29.11.19, 11:15

Tracimy państwo. Neomarksistowska dyktatura pod rządami PiS

Obrazek pierwszy. Sąd Okręgowy w Warszawie i Sąd Apelacyjny zajmowały się sprawą sporu o opiekę nad dziećmi między rodzicami. Ostatecznie dzieci nie trafiły do ojca, ale do matki. Problem w tym, że matka związała się z 37-letnią kobietą, która twierdzi, że jest mężczyzną i zabiega o "korektę" swojej płci. Sąd Apelacyjny uzasadnił decyzję twierdząc, że... dzieci mają tylko 3 oraz 5 lat, więc nie zainteresują się płciowością "przyjaciela" mamy, a przy okazji - uwaga - nauczą się tolerancji.

 

Obrazek drugi. Prokuratura zamknęła śledztwo ws. Adama Darskiego ps. Nergal. Mężczyzna opublikował na Facebooku zdjęcie, na którym depcze butem obraz Matki Bożej. Prokuratura stwierdziła, że, po pierwsze, wiadomo, iż Nergal jest antykatolicki, więc kto wchodzi na jego profil, wie, czego ma się spodziewać; po drugie, że skoro wizerunek Maryi jest podeptany, to mamy do czynienia z jego zasłonięciem butem (sic!!!) i nie wiadomo, czy jest to na pewno przedmiot kultu religijnego.*

 

Obrazek trzeci. Ze Śląskiego Uniwersytetu Medycznego zwolniono wykładowcę, bo wygłosił referat pt. "Homoseksualizm a zdrowie". Treść nie spodobała się lobby LGBT; rektor pod ich dyktando pracownika wyrzucił.

 

Obrazek czwarty. W Rybniku z wykładem o "tęczowej zarazie" miał wystąpić publicysta Łukasz Karpiel, wiceszef portalu pch24.pl. Do przeciwdziałania wykładowi wezwał homoaktywista Robert Biedroń. Hotel, w którym miało odbyć się spotkanie, został zalany przez bojówki LGBT groźbami. Spotkanie nagle odwołano.

 

Wnioski jakie z tego płyną, są oczywiste:

- sądy i prokuratura w Polsce nie chronią Polaków, ale stają po stronie wrogiej ideologii neomarksistowskiej, zupełnie tak, jak w czasach okupacji sowieckiej broniły ideologii marksistowskiej;

- wolność słowa nie istnieje, bo przemoc środowisk LGBT wystarcza, by zwalniać z pracy przeciwników neomarksizmu czy blokować antyneomarksistowskie wystąpienia;

- rząd kierujący państwem Polaków nie chce lub nie może poradzić sobie z tymi problemami, mimo czterech lat władzy PiS dyktatura antypolskich ideologii jest coraz mocniejsza i coraz bezczelniejsza.

Z dnia na dzień Polacy tracą swoje państwo, oddając je w ręce antychrześcijańskich barbarzyńców, nowych sowietów. W tej sytuacji dla rządu priorytetem nie może być ekonomia; priorytetem musi być bezpardonowa walka z niszczycielami polskości i ochrona naszej tożsamości narodowej.

 

Nic nam po zasobnym portfelu, jeżeli stracimy polskość. Do dzieła. To wojna!

Paweł Chmielewski

*Prokuratura zajmie się ponownie sprawą Darskiego. Mamy nadzieję, że tym razem skutecznie - i bezkarność bluźnierców w Rzeczypospolitej wreszcie się skończy. Oby!

