22.06.19, 14:05

Lewica chce rozpowszechnić w Polsce mordowanie dzieci

W czasie II wojny światowej Niemcy nie widzieli nic złego w zabijaniu między innymi Polaków czy Cyganów, często w swej propagandzie odmawiając zabijanym statusu ludzi. Nazistowskie szaleństwo ludobójstwa rozpoczęło się jednak wcześniej. Pierwszymi ofiarami niemieckich nazistów były osoby chore psychicznie i niedorozwinięte, zabijane z pobudek eugenicznych, Inspiracją dla socjalistów Hitlera były zbrodnie eugeniczne lewicy w USA i Europie Zachodniej. Dziś środowiska lewicowe opowiadają się za zabijaniem nienarodzonych dzieci nie tylko z pobudek eugenicznych (gdy nienarodzone dzieci podejrzewane są o bycie chorymi, posiadanie spokrewnionych rodziców, czy przestępstwo popełnione przez rodzica), ale także z racji na widzimisię rodziców (zwane przez lewice względami społecznymi).

 

Na lewicowym portalu Oko press ukazał się artykuł „SLD, Razem i Zieloni zapowiadają projekt liberalizujący prawo aborcyjne. Chce tego 53 proc. Polaków” autorstwa Magdaleny Chrzczonowicz. Z artykułu wynika, że działacze SLD, partii Razem i Zielonych zapowiedzieli na wspólnej konferencji prasowej, że po wyborach do polskiego parlamentu będą działać na rzecz ułatwienia mordowania nienarodzonych dzieci. Takich ułatwień w mordowaniu nienarodzonych dzieci ma chcieć 53%. Zapewne w latach 30 i 40 jeszcze większy odsetek (należących do niezwykle kulturalnego i dzierżącego prym w rozwoju nauki i techniki narodu) Niemców popierał mordowanie Polaków czy Cyganów.

Działacze SLD na konferencji prasowej chwalili się, że już dwukrotnie ułatwili zabijanie nienarodzonych dzieci. Zapowiedzieli, że w przyszłej kadencji też będą działaliby łatwiej można było zabijać nienarodzone dzieci. Takie działania popiera też partia Razem, która chce, by Polki mogły zabijać swoje nienarodzone dzieci równie łatwo, jak mogą to robić Niemki, Rumunki czy Francuzki.

W opinii lewicowych polityków (zakładających wbrew sondażom i wynikom wyborów do Europarlamentu, że będą mieli większość na Wiejskiej) przeszkoda we wprowadzeniu ułatwień w zabijaniu nienarodzonych dzieci może być weto prezydenta Dudy i decyzje Trybunału Konstytucyjnego, który „stwierdziliby niekonstytucyjność takiej ustawy, co zamroziłoby dyskusję o liberalizacji przepisów dotyczących przerywania ciąży na lata”.

Lewica planuje więc wprowadzić ułatwienia w zabijaniu nienarodzonych dzieci najpierw poprzez zdobycie większości w sejmie, potem poprzez wymianę sędziów w Trybunale Konstytucyjnym, i ostatecznie wprowadzając przepisy ułatwiające zabijanie nienarodzonych dzieci.

W opinii działaczy SLD, Zielonych i Razem, zapewne działania na rzecz zabijania nienarodzonych dzieci poprze też partia Wiosna - „z zapowiedzi Roberta Biedronia przed wyborami do PE wynika, że Wiosna popiera prawo do aborcji na życzenie do 12 tygodnia ciąży”.

W opinii lewicowego portalu „tylko Wiosna wypowiedziała się jasno w tej kwestii przed wyborami do PE”, Koalicja Europejska uważa ten temat za tabu („PO i PSL nie chcą zmieniać obecnie obowiązującej ustawy, by nie narazić się swoim bardziej konserwatywnym wyborcom”), choć partie ja tworzące SLD, Zieloni, Inicjatywa Polska, popierają ułatwienia w zabijaniu nienarodzonych dzieci.

Lewicowy portal przypomniał też podobne do PSL i PO zdanie w kwestii zabijania nienarodzonych dzieci ma PiS, który zablokował wszelkie działania na rzecz ograniczenia zabijania nienarodzonych dzieci.

