16.05.20, 10:37Tomasz Sekielski/YT

8 lat więzienia dla informatora Sekielskiego za oszustwo?

Jakiś czas temu bracia Sekielscy wypuścili w obieg medialny rzekomy dokument pt. "Tylko nie mów nikomu", mający pokazywać skalę pedofilii w Kościele. Okazało się jednak, że tak naprawdę pokazali poziom zniewalania księży przez ówczesne służby bezpieki lub wysyłanie przez nie swoich agentów mających inwigilować Kościół, a do tego nadawali się według bezpieki właśnie pedofile. Były na nich haki, a i podważanie zaufania do instytucji i księży takżę było ich celem – dwie pieczenie przy jednym ogniu.

Teraz, jak się okazuje i o czym pisze „Gazeta Polska”, główny informator Tomasza Sekielskiego, Marek L., może trafić za kratki za oszustwo, a sprawę prowadzi szczecińska prokuratura.

W „GP” możemy przeczytać:

- Marek L. został oskarżony o oszustwo na szkodę pokrzywdzonej. Zawarł z nią umowę pożyczki na kwotę 20 tys. zł oraz uzyskał od niej darowiznę w kwocie 10 tys. zł, zapewniając, że środki te przeznaczy na pokrycie kosztów swojego leczenia. Wykorzystując jej zaufanie, swoim zachowaniem wprowadził ją w błąd co do przeznaczenia uzyskanych środków i potrzeby ich uzyskania, gdyż w rzeczywistości nie chorował, a tym samym pieniędzy nie przeznaczył na leczenie

Marek L. potwierdził, że okłamywał pokrzywdzoną twierdząc, że potrzebuje pieniędzy na operację, ponieważ jest chory. Grozi mu do 8 lat pozbawienia wolności.

 

mp/gazeta polska

Komentarze

j-232020.05.31 13:03
A czego po grubym towarzyszu oczekiwaliscie, nici jedwabnych........?
PIS, PO, PSL, SLD = Nowa Lewica 2020.05.31 12:21
PiS “reglamentuje” posłów Konfederacji w Sejmie Przez obostrzenia wynikające z pandemii rządzący chyba bardzo zatęsknili za długo zamkniętymi cyrkami, więc postanowili, że zorganizują go sobie w Sejmie. Władza w sposób skandaliczny i niesprawiedliwy zdecydowała, że zamiast dwóch posłów na sali plenarnej #Konfederacja może mieć tylko JEDNEGO posła. Jednocześnie zwiększyli liczbę miejsc dla swoich posłów (do 28) oraz Koalicji Obywatelskiej (do 16) i Lewicy (do 6). Mało tego poseł Grzegorz Braun został też ukarany obcięciem części pensji poselskiej za mocne słowa prawdy o ministrze Szumowskim,który kompletnie się pogubił, wymyślając kolejne absurdalne obostrzenia, zakazy i nakazy, a do tego zamieszany jest w afery finansowe. Nergal wczoraj powiedział chwaląc Hołownie że " satanista będzie szanował katolika który wyznaje poglądy ekumeniczne który buduje mosty" . Iście zastanawiające Ani zaborcy, ani okupanci nie zatrzymali nigdy pielgrzymki ! PIS tego dokonał https://image-media.gloria.tv/placidus/c/37j9h1mdlhfji2gn8sr986nvzkjtisbqtg5w9w8.jpg
MementoMori2020.05.31 12:15
PiS “reglamentuje” posłów Konfederacji w Sejmie Przez obostrzenia wynikające z pandemii rządzący chyba bardzo zatęsknili za długo zamkniętymi cyrkami, więc postanowili, że zorganizują go sobie w Sejmie. Władza w sposób skandaliczny i niesprawiedliwy zdecydowała, że zamiast dwóch posłów na sali plenarnej #Konfederacja może mieć tylko JEDNEGO posła. Jednocześnie zwiększyli liczbę miejsc dla swoich posłów (do 28) oraz Koalicji Obywatelskiej (do 16) i Lewicy (do 6). Mało tego poseł Grzegorz Braun został też ukarany obcięciem części pensji poselskiej za mocne słowa prawdy o ministrze Szumowskim,który kompletnie się pogubił, wymyślając kolejne absurdalne obostrzenia, zakazy i nakazy, a do tego zamieszany jest w afery finansowe. Nergal wczoraj powiedział chwaląc Hołownie że " satanista będzie szanował katolika który wyznaje poglądy ekumeniczne który buduje mosty" . Iście zastanawiające Ani zaborcy, ani okupanci nie zatrzymali nigdy pielgrzymki ! PIS tego dokonał https://image-media.gloria.tv/placidus/c/37j9h1mdlhfji2gn8sr986nvzkjtisbqtg5w9w8.jpg
Mejer2020.05.31 8:56
Marek Lisiński to ten ostatnio całowany był przez paieża? .... heheeee https://cdn.natemat.pl/20497f3505ca319fac848633b29490ff,730,0,0,0.jpg Chyba zatkało mu kakao :D
tfu2020.05.30 9:55
Rzekomy dokument?? Litości frondozj*eby. Pedofile w kościele to jest fakt i żaden zakłamany artykultego nie zmieni
pami\\\\\\\\\304\\\\\\231tliwy 2020.05.25 12:09
UB aż tak zniewalało niektórych księży, że musieli ładować w dupę ministrantów. To straszne.
Moly2020.05.24 4:04
Dzieki takim ososbom jak bracia Siekielscy KK w Polsce bedzie musial sie zmienic. Lub przestanie istniec. Tak czy inaczejna pewno przestanie istniec w obecnej postaci A wlasciwie ten proces sie juz zaczal
Moly2020.05.24 4:01
Mozecie wykrecac kota ogonem w nieskonczonosc Coraz wiecej poznaje sie na waszym sztuczkach I tak coraz wiecej ludzi wie jaka jest prawda o KK KK ukrywal pedofilli w kosciele Ludzie sie budza do prawdy
Starzec2020.05.20 23:49
Eh p.Sekielski.Tak bardzo kiedyś Pana lubiłem a tu tyle nienawiści!Fakt,że tych pedałów-duchownych bezpieka łamała i wykorzystywała.Szkoda,ze wtedy Pana nie było!
...2020.05.19 13:06
Ten portal, próbując zdyskredytować Sekielskich, jest współwinny w całej tej brudnej sprawie, bo broni przestępców i stwarza dla nich poczucie bezpieczeństwa pisząc bzdury, w które wierzą katolickie barany i potem bronią zboczeńców.
...2020.05.19 13:01
No i niby, sługusy czarnej mafii, co to ma zmienić?To znaczy,że te zboki z czarnych kieckach, którzy się przyznali nie są zbokami zasługującymi na celę? A może biskupi, w obliczu dowodów nie przenosili zboków z parafii do parafii? Co to kooorwa niby zmienia?
polecam "Sekielskiemu"2020.05.17 12:41
Sekielski ( nazwisko słowiańskie, ale rysy semickie) bardzo troszczy się o czystość KK, ale jest tyle tematów pedofilii wśród innych grup zawodowych w Polsce, że do końca życia może kręcić filmy. Warto zapoznać się również z: www.salon24.pl/u/blackblogsheep/490531,pedofilia-wsrod-zydow-wieksza-jak-w-kk www.bibula.com/?p=20171 https://www.pch24.pl/australia--wstrzasajace-kulisy-afery-pedofilskiej-z-udzialem-rabina,33779,i.html
R2020.05.17 12:21
Bóg eliminuje katolicyzm i inne fałszywe religie faktami - publicznie ukazuje nam dziś dawne i obecne zachowania papieży i biskupów i ich wiernych, ich obłudę i głupotę a przez to możemy zrozumieć jak fałszywa jest wiara w instytucje ludzi ... Czas na osobiste relacje z Bogiem Jezusa oparte na biblii - bo z łaski Jego Ducha możemy się codziennie zachowywać tak jak Bóg chce i nie potrzebujemy do tego żadnych rytuałów ani pośredniczących ludzi ! wystarczy modlitwa z biblią w rodzinie; skończmy z usprawiedliwianiem się głupią wiarą ojców oszukanych przez rządzących tym światem kłamców
gośka2020.05.16 23:22
Panie Sekielski.,..niech Pan mówi - naród słucha!
katolicka kretynizacja polski2020.05.30 13:07
MASZ NA MYSLI NAROD ZYDOKOMUNISTYCZNY?
ZERR02020.05.16 21:13
Po to się rozdyma całkowicie marginalny problem zboczeńców i homoseksualistów (pedofili bardzo rzadko) wśród tzw Kleru, aby zboczeńcy, pederaści i geje-pedofile z wpływowej organizacji NAMBLA mogli bezkarnie porywać, gwałcić i zabijać dzieci. Polskie dzieci. Tak tak, drogie dzieci... w Polsce operują wpływowe (i bogate) osoby związane z NAMBLA, i biorą osobisty udział w wyszukiwaniu "pedofilii" w Kościele. Ot, zagadka, dlaczego protektorzy gejów-pedofilów uparli się "zwalczać" pedofilię, ale TYLKO w Kościele? Normalny, przytomny człowiek uzna, że po to, aby chronić swoje parszywe pedofilskie interesiki. Tak jak w USA nagonka na Kościół służyła chronieniu handlu dziećmi (pod przykrywką ONZ, np na Haiti) oraz chronieniu Epstaina od Lolita Express, znajomego Obamy, Billa Gatesa, Clintonów itp osobistości. Po to odciąga się wzrok Opinii Publicznej w stronę Kościoła, aby przypadkiem nikt nie patrzył na masową brutalną pedofilię wg Standardów WHO, opracowanych na podstawie prac A. Kinseya, który dla swoich badań opracował nowatorską technikę gwałcenia dzieci z użyciem stopera. Trudno uznać, aby ściek w wykonaniu Sekielskiego służył innym interesom, niż w USA i UE. Nigdy pedofilia nie rozkwita tak szeroko, jak podczas nagonki na pedofilów, ale TYLKO tych w Kościele. Inni są chronieni.
