Pandemia jest dziełem WHO (kiedyś pandemia to ofiary śmiertelne, a dzisiaj osoby przetestowane!), która jest organizacją o bardzo złej reputacji. Czy można zawierzyć aborcjonistom i propagatorom pedofilii? Co roku na malarię umiera pół miliona osób, a w niektórych latach na grypę umierało 600 000 ludzi. Dlaczego dzisiaj mamy pandemię, a wtedy nie mieliśmy? Radzę wyłączyć telewizor i lepiej się informować: https://naszkrakow.com.pl/2020/04/19/dr-n-med-zbigniew-martyka-patomorfolodzy-wypowiadaja-sie-ze-na-swoim-stole-nie-spotkali-ani-jednej-osoby-ktora-zmarlaby-z-powodu-koronawirusa-we-wloszech-trafily-sie-moze-trzy-takie-osoby-i-t/ https://swprs.org
nero2020.04.22 17:05
Pandemia jest dziełem WHO (kiedyś pandemia to ofiary śmiertelne, a dzisiaj osoby przetestowane!), która jest organizacją o bardzo złej reputacji. Czy można zawierzyć aborcjonistom i propagatorom pedofilii? Co roku na malarię umiera pół miliona osób, a w niektórych latach na grypę umierało 600 000 ludzi. Dlaczego dzisiaj mamy pandemię, a wtedy nie mieliśmy?
SzokującaPrawda2020.04.22 19:45
Bo wtedy jeszcze pisali prawdę, a nie kręcili bata z medialnego goooooooowna.
Janina 2020.04.22 15:56
Powiem tak: Była Hiszpanka?- była. Przenosiła się drogą kropelkową? - przenosiła, Śmiertelność miała wyższą? - miała. Kiedy to było? 1918-1920 - czyli w porównaniu z XXI wiekiem za Króla Ćwieka. Świat ogarnęła zagłady i wszyscy zamknęli się w lokalnych grajdołach? - nie. Miasta wymarły i wszyscy wyjechali na wieś? - nie. Giełdy zlikwidowano, usługi upadły? - nie. Podsumowując szanuję tego Pana bo czasami nawet fajne bajki opowiada ale ten tekst to chyba przy otwartym oknie pisał i trochę mu mózg zawiało. Pozdrawiam Janina.
Torchwood2020.04.22 15:50
Co za pierdoły. Miasta będą się wyludniać a ludzie przenosić na wieś i uprawiać ziemię - skąd tą ziemię wezmą? Przed wynalezieniem antybiotyków miasta nie istniały, pojawiły się wraz z penicyliną?
Halo jestem AGNIESZKA brudna larwa2020.04.22 15:04
Chcesz zobaczyć AGNIESZKA tłustą i brudną larwę kremlowską? Jestem tutaj: loveto.one/agnieszka96. Chcesz nawet przez internet złapać syfa kremlowskiego? Jestem tutaj: loveto.one/agnieszka96 Chcesz zostać impotentem do końca życia? Obejrzyj mnie tutaj: loveto.one/agnieszka96 Jesteś pedałem i chcesz nim pozostać? Obejrzyj mnie tutaj: loveto.one/agnieszka96 Syf i coronavirus na mojej "koronie" tylko tutaj: loveto.one/agnieszka96 Jako bonus dorzucę malware i wirusy aby ci się komputer sperd......lił!
Agnieszka2020.04.22 14:57
Cześć! Nazywam się Agniеszka, mam 23 lata. Chcę znaleźć mężczyznę do intymnych spotkań i komunikacji. Z przyjemnością odpowiem wszystkim, napisz do mnie na stronie randkowej, oto moja strona - loveto.one/agnieszka96
Olo2020.04.23 15:48
Masz test na HIV?
Saki Faki2020.04.23 19:31
Ma, sprawdzałem Agnieszka Dz. jest czysta.
ladychapel2020.04.22 14:54
Sprzęt z Chin nie przeszedł żadnych testów. Podobne transporty do innych krajów były utylizowane. Przed Polską to Holandia i Finlandia sprowadziły z Chin sprzęt ochronny dla pracowników służby zdrowia. I musiały spisać go na straty, bo okazał się nie spełniać wymaganych norm. W Polsce sprzęt witany z pompą na lotnisku trafił już do medyków, wcześniej nie przechodząc żadnych testów.
xxx2020.04.22 15:38
Nasze władze wiedzą jaki sprzęt sprowadzają.Była mowa o tym.Konsultowali się z Koreą.Niedługo będziemy sami wysyłać maseczki i kombinezony .Nasze szwalnie już szyją tego bardzo dużo.Dużo zakładów się przekwalifikowało.Jak nasycą nasz rynek ,będzie można nadwyżki sprzedawać.Już teraz maseczki są prawie wszędzie,sklepy ,apteki ,drogerie.I są bardzo zróżnicowane.Dużo jest tych szytych u nas.One są inne.