Co ciekawe lewicowy portal twierdzi, że Polacy o wiele bardziej niż partie polityczne są zwolennikami mordowania nienarodzonych dzieci. Według lewicowego portalu „kolejne sondaże przynoszą bowiem coraz większe przyzwolenie na liberalizację prawa do aborcji, także wśród wyborców PiS. Nie chcą tego zobaczyć politycy PO i PSL, których elektorat jest zdecydowanie bardziej liberalny niż oni sami. Z sondażu IPSOS dla OKO.press z lutego 2019 roku wynika, że aż 53 proc. Polek i Polaków jest zdania, że kobieta powinna mieć prawo do aborcji w pierwszych 12 tygodniach ciąży, bez względu na okoliczności”, w tym „60 proc. kobiet i 50 proc. mężczyzn”.

Najwięcej zwolenników zabijania nienarodzonych dzieci jest w lektoracie Wiosny 87%, SLD 86%, PO 80% (wbrew politykom tej partii), PSL 60%, Kukiza 57%. Przeciwnicy mordowania nienarodzonych dzieci dominują w elektoracie Konfederacji 61% i PiS 67%. Niestety za ułatwieniami w mordowaniu nienarodzonych dzieci opowiada się 21% elektoratu PiS, 33% Konfederacji. Wśród zwolenników Kukiza jest 36% przeciwników ułatwień w mordowaniu.

Choć nie należy badań sondażowych traktować jako wyroczni, są one moim zdaniem ciekawe. Pokazują lewicową tożsamość większości zwolenników Kukiza (co tłumaczy niechęć Kukiza do koalicji z Konfederacją, ale też pokazuje, w jakim towarzystwie dobrze czuje się Marek Jurek i spółka), konserwatywną tożsamość wyborców PiS i Konfederacji (co kolejny raz pokazuje, że nic nie stałoby na przeszkodzie startu polityków Konfederacji z list PiS).

W Polsce nie ma prawicy, katolicy, konserwatyści nie mają swojej partii. Do wyboru mają albo PiS (lewicę patriotyczną) albo Konfederacje (która jest pospolitym ruszeniem o przeróżnych poglądach). Taka sytuacja sprzyja dryfowi na lewo. Z perspektywy 30 lat widać to nawet w środowiskach radykalnej ''prawicy”, leżącej zdecydowanie na prawo od PiS, orbitującej koło Korwina, która w latach 90 była katolicka, konserwatywna, narodowa, antykomunistyczna, a dziś jest wykorzeniona i nawet nieświadomi swego kulturowego wykorzenienia.

