19.05.19, 09:30fot. Piotr Drabik, lic. CC BY-SA 2.0 via Flickr, zdj. edyt.

Konfederacja obnażona. Cytaty z Korwina ku chwale Putina - to mówi samo za siebie

Czy główny motor Konfederacji, Janusz Korwin-Mikke, to polski patriota? Przedstawiamy kilkadziesiąt cytatów. Odpowiedź przychodzi sama.

 

„To Ukraina jest wrogiem, nie Rosja”; https://www.gazetaprawna.pl/galerie/899324,duze-zdjecie,1,korwin-mikke-o-ukrainie-jest-naszym-wrogiem-nie-rosja.html

 

„Oczywiście uważam, że pan Putin jest znakomitym prezydentem Rosji i byłby świetnym prezydentem Polski”; https://www.gazetaprawna.pl/galerie/813933,duze-zdjecie,1,korwin-mikke-oczywiscie-uwazam-ze-pan-putin-bylby-swietnym-prezydentem-polski.html

 

„Jego Ekscelencja Putin”; https://www.tvn24.pl/wideo/z-anteny/27-04-korwin-mikke-o-prezydencie-rosji-jego-ekscelencja-putin,1417271.html?playlist_id=29629

 

„Jest to [scil. Putin] dobry prezydent Rosji. Nie ma powodu, żeby go obrażać”; https://niezalezna.pl/56334-korwin-mikke-chwali-putina-to-dobry-prezydent-nie-ma-powodu-zeby-go-obrazac.

 

„A w Rosji rządzi JE Włodzimierz W. Putin - i osiąga niemałe sukcesy. Tępi lewaków, goni precz feministki i inne dziwadła, nie boi się Amerykanów, podatki dwa razy niższe niż w Unii Gejropejskiej (jak mawia p. Putin) więc i rozwój znacznie szybszy. Więc może wybrać Go na prezydenta?”; https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/korwin-mikke-putin-prezydentem-polski-aa-oKAG-BoHQ-P1YK.html

 

„Zresztą pan Prezydent Putin jest prawicowcem, to jest oficer KGB, on żadnej tam demokracji nie chce słyszeć, o socjalizmie czy czymś takim, tylko musi być hierarchia, za mordę i tak dalej”; https://nczas.com/2019/05/05/korwin-mikke-wprost-o-rosji-prezydent-putin-jest-prawicowcem-to-jest-oficer-kgb-on-zadnej-demokracji-czy-socjalizmie-nie-chce-slyszec-video/

 

„Nie wiem czemu się pan Putin nie podoba, ja bym chciał, żeby polskim prezydentem był pan Putin”; https://twitter.com/Immanuela_Kant/status/1123644379451789319?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1123644379451789319&ref_url=https%3A%2F%2Fniezalezna.pl%2F269894-to-byla-kandydatka-podrzucona-dziwaczna-reakcja-bosaka-na-temat-dzialaczki-z-list-konfederacji

 

„Nie ma żadnego powodu, żeby było nastawienie antyrosyjskie w Polsce [...] Działanie antyrosyjskie jest wbrew interesom Polski”; https://niezalezna.pl/56334-korwin-mikke-chwali-putina-to-dobry-prezydent-nie-ma-powodu-zeby-go-obrazac.

 

„Rosja jest otoczona bazami NATO. Oni się boją i ja ich doskonale rozumiem. To kiedyś było wielkie imperium, a potem odpadały kolejne kraje. Dziś NATO jest coraz bliżej”; https://www.facebook.com/janusz.korwin.mikke/posts/rosja-jest-otoczona-bazami-nato-oni-się-boją-i-ja-ich-doskonale-rozumiem-to-kied/10153657832367060/

 

„NATO zagraża pokojowi na świecie”; https://fakty.interia.pl/wideo/video,vId,2103269

 

„Przyznam, że byłem zwolennikiem przystąpienia Polski do NATO. Kiedy stało się jasne, że blok ten przekształca się w układ agresywny, nastąpiło wielkie zaniepokojenie. Teraz jestem pełen rezerwy, co do NATO” - wywiad dla rosyjskiego „Sputnika; https://pl.sputniknews.com/opinie/2019031310051455-Janusz-Korwin-Mikke-rezerw-do-NATO-Czechy-Wegry-Polska-Sputnik/

 

„Uważam, że w obecnej sytuacji, w której mamy nieprzyjazne gesty ze strony Ukrainy, Rosja jako wróg Ukrainy, jest naturalnym naszym sojusznikiem, a nie wrogiem”; https://sejmlog.pl/korwin-mikke-dla-sputnik-solidaryzuje-sie-z-wlodzimierzem-putinem/

 

O sprawie Skripala: „Całkowicie solidaryzuję się z Włodzimierzem Putinem”; https://sejmlog.pl/korwin-mikke-dla-sputnik-solidaryzuje-sie-z-wlodzimierzem-putinem/

 

„Rosja jest krajem-przyjacielem”; https://pl.sputniknews.com/opinie/201902129805673-Korwin-Mikke-nie-istnieje-ale-zyje-Sputnik/

 

Podpisani Traktatu Lizbońskiego to „utrata niepodległości”; https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=V17FfrEQJWo

 

„Niestety polscy politycy, zamiast szukać poparcia u Rosji, na polecenie amerykańskie, bo to nie jest nijak uzasadnione, wykorzystując dawne urazy w stosunku do Rosji, ci ludzie wbrew interesowi Polski ujadają na Rosję”; https://pl.sputniknews.com/polska/201807058317507-Janusz-Korwin-Mikke-wystpaienie-premiera-Strasburg-komentarz/

 

„Chcę zobaczyć, jak wygląda Czeczenia. Bo chodzą sprzeczne informacje. Ja raczej chwalę pana Ramzana Kadyrowa. […] W odróżnieniu od PiS nie niszczy on swoich wrogów, a zaprasza ich do rządu i wciąga w odbudowę regionu. Ramzan Kadyrow to bardzo rozsądny człowiek.”; https://pl.sputniknews.com/opinie/201608203725156-Janusz-Korwin-Mikke-o-Rosji-PiS-Ukrainie-Clinton-ABW-Krymie-i-Donaldzie-Tusku-Leonid-Swiridow/

