23.02.21, 16:46Fot. screenshot - YouTube

S. Michaela Pawlik: Bóg objawił się w jednej religii! Reszta jest wymysłem człowieka

Komentarze

teresa2021.02.27 20:39
Dziękujemy Siostro. Siostry wiedza i wiele lat życia na Wschodzie budzi szacunek. Zawsze mówiłam studentom - czym się ekscytujecie, gdzie nie ma wiary w Pana Boga i nie ma pojęcia osoby, tam zawsze kończy się na unicestwieniu człowieka i zniszczeniu cywilizacji.
brat Stefaneo Jóźfix2021.02.25 14:54
Będę się za siostrę modlił. Do Shivy który jest jedynym Bogiem chociaż jest tylko emanacją absolutu. Pozdro i z fartem.
Darek2021.02.25 7:34
Bóg objawił się żydom. Ale potem ich odrzucił i teraz każdy kto wykonuje wolę Boga może być jego wybranym.
Mirek2021.02.24 14:16
Judaizm to religia oszustów . Islam jest religią mordu . Prawosławie jest religią państwową . Jedyna religia która prowadzi każdego człowieka niezależnie od narodowości czy koloru skóry do Boga jest religia rzymsko-katolicka .
Darek2021.02.24 14:55
Katolicyzm jest religią mordów tak samo jak powyższe - choć fakt katolicy wymordowali więcej ludzi niż protestanci i muzułmanie razem wzięci - w mordowaniu są wybitni.
kaka2021.02.24 15:59
A ty tluku nieuku--dane ONZ-CO ROKU MORDOWANE JEST 130 000 CHRZESCIJAN -OBECNIE TYLKO CHRZESCIJANIE SA DYSKRYMINOWANI---ROZUMIESZ TO NIUKU!
Darek2021.02.24 17:06
Pomijając fakt że "obecnie" to tylko moment w historii i w sumie to by była choć minimalna sprawiedliwość dziejowa to tłuku nieuku chrześcijanie stanowią pewien istotny ale tylko odsetek prześladowanych na tle religijnym. Sami tylko Ujgurowie w Chinach to milion ofiar rocznie a zapewniam że z chrześcijanami nie mają nic wspólnego - nie wspominając o setkach tysięcy muzułmanów.
Anonim2021.02.24 23:55
"sprawiedliwość dziejowa" ? Powiało Leninem z mauzoleum.
kaka2021.02.25 8:51
.......nie wspominajac o setkach tysiecy muzulmanow------no no niezla masz jajecznice darus w glowie.Jaka karkolomna umyslowo analize zastosujesz aby wykazac ze to chrzescijanie morduja te setki tysiecy muzulmanow??????A tluku ile miljardow dzieci jest skrobane---TO NIE OFIARY BO TO NIE LUDZIE? TAK? zycze zdrowia psychicznego!
Darek2021.02.25 13:22
Naucz się czytać analfabeto!
Anonim2021.02.26 6:21
kaka, miliardów dzieci?? Chcesz powiedzieć że każda kobieta co roku skrobie się kilkanaście razy?? Wiesz że ponad połowa ciąży kończy się poronieniem bo organizm kobiety sam pozbywa się płodu z wadą?? Dobra, mniejsza w to. Nazywasz innych nieukami choć sam nie potrafisz nawet poprawnie napisać tego słowa, jak i kilku innych (nie piszemy miljard a miliard). Jest temat o tym ile ludzi danego wyznania ginie co roku a Ty nagle zjeżdżasz na inny temat. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Po prostu nie potrafisz zaakceptować tego że Chrześcijaństwo przez ostatnie 2 tys lat doprowadziło do ogromnej ilości mordów i te 130 tys to jest nic. Nie tylko Chrześcijanie są prześladowani. W Indiach we wschodnich regionach, ginie nieco ponad 500 tys ludzi rocznie, ze względu na to że wyznają hinduizm, bo mordują ich islamiści. Chrześcijaństwo jest jedyną religią ze względu na którą się kogoś prześladuje?? Wiesz że w Japonii zabroniony jest Islam? I jest to jedyna religia której nie można tam wyznawać? Wiesz co zrobił mój ojciec "katolik" który co tydzień zasuwa do kościoła, codziennie się modli, co dwa tygodnie chodzi do spowiedzi? Wyklął mnie, wyrzucił z domu gdy miałem 17 lat i pobił, bo zmieniłem wyznanie z Katolicyzmu na Protestantyzm, bo nie zgadzam się z wieloma rzeczami w Katolicyzmie. Tym bardziej gdy jako niepełnosprawny widzę jak "katolicy" mi ubliżają. Religia miłości... Szczególnie teksty "schowaj pani to, kalekami nie ma co się chwalić, takich trzyma się w pokoju" z ust osoby która jest Katolikiem, mnie zachęciły do zmiany wyznania. Zresztą nawet ksiądz traktował mnie jak coś a nie kogoś :)
***2021.02.24 20:35
Jakbyś za te kłamstwa, stanął przed sądem, to byś prędzej osrał swoje gacie, niż udowodnił że to prawda.
ale której?2021.02.24 12:03
ale której?
