02.11.20, 09:00Screenshot Youtube - Telewizja Republika

,,Za rok będzie już za późno''. Mocny wpis Gmyza ws. wyroku TK

Przepraszam ale jak słyszę, że teraz nie jest czas na przeprowadzanie radykalnych, konserwatywnych zmian to mnie szlag trafia” – napisał na Twitterze Cezary Gmyz odnosząc się do wyroku Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji eugenicznej. TK uznał, że tzw. przesłanka eugeniczna jest niezgodna z polską ustawą zasadniczą.

Wśród wielu polityków i komentatorów pojawiają się głosy, że do wyroku doszło w nieodpowiednim terminie. Jak przypomina portal dorzeczy.pl – takie stwierdzenie padło między innymi z ust prof. Andrzeja Zybertowicza na antenie TVP Info. Uznał on czas decyzji sędziów jako „niefortunny”.

Gmyz z kolei pisze:

Właśnie teraz jest dokładnie ten czas, Za rok będzie już za późno. Radykalne zmiany przeprowadza właśnie w ciągu pierwszego roku po wyborach”.

Dalej zaś podkreślił:

Tak właśnie. Konserwatyści mają pełny mandat do dokonywania zmian i sprawowania władzy uzyskany w demokratycznych wyborach na wszystkich szczeblach władzy”.

Dodał też, że nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z taką sytuacją a „hamletyzowanie” jest oznaką słabości, którą przeciwnicy polityczni wykorzystają.

dam/TVP Info,Twitter

Komentarze

Rafał2020.11.3 9:13
Wiem, że czasami milczenie jest lepsze niż mówienie ale obserwując co się dzieje wokół nas muszę się na chwilę włączyć w kwestię aborcji. Jestem wierzącym katolikiem i jestem przeciwny decydowaniu się na aborcję. Teraz jednak napiszę coś co z pewnością nie będzie popularne ani po jednej ani po drugiej stronie sporu. Otóż po mojej wewnętrznej analizie doszedłem do wniosku, że powinniśmy zlikwidować ustawy ograniczające aborcję (można rozważyć pozostawienie ustaw regulujących ciąże z gwałtu i kazirodztwa) a w to miejsce wprowadzić rzeczywisty, prawdziwy i obowiązkowy system edukacji na wszystkich poziomach kształcenia (oczywiście z wyłączeniem najmłodszych dzieci dla których ten temat jeszcze nie ma znaczenia), którego zadaniem byłoby przedstawienie wszystkich zagrożeń ze szczególnym uwzględnieniem aspektów religijnych, psychicznych i psychologicznych dla zdrowia kobiety - matki, mężczyzny ojca i całego otoczenia w tym oczywiście najbliższej rodziny. Wiem, że w ten sposób nie wyeliminujemy całkowicie aborcji ale pozostaniemy uwolnieni od piekła, które ten temat nam gotuje. Państwo powinno wyłączyć się z przeprowadzania aborcji (z wyjątkiem może gwałtu i kazirodztwa) a włączyć się bardzo silnie, przeznaczając na to stosownie duże fundusze w proces pomocy na każdym poziomie tego poważnego problemu. Życzę wszystkim zaangażowanym i nie zaangażowanym w ten temat aby jak najszybciej przystąpić do działania, ponieważ opieszałość i politykierstwo skończą się bardzo źle dla bardzo wielu.
Moshe Cvel jedno Jajo2020.11.2 18:45
Władzo Demokratycznie Wybrana OGŁOŚ WYROK T.K. Władzo Demokratycznie Wybrana przebywanie na świeżym powietrzu powoduje zagrożenie dla ludzi na co czekają policjanci ? Zabrakło mandatów?
Samiec twoj wrog2020.11.2 18:39
Liga podjela decyzja, aby wszystkie sssssamce wpisujace tu swoje agresywne filipiki WYPIER.... AŁY!!!!!!! Siostry z Archeo przygotowały juz dla was kapsuly..... . Samce z marszów i protestów otrzymają specjalny darmowy bon adaptacyjny od Sióstr z Adaptacji Antydyskyminacyjnej. Liga rządzi, Liga radzi , Liga nigdy cie nie zdradzi.
Foster2020.11.2 18:23
Za rok to już PIS będzie w opozycji.
dość tego2020.11.2 17:24
Wszystko się zgadza, tyle że zachowanie władzy naszej jest nie zrozumiałe. Chyba się boją.
Nemo2020.11.2 17:56
Nie odpuszczać ani o krok! głupota opozycji nie ma granic-każą się przepraszać :)))))))) Państwo musi działać zdecydowanie,a teraz jest właściwa chwila. nie odpuszczać!!!!