 

„Na Krymie trafiłem na zły okres, ponieważ jacyś terroryści przerwali dostawy prądu na półwysep. Więc ludzie byli wściekli. Jego ekscelencja pan prezydent Putin pomógł mieszkańcom, dostarczył parę tysięcy generatorów i porozdawał ludności.; https://pl.sputniknews.com/opinie/201608203725156-Janusz-Korwin-Mikke-o-Rosji-PiS-Ukrainie-Clinton-ABW-Krymie-i-Donaldzie-Tusku-Leonid-Swiridow/

 

„Niestety niektórzy Polacy wysysają nienawiść do Rosjan z mlekiem matki, szczególnie PiS ma takie zacięcie w tej kwestii. Przeciętny Polak, zwłaszcza głupi wyborca, nie odróżnia bolszewików od stalinizmu, od caratu, od Breżniewa i od Putina — dla nich to jest jedna wielka Rosja i koniec. [...] Miałem program w telewizji, dyskutowałem z bardzo dobrym rozmówcą i 71% ludzi powiedziało, że Rosja dla Polski nie jest zagrożeniem. Tak że osiągnąłem duży sukces”; https://pl.sputniknews.com/opinie/201608203725156-Janusz-Korwin-Mikke-o-Rosji-PiS-Ukrainie-Clinton-ABW-Krymie-i-Donaldzie-Tusku-Leonid-Swiridow/.

 

„Ja tłumaczę Polakom, że zsyłka to nie była katorga, a tak naprawdę ludzie dostawali wypłatę, mieszkali sobie, mieli na utrzymanie. Oni mi po prostu nie wierzą, są przekonani, że zsyłka wyglądała tak, że ludzie siedzieli z uwiązaną kulą do nogi. Ludzie mają wpojoną tę propagandę piłsudczykowską”; https://pl.sputniknews.com/opinie/201608203725156-Janusz-Korwin-Mikke-o-Rosji-PiS-Ukrainie-Clinton-ABW-Krymie-i-Donaldzie-Tusku-Leonid-Swiridow/

 

Korwin-Mikke pojechał na Krym; https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/korwin-mikke-pojechal-na-krym-ostra-reakcja-msz-na-wyjazd-korwina/zb96fv4.

 

Popieram politykę pana Putina, ale też nie we wszystkich kwestiach. Na przykład nie popierałem i nie popieram wejścia do Donbasu. Krym tak, lecz Donbas, nie”; https://pl.sputniknews.com/polska/201606153138347-Korwin-Mikke-W-Polsce-buduje-sie-panstwo-faszystowskie-Leonid-Sigan/.

 

„Dawno temu w rozmowie z ambasadorem Rosji w Polsce powiedziałem, że Krym wróci do Rosji. Że to pewne, że to tylko kwestia czasu. Teraz moje przewidywania się sprawdziły. To, co się wydarzyło, było całkowicie naturalne” - w rozmowie z „RIA Novosti”; http://wyborcza.pl/1,75398,16053844,Korwin_Mikke_glosem_prezydenta_Putina__Aneksja_Krymu.html

 

„Co III RP powinna zrobić? Powinna natychmiast uznać aneksję Krymu. To była autonomiczna republika (jak Kosowo, na przykład) jej legalna władza podjęła decyzję (bezprawną w sensie prawa ukraińskiego – oczywiście) o odłączeniu od Ukrainy”; https://kresy.pl/wydarzenia/korwin-mikke-powinnismy-uznac-aneksje-krymu/

 

„To, że [Józef Piłsudski] spiskował z komunistami wydaje się wielce prawdopodobne, biorąc pod uwagę Jego litewską chytrość i gotowość do agenturalnej współpracy; https://korwin-mikke.pl/blog/awantura-o-pilsudskiego-/?v=9b7d173b068d.

 

„Inicjatorzy tego ludobójstwa [Powstania Warszawskiego] nigdy nie stanęli przed sądem wojskowym. Niech ich pamięć będzie przeklęta!”;https://www.facebook.com/janusz.korwin.mikke/posts/10154837654442060

 

„Jeżeli jest gorszy kretynizm niż powstanie warszawskie, to jest nim powstanie styczniowe”; https://www.wprost.pl/historia/384085/Korwin-Mikke-powstania-to-kretynizm.html.

