12.06.21, 14:27fot. yt/eudebates

Brawo Węgry! Całkowity zakaz promocji homoseksualizmu i ,,zmiany płci'' w edukacji i mediach

- Chcemy zakończyć te praktyki polityczne, które są po prostu śmieszne. Ta śmieszna geometria polityczna, w wyniku której mamy rozumieć, że na prawicy są tylko ekstremiści, a lewica reprezentuje również centrum. Szanowni państwo to jest nie do zaakceptowania, dlatego też chcemy zjednoczyć siły, które bronią wolności, tradycyjnych wartości europejskich, godności człowieka i polityki europejskiej, która będzie odnosiła większe sukcesy niż ta, która jest obecnie prowadzona – powiedział premier Węgier Viktor Orban po spotkaniu premierów Polski, Włoch i Węgier, które odbyło się na początku kwietnia tego roku.

Teraz, jak donoszą media, węgierskie władze wprowadzają całkowity zakaz promocji homoseksualizmu w szkolnictwie. Nowe przepisy będą także regulowały sprawę reklam telewizyjnych.

Głosowanie projektu, o którym mowa odbędzie się w węgierskim parlamencie w najbliższy wtorek. Wczoraj uchwalono ostatnie poprawki.

Nowy projekt określa, że „nauczyciele będą musieli prowadzić zajęcia w oparciu o węgierską ustawę zasadniczą, która jasno definiuje małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny” - czytamy na portalu dorzeczy.pl.

- Lekcje dotyczące z wychowania seksualnego zostaną poddane specjalnej kontroli. Zajęcia będą mogły prowadzić organizacje widniejące w rejestrze opracowanym przez władze. Za złamanie tych przepisów będą grozić odpowiednie kary – czytamy dalej.

Z karami finansowymi będą musiały się liczyć także stacje telewizyjne, które wyemitują treści promujące homoseksualizm lub zmianę płci. Co więcej, złamanie tego prawa może skutkować nawet przerwaniem nadawanie programu.

 

mp/gazeta wyborcza/dorzeczy.pl

Komentarze

JM2021.06.14 17:34
Brawo Węgry ! prawo naturalne jest nadrzędne i nikt nie ma prawa zmieniać coś tak oczywistego jak rodzice czyli ojciec i matka !!! cała reszta to najwyżej opiekunowie i tak powinno zostać MATKA RODZI !!! OJCIEC PŁODZI!! Ameryki nie odkryłem !!
Fatum2021.06.14 10:50
Problem że Orban ma znakomite plecy świetne relacje z Rosją co świetnie pozwoliło mu unormować sprawy energetyczne bo dostał od Rosji przeciek i pomoc jak to będzie wyglądać.Nie zapominajmy znakomite relacje z Chinami i setki tysięcy Chińczyków na Węgrzech oraz prawo i konstytucję napisaną pod siebie bo przy naszym prawie w Polsce jemu również groziłby kryminał.Co ma PiS a no interesy globalnych korporacji ,wirtualnego sojusznika USA,elity białoruskiej opozycji jako kula u nogi ,banderowców z Ukrainy i machanie Putinowi szabelką za Krym i ziemie ukraińskie to że tam większość to Rosjanie lub czujący się nimi nie wiedzą.Na czele tej archaicznej polityki niemiłosiernie szkodząca mam i Polsce stoi grupa leśnych dziadków i ich zauszników niezbyt mądra ale za to ogromnymi związkami z globalistami i masonami
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.13 15:27
Jestem żydek "kretynizacja" i jestem "żydek Homo"... Jestem mały zasuszony żydek Lesio Keller-Krawczyk, zakomplesiony staruch co chciał być "Niemcem", ale Niemcy wyśmiali i wypierrdolili. Chciał być w Hamaryce, ale mu powiedziano, że Hameryka ma już dość żydowskich ubeków i esbeków. Podobnie zrobiła Kanada. Zostały mu media. Nie tylko jemu jednemu. Mam tu ziomali Po 11... AAAssranek, Max i c h ö j wie jeszcze jakie "niki" mają te PATO-TROLLE, PATO-ATEIŚCI
gumowa kaczka2021.06.13 14:01
Węgrzy trzymajcie się za kieszenie,temat zastępczy wjeżdża,rząd musi coś przykryć
Marco lewak (od 5 lat)2021.06.13 11:40
Jego Ekscelencja Sergey Andreev, Ambasador Federacji Rosyjskiej w RP przyjął wczoraj Kaczyńskiego JR. Jego Ekscelencja Sergey Andreev nawiązał do przyjęcia przez Węgry przetłumaczonych z rosyjskiego aktów prawnych zabraniających propagandy homoseksualizmu. Jego Ekscelencja Sergey Andreev zwrócił Kaczyńskiemu JR uwagę, że Węgrzy dużo szybciej od Polaków uporali się z zadaniem przetłumaczenia i wdrożenia prawa federacji Rosyjskiej od Polski, mimo, ze ich język przypomina chrząkanie dzikich świń. Nieudolność polskich prawodawców, którzy mówią jakimś popsutym , ale jednak językiem zbliżonym do cywilizowanego, źle o Polakach świadczy, Kaczyński JR zobowiązał się do szybkiego przetłumaczenia i wdrożenia zakonu o zakazie homoseksualnej propagandy, najpóźniej w ciągu miesiąca. Uzgodniono, że strona polska niezwłocznie przystąpi do wdrożenia prawa zakazującego działania obcych podmiotów na swoim terytorium (tzw. Zakon o Agentach zagranicy).
6969692021.06.13 18:29
Co za bełkot...
Maciej Piwowar2021.06.13 9:53
@ Ateista OT DURAK TY.Węgry ,Polska ,Włochy stawiają stosunki na tzw .ostrzu noża z UE.czyli BEDĄ WSZYSTKO WETOWAĆ.Czyli Działalność UE ZAWIESZONA.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.13 9:33
O tym, że to mokry niespełniony sen Orbana, który nie dojdzie do skutku świadczy mój całkowity spokój w tej sprawie. Węgry wyleciałyby z UE w przedbiegach, a na utratę dotacji sobie nie pozwolą. Poza tym na Węgrzech nie ma społecznego poparcia dla tego typu faszystowsko-Putinowskich pomysłów. Poza tym Orban jest w coraz gorszej sytuacji, grozi mu utrata władzy przez rosnącą w siłę opozycję.
robaczek2021.06.13 10:47
Tak, tak nawet Tusk bał się Orbana ze swojej frakcji partyjnej wyrzucić...........................;] ............................sucho to ty masz zwłaszcza w czaszce;] ................................ ha, ha .....................
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.13 12:54
jak zwykle nie masz nic do powiedzenia
Jazzz2021.06.13 11:41
Infantylizm na wysokim poziomie, dorosły facet za symbole, znaki rozpoznawcze obiera sobie jednorożca i chorągiewkę w paski.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.13 12:53
biskupów, papieży chyba widziałeś jak się ubierają? parokrotnie ode mnie starsi :)
Anonim2021.06.13 13:59
Przeszkadza ci, że chodzą w sutannach, czyli płaszczach? Chłopi chodzili w sukmanach, taka sama sytuacja.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.13 14:42
Śmieszą mnie te pajace poubierane jak na występy clownów w cyrku. Przeszkadza Jazzowi flaga społeczności LGBT.
Anonim2021.06.13 15:12
Chodzi ci o pajaców z Parad Dominacji LGBT, facetów w stanikach?