W Islamie się objawił.2021.02.24 12:55
Tylko Islam jest właściwym sposobem oddawania czci Bogu. Reszta religii to wymysł człowieka.
Anonim2021.02.24 23:56
Przez świętą wojnę ?
Anonim2021.07.2 21:36
Masz na myśli tego proroka co zadawał się ze swoją 6 letnią "żoną" że tak powiem delikatnie, zewnętrznie, a od 9 roku życia już normalnie? I który swoją religię poniósł dalej dzięki temu, że krótko mówiąc pozabijał swoich przeciwników korzystając z pomocy zbrojnej m.in. swojej rodziny. Niezłe początki jak dla religii. W sumie, kto powiedział, że każda religia ma szerzyć miłość. Religia to tylko sposób na życie.
Józef2021.02.24 9:52
Bóg objawił się wyłącznie w Jezusie Chrystusie jako Zbawiciel. W żadnej religii, w żadnym kościele, lecz wyłącznie o osobie Bożego Syna. Jezus Mówi: "Kto mnie widział, widział Ojca..." Jan 14:9 W innym miejscu: „Czy nie wierzysz, że jestem w Ojcu, a Ojciec we mnie? Słowa, które do was mówię, nie od siebie mówię, ale Ojciec, który jest we mnie, wykonuje dzieła swoje.” Jan 14:10 Każdy, kto rozpoznał Jezusa jako Bożego Syna, jako Zbawiciela, rozpoznał też Ojca jako jedynego Boga. Nie jest to zależne od tej czy innej kościelnej struktury. Natomiast taki kościół, który sobie przypisuje wyłączność do tego objawienia, z pewnością jest instytucją zwiedzioną, sekciarską, wchodzącą między Boga a ludzi. Tak manifestuje się antychryst.
ks. Ucho2021.02.24 10:01
Był sobie jeden kanonik w Krakowskiej Diecezji, był pobożny i cnotliwy, na ministranta nawet nie spojrzał, miał gosposię lubieżną i chętną, ale ta gosposia go też zostawiła, co on to nie miał, kiedy jego gosposia uciekła z pieniędzmi ze skarbonki z kościelnym. I ten kanonik na stare lata wziął się za studiowanie świętego Augustyna, o którym mówią że należy do Doktorów i Ojców Kościoła. No i doczytał się że kto wierzy w Antypody, ma być przeklęty. To zawołał nową gosposię i powiada: "Słuchajcie no Anielakowa, wyście mi mówili że wasz syn jest ślusarzem mechanikiem i wyjechał do Australii. To on byłby na antypodach, a święty Augustyn nakazuje, by każdy kto wierzy w Antypody był przeklęty". "Ależ księże proboszczu"- babina na to- "przecież syn posyła mi z Australii listy i pieniądze!". "Słuchajcie Anielakowa, to jest omam diabelski"- mówi na to ksiądz kanonik-"żadna Australia wedle świętego Augustyna nie istnieje, to Antychryst was mami i kusi". W niedzielę wyklął ją z ambony i zapewniał że Australia nie istnieje, bo tak twierdzi święty Augustyn. Więc ksiądz biskup wprost z ambony musiał księdza kanonika zabrać do szpitala na leczenie. U urszulanek mają w klasztorze buteleczkę z mlekiem Panny Marii, którym karmiła Jezuska, wystarczy tą buteleczkę przyłożyć w chore miejsce a ból ucieka gdzie pieprz rośnie. Niestety kanonika nigdy nie wyleczono z obsesji uważał do końca życia że Australia nie istnieje, że są to zwidy szatana...
Lucifer Morningstar2021.02.24 15:33
Parafraza anegdoty z "Przygód dobrego wojaka Szwejka" Haszka.
Maciej Piwowar2021.02.24 10:02
@ Józef NAJWAŻNIEJSZE dokonanie Jezusa to ODKUPIENIE GRZECHU PIERWORODNEGO ,oraz Nauka o Drodze do Wiekuistego.Pamiętaj Człowiek-Adam Zgrzeszył ,Jezus-Człowiek Grzech Odkupił.Wiedz że Ludzie są Synami Adama ,a Adam to DZIEŁO Wiekuistego.Dlatego KAŻDY Człowiek ma prawo do Tytułu Syn Boga Wiekuistego
Jedyną właściwą religią jest Islam2021.02.24 9:51
reszta to wymysł człowieka.
Henry2021.02.24 10:04
Islam jest wymysłem człowieka, który Koran spisał niby na polecenie archanioła Gabriela. Kto to sprawdzi????? Natomiast Nasz Ojciec Przedwieczny osobiście obcował wśród Izraelitów podczas ucieczki z Egiptu, a Jezus Chrystus Jego Syn osobiście nauczał praw bożych. Różnica kolosalna!!!!!
Hyhyhy2021.02.24 12:25
Różnica jest zdecydowanie kolosalna, bo Mahomet był postacią historyczną, a na obecność Żydów w Egipcie i ich ucieczkę nie ma ŻADNYCH HISTORYCZNYCH DOWODÓW. Autorzy Biblii nawet się nie pokusili o podanie imienia faraona, który miał niby prześladować Mojżesza i jego ziomków. Pisma egipskie też o tym milczą. Przypadek?