Alojzy Cedzidło2020.11.2 18:44
Kapitanie " Nemo ". Pan w tym swoim Nautylusie ( za ew. błąd przepraszam) Był bezpieczny . A my co ? Pływamy w tej kloace "totalnej " , z bardzo poważnym zagrożeniem ,że sąsiad z zachodu lub wschodu nie przyciśnie nam głowy . Na prośbę totalnych. Oni sa ślepi na to co się u nas dzieje . Wierzą ( albo udają ) w kapunki . Im Polska przeszkadza .
Nemo2020.11.2 21:48
Myślę.ze ze względu na obecność amerykańskich wojsk,nikt nas w tej chwili nie napadnie,bo to byłaby wojna z USA.Chyba,że Trump przegra,wtedy z nami może być gorzej.Żądania opozycji są kuriozalne,a wspierający strajkujących,prowodyrzy dają pełną informacją o co im chodzi. Rząd musi rządzić "twarda ręką",bo nie ma innej drogi. Przecież nie może liczyć na zrozumienie u zdrajców i złodziei.
Pola2020.11.2 20:03
Co proponujesz?Spalowac tych glupich nastolatkow?Jakie to bedzie mialo konsekwencje?!Czy zyczylbys tego rowniez dla swego dziecka?Z wielu z nich wyrosna przyzwoici ludzie!!!
Agnieszka2020.11.2 17:00
Pełna racja. Ta decyzja jest wręcz o parę lat za późno
Anonim2020.11.2 16:08
Nie ma się co obcyndalać. Jechać po całości, zakaz aborcji, repolonizacja mediów, dekomunizacja i repolonizacja sądów (tam siedzą potomkowie sowietów), to samo na uczelniach, w szkołach, a nawet placówkach dyplomatycznych na świecie. Nie zwracać uwagi na postsowietów, chazarów, ubeków ich dzieci, aborcyjnych morderców, gówniar z liceów i zwiedzionych TVN-enami POżytecznych idiotów. Polacy, podkreślam - Polacy(!) się tego domagają !!!
Polak2020.11.2 17:06
Gdzie ci się pisowska mafia zgodzi na repolonizację mediów - już samo to że zlikwidowano by w ramach repolonizacji rydzyjko oznacza że pisowska mafia będzie walczyćz repolonizacją.
Steve2020.11.2 18:38
Co ci to radio tak bardzo przeszkadza, już tak jesteś ogłupiony innymi?
Babcia 62020.11.2 17:07
Anonimy do kosza!
Anonim2020.11.2 16:07
"Wizje zmarłej w opinii świętości siostry MEDARDYZofii Wyskiel (zm. 16.05.1973 – Poznań) Kary czyśćcowe za grzechy dzieciobójstwa Niedawno miałam straszne widzenie dusz cierpiących w czyśćcu, które traciły swoje dzieci… widziałam je jak stały, a było ich bardzo wiele a wkoło nich małe kościotrupki i czaszki… ciągle miały je dookoła przed oczyma i nie mogły ich z oczu stracić, bo gdziekolwiek się obróciły, te czaszki o strasznym wyglądzie ciągle do nich przystępowały jako straszne widma… Matki te miały na rękach jakieś szmaty i zasłaniały sobie oczy i całą głowę. Z chwilą jak zakrywały głowę i oczy, aby ich nie widzieć, chusty te nasiąkały krwią izalewały je tak, jakby na nie spadała fala krwawego deszczu… Matki te straszniejęczały… jęk był taki, jakoby to była rzeź czy coś podobnego okropnego co nieda się opisać… Niektóre widziałam że ścinano im głowy a te głowy z powrotem imodrastały, aby na nowo się męczyć… w rękach ich było pełno krwi… krewprzelewała się z ich rąk. Dane mi było do zrozumienia, że jest to cierpienie zamorderstwa, za mordowanie własnych dzieci, które jeszcze nie przyszły na świat.Słyszałam nad nimi głosy, że zwierzęta nie były do takich morderstw zdolne jakczłowiek, który stworzony jest na obraz i podobieństwo Boże… zabijając teniewinne istoty zabijają Samego Boga i stają się bogobójcami, bo dusza to odbicie Boga. Zabijając przeszkadzają Bogu w spełnieniu Jego zamiarów wstosunku do tych dusz, ileż tu na ziemi miałby z nich chwały i jak wiele uwielbienia przez całą wieczność, w której by Go te dusze wysławiały. A teraz,przez wolną wolę, którą Bóg daje człowiekowi patrzeć musi na zbrodnie i zabójstwa niewinnych dzieci…
Babcia 62020.11.2 17:08
Anonimy do kosza!
