13.09.20, 18:45

TYLKO U NAS! Tęczowa ofensywa w Polsce. Grzegorz Górny: Rewolucja pożera własne dzieci

Eryk Łażewski, Fronda.pl: W niedawnym wywiadzie dla Radia Zet znany bojówkarz LGBT Michał Sz. określił siebie jako osobę niebinarną (ani kobietę, ani mężczyznę). To przekonanie wynika wprost z teorii gender, o czym sam mówił. Jednocześnie „Margot” (tak określa się Michał Sz.) akceptuje przemoc wymierzoną w jego przeciwników ideowych. Czy ten fakt nie potwierdza tezy, że gender to nie tylko teoria (jak twierdzą zwolennicy właśnie gender), lecz też ideologia – doktryna, której celem jest zdobycie władzy po wyeliminowaniu swoich przeciwników: ideowych, politycznych?

Grzegorz Górny: Genderyzm jest ideologią. Podobnie jak ideologiami były narodowy socjalizm czy komunizm. One wszystkie powoływały się na naukę. Rasiści powoływali się na naukę o rasach, która była wręcz dyscypliną akademicką. Profesorowie niemieckich uniwersytetów obstawali, że to jest nauka i nie ma z tym żadnej dyskusji. Podobnie marksizm-leninizm wykładany na wielu uczelniach. I też ideologowie komunistyczni upierali się, że jest to nauka. Analogicznie jest z genderyzmem, który nie opiera się na żadnych faktach naukowych, na wiedzy przyrodniczej, tylko na założeniach ideologicznych. Jest pewnym konstruktem myślowym, podobnie, jak tamte ideologie, co da się dość łatwo wykazać.

Tak jak tamci, ideolodzy LGBT najczęściej nie chcą rozmawiać na argumenty, a zaraz mają ambicję porządkowania całego świata pod kątem własnych teorii. Ich postulaty sięgają jednak dalej, ponieważ dążą do czegoś więcej niż tylko zmian politycznych, gospodarczych czy społecznego. Ambicją genderystów jest chęć przedefiniowania podstawowych kategorii cywilizacyjnych i antropologicznych: małżeństwa, rodziny, rodzicielstwa, a nawet płci. Można powiedzieć, że jest to kolejny etap procesu emancypacji, który został zapoczątkowany w Oświeceniu, głoszący wyzwalanie człowieka z kolejnych ograniczeń. Wiąże się to z tezą Jean-Jacques’a Rousseau, że człowiek jest sam w sobie dobry, a niedobre są struktury społeczne jako źródło zła. W związku z tym należy te struktury zlikwidować, żeby wyzwolić pierwotny potencjał drzemiący w człowieku.

O ile wcześniejsze ideologie chciały wyzwolić człowieka od różnych instytucji społecznych, takich jak feudalizm, kapitalizm, religia czy własność prywatna, o tyle teraz okazuje się, że ma to być wyzwolenie nawet z własnej płci. Płeć – czy raczej podział płci na męską i żeńską – jest więc czymś, co człowieka ogranicza, co uniemożliwia mu rozwój. Należy zatem z niej także się wyzwolić, z tego ciasnego pojmowania ludzkiej płciowości jako męskiej i żeńskiej. Jest to więc pewna zsekularyzowana koncepcja gnostycka, która stwarza człowiekowi wręcz nieograniczone, boskie możliwości kreowania samego siebie i świata. Jest ona o tyle niebezpieczna, że ma ambicje przebudowywania całego świata i zaczyna sięgać po przemoc. Widać to na przykładzie Michała Sz., który publicznie nie tylko pochwala przemoc, lecz także ją stosuje, jak było w przypadku napaści na kierowcę ciężarówki Fundacji „Pro”. W tym sensie wpisuje się on w długi ciąg bojówkarzy w służbie ideologii.

Czy można zatem powiedzieć, że zachowanie „Margota”, które on nie uważa za chuligaństwo (chuligaństwem według niego jest coś, co się czyni z niskich pobudek), to doskonały przykład tego, czym jest ideologia gender w praktyce?

Widzimy tu klasyczne elementy ideologii, która odmawia dyskusji na argumenty i nawołuje do przemocy. Na pewnym etapie jest to przemoc symboliczna: ostracyzm towarzyski, zastraszenie poprzez kampanie społeczne i medialne, zrywanie kontaktów, zwalnianie z pracy, generalnie kneblowanie ust wszystkim, którzy nie zgadzają się z ideologią gender. To widzimy już na Zachodzie w pełni. Przy tym stosuje się szantaż emocjonalny. To znaczy, że każdy, kto występuje przeciw ideologii LGBT, jest oskarżany o to, że występuje przeciwko ludziom, że nienawidzi przedstawicieli tych środowisk. Tymczasem dyskusja na argumenty polega na tym, że oddzielamy idee, koncepcje i światopoglądy od ludzi. Okazuje się jednak, że próba racjonalnej dyskusji, która w sposób uargumentowany podważa ideologię gender, jest traktowana jako osobisty atak na przedstawicieli tej ideologii. Tak było już w przeszłości, że każda krytyka komunizmu odbierana była przez ideologów marksistowskich jako atak na klasę robotniczą. A krytyka nazizmu była atakiem na naród niemiecki. Widzimy więc to samo utożsamienie światopoglądu z ludźmi, którzy go reprezentują.

Wspominany przez nas pan „Margot” miał na początku wielu sprzymierzeńców, którzy go bronili jako właśnie atakowanego człowieka. Teraz jednak, niektórzy z nich odwracają się od tego bojówkarza. Na przykład profesor Jan Hartman już go skrytykował. Czyżby niedawni zwolennicy przestraszyli się rewolucyjności „Margota”? Czyżby to nie był jeszcze jego czas?

