11.07.14, 14:29fot. Facebook i Wikimedia Commons

Korwin-Mikke spoliczkował Boniego!

Michał Boni pisze na swoim Twetterze: "Spotk.posłów do PE w MSZ:powiedziałem "dzień dobry" posłowi Korwin Mikkemu,uderzył mnie w twarz. To nie jest normalne!!". Po czym dopisał: "Za różne rzeczy już przepraszałem, z pokorą przyjmuję ataki! Ale jest granica!".

Co na to Janusz Korwin-Mikke? Na Facebooku napisał: "Zgodnie z zapowiedzią spoliczkowałem właśnie p.Michała Boniego. 
Zrobiłem to w miejscu dyskretnym, w saloniku MSZ, w obecności kilkunastu osób na poziomie - by oszczędzić p.Boniemu wstydu publicznego. Ku mojemu zdumieniu ta gnida, zamiast przysłać mi sekundantów żądając satysfakcji, natychmiast się tym pochwaliła!!! 

Gdyby wiedział, to bym, zamiast policzkować, napluł mu w twarz...

Dla nieświadomych: jestem autorem Uchwały Lustracyjnej - która ujawniła nazwiska byłych agentów SB i UB (tych, co nadal pracowali dla bezpieki III RP, Antoni Macierewicz niestety nie ujawnił...). Po tej Uchwale p.Boni pojawił się w telewizji, publicznie mnie zbeształ, zwymyślał od ostatnich - i oświadczył, że muszę być niespełna rozumu. Po czym po kilku latach przyznał się, że agentem był - i nigdy mnie za te słowa nie przeprosił."

Cyrk w Parlamencie Europejskim zacny!