Komentarze

Wojtek2019.10.6 1:43
W Polsce d 1939 r. nie ma na kogo głosować.
Leo2019.05.22 17:12
O tak , nareszcie , Korwin przygwożdżony ,od gleby się już nie oderwie, nigdy, i dobrze mu tak, co on (Korwin) sobie myśli: że będzie sobie podatki obniżać, NIE WOLNO, że pozwoli na dostęp do broni NIE WOLNO, że przestanie zadłużać nasz kraj NIE WOLNO że dzieci będą należały do rodziców NIE WOLNO że nie będzie płac minimalnych NIE WOLNO że powrócą umowy o dzieło bez ZUSu NIE WOLNO że pozamyka urzędy pracy NIE WOLNO że pozwalnia zbędnych urzędników NIE WOLNO Co ten Korwin sobie myślał, forsując 20 lat temu ustawę o zakazie zadłużania Polski, albo co ten [email protected] sobie myślał zgłaszając ustawę o DEUBEKIZACJI w sejmie za czasów Olszewskiego, niedoczekanie jego i jego popleczników,
Ewa2019.05.23 13:34
Leo a co sobie myslal zapisujac sie ZMS a pozniej przybudowki PZPR, Stronnictwa Dmokratycznego, co sobie myslal podpisujac lojalke z komunistami w 1982, jego rola w obaleniu rzadu Olszewskiego jest raczj na korzysc komunistow, jak mi to wytlumaczysz to zrozumiem twoj sarkazm.
Janek Feliks2019.09.4 15:14
Z całym szacunkiem, ale Korwin to raczej ostatnia osoba, która mogłaby być komuchem, albo lewakiem. :)
Leo2019.05.21 9:18
NIe, lepiej niech rozwiesi plakaty ze swoim ry..em, jak kandydaci PIS, a na tablicy nie wolno używać nr 447, gdyż jest zakazany,
Robert2019.05.21 6:25
Korwin-Mikkema zupełną rację i mówi prawdę jak jest. To pisowskie pokolenia mają już tak wyprane mózgi, że wierzą w fałszywą historię a jak usłyszą - Rusek, to już by bili i mordowali. Nie zapominajmy że genetycznie jesteśmy z Ruskimi prawie tacy sami. Te same słowiańskie geny i ta sama mentalność. Polacy mają domieszkę niemieckiej (ale różnimy się bardzo) krwi bo ci ciągle poszerzali granice na wschód s Ruscy mają domieszkę krwi azjatyckiej .
Azjata2019.05.20 22:55
Ten pan nie jest polskim patriota, polskim politykiem. To kosmopolita broniacy interesow... bo trzebaby sprawdzic jego prawdziwe nazwisko, a odpowiedz sie znajdzie.
Janek Feliks2019.09.4 15:12
Ma Pan jakieś inne dowody, czy po prostu oskarżył Pan i pomówił innego człowieka na podstawie nazwiska - ryzykując przy tym, że się Pan myli? Nie boi się Pan, że oskarża Pan kogoś niewinnie?
Felek2019.05.20 17:42
Korwin to oddany fan Hitlera i Putina ktorych wielbi nieskrepowanie w kazdej wypowiedzi. No poprostu wymarzony kandydat.
Janek Feliks2019.09.4 15:10
Przepraszam, ale w której wypowiedzi Korwin wielbi Hitlera? Ludzie, czy Wy naprawdę nie rozumiecie, że użycie słowa "Hitler" w wypowiedzi nie oznacza, że się Hitlera popiera? Czy Wy nie potraficie słuchać i czytać ze zrozumieniem? Jak Korowin może wielbić Hitlera, skoro Hitler był SOCJALISTĄ? Pozdrawiam.
pss2019.05.20 16:00
Z przytoczonych cytatów wynika,że Fronda popiera Konfederatów.Tytuł artykułu wymyślił jakiś banderowiec.Korwin przedstawił jaką politykę powinna prowadzić Polska.Prawidłowo ocenił też aktualne wydarzenia na świecie i te z historii Polski.Nie spodziewałem się tego po Korwinie.
Czwarty782019.05.20 13:33
Widze ze i fronda przyjela jedynie sluszny kierunek...
Czwarty782019.05.20 13:20
Wyrywane cytaty. Tak zeby nie bylo mozna odlalezc przeslania. Masakra wyborcza.
JanekDzbanek2019.05.20 10:14
Dla was wystarczy, że ktoś użyje słów "Rosja" albo "Putin" - od razu jest "ruskim agentem". Nawet nie próbujecie zrozumieć treści tych słów.
Ziomek2019.05.20 8:35
Konfederacja jest ok.
Ziomek2019.05.20 8:34
Mnie irytuje PIS-owska niechęć do Rosji i to, że mamy embargo na nasze produkty. Wolę pochwałę Korwina niż utrzymywanie embarga na polskie produkty. My nie mamy co skakać do Rosji bo ona ma uzbrojenie i potencjał taki jak całe NATO. Nie atakują Polski bo po co atakować taki zabawny skromny kraj. To tak jakby jakiś chojrak bił dzieci. Polska musi dogadać się z Rosją na partnerskich warunkach by znieść embargo. Mój głos Konfederacja ma i namówię moich wszystkich znajomych, którzy nie są nastawienie do Rosji na nie.
hania2019.05.20 15:12
Partnerskie warunki z Rosją... Dobre, bardzo dobre :(
Tytus2019.05.20 8:16
Korwin to nie jest sama Konfederacja to po pierwsze i pamiętajmy bycie prorosyjskim błaznem nie różni się od bycia proniemieckim błaznem czy proizraelsko - amerykańskim błaznem de facto to żadna różnica i wszyscy w podobny sposób szkodzą Polsce.Właściwie jak się bliżej przyjrzymy to mechanizm wasalności Polski w każdym z tych przypadku jest bardzo podobny choć już gołym okiem widać że wasalność wobec USA i Izraela dziś sięgnęła monstrualnych rozmiarów sięgających chyba absurdu i zaczyna być najgroźniejsza nawet dla samej egzystencji dla naszego państwa.Zapominamy że w polskiej polityce aż roi się od ludzi wpływów których należałoby usuwać z życia publicznego i gospodarczego tylko do tego trzeba mieć profesjonalne służby specjalne których nie mamy dziwnym trafem
kot2019.05.20 1:24
tylko Konfederacja może obronic nas przed grabierza Polski zwiazana z rozszczeniami zydowskimi... ktora jako jedyna partia polityczna w Polsce zlozyla do sejmu taka anty-ustawe 447 just act nie pozwalajac Polakom zaplacic ani zlotowki na rozszczenia zydowskie.pis tylko mowi ''na slowo' w telewizji ze nic nie zaplacimy a na pismie sie boi taka ustawe sporzadzic