6969692021.06.13 18:32
I w kagańcach, i w obrożach, z pejczami w łapskach
6969692021.06.13 18:31
Genialna uwaga! Ale czego oczekiwać po lewaku? Lewactwo=infantylizm
pytajnik2021.06.13 9:02
Czy nie należałoby nakazać promocji prawidłowych rozwiązań np. „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ ) oraz zwiększenia skuteczności do 100%?
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.13 9:39
Niech ci stara nakaże korzystania z rozumu.
robaczek2021.06.13 10:43
A tobie gej, który cię konsekwentnie urodził.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.13 13:55
Dlaczego twierdzisz, że geje rodzą dzieci?
Anonim2021.06.13 13:58
A dlatego tak sądzę, że gejowaci upierają się, że we dwóch "tworzą rodzi nę". Przez uprzejmość nie zaprzeczam. Jak będę mniej uprzejmy, będzie inaczej.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.13 14:57
Bo tworzą, tyle, że twoją głupotą nie ma to nic wspólnego. Dla przykładu bezpłodne pary hetero również mogą tworzyć rodzinę, albo płodne, ale z inseminacją i ciążą przy użyciu surogatki. Tworzenie rodziny zaczyna się aktem woli i postanowienia o spłodzeniu potomstwa, samo zapłodnienie/urodzenie nie musi się odbywać między stronami tworzącymi związek. To jest prosta logika jak budowa cepa, ale czego oczekiwać po móżdzku wypranym przez katoprawacką ideologię?
Anonim2021.06.13 15:14
Masz problem ze zrozumieniem znaczenia słowa RODZINA. Stara bolszewicka metoda - zmień znaczenie słów, aby prześladować, niszczyć i mordować.
Anonim2021.06.13 15:22
Twoja prosta logika oznacza, że sutener-pedofil i jego niewolnice kupione od surogatek tworzą "rodzinę".
pytajnik2021.06.13 15:33
Czy nie umiecie poważnie porozmawiać o nauczaniu największego związku wyznaniowego i jego traktowaniu przez leganie wybrane władze naszego kraju?
Anonim2021.06.13 15:55
Zdecydowanie NIE.
sceptek2021.06.13 10:09
Pisowskie tchórze nie nakażą. Boją się skorzystać, bo by nie mieli na kim robić kampanii wyborczych. No i sami musieliby zaprzestać uciech.
terminolog2021.06.13 10:50
Nie mylmy ludzi z ideologią, nawet jeżeli zewnętrznie się przypominają.
terminator2021.06.13 10:59
Aha, przemieniamy ideologię w ludzi; to jeszcze bardziej zdumiewające niż dzieworództwo!
Franek2021.06.13 8:36
Patrzcie PiSowskie tchórze. Można?
Laki2021.06.13 7:53
Orban zapomniał jak jego kochanek w Brukseli uciekał z party bunga bunga po rynnie?
Dam2021.06.13 9:18
Prawactwo po prostu uwielbia żyć w ignorancji. Można chodzić za homoorgie, byle za zamkniętymi drzwiami. Można bić żonę, byle w domu, a w niedzielę do kościoła. Można chodzić do kochanki, byle się nikt nie dowiedział. Można przez dziesięciolecia gwałcić dzieci, byle dokładnie zamiatać to pod dywan a w niedzielę na mszy głosić, jaki to seks przedmałżeński jest zły.
6969692021.06.13 11:16
Taki na przykład Michel Foucaut, który za pieniążki "posuwał" 10-12 letnich chłopców w Algierii ( na cmetarzach!!!), to 'mistrz duchowy" lewackiej tłuszczy. Albo inny lewak, Daniel Cohn-Bendit , który zachwycał się jak 3-letnie dziewczynki, jego podopieczne w przedszkolu, w którym pracował, pieściły go "po jajkach", a on "też je głaskał", jest ważnym posłem w PE. Albo Raymond Liebling, który odurzył, spił a następnie wyciupciał 13-latkę - co z nimi? Aaaa, wiem, oni są w porządku, bo nigdy nie kryli się ze swoim procederem
Dam2021.06.13 20:13
Czyli ponieważ na lewicy też są przestępcy, należy nie mówić o przestępcach na prawicy? Czy może zarówno jedni jak i drudzy powinni siedzieć? To wasze "nie, bo ty" jest żałosne.
Anonim2021.06.14 0:35
Dlaczego kłamiesz? Wam chodzi o to, żeby "mówić" TYLKO o przestępcach, których można przylepić do Prawicy, mówić w taki sposób, aby wytworzyć wrażenie że konserwatyści to zbrodnicze bydło. Ilość "mówienia" o tzw pedofilach "w kościele" jest proporcjonalnie tysiąc razy większa od jakichkolwiek innych przypadkach, przy jednoczesnym starannym ukrywaniu homoseksualizmu 60-80% sprawców. Sytuację gdy 80% Komunikatów dotyczy 0,45% Sprawców, trudno nazwać inaczej jak Kampanią Nienawiści na wzór Hitlerowskiej Paniki Moralnej szczującej na Żydów. Doskonale widać nazistowskie korzenie dzisiejszych lewackich Ideologii.
Anonim2021.06.14 7:36
Niee... wy nie mówicie o przestępcach na lewicy i sposobem na to jest ciągłe nawijanie o przestępcach na prawicy, choć nie rozumiem, dlaczego wybryki starych homo dobierających się do młodych homo, mają być przypisywane prawicy. W imię czego biskupi mieli by być strażnikami cnoty małoletnich gejów?
Jerzy2021.06.13 4:43
przecież pedofilia jest w prawie każdego kraju przestępstwem, nic nie trzeba nowego tworzyć aby dać po ryjach pedrylom i zakazać homoseksualizmu
Anonim2021.06.13 9:00
Niedawno jeszcze w Watykanie była legalna, od 12 roku życia.
6969692021.06.13 11:18
Myślisz, że ludzie są tak tępi, że uwierzą w te brednie???! Aleś ty głupi... i bezczelny, jak każde noebolszewickie ścierwo
Anonim2021.06.13 12:18
Boć przecież pedofilia jest do 12 roku. Potem to nie jest pedofilia, ponieważ Osoba nie przejawia cech niedojrzałości płciowej. Każdy lewacki seksuolog o tym mówi. Czasem mówi nawet, że pedofilia to tylko do 10 roku.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.13 9:41
To dlaczego Jędraszewski nie siedzi, a Wojtyła jest gloryfikowany zamiast potępiany przez katolstwo?
Anonim2021.06.13 12:20
Dlaczego? Żeby takich jak ty dusiła ich własna nienawiść.
! ! ! !2021.06.13 3:30
"…zakaz promocji homoseksualizmu…”. To nic innego jak tylko Orbanowskie konwulsje, bo na Zachodzie zakazano promocji Węgier.
Anonim2021.06.13 1:07
Jakby ktoś miał wątpliwości, jak Lewactwo pluje w oczy Dzieciom, to oto przykład: https://www.youtube.com/watch?v=Xprabkl1LD4 Tylko plz, nie myślcie, że dzieci na taki widok puszczą pawia. One są już po Uroczystości Oskrobania Mózgu, więc pawia nie puszczą, tylko zabełkoczą, że czują tęczą.
Moly2021.06.12 23:07
Wartosci europejskich...? Wegdry i Polska jak ropny wykwit na mapie Europy.
Anonim2021.06.12 23:33
Jeśli ma się owrzodzonych sąsiadów, to skądś te wykwity się biorą. Ty to znasz z autopsji, nieprawdaż?
Anonim2021.06.12 21:24
Facet ma jaja ! Skoda, że nasi politycy tylko wydmuszki po jajkach.
