12.12.19, 08:50Screenshot Youtube - Blogpressportal / Telewizja Republika

Ziemkiewicz ostro do Matczaka: Tak jak wy, kombinowała Targowica. Jesteście skończonymi łajdakami

Rafał Ziemkiewicz w niezwykle ostrych słowach skomentował informację zamieszczoną na twitterze przez wykładowcę UW Marcina Matczaka. „Uważam Pana i Panu podobnych za skończonych łajdaków” - pisze Ziemkiewicz.

Chodzi o list z apelem do szefowej KE o interwencję w polski porządek prawny. Część prawników, jak podaje OKO.press apeluje do Komisji, aby zwróciła się ona do TSUE o zarządzenie środków tymczasowych, co miałoby zatrzymać prowadzenie postępowa dyscyplinarnych wobec „niepokornych sędziów” i wstrzymać działalność Izby Dyscyplinarnej SN oraz KRS.

We wspomnianym liście do von der Leyen napisano między innymi:

Ataki na niezawisłość sędziowską, które obserwujemy w Polsce, nie mają precedensu w historii UE. Prawo Unii przestało działać”.

Stwierdzono też, że obecnie w Polsce „mamy do czynienia z sytuacją, w której prawo Unii Europejskiej przestało działać”.

Sygnatariusze apelują:

[…] o podjęcie natychmiastowych działań w celu powstrzymania rosnącego chaosu prawnego w Polsce”.

List podpisali m.in. dr hab. Marcin Matczak, prof. Wojciech Sadurski czy dr hab. Leszek Balcerowicz.

Matczak informując na twitterze o podpisaniu wspomnianego apelu, stwierdził:

Podpisałem ten list, bo zależy mi na Polsce - praworządnej, silnej w Europie i szanującej prawo swoich obywateli do sprawiedliwego sądu”.

Ziemkiewicz nie szczędził mu słów krytyki:

Podpisałeś Pan ten list, bo strach ci jeży włosy, że przestanie być jak zawsze było, że ktoś wreszcie się waszej sitwie dobierze do jej łajdactw i od zawsze bezkarni nagle przestaną być bezkarni. Reszta to ściema i kłamstwo”.

W kolejnym wpisie dodał:

I żeby było jasne: uważam Pana i Panu podobnych za skończonych łajdaków. Dokładnie tak samo jak wy kombinowali targowiczanie: ch. z tą Polską, ważna jest <<praworządność>>, nasze <<prawa kardynalne>> i <<złota wolność>> - caryco, gwarantko, ratuj nasze latyfundia przed <<jakobinami>>”.