SzokującaPrawda2020.04.22 14:07
Czyli jest to zwykła grypa. Ma mutacje, zaraża niewielki odsetek osłabionych organizmów i mutuje. Za to zawodowi macherzy od losu codziennie krecą bat z medialnego łajna i nas nim okładają. A ciemny lud w to wierzy i domaga się wiecej.
anonim2020.04.22 14:26
jak to jest grypa, to idź bez zabezpieczeń na oddział zakaźny i za 2-3 tygodnie podziel się z nami swoimi przeżyciami
nero2020.04.22 17:08
Radzę wyłączyć telewizor i lepiej się informować: https://naszkrakow.com.pl/2020/04/19/dr-n-med-zbigniew-martyka-patomorfolodzy-wypowiadaja-sie-ze-na-swoim-stole-nie-spotkali-ani-jednej-osoby-ktora-zmarlaby-z-powodu-koronawirusa-we-wloszech-trafily-sie-moze-trzy-takie-osoby-i-t/ https://swprs.org
SzokującaPrawda2020.04.22 19:44
Nie ma to jak dotknąć dogmatu koroniarzy. Grdykę by przegryźli. Włochy - 7000 tys zgonów na 67mln ludności- promie. Świat : 7mld ludzi 170 tys zgonów - znowu promile. Okładają was batem, a wy tylko przerazeni skomlecie zamiast minutę pomysleć samodzielnie.
anonim2020.04.22 21:06
wytłumacz więc dlaczego wszystkim, bez względu na wiek, którzy zmarli na cov19, leje się krew z nosa i ust, tuż przed śmiercią
xxx2020.04.22 15:11
Niestety ten wirus jest bardzo agresywny i jego cechą jest szybkie rozprzestrzenianie się.Tylko izolacja chroni ludzi.Widzimy co się dzieje we Włoszech,Francji,USA,Hiszpanii itd.Szpitale nie nadążają z przyjęciami,są przeładowane.Jedni przechodzą go bezobjawowo i zarażają innych.A inni chorują bardzo ciężko i wielu chorych umiera,to nie jest propaganda.To się dzieje.Nigdy w ostatnich czasach tak nie było aby rzędy trumien stały w kościołach i czekały na pochówek.Pogrzeby hurtowe i bardzo smutne.
precz z Marksem, Leninem, Mao,Trockim i Spinellim 2020.04.22 13:55
Pamięta ktoś jak wyglądał herb CCCP? Sierp i młot na tle kuli ziemskiej. Miejmy nadzieje, że ta chora, mordercza utopia czerwonej antykultury, w skutek tej zarazy, definitywnie się kończy. Komunizm to fundament dzisiejszej liberalnej demokracji, która tylko zmieniła nazwę i ewoluowała w myśl marksistowskiej nadbudowy. Przebrali się z robotniczych drelichów, w garnitury Diora, no bo byt kształtuje świadomość (vide: Marks) i poprzez marsz poprzez instytucje (vide: Gramsci) ci czerwono-zielono-różowi degeneracji i wariaci ulokowali się, we wszystkich aspektach życia społecznego i manipulowała masami i je wyzyskiwała, jednocześnie wmawiając im że są wolni i szczęśliwi Optymistyczna wersja, wg W. Gadowskiego, zakłada koniec marksizmu-lenninizmu na świecie?! Koniec globalizacji, korporacjonizmu, internacjonalizmu, ekologizmu, genderyzmu, zboczeń, wynaturzeń, konsumpcjonizmu, debilizmu tzw. nowoczesności i antyteizmu!!! Jestem za!!!