Philo/Twitter/Facebook

Komentarze

anonim2014.07.11 14:36
To nie cyrk tylko Wyższa Kultura. JKM postąpił jak człowiek honoru przed wojną.
anonim2014.07.11 14:45
Mój ci on!
anonim2014.07.11 14:46
Pogrrrommmm !!!!!
anonim2014.07.11 14:53
No jak się weźmie nieustające jazdę na Korwina na Frondzie to teraz parafrazując klasyka dziś frondiarze stoją tak gdzie stał Boni M, (Korwin dał mu honorowo w papę a Boni M donosik).
anonim2014.07.11 14:59
i tu zgadzam się z CP
anonim2014.07.11 15:00
@zibi33 - uważaj bo wylewu dostaniesz.
anonim2014.07.11 15:14
Jestem podbudowany siłą nowej polskiej prawicy.
anonim2014.07.11 15:14
Brawo Korwin!
anonim2014.07.11 15:57
Cyrk na Frondzie najzacniejszy
anonim2014.07.11 16:03
Właściwie uświadomiłem sobie że Fronda tak naprawdę jest takim pudelkiem, tyle że udaje własną prawość myślenia. Słoma jednak z butów wychodzi, wiochy jednak nie da się ukryć. Moim błędem było traktowanie was na poważnie. Teraz można się u was pośmiać, przynajmniej dostarczacie jakąś rozrywkę.
anonim2014.07.11 16:03
Normalny facet nie bije z otwartej, widać, że Mikke ma nawyki z damskiego boksu.
anonim2014.07.11 16:04
Korwin Mike ma dwie zalety, jest słowny i w 80% ma rację w sprawach gospodarczych. I na tym koniec. Rusofilizm i poglądy XIX wieczne nie mogą być dziś akceptowane.
anonim2014.07.11 16:06
Nie ma co się dziwić,niech się cieszy, że nie musiał kłamstwa odszczekiwać jak pies pod stołem.Trzeba się liczyć z konsekwencjami własnych słów i uczynków.
anonim2014.07.11 16:13
Brawo Korwin!
anonim2014.07.11 16:19
Korwin zachował się, jak prawdziwy, honorowy mężczyzna. Niestety, taka postawa kierowana jest do lamusa, a społeczeństwo tresowane jest w poprawności, wychowującej tchórzy i donosicieli, dokładnie takich, jak kapuś-Boni.
anonim2014.07.11 16:25
Od 22 lat nie oddałem inaczej głosu w wyborach niż na Janusza Korwina Mikke. I jestem z tego dumny. Mam nadzieję, że moje dzieci nie będą musiały żyć w świecie donosicieli, bandytów i kapusiów. Korwin Mikke przypomniał, że istnieje coś takiego jak honor. Pojęcie obce w chwili obecnej większości Polaków co pokazują niektóre Państwa wpisy.
anonim2014.07.11 16:46
@zibi33 Kapusie, konfidenci, donosiciele, denuncjatorzy i szmalcownicy, to jedni z najbardziej odrażających, ohydnych kreatur, niegodnych miana normalnego człowieka. Te oślizłe glizdy teraz brylują w polityce, telewizji i innych mediach, kreując się na postępowców, europejczyków i nowoczesną elitę. Pragną wytresować społeczeństwo na swój wzór, bezmózgich i bezjajecznych kapusiów, którzy nie wiedzą co to prawda, moralność, honor - dokładnie takich, jak ty.
anonim2014.07.11 16:47
Korwin Mikke - człowiek honoru.
anonim2014.07.11 16:51
Korwin to taki "old school man". Co prawda danie w pysk drugiemu człowiekowi pewnie nie było specjalnie estetyczne. Ale Korwin postąpił słusznie, bo skoro obiecał dać w pysk, to słowa dotrzymał. A mężczyzna musi mieć jakiś kanon zasad, musi bezwzględnie - w przeciwieństwie do lewicy - chronić siebie, swoją kobietę i dzieci, no i słowa dotrzymywać.
anonim2014.07.11 16:59
Ale odlot!
anonim2014.07.11 17:24
Jest taki Tusk. Obiecał, że nie podwyższy podatków. Podwyższył. To który lepszy?
anonim2014.07.11 17:37
@Annadanuta - chciałabyś bić starego dziadka?
anonim2014.07.11 17:39
Jest Korwin. Jest zabawa!
anonim2014.07.11 17:39
Jest Korwin. Jest zabawa!
anonim2014.07.11 17:44
niech Jeszcze Tuskowi plaskacza sprawi
anonim2014.07.11 18:16
@Trex - Spoliczkowanie nie służy "pobiciu" przeciwnika ale poniżeniu go. Jeżeli spoliczkowany czuje się dotknięty, to może - jak tego oczekiwał Korwin - przysłać sekundantów, i... np. wybrać walkę na pięści. W dzisiejszym schamiałym świecie, tego rodzaju obyczaje upadły, dlatego tobie się wydaje, że "prawdziwy mężczyzna" powinien przywalić "z barana".
anonim2014.07.11 18:16