Anonim2020.11.2 14:58
"Wizje zmarłej w opinii świętości siostry MEDARDYZofii Wyskiel (zm. 16.05.1973 – Poznań) Kary czyśćcowe za grzechy dzieciobójstwa Niedawno miałam straszne widzenie dusz cierpiących w czyśćcu, które traciły swoje dzieci… widziałam je jak stały, a było ich bardzo wiele a wkoło nich małe kościotrupki i czaszki… ciągle miały je dookoła przed oczyma i nie mogły ich z oczu stracić, bo gdziekolwiek się obróciły, te czaszki o strasznym wyglądzie ciągle do nich przystępowały jako straszne widma… Matki te miały na rękach jakieś szmaty i zasłaniały sobie oczy i całą głowę. Z chwilą jak zakrywały głowę i oczy, aby ich nie widzieć, chusty te nasiąkały krwią izalewały je tak, jakby na nie spadała fala krwawego deszczu… Matki te straszniejęczały… jęk był taki, jakoby to była rzeź czy coś podobnego okropnego co nieda się opisać… Niektóre widziałam że ścinano im głowy a te głowy z powrotem imodrastały, aby na nowo się męczyć… w rękach ich było pełno krwi… krewprzelewała się z ich rąk. Dane mi było do zrozumienia, że jest to cierpienie zamorderstwa, za mordowanie własnych dzieci, które jeszcze nie przyszły na świat.Słyszałam nad nimi głosy, że zwierzęta nie były do takich morderstw zdolne jakczłowiek, który stworzony jest na obraz i podobieństwo Boże… zabijając teniewinne istoty zabijają Samego Boga i stają się bogobójcami, bo dusza to odbicie Boga. Zabijając przeszkadzają Bogu w spełnieniu Jego zamiarów wstosunku do tych dusz, ileż tu na ziemi miałby z nich chwały i jak wiele uwielbienia przez całą wieczność, w której by Go te dusze wysławiały. A teraz,przez wolną wolę, którą Bóg daje człowiekowi patrzeć musi na zbrodnie i zabójstwa niewinnych dzieci…
Anonim2020.11.2 15:13
Miała wizję? Nie ona jedna przedawkowała ciało Chrystusa.
Babcia 62020.11.2 17:11
Anonimy do kosza!
Anonim2020.11.2 19:49
No, bo ty się podpisujesz imieniem i nazwiskiem, katołacka pisdo.
feldkuratkatz2020.11.2 15:42
Też miewam wizje, a potem się budzę z drągalem....
Babcia 62020.11.2 17:09
Anonimy do kosza!
Babcia 62020.11.2 17:09
Anonimy do kosza!
Babcia 62020.11.2 17:10
Anonimy do kosza!
T.2020.11.2 14:40
Czyli co - robimy rewolucję, bo możemy? Niszczymy świat, wywracamy wszystko do góry nogami, bo pandemia i nie wolno protestować? Podnosimy podatki, zmieniamy umowę społeczną, załatwiamy sobie bezkarność i swoje pokątne interesiki i zakazujemy zgromadzeń, a potem "przecież nikt nie protestował". Bujać to my ale nie nas!
Olej2020.11.2 14:33
....„Przepraszam ale jak słyszę, że teraz nie jest czas na przeprowadzanie radykalnych, konserwatywnych zmian to mnie szlag trafia” – Mnie ten szlag towarzyszy od ponad 15 lat, z apopleksją włącznie gdy się zdarzył Smoleńsk. A trafia mnie od 2016 r. gdy widzę ślamazarność i ......du........te umizgiwanie się do łajdaków. Jak się okazuje Kaczyński to nie Orban. Nie mamy szczęścia do przywódców i polityków o ciężarze gatunkowym marszałka Piłsudskiego.
Beno2020.11.2 13:40
Całkowita racja. To tak jak z dekomunizacją, której zanioechano i teraz wlecze się za nami jak "smród po gaciach". Teraz jest najlepszy czas. Nie wolno się z tego wycofać. nie wolno odkładaź na później, bo to "później", może nigdy już nie nadejść, a Pan Bóg rozliczy i tych co protestują i tych, co zaniechają obrony życia niepełnosprawnych. Kompromis, uległość wobec protestujących, to porażka rządzących. A opozycja będzie sobie pozwalać na coraz więcej i PiS nic już nie zrobi, nie przeprowadzi żadnych reform. Rządzący otrzymali mandat i zaufanie od większości, która poszła na wybory. Zadna inna partia nie wygrała. Trzeba to wykorzystać i spełniać obietnice wobec, tych, którzy wam zaufali. Wiara góry przenosi. Z pomocą Boga i jego błogosławieństwa dacie i damy radę, ale bez boga i kalkulując tylko na bazie nastrojów ludzi, przegracie i to z kretesem na długi czas. Nie zmarnujcie tej wielkiej szansy.