dam/twitter,oko.press

Komentarze

Ireneusz Kubiś2019.12.15 7:56
Panie Ziemkiewicz Pan jesteś Idiota. Pan latasz i machasz hasełkiem Targowica, które tu w żaden sposób się nie wpisuje. Wchodząc do UE zobowiązaliśmy się przestrzegać pewnych zasad, które są łamane. Więc ten fakt jest ugłaśniany w NASZEJ wspólnocie, gdzie mamy również SWOICH reprezentantów.
Grace Grace 2019.12.13 22:26
Popieram pana kazde slowa panie Ziemkiewicz . Brawo
Grace 2019.12.13 22:21
Popieram pana kazde slowa panie Zeimkiewicz . Jest pan wspanialy
Rafapon2019.12.13 6:42
Gdy widzę tego niedogolonego Ziemkiewicza, to olewam go ciepłym moczem. On Matczaka nie jest godzien w doope pocałować.
PolakNieLeming2019.12.14 22:12
I dobrze, że go całować nie będzie, bo tacy jak ty miejsce już tam zajmuj i nikt inny nie mógłby się dopchać, zresztą po co miałby całować Polak w d...ę ruską onucę ?
zirytowany2019.12.16 23:53
sam go całuj jak lubisz .Bydle spasione na moich podatkach
riczi2019.12.12 19:48
100/100 PANIE RAFALE!!!!!!!!!!
Makar2019.12.12 18:10
Pokażcie mi drugi taki kraj unijny, którego obywatele opluwają własny rząd tak, jak robią to nasi współcześni "targowiczanie" .
kora2019.12.13 6:52
Rząd, raczej nierząd banda złodziei. Dojna zmiana!
Matwiej Łagodny2019.12.12 17:19
UZNANIE za ODWAGĘ dla Rafała Ziemkiewicza.Pora by Rząd wprowadził Ustawę -DEKRET ,który ZAKAZAŁ by Wykładać Sądzić WSZYSTKIM którzy byli w Komunistycznych organizacjach.Czesi zrobili porządek ,pora na Polaków.
miroslaw mikolajczyk2019.12.12 18:03
BRAWO PANIE REDAKTORZE BRAWO
Tadeusz 2019.12.12 19:10
A co z Piotrowiczem wtedy?
Alojzy Cedzidło 2019.12.12 23:28
Panie ,,Tadziu " jak wyczyścicie swoje szeregi z komucha ( PO), przyrzekam , Natychmiast usunę z PiS Piotrowicza .
Foster2019.12.12 17:10
Typowy bolszewik.
Matwiej Łagodny2019.12.12 17:20
@ Foster Ziemkiewicz Bucu to ENDEK.
Iza2019.12.12 16:16
RAZ szczerą prawdę tej kacapskiej mordzie napisał !
Anarchosyndykalistyczna Internetowa Partyzantka2019.12.12 16:15
Targowica była bardzo konserwatywna i katolicka. Ziemkiewiczowi naprawdę by się wówczas spodobała.
ja2019.12.12 16:00
brawo.brawo brawo jak im sie nie podoba to tobolki na plecy i tam gdzie Nobla daja
Maxx772019.12.12 15:39
BRAWO PANIE ZIEMIKIEWICZ!!! niestety widać poniżej że nie brakuje tu wpisów/skowytu RUSKICH TROLLI... na szczęście w większości Naród Polski w ostatnich różnych wyborach nie daje się mamić TARGOWICY a także różnym pachołkom i sprzedawczykom na usługach obcych dworów...
rafal2019.12.12 15:37
Ziemkiewicz ma racje ale broni fanatyzmu etnicznego i religijnego (katolicyzm bez poparcia kleru i papieża) oraz kulturowego, przez który świat podzielą znowu granice i lęki, a ludzie nie będą się mogli rozwodzić i będą się kłócić o religie. Targowica dziś nie chce likwidacji Polski jak caryca. Przeciwnie Polska ma być na tej samej zasadzie jak kaszubi czy ślazacy, flamandowie czy bawarczycy w wielkiej UE - hiperpanstwie jak USA czy Chiny. Targowica dziś to ci co chcą tolerancji dla LGBT, innych religii, rozwodów, żydów, imigrantów, muzulmanow, etc, to otwarci i grzeczni katolicy i kler Franciszka, zjednoczeni protestanci, to masoni i inni bracia świata razem - taki marksizm zaprzyjaźniony z religiami. Takiej narracji Ziemkiewicz nie daje rady, a nawet nie chce widzieć.