Maria Blaszczyk2020.05.16 23:21
No a to, że ksiądz gwałci dzieci a biskup o tym wie, i tylko wyszukuje mu nowe łowiska, to już nie problem... Serio, jak Ty dochodzisz do tych wniosków? A standardy WHO tak się mają do Kinsleya, jak współczesna systematyka do Linneusza. Niby i Kinsley i Linneusz rzaczywiście zapoczatkowali pewien nurt badań, ale zmiany od ich czasów sa takie, że obecny stan nauki nijak się ma do ich osiągnięć... Ich celem jest ochrona dzieci przed takimi zbokami jak ten Hajdasz, i badania pokazują, że są one skuteczne w pewnym zakresie. Nie w pełni - ale każde niezgwałcone dziecko lub dziecko zgwałcone mniej razy, to już coś. Aha, i jakby sie przypałętał rzeczywiście jakiś zbok z NAMBLA, to na jego ofiarę to zadziała tak samo.
2020.05.16 23:54
instytut kinseya stworzy dla czerfono-tęczofego who pedofilską seks edukacje.dla lewactwa ksiądz=pedofil lewak pedofil=negocjator korzyści seksu z nieletnimi. to jest chora patologia schizofrenia lewacka.
Maria Blaszczyk2020.05.17 2:37
Taaaak. A Ziemia jest płaska? Raka leczy się witaminą C? Wiesz co, to nie jest jakaś tajna wiedza. Te wszystkie informacje są dostępne. Można sobie sprawdzić, czy jest tam cos o księdzach i lewakach, czy raczej wskazówki dla dziecka, jak reagować, jak będzie miało pecha natrafić na zboczeńca.
ZERR02020.05.17 10:27
Akurat na leczenie pewnych nowotworów wlewami witaminy C są badania. Co prawda "nasza" lekarska hołota rżnie głupa w tym temacie, ale oni jak zawsze sto lat za murzynami. Ignorują postęp medyczny i okaleczają pacjentów aplikując przestarzałe "procedury", wyśmiane w nowoczesnych państwach (jak np mammografia, bezpośrednio odpowiedzialna za dużą część przypadków raka cycka - i są na to badania) Doprawdy, nigdzie nie spotkałem większych zarozumiałych buców, jak wśród lekarzy. Połowa cierpi na kompleks Boga, i trzeba od nich trzymać się z daleka. Nie bez powodu, gdy strajkują lekarze (np w Izraelu), drastycznie spada liczba zgonów.
ZERR02020.05.17 10:21
Standardy WHO są opracowane ściśle wg badań Kinseya. Wystarczy sięgnąć do Instytutu Kinseya i sprawdzić kto te standardy układał i co pisał i mówi o Kinseyu. Albo przeczytać i porównać. O jakichkolwiek zmianach mowy nie ma. PS. Kinsey niczego nie "badał", no chyba że za badania uznać opisywanie katowania dzieci i zliczanie ataków płaczu i wymiotów jako "orgazmów". Kinsey był wynajętym przez Możnych projektantem lewackich inżynierii społecznych. Opracował projekt, jak traumatyzować i przekształcać społeczeństwo, aby wyrosło potulne, wycofane, posłuszne wobec swoich Właścicieli. Tak samo jak wcześniej Marks, piszący "rękopisy Paryskie" czy "manifest partii komunistycznej". Uczeni opracowujący naukowe podstawy brania ludzi za twarz i nakładania chomąta, ale w taki sposób, aby bydło robocze z ochotą akceptowało ten stan.
Dam2020.05.17 12:12
I jak zwykle wszystko to co mówisz bierzesz z instytutu badań z d.py? Bo jeżeli to prawda, to na pewno ktoś już zrobił jakieś opracowanie. Ale podparcie swoich słów dowodami to dla ciebie jak zwykle za dużo. Przecież "wystarczy patrzeć", co, broniący gwałcicieli dzieci foliarzu?
ZERR02020.05.17 14:24
Typowa odzywka osoby niepotrafiącej myśleć samodzielnie. Nie szukaj podpórek w postaci "badań" czy "opracowań", skoro nie potrafisz czytać.
Dam2020.05.17 16:28
Zadziwiająco najczęściej "myśl samodzielnie" mówią osoby, które chcą kogoś przekonać, żeby myślał tak jak one np. płaskoziemcy. I w takie środowisko się dobrze wpasowujesz, masz podobne argumenty.
Maria Blaszczyk2020.05.17 20:56
Taaaaak... No taaaaak... Podsumujmy. Kinsey zmarł w 56 roku. Od tego czasu stosowano kilka modeli edukacji seksualnej. Ten zawarty w słynnej matrycy WHO, czyli model C, "comprahensive" zaczęto wprowadzać w II dekadzie XXI wieku. Przez ponad pół wieku trzymano te standardy w ukryciu, by je wyciągnąć w 2012 r. Niesamowite.
ZERR02020.05.17 21:48
Nikt ich nie trzymał w ukryciu. Seksedukacja wg Kinseya jest i była fundamentem na tzw zachodzie od dekad i nadal nim jest. Doprawdy, pouczanie dzieci z czwartej kl. podstawówki, jak się ma prezerwatywa do banana to nie jest wynalazek z roku 2012
.2020.05.16 19:50
Jak czytam wypowiedzi radykalnych katolików idiotów to już wiem dlaczego tak dużo zamiatanych spraw pedofilskich w kościele. Po prostu ta kościelna mafia czuje się bezkarnie, bo część katolickich debili ich po prostu broni.Szkoda słów.
2020.05.16 20:51
jak czytam wypowiedzi radykalnych lewaków idiotów to już wiem dlaczego tak dużo zamiatanych spraw pedofilskich w środowiskach artystów i lgbtq+. po prostu ta tęczofo-czerfona mafia czuje się bezkarnie, bo część lewackich debili ich po prostu broni.szkoda słów.i tu jakoś nie widać''tropicieli'' sekielskich
XD2020.05.17 14:11
Czy środowiska lgbtq+ i artyści stoją ponad prawem? Wystarczy złapać i zamknąć takiego żeby się nim współwięźniowie zajęli. A ksiądz trafia do innej parafii albo do domu dla emerytowanych księży? Serio uważasz to za dobry układ? Żeby ksiądz nie odpowiadał za swoje zbrodnie tak jak inni ludzie? Tęczowo-czarwona mafia istnieje tylko w Twojej głowie. Dałeś się nabrać na goebbelsowską propagandę którą z uwielbieniem stosuje nasz rząd.
ZERR02020.05.17 14:28
W praktyce środowiska LGBT i celebryci stoją ponad prawem. Wystarczy sprawdzić, jak wygląda ich łapanie i zamykanie. Same niemożności i bezradność prokuratury, choć "wszyscy" wiedzą. A jak już przypadkiem policja zrobi nalot na domek pedofila, i słyszy nawoływania uwięzionych dzieci, to zaraz dostaje tajemniczy rozkaz - zostawcie to, nie szukajcie, wracajcie do komendy.
XD2020.05.20 12:32
Skąd masz takie informacje? Proszę podziel się z resztą klasy. Przecież to trzeba zgłosić, że w jakimś domku pedofila policja dostaje tajne rozkazy wedle których zbrodniarz może ujść wolny!
gość2020.05.16 19:29
Dlaczego tym Sekielskim, wszelkie filmy bijące w Kościół, promowane są zawsze przed wyborami? Akcja pod letnich katolików? Temat jest ogólny, a szufladkowanie i ukierunkowanie tylko w jedną określoną stronę, oznacza umyślny atak. Brzydzę się nieuczciwością w każdym fachu, a tu widać to ewidentnie i nie pierwszy raz.
Foster2020.05.16 19:40
Przecież film był zapowiadany już od roku i wlaśnie dlatego, że wybory były zaplanowane na 10 maja, emisja został przelozona na 16 maja.
.2020.05.16 19:55
I tak tym sk.rwielom to nigdy nic nie da!
ochrona przed pedofimi w sutannach2020.05.16 19:29
a pedofil w koloradce dalej na wolnosci dlaczego Polak dopiero teraz otworzył oczy ? po filmie ?wczenśniej nie wiedział?a co z tą kobieta co rodziła księdza dziecko na plebanii ?Też Polak nic nie wiedział?przecierz to Polak po tym jak urodziła na plebanii wysłał katabasa na Ukrainę fronda o tym nie wie?