Marek2019.05.20 0:53
Zeby zrozumiec wypowiedzi Korwina to trzeba miec troche w glowie taki przecietny zaprogramowany nowoczesny czlowiek niestety ma zbyt duze braki inteligencji zyciowej zeby to ogarnac.
Arek2019.05.19 23:44
Z większością wypowiedzi się zgadzam, straszenie Putinem to obecna polityka PiS , napewnodzisiaj gorszym wrogiem Polski jest Ukrainą a nie Rosja; Krym niegdyś chanat krymski od stuleci ( no dwóch) należał do Rosji, tylko idiota nie zareagowałby na chęć przekazania bazy w Sewastopolu Amerykanom .
anonim2019.05.19 22:50
Putin też podobno w otoczeniu czarownic.
anna2019.05.19 22:42
Kwiczcie dalej żydki z pisu
Ela2019.05.19 22:16
Cud w Sokółce za PO ostrzega przed PO, cud w Legnicy za PiS ostrzega przed PiS .Proszę przypatrzyć się kto jest w rządzie: PO, UW a gdzie są pisowcy? Cenzura aż kwitnie na forach internetowych, w mediach. Konfederacja nie została w puszczona do sejmu., do debat się ją nie dopuszcza Totalny atak .Przecież w Konfederacji są patrioci , wierzący,a miłujący sprawiedliwość a nie tylko p. Korwin-Mikke. Bł. ks. Markiewicz mówił że dla Polski jest grożny wróg wew.partyjny Trzeba się dużo modlić aby Bóg wskazał nam bożego człowieka , który poprowadzi naród drogami Bożymi . A kościół musi coś zrozumieć i się nawrócić.Przypomnę Kolumbie , która chwyciła za Różaniec, kiedy mieli wierzącego prezydenta.Działy się cuda z rebeliantami .
exter2019.05.19 21:19
Czytam, czytam i jakoś trudno mi stwierdzić, aby któreś zdanie było "antypolskie". A co do "Ekscelencji" - zapewne tutejsi dziennikarze nie wiedzą że JKM tak tytułuje nawet swoich przeciwników. Np. Wielce Czcigodna Posłanka Pani Szering-Wielgus :)))
ad2019.05.19 21:06
Fronda na usługach mediów głównego ścieku.
Jazzz2019.05.19 20:29
Pułkownik KGB, bolszewik. Pstryk i mamy miłośnika demokracji, na dodatek prawicowego. Tam takie czary - mary były są i będą.
Reytan2019.05.19 20:28
Banderowcy i Zydzi jak jeden maz za PIS-em.
Ladtta2019.05.19 19:57
Korwin - czyli kretynizm.
Wojciech2019.05.19 19:32
Szanowny PiS-e! Przed wyborami do parlamentu polskiego módlcie się aby Konfederacja przeszła przez próg wyborczy. W przeciwnym razie zabraknie wam koalicjantów. A wówczas Koalicja Europejska sprzymierzy się z Wiosną i to oni będą rządzili.
Urszula2019.05.19 19:23
Co wyście się tak uwzięli na Putina? Co złego zrobił Polsce? Moglibyśmy mieć sprzymierzeńca i czerpać z tego korzyści, ale pewna grupa osób orzekła, że Putin jest be, a Ukraina cacy. Tylko, że Ukraina nienawidzi Polaków i to ukraińskie bandy UPA mordowały polskie dzieci, kobiety i starców. W sposób niezwykle okrutny.
pył na wietrze2019.05.19 18:15
Konfederacja lista nr.1 PIS lista nr. 447
Miś Uszatek2019.05.19 18:10
Korwina nikt przytomny nie uważa za polskiego patriotę - to wasz człowiek, bo to człowiek Układu. Koncesjonowanego "antysystemowca" gra od PRLu, a od 30 lat w III RP prowadzi owce na manowce i pracuje na to by patriotyczna prawica nie znalazła się w parlamencie.
Janek Feliks2019.09.4 15:08
Podoba mi się, gdy ktoś pomawia i obraża jakiegoś człowieka na podstawie "wydaje mi się, że tak jest". Gdzie wasza uczciwość i honor ludzie?
Oskar2019.05.19 16:59
E tam... Korwin to jest zwyczajnie polityczny błazen. Szkoda pary na dyskusję o jego wadach lub zaletach...
anonim2019.05.19 16:29
Rozumiem, że uważa Pan, iż marksizm jest lepszy niż neomarksizm, szczególnie, kiedy dobrze płacą i z nieudacznika biznesowego czynią krezusa!
Waldi2019.05.19 15:48
Czy i Wy widzicie totalny zjazd Konfideratów na portal Fronda.pl ??? Mam pytanie do Konfideratów: za co tak kochacie Putina i jego Rasyję ???
Bizon2019.05.19 18:15
Czytałem gdzieś świetny komentarz. Jako, że większość z elektoratu Konfederacji to osoby biorące udział w Marszu Niepodległości 11 Listopada oraz wyborcy, którzy w 2015 roku głosowali na PiS i się nim rozczarowali, to... na pytanie co Polaków głosujących na Konfederację łączy z Rosją można odpowiedzieć tyle, że od czasu do czasu jedzą ruskie pierogi. Reszta to są wyobrażenia schizofreniczne PiS-owskich fanatyków lub też celowa dezinformacja, brednie i kalumnie, bo elektorat Konfederacji w większości nigdy nawet turystycznie nie był na terytorium Federacji Rosyjskiej i nie ma najmniejszej potrzeby, aby tam jechać. Jednak dla osób psychicznie chorych każdy, kto nie kocha Izraela i Ukrainy kocha Rosję i Putina, jest to totalne nieporozumienie, a wręcz celowe kłamstwo.
michu2019.05.19 18:49
Stary chwyt propagandystów jak nie kochasz Hitlera tzn że kochasz Stalina. Jak nie kochasz Stalina tzn że kochasz Hitlera. ;)
Witek2019.05.19 19:12
I odpowiedział .
Mateusz2019.05.19 14:58
Konfederacja to jedyna patriotyczna i prawicowa partia w tej chwili. Za PISu liczba aborcji wzrasta a Polska staje sie kolonia
redahtor2019.05.19 14:21
frondowski geniusz tak się wstydzi tej politycznej agitacji, że nie miał odwagi podpisać się z imienia i nazwiska pod tym stalinowskim artykułem?