Widzimy tu, jak rewolucja pożera własne dzieci. Ktoś, kto popiera postulaty ekstremistyczne, otwiera drogę postulatom jeszcze bardziej radykalnym. Jeżeli pan Trzaskowski jako prezydent Warszawy podpisał „Kartę LGBT”, to niech się nie dziwi, że dzisiaj jest oskarżany przez pana „Margota” o homofobię i transfobię. Dantona wykończył przecież Robespierre. Taka jest logika rewolucji. Natomiast fakt, że tak wiele osób publicznych, w tym polityków opozycji, poparło pana „Margota”, świadczy o podstawowym braku instynktu samozachowawczego. Poparli bowiem propozycję, która w Polsce skazuje ich na polityczną marginalizację. Poparli kogoś, kto nawołuje do przemocy, łamania prawa i odstrasza większość społeczeństwa. To skutek tego, że opozycja przyjęła wariant totalności, w którym każdy, kto jest wrogiem rządu, staje się ich sprzymierzeńcem. Ale w ten sposób stają się zakładnikami najbardziej absurdalnych pomysłów.

A w takim razie: kto dokładnie jest tymi „dziećmi rewolucji”, które ona zjada?

Ci, którzy zostali na poprzednim etapie rewolucji i nie zrozumieli, że wkracza ona w nową fazę. Michał Sz. to właśnie ta nowa faza, dla której nie tylko Rafał Trzaskowski, ale cała PO to partia homofobów i transfobów. Wydaje się, że w opozycji nagle zdano sobie z tego sprawę, stąd ta wypowiedź Jana Hartmana. W podobnym duchu odezwał się niedawno Sławomir Neumann, mówiąc, że PO to partia chadecka, umiarkowana, daleka od ekstremizmów. Będziemy więc zapewne w najbliższym czasie świadkami walk w łonie opozycji między różnymi skrzydłami obozu rewolucyjnego. 

Komentarze

Marco Breslaviano2020.09.16 20:54
Jednym z trybików przetaczającej się przez świat neomarksistowskiej rewolucji jest na odcinku polskim Bezprawie i Niesprawiedliwość. To ta partia od 5 lat pozwala na mordowanie tysięcy nienarodzonych dzieci a dziś głosuje nad ustawą chroniącą życie poczęte norek i jenotów.
Anonim2020.09.16 18:41
Rolnicy zaskoczyli policjantów i ruszyli na siedzibę PiS …. https://www.youtube.com/watch?v=P4tXkzry6rQ
Anonim2020.09.16 18:32
Taki ważny temat na dziś, protest rolników pod siedzibą PiS, i co na to Fronda? Społeczna nauka Kościoła? NIC? Fronda stoi w jednym szeregu z lewactwem PiS? ….. Vide: https://www.youtube.com/watch?v=BqvmDcblJn0
Oto PiSs:2020.09.16 9:00
64 mln 432 tys. zł – tyle w 2020 roku pójdzie z budżetu państwa na budowę siedziby toruńskiego muzeum "Pamięć i Tożsamość”, którego pomysłodawcą i inicjatorem jest Fundacja Lux Veritatis na czele z ojcem Tadeuszem Rydzykiem. "W tym: 2019 r. – 38 mln 540 tys. zł, 2020 r. – 64 mln 432 tys. zł, 2021 r. – 14 mln 728 tys. zł" – informuje wicepremier, minister kultury Piotr Gliński.Jak obliczył portal oko.press, od początku obecnych rządów Prawa i Sprawiedliwości (od listopada 2015 r.) do lipca ubiegłego roku do różnych instytucji związanych z ojcem Tadeuszem Rydzykiem trafiło z publicznych pieniędzy co najmniej 214,2 mln złotych. Zatem: Polacy płacą podatki , państwo przekazuje je prywatnemu biznesowi. Czy to jest legalne? Odpowiedzcie sobie sami
Jadwiga2020.09.15 23:03
Szanowny Panie Grzegorzu Górny!... Zapewne Pan wie, że 13.09.2020r na Frondzie ukazał się Pana artykuł: "TYLKO U NAS! Tęczowa ofensywa w Polsce....." ! Jest pod nim mnóstwo perfidnych komentarzy, OBRAŻAJĄCYCH BOGA I CAŁY KOŚCIÓŁ! PROSZĘ PRZECZYTAĆ TEŻ KOMENTARZE Z 13.09.br. POD ARTYKUŁEM: "143 ROCZNICA OBJAWIEŃ W GIETRZWAŁDZIE"....Są straszne! W artykule jest Pan na zdjęciu, a w tle jest widoczny jest e-mail i www.... Klubu Frondy"! Bardzo proszę przekazać Frondzie" wielką naszą prośbę odnośnie komentarzy! ...Niech "Fronda" wyłączy komentarze, .....albo niech żąda logowania! ...... Gdy Pan przeczyta niektóre wpisy, zobaczy Pan że mamy rację! ....TEGO NIE DA SIĘ PRZETRZYMAĆ ! TE STRASZNE OBELGI NA BOGA I MARYJĘ PISZE W RÓŻNYCH NICKACH ZAWSZE JEDEN I TEN SAM CZŁOWIEK!..... NAZYWA SIĘ : LECH KELLER-KRAWCZYK! ...Nie kryje się, że jest pedofilem, ohydnie bluźni i opisuje! W dodatku pisał, że jest starym SB-kiem! Ma tam numer kartoteki w IPN-ie! Proszę, zajmijcie tym! ....Wyśmiewa się też z "Frondy", pisząc, że Poświęcony, ale nie wiadomo komu, skoro on może tak pisać! Dzięki ! Często tu wchodziłam poczytać, ale teraz się nie da! Bardzo wiele osób tak myśli jak ja ! MYŚLĘ, ŻE POWINNO WAM ZALEŻEĆ NA RENOMIE!
DobraRada2020.09.16 9:30
Przenieś się na Gazeta.pl tam komentarze są łagodniejsze.
Olej2020.09.16 22:20
Podpisuję się pod apelem. To jaki potok wulgaryzmów toleruje administrator jest niebywałe i niedopuszczalne.
Foster2020.09.15 19:45
Tęczową ofensywę widzę w tym niewykształconym mózgu.