Jan Bodakowski

Komentarze

Adamc2019.06.23 11:35
Czas się pozbyć tego raka neomarksistowskiego tej całej zydomasonerii raz na zawsze - wybory !
Adamc2019.06.23 11:32
Polska jako pierwsza dopuściła prawnie aborcję a nie Niemcy . Tak to my dlatego o nas jest w liście z 20.04.1939 roku gen paulinów do prymasa Polski !
kgukghjk2019.06.23 8:29
lewacy potrzebuja pieniedzy jak powietrza dlatego nosza na sztandarach psedowolnosciowe frazesy, kazdy powinien wiedziec ze zabijanie dzieci to na dzien dzisiejszy wielkie pieniadze na ktore nie sa obojetni lewacy, nie wspomne juz o lgbt, za ktorymi stoja rowniez wielkie pieniadze, dlatego 1% zboczencow ma taki zasieg i naglosnienie swoich zboczen, dlatego spore grono "profesorow" i "naukowcow" tworza bzdury na potrzeby belkotu oplacanych zbokow ....... idzcie sladami pieniedzy to sie dowiecie kto za tym stoi i z jakiego powodu sprzedajni ludzie lewicy tak chetnie ida na boj ze spoleczenstwem, tak chetni sa do mordowania, unicestwiania milionow ludzi .......... pierwsza wersja komunizmu wymordowala 60 milionow ludzi tzw przeciwnikow politycznych aby moc wprowadzi system komunistyczny do panstw ktore zdobyli, teraz to juz jest tylko interes pod plaszczykiem ideologii
Foster2019.06.23 7:39
Zdjęcie tego ślicznego bobaska w kontekście zgodnego z prawem usuwania płodu jest według mnie poważnym i niesmacznym nadużyciem. Można mieć różne poglądy, ale jak się pisze o usuwaniu płodu, to człowiek prawdomówny (nie hipokryta) chcący wzmocnić przekaz obrazem, powinien pokazać zdjęcie usuwanego płodu - i to dopiero by była przestrzeń do poważnej dyskusji.
guess who2019.06.23 2:24
Maria Blaszczyk How is your English, bitch? Get some sleep you old cunt, it's a Sunday already in your shithole. Arbeit, arbeit du faule Schlampe
Foster2019.06.23 7:42
Zazdroszczę pani - nie znam języka angielskiego.
Mateusz2019.06.23 8:23
Czy ty nie masz swojego życia?, szczekasz na jakiś anonów na flondrze o 4:24. I jeszcze tym angielskim z Google translator każesz iść spać, nie dość że debil, przegryw bez życia, to jeszcze hipokryta. Na twoim miejscu zacząłbym brać leki, a już na pewno odłączył internet.
Maria Blaszczyk2019.06.22 22:52
Tyle mordowania nienarodzonych "dzieci" - gdy np. "dziecko" nienarodzone nie ma mózgu, co autor kłamliwie nazywa "pobudkami eugenicznymi"; albo gdy ciąża jest wynikiem zgwałcenia (co autor określa jako "przestępstwo popełnione przez rodzica"). A ani słóweczka o osobie, której to wszystko dotyczy - kobiecie w powaznie uszkodzonej czy niechcianej ciąży. Która właśnie przeżywa najstraszniejsze chwile swojego życia. Ten poziom pogardy wobec połowy ludzkości jest szokujący.
M.2019.06.22 23:24
A czego innego mozesz sie spodziewac po tym ZERZE intelektualnym Bodakowskim?
anonim2019.06.23 7:41
Zabije dziecko i nagle przestanie te najstraszniejsze chwile przeżywać? Problem zniknie i będzie można udawać, że nigdy go nie było?
Niejestemrobotem2019.06.23 17:09
Nie, nie zniknie. Ale pomoc specjalistów, terapeutów psychologów i serio kobiecie będzie lepiej. Za pewne o wiele lepiej niż jak z przymusu urodzi dziecko, które będzie tylko cierpiało lub dziecko swojego oprawcy. Zresztą, to czy będzie lepiej jest mniej ważne, niż to, że kobieta ma prawo decydować o sobie o swoim ciele, i jej prawa, jako człowieka, niekwestionowanie w pełni człowieka stoją wyżej niż prawa płodu, który człowiekiem dopiero może się stać.
Maria Blaszczyk2019.06.23 18:48