Bizon2019.05.19 14:34
Też zwróciłem na to uwagę.
michu2019.05.19 14:02
Obecne władze powinny dbać o swój kraj tak jak Putin o swój. A nie tylko patrzeć aby nie urazić eskimosów albo Amerykanów albo europejczyków ;)
kalinka2019.05.19 14:06
głównym celem żydów z PIS-u jest dbanie o interes żydów z USA i Izraela, po to nazywają się Partia Interesu Syjonistów (PIS)
Witek2019.05.19 14:52
Byłem w Rosji . Tam rządzi mafia . Człowiek nie ma nic do powiedzenia . .Wszędzie trzeba płacić haracz .
michu2019.05.19 18:45
Dobrze, że u nas nie rządzi a Urząd Skarbowy jest wyrozumiały ;)
stara znajoma2019.05.19 13:43
Korwin to taka sama ku.... jak Poliamorysta. Jedyne poli amory Poliamorysta jakie ma to ze zwierzętami. Nikt inny nie leci na jego rectum.
kalinka2019.05.19 13:59
te twoje górnolotne wypociny to są wyżyny intelektualne piso-frondy
stara znajoma2019.05.19 14:25
Powiedz ty stara ku....o , a co ty tu robisz na piso-frondzie? Klienta tu nie znajdziesz, wiekszość to pedały po-PRLkie.
kalinka2019.05.19 16:13
piso-katolicko-frondowska kultura znana na świecie
Baśka2019.05.19 13:38
Korwin-Mikke jest człowiekiem oczytanym, inteligentnym, a jednocześnie zdecydowanie odbiegającym od normy. On jest po prostu ekscentrykiem, a takich ludzi nie należy obdarzać zaufaniem społecznym.
kalinka2019.05.19 14:01
odpowiedzialni są to są politycy pisu, którzy potajemnie w ukryciu przed narodem zdradziecko negocjują z żydami jak im oddać nienależne zgodnie z ustawą 447 napisana przez "przyjaciół" z usa
lon2019.05.19 13:25
Przecież ten stetryczały satyr , jąkała wielbi nie tylko Putina ale i Hitlera. Przez pól wieku miesza w głowach naszym dzieciom i młodzieży , robi na tym kasę i się naśmiewa. A sam stworzyl swoj własny kibuc albo jak kto woli komunę a w niej dzieci moje , twoje i nasze i co smieszniejsze prawie wszystkie teraz wpakował na listy do Brukselii
kalinka2019.05.19 13:57
ten " stetryczały satyr" mówi samą prawdę, czy kłamstwem jest, że Hitler po zajęciu Polski dalej wypłacał emerytury? , czy kłamstwem jest, że za Hitlera były mniejsze podatki niż obecnie? on założył fundację, na którą sam wpłaca pieniądze już od kliku lat, jaką fundacje założył prezes wszystkich prezesów zwykły poseł naczelnik państwa? może kota Alika? ile wpłaca tam swoich pieniędzy? ile fundacji założyli prominentni działacze pis-u?
lon2019.05.19 16:32
"""Bujaj się wariatko """
Janek Feliks2019.09.4 15:05
Jeżeli ktoś twierdzi, że ten stetryczały satyr i jąkała wielbi (chwila na uśmiech) Adolfa Hitlera, to wygląda to mniej więcej tak, jakby powiedział, że Komunista wielbi Billa Gatesa. Jak można twierdzić, że liberał i kapitalista Korwin popiera działania SOCJALISTY Hitlera? Ludzie, słuchajcie uszami! Pozdrawiam i proszę o uważniejsze czytanie wypowiedzi. PS.: co nie zmienia faktu, że niektóre wypowiedzi Korwina również mnie denerwują.
Ix Ypsilon2019.05.19 13:19
Według moich obserwaji poczynań PiS-u i tej tzw. opozycji z PO na czele, doszedłem do wniosku, że PiS należy odsunąć od władzy. Jednak w żadnym i to w żadnym wypadku, nie wolno dopuścić tej tzw. opozycji z PO na czele do władzy. To byłaby jedna wielka katastrofa. Przyjrzałem się też naszym władzom od roku 89-ego. To jest fenomen. W tych władzach na najwyższych stanowiskach, było i jest około 80% Chazarów. Pozostałe ok. 20% to Polacy (choć tych 20-u% też nie jestem pewien) na najniższych, mało znaczących stanowiskach. Hm, Konfederacja? Tu też trzeba się poważnie zastanowić. Kim są np. panowie Korwin-Mikke, Braun i co oni tak naprawdę prezentują.
Urszula2019.05.19 20:30
I oto mamy odpowiedź kto jest Polakiem. Ix Ypsilon i tylko on. Nikt więcej. :D
Ireneusz2019.05.19 12:23
koalicja frondy i gazety polskiej.
Bizon2019.05.19 12:22
Nikt tak bardzo nie przysłuży się dobremu wynikowi Konfederacji, jak media agitujące za PiS. Zarówno TVPiS przemilczając Konfederację, gdzie miejsce przy stole rozmów mają nawet przedstawiciele lewicowego planktonu z Lewicy Razem, a Konfederacja nie. Jednak najbardziej na dobry wynik Konfederacji pracują takie media jak Fronda i Niezależna, bo ich nienawiść do Konfederacji tylko zmobilizuje elektorat, by głosować w kontrze do tej medialnej propagandy. Albowiem Fronda i Niezależna swoją nienawiścią do Konfederacji, tak naprawdę rozlewają tę nienawiść na zwykłych ludzi, Polaków o poglądach patriotycznych, narodowych, chrześcijańskich i wolnościowych. Maski opadły zupełnie, gdy Sakiewicz po protestach amerykańskiej Polonii przeciwko ustawie 447, zaczął coś bredzić o antysemityzmie. Panie Sakiewicz, bredził pan, że głosując na Konfederację odbiera się poparcie PiS i sprzyja totalnej opozycji. Nikt tak jak pan nie przyczynił się do tego, że elektorat PiS przesunął się w części do Konfederacji i nikt tak jak pan nie przyczynił się do tego, że Koalicja Europejska może teraz pokonać PiS.
OZ2019.05.19 12:12
Za nieustanne, bezpodstawne ataki na KONFEDERACJE - BĘDĘ NA NICH GŁOSOWAĆ.
1232019.05.20 14:35
spoko moze nawet ze 4% beda miec ;)
Promyk2019.05.19 11:43