Darek2021.02.24 15:47
Brak jakichkolwiek śladów archeologicznych pobytu Izraelitów w Egipcie stanowi dowód na to, że to zdarzenie nigdy nie miało miejsca - przynajmniej odnośnie Izraelitów, być może historia została ukradziona jak wiele innych wątków z historii innego narodu - nie byłby to wyjątek wszak Księga Psalmów pełna jest kradzionych tekstów z zamianą imienia Boga i kultury.
Daro2021.02.24 14:32
Polecam wyklady Davida Wooda o islamie, masa muzumanów odrzucila islam dowiadujac sie o swojej religii, i o Mahomecie.
Darek2021.02.24 14:56
Podobnie jak katolicy.
KAKA2021.02.24 16:04
Abys cymbale mowil o islamie wypadaloby poczytac koran--a tam ani sladu sakrum jak u chrzescijan---KORAN ZACZYNA SIE OD OPISU KROWY--JAK KROWA WYGLADA--TY BYKU!
Darek2021.02.24 17:13
Sam żeś cymbał i nieuk - Koran nie zaczyna się od opisu krowy, choć krowa występuje w drugiej ze 114 sur gdzie jest opis jak Mojżesz składa ofiarę całopalną z wołu - zbieżny zresztą z opisem biblijnym, gdzie opisano tę samą krowę przecież.
Albert2021.02.24 9:46
W takim razie jedynym prawdziwym bogiem jest Mitra, bo chrześcijańśtwo to tylko nieudolna kopia mitraizmu.
Maciej Piwowar2021.02.24 9:57
@ Albert I tak i NIE. BO KAŻDA RELIGIA ,,PODKRADA" NIEKTÓRE POMYSŁY.Każda Religia Monoteistyczna odwołuje się ŚWIADOMIE lub Nie do Egipskiej Religi--KULTU ATONA ,lub Judaizmu. Mnogość ,,bogów" jest Zastąpiona Aniołami ,Wysłannikami ,ITD,czyli pomocnikami Boga.
Palindrom2021.02.24 10:44
…łącznie z Golgotą i Zmartwychwstaniem?
Darek2021.02.24 11:36
Oczywiście że łącznie, nawet chrzest pochodzi z kultu Mitry - ale należy pamiętać że chrześcijaństwo to religia synkretyczna, której kształt i dogmaty zmieniały się przez wieki, choć z grubsza biorąc nabiera pewnej spójności w pierwszej połowie wieku XV i aż do lat 30-tych wieku XX wiele zmian nie wprowadzano. Jednak prócz Mitraizmu czerpie pełnymi garściami z kultu Atona Królowej Niebios Izydy z dzieciątkiem Horus i zmartwychwstania ojca Horusa - Ozyrysa. Pierwsze kościoły chrześcijańskie były przerobionymi świątyniami Izydy stąd egipską królową niebios matkę boską z dzieciątkiem Horus zastąpiła Matka Boska z dzieciątkiem Jezus a że tytuł królowej niebios był w tych świątyniach Izydy już wykuty w marmurze to nowa Matka Boska przejęła i ten tytuł, choć spadkobierczyni nie miała już ani rogów ani skrzydeł, za to tarczę słoneczną zmieniono na aureolę.
Albert2021.02.24 11:50
Faktycznie, o kulcie Atona nie pomyślałem, muszę trochę doczytać o nim i odświeżyć temat. Za resztę leci plusik.
Jarek2021.02.24 12:03
Darek, za mądrze piszesz jak na ten portal. Plusik ode mnie - ubiegłeś mnie :-)
Maciej Piwowar2021.02.24 9:41
@ Anonim MASZ DUŻO RACJI.>>>WIARA JEST WIECZNA,BO NIE MA BOGA PONAD DAWCE ŻYCIA DLA WSZECHŚWIATA. Oraz są Nauczyciele- Prorocy Twórcy ,,Dróg do Boga zwanymi Religiami,(określani Synami Boga). Ludzkość zapomina że Ojcem Ludzkości to Adam ,DZIEŁO BOGA. I dlatego Ludzie mają prawo do Tytułu Synowie Boga.
Anonim2021.02.24 9:26
Niektórzy duchowni jak JP2 mieli w sobie takie ciepło! Ale ta baba to aż odstrasza!