Widzę tu trochę niekonsekwencji ze strony Korwin-Mikkego. Z jednej strony zarzuca Boniemu, że ujawnił medialnie plaskacza, a z drugiej sam zrobił z tego sprawę publiczną. W zasadzie Boni się w to wpisał: JKM: dam mu w pysk. Boni: potwierdzam, dostałem w pysk. Gdyby nie Boni, pewnie Pan Janusz sam by się pochwalił ;)
anonim2014.07.11 18:18
@ufam Oj to z Bundeswehrą by zadarł
anonim2014.07.11 18:59
Brawo Korwin!!
anonim2014.07.11 19:18
Boni jest jak pasożytnicza gnida zerująca na innych. Korwinowi popuściły nerwy, za co nie może być chwalony. Ktoś mógłby powiedzieć, jak już zdecydowałeś się uderzyć, to rób to porządnie żeby zapamiętał. Po takiej edukacji i rehabilitacji cielesnej, delikwent często zmienia swoją postawę na korzyść.
anonim2014.07.11 19:26
Policzkowanie przeciwnika w naszej kulturze jest rycerskim, honorowym sposobem wyrażania dezaprobaty, a jednocześnie dania mu okazji do zrewanżowania się w męskim pojedynku. Niestety, bolszewizacja kultury europejskiej powoduje, że wzrasta liczba tchórzliwych gnid, które zamiast zrewanżować się po męsku, biegną poskarżyć się, skamląc i płacząc, jak to zostali "brzydko potraktowani".
anonim2014.07.11 19:34
JKM zyskał właśnie głosy mój i całej mojej rodziny!
anonim2014.07.11 19:40
@enrque111 - dobrze prawisz.
anonim2014.07.11 19:53
No proszę, taki katolicki portal, a cieszy Was zachowanie Janusza Korwin Mikkego?? Miłosierdzie i wiara w Boga bije z Was na kilometr - żal mi Was... A Korwin Mikke to cham jakich mało!!
anonim2014.07.11 19:54
Jeśli ja jako donosiciel, szpicel (nieujawniony) bym komuś PUBLICZNIE nawymyślał, wyzywał od oszołomów i nigdy nie przeprosił, to jak by mi ten pokrzywdzony dał w mordę (nawet mocno), to podziękowałbym mu, przeprosił i zawinął "ogon" i cicho siedział. A pan Boni płacze, że go ten "plaskacz" zabolał (tak przed chwilą mówił w TV). :) Żałosne zachowanie.
anonim2014.07.11 20:05
@Lubiniak - żałosne to było zachowanie Mikkego. Boni już dawno przeprosił za to, za co dzisiaj dostał w twarz. Serio uważasz, że takie rozwiązanie jest słuszne?? Na pewno cieszyłbyś się jakby ktoś podszedł do Ciebie, dał Ci w twarz bez żadnego podania powodu?? Uważam, że tym powinna zająć się prokuratura a pan Mikke nie powinien zasiadać ani w Europarlamencie ani nigdzie indziej.Jego kariera polityczna powinna dobiec końca. Ja nie rozumiem, jak to jest, że na portalu katolickim promuje się przemoc. Krytykujecie muzułmanów, że stosują przemoc a teraz bijecie brawo Mikkemu. Trochę to chore. Jak czytam komentarze niektórych osób tutaj, uważających się za katolików, to wstyd mi, że też jestem katoliczką. Jezus nie nawoływał do przemocy ani jej nie popierał!! Zastanówcie się nad sobą, bo Waszym zachowaniem niczym nie różnicie się od ubeków.
anonim2014.07.11 20:08
@Pax88 - czy wiesz, że słowo PAX oznacza POKÓJ?? Skoro cieszy Cię zachowanie Mikkego, to zmień NICK, bo z pokojem (nie pomieszczeniem) to nie masz nic wspólnego. Zyskał Twój głos - no cóż - cham do chama ciągnie....
anonim2014.07.11 20:08
@Agat25 Ty chyba nie potrafisz nie tylko czytać, ale i słuchać ze zrozumieniem. Korwin wyraźnie powiedział za co go spoliczkował - nie za to, że Boni był donosicielską gnidą, kapującą swoich przyjaciół, za co faktycznie "przeprosił", lecz za to, że bezczelnie temu zaprzeczając, obrażał Korwina publicznie i nigdy za to nie przeprosił.
anonim2014.07.11 21:01
Spoliczkowanie Skandaliczne? Co Ci ludzie tacy miałcy, co się robi, wszystkim rozum pozjadało?Jeśli ktoś spoliczkowanie uważa za coś haniebnego, to jest idiotą i pokazuje, że chce na siłę policzkującego oczernić, i się go boi. Idiotyzm...Wstyd panie Boni! Po Pierwsze wstyd, żen nie umiał przeprosić. PO drugie, że Pan oczernionego przez siebie człowieka teraz perfidnie jeszcze raz oskarżą o to, żę pana lekko dotknął dłonią, jak dziewczynka w piaskownicy. Nawet chłopcu wstyd było się skarżyć, a co dopiero dorosłemu mężczyźnie. NO ludzie... Za powód, żeby kogoś wykluczać z polityki? To jest przejaw braku argumentów i obawy przed polityczną konkurencją. I to mówię również do Waszych kolegów z innych partii Tchórze, a nie mężczyźni! Pan JKM jest przynajmniej konsekwentny./ I policzkowaniem nikomu krzywdy nie wyrządzi. facet dorosły się przejął. Toż to upadek właśnie wszelkich zasad, honoru, itd... Zwróćcie uwagę na haniebne powodu tego policzka. O tym już zapominacie