grimm2020.04.22 13:32
Oj panie Gadowski... jakaż to epidemia, kiedy w szpitalach w Polsce jest 2 tys osób chorych na koronę, na 38 mln. A umiera jeszcze mniej. Faktem jest, że ci chorzy w szpitalach, to są poważnie chorzy. Czytam w mediach, że tymi chorymi są osoby uprzednio zaszczepione p. wirusowi grypy i HSV. I jak to się wszystko ma do pandemii świńskiej grypy, która hulała na świecie a ominęła Polskę dzięki Ewie Kopacz, która odrzuciła szczepionki. Jakoś zupełnie pominął pan sektę Billa Gatesa.., coś przestaję wierzyć, że jest pan niezależny.
grimm2020.04.22 13:33
a i dodam, że wg dr Hałata wirus ma 200 mutacji, a nie 18
grimm2020.04.22 13:38
przepraszam, hpv
xxx2020.04.22 15:03
Ewa Kopacz odrzuciła szczepionki z braku kasy.Koronawirus w Polsce nie zebrał takiego żniwa,z uwagi na szybką reakcję rządu i izolację ludzi. Trzeba przyznać ,że społeczeństwo się postarało.To jest nasza zasługa ,że jest mniej chorych.Liczby w innych krajach przerażają.Z sektami B.Gatesa możemy sobie poradzić tylko ,kiedy jako społeczeństwo zjednoczymy się i mając dobre dane możemy zareagować.
sct2020.04.24 17:58
Grimm, może masz nawet rację, ale wytłumacz to ludziom i politykom.Zostaniesz wyśmiany(w najlepszym wypadku) a może nawet będą kratki albo nawet lincz!!
STANISLAW2020.04.22 13:20
Marzyła się i mnie jakaś zmiana myślenia i świata. Ale już w trakcie pandemii wraca się do dotychczasowych struktur, które mają swoje koleiny, z nimi myslenie świata.!
matis892020.04.22 12:50
Nie ma żadnej pandemii. To masońska lewacka propaganda aby lewackie partie w krajach, takie jak PIS, PO, Wiosna, Nowoczesna, SLD, PSL mogły wprowadzić globalne masońskie szczepienie, państwa bezgotówkowe i Rząd Światowy NWO. PIS jest tu najbardziej lewacką partią w tych masońskich projektach.
grimm2020.04.22 13:37
coś tu oszukują z łapkami. Automatyczne minusowanie. ja daje w górę.
xxx2020.04.22 14:52
......mam wrażenie ,że masz jakąś obsesję z tym światowym rządem.Ten temat krąży już od kilku lat.Jeżeli tak będzie to tylko państwa narodowe z silną wspólnotą mogą coś zdziałać
matis892020.04.22 15:18
do xxx PIS i PO, Wiosna, Nowoczesna.... wspierają szatanistyczne państwo bezgotówkowe do znamienia bestii chipowania i globalne szczepienie masońskie. Więc o silnym narodowościowo państwach możesz zapomnieć. Zresztą multi kulti działa już od dłuższego czasu, tak że Francja to już kraj islamski a Niemcy znowu cała Europę ciągną w bagno jak to mają w naturze.
ania2020.04.23 19:41
Za to lewaccy manipulanci zydowscy z Konfiederacji przyznaje ze wyprzedzaja wiekszosc politykow w dostrzeganiu nowych zagrozen (czyz nie robili tego Szechter, Geremek i Moczulski za czasow Solidarnosci) , ale wkrotce maski im opadna (juz im opadaja) i pojda raczka w raczke z PO, Wiosna i Nowoczesna...
uwaga na inteligentnych manipulatorow2020.04.23 19:46
Za to lewaccy manipulanci zydowscy z Konfiederacji - przyznaje,- wyprzedzaja wiekszosc politykow w dostrzeganiu nowych zagrozen (czyz nie robili tego Szechter, Geremek i Moczulski za czasow Solidarnosci) ale robia to tylko by przypodobac sie masom, a pozniej zlaczyc z KO, wkrotce maski im opadna (juz im opadaja) i pojda raczka w raczke z PO, Wiosna i Nowoczesna...
uwaga na inteligentnych manipulatorow2020.04.23 19:48
Za to lewaccy manipulanci zydowscy z Konfiederacji - przyznaje,- wyprzedzaja wiekszosc politykow w dostrzeganiu nowych zagrozen (czyz nie robili tego Szechter, Geremek i Moczulski za czasow Solidarnosci) ale robia to tylko by przypodobac sie ludziom, a pozniej zlaczyc z KO, wkrotce maski im opadna (juz im opadaja) i pojda raczka w raczke z PO, Wiosna i Nowoczesna...