Po 11 ...2021.06.12 21:45
Z tym, że na Węgrzech aborcja jest legalna do 12. tygodnia ciąży ale okres na usuwanie dzieci przedłużony jest w wyjątkowych sytuacjach do 18. tygodnia lub nawet do 24. tygodnia ciąży. No i na Węgrzech od 2009 r. prawo dopuszcza związki partnerskie osób tej samej płci. Brawo Węgry!!!
Anonim2021.06.12 21:50
tyle to ma zwiazek z tym zakazem co z wplywem faz ksiezyca na rozwoj dorozkarstwa w Keni
Po 11 ...2021.06.12 22:21
To super. Legalna aborcja i związki homo w Polsce, kosztem zakazu promocji homoseksualizmu. Jestem za :)
Po 11 ...2021.06.12 22:27
A tak jeszcze w temacie, twierdzenie, że w jakimś kraju akceptacja związków homoseksualnych nie ma niczego wspólnego z tzw propagandą homoseksualną jest ... idiotyczne. Dlaczego? No choćby dlatego, że prawne usankcjonowanie takich związków jest najlepszą ich "propagandą". Ale Analmin i tak nie skuma.
Jak zwykle kłamiesz!2021.06.12 22:29
Szaraku!"anomiku"...! tobie to nawet za grosz nie da się wierzyć!... Może sobie pisać do u.......j śmierci!
Teodor2021.06.12 21:24
A jak się promuje homo? Bądź homo dostaniesz rabat 10%! Bądź homo obsłużymy się poza kolejnością! Bądź homo - płac mniej podatków! We łbach się wam popier.iło? Świat wg, katoprawaków - nie mów o pedofili w KK to jej nie będzie. Zje.y genetyczne.
Teosiu2021.06.12 21:43
przywołuję cie do porządku a poza tym bełkoczesz
kaka2021.06.12 21:58
do Teodor------a ty przyglupie ----to ty nie wiesz jak promuja ? na kazdym kroku 1---bajki o krolewnie sniezce ze krulewicz -pocalowal krula 2-teczowe flagi 3-filmy o kobojach gejach 4-nagrody filmowe ---tu jesli niebedziesz zbokiem nic nie dostaniesz-a parytet aby w kazdym filmie byly zboki --JEST KANONEM mALO CI ????---CO ZA TEPAK!
Anonim2021.06.12 22:02
Nie... homo promuje się całkiem inaczej. Homo promuje się przy pomocy "kultury" wplatając wszędzie gdzie się tylko da "pozytywne nawiązania", aby WDRUKOWAĆ Ludziom, szczególnie dzieciom fałszywy dodatni obraz zboczeń seksualnych. Efekt jest taki, że już teraz pod wpływem Seksedukacji w UE 16% dzieci i młodzieży deklaruje swój homoseksualizm. Osoby te zostały okaleczone na psychice i są niezdolne do tworzenia normalnych związków heteroseksualnych. Wiele z nich popełni samobójstwo, ponieważ zboczeńcy są wyjątkowo narażeni na przemoc ze strony "partnera" i jego "niewierność".
Anonim2021.06.12 22:10
Nie zapominajmy też o "promocji niebinarności", polegającej na tym, że wpuszcza się do przedszkoli i szkół podstawowych Aktywistów LGBT i Queer, aby mieli pełny i nieskrępowany dostęp do najmłodszych. Rodzice stawiający opór są bezwzględnie karani, łącznie z karą więzienia i odebrania wszystkich dzieci. Efekt jest taki, że nawet 0,5% dzieci (najczęściej dziewczynek) doznaje trwałego urazu psychicznego i żąda "zmiany płci", co wiąże się z podaniem środków hormonalnych i po jakimś czasie z potwornym nieodwracalnym OKALECZENIEM. Najmłodsza dziewczynka której w UE chirurgicznie usunięto organy miała mniej niż 14 lat. Najmłodszy okaleczony (wykastrowany po prostu) chłopiec niespełna 12. oto jak "promuje się homoseksualizm".
Anonim2021.06.12 22:14
Jak widzimy, Promocja Homoseksualizmu odbywa się podobnymi metodami jak Promocja Narkotyków. Najpierw oswojenie z tematem, bagatelizowanie niebezpieczeństw, przekonywanie że "jest fajnie i modnie" i że "wszyscy tak robią". Potem "cukierki" po promocyjnej cenie i mają Klienta na całe jego zmarnowane zniszczone życie.
6969692021.06.13 11:25
Podajesz niesamowicie ważne dane - czy mógłbyś podać ich źródło, abym mógł się na nie powoływać? Ponadto - te dane mówią o tym, jakimi ścierwami są propagatorzy tych ostatecznie głupich , zaprzeczających wszelkiej (oprócz bolszewickiej...) logice.
Anonim2021.06.13 12:29
Jedno ze źródeł mówi: Due to the growing awareness of the concept of sexuality as a spectrum and more liberal attitudes towards sexuality among younger generations, we wanted to see if there were age differences in reported sexual orientation. Our results show that young people are more likely to describe their sexual orientation as something other than only heterosexual: 16% of Europeans between the ages of 14 and 29 https://daliaresearch.com/blog/counting-the-lgbt-population-6-of-europeans-identify-as-lgbt/
6969692021.06.13 18:35
Dziękuję! :)
Anonim2021.06.12 19:44
Zbokom wycinać fiuty i łechtaczki
kaka2021.06.12 20:04
wYSTARCZY usunac ich od wplywu na polityke i kulture----------a chrzescijanie aby opowiadali sie odwaznie za Jezusem ---w sklepie,parlamencie,,i kulturze----a nie jak jest teraz kabaret moralnego nipokoju robi sobie nieprzyzwoite zarty Z SAKRAMENTOW--A KATOLIKOW TO SMIESZY I ZATO PLACA-------HANBA
Darek2021.06.12 23:13
świetny pomysł, ale przed przyjęciem do seminarium, czy dopiero przy święceniach?
xr2021.06.12 19:31
Google-- ''Szkoła ciemności'' - książka Bella Dodd, urodzona w 1904 roku we włoskim Picerno jako Maria Assunta Isabella Visono, pięć lat później wyjechała z rodziną do USA, gdzie pozostała do śmierci w 1969 roku. W latach 30. i 40. XX wieku była jedną z najbardziej wpływowych osób w Komunistycznej Partii Stanów Zjednoczonych. Dobrze wykształcona nauczycielka, filozof i prawnik związała się z komunistami, jak sama przyznawała, z powodów ideowych. Przez długie lata naiwnie wierzyła, że jej partia walczy z faszystami o pokój i szczęście ludzkości. Bella zabiegała o poprawę warunków pracy i godne wynagrodzenie dla nauczycieli. Była szefową Związku Zawodowego Nauczycieli. Ostatecznie została wyrzucona z partii komunistycznej w 1949 roku. Wkrótce, dzięki abp. Nowego Yorku Fultonowi Sheenowi, nawróciła się na katolicyzm, przyjmując sakrament Chrztu św. w dniu 7 kwietnia 1952 roku. Jej zeznania przed Komisją do spraw Działalności Antyamerykańskiej są ważnym źródłem w badaniu dziejów komunistycznej konspiracji na świecie. W 1953 roku, zeznając pod przysięgą w amerykańskim Senacie przed Komisją Śledczą ds. Działalności Antyamerykańskiej, stwierdziła między innymi: „W latach trzydziestych wprowadziliśmy tysiąc stu mężczyzn do kapłaństwa, aby zniszczyć Kościół od wewnątrz. Chodziło o to, aby ci ludzie zostali wyświęceni, a następnie wspięli się po drabinie wpływów i władzy jako prałaci i biskupi”. Wśród nich mieli być m.in. homoseksualiści. Bella Dodd twierdziła, że to pomysł Stalina, który sam w młodości był prawosławnym seminarzystą i zdawał sobie sprawę, jaką rolę odgrywa Kościół w życiu publicznym. To on nakazał sięgać po ludzi bez wiary i moralności, by – zgodnie z zasadami sztuki wojny Sun Tsy – rozkładać społeczeństwo wroga od wewnątrz. Ta książka to opowieść Belli Dodd o jej niezwykłym życiu, o dążeniu do prawdy i wolności poprzez manowce kłamstwa i zniewolenia. To świadectwo tego, czym był i czym nadal jest komunizm, przybierający obecnie rozmaite twarze, ale mający wciąż te same, destrukcyjne dla człowieka i ludzkości zamiary
PiS-pa-Trol2021.06.12 19:13
Orbán őrült.