Anonim2021.02.24 9:14
Jestem w 100% pewny ze żadna osoba która tutaj komentuje nienawistne komentarze nie wysłuchała siostry do końca a wiec ich ocena jest tym o co chętnie oskarżają strone przeciwną - uprzedzeniem. Siostra nie musi byc ekspertem, może nawet jej konkluzja pozostrawia sporo do życzenia to warto posłuchac zanim sie wygłosi krytyke. Komentarze tutaj nie sa krytyką tylko upustem nienawiści i agresji do wierzących tak jakby tylko oni czynili absolutne tezy. Każda religia wyklucza inne i ateizm tez wyklucza teizm. To nie jest nic bardziej radykalnego
Darek2021.02.24 11:45
Czy moje komentarze też zaliczasz do kategorii "nienawistnych" jako wszelką krytykę tej biednej kobiety? Jeżeli tak to muszę Cię zmartwić i tu się mylisz, wysłuchałem tego quasi wykładu bardzo uważnie drugiej części nawet dwukrotnie. Fascynujące jest jak ludzki umysł potrafi sobie racjonalizować pewne rzeczy - ta pani na przykład ma problem z tym że bóg hinduski kradnie serek i uwodzi kobiety - no bo przecież prawdziwy bóg się takimi rzeczami brzydzi, ale jak Bóg biblijny dokonuje ludobójstwa, nakazuje wykonanie niezliczonych rzezi, pochwala gwałty, zabójstwa, sam unicestwia niemal całą ludzkość w tym niewinne kobiety w ciąży, dzieci w tym nienarodzone płody, rodzinę Hioba, namawia Abrahama do dzieciobójstwa, szerzy rasizm, ksenofobię i inne okropności, to ta sama pani nie ma z tym problemu. Definiuje dobro jako przestrzeganie przykazań Bożych, sama należąc do sekty, która 20% z tych przykazań sobie samowolnie odrzuciła.
Jarek2021.02.24 12:11
Wszystko przez dogmaty i tradycję KK. Tradycję uznano dogmatem na równi z Biblią, wbrew temu co sam Chrystus mówił o tradycji. Mk 7. 6 "Odpowiedział im: «Słusznie prorok Izajasz powiedział o was, obłudnikach, jak jest napisane: Ten lud czci Mnie wargami, lecz sercem swym daleko jest ode Mnie. Ale czci Mnie na próżno, ucząc zasad podanych przez ludzi. Uchyliliście przykazanie Boże, a trzymacie się ludzkiej tradycji, ». I mówił do nich: «Umiecie dobrze uchylać przykazanie Boże, aby swoją tradycję zachować." Już tu pisałem, znam kilku kapłanów, jeden profesor, którzy zrzucili sutannę po opublikowaniu przez Benedykta XVI Dominus Iesus. Nic nowego, co nie zostało już wcześniej ogłoszone dogmatem, ale niweczy ekumeniczny trud JPII.
Grizzly™️2021.02.24 8:55
Bredzenia zwariowanej wiedźmy, a ciemny lud to kupuje. JBĆ KLR!
Grizzly2021.02.24 9:37
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka! Won tęczowy szmaciarzu!
Grizzly™️2021.02.24 10:00
Cmoknij mnie w rowa.
Grizzly2021.02.24 10:08
Won tęczowa mendo!
Po 11 ....2021.02.24 8:39
A zatem Michaela Pawlik jest ateistką. Nie wierzy w tysiące bogów, w których wierzą, albo wierzyły miliony wiernych. Jest w stosunku do tych bogów totalną ateistką. Wprawdzie marudzi coś o jednym do którego ma inny stosunek, ale przy tak totalnym ateizmie jeden bóg w tę czy w tamtą stronę, nie robi różnicy. Ateistka jak malowana.
Anonim2021.02.24 9:10
Manipulacja! Ateista nie wierzy w żadnego Boga. Sprawdź definicje którą używasz a nie posługujesz się pseudoargumentami z racjonalista.pl
Troll2021.02.24 9:30
Masz racje, trzeba powiedziec, ze jest poganka
Schopenhauer2021.02.24 8:23
Religia jest jedynym środkiem, aby surowym zmysłom i niezgrabnemu umysłowi pogrążonego w pospolitości i materialnej pracy tłumu oznajmić i dać odczuć głębokie znaczenie bytu. Albowiem człowiek taki, jaki z reguły jest, nie ma pierwotnie zmysłu do niczego innego oprócz potrzeb i żądz fizycznych, następnie dopiero domaga się trochę rozrywki i zabawy. Twórcy religii i filozofowie na to przychodzą na świat, by człowieka z odrętwienia otrząsnąć i wskazać mu na wzniosłe znaczenie bytu: filozofowie czynią to dla niewielu wybranych, twórcy religii dla wszystkich, dla ludzkości w ogóle. Gdyż ˝filozofami tłum być nie potrafi" mawiał Platon. Religia jest metafizyką ludu; należy mu ją z konieczności zostawić i dlatego na zewnątrz przynajmniej szanować, gdyż odzierać ją z powagi znaczy tyle, co ją odbierać. Jak istnieje poezja ludowa, a w przysłowiach mądrość ludowa, tak samo musi istnieć metafizyka ludowa, albowiem człowiekowi potrzeba koniecznie wytłumaczenia zagadki życia na miarę jego zdolności pojmowania.
Izydor2021.02.24 8:03
I jakimś dziwnym trafem tam gdzie się urodziła akurat była ta jedyna, prawdziwa religia.