lech keller-krawczyk ohydny staruch2019.12.12 15:12
Był "dzielnicowy" z radziecką muchą. Mucha smrodu nie wytrzymała. Był "Bjorn Karlsson" "PolishPatriot", "Poliamorysta", byl "Słowianin", "Sarmata" ... Jest 𝐄𝐥𝐞𝐤𝐭𝐨𝐫 (jak długo?) - 𝐒𝐭𝐚𝐥𝐤𝐞𝐫 - gudłaj 𝐚𝐧𝐝𝐫𝐳𝐞𝐣𝐡𝐚𝐡𝐧 - 𝐉𝐏𝐈𝐈𝐈 - 𝐨𝐟𝐢𝐜𝐞𝐫 𝐋𝐖𝐏 (co za żart? żyd-pedał "oficer"), 𝐃𝐚𝐫𝐢𝐚_𝐃𝐚𝐧𝐢𝐥𝐜𝐳𝐲𝐤, 𝐀𝐠𝐧𝐢𝐞𝐬𝐳𝐤𝐚, 𝐔𝐫𝐬𝐳𝐮𝐥𝐚 ... i dziesiątki innych "symbolicznych" pseudonimów. 𝐋𝐞𝐜𝐡 𝐊𝐞𝐥𝐥𝐞𝐫-𝐊𝐫𝐚𝐰𝐜𝐳𝐲𝐤 żyd- "genetyk słowianszczyzny"- 𝐧𝐢𝐤𝐭 (tu ma racje). Jest tak przewidywalny jak spłuczka u mnie domu, jest jak goowna w dworcowych WC - niespłukiwalny.
Krzysiek2019.12.12 14:47
DOWALIŁ KAŚCIE TO SĄ SZUMOWINY RUSKIE NO I NIE BĘDZIE JUŻ TAK JAK BYŁO
Zygfryd2019.12.12 14:34
Dobrze ze mamy nadal takich ludzi jak Rafał Ziemkiewicz którzy mówia wprost i prawde naszych czasów gdzie ciagłość Targowicy i kolegów z PO ciągle trawi i żre Nasze społeczeństwo na szczeście są tacy prawi i godni Polacy którzy widzą ich plugastwa i łajdactwa dziekuję panu za to.
StanPio2019.12.12 19:00
Ziemkiewicz to ignorant historyczny! Prawdziwa targowica, to było "patriotyczne" z nazwy, Przymierze Polsko-Pruskie z Ignacym Potockim, Eliaszem Aloe, Stanisławem Kostką Potockim, pseudo księdzem - polskim Robespierrem Kołłątajem i sprzedajnym "królikiem" Poniatowskim z jego bratem, też masonem, Prymasem Poniatowskim itd, którzy podstępnie przyjęli tzw. konstytucję 3 maja, która oddawała tron Polski w DZIEDZICZNE WŁADANIE dynastii Wettingów!!!
emix2019.12.12 14:14
Ten Ziemkiewicz rzeczywiście jest chorym człowiekiem
Krzysiek2019.12.12 14:48
A TY JESTEŚ DURNIEM BEZ SZKOŁY
Alojzy Cedzidło2019.12.12 23:00
A pan doktor ,,emix , to w jakim szpitalu pracuje ?Czy może leczy się z ,,doktorowania ' w Tworkach ?
Henryk2019.12.12 13:00
Kiedy w Polsce nastąpi lustracja tej szczególnie szanowanej kasty?Merkela ma z nimi spokój ! W jedną noc 70% NRD-owskich znawców prawa wysłano na zasłużoną oślą łączkę! Matczak ,kiedy ta sprawiedliwość Cię dopadnie,dam na msze w intencji wszystkich POkrzywdzonych przez Wasz bezduszny świat!
Maria Blaszczyk2019.12.12 13:05
Tylko że pan profesor Matczak nie podlegałby żadnej lustracji. A to dlatego, że gdy nastały czasy wolności i demokracji był dzieckiem.
Alojzy Cedzidło2019.12.12 22:55
Pani Mario , na Boga ciiiichooo. Tak nie wypada . Zwala Pani winę za zachowanie synka na rodziców profesora . Nie wypada . A jak to prawda . A jak po nich ,,mądrość " odziedziczył . . Zasiała mi Pani , pani Mario kupę wątpliwości . No bo tak . Lustracja mogła się odbyć około roku 90 . Był dzieckiem . Dziś ma lat około trzydziestki . to by dużo wyjaśniało; W tym wieku taki tytuł naukowy ? Chmmm.. To było możliwe jeszcze za Gierka . Był szefem Państwa(Gierek) i za rok ukończył AGH .Gliwice Dodatkowo takia obrona Profesora nie wpływa pozytywnie na opinię innych ,,popieraczy "kasty'.
Elektor2019.12.12 12:36