Nie, ależ skąd. Żadnego dziecka nie będzie zabijać. Przerwie ciążę - o to rozwiąże bardzo istotny problem w jej zyciu. Nie wiem, czy jeśli, będąc w upragnionej ciąży, dowiesz się, że płód nie ma potencjału by przeżyć i nawet będziesz mieć dość szczęąścia, by nie trafić na żadnego sadystycznego zwolennika torturowania kobiet i noworodków - możesz udawać, że to się nigdy nie zdarzyło. Nie wiem, czy jak Cię ktoś zgwałci, alde ciążę uda C i się usubąć, to mozna udawać, że problem zniknął. Ale na pewno - znaczna część problemu zostanie rozwiązana. Być może uda Ci się uniknąć porodu. Być może Twoje dziecko nie będzie konać w męce z gnijącymi na wierzchu resztkami mózgu. Być może nie musiał/a ulegać dalszym trauamtyzującym przeżyciom, mając w macicy ciążę będącą skutkiem działania jakiegoś suki..na, który postanowił Cię z tego czy innego powodu zgwałcić. Być może nie będziesz musiał/a przeżywać kolejnego gwałtu, wydając to dziecko na świat.
taro2019.06.22 22:04
jesliby ludzie zmadrzeli w Polsce, to rozpowszechniliby utylizacje lewakow i problemy zostalyby natychmiast rozwiazane.
Maria Blaszczyk2019.06.22 23:03
Chciałbyś zutylizować połowę rodaków? Ja normalnie kocham prolajferów, oni są rozkoszni w swojej logice.
wania bolszewik2019.06.23 6:09
Polowa to duza przesada.
Niejestemrobotem2019.06.23 17:04
53% Polaków opowiada się za liberalizacją prawa aborcyjnego ;) Ale dorosły człowiek nie ma prawa do życia, to przysługuje tylko płodom, także połowę Polski można wymordować, a co :D
Oświecony w wierze Mega Węża 92019.06.23 10:27
taro naziśmieć z nczas, won do psychiatryka
anonim2019.06.22 16:53
Od Marka Jurka proponowałabym się jednak odstosunkować, bo on więcej robi na rzecz nienarodzonych, niż cała twoja Konfederacja razem wzięta.
Zerr02019.06.22 16:21
Wypadałoby przypomnieć, że do lat 70-tych XX wieku w wielu tzw Państwach Demokratycznych obowiązywało 'eugeniczne' prawo o przymusowej kastracji osób niewygodnych dla Władzy. Później się z tych praktyk wycofano... Postęp jest jednak bezlitosny i w czerwcu Sąd w UK upoważniła lekarzy do przeprowadzenia przymusowej aborcji na będącej w 22. tygodniu ciąży dorosłej katoliczce z Nigerii, pomimo jej sprzeciwu oraz sprzeciwu jej matki. Jak pisze sędzia Nathalie Lieven w uzasadnieniu wyroku z 21 czerwca: "jest w pełni świadoma faktu, nakazanie kobiecie przez państwo przerwania ciąży, gdy wydaje się, że ona tego nie chce, jest ogromną ingerencją". PS/ Dzieci, które rodzą się w szpitalu uniwersyteckim w Londynie w 23. tygodniu ciąży mają nawet 70 proc. szans na przeżycie.
Maria Blaszczyk2019.06.22 23:21
To bardzo skomplikowana etycznie kwestia, ale Ty pominąłeś najważniejszą informację. Kobieta jest w takim stopniu niepełnosprawna umysłowo, ze nie jest w stanie zrozumieć, czym jest ciąża, czym jest dziecko i czym jest poród. Więc jej sprzeciw nie może być uznany za "świadomy" - ponieważ ona nie rozumie, o co chodzi. Dodatkowo ta kobieta cierpi z powodu zaburzeń nastroju - a w takim wypadku poród zawsze obciążony jest dodatkowym ryzykiem dla zdrowia matki. Szczególnie, że przecież nie mogłaby dziecka zatrzymać. Decyzję musiał więc podjąć sąd - i nie ma żadnych podstaw by uznać, że nie kierował się dobrem tej kobiety. Wręcz przeciwnie.
Zerr02019.06.23 18:39
Sąd absolutnie kierował się doktryną rasistowską i doktryną wyższości kastowej. Brednie o 'dobru kobiety' należy zakwalifikować jako szczególną zuchwałość przestępcy. Stan umysłowy matki jest tu kompletnie bez znaczenia. Wykonanie 'aborcji' w tym wieku jest Morderstwem Pierwszego Stopnia, bez jakichkolwiek okoliczności łagodzących, a jedyną mozliwą do zasądzenia karą jest maksymalna kara przewidziana w Zakonie. Niech sie Bóg nad nimi ulituje!