Foster2020.05.16 19:28
Rozmowa ojca zgwałconego dziecka z biskupem kaliskim była symptomatyczna, pokazała stosunek biskupa do sprawy. Żadnej empatii. On ich po prostu wyrzucił z pałacu biskupiego. Jak śmieli mu zawracać glowę takimi pierdołami. Z ojcem nie będzie rozmawiał. Będzie rozmawiał tylko ze zgwałconym przez ksiedza synem. Jak przenosił ksiedza pedała do innej diecezji to w piśmie tytułował go Wielce Czcigodnym Księdzem. Kiedyś jako dziecko byłem ministrantem, miałem szczęście ze nie trafiłem na "takiego wielebnego pederastę".
kol2020.05.16 19:28
99% tych niby księży to homosie pedofile o tym się nie za jąkał spaślak
tere2020.05.16 19:27
Pedofilii jest ogrom w świecie celebrytów, filmowców, muzyków, w teatrach, szkołach, sporcie i w wielu innych miejscach i tym nikt się nie zajmuje. Czy ofiary pedofilów z tych środowisk poza kościelnych są gorsze? Czy im się nie należy prawda? Czy tamtych środowisk nie można ruszyć, bo się można narazić, a na kościół można robić nagonkę, bo to ostatnio modne i pożądane w świetle walki z Kościołem? No i chętnych do sponsorowania takich filmów jest więcej i pewnie wśród sponsorów znaleźli by się pedofile, bo atakując Kościół odsuwają podejrzenia od siebie. Dlatego Sekielscy mi nie imponują. Uważam, że to filmy na zlecenie, a nie rzeczywista chęć pomocy poszkodowanym i chęć pomocy w walce z pedofilią.
FRANEK2020.05.16 19:25
No tak Ida wybory !Wazne!Wybor Prezydenta RP,!No i znowu Siekielski ze swoim filmem Czy to przypadek?Powiem tyle WSADZCIE SOBIE W D TEN FILM!PAN ANDRZEJ DUDA BEDZIE PONOWNIE WYBRANYM II bardzo dobrze!
Moshe Cvel2020.05.16 19:08
Od dawien wiadomo ,że Siekielscy to pomioty kodorastów , którym PiS z,niejszył SBcko UBeckie emerytury. Filmiki tych koderastów oparte są o wyniesione materiał Wydziału IV SB który słożył do walki z Kościołem Katolickim . Te materiał czasami po 20-30 latach służą do kłamliwej narracji rozciąganiem na wszystkich kapłanów zakonnice i zakonników i hierarchów Kościoła Katolickiego. W świetle prawawo typu przestępstwa pedofili, pederastii przedawniają sie po 10 latach. Te filmy tylko oczerniają nie dają odpowiedzi osób pomawianych.. Australia jest przykładem kraju który skrzywdził kardynała. Należy zastanowić się i podać publicznie źeodła winansowania kodorastów Siekielskich.
Nesse2020.05.16 20:48
Służył*, finansowania*, brak spacji przed zankami interpunkcji, trochę rozumu i dopiero wtedy polecam udział w jakiejkolwiek dyskusji ;)
sct2020.05.16 16:31
PO CO O TYM PISZECIE??? Nikogo to interesuje...
Wojciec2020.05.16 17:31
Wam katolom nie wolno się tym interesować bo boicie się księży. My Polacy interesujemy się tym i już zaczynamy działać. Koniec z katolicką nadzwyczajną kastą która kryje przestępstwa seksualne księży.
.2020.05.16 17:40
Powiedz to przede mną osobiście a dentysta nie będzie miał dużo do roboty, lewacka mendo!
.2020.05.16 17:40
Bo będzie kuku!
Albert2020.05.16 17:49
Nie napinaj się tak. Nawet jeśli byłaby okazja powiedzieć ci to osobiście, to i tak się na niej nie pojawisz. Jak każdy tobie podobny katoprawacki przygłup, mocny w gębie i zza klawiatury.
.2020.05.16 18:07
Wy już dostajecie po m.rdzie każdy raz 11.Listopada.A teraz wy.ierdalaj do Gazety Klozetowej, lewacka gnido, bo ci jeszcze poślę wirusa.Nie korony, tylko komputerowego, wieprzu szkopski!
Urszula2020.05.16 19:00
Ale się wkurzył. :D
Albert2020.05.16 19:12
" Wy już dostajecie po m.rdzie każdy raz 11.Listopada" I dlatego chodzicie grupkami po 5-10 chłopa? Bo się boicie, że jak was będzie tylko trzech, to wam ͏w͏p͏i͏e͏r͏d͏o͏l͏i pierwsza z brzegu cherlawa ciota w rurkach bez wyjmowania drugiej ręki z kieszeni?
Albert2020.05.16 19:14
" Wy już dostajecie po m.rdzie każdy raz 11.Listopada" I dlatego chodzicie grupkami po 5-10 chłopa? Bo się boicie, że jak was będzie tylko trzech, to wam ͏w͏p͏i͏e͏r͏d͏o͏l͏i pierwsza z brzegu cherlawa ciota w rurkach bez wyjmowania drugiej ręki z kieszeni? Ty mi wirusa poślesz? A ty klechowy lachociągu w ogóle odróżniasz komputer od systemu operacyjnego? Tacy prawaccy geniusze już się tutaj na frondlu objawiali. Pewnie też należych do tych katoprawackich ekspertów. Mocnych w gębie i w niczym więcej.
Nesse2020.05.16 20:29
Uwielbiam tą złotoustość prawdziwych Polaków-Katolików-Ludzi Honoru, Miłości i Prawości! Chyba w takich chwilach przemawiają przez nich słowa samego Pana Jezusa :>
anonim2020.05.16 18:09
Lubisz pedofili, prawda katolicki zwyrolu?
.2020.05.16 18:18
Wy już dostajecie po m.rdzie każdy raz 11.Listopada.A teraz wy.ierdalaj do Gazety Klozetowej, lewacka gnido, bo ci jeszcze poślę wirusa.Nie korony, tylko komputerowego, wieprzu szkopski!
Urszula2020.05.16 19:02
On lubi, ale tylko katolickich sukienkowych pedałów. Inni sa dla niego wrogami. No, ma człowiek gust. :D
,;,2020.05.16 16:28
Ale to ludzi strasznie interesuje w czasach gdy mamy pandemię... Może znajdzie się jakiś snajper na tego grubego sk.rwiela???
2020.05.16 17:13
Uważaj, trolu. Twoje IP jest rejestrowane.
Wojciec2020.05.16 17:29
Kolejny który chciałby tuszować jednak tym razem stosując gorsze metody. Wszyscy jesteście siebie warci. Widać nie tylko ksiaza i biskupi tuszują bo owieczkom tez już zaczyna się to podobać. My Polacy plujemy wam w twarz nadzwyczajna kasto katolicka
.2020.05.16 17:32
Lepiej uważaj lewacki sku.wielu!
katarzyna2020.05.16 16:16
Gwiazda lewicowej TVN - p. Sekielski to wrog chrzescijanstwa. Czesto dopuszcza sie manipulacji i przeklaman. Milczy o agenturze w kosciele o tym, ze ci pedofile to tez agenci SB). Nie napisze nigdy .o szerokiej akcji komunistow rozpoczetej przez Brystygierowa w 40tych latach w ramach walki z Kosciolem katolickim - polegala na rozbudowywania SZEROKIEJ SIATKI AGENTOW SB w Kosciele - przez 60 lat ta siatka bardzo sie rozrosla). To glownie celebryci mediow pseudokatolickich -Holownia, wspolpracujacych z TVN deon, i stacja.7 - faryzeusze tacy jak Guzynski, Kramer, Szustak, abp.Rys. Dlatego tez, ci "duchowni" czesto sa przez tych samych komunistow czy wrogow chrzescijanstwa jak bracia Sekielscy - promowani. Ale reszta Kosciola wedlug nich - to demoralizatorzy i pedofile.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.16 16:22
Co racja to racja. Zdecydowanie brakuje dekomunizacji w KK. Ciekawe czy na pewno wszyscy biskupi byli konfidentami SB? Ciekawe czy Wojtyła donosił? Masz rację KK bez dekomunizacji nie jest organizacją patriotyczną, polską i godną szacunku.
Urszula2020.05.16 19:04
Duzo bylo tych kapusiów wśród katolickich duchownych. Nawet ich przyszły święty Wyszyński też ma coś na sumieniu.
Maria Blaszczyk2020.05.16 17:27
Ale SB nie istnieje od 1990 roku, a Kościół otrzymał prawo wglądu do wszystkich akt. Jeśli nie zrobili z tym porządku - to tylko ich odpowiedzialność.
Urszula2020.05.16 19:07
A ty w ogóle wiesz co to jest chrześcijaństwo? Pewnie myślisz, że to tylko KK. Jesteś wrogiem ludzi mądrych, wykształconych, którzy nie latają do kościółka z portmonetką pełną grosików tak jak ty. Masz jakieś omamy.
Phallus Impudicus judaeus canis.2020.05.16 16:13
Lubisz łacinę Jasiu OBOJETNY, lingwisto? Wbij sobie do tego tępego łba żydowskiego, pełnego nienawiści i ze wszechmiar podłego: 𝐄𝐢 𝐢𝐧𝐜𝐮𝐦𝐛𝐢𝐭 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐚𝐭𝐢𝐨 𝐪𝐮𝐢 𝐝𝐢𝐜𝐢𝐭, 𝐧𝐨𝐧 𝐪𝐮𝐢 𝐧𝐞𝐠𝐚𝐭!
Foster2020.05.16 16:08
Polska prokuratura udostępnia akta śledztwa biskupowi, który za tuszowanie pedofilii, powinien sam mieć postawione zarzuty. Sprawa trwa 20 lat i nie potrafią przewidzieć terminu zakonczenia śledztwa. Tylko w Polsce to jest możliwe. Bierzcie przykład z Australii.