Nie byłoby obecnego strofowania przez jakieś TSUE i podobne gremia gdyby swego czasu śp. Lech Kaczyński nie podpisał się pod likwidacją Państwa Polskiego, zrzeczeniem się niepodległości na rzecz struktur unijnych. On to tylko firmował, bo wiadomo, że pracowało na to całe stado nieciekawych osobników z PiS, PO, SLD i PSL, wedle ustaleń okragłostołowych. To tyle.
Tadeusz 2019.12.12 12:28
Każdy kto zna historię wie, że Targowica została zawiązana pod hasłami obrony zagrożonej niby wolności Liberum Veto, przeciwko reformom Sejmu Czteroletniego i Konstytucji 3 maja. Konstytucja 3 Maja wnosiła oddzielenie kościoła od Państwa i tego bali się prawicowi szlachcice i większość Biskupów.. Chcieli aby prawicowe rządy wraz z kościołem trwały jak zawsze a nie jakieś lewackie zmiany ustrojowe z masońskiej Francji uwalniające chłopów od pańszczyzny. Krótko mówiąc Targowica to taki dzisiejszy PIS, który chce bronić tego jak było. PS. Niby Reformy wymiaru sprawiedliwości polegają na wymianie ludzi na swoich ale komunistyczny szkielet systemu zostaje niezmieniony bo PIS nie chce zmian, chce tylko swoich sądów aby kraść bez odpowiedzialności. Sami to wiecie w sercu ale nie przyznajecie się przed sobą bo tak łatwiej. PS. Poczytajcie o Biskupie Wileńskim Kossakowskim, który wspierał zdrajców i co na jego nagrobku napisali ówcześni.
OrdinaryOrange2019.12.12 12:52
O to to, panie Tadeuszu. Tylko żeby to zrozumieć, potrzebna jest chociaż zgrubna znajomość historii, a nie łykanie populistycznych haseł w rzeczywistości dyktowanej przez twórców nienegowalnych dogmatów życia codziennego.
Alojzy Cedzidło2019.12.12 22:33
To samo słyszałem w czasach wczesnego PRL-u , jesli ktoś pytał o KATYŃ . Byli tacy ,,Polacy " którzy wmawiali ,że to sprawa Niemców . Tych ,,wmawiaczy" jak widzę i dziś nie brakuje . ( Tadziu i ten z Ordinary Orange)
anonim2019.12.12 23:00
hmmm... z taką tezą obróciłeś sytuację o imponujące 360 stopni - 10 za efektowność, ale 0 za efektywność. Druga rzecz - twierdzisz, że historia Kościuszki jest zakłamana? Że był moskiewskim agentem, a biskupi z konserwatywnymi szlachcicami bronili konstytucji i suwerenności kraju? Z chęcią zapoznam się taką wersja - może ta jest prawdziwa, proszę o jakieś źródło.
Alojzy Cedzidło2019.12.12 23:20
Naukowy ten wywód .Nie dla mnie prostaka .Proszę o żródło -piszesz . A proszę .Historia Polski . Tyle tylko ,że trzeba na nią patrzeć , bezstronnie , po Polsku .Tak jak i dziś . Bezstronnie . Bo ,,kablowanie " do Brukseli , nie jest godne Polaka walczącego o sprawy naszego narodu .Droga ,,Dato 12 .12.19 "zabierz się za studiowanie historii , w tym i współczesnej. Tam jest , ŻRÓDŁO ' Nie u ,,Alojzego".
OrdianryOrange2019.12.12 23:38
Panie Alojzy, ta "Historia Polski" to chyba też wydanie PRLowe - takie "perełki" traktuję jako egzemplarze dla kolekcjonerów, a nie źródło wiedzy. Może tam jest o zdrajcy Kościuszce - nie kwestionuję tego. Historia współczesna - np. "zamach smoleński"? Nie, dziękuję, wole choćby "gwiezdne wojny" - szybciej nakręcone, mniejszy budżet,co prawda realność zdarzeń podobna, ale za to duże lepsze efekty specjalne.
Alojzy Cedziło2019.12.13 18:14