Komentarze

Marek2019.11.30 17:27
Może wam umknęło ale sądy w Polsce są nadal w rekach PO i postkomuny i raczej nie mają nie chcą mieć nic wspólnego z rządami PIS. A kto za to odpowiada? otóz obywatele którzy na tą postkomunę wciąż głosują i bonią tych postkomunistycznych sędziów wszelkimi sposobami.
Otto2019.11.30 11:18
biedroń to wróg, który się nie kryje z tym kim jest i czego chce. pisraelici to wrogowie Polski ukryci, to klamcy mówiacy, ze sa przeciw ale tak naprawdę za. zreszta bliźniacy naczelnicy byli swego czasu nahblizszymi współpracownikami bolka...:) a morawiecki bankster (kto zostaje szefem banku zazwyczaj jest albo żydem albo masonem alb jednym i drugim:)) były doradca tuska też nic nie zrobił jako premier by powsztrzymać lgbt ps a kurski w tvpis promował przed wyborami biedrona i postkomunę sld a marginalizował Konfederację
Luzifer®2019.11.30 7:45
Sie lepiej by zajeli sluzba zdrowia, oswiata i wszystkimi innymi realnymi problemami. LGBT? To "wrog" ? Dla kogo? Wiekszosc ludzi ma to gdzies. Jest rok 2019 i jak ktos chce spac z baba, chlopem lub wszscy razem to wtf? Zmiencie temat bo nudny jest i ludzi juz wqrwia.
celnik2019.11.30 6:24
Czy Polska jest krajem wolnym, suwerennym, czy z jednej strony sterroryzowanym przez homofaszystów z teczowej zarazy - patrz w/w zjawiska, doniesienia medialne o zachowaniach rektorów, naukowców itp a z drugiej przez ultrafaszystowską brukselkę?? Czy Polska jest krajem wolnym, skoro, aby oddać kał lub poranny mocz na wszystko trzeba mieć zgodę lewackich zdegenerowanych faszystów z Bruksleli?
Moly2019.11.30 1:55
Postepu dobra nie da sie zatrzymac.
emi2019.11.29 23:11
Rządy PiS zapiszą się w historii, jako lata galopującej laicyzacji, rosnącej w siłę LGBT i całej lewicy oraz masowej, gigantycznej imigracji. Laicyzacja i multikulturalizm będą zasługą PiS.
EL2019.11.29 22:33
Mieszkamy w jednym budynku ( współdom ) z sędzią i prokuratorką. To co oni wyprawiają, to sodoma i gomora. I takie patologie codziennie, od wielu lat.
Alojzy Cedzidło2019.11.29 22:56
OJ mało nam ,,EL " ., mało . Proszę mnie żle nie zrozumieć .
Polak Ateista Dumny Gej2019.11.29 21:18
Samozwańcze dyktatorki pod egidą neofaszystowskiej prawackiej ideologii - pełna zgoda tracicie państwo i tracić na szczęście będzie dalej swoje niecne wpływy i zamiary. Polacy są coraz bardziej otwartym i światłym narodem.
Tom Bombadil.2019.11.29 20:55
Aparat państwowy i większość narodu bezsilne wobec grup fanatyków miotających destrukcję, obelgi i oszczerstwa. Bezkarna destrukcja utrwala się w świadomości ludzi i doprowadza do coraz większego upadku. Dno! Kto za tym stoi?
tomasz2019.11.29 20:55
Artykuł jest nieuczciwy. Może trzeba by użyć nawet mocniejszych słów. Nie żyjemy w państwie totalitarnym, rząd nie ma pełnej władzy i nie może mieć wpływu na wszystko. Autor zapomina, że w przytoczonych obrazkach rząd nie jest za to odpowiedzialny. Sądy i prokuratury są niezależne. Podobnie uniwersytety. Oczywiście trzeba rektorowi udowodnić złamanie prawa i wtedy zareagować odpowiednio. To czy Polacy stracą swoje państwo zależy głównie od ich samych, od tego jak będą reagować w codziennym życiu, czy będą mieli odwagę przeciwstawiać się siłom lgbt. Nie łudźmy się, że rząd to wszystko załatwi a my będziemy wygodnie czekać. Lgbt potrafi sprytnie działać, wytworzyć odpowiednią atmosferę, wykorzystuje poparcie zewnętrzne, przeniknęło w różne miejsca. To my, "zwykli" ludzie musimy zewrzeć szyki, nauczyć się reagować, organizować się a nie beczeć jak barany, że jest źle.
ceramik2019.11.29 18:39
Niestety ale to wszystko prawda, a podnieś rękę na dewiantów, to ci ją UE odrąbie. Niestety rząd polski jak i inne kraje nie wiele mogą. Czekamy na pospolite ruszenie ludzi na dziwadła.
Alojzy Cedzidło2019.11.29 22:51