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱 i spółka2020.09.15 12:32
Jestem chory na patologiczną nienawiść do Boga, Kościoła i Polski. Piszę to, co mi dyktuje najbardziej nieszczęsna istota - szatan, któremu ja oddałem swą duszę. Sam szatan nie odważy się bluźnić przeciw Bogu i Jego Matce. Dlatego wykorzystuje mnie. Nie czytajcie moich wypocin.
Lewackiej Gangreny Brunatny Tylec2020.09.15 10:51
"Rewolucja pożera własne dzieci" przecież to świetna wiadomość
Anonim2020.09.14 20:38
A może red. Górny zamiast opisywać to co winno być przedmiotem badań psychiatrii opowiedział o rewolucji , która zjadła własne dzieci - dzieci Boże powierzone OPIECE Pasterzy Kościoła. Dziś mamy NEOKOŚCIÓŁ i nie jest to już Kościół Katolicki. II Sobór Watykański był dla K.K. jak rewolucja francuska. A dziś widzimy i doświadczamy w polityce i w nauce płynącej z Watykanu rewolucji socjalistycznej/ lewackiej / globalnej. Zatem posprzątajmy najpierw Dom Boży i przywróćmy WIECZNĄ LITURGIĘ Mszy św. Piusa V. Grzechy świata - od zawsze jak skandale przyciągają uwagę gawiedzi jednakże obowiązkiem poważnych katolickich publicystów jest mierzenie się z PRAWDZIWYMI PROBLEMAMI a nie "śpiewanie w chórze" inspirowanym przez polityków.
Bonanza2020.09.14 19:59
Tęczowa ofensywa , tram tata tam, tęczowa ofensywa ! Biedny PiS z machiną kłamstw, wojska, policji, prokuratury, kościoła, Bóg, Honor, Ojczyzna, wielki dumny naród i takie tam ... boi się kilku homo. He, he, he ... PiS cały czas o seksie - chyba są niezaspokojeni.
biedronka2020.09.14 17:22
Link do petycji do władz KUL w sprawie odwołania ks. Wierzbickiego: https://www.twojepetycje.pl/petycje/zadamy-usuniecia-z-kul-ks-prof-alfreda-wierzbickiego/
Anonim2020.09.14 13:55
My natomiast niezmiennie wykazujmy, że król jest nagi, to nie o przekonanie ideologów chodzi, ale o to, by nie znaleźli w naszej społeczności "użytecznych idiotów", wszak zło, z natury, jest jałowe i warto, by konfuzja stała się epitafium tylko najbardziej zdeterminowanej i zepsutej garstki!
Dariusz2020.09.14 12:55
To wszystko trąca tragifarsą.Najpierw wykreowano cwaniaka lub chorego psychicznie typka,a teraz robi się z niego awangardę rewolucji kulturowej i zażarcie analizuje się każdy jego bełkot,poświęcając mu artykuł za artykułem.Ludzie,oprzytomnijcie!
za kredyty od banksterow PiS2020.09.14 12:53
i inni magdalenkowi zdrajcy polskości nas sprzedadzą i tęczowym i zielonym! https://prawy.pl/110421-afera-premier-dolacza-do-stopfurchallenge-twierdzi-ze-to-zwykla-ludzka-przyzwoitosc-i-wrazliwosc-czy-mowil-tak-gdy-chodzilo-o-projekty-antyaborcyjne-wideo/
PePe2020.09.14 11:56
Biedne PeŁo. Snując dalej analogie, najbardziej przypomina frakcję Żyrondystów z okresu rewolucji francuskiej. Pewnie jej dalsze losy będą podobne, zresztą bez żalu.
Anonim2020.09.14 9:33
PiS jest zakładnikiem amerykańskich Żydów, amerykańskich wojsk stacjonujących w Polsce, i skoro na Ambasadzie USA w Warszawie wiszą / wisiały kolorowe szmaty LBGT, to PiS nie kiwnie nawet małym palcem w bucie przeciw ideologii LGBT, gender? PiS musiałby stanąć przeciwko Ambasadzie USA? Mission Impossible? PiS kłamie. PiS chodzi na pasku grandziarzy? PiS jedynie stwarza pozory, że reformuje Ojczyznę, że rządzi w Polsce?
prawdziwe lesbijki2020.09.14 9:16
precz z królową Margot
Anonim2020.09.14 9:16
PiS stoi w tym miejscu, gdzie marksizm kulturowy, gdzie LBGT, gender, konwencja stambulska? PiS to lewactwo? PiS jest w budowie lewackiej UE? PiS zniszczy Polskę? PiS idzie krok dalej, już nie tylko niszczy chrześcijańską Polskę ale Polskę?