Podszedłem poważnie do Waszych ,,odpowiedzi , P anów ,,Tadeusza "i ,,O.O' Kiedy powróciłem do czytania powtórnego Waszych ,,komentarzy " i wyczytałem u p.,,Tadeusza " że,,....PiS , który chce bronić tego jak było " zacząłem się zastanawiać po co Wam wiadomości z naszej historii . Wiecie wszystko najlepiej .Co będę , ja niedouczony z takimi uczonymi dyskutować . To tak jak bym chciał Was przekonać , że 2+2 = 4 a nie np 6 .Bo jeśli ktoś woli czytać o gwiezdnych wojnach a nie poznać współczesną historię , to czym my tu gwarzymy ?
Jan Roztropny2019.12.12 17:47
Owszem historia kołem się toczy, ale coraz to insze błoto to koło oblepia. Jaka była historia to jedno, i każdy to wie tudzież może to sobie doczytać, a co się dzieje obecnie to drugie. Twoja argumentacja Taduszu sprowadza się niestety do tego, że jak raz kiedyś złapano złodzieja i okazał się być blondynem, to Ty teraz zawsze powtarzasz: jak Cię okradziono to szukaj blondyna.
OrdianryOrange2019.12.12 23:21
Panie Janie, bardzo Pan uprościł to porównanie - powinno być raczej tak: Kiedyś pewien brunet, mieszkający z rozrzutnym blondynem, chcąc ratować budżet domowy powyłączał wszystkie niepotrzebne światła w domu, zostawił tylko niezbędne, te w salonie i kuchni, blondynowi się to nie spodobało - zawołał kumpla zza płotu, obaj wpieprzyli brunetowi i pozapalali znów wszystkie światła, nawet w piwnicy i na strychu, przy okazji kumpel rozgościł się na dobre. Dzisiaj potomek blondyna nie dość, że ma pozapalane wszystkie światła - nawet w komórce i psiej budzie - co prawda nie gości u siebie kumpla, ale powyciągał z domu przedłużacze by również inni kumple mogli korzystać, a co gorsza krzyczy, że ludzie tacy jak brunet są winni za wirujący licznik, ba, nawet ci rudzi, szatyni i całkiem siwi - tylko nie blondyn. No i komu reszta blondynów ma wierzyć jak nie temu blondynowi?
Alojzy Cedzidło2019.12.13 18:23
Jednak ktoś musi Panu ,panie ,,Ordianry Orange " wytłumaczyć a i przekonać tez ,że 2+ 2 to jednak 4 a nie np 10.
zatroskany2019.12.12 12:22
Angelo ratuj bo nie mamy na waciki... . Odsyłam do filmu Barei, tam przed szafą w której był magnetofon stawali donosiciele i nagrywali swoje "spostrzeżenia" :)... Jeden był takim wazeliniarzem że na koniec śpiewał piosenkę ułożoną przez samego siebie aby bardziej się podlizać. Śpiewał tak " łubudubu łubudubu niech żyje nam prezes naszego klubu... . To jest ten sam stan umysłu. co w PZPR. Warto poszukać i obejrzeć.
Beno2019.12.12 12:10
Panie Ziemkiewicz - bardzo dobrze. Tak trzeba. Z tą hołotą nie można inaczej rozmawiać, a najlepiej obić pysk, bo inaczej, do nich nic nie dociera. to banda aroganckich i butnych typów starego układu z PRL-u i okrągłego stołu.
ziuk2019.12.12 12:04
Sądzę, że język jaki przyjął Ziemkiewicz, jest jedynym możliwym w rozmowie z tymi zdrajcami Ojczyzny. Tego się nie spodziewali, że tak można się do nich odezwać, ale w tym sposobie komunikowania się z tymi bydlakami, można przekazać istotę prawdy o nich.
OrdinaryOrange2019.12.12 12:04
Uwielbiam jak przedstawiciele katoprawicy wyzywają innych od "targowiczan" - jako zwolennicy ustroju feudalnego, Polski "pana i plebana", mogliby chociaż przemilczeć ten niewygodny fakt - ale nie, lepiej siać obłudę i hipokryzję, w końcu dwa tysiąclecia tradycji do tego zobowiązuje...