Alojzy Cedzidło2020.11.2 14:26
Pięknie napisane . Sam bym lepiej nie napisał . Mam jednak obawy ,że te marzenia I moje i Pana ,panie "Beno " nie są tak łatwe do spełnienia . No bo tak . ABORCJA . Nie od 2015 istnieje . Nie od 2015 żrą się uczeni jak psy . Morderstwo czy zabieg. Lekarze . Pzrytsięga Hipokratesa . I co ? Jeden się wyłamał i won z roboty . Nie ja go zwolniłem . Koledzy tez po Hipokratesie.W Sejmie i w Rządzie przewaga .I co z tego . Pan Kaczyński trzyma lejce . Jak długo ? . Mnie by dawni pieron strzelił na tyle pomyj na niego wylanych . Prezydent wraz z rodziną też chce mieć tu swoje trzy grosze To tylko tyle w bardzo małym fragmenciku problemów . A temat na książkę . Zabrał Pan głos na Frondzie. Ilu i tu jest takich którzy podobnie myślą?
Irena2020.11.2 16:17
Szanowni @Beno i @Alojzy Cedzidło. Myślących podobnie jest całkiem sporo:) Pozdrawiam. Pan Jezus rzekł "Jam zwyciężył świat" - to On jest Panem wszystkiego. Na końcu dla jednych będzie Niebo, dla drugich - "letnich" - czyściec, a dla zatwardziałych grzeszników - "płacz i zgrzytanie zębów".
Alojzy Cedzidło2020.11.2 18:31
Jest nas sporo, ma Pani rację . Sędziów tez jest sporo uczciwych , I jak wychodzi ? Lekarzy też jest sporo uczciwych .I jak wychodzi ? I w końcu , tu na Frondzie jest kilku rozsadnie , bez polityki piszacych . I znów , co z tego . Uczciwi siedzą cicho , Na draństwa nie reagują I nie chodzi o chwycenie za karabiny . Nie . Jest kilka innych spsobow na pokazanie ,że na drańtwo się nie zgadzamy. Np . Zasypanie skargami Sądów o zniewagę uczuć czy przekonań . Bojkot w kupowanie wrogiej prasy . A my ? Nasze prośby u kulturę na tych forach , moderator ma w nosie . I to by byo na tyle.
Anonim2020.11.2 19:49
Powiedział, powiedział... Różne głupoty wygadywał.
Olej2020.11.2 14:35
Tylko mogę się podpisać i sobie życzyć aby słowa powyższe stały się ciałem.
Anonim2020.11.2 15:14
Pomyliła ci się dekomunizacja z dekatolizacją. To tej drugiej zaniechano i dlatego toniemy dzisiaj w katołackim göwnie.
Alojzy Cedzidło2020.11.2 18:10
Ty;lko na tyle " Anonimku " Cię stać . Nie licz na idpowiedz w tym samym stylu Ty kulturze nie kształcony .
Anonim2020.11.2 19:50
Fakt, nie liczę na jakikolwiek przejaw katołackiej kultury, bo takowa nie istnieje.
Who Dares Wins2020.11.2 13:18
Nie ma się co obcyndalać. Jechać po całości, zakaz aborcji, repolonizacja mediów, dekomunizacja i repolonizacja sądów (tam siedzą potomkowie sowietów), to samo na uczelniach, w szkołach, a nawet placówkach dyplomatycznych na świecie. Nie zwracać uwagi na postsowietów, chazarów, ubeków ich dzieci, aborcyjnych morderców, gówniar z liceów i zwiedzionych TVN-enami POżytecznych idiotów. Polacy, podkreślam - Polacy(!) się tego domagają !!!
Anonim2020.11.2 15:15
Ty nie jesteś Polakiem, tylko katołackim zdrajcą Narodu Polskiego.
Anonim2020.11.2 16:10
jak s*asz to nie stawaj na rękach, sowiecki jewszeku
Anonim2020.11.2 16:22
Sram na sowieckich jewszeków, czymkolwiek są. Sowieci byli debilami, ale przynajmniej wiedzieli jedno - jak traktować katołackich zdrajców.
[email protected]2020.11.2 12:32
Pełna racja. Albo teraz, albo już być może nigdy. Opcja zerowa w sądach i na uczelniach oraz repolonizacja mediów. Jak PiS wymięknie, to zeżre nas tęczowa zaraza. I tyle.
Joanna2020.11.2 13:00
Podzielam Twoje zdanie!Ten ladunek wybuchowy byl i trzeba bylo go zdetonowac w odpowiednim czasie!Pozdrowienia!