Grizzly2021.02.24 6:09
Wystarczy się wsłuchać... Ta kobieta potrzebuje pomocy psychiatrycznej. To straszne że w jej otoczeniu nikt tego nie widzi
Grizzly2021.02.24 7:11
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka!
czekista2021.02.24 3:20
Przeczytalem wszystko i zauwazylem, ze *** ma jakies problemy natury psychicznej. Mysle, ze latwo je okresli specjalista.
tretka2021.02.24 7:54
przecież to nagranie, co tu jest do przeczytania???
czekista2021.02.24 8:02
Czytanie zwiazane jest nieodlacznie z pisaniem. To kazdy czlowiek wie nawet bez ukonczenia szkoly podstawowej. Jak napisalem, ze przeczytalem, to znaczy, ze przeczytalem to co zostalo napisane a nie nagrane. Masz > tretka < jakies problemy ze zrozumieniem tego co czytasz?
Anonim2021.02.24 8:10
Przeciez oprócz tytułu nie ma nic więcej do czytania. Cóż to zatem za sukces ogłaszasz, że przeczytałeś wszytko, czyli raptem tytuł. Dobry specjalista od chorób umysłowych to potrzebny ale tobie.
Darek2021.02.24 8:29
Jemu chodziło o komentarze durniu!
czekista2021.02.24 8:42
Brawo:)
***2021.02.24 20:22
...no...specjalista określi....brawo wy....tumany jedne.
Anonim2021.02.24 0:51
Że to w XXIw są jeszcze tacy ludzie co wierzą w objawienia.
Wawiak2021.02.23 22:41
Biedna stara wariatka, ile zła i nienawiści jest w tej smutnej pani, aż żal patrzeć co dopiero słuchać. Nigdy nie zaznała szczęścia ani miłości i chyba sama sobie całe życie próbuje udowodnić że jej smutny los ma jakiś głębszy sens, że to boży plan. Żal mi takich ludzi, prócz nienawiści nie są zdolni do odczuwania żadnych uczuć.
hehehe2021.02.24 5:17
Jak ulał pasuje do tęczowej gawiedzi :-)
APo2021.02.24 7:20
Komuszy debilek
Janka2021.02.23 22:28
Ten tępy babsztyl wyjaśnił mi czemu Kościół uznał kobiety za istotny niższe od ludzi będące tylko chodzącymi inkubatorami i robotami do sprzątania i gotowania. Po prostu w Kościele takie prymitywy mają i stąd taka kiepska opinia o nas kobietach.
Obserwator2021.02.24 8:12
Ja nie potrzebuje kościoła, żeby wiedzieć, że takie wściekłe suki jak ty stoją niżej nie tylko od mężczyzn, ale nawet od orangutanów dowolnej płci.
Anonim2021.02.23 21:43
A niby dlaczego mamy jej wierzyc?
Obserwator2021.02.24 8:56
A niby dlaczego mamy jej nie wierzyć ?
Anonim2021.02.23 21:27
Wszystko przez dzieło Benedykta XVI - Dominus Iesus. Ten 'papież" dezerter tym "dziełem" zburzył cały trud ekumenizmu JPII. Znam kilku księży, którzy zrzucili sutannę po nazwijmy to wejściu w życie tego dokumentu. Brednie tej kobiety świadczą o zupełnym braku znajomości świata i innych kultur.
Darek2021.02.23 22:18
Czego się spodziewałeś po byłym członku Hitlerjugend i Wehrmachtu?
Fakt2021.02.23 20:51
I tą objawioną religią nie jest katolicyzm. A swoją drogą to Jezus nie utworzył jakąś tam religię. To ludzie sobie stworzyli te religie.
ASTOM2021.02.23 21:45
Katolicyzm jest tylko określeniem POWSZECHNOŚCI Kościoła założonego przez Syna Bożego Jezusa Chrystusa, którego "bramy piekielne nie przemogą". Możesz więc próbować, ale skazany jesteś na POrażkę. Z Bogiem nie wygrasz.
Alelek2021.02.23 22:14
Masz całkowitą rację, nie można wszak wygrać z czym, co nie istnieje :)
melek2021.02.24 7:54
no co ty powiesz..? I tak ci się wydaje ? I że niby twoje widzimisię jest prawdą objawioną, Nasz ty mądrasku...
kaganek oświaty2021.02.24 5:43
Mówisz o tym samym Jezusie, który... przeklął drzewo za to, że nie owocowało w porze kiedy drzewa tego gatunku nie owocują? Mateusz: „Wracając rano do miasta, [Jezus] uczuł głód. A widząc drzewo figowe przy drodze, podszedł ku niemu, lecz nic na nim nie znalazł oprócz liści. I rzekł do niego: «Niechże już nigdy nie rodzi się z ciebie owoc!» I drzewo figowe natychmiast uschło.” (Mt 21,18-19) ewangelista Marek: „…nie znalazł [zaś] nic poza liśćmi, nie była to bowiem pora na figi” (Mk 11,13).
Fakt2021.02.24 8:44
Nie powołuj się na Boga bo mu nie wierzysz. Twoim bogiem jest Maryja. To jej oddajesz największą cześć, która należy się wyłącznie Bogu.