Anarchosyndykalistyczna Internetowa Partyzantka2020.05.16 16:07
To niebywałe, jak te paskudne karaluchy z redakcji frondy usiłują umniejszyć zasługom Sekielskiego! Mam dla was złą wiadomość, bydlaki, nie uda wam się to. A przez wasz tępy reakcjonizm, dajecie przyzwolenie pedofilom w sutannach.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.16 15:53
Jak to źle świadczy o KK, że brudy wyciąga Gazeta Wyborcza, albo jakiś Sekielski. W tak dużej organizacji nie ma nawet jednego sprawiedliwego? Ani jednego? Same zakłamane, zastraszone cipy?
Micek2020.05.16 15:48
....rzekomy dokument pt. "Tylko nie mów nikomu", mający pokazywać skalę pedofilii w Kościele. Okazało się jednak, że tak naprawdę pokazali poziom zniewalania księży przez ówczesne służby bezpieki lub wysyłanie przez nie swoich agentów mających inwigilować Kościół, a do tego nadawali się według bezpieki właśnie pedofile. Autor właśnie wykonał umysłowe salto, powołując się na ten film jako źródło wiedzy
bezlitosny internauta2020.05.16 15:32
> medialny rzekomy dokument pt. Lecz się na nogi kobieto!
Polak Ateista Dumny Gej2020.05.16 15:14
A ja nic tylko zadzieram kiece i zarażać innych lece! Właśnie wydalam ostatnie szare komórki i przygotowuje odbytnice. ░░░░░░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░ ░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░ ░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░ ░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░ ░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░ ░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░ ░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░░ ░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░░ ░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░░ ░░░█▐▀▀▀░▀▀▀▀░░▐░█░░░░░ ░░▐█▐▄░░░░░░░░░▐░█▄▄░░░ ░░░▀▀▄░░░░░░░░▄▐▄▄▄▀░░░ Mam HIV, koronawirus może skróci moją samotność. Czekam na intymne popozycje!
Styki2020.05.16 15:02
Rola Jana Pawła II w tuszowaniu przypadków przestępstw duchownych" nastepny film Sekielskiego o czyms mowi.
Styki2020.05.16 14:56
O fobii Sekielskiego w sprawie duchownych i KK niech swiadczy to,ze szykuje film o "roli Jana Pawła II w tuszowaniu przypadków przestępstw duchownych" Wdowi Grosz bardzo potrzebny.
kasikas2020.05.16 14:39
w każdej społeczności może znależć się ktoś chory psychicznie,,,złodziej,,,morderca,,,,itd to nie znaczy UWAGA ,,to nie znaczy że teraz mamy pluć na wszystkich! cały Kosciół......jeżeli w Twojej człowieku rodzinie okaże się ,że twoj ojciec to pedofil to będzie znaczyć że cała Twoja rodzina to pedofile?///to gratuluję takiego myślenia....
Dell2020.05.16 17:12
Tego rodzaju uogólnienia to typowo marksistowska metoda. Wszędzie tam gdzie doszli do władzy zabijali nie tylko przeciwników politycznych ale i ich rodziny jeśli nie udawało się z nich zrobić konfidentów. Dlatego tak nienawidzą także Niezłomnych - bo byli to ludzie, podobnie jak zdecydowana większość księży, którzy przypominali im, że są okupantami. Odpowiedzialność zbiorowa to jedno z ich głównych narzędzi walki z wrogami "świetlanej" przyszłości.
Maria Blaszczyk2020.05.16 18:42
A to zależy. Jak rodzina zajmie się dostarczaniem nowych dzieci, żeby tatuś był zadowolony - to właściwie nie wiem, co gorsze. Na tym polega problem z Kościołem - że jak sie okazywało, że trafił sie tam zboczeniec i ludzie zaczynali gadać i marudzić, to przenosili go w nowe miejsce. By mógł gwałcić nowe, niespodziewające się tego dzieci.
Niejestemrobotem2020.05.16 20:37
Oczywiście, że może się trafić. Jak zdarza się rzadko i jeśli społeczność go napiętnuje, powstrzyma, poinformuje organa ścigania to uznajemy, że ok, czarna owca się trafiła. Jak społeczność go kryje, to cała społeczność ponosi winę. Jeśli społeczność go kryje, a w dodatku jakiekolwiek próby zwalczenia tego problemu traktuje jako atak na siebie, to tym bardziej nie zasługuje na jakikolwiek szacunek.
Seks pokazy randki2020.05.16 14:29
Nowa strona ero,tyczna na której znajdziesz sasiadke. Ponad milion ofert z całego świata! www.paniedzis.pl Szybka i bezpieczna rejestracja, Zupełna anonimowość, Setki osób z całego świata.
Zygfryd2020.05.16 14:26
Siekielski pewnie sam jest na bakier a z kościołem wiarą Jezusem i jego drogą więc robi to co robi pokazując obrazy całego koscioła parafii z lotu ptaka tworzac wrazenie ze to cały kościół jest pedofilski stara metoda TVN-u po za kosciołem tez istnieją niech pokaże obozy artystów aktorów i róznych maści celebrytów tego nie pokazał tylko szuka koniecznie w kosciele gdzie napewno są , jednak należałoby troche byc obiektywnym i prawdomównym w tym pokazywaniu zła.
J.P2020.05.16 15:00
To Ty tak to odbierasz, a to zły odbiór. Nikt nie twierdzi, że każdy kapłan to pedofil. Jest wielu oddanych księży, którym należy się szacunek. Masz rację, pośród aktorów i innych branż również są zboczency, ale ksiądz to autorytet, pasterz... więc różnica w postrzeganiu hierarchii społecznej jest znacząca, ksiądz powinien być kimś więcej niż zwykłym zjadaczem chleba. Oczywiście zło wyrządzone ofiarom jest tą samą potwornoscią. No i na koniec zobacz, że głównie nie pisze się o ofiarach ale toczy się wojenki na temat pedofilów i to też jest znakiem, że coś z mediami i z fronda jest nie tak.
ZERR02020.05.16 21:46
a) byle aktorzyna to dzisiaj o wiele większy "autorytet". b) Sekielski (i inni) świadomie i z premedytacją wytwarza wrażenie, że prawie każdy pedofil to ksiądz, i że pedofilia poza Kościołem praktycznie nie istnieje. Wystarczy porównać liczbę informacji "prasowych". Minimum 90% to księża. Służy to ukrywaniu i tuszowaniu pedofilii jako takiej, co przecież od lat jest istotnym celem skrajnej lewicy walczącej o Prawa Pedofilów. Ot, lewacki gambit. Poświęcam jednych pedofilów dla "dobra" innych pedofilów. Bo dla lewaków pedofile nie są równi. Są pedofile godni potępienia (tylko i wyłącznie wśród księży katolickich), i są pedofile godni szacunku i ochrony (np instytucjonalnie chronione przez wiele lat grooming gangs, Lolita Express, Dzieci Haiti itp) Nie bez powodu wpływowe osoby powiązane z organizacją gejów-pedofilów NAMBLA biorą osobisty udział w nagonce na Kościół. Po prostu chronią swoich pedofilów i zapewniają im bezpieczeństwo i dyskrecję.
Dam2020.05.17 8:29
a) byle aktorzyna nie uważa, że poznał prawdy moralne ani nie mówi innym jak mają żyć. Księża nie stracili autorytet sami, właśnie przez takie rzeczy, jak krycie pedofilii, pijaństwo i przekręty na działkach. b) Kłamiesz jak zwykle. Oba filmy są o tym, jak kościół krył pedofilię, nie o tym, ilu jest pedofilii wśród księży. Jaką trzeba być kanalią, żeby bronić gwałcicieli dzieci i tych, którzy ich ukrywają przed sprawiedliwością.
Dam2020.05.17 8:31
Przecież kręcony jest film o pedofilii wśród artystów. Od Sekielskiego wszystkiego wymagasz? Jeżeli nie ma w jego filmach kłamstw, to wystarczy to co robi. Ale ci nie o to chodzi. To tylko pretekst i wymówka, żeby usprawiedliwić gwałciciele dzieci akurat w tej organizacji, którą lubisz.
Styki2020.05.16 14:19
Czy świat i my walczy z odrażającym zjawiskiem pedofilii? Czy walczy skutecznie? Czy tą walką są zamiary wprowadzenia do polskich szkół seksedukatorów mających "uczyć" dzieci (6-9 lat) zgodnie z wytycznymi organizacji WHO, o takich tematach jak: Seks w mediach (łącznie z Internetem) Zadowolenie i przyjemność z dotykania własnego ciała (masturbacja/autostymulacja)
J.P2020.05.16 14:34
Nie bądź Kaczyński, nie odwracaj kota ogonem. Przypadki pedofilli w Kościele były dużo wcześniej niż ktokolwiek znał słowo- gender i ktokolwiek wpadł na pomysł seksedukacji. Ten problem jest w człowieku podobnie każdy mógłby być mordercą ponieważ w domu posiada noże do krojenia chleba. To nie problem w edukacji a śmiem twierdzić, że jej brak jest przyczyną żniwa które zbiera społeczeństwo przez zaburzone osoby. Zwróć uwagę, że teraz dzieci są bardziej świadome zagrożeń i są w stanie reagować na tzw. Zły dotyk, a to właśnie za sprawą ich edukacji.
wl2020.05.16 14:37
Tylko rzetelna wiedza o seksualności człowieka może ochronić dzieci przed pedofilami. Należy jak najszybciej wdrożyć zalecenie WHO. Tak można uniknąć kolejnych ludzkich dramatów.