,,niewiele mogą ..." I to jest cała prawda .WARTA DYSKUSJI .
Rochel572019.11.30 3:41
Lewica z jej atakami na normalność, jest zaprzeczeniem logiki, moralności oraz inteligencji i analitycznego myślenia. Jest pozbawiona umiejętności właściwego wyciągania wniosków, co w konsekwencji prowadzi do samozagłady. Lewica, to współczesna epidemia zombie. Izolować te indywidua od społeczeństwa stało się samoobronną koniecznością. Ta zapobiegliwość może się jednak okazać formą niewystarczającą z racji nieuleczalności i zaraźliwości. Atakuje jednostki słabe i bezmózgie.
Japa2019.11.29 18:14
Jak to jest z tą Frondą ? Konserwatywna , katolicka , zakamuflowana baza LGBT , Co to właściwe jest . Zestawiając artykuł z jego ,,Komentarzami :" nie mogę oprzeć się wrażeniu .że ta Fronda to taki azyl dla wściekłych piesków ,,Fronda " spaceruje wokół ogrodzenia . Rzuca kość przez płot a pieski walczą o nią jak lwy ,,Pieski " to oczywiście my ,,komentatorzy " Zawsze mądrzy , obeznaniu z każdym problemem i w większości anty pisowcy.. A tu na Frondzie , jak w dawnym CCCP w piosence :,,Sziroka strana maja radnają . Mnogo w niej poljei i rjek . Ja drugoj takoj starny nie znaju , gdzje tak wolno dyszyt czełowiek " Wolno się tu oddycha pod warunkiem ,że poprawnie w jedna stronę . A wszystko wygląda .jak manifa LGBT przed kościołem katolickim , lub siedziba PiS-u.
Katolik2019.11.29 17:53
gender to satanizm gender niszczy:Kościół, rodziny, dzieci, młodzież czyli całe społeczeństwo.
stop kk2019.11.29 17:25
Ja chce żeby ktos mnie w tym kraju wreszcie zaczął chronic przed nachalną niebezpieczną ideologią katolicką! Co druga ulica kościół. wszedzie cza rna za ra za i pe do file w sukienkach! Dość kk!!!
Grzegorz Cichocki2019.11.29 16:47
Szanowny panie Chmielewski, nie ma pan bladego pojęcia czym jest wojna. To po pierwsze. Po drugie: co pan ( sam osobiście ) robi aby przeciwstawić się tym - opisywanym przez pana - absurdom, których istnienie jest jak najbardziej dostrzegalne. Nie wystarczy głośno krzyczeć... Po trzecie: zanim zacznie się naprawiać świat, trzeba naprawić siebie samego, bo tylko własny przykład jest w stanie "pociągnąć tłumy".
grimm2019.11.29 16:13
100% racji - wojna , którą PIS podsyca !!!!!
anonim2019.11.29 15:59
Hańba, że w Polsce katolickiej toleruje się demoralizację dzieci, toleruje się, spacery po ulicach, które wzbudzają obrzydzenie, toleruje się obrazę uczuć religijnych, a tym samym ideologia LGBT hula sobie i coraz więcej i więcej sobie pozwala. Proszę Prokuraturę i odpowiednie Służby o zdecydowane działania w tej kwestii. Chrześcijanie są coraz bardziej prześladowani za wiarę. Nie wolno dopuścić do tego w Polsce, której Królową jest Maryja Matka naszego Pana Jezusa Chrystusa.
Japa2019.11.29 21:40
Kościół oparty jest o prawo NATURALNE .Natura stworzyła płeć , kota , koguta , kozę , capa .Tez i kobietę i chłopa .Każdemu z tych stworzeń dała organy pozwalające żyć , rozmnażać się Z roślinami jest podobnie . Tylko my , ludzie , po zejściu wg Darwina z drzewa , mamy czasem inne zdanie , Wprowadzamy poprawki do praw natury . Podobno płeć mimo posiadania innych organów , można sobie wybrać albo przydzielić Stad już np. wprowadzono wielofunkcyjność odbytu.Ino patrzeć jak w ramach wyboru można będzie wybrać sobie za żonę np kożę lub męża capa .Takie kroki w tym kierunku rozpoczął przedstawiciel Polski w Brukseli ,pan Biedroń . Pali mnie tylko ciekawość jak te lokale, które nie chcą przyjmować poznają , kto homoś a kto hetero . Może podpowiem . Do lokalu zrobić dwa wejścia . Na portierniach , w jednych na drzwiach postawić gołe panny . Na drugich gołych facetów . Ewentualnie jeszcze na trzecich normalnie ubranych .I po kłopocie .Ej będzie się działo będzie .... .Na same oglądanie portierni bada tłumy ...
Iza2019.11.29 15:49