zboczony kazirodek2019.06.22 15:36
przymusowa eutanazja dla lewicowych fekali...psl,razem,wiosna wraz z naczelnym pedalem....
Mateusz2019.06.22 15:17
''Po wyborach do polskiego parlamentu będą działać na rzecz ułatwienia mordowania nienarodzonych dzieci.'' Świetny przykład flondziarskiej manipulacji, już sobie to wyobrażam, jak ''lewaki'' będą biegać z bronią białą, i przeprowadzać aborcję na każdej ciężarnej kobiecie, oczywiście razem z pastorami protestanckimi będą udzielać przed ''morderstwem'' nieważnego chrztu, (Bo jak powszechnie wiadomo katolicyzm ma monopol na chrześcijaństwo) w celu zasilenia szeregów piekła na zlecenia samego szatana, który gardzi ludźmi.
JONASIK2019.06.22 15:11
Lewica nie tylko chce rozpowszechnić w Polsce mordowanie dzieci, ale też ich rytualne zjadanie. Robienie z nich macy, naanów i innych pumperniklów. Lewica to kanibaleeeeee!!!!
edi2019.06.22 14:50
TYLKO LUDZIE OPĘTANI CHCĄ ZABIJAĆ DZIECI - NIE ROZUMIEM TYCH LEWAKÓW - A DLACZEGO NIE URODZIĆ I ODDAĆ DO ADOPCJI - TAK WIELE RODZIN CZEKA ABY ADOPTOWAĆ DZIECKO !
Gnostyk2019.06.22 15:08
Pis tak samo popiera aborcje w pewnych sytuacjach. Różni się od lewactwa, w tej kwestii, tylko stopniem radykalizmu!
Agnieszka2019.06.22 15:17
Według badań CBOS częściej na aborcję decydują się kobiety o poglądach prawicowych niż tak zwane lewaczki. http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19876946,lewaczki-chca-aborcji-ale-kto-czesciej-jej-dokonuje-wyniki.html A jeśli chodzi o chęć adoptowania dzieci, to te upośledzone, z ZD nie mają żadnych szans na adopcję. Przez ostatnie dwa lata z mojego ośrodka nie przygarnięto ani jednego dziecka. Wcześniej dzieci najczęściej wędrowały do rodzin z Francji, Szwajcarii, Niemiec, ale rząd zakazał adopcji zagranicznych, więc biedne dzieci pewnie mają dożywocie w placówkach.
Zerr02019.06.22 18:02
"Wnioski" z tego badania są jawnie zafałszowane. To nie "kobiety o poglądach prawicowych", tylko kobiety STARSZE, te które z latami zmądrzały, albo miały przez lata więcej 'okazji', albo zrobiły To za PRLu. "wśród praktykujących kilka razy w tygodniu do przerwania ciąży przyznało się 28%" - a kto praktykuje kilka razy w tygodniu? Emerytki. Jak widzisz, jeśli ktoś, CBOS chce kłamać statystyką, nic go nie powstrzyma oprócz tęgiego kija. Nie pozwalajmy sie robic w konia.
Agnieszka2019.06.22 18:21
Wszystkie badania i wnioski, które nie pasują do Twojej jedynie słusznej teorii są zafałszowane. To zawsze ucina rozmowę z Toba. Później już zaczynasz pisać o sobie w liczbie mnogiej. To co wy Zerro robicie dla tych niechcianych dzieci?
Zerr02019.06.22 19:05
Nie ma żadnej mojej "jedynej słusznej teorii". Po prostu wykazałem, że to co napisała Gazeta.pl jest po prostu kłamstwem mającym na celu poniżenie "kobiet o poglądach prawicowych". W liczbie mnogiej zaś nie pisałem o sobie, a o nas wszystkich czytających gazeta.pl. My wszyscy, i ja i ty i reszta tutejszych nie powinniśmy dawać się robić w konia - zarówno manipulantom z gazeta.pl jak i manipulantom propisiackim z innych medriów.
anonim2019.06.22 20:34
Ale milczysz ZerrO i nie odpowiadasz na pytanie "To co wy Zerro robicie dla tych niechcianych dzieci?"
Zerr02019.06.22 21:11
A co by cie usatysfakcjonowało, hipokryto?
Klara K.2019.06.23 23:09
Aga ! Nie biedne dzieci ! Tam za granicą były biedniejsze ! A co nie wiesz, że często wpadały tam w łapy pedofili?? To głośne było! Dobrze, że zakazał rząd!
Agnieszka2019.06.24 4:18