TO-JA2020.11.2 12:27
...w takim razie, tą paskudną babę Lempart, trzeba skutecznie wyeliminować z życia publicznego na zawsze...
ciekawy2020.11.2 12:23
Zwolennicy takich zmian w sprawie aborcji jakie zostały dokonane mają w Polsce poparcie rzędu kilku procent. To chyba za mało aby twierdzić, że ktoś ma mandat do ich przeprowadzenia. A co całkowity zakaz aborcji ma wspólnego z byciem konserwatystą ? Konserwatysta to człowiek , który w przeciwieństwie do nawiedzonych kieruje się w swoim życiu zdrowym rozumem a ten mu podpowiada, że nie trzeba było ruszać kompromisu aborcyjnego, bo skończy się to w dającej się przewidzieć perspektywie całkowitym zniesieniem zakazu aborcji. I całkowitą odpowiedzialność poniosą za to ci, którzy dziś dokonali takich zmian.
to nie sa konserwatyści. Precz z bandą42020.11.2 10:59
https://www.youtube.com/watch?v=dgoJ1hl-OBQ
dziecko w czasie2020.11.2 13:09
wielebny rabin powiedział - tylko dlaczego katolicy słuchają rabinów. W talmudzie mają zapisaną nienawiść do gojów. Im mniej gojów będzie na świecie tym przestrzeń życiowa dla nas się zwiększa. Co ten naród Polski ma sobie, że wybiera do rządzenia sobą inne nacje które zawsze mu źle życzyły. Słucha ich i traktuje jak swoich.
Franek2020.11.2 10:03
Brawo, Panie Gmyz: Ucz w porę i nie w porę, bo przyjdzie czas, że zdrowej nauki nie ścierpią (por. św. Paweł).
AAAtomek2020.11.2 9:53
Zapamiętajcie sobie towarzyszu Gmyz, Polacy nie chcą katechizmu w kodeksie karnym.
salamandra2020.11.2 11:17
Dla ciebie to Pan Gmyz. Pan Gmyz nie jest katolikiem tylko Kacerzem a kto to jest to poszukaj w GIMBAZIE prostaku.
AAAtomek2020.11.2 11:57
Doprecyzuję, gdyż masz trudności z czytaniem: "Zapamiętajcie sobie towarzyszu Gmyz, Polacy nie chcą katechizmu (katolickiego, protestanckiego, prawosławnego, innego) w kodeksie karnym."
salamandra2020.11.2 13:25
Nie rozróżniasz katechizmu od dekalogu, prawa Rzymskiego od prawa Sowieckiego, kultury łacińskiej od kultury wschodu, kultury od antykultury GIMBAZO.
AAAtomek2020.11.2 14:58
Zaczynamy| Czy 1, 2, 3 punkt dekalogu obowiązuje każdego obywatela Polski?
Dell2020.11.2 13:39
Kiedy już wyrzuci się z kodeksu karnego "katechizm" to już nikt, nigdy, nie trafi do mamra za kradzież, zabójstwo, gwałt i tym podobne katofaszystowskie bzdury. Wspaniały będzie to świat - wygoda i wolność całkowita. Zamiast łazić po piwo do sklepu ukradnie się je sąsiadowi. Zona wkurzy to się ją zabije. A kiedy dokuczą skutki braku żony to zgwałci się sąsiadkę. Jeśli jej nie będzie to jej mocno nieletnią córkę. Lub syna. Pięknie będzie w tym "związku waszym bratnim"...
Maria Błaszczyk2020.11.2 13:57
Serio? Tzn. że w krajach bez katechizmu wolno kraść, zabijać i tym podobne katofaszystowskie bzdury? Niesamowite. I dlatego kilka lat po tsunami w Fukujamie w otwartych mieszkaniach wciąż nic nie zginęło? Za to jeden z najwyższych wskaźników zabójstw to katolickie kraje Ameryki Południowej?
salamandra2020.11.2 15:31
Bo Japończyk nie lata na skargę do Chińczyka, ze mu źle w Japonii. Są ludźmi o dużej tożsamości narodowej i są silne przywiązani do tradycji. I nie kpią z religii, nie demolują buddystą świątyń. Nie plują na ulicę, nie dewastują swoich zabytków, noszą maski jak im państwo karze w czasie epidemii, szanują swoich szefów w pracy, szanują swoją historię z której są dumni.
dziecko w czasie2020.11.2 15:47
Japonia, Korea południowa, Singapur, Chiny są potęgami gospodarczymi które się rozwijają a Europa ze swoimi LEWACKIMI IDEOLOGIAMI stacza się w objęcia Islamu gdzie ludziom na ulicach już zaczęli ucinać głowy.
Art2020.11.2 17:22
Kazde Twoje zdanie to klamstwo. Sprawdz statystyki. Zakladam, ze wiesz jak to sie robi. Podpowiem Ci: To Europa jest swiatowym kolosem gospodarczym. Islam nie ma wiekszego znaczenia w Europie. Nawet obcieta glowa niczego nie zmienia. Dzieki lewackim ideologiom kazdy chcialby zyc w Europie.