Polacy zaczynają myśleć w przeciwieństwie do Frondy. Kościół nie ma monopolu na moralność i nie ma prawa narzucać swoich zasad obywatelom.
Michał Jan2019.11.29 15:57
Kościół ma monopol na określanie, co jest moralne, a co nie. Nie może tego siłą narzucić. Elgiebeciarze mają monopol na anty-moralność i próbują narzucić go siłą.
2019.11.29 14:46
Mariola, Mariola, Mariola Nie była z naszego przedszkola
T2019.11.29 14:37
Zwycięstwo jeśli przyjdzie - przyjdzie przez Maryję! Zwyciężymy!
Beno2019.11.29 14:26
Całkowita racja autora tekstu. Leniwy PiS niech się bierze do roboty, a nie robi propagandy sukcesów, 500 plus i sondaży wyborczych. Czekamy na efekty.
anonim2019.11.29 14:07
Chyba się tym młodym ,, Czerwonym " w główkach popierniczyło. A i starym jak Czarzasty również.
Olej2019.11.29 14:06
Do Pana Prezesa Jarosława Kaczyńskiego ! Jak długo jeszcze pod rządami partii PiS, sprawującej władzę min. dzięki mojemu głosowi i moich bliskich będzie trwał dramat – Dramat niszczenia ludzi poprzez bezprawie ludzi siedzących i kierujących instytucjami państwowymi, na rozmaitych poziomach kierowania urzędami, i instytucjami podlegającymi państwu, lub działającymi w imieniu tegoż państwa ? Jak długo tolerowane będą działania sądów krzywdzących ludzi ? Jak długo odium niechęci będzie spadać na rządzących i przeciw reformom państwa ? Kiedy każde działanie sprzeczne z elementarną sprawiedliwością czyni krzywdę i rachunek za nią spłacać będzie obecna władza ? To już się dzieje Panie prezesie, proszę jechać w Polskę, posłuchać co mówi tzw. ulica, co komentuje się w domach, w rodzinach. Kto lub co stoi za zwolennikami Pańskiej partii, gdy zwykły obywatel konfrontuje się z wszechmocą władzy, ale nie tej od was Panie Prezesie a w imieniu waszym działającej wbrew temu co głosicie z mównic i piedestałów ? Kiedy nastąpi kontratak władzy i robienie porządku w państwie, tak abyśmy mogli stwierdzić, że mamy sprawne i dobrze funkcjonujące państwo prawa i sprawiedliwości ?
Per\\305\\202a2019.11.29 13:58
"Obrazki" nie mają nic wspólnego z rządem polskim ani tym bardziej PIS. Pierwsze dwa dotyczą wyroków niezawisłych sądów a nie wyroków PIS, co tylko dowodzi że sądy są niezawisłe a nie podległe PISowi. Trzeci "obrazek " dotyczy Uniwersytetu który podobnie jak sady jest niezawisły i nie podlega rządom PIS, a czwarty obrazek jest najbardziej kuriozalny bo dotyczy prywatnego Hotelu a nie państwowej instytucji. Próba ingerencji państwa w powyższe decyzje odbiłaby się echem na całym świecie a Polskę okrzyknięto by dyktaturą ingerującą w wolne sądy i instytucje.
Cierpliwy.2019.11.29 19:47
A Węgry mogły. A Polska nie może poradzić sobie z LGTP ? Tak ciężko jest np. zdyscyplinować dyrektorów szkół, by nie wpuszczali na teren szkoły " seksedukatorów" z organizacji pozarządowych.Przecież tylko od dyrektora szkoły to zależy. On odpowiada za wszystko co się dzieje w szkole. Ale trzeba chcieć to załatwić. 4 lata i nic. Następne cztery, będą też bez zmian. Bo " komuś" zależy by trwał spór o LGBT w społeczeństwie. Bo przykrywa to " inne" sprawy ważne dla rządzących.
Dziwne to2019.11.29 13:46
Polski Der Stürmer XXI wieku już otwarcie nawołuje do wojny. Zaraz będziecie łapać za broń.
Onegdaj2019.11.29 13:37
Wielkie oszustwo Biedronia w PE !!! Ten homoseksualista kłamał w PE, że ma zakaz wstępu do hoteli, restauracji i sklepów. To nieprawda ! To kłamstwo ! Jak dotąd homoseksualiści mogą wejść do każdej tego typu placówek ! Są jednak miejsca w Polsce, gdzie homoseksualiści mają zakaz wstępu ! Jednym z takich miejsc – jest mój dom !!! Tu wszelkiego typu zboczeńcy mają ścisły i bezterminowy zakaz wstępu !!! Bo – nie życzę sobie w moim domu smrodu ze stolców i wegin, bo nie życzę sobie w moim domu tych, którzy profanują moje symbole religijne, tych przebranych za idiotów, tych zacietrzewionych , nienawistnych i podłych, tych, którzy pod pozorem tolerancji są skrajnie nietolerancyji wobec innych ludzi i tych, którzy są pedofilami i zoofilami ! No access – never !!!