Powtarzasz jakieś bzdury.Rodziny zagraniczne były sprawdzane bardziej niż polskie. Z wieloma mamy kontakt, odwiedzają nas z dziećmi. Najbiedniejsze, bo bez miłości są dzieci w placówkach.
Jaroslaw2019.06.24 22:29
Ale są wyjątki, pisali o tym i w TV było! A czemu nie dajecie do Rodzin Zastępczych!? Wiem , bo mam z nimi do czynienia!
Sariel2019.06.22 16:26
Gdyby tak wiele rodzin czekało, aby adoptować dziecko, nie byłoby przepełnionych domów dziecka z dziećmi, które często wychodzą stamtąd dopiero po ukończeniu 18 lat No chyba, że chcesz pozwolić na adopcję dzieci przez pary jednopłciowe, wtedy faktycznie problem będzie mniejszy ;)
Zerr02019.06.22 19:18
Skąd się tacy niekumaci biorą? Dzieci z uregulowaną sytuacja prawną, takich które można adoptować, jest bardzo mało.
Agnieszka2019.06.22 19:25
Ależ nie, jest dużo, tylko one nie są idealne. Bo i koszyk genetyczny nie ten, obniżony sprawność intelektualna, fas alkoholowy, albo warunek, że trzeba adoptować rodzeństwo. Mało jest też niemowlaczków, a te mają największą szansę na adopcję. Poza tym nasze prorodzinne państwo bardzo utrudnia procedury adopcyjne. Chociażby wykluczanie przez warunki lokalowe. Dziecko musi mieć zapewniony samodzielny pokój.
Zerr02019.06.22 19:43
Nie uważam tego państwa za swoje. Biurokracja to zaraza
wania bolszewik2019.06.23 6:06
"Nie uwazam tego panstwa za swoje".Kim wiec jestes? Jezeli to panstwo nie jest Twoje to wy...laj do swojego.
Klara K.2019.06.23 23:21
Agnieszko dz.! A dlaczego piszesz tylko o adopcji? Tam , gdzie myślę, że pracujesz , to nie tylko daje sie do adopcji ! Przecież oddaje się też do Rodziny Zastępczej ! Rodzice mogą wziąć i na ten cel na każde dziecko otrzymują dość pokaźną kwotę z budżetu powiatu , czy miasta wojewódzkiego ! U nas jedna z rodzin ma 3 swoich dzieci, prawie dorosłych i wzięła 4 w rodzinę zastępczą! Tworzą fajną rodzinę ! Mają po kilka tys. na dziecko! Wiem, bo ich znam!
Agnieszka2019.06.24 4:23
I w swojej naiwności myślisz, że dzieci z z czterokończynowym porażeniem mózgowym, takie które potrzebują pomocy nawet przy przełykaniu śliny, albo z innymi upośledzeniami są rozchwytywane jak ciepłe bułeczki? Koszt ich rehabilitacji i terapii znacznie przewyższa kwotę, jaka by szła za nim do rodziny zastępczej. Nie ma chętnych na takie dzieci.
Foster2019.06.23 7:53
Nie wiesz co piszesz - kto zechce adoptować uszkodzony i zdeformowany płód ?
VIVA GEN. FRANCO !!!2019.06.22 14:47
VIVA GEN. FRANCO !!! VIVA POGROMCA BOLSZEWIZMU !!! VIVA POGROMCA HAHNÓW, GOLDBERGÓW, BLUMSZTAJNÓW !!!
Jam jest Albert, jestem idiotą oszczanym.2019.06.22 14:44
Jestem Albert i jestem idiotą. Jestem Albert i jestem oszczany. Pisze długie "nicki" w nadziei, że ktoś przeczyta. Jam jest Albert, jestem idiotą oszczanym.
skopiowane z JAMA2019.06.22 16:53
Seriously? What is the point of writing down that particular sentence using „proper” English? Speaking for myself I do prefer American English. I hope you don't mind.
???2019.06.22 17:12
leave it alone asswipe no matter what and how your "ynglysz" is shitty get that through your thick skull you have no clue about American English you're not here, your ass-wiping business is well... let me guess... krautland, swensonland .. there polack-slaves asswipers making the life-changing careers watch the US western, you'll get an American lingo always wash your hands .. shit sticks to your fingers and there you have it ... shitty everthing see you when see you
aspiring educationalist2019.06.22 20:03
Actually, the proper form ought to be "pollack" not "polack".
got that douchebag? 2019.06.23 2:20