Czego od niego chcecie ? przecież to prawda. Opracujcie podobny zbiór wypowiedzi np. ministra Waszczykowskiego i Czaputowicza.
resortowe pseudo prawicowe dzieci precz!2019.05.19 11:22
https://warszawskagazeta.pl/kraj/item/3932-a-wiec-wojna-nasi-starsi-bracia-z-gazety-polskiej-atakuja-warszawska-gazete
kalinka2019.05.19 11:27
toż to Sakiewicz we własnej osobie mówił , że wizyta izraelskiej delegacji d/s roszczeń to fake news i jak to ma się do słów Czaputowicza ministra z PIS, który następnego dnia obwieszcza, że wizyta została odwołana?
matrix2019.05.19 13:36
ciemny lud to kupi i co? kupił o czym dobitnie świadczą komentarze i partyjne zaangażowanie redakcji Frondy i Niezależnej, pytanie ile dostają subwencji od PIS-u
X2019.05.19 11:16
oj, widać ktoś dostaje laksacji. a tak przy okazji - czy choc jedno z tych twierdzeń jest fałszywe? za to wyraźnie widac jedno - władze w Polsce amerykanie przkazali ukraińcom i żydom, i jedni i drudzy pod fałszywymi nazwiskami kończącymi się na -ski.
Witek2019.05.19 11:24
ZERRO - To nazwisko ?
X2019.05.19 15:17
co tak bóldupisz? witku
Witek2019.05.19 15:41
Jak chcemy wyrwać się z jarzma , to zróbmy to jak należy . Nie obrażajmy Polaków z nazwiskami . Niech żydzi wrócą do swoich nazwisk . I tyle . Pozdrawiam
man woman albo gender2019.05.19 12:34
Dla pisowców nie liczy się prawda, dla nich liczy się żłób i korzyści z niego. PiS, PO - jedno zło.
Witek2019.05.19 14:56
Polskie państwo właśnie powinno dbać o rozkwit i kasę dla Polaków .
małowyklęty2019.05.19 11:10
narodowcy,korwin,liroj co za elita
kalinka2019.05.19 11:30
dwużydzian z PIS-u to jest elita?
małowyklęty2019.05.19 12:23
nie ,perpetum debile z oneru i putinowskie trole
kalinka2019.05.19 13:32
za takie głupie wpisy obiecali ci awans? już nie będziesz robił w kibucu? kłamca Sakiewicz to twój pisowski wzór Partii Interesu Syjonistów
Reytan2019.05.19 20:26
Zydowska gupota PIS-u to zwyciestwo Konfederacji jak w banku.
kalinka2019.05.19 11:09
czego byście na Frondzie nie napisali, czego by nie nakłamał Sakiewicz, Duda, Morawiecki and spółka to i tak będziemy głosować na konfederacje, w dniu 11 maja odbył się marsz przeciwko ustawie 447 zorganizowany przez konfederację, reżimowa pisowska TVP nie poświęciła temu wydarzeniu nawet 1 minuty, to samo żydowski TVN, jedynie Polsat trochę o tym wspomniał ale późno w nocy, to samo w necie i radiu, wczorajszy masz niemieckie PO z przystawkami wszyscy relacjonowali wręcz na żywo, takiej cenzury nie było od czasów komunizmu, PIS czerpie najlepsze wzorce od swoich idoli,
Waldi2019.05.19 15:45
Nu da "kalinka", tobie oczeń nrawitsa tow. Putin, a Nam Polakom NIE, dla tego TV Polska, publiczna nie może promować działań szkodzących Polskiej Racji Stanu.
vit2019.05.19 17:10
Telewizja Polska ma informować!!! Przemilczanie marszu przeciw roszczeniom żydowskim to hańba !
Reytan2019.05.19 20:24
POPIS razem morduje :Polske i przygotowuje rozbiory,
violencja2019.05.19 22:16
Będziemy tak głosować jak mówi Kalinka, pozdrawiam
1232019.05.20 14:35
po co na was russrancow strzepic jezor. Ps. fajnie, ze wylezliscie spod kamienia i to mocno za wczesnie ;) bezcenna informacja kto jest kim i z kim. THX!
Olej2019.05.19 11:03
Refleksja ! Jeden pożytek z Konfederatów i Mikkoidów, że gdy Amerykanie przeszarżują w Polsce istnieje groźba zmiany, która wpuści Moskwę na warszawskie pokoje. A wtedy żegnaj Ameryko w Europie. Ta groźba jest wciąż realna. Putin prowadził i prowadzi najgorszą politykę z możliwych wobec krajów bliskiego sąsiedztwa, politykę odpychania od sowietów, robi to tak skutecznie, że coraz bardziej otaczać go będzie ,,amerykański wieniec’’ zagrożonych. Jestem przekonany, że nigdy by sowiety nie utraciły Ukrainy gdyby nie utraciły poparcia wschodniej części tego kraju, najeżdżając go i mordując ludzi. Propozycja sowiecka wciąż ma ten sam wymiar podkutego buciora i knuta, połączonych z bezwzględnym podporządkowaniem. Smoleńskiem zamknął bilans stosunków z Polakami, przypominając im gdzie są i na co mogą od sowietów ,,liczyć’’ Archaizm sowieckiej polityki w Europie Środkowej i jej najważniejszy element czyli pięść powoduje i będzie powodować destabilizację, wrogość i strach. Dopóki sowiety zamiast gospodarki i handlu będą proponować mniejszym krajom pętle na szyję sami będą tkwić w paranoi obłędu zagrożeń i osaczenia.
Gamberro2019.05.19 17:34
Trzy razy tak.
Olej2019.05.19 10:44
Żeby z sowietami partnerować trzeba mieć armię na poziomie Korei Południowej lub Izraela. W przeciwnym razie władyka nie rozmawia tylko się podciera rozmówcą. W Smoleńsku się właśnie podtarł. Kto tego faktu nie rozumie jest durniem. Podstawą do uzyskania podmiotowości w polityce międzynarodowej jest siła i tylko siła. Jakieś pierdzielenie o polityce wielowektorowej stanowi bałamutną inspirację dla sporej rzeszy wartościowej młodzieży, która została w szkołach Handkego pozbawiona samodzielności myślenia. Polityka z wektorami z których każdy ma siłę gumowej pałki. No ale jeżeli pan Mikka marzy o prezydenturze Władimira w Polsce, może się doczeka, zrobią go wtedy policmajstrem Warszawy. Tak sobie oglądam przeróżne informacje i wierzyć się nie chce, że Irak, ten zrujnowany targany wewnętrznym konfliktem Irak ma lepszą broń niż Polska. Na wyposażeniu Abramsy, F –16, śmigłowce przejęte od Amerykanów, broń dla żołnierzy amerykańska. Szkoleni przez specjalistów z USA. A dla czego ? Bo są potrzebni w grze. U nas wciąż skansen sowieckiego żelastwa, ślamazarność zmian, uzbrajanie lub przezbrajanie trwa zbyt wolno, uwiązane jakimiś niekończącymi się procedurami i buńczucznymi zapewnieniami czego to my mieć nie będziemy. W przyszłości. Tymczasem przyszłość nadchodzi nieciekawa.