PepaPig2019.11.30 6:37
To wejdzie żołnierz Putina ;)
Reytan2019.11.29 13:35
Panie Pawle Chmielewski, już z tytułu pańskiej notki można się domyślić, że to co się dzieje w sądach, uczelniach i innych to wina PIS. Czy miałby pan jakieś pomysły jak z tym walczyć i jak temu przeciwdziałać ? Byłaby to dużo lepsza notka niż ta nic nie mówiąca !
Elch2019.11.29 13:43
Reytan - pełna zgoda, ale zasadniczo po to się wybiera WŁADZE żeby RZĄDZIŁY a podstawową sprawą RZĄDZENIA jest obrona narodu przed zagrożeniami!!! Konwencje stambulskie, leżąca odłogiem aborcja, niedokończona reforma sądownictwa, przyzwalanie na profanacje poprzez utrzymywanie złych przepisów, gowinowskie Reytany na uczelniach, rząd robi za mało!!! A społeczeństwo - owszem - działa proszę zobaczyć ile jest antygenderowych organizacji i fundacji, np Stowarzyszenie ks Piotra Skargi działa bardzo intensywnie, ale co to daje jeżeli władze śpią!!!
anonim2019.11.29 13:29
Szczerze? Wolę pełny portfel i swój własny spokój, a wasze durnowate wojenki zwyczajnie mam w nosie.
katolik2019.11.29 13:24
homoniewiadomo zyją chyba w swiecie fix- wy nie wiecie ,ze tylko K i M =D. chcecie dalej zaprzeczać , o zróbcie na sobie eksperyment,na próżno. Nie ma dowodu ,który nie jest faktem ,nie ma zadnego lgbt ,tylko chora wyobraznia,wyobraznia,wyobraznia...
Reytan2019.11.29 12:57
Jedno jest jednak oczywiste. Konfederacja nie jest wlasciwa odpowiedzia na braki PIS-u. Trzeba zalozyc nowy PIS,bez Kaczynskiego,i bez tych brakow. Ale nie kurwinowy i nie endecki.
ff2019.11.29 12:46
trzeba wrócić do starego wypróbowanego hasła raz sierpem raz młotem lewacką hołotę
B522019.11.29 12:43
pała pała i wąskie drzwi
Otto2019.11.29 12:43
Co zrobili przez 4 lata? NIC! co zrobią przez kolejne 4 lata? Też NIC! Ale cały czas beda o tym chrzanic niby jacy to z nich obrońcy i przeciwnicy lgbt. Paliwo "katastrofy smoleńskiej" wypaliło, w imigrantach nie sa wiarygodni bo sami ich sprowadzają, w aborcji nikt im już nie wierzy to zostaje tylko lgbt. a gowin i tak ich bedzie bronic . pisraelici to klamcy! PS Mając w latach 2015-2019 cały sejm, senat i prezydenta nie zrobili nic, kompletnie nic. w tym czasie zaraza się rozszerzyła. pisraelici to ruskie onuce bo promuja lgbt na szkode Polski i w interesie Rosji:)
AB2019.11.29 12:49
Antypisowska zaraza w akcji!!! Co za święte oburzenie!!! Diabeł się przebrał w ornat i ogonem na mszę dzwoni.
Otto2019.11.29 13:55
Jestem antypisowski bo oni sa zdrajcami Polski. antypisowskość w tym kontekście to komplement i powinność kazdego Polaka. Goń się betonie partyjno- pisowski.
Alojzy Cedzidło2019.11.29 22:45
Ej ,,Otto " /. To brzmi jak ,,NIE BO NIE " O jaką to zdradę chodzi ?
Oooo2019.11.29 12:41
A Gowin rejtanem
Reytan2019.11.29 12:53
Ja sie od tego masona odcinam publicznie Reytan
AB2019.11.29 12:39
Oczywiście, że to wojna. PiS robi, co może, ale może i rodacy ruszyliby się. Gdzie manifestacje przeciwko niesprawiedliwym sądom? Gdzie manifestacje w obronie wykładowcy? Gdzie manifestacje przeciwko LGBT? Może pan Chmielewski coś zorganizuje, zamiast pyskować przeciwko PiS. Gdyby była u władzy jakakolwiek inna opcja, LGBT popierane przez rząd już by nas zalało. Mielibyśmy LGBT w szkołach z poparciem ministra edukacji, mielibyśmy wielką kasę na studia gender z naszych podatków, mielibyśmy aborcję na życzenie, małżeństwa homo i adopcje przez pary homo. jeśli PiS straci władze, tak będzie. Niestety, do większości Polaków można przemówić tylko przez kieszeń. Straciliśmy elity patriotyczne i intelektualne w czasie II wojny i ciągle mamy tego konsekwencje. Brakuje ich potomków, a odradza się elita postsowiecka. Zamiast mieć pretensje i uderzać w PiS, trzeba działać.