AAAtomek2020.11.2 17:24
Japonia, Korea południowa, Singapur, Chiny są potęgami gospodarczymi ponieważ nie ma i nie było tam dominującego katolicyzmu....
Sandra2020.11.2 17:59
Marusia, jakaś ty głupia! Pewnie umiesz fruwać!
AAAtomek2020.11.2 14:59
Nie wiem jak przetrwali nasi przodkowie, którzy nie znali waszego "dekalogu"? Qwa, jak oni to zrobili?????
Anonim2020.11.2 15:17
Do zakazu kradzieży, zabójstwa, gwałtu nie potrzeba katechizmu ani waszego göwnianego Dekalogu. W krajach, gdzie ledwo o katołackiej bozi słyszano, też obowiązują takie zakazy.
Karol2020.11.2 11:35
Bateryjka AAA-lkaliczna, ty jak juz cos powiesz,to powiesz !!! Chyba cie " piekna mery z parku sztywnych ", lamparcica szkolila !
AAAtomek2020.11.2 11:58
Chętnie poznam Panią Martę Lempart.
[email protected]2020.11.2 12:34
Wątpliwa przyjemność :)
Szybki Lopez2020.11.2 18:00
I ja biorę jak leci!
AAAtomek2020.11.2 9:51
Towarzyszu Gmyz, będzie tak: Polska 2030. Państwo świeckie. Liberalizacja ustawy antyaborcyjnej. Rozdział Kościoła i państwa. Zerwanie konkordatu. Wycofanie religii ze szkół.
salamandra2020.11.2 10:44
Za używanie nazistowskich symboli, za działalność na wzór bojówek NSDAP, za nawoływanie do zamachu stanu na demokratycznie wybrany rząd CZERWONA HOŁOTA i FEMINAZISTKI ze strajku kobiet wcześniej czy później poniosą konsekwencje swojej NAZI PROPAGANDY. Jak doprowadzicie do wojny domowej szybciej to załatwimy. Będziecie spir***ć za odrę tak szybko, że was potomkowie z SS nie nadążą zbierać.
Polak2020.11.2 10:59
Wiemy że dla komunistycznego betonu takiego jak ty Szare Szeregi to organizacja faszystowska, nie musisz podkreślać swojej ignorancji, ani tego jak obca kulturowo jest dla takich jak ty Polska.
salamandra2020.11.2 11:05
Nie rozśmieszaj mnie pajacu. Mają rację ludzie, że w IIIRP w wyniku kształcenia powstała GIMBAZA.
AAAtomek2020.11.2 11:37
Tylko potwierdzasz, że jesteś głupi/ia. ______ Błyskawica i piorun to znak gniewu, oburzenia, ale również siły i szybkości działania. Symbol ten funkcjonował także w polskiej symbolice wojskowej. Wykorzystywanie go przez Ogólnopolski Strajk Kobiet nie ma nic wspólnego z nadużyciem, gdyż jest to jeden z najdawniejszych, funkcjonujących w wielu kulturach, powszechnie zrozumiałych, archetypicznych wręcz znaków. Wiązanie go z symboliką faszystowską jest zaś albo świadomą manipulacją, obliczoną na niewiedzę odbiorców, albo przejawem głębokiej ignorancji. https://stanowiskohistoriasztuki.wordpress.com/
[email protected]2020.11.2 12:37
Oczywiście to, że wygląda jak znak faszystów brytyjskich i jest czerwona, to przypadek :) Naiwność nie zna granic.
AAAtomek2020.11.2 12:48
Napisz do naukowców o swoich odkryciach!
Beno2020.11.2 13:48
Naukowcy to wiedzą, tylko takie przygłupy jak ty, Lempart i wam podobni tego nie wiedzą. No cóż, w szkole was niczego nie nauczyli. Tępe łby.
AAAtomek2020.11.2 15:01
Napisz to do tych ponad 50 naukowców, którzy wypowiedzieli się w tej kwestii. Serio, możesz z nimi polemizować. A nawet artykuł napisać pod swoim prawdziwym nazwiskiem?
Anonim2020.11.2 19:51
Naukowca to ty w życiu nie widziałeś, tępy katołaku. "Ksiądz profesor" to nie jest naukowiec.
Zych2020.11.2 13:14
Daj spokój, aborcjoniści kierują się tylko zdobyczami naukowej myśli marksistowskiej: 1/ dziecko przed urodzeniem nie jest człowiekiem 2/ ziemia jest płaska 3/ Kopernik była kobietą itd. itp.
AAAtomek2020.11.2 15:02
Serio, ja uważam, że takie odpowiedzi są domeną katolików??