d22019.12.12 19:10
Tak sądzisz , moskalu ?
OrdianryOrange2019.12.12 23:23
"Bekłem, pierdłem i wyszłem, bo chamstwa nie zniese" "de kwadrat", a merytorycznie? Bez takich "bąków"?
Elektor2019.12.12 12:00
W Polsce mamy 3 stopnie profesorskie, mianowicie profesor nadzwyczajny, zwyczajny i nienormalny. Obecnie trwa rywalizacja na najgłupszego profesora. Oto dotychczasowi kandydaci: 1. prof. Jan Hartman – kretyn, zw. LGBT 2. prof. Monika Płatek, UW (w rodz. Homoseksualnych rodzi sięwięcej dzieci niż u hetero) 3. prof. Joanna Senyszyn – zw. Lewactwa i LGBT 4. prof. Wojciech Sadurski - należy do Homo insipiens 5. prof. Magdalena Środa - należy do Homo insipiens 6. prof. Hanna Gronkiewicz Waltz – prof. złodziej 7. prof Danuta Huebner ( ue = ü), należy do Homo insipiens 8. prof. Andrzej Zoll – prawnik z wywróconym muzgowiem 9. prof. Tomasz Nałęcz – należy do Homo insipiens 10. prof. Radosław Markowski – prof. debil 11. prof. Jadwiga Staniszkis - feministka 12. prof. Marcin Matczak – mężczyńni mogą rodzić 13. prof. Ireneusz Krzemiński – wysoki poziom neurotyczności 14. prof. Ewa Marciniak – wysoki poziom neurotyczności) 15. prof. Andrzej Tretyn – zwolennik LGBT 16. prof. Maciej Giertych - należy do Homo insipiens 17. prof. Marcin Król – lewak, należy do antypisowskiego psychiatryka) 18. prof. Ewa Graczyk (zGdańska) – przygłupka, należy do tęczowej zarazy
Bredzisław2019.12.12 17:36
To najlepsze profesory. Sam im dałem te tytuły.
Wiesław Kaloryfer2019.12.12 17:55
Nie ma to jak kretyn, co się bierze za ocenianie profesorów, a nie ma nawet pojęcia jak się słowo "mózg" w języku polskim pisze.
antek.b2019.12.12 11:25
Płatny pachołek kościelno pisowskiego układu,i tyle.
zmijowe plemie2019.12.12 11:58
jaki ty antek przeciez ty jestes icek spadaj bucu do kibucu
Krzysz2019.12.12 11:17
Jeśli mnie pamięć z historii nie myli, to jednym z celów "Targowicy" było zniszczenie Konstytucji 3 Maja. Myślę, że działania obecnego rządu zmierzają w podobnym kierunku i czynią ich bardziej podobnymi do "Targowicy" niż sędziowie, którzy bronią obecnie porządku konstytucyjnego. Oprócz uderzania w konstytucyjną niezawisłość sędziów i podporządkowując ich własnej woli łamią chociażby tak prosty przepis jak poniższy: Art. 115 p. 1 Prezes Rady Ministrów i pozostali członkowie Rady Ministrów mają obowiązek udzielenia odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie w ciągu 21 dni. Większość ministerstw ignoruje zapytania i interpelacje. Rekordowe jest Ministerstwo Zdrowia, które ma opóźnienia sięgające 700 dni! https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-jak-rzad-lamie-konstytucje-rp-na-co-dzien,nId,2871515
heniek2019.12.12 10:37
Matczak zrobiłeś świństwo
Grizzly2019.12.12 10:29
Matczakowi to tylko budionówki brak...
diagnosta2019.12.12 10:13
Czy Matczak to nazwisko polskie ? Czy rodzina nie przybyła czasem do Polski na tankach z CCCP w 1945 roku ?
Ireneusz Kubiś\305\2332019.12.15 7:58
Panie jak piszesz Pan takie brednie to miej Pan chociaż odwagę robić to pod swoim nazwiskiem. Jak już nie Pan to może Pana dzieci się kiedyś będą tego wstydzić, że pomawia Pan oponentów.
PO to samo zło !2019.12.12 10:11