anonim2019.11.29 14:30
Rób dzieci .
Japa2019.11.29 21:08
No i co ,,AB" ?Duża reakcja na Twój poważny a i chyba słuszny wpis ? ,,Rób dzieci " pisze jakaś,,data " Bo co , bym zapytał ? , ,,Dato " , adopcji wam się zachciało, Bo partner z partnerem nic w odbycie nie zmajstrujecie? .
Olej2019.11.29 12:36
Reformy ! Reformy ! Reformy ! PiS w reformach ! A prezes na zakręcie ! I żeby nie było głosowałem na nich - psia krew !
Andrzej 2019.11.29 12:32
Może wreszcie weźmie się do roboty wybrany przez nas rząd i zacznie działać i bronić Polaków przed wrogą ideologią. Proszę już nie mówić o "500+", bo to już działa i przeszło do historii.
AB2019.11.29 12:47
Andrzejku, sam zacznij działać! Obrona przed ideologią, to manifestacje, protesty, petycje. Organizuj, przekonuj! Polowa Polaków popiera KO i komunę. A PiS musi pilnować budżetu, żeby mieć pieniądze na 500+, żeby wydobyć Polaków z nędzy. Jeżeli PiS straci władze, 500+ na pewno przejdzie do historii, a ideologia nas zaleje.
m42019.11.29 12:31
Absolutnie zgadzam się z autorem. Takich obrazków znajdzie się jeszcze więcej...
Matias2019.11.29 12:30
aj waj. Fronda vs PIS? Zaraz się okaze, że to ruska agentura..
Plot2019.11.29 12:08
Dodajmy do tego, że Policja Państwowa przeciwników pochodów Aktywu ZSMP, sory, pochodów Sekty LGBT - bije do krwi, katuje, polewa z armatek wodnych, ostrzeliwuje z broni gładkolufowej. Policja Państwowa przeciwników Sekty traktuje tak samo jak ZOMO traktowało Solidarność. W drugą stronę to nie działa. NIGDY żaden Sekciarz nie poniósł najmniejszej odpowiedzialności za blokowanie demonstracji normalnych ludzi. Mogą robić co chcą, Policja im nie przeszkodzi. W końcu są po jednej stronie. Cel - zniszczyć naród, zindoktrynować dzieci i młodzież. Tak samo jak za starej komuny.
Niejestemrobotem2019.11.29 13:45
Wiesz, że to dlatego, że policja musi przestrzegać prawa? Jeśli stoję lub siedzę na trasie to opór bierny, a wtedy policja ma bardzo limitowane co może, jak atakuje policję, rzucam kostkami, to katalog tego, jakie środki policja może użyć rośnie.
Plot2019.11.29 14:55
Za PRL milicja dokładnie tak samo przestrzegała prawa poza tym - nikt nie atakował policji, to policja pierwsza strzela bije i gazuje ale TYLKO blokujących Patriotów Gdy lewactwo blokuje, Policja ma związane ręce.
Niejestemrobotem2019.11.29 16:42
Tia, zawsze policja zła i niedobra. W Białymstoku nikt nie atakował policji? W Lublinie? Jeżeli jak to mówisz lewactwo siedzi grzecznie, to policja nie może wiele więcej niż ich wynieść. I to robi. I te środowiska też narzekają, na przekroczenie uprawnień przez policję, jeśli ta je jakoś przekroczy. Słynne: naziole, policja, jedna koalicja! Także naprawdę, to nie tak, że policja się uwzięła na narodowców.
@Piano znasz 2. przykazanie, ale nie to katech.?2019.11.29 12:06
Co mają symbolizować te żółte paznokcie?
kontra2019.11.29 12:08
Hitlera i Stalina w jednym
Date2019.11.29 13:17
Żółć PiSofanów
obserwator2019.11.29 12:03
PIS przedstawia się tutaj gorzej niż Biedronia. Jest to nieuczciwość albo zdecydowana przesada. To Biedron przeciwdziała wykładowi o teczowej zarazie, a nie PIS. A prokuratura, która zamknela sledztwo ws Darskiego, to tez nie Morawiecki czy Kaczynski. Zgadzam się natomiast z tym, iż minister Gowin powinien stracic teke ministra, a propagande LGBT na uniwersytetach należy zakazac.
Otto2019.11.29 12:49
biedroń to wróg, który się nie kryje z tym kim jest i czego chce. pisraelici to wrogowie Polski ukryci, to klamcy mówiacy, ze sa przeciw ale tak naprawdę za. zreszta bliźniacy naczelnicy byli swego czasu nahblizszymi współpracownikami bolka...:)
AB2019.11.29 12:55
Antypisowska zaraza w akcji...