Who zjadł czarną wdowę Dzidziuszko2020.09.14 9:16
czy prawdziwi pedryle
Anonim2020.09.14 9:05
BRIAN ROSE / DAVID ICKE V | ODPOWIEDŹ | POLSKI LEKTOR | poza biwakiem ...... https://www.youtube.com/watch?v=P8h0tXNA-Zk
Anonim2020.09.14 9:05
Odsłaniamy kulisy funkcjonowania ferm zwierząt futerkowych! ..... https://www.youtube.com/watch?v=OSNuS9Hi2Zc
bogdanus2020.09.14 8:37
ŚWIATOWY EKSPERT Z ZAKRESU PSYCHOLOGII PŁCI Dr Anne Moir, naukowiec akademicki, doktor na Uniwersytetcie Oxfordzkim z zakresu badań genetycznych. Jest międzynarodowym autorytetem i ekspertem z zakresu Płci Mózgu. Autorką wielu publikacji neuropsychologii. Jest także producentem i reżyserem wielokrotnie nagradzanych filmów dokumentalnych dotyczących różnic płciowych tworzonych dla telewizji BBC Do książki Płeć mózgu, napisanej wspólnie z Davidem Jesselem, przez wiele lat gromadzili naukową dokumentację będącą argumentem w sporze o genetyczne bądź społeczne uwarunkowanie różnic psychiki kobiet i mężczyzn. Książka wydana w 1989 roku, Anne Moir z Davidem Jessel to międzynarodowy bestseller, pierwsza naukowa analiza różnic między umysłem męskim i żeńskim. ------------------------- Nawet ateistyczni naukowcy biolodzy są przeciwko naukom LGBT. Naukowcy wskazują różnicę miedzy mózgiem kobiety i mężczyzny. Wyjaśniają na podstawie biologii chorobę homoseksualizmu i innych biologicznych upośledzeń. Anne Moir, David Jessel - Płeć mózgu http://chomikuj.pl/nbogdanus/P*c5*81E*c4*86+M*c3*93ZGU*2c+O+PRAWDZIWEJ+R*c3*93*c5*bbNICY+MI*c4*98DZY+M*c4*98*c5*bbCZYZN*c4*84+A+KOBIET*c4*84 https://docer.pl/doc/15x8s
Apateista2020.09.14 8:13
Genderyzm nie jest ideologią, ideologią jest katolicyzm. Katolicyzm jako ideologia opera się wyłącznie na zmyślonych mitach zapisanych w biblii, a potem rozbudowanych do monstrualnych dywagacji filozoficznych o tym, że człowiek musi cierpieć żeby być szczęśliwym. Wszystko po to, by zrobić z człowieka niewolnika pracującego dla garstki jajogłowych, próżnych i narcystycznych przywódców duchowych. Działacze ideologii katolickiej omijają skrzętnie dyskusje na argumenty, swoje „prawdy” podpierają jedynie dogmatami i pseudo aksjomatami. Zachowania ludzkie, które pojawiają się w wyniku zwykłej, osobistej woli bycia niezależnym i wolnym ideologia katolicka odbiera jako ataki na siebie, ponieważ wolność w ideologii katolickiej jest czymś zupełnie abstrakcyjnym. Wolność dla ideologa katolickiego to absolutne posłuszeństwo pseudo moralności jaką przez wieki wytworzyła. W uproszczeniu ta moralność to niszczenie wszystkiego, co nie jest wygodne dla jej ideologów. Nie ma tu mowy o żadnej dyskusji, założony aksjomat musi być w rozumieniu tej ideologii bezwzględnie przestrzegany. Za przykład możemy wziąć choćby problem aborcji. Dla ideologii katolickiej nie istnieją żadne wyjątki. Aborcja musi być zakazana choćby nawet wymarła cała ludzkość. Żadne, absolutnie żadne argumenty nie docierają do ideologów katolickich. Ich betonowa doktryna tworzenia z człowieka niewolnika, robota zaprogramowanego do zadań jedynie dla niej słusznych nie dopuszcza jakichkolwiek odstępstw. Ideologia katolicka jest bezkompromisowa, bezlitosna dla każdego, kto chciałby wyrwać się z jej szponów. Idealnym światem dla ideologów katolickich jest świat pozbawiony jakiejkolwiek radości, a życie człowieka powinno skupiać się jedynie na działaniach na rzecz jednej idei – Praca na ziemi, oddawanie czci kapłanom, czekanie na śmierć i iluzoryczne zbawienie.
Protestant2020.09.14 11:12
Nie zgadzam się z Tobą. Twierdzisz, że genderyzm nie jest ideologią. Gdzie zatem są jego naukowe - obiektywne, a nie subiektywne - podstawy? Tego kim Ty sam jesteś, nie wiesz na gruncie genderyzmu nawet Ty. Bo dzisiaj możesz uważać się za mężczyznę, jutro za kobietę, a pojutrze stwierdzisz, że jesteś osobą niebinarną. Kim zatem jesteś? Kiedy to, co będziesz mówił/a o sobie jest prawdą, a kiedy nieprawdą (kłamstwem albo nieuświadomionym błędem)? Ale nauka zbada Twój kod genetyczny i stwierdzi, kim jesteś. To nie zmieni się jutro ani pojutrze. Nawet gdy umrzesz i twoje zwłoki zostaną poddane badaniu - wynik będzie ten sam, czy to w dniu Twej śmierci, czy za tysiące lat. Zauważ, że nazywasz Biblię zmyślonymi mitami, ale to ona, a nie genderyzm, trzyma się rzeczywistości naukowej. To Biblia, a nie genderyzm, głosi odpowiedzialność człowieka za jego czyny. Owszem, zdarza się, że człowiek uznający autorytet Biblii, wbrew jej wskazaniom postępuje nagannie. Ale Twój sprzeciw wobec Biblii, jest sprzeciwem wobec Boga, przed którym jesteśmy wszyscy odpowiedzialni (nie tylko teiści, ale również agnostycy, ateiści i apateiści). Z drugiej strony jedynie Bóg może nadać nieprzemijający sens i wartość życiu człowieka. Za 1000 lat nie będzie Ciebie i nikt o Tobie nie będzie pamiętał. Chyba, że istnieje Bóg, Stwórca wszechświata, objawiony w Biblii, który wie o Tobie wszystko (Mt. 10,30), który zna każdą Twoją myśl, jeszcze zanim się pojawi (Ps. 139,1-7), i który motywowany miłością, chce dobra dla Ciebie (Rz. 5,8). Czy istnienie takiego Boga postrzegasz jako zagrożenie (bo jesteś przeciwko Niemu zbuntowany, bo nie spełniasz Jego oczekiwań, bo np. krzywdzisz innych), czy jako szansę (bo jedynie On może zmienić Twoją przyszłość, wydobyć Ciebie spod wpływu krzywdziciela)? Twoja odpowiedź na te pytania ma znaczenie przed Bogiem.