Maria Blaszczyk2020.05.16 18:48
No tak - jest to absolutna konieczność. Gabinety seksuologów pełne są już ludzi, którzy z braku takich zajęć uznali pornografię za przedstawiającą seks. A nauczenie dzieci, kto może, a kto nie może ich dotykać - czyli one same mogą to robić, a inni nie - jest warunkiem sine qua non skutecznych działań antypedofilskich.
ZERR02020.05.17 10:50
Jeśli ktokolwiek trafia do seksuologa, to na 99% ofiara Rewolucji Seksualnej, częścią której jest pedofilska Seksedukacja wg WHO. Gdy dzieci się molestuje słownie od 4 roku życia, w 1 klasie na siłę wciska w dłoń prezerwatywy, w 3 klasie środki antykoncepcyjne i zmusza do nauki udzielania świadomej zgody na seks, to skutki nie mogą być inne.
Styki2020.05.16 13:59
Czy ktoś podnosi fakt że dziennie ginie w Polsce 19 dzieci ? Z czego 5% nie odnajduje się ? http://gazetaolsztynska.pl/599570,Kazdego-dnia-w-Polsce-znikaja-dzieci.html Ile z nich w najlepszym razie trafia do postępowych burdeli dla pedofili ?
Piotr Nowak2020.05.16 14:04
Ale jak policja rozpracuje taki burdel to nie przenosi burdelmamy do innego burdelu. Do tego w tajemnicy przed wszystkimi. Ogarniasz clue tego wszystkiego wąskomózgowy kato sekciarzu? Czy to jest za trudne?
Styki2020.05.16 14:22
Tak jak Ty przenosisz nick z Nowak na inne, tak i burdelmamy nie Maja z tym problemow.
Piotr Nowak2020.05.16 14:27
No i znowu się mylisz, mó wąskomózgowy kolego. Ja od zawsze i zawsze piszę tylko i wyłącznie pod swoim imieniem i nazwiskiem.
kasikas2020.05.16 14:42
ale Sekielscy widzą tylko zło w Kosciele,,,które może było a może nie...a kto teraz udowodni?...przecież za dobre pieniążki ludzie różnie mogą naopowiadać i tu jest tylko słowo przeciwko słowu...brak dowodów
.2020.05.16 17:04
Spokojnie, za darmo naopowiadam wszystkim, ze gwalcisz dzieci. Nie ma problemu nic za to nie wezme.
Maria Blaszczyk2020.05.17 2:52
Czytanie ze zrozumieniem trudną jest sztuką, prawda? Z tego artykułu, co linkujesz: "Dzieci znikają jak kamień w wodę. Statystyki policyjne są zatrważające. Tylko w ubiegłym roku zaginęło 6 758 dzieci. Co prawda 99 proc. dzieci do 13. roku życia, które zaginęły, znajduje się w ciągu kilku godzin. " Serio, to jest w tym artykule. Taki pogrubiony akapit, trudno przegapic. Te 5% to jest z tego jednego, pozostalego procenta. Czyli kilkoro dzieci rocznie... To oczywiscie wielka tragedia, ale sto razy rzadziej sie zdarza. starczy sprawdzic policyjne statystyki. Tu np. z 2014 r.: w Polsce zgłoszono 8261 zaginionych osób małoletnich, natomiast 8283 zostały odnalezione. W przedziale wiekowym 0-6 lat zarejestrowano 529 zaginięć, odnaleziono 532 osoby. W wieku 7-13 lat zgłoszono 971 osób zaginionych natomiast odnaleziono 975. W 2014 r. najwięcej zarejestrowano zaginięć małoletnich w wieku 14-17 lat tj. 6761, odnaleziono 6776 osób w tymże przedziale wiekowym. http://www.policja.pl/pol/aktualnosci/112545,Zaginieni-nie-zapomniani.html
.2020.05.16 13:20
Ale ta bezpieka miala zasieg!! USA, Irlandia , Chile, Australia, Niemcy jestem pod wrażeniem skuteczności.
Dell2020.05.16 16:47
"Związek nasz bratni ogarnie ludzki ród". To program marksistów. Wasz program. O krok od realizacji. Jeśli "bratni związek" ma ogarnąć ludzkość to muszą ku temu działać ugrupowania marksistowskie w różnych miejscach globu. W USA robiła to Partia Demokratyczna. W latach 30 dwudziestego wieku robiła to samo co nasze SB znacznie później - posyłała do seminariów sodomitów.
2020.05.16 17:12
Dell, pier­dolisz głupoty.
Dell2020.05.17 0:12
"Żegnajcie, dobrzy ludzie - Jak ateiści i homoseksualiści opanowali amerykańskie seminaria". https://www.religijna.pl/zegnajcie-dobrzy-ludzie-michael-s-rose?fbclid=IwAR3IQ1Mbw1MES_DimnSowg_cKtZ11qWjUYccU2by81dbWyk9dbqLah17cH4 0 Jak ateiści i homoseksualiści opanowali amerykańskie seminaria.
Dell2020.05.17 0:20
Chamska odzywka zwiększa według ciebie siłę argumentu? Jeśli tak to trzeba było dołączyć ten argument.
Dell2020.05.17 0:39
http://pressmania.pl/zegnajcie-dobrzy-ludzie-jak-homoseksualisci-i-liberalowie-zniszczyli-kosciol-katolicki-w-usa/ "Dobrym uzupełnieniem książki Michaela S. Rose’a będą wspomnienia wpływowej działaczki Komunistycznej Partii Stanów Zjednoczonych Belli V. Dodd, która zeznając w 1953 r. pod przysięgą w amerykańskim Senacie stwierdziła, że komuniści wprowadzili do seminariów ponad 1000 mężczyzn, w tym homoseksualistów. „W latach trzydziestych wprowadziliśmy tysiąc stu mężczyzn do kapłaństwa, aby zniszczyć Kościół od wewnątrz. Chodziło o to, aby ci ludzie zostali wyświęceni, a następnie wspięli się po drabinie wpływów i władzy jako prałaci i biskupi”. Poniżej link do zeznań Belli Dodd. https://www.youtube.com/watch?v=37HgRWTsGs0 Communist Leader, Dr Bella Dodd, Confesses to Infiltrating the Church & USA
Tom.2020.05.16 13:11
Oczywiście to tylko przypadek, że wszystkie filmy Sekielskiego emitowane są przed wyborami.
Dudek-Zerubil2020.05.16 13:25
Kaco, Tomuś. W PL co rusz są jakieś wybory.
Maria Blaszczyk2020.05.16 13:31
No ale wybory, pamiętasz, były w ostatnią niedzielę... Premiera zaplanowana przed nimi została odwołana.
Foster2020.05.16 13:09
Obejrzałem przed chwilą film Zabawa w chowanego. Czuję się podle.
Agnieszka Dz. 2020.05.16 13:14
To tylko swiadczy dobrze o Tobie.
Maria Blaszczyk2020.05.16 13:30
Jak my wszyscy...
Maria Blaszczyk2020.05.16 12:47
Tylko że w rzekomym dokumencie sami sprawcy byli sprawą drugorzędną. Istotą było to, jak na to reagowali ich przełożeni - gdy wiedząc o tym, że mają do czynienia z gwałcicielami dzieci, kierowali ich do kolejnych parafii i tam do pracy z dziećmi. Zboczeniec zawsze może się zdarzyć. Ale już suki...yn, który zboczeńcowi zapewnia komfort gwałcenia - to wymaga wyjątkowej demoralizacji.
DLATEGO JP22020.05.16 15:02
BYŁ NAJBARDZIEJ ZDEMORALIZOWANY BO CHRONIŁ WSZYSTKICH ZBOCZURÓW - OD NAJNIŻSZEGO DO NAJWYŻSZEGO SZCZEBLA
2020.05.16 18:38
przecież kiedyś opłakiwałaś Marysie córcie Krzysia że karierę jej zniszczył. nie opłakiwałaś ofiar zwyrodnialca. nad Krzysiem się tak nie pastwiłaś dla ciebie p.K.S nie jest wyjątkowo zdemoralizowany?tam podejrzewano owego ''pana'' o setki ofiar jego czynów . czy to nie ty próbowałaś mi tłumaczyć słowa p. środy i p. płatek o tym że pedofile nie krzywdzą dzieci a może była to A .D któraś z was na pewno.
Maria Blaszczyk2020.05.16 23:11
Co robiłam??? Jak na to, że zawsze podpisuję się imieniem i nazwiskiem, doprawdy niesamowite są te legendy na mój temat.... Co prawda czasem słowiczek się czasem podszywa. Ale nie sądzę, że po to, by kogos opłakiwać. A co do pedofilów - mogło tak być. No bo rzecz nie w preferencji do dzieci lub jej braku, tylko w gwałceniu ich lub nie. I tu możliwe są wszystkie opcje. Pedofil może gwałcić dzieci lub nie. Niepedofil może gwałcić dzieci lub nie. To chyba dość oczywiste, prawda? Problemem nie jest człowiek, który jest pedofilem, ale trzyma się od dzieci z daleka. Za to problemem jest taki, który pedofilem nie jest, ale gwałci dzieci.