ktoś tam2020.04.22 12:28
Wszystko zależy od tego jak spojrzeć na to czym jest wojna. Jeśli przyjąć, że celem globalistów jest depopulacja gatunku ludzkiego a nie prowadzenie wojny rozumianej klasycznie jako starcie armii, to byłby to jednak wirus bojowy a przynajmniej ocierał by się o takie właściwości. Nawet jeśli przyjąć, że celem nie są bezpośrednie skutki wynikające z zachorowalności tylko wdrożenie masowych szczepień.
ktoś tam2020.04.22 12:37
Ps. Broń niekoniecznie musi uśmiercać. Wystarczy, że potencjalnego przeciwnika czyni niesprawnym. Np. jeśli skutkiem zarażenia będzie armia ludzi niesprawnych to cel wyniszczenia wroga i tak zostanie osiągnięty. Żadne społeczeństwo nie będzie w stanie unieść obciążeń wynikających z tego, że większość obywateli wymaga opieki.
Kameleon2020.04.22 12:26
Jeśli wirus ma już 18 mutacji, to ile szczepionek będziemy musieli przyjąć? 25? Na zapas?
ktoś tam2020.04.22 12:32
W tym układzie - swoisty blitzkrieg wirusowy - szczepienia nie mają sensu. Nie wiadomo bowiem jaka będzie kolejna mutacja. Jedyne co warto to poszukiwanie skutecznego leku i dbanie o wzmocnienie organizmu. Zdrowe odżywianie itd.
gumowa kaczka2020.04.22 18:57
dlatego szczepionki na grypę są sezonowe
ladychapel2020.04.22 12:21
Powtórzę: A gdzie podział się Matka Kurwka - pojechał do włoch??? https://www.fronda.pl/a/matka-kurka-biore-urlop-i-lece-do-wloch,141409.html Przypomnijecie se Fryndzle cośta wypisywali na początku pojawienia się w Europie wirusa? No!!! Pamiętacie???? Modlić o deszcz się chcecie a negujecie ocieplanie się klimatu twierdząc, że to wymysł ekologów, lewaków, wegetarian, cyklistów imasonerii. A w tym roku na pasterkę saniami jechaliśta?
SzokującaPrawda2020.04.22 14:05
Jak dla ciebie to Pan Wielgucki. Ty to możesz Pany Wielguckiemu conajwyżej kamasze pastować. A co do jego urlopu we włoszech , to już z niego wrócił i ma się całkiem dobrze.
gumowa kaczka2020.04.22 20:14
Cham nie pan !!!,klękać przed takim zerem jak Matka kurka to trzeba nie mieć rozum ale choroba nie wybiera. ladychapel 100/100
brak słów!2020.04.22 22:12
@Jarek sam ze sobą gadasz? gumowa kaczka do lady chapel? To w psychiatrii ma swoją nazwę: choroba dwubiegunowa afektywna :(((
Samanta2020.04.22 12:17
a skąd niby ludzie maja mieć tą ziemię? W zachodniopomorskim są już w zasadzie tylko wielkopowierzchniowe gospodarstwa molochy (nomen - omen), często w obcych łapach.
America f*****g first yeah!2020.04.22 12:02
"A gdy zamkną monolopowe, pan Witek uschnie jak niepodlewana paprotka"
Tomasz Kopertnik Powiatowy III2020.04.22 12:19
Jak zamkną Frondę,pan Stachu uschnie jak niepodlewana paprotka.
i2020.04.22 13:57
widać że tobie bardziej doskwiera brak codziennej "kreski", a kanały dostaw się sypią
xxx2020.04.22 14:45
Nie rozumiem twojego zainteresowania monopolowym i Gadowskim.Nikt go pijanego nie widział.Często pokazuje się w swoich cotygodniowych wystąpieniach i jest ok.Mam wrażenie ,że mu zazdrościsz,alkohol jest dla ludzi,a jego spożywanie to prywatna sprawa.
Sandra2020.04.23 19:29
Zawsze może liczyć na ciebie:D Jedno ale on denaturatu nie pije.;-)
ania2020.04.22 11:59
Ale Soros i Gates wmawiaja nam, ze ich szczepionka bedzie gotowa dokladnie za 1.5 roku, i ze wszyscy bez wyjatku musza sie na nia zaszczepic!
i2020.04.22 14:03
szczepionka już jest pewnie gotowa, dokładna data jej wprowadzenia wynika stąd, że potrzebne są testy, a ich zakonczenie przewiduje się np. na 1,5 roku. Muszą sprawdzić jak reaguje na nią gruby, chudy, jak wysoki - niski, jak chory na ciśnienie, jak chory na wątrobę itd. słyszałem o szczpionce robionej przez Gatesa... a teraz jeszcze robi ją Soros? Kto podawał, Marat Safin????