anonim2014.07.11 21:25
Dlaczego tak delikatnie, temu szczurowi powinien przyłożyć tak, aby kopytami diabelskimi się nakrył.
anonim2014.07.11 22:59
Chyba nie powinien POliczkować - to nobilitacja tego GWnomaker'a. Jeżeli już, to nahajką ... http://www.magnapolonia.wroc.pl/pdf/akh/akh2-osoby_honorowe.pdf
anonim2014.07.11 23:01
A tym, którzy się oburzyli, mówię: Kapuś dożywotnio pozostanie kapusiem. Konfident, a także aktywny działacz PZPR, co de facto na jedno wychodzi, to gnida podobna do... I nie dajcie się zrobić w konia obłudnym mediom mainstreamowym, które lansowanym na kolanie świętym oburzeniem na Korwina chcą przykryć knajackie chamstwo naszych elit rządowych, które symbolizuje już kultowe hasło: "Ch...j! Dupa! I kamieni kupa!"
anonim2014.07.12 1:11
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/burza-w-sieci-po-spoliczkowaniu-michala-boniego/6rzse#mark Boże, dzięki Ci że dożyłem chwili, kiedy większość komentarzy na Onecie jest sensowna ! Wszystkim, którzy nie rozumieją, że Pan Korwin-Mikke zachował się jak prawdziwy mężczyzna i miłosierny brat policzkowanego - współczuję. Jeśli Boniemu ten policzek nie uświadomi, że zaszedł w podłości za daleko, to co jeszcze może go uratować ?!
anonim2014.07.12 1:11
Ruska k... ruskiej k... dała w mordę. Też mi news.
anonim2014.07.12 1:16
RÓŻNICA ZDAŃ Boni twierdzi, że JKM uderzył go w twarz, natomiast ten mówi, że dał Boniemu w mordę. Czy można Boniego uderzyć w coś, czego nie posiada? Zatem daję wiarę panu JKM. (To z sieci. Celne, nieprawdaż ?)
anonim2014.07.12 1:42
Jestem przeciwnikiem (choć nie do końca) myśli politycznej JKM, ale po pierwsze - uznaje przez to że JKM posiada jakąś myśl polityczną w odróżnieniu od 99% polityków, po drugie jestem przeciwny biciu się po twarzy polityków ale też rozumiem czemu zrobił to co zrobił - dobrze zwrócił tym uwagę na to że Boni nigdy nie odpowiedział za coś co powinno go na zawsze wykluczyć - bycie kapusiem. Nie jestem dzieckiem i wiem że czasem trzeba państwu gnid by mogło działać - tak krawiec kraje jak mu materiału staje ale ktoś kto przydał się jako szambo-nurek nie może robić na salonach za perfum flakon. JKM zrobił dobrze bo takich tylko prac po pysku. Tak należny i już. Jeśli by tego nie zrobił to by akceptował biernie takie gnidy a gnidy się rozdeptuje.
anonim2014.07.12 8:38
@enrque111- faktycznie, masz rację, przeoczyłam ten fakt. Mimo wszystko, uważam, że Korwin Mikke jest smutnym człowiekiem - jak można tłamsić w sobie nienawiść do drugiego człowieka przez 25 lat?? Serio uważasz, że to było dobre zachowanie?? Na pewno niegodne katolickiego postępowania. A co do słów Boniego - no cóż, miał rację, bo Korwin to jest oszołom. Przecież na tego człowieka wystarczy spojrzeć - szaleństwo to on ma w oczach. I smutne jest, że on tyle wsparcia ma wśród ludzi wierzących. Wstyd!! I jeszcze jedno, czyli uważasz, że jak podejdzie do Ciebie kolega, na którego w podstawówce powiedziałeś "głupek" i strzeli Ci w twarz - to powiesz "dzięki kolego - walnij jeszcze w drugi". Bicie jest prymitywnym zachowaniem. Ludzie inteligentni w inny sposób rozwiązują swoje problemy. Ale niestety Korwin jest prymitywnym chamem. Wystarczy spojrzeć na jego zachowanie w debatach.
anonim2014.07.12 9:45
@Agat25: Jeżeli możesz i POtrafisz - przestań się błaźnić. Jeżeli nie możesz lub nie POtrafisz - współczuję. http://wladcap.cba.pl/WordPress/wp-content/uploads/2012/04/golum.jpg
anonim2014.07.12 12:28
Korwin na leczenie.To jest agresja i tego nie chcemy.Pojedynków mu się zachciewa...pojedynki to przeżytek epoki wojen.A my chcemy pokoju.