Apateista2020.09.14 14:16
Wielki szacun za rozsądną i wyważoną odpowiedź. Co prawda nie zgadzam się z Tobą, a twoje argumenty uważam za subiektywne ale dziękuje za poważne potraktowanie.... Genderyzm to abstrakcja, nie stoi za tym pojęciem nic nowego ani nic ciekawego. To po prostu naukowa, akademicka analiza pewnych zachowań ludzkich, zwracająca baczniejszą uwagę na pewne, marginalne zachowania społeczne wynikające z błędów natury. Nie można jej traktować jak jakąś filozofię. To tak jak byśmy zaczęli się rozwodzić np nad ginekologią. Przecież wszyscy wiedza że ginekologia nie jest żadną ideologią, jest po prostu nauką, widzą. Za genderyzmem nie stoją żadne postulaty, a te wszystkie lęki które wokół genderyzmu się nagromadziły mają źródło w ideologii katolickiej, której ideologowie wykorzystali nowoczesne dążenie ludzi do bardziej otwartego wyrażania swoich poglądów, potrzeb, marzeń, czy porostu walkę o własną godność do sztucznego podtrzymywania, tzw. "wartości", które im samym służą. Społeczność LGBT to zwykli ludzie, którzy jedynego czego chcą, to poszanowania ich godności, i uznania ich za normalnych. Odmawia się im tego wyłącznie z powodów religijnych. Religia nie jest niczym obiektywnym, to po prostu zbiór pewnych twierdzeń subiektywnych, i nie może jako taka zawłaszczać monopolu na prawdę. Religie się mylą bo stworzyli je ludzie, często nieświadomi tego jak zostanie wykorzystana, ale również tacy, którzy z premedytacją używali ich jako narzędzi do budowania swojego dobrobytu. Jest takie piękne hasło bodajże autorstwa jednego z papieży "prawda nas wyzwoli" Problem tylko w tym, że sporo ludzi nigdy jej nie zazna bo tkwi po uszy w zaprogramowanych kłamstwach. Proszę mi wybaczyć za to stwierdzenie, ale nie mogę się powstrzymać, Zawsze mnie śmieszy argumentowanie swoich poglądów cytatami z Biblii. Czy jak bym Ci zacytował Nietzschego, Shopenhauera, a może Platona, to byłby to jakiś argument w dyskusji? Chyba Nie.
Anonim2020.09.14 6:25
" bojówkarz LGBT Michał Sz. określił siebie jako osobę niebinarną (ani kobietę, ani mężczyznę)." - "ni pies ni wydra coś na kształt świdra"
Anonim2020.09.14 9:09
och, jaki płacz byłby gdy bojówkarz LGBT Michał był rzeczywiście osobą binarną? a to jest zwykły pospolity kłamca? wyłudza od ludzi o dobrym sercu zainteresowanie, opiekę i kasę?
Filip2020.09.14 3:55
No tak już jest na tym świecie - jednym „Margot” kojarzy się z chuliganem, a innym ksiądz kojarzy się z pedofilem. Wygląda na to, że homo sapiens lubi kojarzyć.
Krakus2020.09.14 1:06
Nie ma żadnej tęczowej rewolucji. To PiS próbuje tym hasłem zasłonić megagigantyczne zadłużenie Polski, kradzież złota i inne aferty. Mamy ponad 1,5 biliona złotych "w plecy" - to więcej, niż zadłużył nas Gierek, a przypomne, że ostatnia ratę jego zadłużenia spłacilismy dopiero w 2012 roku. A Wy dalej zajmujcie się LGTB, tęczą i innymi pierdołami. PiS doprowadził nasz kraj do skraju bankructwa. Ale póki otrzymujecie ochlapy w postaci 500+, 13+, będziecie na nich glosować, nieprawdaż?
Pseudo-"krakusie"2020.09.15 22:34
Ależ pseudo-"Krakusie"...! A tak naprawdę, to jesteś Lech Keller-Krawczyk! .... Rząd PIS nas nie zadłużył!...Najpierw SPRAWDŹ Z JAKIM DŁUGIEM ZOSTAWIŁ NASZ KRAJ, RZĄD PO-PSL!... .Narobili Afer na 960 mld zł.... Czyli prawie BILION zł! ... NIE MÓWIĄC O INNYCH PRZEKRĘTACH... A TY ŚMIESZ PISAĆ, ŻE PIS TO NAROBIŁ!??? WIĘC POCZYTAJ SOBIE: " 2500 Afer i przekrętów PO-PSL! To sie przekonasz!..Ale i tak nie przyznasz racji publicznie! Płacą ci za opluwanie, nie za prawdę!... A poza tym, pandemia też kosztuje, nie tylko nasz Kraj, ale inne kraje też! Są przecież wszędzie w krajach duże straty!
przecieki ścieki z wisły2020.09.13 23:13
Margot przez PO i SLD ma zostać przedstawiony jako kandydat na Rzecznika Praw Obywatelskich lub Prokuratora Generalnego
harry2020.09.13 22:54
Wszędzie gdzie wpływ na cokolwiek w życiu narodów uzyskuje lewactwo, natychmiast państwa takie pogrążają się w paranoi oraz obłędzie politycznej poprawności. Dlatego patologia lewactwa posługuje się teraz tęczowym totalitaryzmem. Lewakom obojętne jest bowiem to czy ich totalitaryzm ma postać bolszewickiego komunizmu, niemieckiego hitleryzmu czy tęczowego lewactwa. W każdej postaci swojego totalitaryzmu lewacy zawsze usiłują zniszczyć cywilizację klasyczną. To ideologia rodem z piekła najgorszych ludobójczych doświadczeń ludzkości.
PiS to nie jest cywilizacja łac.2020.09.13 22:53
https://www.youtube.com/watch?v=W60uRyM7Yt0
Ciekawy2020.09.13 21:57
A ten Górny to wyroczni delficka?
Użytkownik »Konfederata« to…2020.09.13 21:43
uporczywie głupi trol-podszywacz.
#info2020.09.13 21:41
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/ks-alfred-wierzbicki-jesli-ktos-jest-chrzescijaninem-to-nie-moze-nikogo-wykluczac/fvddbwe,79cfc278
Anonim2020.09.14 23:26
Ten księżulo to chyba jakiś gej, albo lewak. Na pewno nie katolik, nie może być inaczej.
Marco Breslaviano2020.09.13 21:39
Oto passus z projektu ustawy, którą będzie się zajmować parlament na najbliższym posiedzeniu sejmu (16-17 września): 1)po art. 10c dodaje się art. 10d w brzmieniu: „Art. 10d. Nie popełnia przestępstwa, kto w celu przeciwdziałania COVID-19 narusza obowiązki służbowe lub obowiązujące przepisy, jeżeli działa w interesie społecznym i bez naruszenia tych obowiązków lub przepisów podjęte działanie nie byłoby możliwe lub byłoby istotnie utrudnione.” Jeśli to przejdzie, to już niedługo obudzicie się wszyscy w "nowej wspaniałej normalności".