skuter2019.11.29 11:52
Oby nie doszło do wojny religijnej w Polsce Bo chrześcijanie są cierpliwi I mówi się że jak dostaniesz w jeden policzek to nadstaw drugi i na tym oni bazują bo wiedzą że im wręcz wszystko wolno Ale czasami jak już nie ma innego wyjścia To wiary trzeba bronić w sposób heroiczny A tak łatwo jak na zachodzie wam nie pójdzie Polska to co innego
jtwrewer2019.11.29 12:37
Za dziesięć lat w miejskich kościołąch ludzi poniżej 30-tki będzie poniżej 5%. Zakład?
skuter2019.11.29 13:11
Nie koniecznie chodzi o ilość ale o jakość Apostołów było 12 stu i starczyło na cały świat
Niejestemrobotem2019.11.29 16:53
Obawiam się, że tak dobrze nie będzie. Będzie ich tam koło 20%, ale wielu będzie coraz bardziej zacietrzewionych i agresywnych, co serio może prowadzić do poważnych niepokojów. Patrz jak działają ruchy anty-choice ich postulaty popiera ułamek populacji, ale próbują narzucić to całej Polsce, podobnie większość ludzi nie ma nic przeciw związkom partnerskim dla LGBT, czy nawet małżeństwom, a wciąż znajdują się fanatycy atakujący marsze LGBT. Że ujawnienie pedofilii to atak na kościół już przywykliśmy. Im mniej katolików, tym więcej paradoksalnie fanatyków.
skuter2019.11.29 11:47
Możecie się śmiać ale tylko różaniec może nas obronić od tych ścieków
AB2019.11.29 12:40
Chrystus powiedział, że niektóre demony można wypędzić tylko modlitwą i postem. Wydaje się, że jest to ciągle aktualne. Modlitwa to potężna siła!!!!
Reytan2019.11.29 12:44
Jest to antykatolicka doktryna,zeby nie sprzeciwiac sie zlu.
AB2019.11.29 12:54
Modlitwa, to sprzeciwianie się złu. Sam człowiek szatana nie pokona, trzeba prosić Boga o pomoc. Działanie MUSI BYC WSPARTE MODLITWĄ!
ZDEGUSTOWANY2019.11.29 11:45
Biedroń, który dzięki swej orientacji zrobił karierę (i jeszcze jego "mąż" (żona?) się "wkręcił") skarży się przed komisarzami, że jest w Polsce prześladowany ... PS https://www.tysol.pl/a40169-Smiszek-Zlozylem-interpelacje-do-MSW-ws-koniecznosci-delegalizacji-Ruchu-Narodowego-
WeganieNieJedząTakżeMięsaArmatniego2019.11.29 11:44
Jeżeli WOJNA, to radzę powołać na wodza niejakiego Jakiego ps. Cygan. Świeżo zdoktoryzował się na Akademii Sztuki Wojennej. Z problematyki grypsery więziennej, połykania widelców i parzenia czaju. Zawsze to jakaś wojna. Recydywy z klawiszami.
Zmarszczony Fred2019.11.30 9:36
To Hakatumba
Urszula2019.11.29 11:37
Przestańcie atakować LGBT, przestańcie z tą agresją wobec nich bo agresja rodzi agresję i z tego nic dobrego nie wyjdzie. PiS ma większość z Sejmie to niech uchwali takie prawo, które odpowiada większości polskiego społeczeństwa. Czas aby rząd zajął się konkretami, a nie LGBT. Rozwój Polski i przygotowanie gospodarki do nadchodzącego kryzysu to są ważne tematy, a nie jakieś tam tematy zastępcze.
Reytan2019.11.29 12:41
Urszula to prowokator komunistyczny i klamca.
RHQQ22019.11.29 14:09
Sejm ma za zadanie uchwalać takie prawo, które jest dla wszystkich a nie takie które odpowiada większości. Tym się różni demokracja od dyktatury większości / dyktatury proletariatu że szanuje prawa mniejszości i ich przestrzega.
Urszula2019.11.29 14:46
W przypadku LGBT nie ma szans na prawo, które byłoby dobre dla wszystkich. Nie ma takiej opcji. Zawsze będą za i przeciw. Trzeba szukać kompromisów, ale nie walcząc i szantażując się wzajemnie. Jestem, niestety, starej daty i nie popieram LGBT i nic na to nie poradzę. Nikt mnie nie przekona do małżeństw homoseksualnych i wychowywania dzieci w takich rodzinach. Nawet jeśli cały świat będzie myśleć inaczej. Jeśli PiS ma większość w Sejmie to powinien coś z tym przywilejem zrobić. Na razie PiS zachowuje się dziwnie, ucieka od problemu.
RHQQ22019.11.29 16:36