Polak2021.02.23 20:36
To że p. Pawlik się tak ubzdurało to żaden dowód. O Zeusie, M'buko, Światowidzie czy Amateratsu też mówiono że to "jedyni prawdziwi bogowie"
***2021.02.23 20:48
Naprawdę?......a kto mówił? kiedy mówił? gdzie mówił? Podaj jakieś nazwiska, daty.....albo cokolwiek, przedstaw świadków......oooj coś mi się wydaje że, wcześniej się "cioci spoci" niż ty coś tutaj udowodnisz.
Polak2021.02.24 4:51
Biedny sekciarzu, znajdź sobie jakąś lepszą bajeczkę w którą będziesz mógł wierzyć, chrześcijaństwo najwyraźniej za bardzo ci szkodzi.
***2021.02.24 20:18
Czy ty, kanalio masz pojęcie, co to jest sekta...
kaganek oświaty2021.02.24 6:08
@***: 700 lat przed Chrystusem mówił o tym autor Iliady i Odysei, ojciec poezji epickiej - Homer. A dziś mówią to wyznawcy religii pt "Hellenizm". Poczytaj sobie, głąbie, czasem coś więcej poza "Gościem niedzielnym".
***2021.02.24 20:30
....no...." Mity Greckie", i ty do kogoś piszesz tumanie?.....tumanie!
perdylion2021.02.23 20:00
Jaki mamy dowód że Jezus nie miał schizofrenii?
***2021.02.23 20:07
...a jaki mamy dowód, że Ty nie masz.....?
Witam innych OBUDZONYCH!2021.02.23 19:58
Jako jeden z "obudzonych" wiem, że byłem pluskwą, ale swoim godnym pluskwim życiem zasłużyłem sobie na dwie nogi i ręce oraz umiejętność pi e r d olenia głupot w polskom jazykom. Mam nadzieje, że w następnym wcieleniu będę np. artystą włoskim albo amerykańskim astronautą już na Marsie. Tak więc reinkar-srracja istnieje. Ale jak podpadnę Wisznu to będę znowu pluskwą, szczurem albo żydem z pejsami do ziemi. Brrr....!
hehehe2021.02.24 5:21
I jak zginąłeś? Odpluskwianie czy kapeć ?
AAAtomek2021.02.23 19:55
Nic o Jodze? :Paradne!
czekista2021.02.24 3:13
ani o Babie Jadze?
Anon2021.02.23 19:51
Nonsens, tak można powiedzieć o każdej religii, a zdanie w incipicie wynika po prostu z pychy....
***2021.02.23 19:57
Nieważne czy można powiedzieć czy nie. Ważne, czy jest prawdziwe czy nie jest. Czy Twoje pisanie nie wynika czasem z pychy, którą tak ochoczo zarzucasz innym? Przecież nic nie wiesz na ten temat.
Obudzony2021.02.23 19:41
Ta kobieta uznaje się za lepszą od innych. Ta kobieta nie odrobiła lekcji równości. Na szczęście mamy czasy ostateczne. Upadnie wszystko co zbudowane jest na kłamstwie. Upadną religie. A prawda ujrzy światło dzienne. Wszyscy ludzie na świecie są dziećmi jednego Boga. Bóg jest tylko jeden. Nie żyjemy tylko raz. Jedno życie to bzdura. Reinkarnacja istnieje.
Śpiący2021.02.23 20:28
Równość sobie możesz .... dobrze wiesz co i gdzie
hehehe2021.02.24 5:23
Ci co dawali światu "lekcje równości" wymordowali najwięcej istnień ludzkich w historii.
Ale2021.02.23 19:33
bzdura, a ziemia jest płaska. Dogmaty i tradycja KK.
Norbert2021.02.23 19:31
obejrzałem 25 sekund i już mi się dalej nie chce, wybaczcie. Szkoda czasu to trwa ponad godzinę, wolę obejrzeć jakiś kryminał
Aldona2021.02.23 19:20
Właśnie za takie bzdury powinni jej przedstawić zarzuty za zniesławienie i dyskryminację innych religii. Jej religia jest lepsza niż innych. Już całkiem im się poprzewracało w głowach
Stary Bolszewik Anonim2021.02.23 19:28
Bardzo słusznie. Zwłaszcza dyskryminacja jedynie słusznej religii marksistowskiej: Lenin - bóg, partia - nieomylna, aborcja jako przykazanie wiary, pedalstwo - drugie przykazanie wiary itd. Do łagru babę! Rozstrzelać.
***2021.02.23 19:39
Może jednak to Tobie się przewróciło w głowie....wydaje ci się, że wszystkie religie są sobie równe?.........." Nie wprzęgajcie się z niewierzącymi w jedno jarzmo*. Cóż bowiem na wspólnego sprawiedliwość z niesprawiedliwością? Albo cóż ma wspólnego światło z ciemnością? Albo jakaż jest wspólnota Chrystusa z Beliarem lub wierzącego z niewiernym? Co wreszcie łączy świątynię Boga z bożkami? Bo my jesteśmy świątynią Boga żywego - według tego, co mówi Bóg:* Zamieszkam z nimi i będę chodził wśród nich, i będę ich Bogiem, a oni będą moim ludem. Przeto wyjdźcie spośród nich i odłączcie się od nich, mówi Pan, i nie tykajcie tego, co nieczyste, a Ja was przyjmę i będę wam Ojcem, a wy będziecie moimi synami i córkami - mówi Pan wszechmogący".