Anonim2020.09.13 21:54
Znajdź, proszę, związek z powyższym artykułem, passusie nie z tej szpalty.
Dziadyga2020.09.16 14:02
Może nie ma związku, ale jest daaaaleko ważniejsze.
Genderolożka2020.09.13 21:35
Margot ma prawo do wyboru płci. To jedno z fundamentalnych praw człowieka. W przypadku osób transseksualnych wystarczy tylko dokonać uzgodnienia płci. W wielu postępowych krajach taki zabieg chirurgiczny jest finansowany przez państwo ale z ograniczeniami (do max. 3 razy). Bardziej skomplikowana sytuacja jest gdy mamy np. mężczyznę identyfikującego się psem płci żeńskiej mającym skłonności do własnej płci. W tym przypadku mamy do czynienia z kombinacją TZL i kuracja hormonalna oraz zabieg chirurgiczny jest bardziej skomplikowany zarówno w opisanej transmitacji jak i kolejnych.
Anonim2020.09.13 21:43
Katolstwo jest zbyt głupie zeby pojąć to o czym piszesz. Wg nich nie można zmieniać płci.. Mało tego tu panuje taki ciemnogród, ze oni naprawdę myślą, ze istnieją tylko 2 płcie. Musi jeszcze minąć trochę czasu zanim to społeczeństwo dojrzeje i znormalnieje, ale to tylko kwestia czasu. W Polsce tez będzie kiedyś można bez problemu zmienić płeć - rownież u dzieci.
Paweł2020.09.14 0:19
A CO TY NIE POWIESZ, "zbyt głupie"!?? ...hahaa...! No to spierniczaj stąd, ale już, ....bo się katolstwem zarazisz , a ty już nie masz z czego zgłupieć! Dawno nie masz mózgu ! ...Jazda do swoich pedziów...! Tam twoje miejsce w bagnie pedalstwa! .... Czemu wylazłeś ze swego szamba!???? Poszał!
Anonim2020.09.13 21:48
A kogo to obchodzi czy "margot" chce się okaleczyć, czy nie. Jeśli lekarze stwierdza, że jest sprawny umysłowo (w co wątpię) i świadomy swej decyzji to i niech się nawet na świnkę morską skroi. Powodzenia(???)
Apel2020.09.16 14:06
A co będzie jak za rok mu się odmieni? Albo na starość se przypomni, że fajnie być facetem? Zrobią go na powrót?
Anonim2020.09.13 21:30
Bardzo mnie cieszy, że w Polsce toczy się debata nt. LGBT+ i gender. Przemilczanie metodycznej deformacji podstaw cywilizacyjnych i antropologicznych prowadzi do samozagłady. Żaden szanujący się terapeuta nie poświęca życia ludzkiego dla rozwoju raka. Miejmy tego świadomość, że LGBT+ i gender są rakiem na zdrowej tkance społecznej.
Olej2020.09.13 21:12
Wrogie przejęcie nicku.
Konfederata2020.09.13 21:12
Każdyj agient rosiji musit głasiwać na Braunu albo na konfiederacju.
Anonim2020.09.13 20:55
Homoseksualiści powinni mieć prawo do ślubu cywilnego jak w każdym cywilizowanym kraju. Powinni mieć rownież prawo do ślubu kościelnego, ponieważ wśród nich rownież znajdują się osoby wierzące i nie można im odmawiać prawa do wyznawania religii. Pary homoseksualne powinny mieć pełne prawo do adopcji dzieci i wychowywaniu ich wg swoich własnych przekonań. Prędzej czy pózniej takie prawo w Polsce zostanie wprowadzone i nie macie w tej kwestii nic do gadania! Także mordy w kubły!!!
NarodowiecNS2020.09.13 21:08
To załóż kościół swój i tak rób hhehehehe
Anonim2020.09.13 21:12
Nie. Żadnego kosciola nie będę zakładał. To wasz kościół ma się podporządkować i zaakceptować ideologie LGBT a nie odwrotnie.
NarodowiecNS2020.09.13 21:13
To się nie doczekasz. Hahahahahahaha
Anonim2020.09.13 21:17
Ludzie od kosciola odchodzą, spada ilość powołań, kościół już dawno stracił autorytet i stał się pogardzana instytucja w Polsce i na świecie. To kościół musi iść na kompromis inaczej zginie.
AntySzwab2020.09.13 21:39
Kościół to wszyscy więżący, a nie instytucja. Kościół to nie korporacja nic nie musi. Kto chce odejdzie, kościół wiecznie będzie typowo katolicki. ZAWSZE z Biblią. Nawet w mniejszości.
Aszab2020.09.13 23:18
Kościół nie będzie się nikomu podporządkowywał, zależy tylko i wyłącznie od Boga, a On wszystko powiedział w Biblii. Homoseksualizm jest zły, "Nie będziesz obcował z mężczyzną, tak jak się obcuje kobietą –to jest obrzydliwość” Księga Kapłańska (18,22)
Apateista2020.09.14 8:20
Jeżeli używasz cytatów to może zerknij w dekalog, Tam jest jeden ciekawy cytat o bliźnim.
Anonim2020.09.13 21:14
Twoje niedoczekanie. Na pewno nie w Polsce. Wizja, którą kreujesz, to upadek cywilizacyjny, a nie wykładnik rozwoju. Polska nie jest miejscem dla krzewienia "kultury" zboczeńców. Polska zboczeńcom zaproponować może co najwyżej skuteczną terapię i powrót do normalności.
Anonim2020.09.13 21:21
Nieprawda. To kościół jest cywilizacja śmierci. To ludzie mając na ustach Boga mordowali ludzi w czasie krucjat i palili ludzi na stosach w czasach inkwizycji. Kościół to zgnilizna moralna i mentalna. Dzis kościół stracił autorytet - w kościele zostali tylko fanatycy lub ludzie głupi i intelektualnie niewydolni. Kościół może uratować się tylko wtedy, gdy podporządkuje się nowym nurtom i kulturze w przeciwnym razie zginie. Świat będzie dalej szedł naprzód z kościołem katolickim lub bez niego.