Reytan2019.05.19 20:18
A mozg masz wielkosci pileczki pingpongowej,jestes pewnie bokserem.
Wojtek2019.10.6 1:50
Jakie to smutne, że ludzie w swojej masie wierzą w ten teatrzyk w mediach. Janusz Mikke to taki sam krętacz i ściemniacz jak Jarosław "Karakan" Kaczyński, Donald "Kundel" Tusk i im podobni. To jest wszystko szopka, zorganizowana tylko po to, aby Niemcy(ksywka: "Naziści") oraz ich kompani żydzi mogli spokojnie dokończyć II WŚ i Generalplan Ost dla polskich podludzi. Jak na razie idzie świetnie, lud jest od pokoleń duraczony mediami. System edukacji tak "edukuje" aby nawet prymus nie rozumiał na jakim świecie żyje i jak Polska i Polacy są eksploatowani w roli podludzi jak Himmler przykazał! Heil Szechter!
totalna panika 2019.05.19 10:42
https://www.youtube.com/watch?v=ppa3kl3kbgY
faryzeizm PiSu i jego akolitów obnażony2019.05.19 10:24
Wniosek: ma rację w Rosji rządzi Putin , w Polsce netanjachy, danielse, schudrichy i inne azari!Polacy wreszcie przejrzeli.https://www.youtube.com/watch?v=p6cv_0HK-zk
Daniel K2019.05.19 10:35
Dwa prorosyjskie ugrupowania (PiS i Konfederacja) walczą o głosy suwerena aby na jesień dojść do władzy i ostatecznie doprowadzić do wywalenia Polski z UE co pozwoli im bezkarnie powsadzać nieprzychylnych im polityków do więzień. Raz zdobytej władzy już nie oddadzą. A dla Putina w Warszawie będą rozwijać dywany. No chyba że na jesień przerżną wybory. Oby.
Waldi2019.05.19 15:41
No pewnie, PiS i Pan Kaczyński "kocha" Putina i Rosję za zabójstwo jego brata, bratowej i przyjaciół. Jak ci ktoś zabije kogoś w rodzinie, to idź się całować z zabójcą. Te wasze teksty nawet konia by rozśmieszyły.
Urszula2019.05.19 19:18
A jak Putin zabił tego brata? Ciekawe to jest? :D
Reytan2019.05.19 20:16
Kaczynski utajnil polityczne wnioski z raportu smolenskiego.
Wiesław 2019.05.21 3:48
Ty jesteś chory i to poważnie! Takie bzdury, to nawet z psychola nie piszą!
Waldi2019.05.19 15:56
Czego oczekujesz, że po twoim totalnie antysemickim wpisie ruszy hejt na Żydów, aby znowu zrobić zadymę przeciw Polsce ? W czyim to jest interesie, Naszym czy Putina i Merkel ? Konfideracja to konfidenci i My Polacy mówimy nikagda w Polsce Rasiji i Germanii, Polska ma być suwerenna.
1232019.05.20 14:32
Polskie PKB rok w rok na plusie, PKB w rosji putlera uroslo o MINUS 30% :D... Jak tak dalej pojdzie to 36 milionowa Polska bedzie miala calkowite PKB wieksze od ruskow, PKB na glowe mieszkanca juz od dawna mamy wieksze :D...
faryzeizm PiSu i jego akolitów obnażony2019.05.19 10:20
https://www.youtube.com/watch?v=p6cv_0HK-zk
Agnieszka2019.05.19 10:18
Korwin to głupek, którego konfederacja z podłego pragmatyzmu przyjęła, bo dość duzo sobie równych przekonał i zorganizował. Udaje więc konfederacja, że deszcz pada, choć im Korwin zgniłe jabłka podstawia typu rosyjska kandydatka lobbująca za Putinem, bo niby mu nagle w ramach szacunku dla niepodległości i demokracji zachciało się udowadniać, że u nas mogą być u władzy i w jej kręgach wrogie tej niepodległości mniejszości narodowe. To było oczywiste. Korwin ma tylko ten plus niezbędny w obecnych tzw. "patriotycznej zmianie", że jak go wepchnąć na salony polityczne, to stać go zdzielić w twarz tych, co np. będą chcą przepchnąć uwiązanie z zachodem na niewolniczych, sprzecznych z niepodległością i godnością zasadach. Teraz trzeba jeszcze po prostu znaleźć przeciwwagę, co Korwina zdzieli w twarz jak będzie jechał tymi cytatami na rzecz Rosji i może jakoś ocalejemy. Skoro tłumaczeniem nie można wykrzesać rozsądku, sumienia, odwagi i wierności Polsce u elit politycznych, to najwyraźniej czas wprowadzić chamstwo, co po gębach będzie lało, żeby przyszłe pokolenia Polaków znów nie musiały o niepodległość krwi przelewać.
anonim2019.05.19 16:00
Korwin nie jest głupkiem. Przeciwnie, ma ponadprzeciętną inteligencję. A wszystkie jego wyskoki biorą się stąd, że po prostu jest cyniczny i zwyczajnie prowokuje.
1232019.05.21 9:00
JKM w najlepszym przypadku ma ciezki autyzm, a inteligencja w jego przypadku w zaden sposob nie idzie w parze z madroscia...
~niepal2019.05.19 10:16
Ktoś się bardzo napracował aby zebrać "kwiatki Korwina". Ale Korwin to nie Konfederacja! I tak nie mamy wyboru - trzeba głosować na świeże siły.
dziki2019.05.19 10:00
Strach wam zagląda w oczy CZOŁEM WIELKIEJ POLSCE!!!!
Witek2019.05.19 10:08
Panie dziki . Jak Pan zamierz doprowadzić naród do wielkości ?
dziki2019.05.19 10:13