abcd2021.06.12 19:09
Jeśli kochasz swoje dzieci, protestuj przeciwko homopropagandzie. P e d e r a ś c i i lesbijki dzieci nie mają, zatem muszą sięgnąć po TWOJE dziecko. Czy zrówność TOBIE też odebrała rozum? Jeśli kochasz swoje dzieci, powiedz NIE homopropagandzie. Czytaj więcej na "henryk dabrowski pl" https://henryk-dabrowski.pl/index.php?title=Je%C5%9Bli_kochasz_swoje_dzieci,_protestuj_przeciwko_homopropagandzie
Anonim2021.06.12 19:05
Wegierscy politycy nie jeden raz zaszkodzili swojemu krajowi i doprowadzili m.in. do tego, ze ponad polowa jego terytorium znajduje sie obecnie w skladzie sasiednich panstw. Oby ta tradycja w jakis sposob nie powtorzyla sie za rzadow Orbana.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.12 19:03
Jestem żydek "kretynizacja" i jestem "żydek Homo"... Jestem mały zasuszony żydek Lesio Keller-Krawczyk, zakomplesiony staruch co chciał być "Niemcem", ale Niemcy wyśmiali i wypierrdolili. Chciał być w Hamaryce, ale mu powiedziano, że Hameryka ma już dość żydowskich ubeków i esbeków. Podobnie zrobiła Kanada. Zostały mu media. Nie tylko jemu jednemu. Mam tu ziomali Po 11... AAAssranek, Max i c h ö j wie jeszcze jakie "niki" mają te PATO-TROLLE, PATO-ATEIŚCI
co wy na tchórze z PIS2021.06.12 19:01
dlaczego nie brawo Polska"? ano dlatego, że ci pisowscy kłamcy chodzący na żydowskiej smyczy boją się coś takiego zrobić, szybciej PIS umieści w obozach koncentracyjnych niezaszczepionych niż zrobi to co Węgrzy,
Viktor Budapestről2021.06.12 18:33
Co łączy PL i HU? Inflacja > 5% rr.
mr.ona2021.06.12 18:31
Niech ja skonam. Orbán őrült.
Brawo Węgry!2021.06.12 18:30
Aborcja dostępna na życzenie, wystarczy napisać stosowne oświadczenie.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.12 18:19
Przypominam polaczkowym katolom, że na Węgrzech są rejestrowane związki jednopłciowe :)
hehehe2021.06.12 19:44
Chyba w rejestrach karnych :-)
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.12 18:18
Doczeka się jak świnia nieba. Na chwilę obecną ma potężne problemy z opozycją, która mu zagraża i ma wielkie szanse na odsunięcie go od władzy.
mr.on2021.06.12 18:11
Po prostu węgierski premier ma potężne jaja , a nie wydmuszki jak nasi Umiłowani Przywódcy co to tak Polskę z kolan podnieśli , ze tkwimy w pozycji wypiętego tyłka i każdy kto chce z tego tyłka korzysta. Ostatnio Australijczycy wystąpili względem Polski z jakimiś żądaniami. Tylko patrzeć jak pingwiny z Antarktydy pozwą Polskę za globalne ocieplenie i pogorszenie się ich warunków życiowych. Doprawdy - dyma nas kto chce i jak chce.
@Po11... "prof. dr."Hertrich-Woleński2021.06.12 17:57
Nie ma to jak cenzura u "tolerancyjnych"! - - - Popatrz na takiego utytułowanego przez PRL "profesora" Hertrich-Woleński, właściciela legitymacji PZPR-u, kaznodziei tolerancji, wściekłej suki antypolskiej, antykatolickiej i zapytaj go: - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐡𝐢𝐩𝐨𝐤𝐫𝐲𝐭𝐨 ?! - - - - Może "profesor" Hertrich-Woleński będzie miał odwagę i DA ODPOWIEDŹ? Może jego parch redakcyjny, tyż profesor, Jan Hartman DA ODPOWIEDŹ? Ale nie licz na to. - - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐡𝐮 ?! 𝐂𝐎? 𝐔𝐃𝐀𝐉𝐄𝐒𝐙 𝐆𝐋𝐔𝐂𝐇𝐄𝐆𝐎 𝐙𝐘𝐃𝐙𝐈𝐄?!
Skrzypek na dachu2021.06.12 17:55
Przyznaje sie , ze jestem osoba o niskiej inteligencji , chora psychicznie , ze sklonnosciami pedofilskimi (nawet na wibratorze mam zdjecie dziecka sasiadki) , bez podstawowej wiedzy o swiecie , jestem skrajnie oglupiona nienawiscia , zwykla kürwa , prostaczka , prymitywna zydowa .
Po 11 ...2021.06.12 17:54
Orban na zdjęciu ewidentnie walczy z zatwardzeniem...
Dlaczego ty CENZURUJESZ, ty KURWO HIPOKRYTO!2021.06.12 17:55
Nie ma to jak cenzura u "tolerancyjnych"! - - - Popatrz na takiego utytułowanego przez PRL "profesora" Hertrich-Woleński, właściciela legitymacji PZPR-u, kaznodziei tolerancji, wściekłej suki antypolskiej, antykatolickiej i zapytaj go: - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐡𝐢𝐩𝐨𝐤𝐫𝐲𝐭𝐨 ?! - - - - Może "profesor" Hertrich-Woleński będzie miał odwagę i DA ODPOWIEDŹ? Może jego parch redakcyjny, tyż profesor, Jan Hartman DA ODPOWIEDŹ? Ale nie licz na to. - - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐡𝐮 ?!
Anonim2021.06.12 17:40
kto zrobic powazne badania kogo jest wiecej. Czy gejow co chca zawrzec substytut malzenstwa czy tych co chcasie leczyc. Czy ideolodzy lgbt maja prawo zabraniac innym praewa do leczenia? Czy mniejszosc musi wchodzic na glowe wiekszosci? Zmiana wszelkich gustow plciowych, kulinarnych czy muzycznych to trudna sztuka ale czy niewykonalne? To zalezy czy ktos jest 100% homo ale takich ze swieca szukac. Starowicz nadal pedalow leczy i powoluje sie na klauzule pod tytulem pseudohomo
Anonim2021.06.12 17:35
Promocja zboczeń homoseksualnych polega na tym, że Aktywiści wchodzą do szkół i nagabują dzieci, wmawiając im homoseksualizm i niebinarność. Dzieci są wcześniej wstępnie indoktrynowane przez massmedia, tak aby zaakceptowały rozmówki z "normalnymi ludźmi". Część dzieci jest podatniejsza na presję, i efekt jest taki, że ponad 20% dziewcząt zostaje nakłonionych do przyjęcia Orientacji Lesbijskiej, i ponad 12% chłopców do przyjęcia Orientacji Gejowskiej. Dodatkowo nawet 0,5% zostaje przymuszonych do "zmiany płci" (w UK jest to 2600 / rok) w UE średnio 16% osób w wieku 14-29 lat zostało psychicznie okaleczonych i są niezdolne do tworzenia normalnych związków heteroseksualnych. Trudno to nazwać inaczej jak ZINSTYTUCJONALIZOWANYM NISZCZENIEM DZIECI.