M2020.04.22 19:10
Też czytałam o szczepionkach Gatesa. Włos się jeży.
gumowa kaczka2020.04.22 20:11
Przymusu pewnie nie będzie ,za towar trzeba przecież zapłacić . Kasa wyklucza egalitaryzm nawet ten przymusowy.
Franek2020.04.23 13:08
Ania, co ty pie.dolisz? Szczepionek dla pisiaków nikt nie będzie marnował – prawicowy gatunek ma wymrzeć – takie są odgórne zalecenia.
hrabia Potocki2020.04.23 18:23
Cham zostanie chamem UBeku
Bogo2020.04.22 11:58
Moim zdaniem Chiny przegrywając wojnę ekonomiczną z Trampem postanowiły przejść do kontrataku nie mając wyjścia i licząc na to, że same mając 1,4 mld ludności szybciej swoją gospodarkę podniosą i będą hegemonem, ale mam nadzieję, że to im się nie uda.
Szatan (pisane z wielkiej litery)2020.04.22 12:23
To USA przegrywa i zaczyna grać nieczysto.
Amen2020.04.22 16:29
Idź PRECZ szatanie! W imię Ojca i Syna i Ducha Świętego!
STANISLAW2020.04.22 11:57
Nie wierzę, że jest to bron biologiczna. Najgorsze jest raczej to, że ta pandemia (w stadium nienieleczenia) jest wykorzystywana dla celów eugeniczynch "dla uodpornienia reszty stada" aklbo eutanazji zastępczej. Dlatego w Anglii śmiertelność (czyli procent zmarlych w grupie bylych chorych) aktualnie wynosi 98% (!!!), w Holandii 94%, w Irlandii 88%, w Szecji 76% itd. Minister szwedzki przynal, że chorych po sześćdziesiątce to się nie leczy! Zob. Na tabeli Worldometer: https://www.worldometers.info/coronavirus/
Dam2020.04.22 12:39
Masz jakieś źródła tych informacji, czy Instytut Danych Z D.py?
STANISLAW2020.04.22 19:47
Źródła są dostępne w tabeli portalu Worldometer i pod odsyłaczami, które tam sie znajdują. Niektóre obliczenia trzeba sobie tam samemy wykonać. https://www.worldometers.info/coronavirus/
precz z homosovieticusami z bandy 42020.04.22 11:38
Szumowski rozminął się z zasadami etyki lekarskiej : https://www.youtube.com/watch?v=A1CYwxZzHsw
ardo2020.04.22 11:41
Tak jak ty z rozumem.
nie blokuj łącza, Konfederusku 2020.04.22 12:56
nie blokuj łącza, Konfederusku
A jaki wirus zginął sam z siebie kretynie2020.04.22 11:31
Ten pijak to już całkiem sobie pod czupryna wyczyścił miejsce próżnia totalna proznia
xxx2020.04.22 13:30
Bardzo się mylisz,W.Gadowski pisze bardzo mądrze.To o czym pisze powoli się krystalizuje .Zaczniemy żyć inaczej,już ludzie wyjeżdżają na prowincję.Miasta to tykająca bomba.Wszystkie największe miasta staną się dużym siedliskiem epidemii.To już się dzieje.Gadowski to bystry obserwator,zanim coś napisze zbiera dużo danych.
J.P2020.04.22 13:40
Problem z prowincją obecnie zaczyna dotyczyć tego, że studnie wysychaja. Pandemia to nie wszystko.
xxx2020.04.22 14:38
Na prowincji jest dużo studni głębinowych.Tam łatwiej o wodę ,w dużych miastach może być problem.Ale masz rację,susza najprawdopodobniej dotknie nas wszystkich.To będzie bardzo ciężki rok,i kto wie czy nie dłużej.
Wg2020.04.24 20:36
"W.Gadowski pisze bardzo mądrze " hahahahahaha----hahaha hah . Poczytaj sobie jego wypociny sprzed miesiąca ,
Anna2020.04.23 21:49
dno
tm2020.04.24 19:58
Sam jesteś próżnia!
krzysztof2020.04.25 20:22
Nie obrażaj porządnego człowieka