Przede wszystkim zacząłbym od wyboru prawdziwie polskiego i niezależnego rządu. Od 89 roku rządzą nami przedstawiciele obcych mocarstw - PO opcja niemiecka i PIS amerykańsko-żydowska
Grizzly2019.05.19 10:20
Jakoś łaskawy dla ruskiej jesteś - czyżby to ty?
Witek2019.05.19 10:22
OK . Kto według est Polakiem ?
dziki2019.05.19 10:31
Oczywiście, że wybór KONEDERACJI nie gwarantuje sukcesu, ale wybór PO, PIS, SLD, WIOSNY gwarantuje upadek RZECZPOSPOLITEJ
Witek2019.05.19 10:53
Panie dziki . Proszę podpisywać się własnym imieniem . Polak powinien dawać przykład . Ja życie poświęciłem mojej kochanej Ojczyżnie . Myślę , że odbudowę trzeba zacząć od podstaw . Od zjednoczenia się patriotów . Proszę nie dzielmy Polski . Raczej jednoczmy się by służyć Polsce . Przekonujmy do siebie . Nie obrażajmy innych . Pokazujmy co my zrobiliśmy . Zdrajców wsadzajmy do więzień . Pozdrawiam .
michu2019.05.19 20:06
O to chodzi, że Polacy gromadzą się wokół Konfederacji
Witek2019.05.19 20:22
OK . Co Konfederacja zamierza ?
Reytan2019.05.19 20:13
POPIS to smierc Polski,i wrogie agentury.
Witek2019.05.19 10:28
Poprawię . OK . kto według Pana jest Polakiem ?
Waldi2019.05.19 15:38
Czyli teraz, na powrót ma rządzić opcja rosyjska, to będzie Nam gwarantowało wolność i suwerenność ?
1232019.05.20 14:28
Najwyzej bedziemy plakac ze smiechu po ogloszeniu wynikow kiedy russranska konfidentracja kurwina znowu nie przebije 5% :D
szcze na PiS i rydzyka2019.05.19 9:39
Pedofilski kościół katolicki jest zdemoralizowany i zepsuty od wieków i na wszystkich szczeblach! Co chwilę za coś przeprasza i błaga o wybaczenie...
Stanislaw znad Dunajca2019.05.19 10:11
W Biblii Adam składa winę na Ewę, Ewa na węża, wąż karę przyjmuje. Ale dzisiejszy szatan (ten z prawa i ten z lewa) oskarżenia nie przyjmuje, składa winę na Kościół
składa winę na Kościół?2019.05.19 11:19
Stasiek, ile ty masz lat, że z tej bajki dla dorosłych jeszcze nie wyrosłeś?
pył na wietrze2019.05.19 17:16
Oj stasek stasek to szatan ru...ha dzieci na pebani cy ksionc ???
Reytan2019.05.19 20:11
Prostutki ubeckie klamia i morduja.
Waldi2019.05.19 15:35
Hej, towariszcz Polia....., tu jest mowa o Ruskiej Konfederacji, a tylko po lewacku: gonić Kościół Katolicki.
Wiesław 2019.05.21 3:45
Poliom....." ! Znów zobaczyłeś, ale nie siebie! Najpierw TY PRZEPROŚ I BŁAGAJ O WYBACZENIE DZIECI I ICH RODZICÓW ZA TE WSZYSTKIE KRZYWDY, KTÓRE IM WYRZĄDZIŁEŚ ! ! Należą się też im od ciebie odszkodowania za zszargane dzieciństwo! Jak to zrobisz, to wtedy będziesz mógł mówić o innych !
Janek Feliks2019.09.4 15:02
Z całym szacunkiem, ale o ile popieram Konfederację, to jeszcze bardziej popieram Kościół, którego obywatelem jestem. I jako obywatel tego Bożego Królestwa powiem tyle: hierarchia kościelna robiła na serio wiele chorych, głupich, niemoralnych i wymagających przeproszenia rzeczy i to w rozmaitych okresach historycznych. Ale była to zawsze MNIEJSZOŚĆ - jaskrawa mniejszość. Zakłamywana jest prawda o inkwizycji i stopniu jej okrucieństwa (nie popieram inkwizycji - żeby nie było), zakłamywana jest prawda o wyprawach krzyżowców na bliski wschód, ciągle rozpowszechnia się nieprawdy dotyczące pedofilii i innych dewiacji, które podobno są rozpowszechnione wśród kleru. Zapomina się całkowicie o działalności Kościoła w Biednej Afryce, zapomina się o zbiórkach charytatywnych - przodujących na liście w kwestii liczby zebranych funduszy, zapomina się o tym, że to Kościół zakładał europejskie uniwersytety, dzięki którym społeczeństwo średniowiecza i późniejsze rozwijało swoją warstwę intelektualistów, to Kościół trzymał w swojej pieczy skarby starożytnej mądrości i literatury, wreszcie to Kościół był spoiwem kultury łacińskiej. Nasza kultura stoi na fundamencie Starożytnego Rzymu i CHRZEŚCIJAŃSTWA. Więc obrażanie w tak nienaukowy, infantylny i oparty na sloganach sposób mojego Kościoła jest co najmniej mało uczciwe. Nie polecam zachowywać strategii używania dawno obalonych twierdzeń, które podważa czysta empiria i analiza źródeł - czy to historycznych, czy to współczesnych. Pozdrawiam i proszę, by nie powtarzał Pan tego typu tekstów w przyszłości, bo są one po prostu nieprawdziwe.
Janina2019.05.19 9:32
Dajcie spokoj KONFEDERACJI. I tak bedziemy na nia glosowac.
Witek2019.05.19 11:18
Jakie reformy proponujecie ? Jakie zmiany w wojsku ?
Leo2019.05.22 17:18
zakaz aborcji obniżenie podatków zniesienie podatku dochodowego zakaz zadłużania państwa likwidacja urzędów pracy ograniczenie ilości urzędników uproszczenie prawa powrót ustawy wilczka zakaz przekazywania mienia żydom zakaz rozdawnictwa, koniec datkami na bezrobonych zmniejszenie obciążeń podatkowych na paliwie likwidacja nomenklatury i całkowite uwonienie rynku koniec z państwowymi molchami zmniejszenie ilości posłów i senatorów
Waldi2019.05.19 15:32
Co, chcecie powrotu do czasów ZSRR ???
michu2019.05.19 20:04
ZSRR zmienił położenie geograficzne, ponoć sojusz z nim ma być znowu w konstytucji ;)
Reytan2019.05.19 20:10
Konfederacja jest ostatnia szansa Polski przeciwko agenturalnemu POPIS-owi.
1232019.05.20 14:27
Ciekawe czy tym razem przebijecie te 5% :D