Anonim2020.09.13 21:40
Nie masz pojęcia czym jest Kościół, posługujesz się inwektywami, a argumenty oparte na historii średniowiecza po prostu śmieszą.
Art2020.09.14 14:55
Jeszcze smiejszniejsze sa argumenty z Biblii.
Styki2020.09.13 21:24
Wprost przeciwnie, doczeka sie , ale to bedzie Jego koniec. To o czym pisze ,to bedzie juz koniec wiary. Szatan wygra, ale zaraz po tym zostanie zmiazdzony
Anonim2020.09.13 21:35
Nie ma czegoś takiego jak Szatan. Jest to urojenie w głowach ludzi wierzących w ta cała mitologie.
Anonim2020.09.13 22:12
Właśnie przepełniony jesteś urojeniami.
Ireneusz2020.09.14 0:30
Pseudo- "Anonimie"....! Zgłupiałeś do reszty!! ..Wam niektórym marzy się ślub kościelny!!??? ...Śmiechu warte...! Tego jeszcze nie grali ?!... NIE STRUGAJ BŁAZNA! ...To poczytaj co na temat grzechu sodomiego pisze Biblia!... Poczytaj, dlaczego PAN BÓG zniszczył Sodomę i Gomorę i wiele podobnych miast...!
Olej2020.09.13 20:53
Pozwoliliśmy naszym oponentom i wrogom obs...........ć naszych bohaterów i autorytety, czerwoni ufajdali ten kraj kreując względną prawdę i moralność, wspomogła ich w tym gazeta w i wszystkie reformy ,,oświatowe'' odmóżdżające skutecznie naszą młodzież i dzieci. Jakie będą skutki ??? Gnicie powolne i systematycznie postępujące aż jakaś część ze zbłądzonych zorientuje się, że życie jakie im zaproponowała ,,rewolucja wolności'' jest w istocie gniciem na żywca, rozkładem uśmiercającym każdego kto w swoim akcie wiary przyjął tę ,,rewolucję'' jako drogę do swojego szczęścia. Efekty przyjdą jak huragan zapełniającymi się szpitalami dla wariatów, samobójstwami, pijaństwem i narkomanią, ludzie będą wariować we własnej pułapce zamknięcia, którą sobie sami fundują. A szarlatani dysponujący ogromnymi środkami na ten cel zrealizują plan redukcji populacji narodów i społeczeństw, sprowadzając je do roli bezwolnej zatomizowanej masy, z którą można zrobić wszystko.
Apateista2020.09.14 8:28
To samo mówił pewien szaman widząc jak jego ziomek gładzi kamień. Potem inny jak zobaczył że ktoś maluje na ścianie jaskini zwierze zamiast Boga. Etc, etc. W osiemnastowiecznej Anglii, kościół gromił a ludzie protestowali, gdy jeden z przedsiębiorców wprowadził maszyny tkackie. Po prostu paranoja. Nie da się zatrzymać postępu. Te krzyki ideologów katolickich są krzykiem na pustyni i niczego nie zmienia.
Olej2020.09.14 9:52
Na nieuctwo nie ma innej rady jak czytać i jeszcze raz czytać ! A kto ten postęp w Europie wprowadził, kto zakładał uniwersytety, kto organizował kulturę rolną, kulturę pracy, kulturę duchową i prawną ??? A tak w ogóle co znaczy postęp ? Czy jest to człowieczeństwo i humanizm, czy też ilościowa produkcja dóbr i sprawność organizacyjna w unicestwianiu wszelkich przeciwności również biologicznych, w postaci całych narodów lub jednostek ? Skądinąd postępowy i kulturalny naród, sprawny technicznie i organizacyjnie zorganizował ,,postępowe fabryki'' utylizacji ludzi. Nie zrobili tego amazońscy Indianie czy półnadzy Papuasi zrobił to cywilizowany i postępowy człowiek. Czym zatem jest ów postęp ???
Zwróć uwagę2020.09.13 20:51
na jakie zródła powołuje się "Anonim"; NEon24.pl. A wiesz z czego NEon24.pl "żyje"? Nie z reklam, ale z m.in petro-rubli Romana Abramowicza, żydowskiego lokaja Putina.
Anonim2020.09.13 20:38
UE i Zachodu - Oblicze fałszu i obłudy. .... https://fakty-kontra-news.neon24.pl/post/157589,ue-i-zachodu-oblicze-falszu-i-obludy
NaziBarbi2020.09.13 19:59
Tak czy siak, katoliczki to Panie i Damy. lgbt-ówy do kloszardki i żulice. Nic tego nie zmieni.
Anonim2020.09.13 19:51
Chyba powaliło zboczeńców, jeśli ja patrząc na kobietę mam się zastanawiać, czy ona jest nią, czy nim? Nie dajmy się zwariować. Antropologia wyraźnie wyjaśnia na czym polega dymorfizm płciowy i nie będziemy likwidować pojęcia płci tylko dlatego, że zboczeńcy potrzebują byle dziury do rozładowania napięcia seksualnego. Jest kobieta, jest mężczyzna, są dzieci i zdrowe relacje międzyludzkie, które porządkuje Dekalog. Reszta, to urojenia i paranoiczne, lewackie śmieci . PRECZ Z GENDER! PRECZ Z LGBT+!
Moly2020.09.13 19:48
PIS juz dawno pozarl wlasne mozgi. Zezarl je szybko bo pazerny Teraz sie krztusi ale winni kogo sie da naokolo
możecie to towariszcz po polskiemu napisać?2020.09.13 19:50
???
Anonim2020.09.13 20:14
Nie, za głupi
Moly2020.09.14 3:45
Pozniej. Teraz jestem zajeta bo szyje teczowe flagi na balkon, teczowe firany i narzuty. Czego i Wam zycze z calego serca
"Nagonkę na Żydów prowadził2020.09.13 19:37
Kościół Katolicki, Hitler ... " - - - - - NIEWYSTARCZAJĄCĄ!