Anonim2021.06.12 17:40
Z badań polskich seksuologów wynika, że 31% dwunastolatków nagabywanych i molestowanych przez homoseksualistów dobrowolnie podejmuje i kontynuuje stosunki homoseksualne. Dotyczy to 22% piętnastolatków i 15% osiemnastolatków - znacznie częściej dziewcząt. Jak widać, jeśli pozwoli się na swobodne kontakty homoseksualistów z dziećmi i młodzieżą, wielka liczba Ludzi zostanie psychicznie OKALECZONA.
Anonim2021.06.12 17:44
Preferowana różnica wieku partnera/partnerki wynosi w przypadku heteroseksualistów 0-5 lat. Osoby homoseksualne celują w osoby młodsze o 5-15 lat. Oznacza to, że 25-letnia lesbijka w "naturalny" sposób będzie poszukiwała dziewczynki-nastolatki. Oznacza to, że takie Osoby stanowią OGROMNE ZAGROŻENIE dla normalnych rodzin.
Anonim2021.06.12 17:47
Promocja homoseksualizmu oznacza również to, że wmawia się normalnym, dorosłym ludziom, że Osoby Homoseksualne są "normalne" i nie stanowią zagrożenia dla dorastających dzieci. Jest to KŁAMSTWO.
Monika2021.06.12 17:35
Poszukujesz kobiety? To dobrze trafiłeś bo ja szukam faceta! Dyskretnego, ale przede wszystkim zadbanego do dyskretnych seks spotkań po pracy. Oferuję, wszystko to co może sprawić nam przyjemność. Jeżeli chcesz wiedzieć czegoś więcej o mnie to dzwoń, pisz, przyjedź. Numer telefonu i więcej fotek wrzuciłam na swój profil tutaj: www.cutt.ly/monika89
Twój pan swięty Israel .2021.06.12 17:17
Zostaniecie goje ukaranie nie tylko przez Boga ale i przez nas ! daremny wasz opór .
Europa2021.06.12 19:02
Spierd. niewolniku pejsie z rodziny przez loche na pustynie dymać kozy do białego człowieka nawet sie nie umywacie i europie to możecie naskoczyć
@AAAgówno z Nilu "prof. dr."Hertrich-Woleński2021.06.12 17:05
Nie ma to jak cenzura u "tolerancyjnych"! - - - Popatrz na takiego utytułowanego przez PRL "profesora" Hertrich-Woleński, właściciela legitymacji PZPR-u, kaznodziei tolerancji, wściekłej suki antypolskiej, antykatolickiej i zapytaj go: - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐡𝐢𝐩𝐨𝐤𝐫𝐲𝐭𝐨 ?! - - - - Może "profesor" Hertrich-Woleński będzie miał odwagę i DA ODPOWIEDŹ? Może jego parch redakcyjny, tyż profesor, Jan Hartman DA ODPOWIEDŹ? Ale nie licz na to. - - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐡𝐮 ?!
AAAtomek2021.06.12 17:02
Najpierw były zakazy, a potem obozy koncentracyjne.... Cy taka przyszłość czeka homoseksualistów na Węgrzech i w innych krajach "katolickich"?
Dlaczego ty CENZURUJESZ, ty KURWO HIPOKRYTO!2021.06.12 17:06
Nie ma to jak cenzura u "tolerancyjnych"! - - - Popatrz na takiego utytułowanego przez PRL "profesora" Hertrich-Woleński, właściciela legitymacji PZPR-u, kaznodziei tolerancji, wściekłej suki antypolskiej, antykatolickiej i zapytaj go: - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐡𝐢𝐩𝐨𝐤𝐫𝐲𝐭𝐨 ?! - - - - Może "profesor" Hertrich-Woleński będzie miał odwagę i DA ODPOWIEDŹ? Może jego parch redakcyjny, tyż profesor, Jan Hartman DA ODPOWIEDŹ? Ale nie licz na to. - - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐡𝐮 ?!
cal.502021.06.12 17:13
Węgrzy dobrze robią zakazując propagandy homoseksualnej bo to nienormalne jest. Ty o tym nie wiesz bo twoje lewactwo zaślepia ci oczy oraz mózg. Ostatnio dałeś popis rok temu jak klepałeś się po nabiale siedząc na balustradzie balkonowej, w Warszawie. Polacy podobnie jak Węgrzy nie chcą takich pajaców w przestrzeni publicznej. Prywatnie się klep po czym chcesz, ale na deprawację i obrazę moralności publicznej nie ma miejsca w Polsce, na Węgrzech i wszędzie tam, gdzie jest jeszcze normalność.
Anonim2021.06.12 17:27
Wystarczy, że przestaną NISZCZYĆ dzieci normalnych ludzi. Dla osobników o sadystycznym zacięciu, lubujących się w NISZCZENIU rodzin - bo zniszczenie komuś dziecka to zniszczenie rodziny - miejsce odpowiednie jest w więzieniach.
Anonim2021.06.12 17:31
jak sadzisz Tomku, co ktory gej chcialby sie leczyc? nie znam odpowiedzi ale pewno niemalo. A wiesz ile osob jest w Holandii w zwiazku homomalzenskim? 1 na 600 doroslych. Tylko. Twoi ideolodzy bronia wiekszosci prawa do leczenia a popyt na to nawet w Holandii jest. Nikt ich nie zmusza.
6969692021.06.12 18:44
Wróć do "pracy naukowej", może coś poważnego opublikuj...
6969692021.06.12 18:46
To było do AAAtomka
Anonim2021.06.12 16:45
To są jeszcze Węgry czy już Rosja bis?
Zbyszko2021.06.12 16:35
I znowu Węgrzy Nam pokazują drogę. Kiedy "nasi decydenci" na to się odważą ???
marek2021.06.12 16:30
Brawo Węgry! Oczekujemy takich właśnie rozwiązań w Polsce. Już dawno powinno skończyć się z tęczową patologią i homozboczeńcami. Ci odrażający tęczowi zboczeńcy są zagrożeniem dla naszych dzieci i społeczeństwa. Przymusowo izolować i leczyć. Oczywiście na koszt ich rodzin!
@Kaczka basta... "prof. dr."Hertrich-Woleński2021.06.12 16:30
Nie ma to jak cenzura u "tolerancyjnych"! - - - Popatrz na takiego utytułowanego przez PRL "profesora" Hertrich-Woleński, właściciela legitymacji PZPR-u, kaznodziei tolerancji, wściekłej suki antypolskiej, antykatolickiej i zapytaj go: - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐡𝐢𝐩𝐨𝐤𝐫𝐲𝐭𝐨 ?! - - - - Może "profesor" Hertrich-Woleński będzie miał odwagę i DA ODPOWIEDŹ? Może jego parch redakcyjny, tyż profesor, Jan Hartman DA ODPOWIEDŹ? Ale nie licz na to. - - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐡𝐮 ?!
Kaczka basta!2021.06.12 16:19
Gdy ban dla prawackiego trolla na fejsie to "atak na wolność słowa", to z kolei takie pomysły rodem z putinowskiej Rosji żadnym atakiem na wolność słowa nie są. Frondelkowa i ordoiurisowa logika.