Anonim2021.02.23 19:44
cos ci jest ?
***2021.02.23 19:47
....a tobie?
Tony Hawk2021.02.23 19:47
co ma wspólnego sprawiedliwość z niesprawiedliwością? A co ma PIS ze sprawiedliwością wspólnego wielkie G
***2021.02.23 19:50
Nie znam się na PIS'ie.
do Tony HAwk2021.02.23 19:50
A z prawem co ma? tez wielkie G
Padre Canalio2021.02.23 19:14
Właśnie takie proste babska wbijają konkretne gwoździe w trumnę kościoła. Straszne...
Jawny2021.02.23 19:50
Jesteś, widzę, nieutulony w swym obłudnym żalu... Powyciągaj trochę tych gwoździ.
jle_ffm2021.02.23 18:43
Człowiek jest z natury istotą religijną natomiast ateizm jest czymś nienaturalnym i nielogicznym. Myślę ,że w każdej religii jest jakaś cząstka prawdy , natomiast chrześcijaństwo (które wywodzi się z judaizmu) zawiera pełnię prawdy oraz objawienia się Boga ludziom w osobie Jezusa Chrystusa.
pin2021.02.23 20:15
wiesz z czego ta religijność wynika, z odwiecznego lęku ludzkości, ludzkość aby poradzić sobie z zaburzeniami lękowymi wymyśliła religię, wiarę w cos, kogoś że będzie ja chronił jesli padnie na kolana i przyjmie służebną i ofiarna postawę. Religijnośc wynika z zaburzenie psychicznych
hehehe2021.02.24 5:28
Ja bym to nazwał "z potrzeb psychicznych". Bóg to taka emanacja rodzica w sytuacji gdy człowiek już sam się rodzicem staje a świat wciąż jest ogromny i nie do ogarnięcia.
Po 11 ...2021.02.23 18:35
A ta "zakonnica" to czasem nie jest reinkarnacja Jej Ekscelencji czyli Wiesława Michnikowskiego?
***2021.02.23 19:49
Nie! nie jest........a co?
Anonim2021.02.23 18:33
Ahahaha, dobry dowcip siostruniu! Dawaj następny! 🤣
Ciekawe2021.02.23 18:30
co Bóg na to.
kaka2021.02.23 18:29
Ma wiedze nie tlko ksiazkowa ale praktyczna studjowala na schodzie---rozczarowala sie indyjskimi i n hinskimi nwierzeniami----ma naukowy poglad na sprawy wynawanych religi.
Kaśka2021.02.23 19:23
Gdzie studiowała? na schodach?
Po 11 ...2021.02.23 18:09
"Bóg objawił się w jednej religii! Reszta jest wymysłem człowieka." Obstawiam, że akurat w tej, którą wyznaje S. Michaela Pawlik. Wow, a to ci szczęściara. Tysiące religii, a ona trafiła we właściwą.
Obserwator2021.02.24 8:16
Najważniejsze, że ty nie trafiłeś w żadną. Dzieki temu możemy poczytać twoje wypociny i się z nich posmiać. Bóg jest jednak dobry, bowiem zapewnia nam rozrywkę w postaci takich pajaców jak ty.
matis892021.02.23 18:01
Monoteizm wymyślili Egipcjanie.
Darek2021.02.23 19:54
Dokładnie to Amenhotep IV który przyjął imię Ehn-Aton (Światłość Atona). Jednak niektórzy badacze uważają go za pierwowzór Mojżesza z mitologii żydowskiej. Ehn-Aton jest też prawdziwym autorem Hymnu do Athona, który znajdziemy w Starym Testamencie przepisany żywcem ze zmianą nazwy boga w Księdze Psalmów jako rzekome dzieło króla Dawida. Kościołowi ani Żydom nie udało się zniszczyć oryginału bo nie potrafili czytać hieroglifów i nie mieli pojęcia że on istnieje.
***2021.02.23 20:03
...tak, tak...Ty dalej sobie wmawiaj, że "nie ma Boga". Swoje "mondrości" zachowaj na sąd ostateczny, zobaczysz czy to ci coś w czymś pomoże.
Anonim2021.02.23 20:25
A ty nie masz co robić pożytecznego osądzaj siebie a nie innych
***2021.02.23 20:43
....poważnie??? Co? chciałbyś dalej bezkarnie swoje dyrdymały wypisywać.
Darek2021.02.24 12:02
Istnieje też koncepcja, że kult Mitry był wcześniejszy i Amenhotep IV go po prostu przeszczepił i dostosował do mitologii egipskiej, bardzo dużo zbieżności już na tym etapie było. Judaizm przedrabiniczny nie mógł być wzorcem, bo nie był monoteizmem jeszcze - ówczesna wersja starotestamentowego Boga była jednym z wielu bogów z którymi konkurowała - jedynym monoteizmem który mógł istnieć przed Amenhotepem był właśnie Mitranizm.