"Czemu katolicy są takimi c h u j a m i ???"2020.09.13 19:34
Prof. doktor Jan Hertrich-Woleński.
Pytanie takie mam!2020.09.13 19:28
Czemu katolicy są takimi c h u j a m i ???
Psychiatra2020.09.14 7:29
Zapraszam na bezpłatne leczenie. Może jest jeszcze jakaś szansa.
Po 11 ...2020.09.13 19:27
Jak to jest możliwe, że na portalu religijnym, a religia jest w 100% ideologią (zbiorem idei o bogu), w dodatku taką która jest w 100% pozbawiona realnych dowodów, pojawia się zarzut "bycia ideologią" w stosunku do realnie istniejących ludzi LGBT. Intelektualne zidiocenie wersja KK MAX.
Styki2020.09.13 19:54
Nic bardziej błędnego. Ideologia to przyjęty zespół przekonań, poglądów i wartości określonej grupy społecznej. Na bazie tych przekonań, poglądów i wartości grupa decyduje o swoim sposobie działania w społeczeństwie i swoim stylu życia. Istotą religii natomiast jest wiara – osobowa i osobista relacja z Istotą Najwyższą. Dopiero z tej więzi wynikają przekonania i sposób życia.
Po 11 ...2020.09.13 20:44
Religia to tylko i wyłącznie ideologia czyli "przyjęty zespół przekonań, poglądów i wartości określonej grupy społecznej". Oczywiście KAŻDA ideologia powołuje się na jakieś źródło swoich idei, ideologie religijne na boga, inne na prawa "naturalne" itp, itd. Zobacz np. na Wiki: ...... Ideologia – pojęcie występujące w filozofii i naukach społecznych oraz politycznych, które określa zbiory światopoglądów służących do całościowego interpretowania i przekształcania świata. Mianem ideologii określa się każdy zbiór uporządkowanych poglądów – RELIGIJNYCH, politycznych ....
Styki2020.09.13 20:01
Pomoge Tobie to zrozumiec na takim przykladzie z Pisma Swietego. Faryzeusz modlił się: „Boże, dziękuję Ci, że nie jestem jak inni ludzie: zdziercy, niesprawiedliwi, cudzołożnicy, albo jak i ten celnik. Zachowuję post dwa razy w tygodniu, daję dziesięcinę ze wszystkiego, co nabywam” (Łk 18, 11-12). A celnik nie śmiał nawet oczu wznieść ku niebu. Wiara tego pierwszego wydaje się zagrożona przemianą w ideologię. Wiara skruszonego celnika jest godną pochwały cnotą religijności.
Po 11 ...2020.09.13 20:47
Widok z drugiej strony: http://mragowo.wm.pl/profil/radek/3430,RELIGIA-TO-IDEOLOGIA-LUDZI-NIEODPOWIEDZIALNYCH-CZ-1.html
Anonim2020.09.13 19:04
Paniu Margot to po prostu zwykły tłuk, któremu się wydaje, że jest królem wszystkich zwierząt. Bardzo szybko zostanie sprowadzony do parteru jak demiurgowie chaosu uznają, że już zrobił swoją robotę. Zostanie wyrzucony na śmietnik jak zużyty bibelot.
ryszard2020.09.13 19:01
"której celem jest zdobycie władzy". Nareszcie na właściwym tropie. Taki jest właśnie cel, tych którzy utrzymują tęczowych najemników. Tylko żeby tą władzę zdobyć potrzebna jest: destabilizacja państw narodowych, rozmycie pojęcia człowieczeństwa, destrukcja nauki i oświaty. Wygląda na to, że nigdzie się im tak nie udaje jak w Polsce (przynajmniej jeśli chodzi o to ostatnie).
Alex2020.09.13 18:55
Nagonka na gejów ciąg dalszy. Taką samą nagonkę i napuszczanie kiedyś Hitler robił na Żydów jesteście pisdzielcy podobni
Darek2020.09.13 18:59
Nagonkę na Żydów prowadził Kościół Katolicki, Hitler tylko to włączył do swojego programu by zwiekszyć szanse w wyborach. Początkowo w programie NSDAP nie było antysemityzmu a partia nazistowska była w opozycji do konserwatystów i Kościoła, ale po klęsce w wyborach dołączyli katolicki antysemityzm, by zyskać elektorat katolicki, czyli antysemicki i tym razem chwyciło.
ryszard2020.09.13 19:05
Na szczęście jest stuprocentowy dowód na to, że bredzisz albo bierzesz pieniądze. To "Mein Kampf".
Anonim2020.09.13 18:59
No nie wiem co Żydzi na to bo jak wiadomo z ich cierpieniem nikt i nic równać się nie może. Czy Ty aby nie jesteś antysemitą?
pusak2020.09.13 20:35
Biedronkowy analityku, stul pysk i zpierdalay do lasu
ZERRO2020.09.13 18:52
Księża pedofile to nie rewolucja. To tradycja.
Jadwiga2020.09.14 0:37
JUŻ NIE RAZ TO TUTAJ PISANO! OTÓŻ...! TO NIE KSIĘŻA SĄ PEDOFILAMI! ....TO PEDOFILE ZOSTALI KSIĘŻMI...! Chcecie rozbić nasz Kościół ! Setki lat to robicie, ale wam się to nie udaje! I NIGDY NIE UDA!...PAN JEZUS POWIEDZIAŁ O SWOIM KOŚCIELE: "...a BRAMY PIEKIELNE GO NIE PRZEMOGĄ!" Możecie sobie odpiuścić!.... Z Bogiem Nie Wygracie!....
Bla bla bla2020.09.14 7:50
Księża stają się pedofilami już w seminariach za sprawą specyficznego wychowania.
hahaha...2020.09.15 22:37
"bla...bla....! A ty gdzie stałeś się pedofilem.....Skąd się nauczyłeś?
ZERRO2020.09.14 7:52
JUŻ NIE RAZ TO TUTAJ PISANO! Walka z pedofilami w Kościele to nie walka z Bogiem. Nie obrażaj Boga!