anonim2014.07.12 12:39
W Waszej kulturze bicie kogoś-obojętnie z jakiego powodu-jest uważane za właściwe?To tylko mi potwierdza,że do tej waszej kultury nie należę i nie chcę należeć.Przemoc jest nienormalna,antyludzka i zła.Powód mnie nie obchodzi.Normalny człowiek nikogo w warunkach normalnych nie bije.W samoobronie,na wojnie,w trakcie ćwiczeń(kontrolowanych!)z zakresu walki-tak,ale żeby kogoś spotkać i bić bo coś tam kiedyś powiedział?To chore.Tradycje pojedynków,kar cielesnych,napadów też chore.Nie ma na to zgody.Pan Korwin-Mikke powinien wrócić do felietonów i głoszenia swoich poglądów na gospodarkę bo to jedyne co robi dobrze.A pan Boni dobrze robi,że puszcza to w niepamięć.
anonim2014.07.12 12:48
Czesławie drugi, dlaczego piszesz o sobie w liczbie mnogiej ? Od dawna masz te objawy ? A może 'jesteście' konkurencyjną redakcją, na przykład z ulicy Czerskiej ?!
anonim2014.07.12 12:50
@Pitekantropus jeżeli możesz to przestań być aż tak bardzo ograniczonym człowiekiem, bo to, że ktoś nie popiera zachowania Mikkego nie oznacza, że popiera PO. Żenujący jesteś człowieku. Jeżeli dla Ciebie i innych popierających tutaj Mikkego przemoc, to jedyne słuszne rozwiązanie, to dlaczego tak bardzo krytykujecie muzułmanów, którzy zabijają innowierców?? No przecież oni walczą o swoje prawa i zachowują się według ich wiary jak bohaterowie....
anonim2014.07.12 13:01
Cheswaw2 obawiam się, że z tą grupą oszołomów nie ma o czym rozmawiać. Nie wiem czym oni się kierują. Napiszesz coś konstruktywnego i nie popierającego zachowania Janusza Korwina Mikkego, to jesteś z PO. Szkoda, że wszyscy Ci, którzy tak popierają Mikkego i twierdzą, że powinien strzelić Boniego mocniej nie wiedzą, że podżeganie do przemocy i nawoływanie do nienawiści jest karalne. Nie rozumiem też adminów portalu Fronda.pl, że pozwalają na takie zachowania. Jak na portal "poświęcony" strasznie dużo tutaj nienawiści. Romana Giertycha objechali z góry na dół po ujawnieniu taśm z jego udziałem w sprawie Kulczyka (w którego imieniu występował jako jego adwokat) a z drugiej strony ani wzmianki o Dubienieckim (mężu Marty Kaczyńskiej a drugim zięciu ś.p. Lecha Kaczyńskiego), który BRONI kobiety, która chciała dokonać aborcji. Ludzie wypowiadający się tutaj potrafią tylko obrażać i wyzywać, a także pluć jadem - nie dziwne, że taki oszołom jak Mikke zyskuje ich poparcie. W końcu to jest ich żenujący poziom przedstawiający człowieka....
anonim2014.07.12 14:10
@Agat25, Cheswaw2: Nie jestem wyborcą Mikkego i nie mam zamiaru wmawiać, że jesteście POwscy. Wasze lamenty uważam natomiast za żałosne. Każdy, choćby symboliczny gest fizyczny, jak takie właśnie symboliczne spoliczkowanie, urasta do wielkiego słowa przemoc. Na każdego klapsa reagujecie histerycznymi wrzaskami o katowaniu. Na spoliczkowanie (bez żadnego pogorszenia stanu zdrowia...) jak na pobicie. To nienormalne. Prawda jest taka, że przemoc- w adekwatnej formie może być również działaniem dopuszczalnym. Obrona konieczna, obrona dobrego imienia, obrona kraju, obrona słabszych... . Przemoc słowna, w tym obrażanie i oczernianie kogoś, pomówienia, są często o wiele bardziej szkodliwe, niż policzek. Natomiast policzek jest jasnym gestem- basta. Nie będę występował w roli adwokata Korwin-Mikkego, od tego są inni. Uważam jego zachowanie za niewczesne i jak wcześniej napisałem, dostrzegam niekonsekwencję. Ale nie będę darł szat, jak obłudnik. Jest wiele świń, które swoimi słowami zaszkodziły bardziej całemu krajowi, poszczególnym grupom i jednostkom, niż Mikke swoim płaskim. Czytając też jego teksty, nie zauważyłem, żeby miał jakąś obsesję na punkcie Boniego, szczerze, gdyby nie ten ambaras, nie pomniałbym tekstów na ten temat.
anonim2014.07.12 17:12
@Agat25- Poczytaj sobie co Pan Jezus zrobił z handlarzami w Świątyni. Uprzedzając twój zarzut nie jestem fanem Korwina.