Ziemkiewicz ma rację , kanalie są wśród nas . Jak wówczas , kiedy Targowica działała na szkodę Polski !
serendada2019.12.12 9:53
Targowica = Kościół Katolicki
Mirka2019.12.12 10:00
Gdyby nie kościół katolicki to Polska nigdy by się z niewoli nie oswobodziła, to kościół zawsze dbał by język polski nie zginął na zawsze. Trochę poucz się historii i nie pisz na temat którego nie znasz.
serendada2019.12.12 10:19
To czemu najpierw Polaków w tą niewolę wpędził?
Alojzy Cedzidło2019.12.12 22:19
A tak prosiłem : ,,serendado " nie pij . A ta nie tylko ,że pije to jeszcze likier na kościach .Ten niebieski .I to .jak widzę nie sama W piątkę .
Darek2019.12.13 9:33
Co ty ćpasz? Kosciół Katolicki był inicjatorem i siłą napędową targowicy. Rozbiory naszego kraju wymyślił papież, osobiście prosił o interwencję Rosję, a targowicę (skutecznie) przeprowadziła nuncjatura apostolska z nuncjuszem papieskim i biskupami na czele. Po uchwaleniu rozbiorów we wszystkich kościołach na terenie dotąd jeszcze naszego kraju odbyły się msze dziękczynne, gdzie księża katoliccy dziękowali Bogu za zastopowanie demokratyzacji i usunięcie Polski z mapy świata. Jak jeden biskup ośmielił się protestować przeciw rozbiorom to go Kościół uznał za obłąkanego i pozbawił wszelkich funkcji - fakty są zgołą odmienne od Twojego idyllicznego wyobrażenia o tej antypolskiej od wieków organizacji, jaką jest kościół rzymsko-katolicki.
Alojzy Cedzidło2019.12.13 22:25
Podobno w tych targowickich staraniach o rozwalenie Polski ,kościołowi PiS pomagał .Szanowny ,,Darku " pisz jaśniej . Bo Farma będzie niezadowolona .
Dariusz2019.12.12 12:45
Proszę nie upadać na duchu.W Pana/Pani przypadku NFZ z pewnością zrefunduje leczenie.Zdrowia życzę i Wesołych Świąt.
stm.2019.12.12 9:47
Brawo Ziemkiewicz, tak należy walczyć z kanaliami ..
anonim2019.12.12 9:33
Wie Pan, Panie Redaktorze, tacy ludzie to są tak zwani klienci, albo parobki, jedyny ich problem kto da więcej.
Ciekawy2019.12.12 9:34
Bo nie kochają kulawego pokurcza psychopaty? A ci co go kochają maja I Q mniejsze niż nr buta
Alojzy Cedzidło2019.12.12 22:23
Ocho , Farma Inowrocław od nowa ,,pracuje '
Ciekawy2019.12.12 9:31
Ziemkiewicz to tylko i wyłącznie sprzedajna szmata
Stefek2019.12.12 10:28
Odezwał się łajdak
Alojzy Cedzidło2019.12.12 22:11
Co tez tak zabolało ,,Ciekawego " ,że tak mało kulturalnie Ziemkiewicza ocenił . Taka ocena powinna być UZASADNIONA ! ! Inaczej oskarżający raczej się ,,flanelkuje '
Szczepko2019.12.12 9:31
nic dodać nic ująć. Celnie i w punkt.
ktoś tam2019.12.12 15:53
To co pisze sobie nadzwyczajna kasta to mały pikuś. Niech piszą i tak wiadomo, że to wyznawcy internacjonalizmu. Interesujące jest natomiast to, co zrobią z tym Niemcy, znaczy się oficjele w UE.
smyk2019.12.12 9:29
podpisuje sie pod te słowa .to co osobniki mieniące sie prof.wyprawiaja to w polsce nawet za komuny nie było.skończone dranie broniace bezkarności i mafijno-złodziejskiego układu.nawet do diabła by poszli po ratunek.
Ciekawy2019.12.12 9:33
IQ mniejsze niż nr buta
ian2019.12.12 9:28