2020.05.16 23:37
stosunek dorosłej osoby z dzieckiem jest pedofilski a ten kto się dopuszcza takich zachowań jest pedofilem. więc nie bełkocz tych swoich debilizmów pedofil nie jest zły... a nie pedofil jest zły.... osoba która dopuszcza się gwałtu na dziecku jest pedofilem.czy każdy lewak to musi być idiota.
Maria Blaszczyk2020.05.16 23:50
No nie. To nie tak. Pedofilia to parafilia, ma nr F65.4 w ICD-10 i nr 302.2 w DSM IV. Kryteria nie wymagają dopuszczenia się jakichkolwiek zachowań. Ten termin odnosi się do wewnętrznej, psychicznej dyspozycji człowieka. Chodzi o utrwaloną lub dominującą preferencję seksualną wobec dzieci w wieku przedpokwitaniowym. Podczas gdy dzieci są gwałcone nie tylko przez pedofilów - najczęściej nie są. Bardzo dużą grupą gwałcicieli dzieci są np. partnerzy matek - czyli osoby o prawidłowym ukierunkowaniu popędu. Ale mające coś nie tak z empatią, jacyś sadyści itd. "Zachowanie pedofilne" nie oznacza, że człowiek jest pedofilem. Bycie pedofilem nie oznacza, że człowiek dopuszcza się "zachowań pedofilnych". Tak samo jak to, że człowiek ma normalnie ukierunkowany popęd nie oznacza, że gwałci inne dorosłe osoby. To zupełnie inna kwestia. Np. pan Polański niewątpliwie brutalnie zgwałcił dziecko - ale nie jest pedofilem. On gustuje w dorosłych kobietach, a tamta dziewczynka, na swoje nieszczęście, wygladała jak kobieta. Bardzo młoda, ale już dojrzała płciowo. Naprawdę, skądinąd dość oczywista.
2020.05.17 9:00
kolejny lewacki bełkot normalni ludzie nie gwałcą nikogo tym bardziej dzieci. nakłanianie dzieci do stosunku albo gorzej gwałcenie dzieci jest czynem zabronionym a osobę dopuszczającą się takich czynów nazywa się pedofilem. niema złodzieja który nie kradnie niema mordercy który nie morduje nie ma pedofila który nie gwałci dzieci. aby móc kogokolwiek nazwać przestępcom musi się dopuścić przestępstwa. a jak chcesz dowiedzieć się w jakich środowiskach występuje pedofilia najczęściej prześledź afery pedofilskie na całym świecie.
Maria Blaszczyk2020.05.17 20:44
Normalni ludzie nie gwałcą. Ale wystarczająco dużo jest "nienormalnych", co jednak to robią. A "pedofilia" to pojęcie z zakresu psychiatrii, a nie kryminalistyki. Dotyczy preferencji, a nie czynów - człowiek, który jest pedofilem, ale jest "normalny" nikogo nie zgwałci. A i tak jest pedofilem. A cała zabawna rzecz w tym, że najczęściej dzieci są gwałcone przez osoby znajome albo członków rodziny. To lwia większość przypadków. Nie ma tu żadnych "afer", po prostu jest wujaszek, co małej dziewczynce paluchy wpakował do majtek, albo kolega tatusia, co jakoś zawsze złapie za cycuszki... Pod tym wzgledem te historia z filmu jest dość typowa - ot, przyjaciel rodziny gwałcący dzieci, gdy matka szykuje kolację.
Dam2020.05.17 8:34
Nie do końca prawda. Stosunek dorosłej osoby z dzieckiem to czyn pedofilski, ale może tam występować w niektórych przypadkach pedofilia zastępcza. W przypadku długiego niezaspokojenia seksualnego sprawca może je wyładować na osobie, która się nawinie. Tak samo jak w więzieniach więźniowie się gwałcą, ale nie oznacza to że wszyscy są homoseksualistami.
Piotr Nowak2020.05.16 12:42
Trzeba po katolicku rzygnąć na kogokolwiek związanego z Sekielskim, może się przyklei, bo przecież on śmie atakować naszych ulubionych dusz-qwa-pasterzy pedofilów. Jak on śmie! Kato poyeby... :|
anonim2020.05.16 17:10
Niech ma odwagę i napisze o pedofilii we wszystkich środowiskach to bedę go szanował .
.2020.05.19 13:33
W innych środowiskach nie ma takiej patologii. Słyszałeś,żeby złapanego zboczeńca np nauczyciela przenoszono ze szkoły do szkoły? Albo robotnika z budowy na budowę? Nie, oni idą siedzieć, a czarne skoorwiele są przenoszeni z parafii do parafii umożliwiając im dalej krzywdzić dzieci. Tak się s.raci.e za nienarodzonymi dziećmi, ale te narodzone to macie już w doopie.
Klapaucjusz2020.05.16 12:38
Trudno być księdzem. Dzieci same włażą do łożka i trzeba się z tego tłumaczyć księdzu biskupowi, pismakom i prokuraturze (ale przeważnie tylko biskupowi). Potem trzeba pakować klamoty, bo ksiądz biskup wysyła na nową wysuniętą placówkę, pełną rozseksualizowanych gówniarzy. Jak żyć?.
Alojz2020.05.16 12:27
Pisowsko-frondowe przygłupy. Sprawę Marka L. ujawniła Gazeta Wyborcza! Może warto o tym wspomnieć. Nikt z bohaterów filmu Sekielskich sprawy przeciwko autorom do sądu nie wniósł. Brońcie Kościoła trochę mądrzej!
Maciej Łagodny.2020.05.16 12:13
TOMASZU powiedziano NIE SĄDŹ ,a nie będziesz SĄDZONY. Oraz TOMASZU nieszczęścia Chodzą po LUDZIACH ,czyli nawet w ---------------------------------
2020.05.16 12:12
w ostatnim filmie Sekielskiego ''zabawa w chowanego'' zostało przedstawione dwóch ks. pedofilów i słusznie takie kreatury trzeba piętnować. Sekielscy z tego robią oskarżenie całego kościoła. muzyk Krzysztof S. wykorzystał może nawet kilka set dzieci i nikt się tym nie przejął nawet taki wielki tropiciel jak Sekielski. nikt też nie nazywa muzyków pedofilami. p. Krzysztof S nie spotkał się z żadnym ostracyzmem ze strony środowisk muzycznych ani nawet Sekielscy się tym nie zainteresowali. czemu tacy tropiciele pedofilów się ty nie zainteresowali? GW redaktor naczelny przyjaźni się z pedofilem Cohn Bendit i niemiecką partią zielonych{partia popierająca legalizacje pedofilii} i tu też nie ma b.Sekielskich. czyż by b. Sekielscy i środowiska lewackie pedofilią nazywali czyny przestępcze tylko księży a reszta zwyrodnialców to co już pedofilią nie jest?pamiętamy jak p.prof. środa i płatek twierdziły że pedofile nie krzywdzą dzieci- no chyba że to księża. pedofilia jako niszczenie kościoła. wprowadzani przez ub pedofilów do KK miało na celu kontrolę teraz są nie potrzebni i Sekielscy mogą robić na nich karierę. innych ruszać im nie wolno bo teraz wszelkie zboczenie jest narzędziem rewolucji lewactwo wspiera każde zboczenie obrzydza ich tylko i wyłącznie te w KK. w jakim celu chyba już wszyscy wiedzą.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.16 13:12
Nie chodzi o pedofilów. Są w każdym środowisku. Chodzi TYLKO o instytucjonalne ich krycie przez biskupów. O tę zbrodnię chodzi. Rozumiesz?
2020.05.16 18:22
czyli pedofile są w każdym środowisku i każde owe środowiska kryją pedofilów? to czemu ''łowcy''Sekielscy nie robią filmów o problemie pedofilii we wszystkich środowiskach tylko w KK. czyli zbrodnią jest krycie przez KK a w innych środowiskach ukrywanie już zbrodnią nie jest?pedofilia jest tylko potępiana w śród księży inni pedofile mają spokój nikt ich nie tropi i nie pokazuj.jak to już wspomniałem lewaccy prof. środa czy łatek twierdzą że pedofile nie krzywdzą dzieci no chyba że się okażą księżmi to tu taj ''łowcy''są bezwzględni i nie ugięci.
Urszula2020.05.16 18:58
Człowieku, nie porównuj księdza z jakimś tam artystą. Ksiądz powinien być poza podejrzeniem albo niech przestaje być księdzem. To człowiek zaufania publicznego. Przecież ludziska księdzu ufają. Rzecz dotyczy czegoś innego - ukrywania pedofilii przez róznej maści biskupów. Jak ksiądz jest pedofilem to go za wszarz trzeba brać, a nie ukrywać w innej parafii aby dalej sobie używał na dzieciach. Z jednej strony grają pobożne sługi, z drugiej są perfidnymi zboczeńcami. I to jest denerwujące. Jeśli szukasz pedofilów gdzie indziej to nie znajdziesz ich tak dużo jak w kościele. I to jest przykra sprawa. Ilu z nich siedzi za seksualne przestępstwa?