Piszesz "Jeśli PiS ma większość w Sejmie to powinien coś z tym przywilejem zrobić." Co masz na myśli jaki przywilej i kogo? Uważasz że rząd powinien odbierać dzieci rodzicom jeśli się okaże że jedno z rodziców jest homoseksualne? Sam znam 3 takie rodziny gdzie dzieci się wychowują w pełnych miłości domach, choć oczywiście mają w życiu na pewno nieco trudniej w tak homofobicznym kraju. Idiotyzmem jest postulat organizacji LGBT dotyczący małżeństw LGBT, ale każdy rząd bez względu na poglądy ma obowiązek uregulować sytuację prawną związków LGBT, bo to nieludzkie by żyć z kimś w stałym związku przez dziesiątki lat a w przypadku choroby czy tragedii nie mieć prawa ani pochować ukochanego, ani nawet odwiedzić w szpitalu.
Urszula2019.11.29 17:21
Przywilej, jak napisałam, ma PiS, a ten przywilej to większość sejmowa. Mając większość sejmową można rozwiązywać trudne do rozwiązania sprawy. Nigdzie nie napisałam, że rząd ma odbierać dzieci rodzicom jakimkolwiek. Jestem na "nie" jeśli chodzi o adopcje dzieci przez pary homoseksualne. I tyle w temacie. Zgadzam sie natomiast z twierdzeniem, że każdy rząd ma obowiązek uregulować stan prawny związków homoseksualnych. Napisałam przecież, że jeśli PiS ma większość sejmową to powinno to wykorzystać i coś z tym problemem zrobić. I to nie znaczyło, że ma pary homo pozamykać w obozach pracy. PiS boi sie reakcji swoich wyborców. I tu jest pies pochowany.
leszczyna2019.11.29 22:02
Jeśli ktoś ma dzieci, to znaczy, że nie jest homoseksualny.
jacek2019.11.29 17:22
Jeśli ustala prawa które są w interesie mniejszości to nie są to prawa dla wszystkich tylko dla mniejszośći
Arkadiusz2019.11.29 11:36
Czujecie sie dyskryminowani bo niemozecie dyskryminowac? Ciekawe... A tego pracownika z uczelni zwolniono jak najbardziej slusznie, za promocje naukowych bzdur. Nawet naukowcy z najbardziej homofobicznych krajow swiata nie pisza takich rzeczy z jednego prostego powodu - nauka sie nie musi bronic, bo nie ma idelogii, sa tylko fakty. A ten wykladowca napisal swoje wlasnie zdanie, nie fakty - uniwersytet to nie miejsce na prywatne poglady.
anonim2019.11.29 11:42
Uniwersytet to miejsce na fakty, ale tylko te zgodne z opiniami katolików. Jeśli akurat żadne nie są zgodne to nie szkodzi, jakieś się wyprodukuje.
kontra2019.11.29 12:06
ty jestes nieuk i debil
Zbych2019.11.29 12:16
Kiedyś było takie określenie, które pasuje idealnie do Twego podejścia do opisanych spraw - cytuję: "...z naukowo-marksistowskiego punktu widzenia..."
Olin2019.11.29 19:03
do gały pedrylku
Arkadiusz2019.11.29 11:34
"To wojna" - podniescie tylko reke na LGBT, a zobaczycie co Wam ta reke upie*doli szybciej, niz ja podniesiecie... :-)
KTS2019.11.29 12:05
bujaj się ZOMOwcu możesz sobie skoczyć, Chiny już tworzą liste homoaktywistów, cały wywiad ma 5G i wojna ich wymiecie, nie pozostanie po nich nic
Tom.2019.11.29 13:18
Już się boję.
katolik2019.11.29 11:27
obrazki proszę przedstawić Panu Prezesowi Kaczyńskiemu
katolik2019.11.29 11:28
nie jest to złośliwośc ,tylko chodzi o to czy ktoś mu o tym powie
Katolik2019.11.29 12:14
Dlaczego zabierasz głos jako Katolik?
Reytan2019.11.29 12:39
Ten pseudo-katolik jest po prostu komunistycznym prowokatorem.
katolik2019.11.29 13:11
czyli ty jesteś z opcji dna popslsldwiosnanowoczesna,ok
Suweren2019.11.29 19:37
Hehe... trafił swój na swego :D Już nawet na siebie nawzajem podejrzliwie łypiecie!
katolik2019.11.30 5:25
jestem towarzyszem
katolik2019.11.29 13:12
ty jesteś z opcji dna popslsldwiosnanowoczesna,ok
B522019.11.29 19:51
komuch nik katolik
organista 2019.11.29 20:03
towarzyszu dobra robota postkomuna jest z tobą zakładaj komże i do przodu
BiegunkaProrocza2019.11.30 0:24
A ja robię 4 rzadkie kupy na wszystkie cztery obrazki. Chlap, chlap, chlap, chlap.
Marek2019.11.30 17:30
To nie Prezes Kaczyński na tę postkomunę głosował i nie On protestował w obronie ich sądów.