myślicie ze socjaliści z pis i nominat jk i merkel morawiecki coś z tym zrobią ,,nic nie zrobią socjaliści z pis będą dalej gnić a targowica będzie coraz śmielej podnosić swój zdradziecki łeb
Karol2019.12.12 14:03
To co,? czekasz, ze poko, lewusy, psl i cale to talatajstwo , odmieni, oblicze polskiego sadownictwa ???
Marek2019.12.12 16:24
socjaliści PiS,to mała betka do socjalistów z PO-KO,PSL SLD i tym podobnych,skoro PiS nazywasz socjalistami to co sądzisz? o wyżej wymienionych,czy oni to nie socjaliści?,powiem więcej PO-KO ,kryptokomuniści,a ja obawiam się,że ty nie wiesz co to jest do końca socjalizm!,miał byś rację,gdybyś wskazał która jest a która nie jest partią socjalistyczną bo PiS pod względem obyczajowym na pewno nie jest żadną socjalistyczną,a co do gospodarki to rzucasz hasło PiS jest socjalistyczna a niby inne w tedy to co nie socjalistyczne?(poza konfederacją),człowieku nie manipuluj i pisz zwięźle
Japa2019.12.12 17:59
No dobra panie ,,ian " .Pełna zgoda , nic nie robią . A co by Pan zrobił będąc na ich miejscu Ginę z ciekawości . .
Raf2019.12.12 9:10
Podpisuję się w ciemna pod każdą wypowiedzią p. Ziemkiewicza.... nic dodać nic ująć;-)
Ciekawy2019.12.12 9:32
Tez jestes alkoholikiem
Karol2019.12.12 13:59
Mowisz o swoich starych ?!
ster2019.12.12 9:04
Ziemkiewicz to taka szuja sowiecka.
jola2019.12.12 10:05
fajny facet , nie owija w bawełnę wali prosto w oczy całą parwdę
Dariusz2019.12.12 10:46
Pan to pisze z Kaliningradu,czy może bliżej Moskwy?
s..2019.12.12 11:24
z Nowosybirska
Dariusz2019.12.12 12:08
To proszę założyć czapkę,bo takie są skutki wychłodzenia zwojów mózgowych.Oczywiście pod warunkiem,że je posiadamy.
Japa2019.12.12 17:54
Wy tu (,,Dariusz " ,s") o miejscu nadania , a sprawa jest ważniejsza o czym Ziemkiewicz pisze . To tak jak byście pisarze , tez byli utytułowani . A ja sobie myślę ,że Hitler i Stalin wiedzieli co robią , mordując naszą inteligencję .Ta nowa , odbudowana w większości dobrze im służy. Carycy już niema . Ale jest Bruksela .
Dariusz2019.12.12 19:11
Kasta walczy o przetrwanie i ja to doskonale rozumiem,tyle,że ich przetrwanie i dalsze trwanie oznacza nasz koniec.
Japa2019.12.12 19:52
Pełna zgoda . Wpisu z godz 12:08 chyba dobrze nie odebrałem .
Dariusz2019.12.12 23:37
Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku dla nas i Polski.
Marek2019.12.12 16:09
ster- sk.rwielu a ty kim jesteś tłumoku skoro porządnego dziennikarza jak pan Ziemkiewicz tak nazywasz,po co tutaj siedzisz na frondzie szmatławcu i skrobiesz swoje wypociny??,masz swoje portale np.oko.pres,tak więc paszoł won do swoich
Matm 2019.12.12 16:20
POpatrz sobie "sterze"jak cie ludzie oceniają.Dociera do ciebie,że jesteś czerwoną gnidą?
szymon2019.12.12 17:04
Twoją matkę musiał łajka posuwać skoro takiego kundla spłodziła !
Japa2019.12.12 17:43
Tez bym tak napisał . Ale nie napiszę . Poczekam aż ,,ster " obierze kierunek na ,,uzasadnienie " Na razie ,,płynie ' wprost na skały totalne . Na ślepo .nic nie widzi..
lucyna2019.12.12 18:00
to ty jestes szuja
Długi2019.12.12 18:35
Sam jesteś szuja
PolakNieLeming2019.12.14 21:53
Szują, kretynem i sprzedawczykiem, to ty jesteś, a czyją szują, niemiecką, czy ruską to już twoja sprawa, człowieczku podłego stanu.