Anonim2020.11.2 12:50
Nie strasz, nie strasz, bo się zesräsz, katołaku. Jest was ułamek procenta i to my was pogonimy - za Ural, gdzie wasze miejsce.
trzaska2020.11.2 11:44
A wtedy pełnia szczęścia ,potem : ustawa o aborcji na życzenie ,eutanazja niepotrzebnych dziadków , potem chorych ,czarnych białych,czerwonych, inaczej kochających , chrześcijan buddystów itd i tym sposobem mamy królestwo szatana.
Anonim2020.11.2 12:51
Nie rozumiesz znaczenia słowa "eutanazja" - prawda, katołacka kürwo?
AAAtomek2020.11.2 9:48
Gdy LEWICA dojdzie do władzy, Gmyz napisze: "„Tak właśnie. Lewica ma pełny mandat do dokonywania zmian i sprawowania władzy uzyskany w demokratycznych wyborach na wszystkich szczeblach władzy”."
Bożena2020.11.2 9:44
Pan Cezary jak zawsze odważnie mówi i pisze o tym co najważniejsze. Rząd robi to co do niego należy - każde życie ludzkie ma sens, skoro zaistniało. Ci, którzy uważają inaczej zbiorą, to co zasiewali. Jak mówi mądre przysłowie - Pan Bóg nie rychliwy, ale sprawiedliwy. Święty papież Jan Paweł II już w 1979 roku w Nowym Targu mówił: „ażeby rodzina polska dawała życie, żeby była wierna świętemu prawu życia”. „Jeśli się naruszy prawo człowieka do życia w tym momencie, w którym poczyna się on jako człowiek pod sercem matki, godzi się pośrednio w cały ład moralny, który służy zabezpieczeniu nienaruszalnych dóbr człowieka. Życie jest pierwszym wśród tych dóbr”
Polak2020.11.2 9:47
Skoro "każde życie ludzkie ma sens, skoro zaistniało", to czemu tak wam zależy na mordowaniu kobiet?
Bożena2020.11.2 9:57
Kto i w jaki sposób morduje kobiety? Prześledź, konstytucję i poczytaj o czym debatował TK Kobiety przez aborcję mordują się same - moralnie i duchowo. Do końca życia , a im starsze, tym mocniej odczuwają negatywne konsekwencję pochopnej niegdyś decyzji Polaku.
Polak2020.11.2 10:03
Każda forma zakazu aborcji jest bezpośrednim mordowaniem kobiet, które będą usuwać ciążę ryzykownymi "domowymi" metodami zamiast bezpiecznie w szpitalach.
Dell2020.11.2 10:29
"Zakaz jest bezpośrednim mordowaniem". Mniej TVN - u. I "gazety".
Polak2020.11.2 10:37
Spróbuj moralności i empatii - wiem że dla sekciarzy katolickich to obce pojęcia, ale ludzie nie zmanipulowani przez katolicyzm ich używają na co dzień.
salamandra2020.11.2 11:00
Jak ty masz wyprany mózg. Szkoda gadać z wami. W waszym kanonie Leninowskiej moralności prawo zabicia człowieka zostało postawione niżej praw zwierząt.
Polak2020.11.2 11:19
Leninowska moralność waszej sekty katolickiej za bardzo was ogranicza, nie potraficie odpowiedzieć gdy nazywa się waszą zbrodniczą działalność po imieniu :)
[email protected]2020.11.2 12:41
Lewej stronie brak empatii, ale również rozumu. Dziecko w łonie nie jest własnością matki, czy rodziców. Jakby tak było, to byliby oni właścicielami tego człowieka do końca życia. A tak nie jest. To dziecko też ma prawo żyć lub ewentualnie godnie umrzeć. Każdy lewak był zresztą zygotą i powinien się cieszyć, że go ktoś nie zabił. O czym tu deliberować. Jest to zgodne z prawem naturalnym i religia nie ma tu nic do rzeczy.
POlak2020.11.2 14:41
Zarodek nie jest niczyją własnością, ponieważ jest to integralna cześć organizmu kkobiety. Ale myślenie wymaga uznania że kobieta może o sobie decydować, a to już jest dla sekciarzy niedopuszczalne.
[email protected]2020.11.2 17:15
Dawno takich bzdur nie czytałem. Też byłeś/aś zarodkiem. To jest odrębne życie. W nim są już zapisane niemal wszystkie cechy człowieka, cały kod genetyczny. Na szczęście dla Ciebie Twoja matka tak to potraktowała. I żyjesz. Jeśli nie chcesz... to wiesz, co robić, lecz nie odbieraj komuś tego prawa. To bandytyzm.
[email protected]2020.11.2 17:17
Oczywiście nie odbieraj nikomu prawa do życia. Za kogo się masz?
Dell2020.11.2 10:17
Wam czyli komu? W jaki sposób kobiety mają być mordowane? Przez kogo?