Torchwood2021.02.23 17:53
Tak, i jakimś zbiegiem okoliczności to samo mówią przedstawiciele wszystkich religii o swoim bogu. Wszystkie religie i tych religii bogowie są wymysłem ludzi.
Syn sprawiedliwości i zatracenia.2021.02.23 17:52
Zakonnica akurat gówno się zna, Ale tzw. miłość dwóch płci to też fikcja. Cała prawda o miłości seksualnej to przyjaźń po wielu latach pomiędzy panem kochającym za wygląd a niewolnicą, której wszystko jedno ale kocha swoje dzieci. A tzw. Związki oparte na 'kochaniu' za charakter to czyste równouprawnienie czyli feminizm. Świat oparty na takim podejściu to absurd. Mężczyźni boją się być twardzi bo boją się że kobiety będą krzywdzone. W efekcie, jak kiedyś zabijali się za to kto ma być mężem czyli właścicielem kobiety do śmierci, tak teraz zabijają się za to komu ona z łaski swojej odda się na jedną noc, czasem dłużej.
chłopka2021.02.23 17:48
Z tego by wynikało , że Bóg Żydów nie istniał . Oni wszak nie należą do tej samej religii co ta obłąkana siostra . Ma mętne oczy tak jak Macierewicz . Stąd wnioskuję , że jest nie w pełni rozumu .
kaka2021.02.23 18:28
Posluchaj jej wykladow o roznych sektach np o buddyzmie---ma wiedze ze jej do brudnych obcasow nie dorastasz--troche pokory obsrancu!
Anonim2021.02.23 19:25
sama wygląda jak jakas nawiedzona z sekty
Halina2021.02.23 19:27
obsrane to możesz mieć majty i doope trochę kultury też by ci sie niestety przydało
***2021.02.23 19:45
....no ale wiesz, że jak się ma.....to trudno zachować kulturę.
chłopka2021.02.24 9:45
Wiedza nie jest tożsama z rozumem . Komputer czy sztuczna inteligencja też ma wiedzę .Ja nie chodzę w butach na obcasach tylko w buciorach oblepionych błotem z których wyłazi słoma . Sram zaś grzecznie do muszli . Wychodki z serduszkiem to przeżytek . Przyjezdni ( do których pewnikiem należysz ) srali z początku przez żerdkę , dopóki nie nauczyli się odrobiny kultury .
Jeden z drugim powiedz mi2021.02.23 17:43
Ona słucha Bistie Boys…
Szyszkojad2021.02.23 17:27
Polecam ogląda się to jak niezły kabaret...
Syn sprawiedliwości i zatracenia.2021.02.23 17:27
Ci co są gotowi wybaczać za zło im wyrządzone a potępiać za to że ktoś obraził ich boga, nie powinni nigdy sądzić nikogo i żadnej sprawy - gdyż ich sądy to jak danie władzy niewolnikowi który kocha swoje niewolnictwo. Wstawiennictwo takich ludzi u boga to też tylko czcze gadanie po próżnicy.
Twarde Zderzenie z Rzeczywistością2021.02.23 17:26
No tak, według zdewociałej siostry zabijanie ludzi na krzyżu to jest "miłość". A prawdziwa miłość między kobietą a mężczyzną to jest dziwkarstwo... Niesamowite jak niektórzy potrafią być zamknięci we własnym "pudełku".
Syn sprawiedliwości i zatracenia.2021.02.23 17:51
Zakonnica akurat gówno się zna, Ale tzw. miłość dwóch płci to też fikcja. Cała prawda o miłości seksualnej to przyjaźń po wielu latach pomiędzy panem kochającym za wygląd a niewolnicą, której wszystko jedno ale kocha swoje dzieci. A tzw. Związki oparte na 'kochaniu' za charakter to czyste równouprawnienie czyli feminizm. Świat oparty na takim podejściu to absurd. Mężczyźni boją się być twardzi bo boją się że kobiety będą krzywdzone. W efekcie, jak kiedyś zabijali się za to kto ma być mężem czyli właścicielem kobiety do śmierci, tak teraz zabijają się za to komu ona z łaski swojej odda się na jedną noc, czasem dłużej.
Ala2021.02.23 17:21
Dokładnie tak jestjak mówi siostra! Jest ta milion i więcej dowodów, zresztą po owocach widać. Chwała naszemu Panu Bogu, Jego nie da się podrobić, jest zbyt wielki i kochany
alon2021.02.23 17:25
Twój bóg nazywa się »jestjak«?
Niech jego prochy spoczną w pokoju2021.02.23 17:13
Niech siostra opowie, jak człowiek stworzył Boga.
Darek2021.02.23 17:03
Szkoda tej zdewociałej idiotki, gdyby nie sekta mogłaby prowadzić normalne uczciwe życie...
Ciekawy2021.02.23 17:00
doprawdy ciekawe i zabawne
h2021.02.23 16:52
Kobieta a mówi prawdę prosto z mostu bez urządzania dni judaizmu czy islamu
Anonim2021.02.23 16:50
wszystkie to wymysł człowieka