Dlaczego ty CENZURUJESZ, ty KURWO HIPOKRYTO!2021.06.12 16:31
Nie ma to jak cenzura u "tolerancyjnych"! - - - Popatrz na takiego utytułowanego przez PRL "profesora" Hertrich-Woleński, właściciela legitymacji PZPR-u, kaznodziei tolerancji, wściekłej suki antypolskiej, antykatolickiej i zapytaj go: - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐡𝐢𝐩𝐨𝐤𝐫𝐲𝐭𝐨 ?! - - - - Może "profesor" Hertrich-Woleński będzie miał odwagę i DA ODPOWIEDŹ? Może jego parch redakcyjny, tyż profesor, Jan Hartman DA ODPOWIEDŹ? Ale nie licz na to. - - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐡𝐮 ?!
Dlaczego CENZURUJESZ, ty KURWA HIPOKRYTO!2021.06.12 16:02
Nie ma to jak cenzura u "tolerancyjnych"! - - - Popatrz na takiego utytułowanego przez PRL "profesora" Hertrich-Woleński, właściciela legitymacji PZPR-u, kaznodziei tolerancji, wściekłej suki antypolskiej, antykatolickiej i zapytaj go: - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐡𝐢𝐩𝐨𝐤𝐫𝐲𝐭𝐨 ?! - - - - Może "profesor" Hertrich-Woleński będzie miał odwagę i DA ODPOWIEDŹ? Może jego parch redakcyjny, tyż profesor, Jan Hartman DA ODPOWIEDŹ? Ale nie licz na to. - - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐡𝐮 ?!
Anonim2021.06.12 16:04
pedalowanie i lockdown to twoja ukochana ideologia z WHO
@Po11... "prof. dr."Hertrich-Woleński2021.06.12 16:01
Nie ma to jak cenzura u "tolerancyjnych"! - - - Popatrz na takiego utytułowanego przez PRL "profesora" Hertrich-Woleński, właściciela legitymacji PZPR-u, kaznodziei tolerancji, wściekłej suki antypolskiej, antykatolickiej i zapytaj go: - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐡𝐢𝐩𝐨𝐤𝐫𝐲𝐭𝐨 ?! - - - - Może "profesor" Hertrich-Woleński będzie miał odwagę i DA ODPOWIEDŹ? Może jego parch redakcyjny, tyż profesor, Jan Hartman DA ODPOWIEDŹ? Ale nie licz na to. - - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐡𝐮 ?!
Po 11 ...2021.06.12 15:53
A co z promocją heteroseksualizmu? Ja w TVN widziałem parę heteroseksualików, która publicznie promowała swoją orientację bezczelnie trzymając się za ręce. Taki program powinien, tak jak na Węgrzech, zostać natychmiast przerwany. Była wprawdzie 23:45, ale o tej porze czasem nastolatkowie oglądają TV. ZGROZA!
Anonim2021.06.12 15:59
wyjasnij mi jak mozna byc tak madrym (chcialbym chociaz w polowie byc madry jak ty) i jednoczesnie tak glupim? czy po przekroczeniu pewnych granic rozwoju czlowiek cofa sie w rozwoju? czy ta glupota z dewiacjami jest tylko z nudy jak np cpanie? chcesz by swiat byl mniej nudny?
Po 11 ...2021.06.12 17:42
To bardzo proste. To prosty mechanizm. Człowiek rozumie tylko trochę mądrzejszych od siebie. Dam przykład. Jak plemię żyjące na poziomie kamienia łupanego było konfrontowane z nowoczesną cywilizacją, to akceptowało i rozumiało tylko drobne ulepszenia: stalowy nóż, szklane paciorki, bloczkowy łuk, natomiast radio, telewizor, samolot ... to wszystko trafiało do niepojętego zbioru z napisem "magia" albo "sztuczki szatana". Masz podobny problem. No sorry ...
Anonim2021.06.12 19:34
co ma parodia hetero do postepu? ideologia na ludzkim nieszczesciu. Nie udowodnie ci ale jestem pewien ze te w glupoty wierzysz od jakiegos czasu. Nie od zawsze. To nie tylko ciemnogrod z 21 wieku ale rowniez cos jak pisowskie cmentarne harce. Robisz ideologie na ludzkiej krzywdzie. Myslisz ze ktos w Holandii zmusza ich do terapii? Chetnych do leczenia nie brakuje. Dodajmy jeszcze transplciowcow co choroby ktorych nie kwestionujesz. po 11.. to lewacka kaczka ,
Anonim2021.06.12 19:39
Cywilizacje Techniczna stworzyli CHRZEŚCIJANIE. Odkąd do żłoba dorwało się Pokolenie Lewaków im. Roku 1968, Europa i USA stopniowo UPADAJĄ - przemysł ucieka, zadłużenie dynamicznie rośnie w biliony, nie rodzą się dzieci.
Po 11 ...2021.06.12 20:36
W awangardzie postępu technicznego była cywilizacja chińska, w jej kręgu wynaleziono pomiędzy VIII a XIV wiekiem zegar mechaniczny, soczewkę szklaną, druk, proch strzelniczy, kompas i okulary. Od XIII wieku osiągnięcia te za pośrednictwem Arabów zaczęły docierać do Europy. Wynalazczość starego kontynentu zaczęła się odradzać- w XIV wieku skonstruowano tu pierwszą armatę, mechaniczny zegar wieżowy, a jeszcze wcześniej, około 1240 r. ster zawiasowy. U progu czasów nowożytnych powstały kluczowe innowacje, które umożliwiły Europie osiągnięcie technicznej dominacji w świecie. Około 1400 roku wybudowano pierwszy wielki piec hutniczy, w 1450 roku Jan Gutenberg zastosował prasę drukarską z metalowymi czcionkami. W powszechne użycie weszły statki pełnomorskie przystosowane do dalekich podróży – karawele. Około 1510 roku w Niemczech skonstruowano przenośny zegarek sprężynowy, a w 1569 we Francji wynaleziono tokarkę z prototypem wrzeciennika i suportu. Przełamana została dominacja istniejących od średniowiecza cechów rzemieślniczych, powstały pierwsze przedsiębiorstwa transportowe. Poziom wytwórczości i standard życia uległ ogólnemu podwyższeniu w stosunku do poprzedniej epoki. Rewolucji naukowej XVII wieku towarzyszyły wynalazki, które przyspieszyły jej przebieg: mikroskop, luneta, arytmometr, barometr, zegar wahadłowy. Nauka stała się głównym czynnikiem rozwoju techniki. Na wyposażeniu europejskich armii znalazła się broń palna – muszkiety i działa. Powstanie manufaktur i obecność wielkich rezerw siły roboczej w Zachodniej Europie było jedną z przyczyn rewolucji przemysłowej. W 1698 roku w Wielkiej Brytanii wynaleziono pompę parową, która umożliwiła skuteczne odwadnianie, a w efekcie eksploatację niższych pokładów węgla kamiennego. W 1735 r. Abraham Darby zastosował po raz pierwszy koks w hutnictwie. Richard Arkwright, John Kay i Samuel Crompton przyczynili się swymi wynalazkami do mechanizacji przemysłu włókienniczego- wynaleźli w XVIII wieku mechaniczne czółenko tkackie, przędzarki mechaniczne i maszyny przędzalnicze oraz mechaniczne krosna.