Polak2020.11.2 10:38
Katolikom, w końcu to sekta katolicka dąży do mordowania kobiet przez odmawianie im bezpiecznych zabiegów w szpitalach.
salamandra2020.11.2 11:22
Dla twojego bezpieczeństwa i kobiet zrób sobie sterylizację. Kobiety będą bezpieczne i nie będą musiały szukać szpitali gdy ich taki palant zostawi.
Dell2020.11.2 12:47
Popieram pomysł "Salamandry" - wysterylizuj się. Dowiedź, że naprawdę chcesz chronić kobiety.
Dell2020.11.2 12:57
"bezpiecznych zabiegów w szpitalach". Zobacz "Nieplanowane" (film). Albo przeczytaj książkę. Zobaczysz jak bezpieczne są zabiegi w szpitalu. I ile na tym można zarobić - może dotrze do Ciebie, że "prawo" do zabijania dla wszystkich kobiet, o które walczycie to w rzeczywistości "prawo" do zarabiania wielkiej kasy przez niektórych.
Polak2020.11.2 14:41
Zobacz "Triumf woli", będzie dokładnie tak samo nie na temat, a za to lepiej zrobiona propaganda.
Anonim2020.11.2 12:53
Przez katołaków, jak zawsze. Przez stulecia mordowali niewinne kobiety na dziesiątki okrutnych i wymyślnych sposobów i chcą to robić dalej.
Polak2020.11.2 9:39
A tu, jak się okazało, już jest za późno, społeczeństwo nie daje się dalej ogłupiać i wystąpiło przeciwko katolickiej idei mordowania kobiet.
Bożena2020.11.2 10:01
Musisz nieco ochłonąć, zrób kilka oddechów i napij się wody. Zmierz temperaturę. Jeśli, to co zrobiłeś doprowadzi Cię do ostudzenie emocji, to chwała Bogu, jeśli nie, to musisz odwiedzić specjalistę;-)
Polak2020.11.2 10:04
Wytrzeźwiej, i popracuj nad sobą, skoro ewidentnie okultyści katoliccy osunęli ci mózg oraz moralność.
BOGDA2020.11.2 9:20
SŁUSZNIE Panie CEZARY GMYZ .Dziękuję za OTWRTOŚĆ i PRAWDĘ .
po imieniu2020.11.2 9:18
Tu nie powinno być żadnych ustępstw. Trzeba rzeczy nazywać po imieniu ,,aborcja to zabójstwo". Prezydent jeśli wyjdzie z inicjatywą ustawodawcza mającą zmienić to co Trybunał zatwierdził postawi w ciężkim położeniu posłów , którzy będą musieli teraz głosować czy dozwolić zabójstwo w pewnych okolicznościach. Teraz nawet jak to przejdzie przez Parlament to nie wiadomo czy grupa posłów jeśli nie z PiS to z Konfederacji nie zgłosi tego ponownie do Trybunału bo są podstawy.Nie powinno być żadnych ustępstw w stosunku do aborcjonistów.
Polak2020.11.2 9:38
I dlatego Polacy nazywają rzeczy po imieniu - propozycje sekty katolickiej to nawoływanie do mordowania kobiet, i na to zgody w Polsce nie ma. Jedyną akceptowalną możliwością jest pełna dostępność aborcji na życzenie.
Anonim2020.11.2 9:14
A TK orzekł zgodnie z prawdą i kompetentnym czytaniem konstytucji.
Anonim2020.11.2 9:11
Na pewne rzeczy nigdy nie ma dobrego czasu, bo są trudne, niepopularne, uświadamiają nam porażki jakie ponieśliśmy na wielu polach. Strzeżmy się jednak nieświętego spokoju, bo to cisza przed burzą, która nas zmiecie.
MT(*)2020.11.2 9:10
Ocena Gmyza 100/100. Poza tym, natychmiast dokończyć reformę sądownictwa, zapewnić demonopolizację rynku medialnego i uwolnić go spod niemieckich wpływów według modelu funkcjonującego akurat właśnie w Niemczech. Rozpocząć odwszawienie uczelni wyższych z lewacko - tęczowych komisarzy politycznych udających pracowników nauki. Zdekomunizować samorząd terytorialny, w większym stopniu uodpornić go na wpływy i idee wyłączania samorządu spod polskiej jurysdykcji i polskiego prawa, prawnie ograniczyć zabawy samorządowców w politykę, w tym międzynarodową. to nie są konstytucyjne kompetencje urzędników gminnych.
świete słowa i pogrobne dla faszystowskiej lewicy2020.11.2 9:07
czekam na dokończenie reformy sądownictwa; - uregulowania mediów jak w Heimat lub Francji - reformy wyższego szkolnictwa z rugacją pseudonauki Gender i katedr Holoucastu itd
Anonim2020.11.2 9:05
Co za ryj :/
Gryf2020.11.2 9:25
...- powiedział Anonim patrząc w lustro.