2020.05.16 20:40
a lekarze nauczyciele psycholodzy czy ludzie prowadzący zajęcia z dziećmi nie są ludzmi zaufania publicznego?. a ci których wymieniłem jak się okażą pedofilami to ich już nie trzeba brać za ''wszarz'' i tych można a nawet trzeba kryć. przykrą sprawą to jest to że lewactwo obrzydza tylko pedofilia w kościele po za już nie. a tak na marginesie największy odsetek pedofilów jest nie w kościele a w środowiska lgbtq+ trenerów psychologów dziecięcych nauczycieli i ludzi prowadzących zajęcia z dziećmi np.artyści.
Maria Blaszczyk2020.05.17 0:53
Aha. Np dobrze. Sprawdźmy. W odpowiedzi na oświadczenie złożone przez senatora Jana Jackowskiego Ministerstwo Sprawiedliwości przedstawiło szacunkowe statystyki liczebności skazanych za czyny pedofilne i zestawienie zawodów, jakie wykonują. I tak 900 osób z 1468 osadzonych nie ma żadnego wyuczonego zawodu. Prawie 70 z nich było murarzami, 40 pracowało dorywczo, 30 wykonywało zawód ślusarza, 30 to rolnicy, a 25 mechanicy samochodowi. Jedynie "pojedyncze osoby" wykonywały zawody takie jak inżynier, lekarz, nauczyciel, pedagog, wychowawca czy duchowny kościoła katolickiego. No dobrze. Przyjmijmy więc, że osadzonych lekarzy, nauczycieli, psychologów i księży jest podobna liczba. Tylko że - duchownych mamy w Polsce ok. 45 tys. Nauczycieli - 600 tys. Lekarzy - 178 tys. Psychologów - nie wiadomo za bardzo, ale więcej niż przedstawicieli dwóch pozostałych grup, jeśli liczyć coroczny przyrost absolwentów... Do tego w odpowiedzi ministerstwa nie było ani jednego, co nie znaczy, że się nie zdarzają, bo przecież był pan Samson - no ale właśnie, był jeden, poszedł siedzieć, i to na długo i nikt za niego nie poręczał, nikt go nie bronił, nikt nie oskarżał jego ofiar.... Więc odsetek większy nie jest... Tylko mniejszy... https://images.app.goo.gl/Z4RzcLvaycHL4uUg7
ZERR02020.05.17 10:36
Typowa lewacka manipulacja Nauczycieli może i jest 600 tysięcy, ale z tego niewiele ponad 100 tysięcy to mężczyźni. 6 skazanych nauczycieli rocznie 2,7 skazanego księdza rocznie Zgadza się? Zgadza. Podobna praca, podobne okazje, podobne skutki.
Elektor2020.05.16 12:12
Informatorowi ?! A ile dostał Sakielski ?! Przecież to byczek, któremu kochani rodzice pozwolili na to, aby jego tkanka tłuszczowa rosła szybciej niż mózg!!!
comunita santa2020.05.17 7:11
to co dopiero powiedzieć o książętach kościoła :) Dziwisz, Dydycz, Tyrawa, Gołębiewski i Głódź moczymorda
Tom2020.05.16 12:08
Właśnie kupiłem książkę "Duchowość i charakter Witolda Pileckiego", autorstwa Anny Mandreli, polecam, za 30zł można zapoznać się z charakterem, życiem wewnętrznym tego ochotnika do Auschwizt. Nie jest to w każdym razie bezmyślna laurka, ale obraz człowieka który zmagał się w swoim życiu z różnymi demonami, pokonał je. Czyta się to z jakąś nostalgią, o pokoleniach, czasach, w których "tak" było tak, a "nie" było nie. Dlaczego o tym pisze? Bo wchodząc na Frondę, czytając te marne insynuacje, te wieczne próby dyskredytowania kogoś, albo wywyższania do rangi zbawców narodu najzwyklejszych i przeciętnych miernot, współczuję sobie i nam wszystkim tego, z czym musimy się mierzyć. Jak ten kraj ma być przyzwoity i wartościowy, kiedy nawet tutaj, teoretycznie na portalu dla ludzi którym bliska jest troska o kraj, 80% komentarzy to pozbawione sensu, analiz, logicznego myślenia i docierania do faktów, idiotyzmy i ściek pomyj? A w kwestii tego "artykułu", wyobraźcie sobie, że ludzie nie zrezygnują z leczenia jeśli któryś lekarz z kolei okaże się pedofilem, nie zrezygnują z wizyt u dentysty, jeśli ileś % dentystów to pedofile, ale zrezygnują z Boga i Kościoła przez choćby jednego księdza pedofila. Mówicie, co była warta ich wiara w takim razie? Nie mnie oceniać, ale jeden czyn pedofilski księdza ciągnie w piekło dziesiątki osób... Zostało Wam jeszcze parę, może kilkadziesiąt lat czarowania rzeczywistości, ale potem staniemy w prawdzie i nie będzie dla nas ratunku.
ladychapel2020.05.16 12:06
- To będzie bolesne i gorszące. Ale jeśli mamy sobie poradzić z wyczyszczeniem struktur kościelnych z nadużyć, to musimy zacząć od zmierzenia się z bolesną prawdą - powiedział ks. Grzegorz Strzelczyk z Tychów. Zachęcił wiernych, bo obejrzeli dokument braci Sekielskich "Zabawa w chowanego".
klaus2020.05.16 11:54
a w TVP cisza z filmem o pedofili wśród celebrytów Pana Latkowskiego, no niestety pedofile rządzą i mają się dobrze.
anonim2020.05.16 17:06
Ich ofiary nie cierpią ,nikomu to nie przeszkadza ,że w innych środowiskach dzieci były i są molestowane .O tym cisza .
Wojciec2020.05.16 11:54
Fronda obrońcy pedofili. Kościół to jest właśnie nadzwyczajna kasta ! Czy jak nauczyciel dopuści się pedofili to jest sadzony przez sąd nauczycieli i dyrektor wysyła go do innej szkoły ? NIE. Jest osadzony przez sąd i idzie siedzieć. Biskupi nie ujawniali informacji na temat pedofilii prokuraturze kryjąc się tajemnica papieską!!! Czujecie to ? Prawo kościelne ponad prawem karnym!! Oni SĄ ponad prawem!! TO jest nadzwyczajna kasta - kościół !!!
Cogito ergo sum2020.05.16 11:49
Crimen Sollicitationis “My name is Ratzinger. Soy Benedicto XVI”. https://www.youtube.com/watch?v=JuRmtE3mVBg
Polak Ateista Dumny Gej2020.05.16 11:48
Zabawa w Chowanego zapraszam na seans: https://www.youtube.com/watch?v=T0ym5kPf3Vc
AAAtomek2020.05.16 11:42
SB/UB kazało księżom gwałcić dzieci? Poziom intelektualny prawicy mnie przeraza.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.16 11:53
Księża molestujący dzieci to tak naprawdę ofiary. Ofiary kuszenia szatana. Ofiary kuszenia SB/UB. Ofiary własnych słabości. Ofiary niezasłużonych wyrzutów sumienia. Jako ofiary, powinni otrzymać wsparcie i zadośćuczynienie. Może jakiś dodatek do emerytury? Państwowe odznaczenia? Jakiś tytuł, np: Książa wyklęci?
AAAtomek2020.05.16 11:54
Nie podpowiadaj bo PiS tak zrobi?
Foster2020.05.16 19:37
Przypominam sobie jak przed rokiem polski arcybiskup biadolił, że dla księdza, który dopuścil się grzechu zgwalcenia dziecka to cierpienia porównywalne z holokaustem, że trzeba im pomóc, natomiast o pokrzywdzonych nawet sie nie zająknął.
Dell2020.05.16 17:17
Nie. Nie kazało. Szantażowało sodomitów i skłaniało ich do wstępowania do seminariów. Podobną metodę, kilkadziesiąt lat wcześniej stosowała Partia Demokratyczna w USA.
ZERR02020.05.16 22:55
Mnie zadziwia (szczęśliwie nie przeraża) bezdenny poziom intelektualny lewicy. Sprawa jest prosta - ubecy zwijali młodocianego geja i/lub pedofila i przedstawiali mu propozycję - albo skończy w pace, albo idzie do seminarium. Potem dyskretnie ochraniali swojego podopiecznego i pilotowali jego karierę. Prosta sprawa, ale nie dla AAAtomka, który coś tam bełkocze o "nakazywaniu gwałcenia" To ja ci powiem jeszcze raz - nie nakazywało tylko przyzwalało, przecież nie był księdzem z powołania, tylko odgrywał jego rolę na rozkaz. Świadomie przyzwalało, trzeba mieć haki na agenta. Wyjaśniłem, mądrallo? Pewnie nie rozkminiasz różnicy, podziękuj rodzicom i szkole za to że nie dopilnowali abyś nauczył się myśleć.
AAAtomek2020.05.17 0:48
Twoje przekonanie, że księża są niewinni to przejaw wykorzystywanie ciebie przez księży katolickich i rozumiana trauma wyniesiona z dzieciństwa? Taki syndrom sztokholmski; księża + bogobojna rodzina + całowanie proboszcza po rękach + codzienne modlenie i wykorzystujący ksiądz? Uraz psychiczny w twoje głowie nie pozwala ci spojrzeć na to z innej strony? Ja mam inną teorię, do seminarium idą ludzie prości, z rodzin gdzie to była jedyna możliwość kariery jaką im bogobojni rodzice wybrali, ludzie z problemami psychicznymi.