Anonim2021.06.12 21:48
ale samogon wymyslil radziecki uczony Aleksij Bimbrow
Anonim2021.06.13 14:06
Cywilizacja Chińska nie była w awangardzie, ponieważ nie wynalazła rewolucji przemysłowej. Mieli papier, i mało z tego wynikało. A co do postępu w Europie, to zauważę bezczelnie, że do lat 80-tych Europa była kontynentem chrześcijańskim. Ateistyczna dzicz była drobnym procentem, nie miała okazji do generalnego zahamowania Postępu Technicznego. Dopiero pokolenie studentów 68, gremialnie poyebane, dokonało samozniszczenia, gdy ich osobnicze kariery zaprowadziły ich na stołki kierownicze w latach 85-90.
kaka2021.06.12 15:59
jESLI podwazasz relacje naturalne--to WAL SMIALO ---PO CO CI PRAWDA ??? PO CO CI SENS ?? ZAMIAST WYPOWIEDZIE NAPISZ NP 12343IBVA M\-----lADNIE POWIEDZIANE?????
Po 11 ...2021.06.12 18:02
Homoseksualizm jest naturalny ... https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualne_zachowania_zwierz%C4%85t
6969692021.06.12 18:47
Wikipedia!!!! Pokazałeś w pełni swoją żałosność!
Po 11 ...2021.06.12 19:11
Wikipedia żałosna? Potrafisz cokolwiek zakwestionować? Potrafisz wskazać choć jedno źle opracowane hasło? Dawaj, czekam.
Anonim2021.06.12 21:30
Po 1 - masturbacja nie jest homoseksualizmem. Po 2 - dominacja poprzez "gwałt" nie jest homoseksualizmem. Po 3 - nikt nie wykazał, że "homoseksualne" zwierzę nie tworzy związków/par heteroseksualnych. Po 4 - choroby psychiczne i hormonalne występują i u ludzi i u zwierząt. Naprawdę homoseksualne zwierzę jest tak samo zdefektowane, jak człowiek homoseksualny. Wikipedia to lewacki bełkot.
Po 11 ...2021.06.12 21:55
Wcale nie. Amerykanie zrobili badania. Badali dusze homoseksualnych zwierząt. I co? i się okazało, że w głębi duszy te zwierzaki były hetero. Po prostu chwilowo uległy homo-zwierzo-propagandzie. Tak, tylko dusza prawdę ci powie.
Po 11 ...2021.06.12 21:57
No i ta wikipedia. Kolega pewnie ciągle na etapie 13 tomowego wydania PWN?
6969692021.06.13 11:33
masz rację!!! To przynajmniej wiedza autoryzowana przez konkretnych autorów , z dorobkiem naukowym.
Anonim2021.06.12 22:30
Tylko kretyn (albo lewak) nie wie, że zasadniczo u zwierząt występuje tzw Ruja, oraz silna konkurencja fizyczna o samice. Oznacza to, że poza okresami dostępności samic, samce mogą być jakoś zmuszone do rozładowania napięcia. I robią to jak potrafią, co nie oznacza, że celują w samców ignorując samice. "homoseksualny" zwierz jak tylko dopadnie samice w Rui, pozabija konkurentów i dobierze się do niej najszybciej jak to możliwe. Lewaku, dlaczego nie myślisz? Okej, przestałbyś być lewakiem.
Po 11 ...2021.06.12 22:54
Zdejmowanie majtek przez głowę :)
Po 11 ...2021.06.12 22:58
Przykłady "rozładowywania napięcia seksualnego samców": "W przypadku pingwinów zaobserwowano, że niektóre osobniki płci męskiej łączą się w pary na całe życie i zdarza się, że wspólnie budują gniazdo, w którym zamiast jajka umieszczają kamień próbując wysiadywać go.", albo: "Prawie jedna czwarta potomstwa łabędzi czarnych wychowywana jest przez pary jednopłciowe. Żyjące ze sobą samce łączą się z samicą tylko w celu posiadania młodych. Kiedy samica zniesie jaja, odpędzają ją i wysiadują je samodzielnie, a następnie wspólnie opiekują się pisklętam", albo: "W stadach mew różnych gatunków (Larus delawarensis, L. californicus, L. argentatus), szczególnie gdy w kolonii jest mniej samców, niektóre gniazda są zakładane przez pary składające się z samic: wspólnie budują je, bronią i na zmianę wysiadują jaja. Zaobserwowano, że samice w związkach samica-samica oraz wiele samic wspólnie produkują większą liczbę jaj (4-7), o mniejszym rozmiarze w porównaniu z parami samica-samiec. "
Anonim2021.06.13 12:34
Ot, lewacka logika... a u Modliszek i wielu Pająków, samica ZJADA samczyka aby nabrać sił do rozrodu... czasem bardzo podobnie postępują ludzkie samiczki, obdzierając frajera ze skóry, ale nie mów że tak ma być i to norma. Psychopatia to nie jest Norma, tylko zaburzenie rozwoju mózgu.
Anonim2021.06.13 12:39
Ciekawe dlaczego nie powołujesz się na zachowania Hien (samice Hien mają fiuta) czy Lwów. Skoro upierasz się, że każde zboczenie jest w porządku i jest "normalne", BO jakieś zwierzęta tak postępują, to nie wiem dlaczego nie bronisz ludzkich ojców zabijających dzieci. Przecież Lwy i generalnie koty tak robią.
@Klapaucjusz "prof. dr."Hertrich-Woleński2021.06.12 15:50
Nie ma to jak cenzura u "tolerancyjnych"! - - - Popatrz na takiego utytułowanego przez PRL "profesora" Hertrich-Woleński, właściciela legitymacji PZPR-u, kaznodziei tolerancji, wściekłej suki antypolskiej, antykatolickiej i zapytaj go: - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐡𝐢𝐩𝐨𝐤𝐫𝐲𝐭𝐨 ?! - - - - Może "profesor" Hertrich-Woleński będzie miał odwagę i DA ODPOWIEDŹ? Może jego parch redakcyjny, tyż profesor, Jan Hartman DA ODPOWIEDŹ? Ale nie licz na to. - - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐡𝐮 ?!
fdf2021.06.12 15:49
Za komuny dużo zakazywali i gó..no z tego wyszło. Poza tym można zakazać rozwodów a potem Kurski po 20- stu latach małżeństwa dowie sią od Boga, że małżeństwa nie było.
6969692021.06.12 18:53
Ten zakaz, na szczęście, pochodzi od natury. Ona was wykosi, to kwestia czasu.
Klapaucjusz2021.06.12 15:22
Teraz trzeba powołać Główny Urząd Kontroli Publikacji i Widowisk, który sprawdzi co jest a co nie jest homoseksualną propagandą. Na przykład rolę Gandalfa we “Władcy Pierścieni” gra Ian McKellen, który jest homoseksualistą. Frodo i Sam nie raz spali podejrzanie blisko siebie, więc “Władca Pierścieni” propaguje treści homoseksualne. Dumbledore jest homoseksualistą granym przez homoseksualnego aktora (Michael Gambon), więc “Harry Potter” też nie nadaje się do pokazywania dzieciom. Wszyscy nie-żonaci i niezamężni ludzie (tutaj ukłon w stronę pana Prezesa i pani Profesór) nie powinni pokazywać się w mediach bo propagują tryb życia wrogi cywilizacji chrześcijanskiej. Itd., itp.