https://www.google.com/search?client=firefox-b-1-d&q=polack https://en.wikipedia.org/wiki/Pollack https://www.urbandictionary.com/define.php?term=asshole https://www.urbandictionary.com/define.php?term=eat%20shit%20and%20die
z Bródna2019.06.22 14:42
"Humanitarna oświecona Europa" Aborcja na żądanie na pięć minut przed naturalym porodem, kara śmierci jest niehumanitarna, nieeuropejska, nieludzka. Brevik morduje kilkadziesiąt młodych ludzi i dostaje 21 lat więzienia w klimatyzowanej celi z internetem. Agnieszki, kalinki, Urszule, Maryśki, stare larwy jehowe, które jeszcze nie tak dawno dawały doopy sekretarzom gminnym, polewały im "stoliczną", dzisiaj to moralistki. Nie "ślicznotki" - jak byłyście tak i będzie w czworakach moralnych, bolszewickich, nowohuckich.
skopiowane z JAMA2019.06.22 16:52
"stare larwy jehowe" Słoneczko przygrzało za bardzo Słowiczka?
kapiszon Kaczynskiego2019.06.22 21:11
Słowiczka? To stary wyleniały kocur. Coś mu się pierd.... we łbie. A co będzie jak przyjdą zapowiadane upały. I smród większy będzie i miauczenie.
KlerChceSzerszegoDostępuDoPupeczekMinistrantów2019.06.22 14:33
Bezrobotny Bodakowski jest wykopywany przez organizatorów z marszów prawicowych oszołomów. Nie ma chyba bardziej dobitnego świadectwa na chorobę psychiczną.
Francisco Franco to faszystowska szmata2019.06.22 14:35
Już go nawet prawactwo ma dosyć.
Thomas2019.06.23 19:15
Precz z komuną ! ! !
Francisco Franco to faszystowska szmata2019.06.22 14:32
Jesteś ścierwem, Bodakowski.
anonim2019.06.22 14:26
Dureń
Agnieszka2019.06.22 14:22
15 razy w tekście użyty zwrot "nienarodzone dzieci" . Panie Bodakowski, napisanie czegoś poprawnie stylistycznie to umiejętność wczesnolicealna, litości! Miej szacunek do czytelników.
Jadwiga2019.06.23 3:07
Blad jest oczywisty, ale mam nadzieje, ze zrozumiala Pani tekst mimo wszystko.
xkjlw2019.06.23 8:00
Tak się czepiają polonistki żeby nie powtarzać a potem wychodzi niezrozumiały tekst. Jak się pisze np. o ptakach to trzeba używać słowa ptatak a nie jakiegoś bliskoznacznego. Jak się pisze o nienarodzonych dzieciach to trzeba i 15 razy użyć tego słowa zamiast zarodek czy płód bo to znaczy trochę co innego.
Agnieszka2019.06.23 8:35
Zarodek – osobnik roślinny lub zwierzęcy (także ludzki) we wczesnym etapie rozwoju zwanym okresem zarodkowym. Płód – zarodek ssaków, w tym człowieka, od chwili zakończenia się okresu zarodkowego do chwili urodzenia. Ludzki zarodek osiąga stadium płodu w 11. tygodniu ciąży i rozpoczyna okres płodowy. Czyli w sumie można stosować zamiennie, a wtedy tekst będzie czytelniejszy.
Klara K.2019.06.23 23:02
Co ty Aga !? Przecież tu chodzi o rzecz, a ty się stylistyki czepiasz? To nie zmieni postaci rzeczy ! Ot, dała głos!
Moni2019.06.22 14:16
Już w tych wyborach Polacy abortują tych, którzy w historii Polski i życiu codziennym są niepotrzebni i szkodliwi.
tomasz2019.06.23 10:06
Moni dzieci nie narodzone maja prawo do życia. SLD PSL i in przystawki nie powinny mieć prawa do decydowania o życiu. Miejsce takich jest na śmietniku tylko jest jedyna rada. Inaczej będzie dramat wielu niewinnych istot które w większości są zdrowe. Dlatego Szanowne panie nie dajcie się omotać tym środowiskom które wam wmawiają że trzeba zabijać nie chcecie dzieci oddajcie do adopcji. Miejsce SLD PSLi innych przystawek lewicowych jest w piekle.
anonim2019.06.22 14:13
W pośredniaku byłeś?
polak2019.06.23 10:51
powinni zacząć od mordowania swoich dzieci jak im nie pasują do mieszkania i mordować swych ojców, dziadków ,bo są starzy-- ciekawe który z tych skur,,,,,,,,,nów to zacznie robić ??