Dlaczego CENZURUJESZ, ty KURWA HIPOKRYTO!2021.06.12 15:51
Nie ma to jak cenzura u "tolerancyjnych"! - - - Popatrz na takiego utytułowanego przez PRL "profesora" Hertrich-Woleński, właściciela legitymacji PZPR-u, kaznodziei tolerancji, wściekłej suki antypolskiej, antykatolickiej i zapytaj go: - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐡𝐢𝐩𝐨𝐤𝐫𝐲𝐭𝐨 ?! - - - - Może "profesor" Hertrich-Woleński będzie miał odwagę i DA ODPOWIEDŹ? Może jego parch redakcyjny, tyż profesor, Jan Hartman DA ODPOWIEDŹ? Ale nie licz na to. - - - - 𝐃𝐥𝐚𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨 𝐮 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐌𝐀𝐒𝐙 𝐂𝐄𝐍𝐙𝐔𝐑𝐄 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐡𝐮 ?!
kaka2021.06.12 15:56
kLEPTOMAN --najglupsza sekwencja wypowiedzi jest sprowadzanie do absurdu.Jesli wiesz co to jest logika to powinenes sam powiedziec HOMOZBOKOM WON----BO nawet bez jakiejkolwiek moralnosci kazdy wie ze jesli zboki beda dominowac to KAZDY SYSTEM EMERYTALNY SIE ZAWALI ---CO BEDZIESZ ZARL NA STAROOSC? KTO BEDZIE PRACOWAL NA TWOJA EMERYTURE????Problem ludzi XXI wieku to jest ---ze BARDZIEJ POKOCHALI PLUGAWSTWO I OCHYDE -----NIZ PIEKNO I PRAWDE!
Klapaucjusz2021.06.12 18:50
Nie podoba mi sie twój ton ale rozśmieszyła mnie teza, że dzietność w Europie i w Polsce spada przez homoseksulaną propagandę i że jej zakaz uratuje system emerytalny.
Anonim2021.06.12 22:20
Oczywiście że spada przez Promocję Homoseksualizmu. Skoro udało się wdrukować zachowania homoseksualne ponad 20% młodych kobiet 14-29 roku życia, to oczywistym jest, że liczba matek spadła o 20%. Mniej niż 1% lesbijek decyduje się na "skok w bok" i zaciążenie z jakimś dawcą spermy.
Starzec2021.06.12 15:19
Co za matki urodziły tych popaprańców "wieloliterowych"?hańba
brawo Węgry!2021.06.12 15:08
nie ma sensu wdawać się w dyskusje z lewactwem na temat 40 płci, seks-edukacji w przedszkolach czy innych dziwactw, po prostu pogonić bo bezczelnie na głowę wchodzą
cal.502021.06.12 15:28
Brawo Węgry.
Leo2021.06.12 15:04
To teraz niech wszystkie zakute prawackie kryptogeje z klerem wyprowadzą się Węgier. Będzie im tam dobrze zatem bo w PL to nie przejdzie.
Rumcajs2021.06.12 17:42
To teraz niech wszystkie zakute Lewackco KLGBT kryptopedofile wyjadą z Polski do Niderlandów raju pedofilskiego.
6969692021.06.12 18:51
Tam nawet walczą o prawo do ciupciania zwierząt i zwłok... demokracja...
kat2021.06.12 15:01
I o to chodzi. Patologię należy nazwać po imieniu i zacząć ją skutecznie zwalczać. Homoseksualizm jest gwałtem na naturze, a jego propagowanie kpiną z moralności. Homoseksualizm otwiera drzwi na oścież do pedofilii i całej gamy zmutowanych dewiacji. Najwyższy czas odrażającym zboczeniom powiedzieć stanowcze NIE!
Panie Orban, demokracja ma swoja cenę!2021.06.12 14:58
Wolność wypowiedzi jest FUNDAMENTALNA dla demokracji. Wygląda na to Panie Premierze Orban, że ma Pan w d upie demokracje we własnym kraju a takie "posunięcia" to tylko "woda na młyn" ideologów-kołchoźników z Brukseli.
Anonim2021.06.12 15:05
/stp/ Wolność słowa a wolność jakiegokolwiek prawa i jakiegokolwiek wychowania to dwie różne rzeczy! Gadaj sobie, bylebyś nie wychowywał nas i nie wprowadzał tego kalectwa do prawa.
O czym ty tu pierdolisz!2021.06.12 15:11
Co to znaczy "jakiekolwiek prawo"? Co to znaczy "jakiekolwiek wychowanie"? Kto ciebie chciałby "wychowywać"?! Czytaj coś, naucz się jak formować zdania, aby przekaz był zrozumiały!
Anonim2021.06.12 17:52
Wolność wypowiedzi nie oznacza że masz "prawo do nagabywania cudzych dzieci pod płaszczykiem seksedukacji" albo "prawo do zmuszania innych ludzi aby cię słuchali albo oglądali".
Bruksela zawyje2021.06.12 14:52
jestem pod wrażeniem, takich rozwiązań oczekuję w Polsce
Władysław2021.06.12 14:51
Hayra Magyar! Hayra Magyarok! Ciekawe, czy bojący się własnego cienia Kaczyński i służący unijny Morawiecki byliby zdolni do takiego ruchu, jak węgierski Fidesz? Stawiam dolary przeciwko orzechom, że nie. A może Viktor Orban zechciałby być jednocześnie premierem Polski?
Böno2021.06.12 14:49
Brawo panie Orban. Brawo Węgrzy. Węgry mały kraj, ponad 9 milionów ludności, a tak odważny, bo mają odważnego premiera i rząd. A u nas kraj katolicki, prezydent i premier - katolicy, ale ci w rządzie tacy jacyś nijacy, jałowi, chłopy bez jaj. Kiedy u nas takie ustawy zakazujące promowania gejostwa i gender w szkołach, w telewizji, na ulicach (marsze LGBT). Wiktor Orban jakoś się nie przejmuje groźbami i sankcjami ze strony UE. Robi swoją politykę, jaką obiecał narodowi, ograniczył prawie do zera działalność Sorosa, teraz zabiera się za LGBT i gender a my co? Ciągle na kolanach, ciągle w strachu. Polak Węgier dwa bratanka, ale na razie tym naszym bratankom w odważnej polityce nie dorównujemy.
Japa2021.06.12 14:49
A ja mam PTAKA w KAKA sraka i w KAKA kaka . A teraz KAKA oblizuj mego PTAKA z kaka.
kaka2021.06.12 15:48
pYRGAJ SIE FRAGLESIE -VON DO GNOJU!
kaka2021.06.12 14:44
Male panstwa nie moga pozwolic sobie na glupich liderow-----------pytanie proste JESLI LIDER URZEDOWY-NP PREZYDENT DOMAGA SIE TEGO TO ----GDZIE SA BYDLETA Z WATYKANU I NASZEGO EPIDJASKOPU??????GDZIE TO JEST ??????
Anonim2021.06.12 14:42
Najwieksza promocja zboczen jest mowienie o tym w jakiejkolwiek formie. Fronda tez to czyni. Znajoma starsza ideolozka lgbt powiedziala kiedys ze o pedalstwie dowiedziala sie na studiach. I nie byle jakich bo ASP. Gdyby nie typowo pedalski kierunek w niewiedzy mogla by dociagnac nawet do 30 tki. Dzis maca dzieciom w glowach a one czesto przez to chodza smutne. Prawdziwych pedalow powiedzialbym ze nie ma , gdyby Korwin Mikke nie oznajmil ze zna takich ktorych mdli na sama ze mysl ze zrobią to z kobietą.
jedyna metoda2021.06.12 14:40
bardzo mi się to podoba, po prostu pogonić to plugastwo, bo nie ma z kim dyskutować
Super magyar2021.06.12 14:40
Lengyel, magyar — két jó barát, együtt harcol s issza borát.
Kosiarz2021.06.12 14:38
Teraz w Polsce!
Można?2021.06.12 14:36
MOŻNA. Ideologia LGBT do wora, wór do jeziora.
Luneta2021.06.12 14:35
Polak, Węgier — dwa bratanki, i do szabli, i do szklanki, oba zuchy, oba żwawi, niech im Pan Bóg błogosławi.
Magyarország2021.06.12 14:33
BRAWO, BRAWO, BRAWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!