ZERR02020.05.17 10:13
Ja dla odmiany nie mam żadnej teorii, tylko wiedzę i logiczne rozumowanie: Jedynymi osobami z problemem są tzw Lewacy, organicznie pozbawieni zdolności rozumowania abstrakcyjnego i kojarzenia faktów. Typowy lewak z ciebie - gardzący na maksa tzw Prostymi Ludźmi. Lewak jest wszak z tych lepiej urodzonych, z awansu społecznego, więc używa słowa "prosty człowiek" jako epitetu. To dowód że lewak nie jest lewicowcem, bo lewicowiec akcentuje prawa "zwykłych prostych ludzi pracy", lewak zaś nimi gardzi i poniża. Jaki z tego morał? Lewaki to najgorsza część ludzkości - nie dość że głupia, to jeszcze zarozumiała. Głupki układające plany jak tu uszczęśliwić ludzkość. Chyba nie dziwi nikogo, że zawsze doprowadzają do katastrofy, nędzy i masowych zbrodni. Może poprzestańcie na projektowaniu samochodów? Wtedy, w najgorszym wypadku, pozabijacie kilkanaście tysięcy pieszych i kierowców, a nie 50 milionów "prostych ludzi" uszczęśliwianych nicnieszkodzącymi "homomałżeństwami" albo nicnieszkodzącą lekką pedofilią wg WHO.
ZERR02020.05.16 11:40
Zacznijmy od tego, że Sekielski nie jest narodowości polskiej. Nie jest również narodowości rosyjskiej ani niemieckiej, włoskiej czy francuskiej. Uważam go ponadto za trybalistycznego nacjonalistę, co doskonale tłumaczy jego nienawistne zachowanie. To symptomatyczne, ale ile razy mamy do czynienia z wściekłym i nienawistnym atakiem, pod dowolnym pretekstem, na Kościół, polskość czy ogólnie cywilizację europejską, na 90% spotykamy podobnego temu trybalistycznego nacjonalistę. Taki nacjonalizm to zaraza.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.16 11:48
Sekielski nie ma w chromosomie Y haplogrupy R1a1? A skąd wiesz?
Suweren2020.05.16 17:38
Nikt nie ma. Ta haplogrupa siedzi w DNA mitochondrialnym a nie jądrowym.
Maria Blaszczyk2020.05.16 17:52
??? Chyba jednak na chromosomie. Y, konkretnie.
Suweren2020.05.16 23:34
Poszperałem. Tę haplogrupę wyznacza się zarówno na podst. określonych sekw. chromosomu Y, jak również mtDNA. https://academic.oup.com/mbe/article/25/8/1651/1110631 Pozdrawiam.
J.P2020.05.16 12:00
ZERRO ja to się zastanawiam jaką funkcję pełniłbys będąc rodowitym aryjczykiem w czasach III rzeszy. Szukasz wytłumaczen własnego stanowiska i te wytłumaczenia nie tłumaczą w żaden sposób prawdy, która się sama broni poprzez świadków i ofiary. Masz mocną wiarę, ale musisz z nią uważać bo póki co wiedzie Cię na manowce, a z wiekiem nadejdzie moment, że nie rozróżnisz już zupełnie fikcji od rzeczywistości i Tobie może nie będzie z tym ciężko ale innym na pewno.
ZERR02020.05.16 21:47
A kto ci nawciskał, że jestem "rodowitym aryjczykiem"?
...2020.05.19 13:27
Ale na pewno jesteś idiotą.
Agnieszka Dz. 2020.05.16 12:03
Zerro dlaczego Ty zawsze stajesz po stronie oprawców, zwyrodnialców, nigdy ofiar? Oczywiście nowego filmu Sekielskich nie zobaczysz, a będziesz miał najwięcej do powiedzenia, jak zawsze. A to nienawistne zachowanie Sekielskiego to objawia sie tym, że pokazuje prawdę? W tym filmie nie ma wściekłości. Jest smutek i bezradność.
Klapaucjusz2020.05.16 12:26
Piękny argument: "nacjonalista bez narodowości"...
ZERR02020.05.16 20:57
Nie strugaj wariata doskonale wiesz o jaką narodowość chodzi ludu ziemi jeśli wiesz o czym ja do ciebie mówię
Maria Blaszczyk2020.05.16 13:54
Zapewnianie gwałcicielom dzieci stałego dostępu do świeżego towaru to "byle pretekst". I to mnie nie obchodzi dobro dzieci?
Dam2020.05.16 15:21
Widzę, że dalej twardo bronisz prawa księży do gwałcenia dzieci. I jeszcze uważasz się za "tego dobrego". Jesteś kanalią.
ZERR02020.05.16 20:59
Jeśli taki ktoś jak ty wyzywa mnie "kanalią", to dobry znak.
Dam2020.05.17 12:10
Niektórzy przestępcy uznają za sprawę honoru, kiedy policja uważa ich za kanalie. Ty widzę idziesz tą samą drogą.
ZERR02020.05.17 14:21
Niektórzy przestępcy lubią pomarańcze Nie idź ich drogą!
Edward2020.05.16 15:35
też tak uważam!
.2020.05.16 19:47
Nie wiem jakiej narodowości jest Sekielski, ale wiem na pewno,że jesteś idiotą.
ZERR02020.05.16 20:56
ty nawet nie wiesz kto cię zrobił i po jaka cholerę Carpe diem, semi-inteligencie.
.2020.05.19 13:30
Strasznie cięta riposta doskonale obrazująca jak debil próbuje w panice cokolwiek napisać. Nie ważne,że bez sensu. Naucz się pisać chociaż poprawnie we własnym języku, je.ba.ny bucu.
Tomasz2020.05.16 11:26
Redaktor tego artykulu do dymisji! Prosze zapytac Ojca Zaka , dyrektora COD w Krakowie ile jest ofiar pedofilii duchownych, prosze zapytac ks Studnickiego, kierownika biura delegata KEP! Prosze zapytac ks Prymasa! Ks Prymas wielokrotnie mowil ze film P Sekielskiego NIE JEST ATAKIEM NA KOSCIÓŁ !!
Lech Keller-Krawczyk2020.05.16 11:13
KSIĄDZ = PEDOFIL!
z222020.05.16 12:08
Lech Keller Krawczyk = UBecki POmiot , finansowany przez moskali .
Nesse2020.05.16 11:12
To nic, że księża w konfrontacji ze swoimi ofiarami przyznawali się do winy, ale według GP i Frondy to tylko spekulacje mające na celu znieważenie księży... Proszę Was nie kompromitujcie się bardziej!
J.P2020.05.16 11:11
Rzekome to są artykuły na frondzie naznaczone chorobą polityczną znaną już za Gomułki. Z drugiej strony co mają te oskarżenia do rzeczywistej patologii seksualnej kleru do której i sam kler ostatecznie sie przyznał?
a242020.05.16 11:08
ZNOWU JEST O SEKIELSKICH ,WLASNIE MIALEM PRZED CHWILA DYSKUCJE NA TEMAT NOWEGO FILMIKU SIEKIELSKICH
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.16 11:06
A wy tu pitolicie o przestępstwach finansowych informatora... Czy to podważa prawdziwość przestępstw KK???? To czysta postać kooorewskiej propagandy. Jesteście upadłymi moralnie zwykłymi świniami.
Styki2020.05.16 12:35
Jezeli Informator to oszust, to dlaczego mam wierzyc w jego opowiesci z mchu i paproci.
Agnieszka Dz. 2020.05.16 12:38
Może dlatego, że oskarżeni księża sie przyznają, nie zaprzeczają. Mówią tylko o pewnej słabości i o tym ze żałują.
Maria Blaszczyk2020.05.16 13:41
To temu akurat nie wierz. Uwierz przyznającym się księdzom - a końcu to konsekrowane osoby, na pewno by nie kłamały.
Dell2020.05.16 16:28
"księdzom" Księżom. :)
Maria Blaszczyk2020.05.16 17:24
Masz rację. Dzięki.
Albert2020.05.16 16:21
Gościu, to są przecież katolicy. Czego ty się po nich spodziewałeś? Przyzwoitości? Rozumu? To są najgorsze kanalie ze wszystkich, zwykłe ludzkie odpady, które należałoby wytłuc jak karaluchy, gdyby nie to, że prawo na to nie pozwala.
Niejestemrobotem2020.05.16 11:02
Fronda robi wszystko, żeby zdyskredytować, podważyć wiarygodność nowego filmu Sekielskiego. I do tego tytuł, który ma sugerować, że z prawdą mijał się w filmie... Widać, każdy sposób zdaniem niektórych jest dobry, aby wspierać pedofili. Tylko dlatego, że są z kościoła.
Esculapus2020.05.16 12:06
To normalne. Jeżeli ktoś podpiera swoje "przemyślenia" korzystając z zeznań przestępcy, to nie może liczyć na oklaski normalnych ludzi.
Niejestemrobotem2020.05.16 12:29
Na tym opiera się śledztwo, zarówno dziennikarskie, jak i policyjne, że zdobywamy informacje, często też od ludzi dość "mętnych" i potwierdzamy je. Dlatego dziennikarza śledczego i wiarygodności jego filmu w żaden sposób to nie dyskredytuje, że jego świadkowie nie są kryształowi. To Fronda próbuje podważyć film, tym, że jeden z informatorów jest przestępcą, w sprawie zupełnie innej niż dotyczy film.
katarzyna2020.05.16 16:09
Gwiazda lewicowej TVN - p. Sekielski to wrog chrzescijanstwa. Czesto dopuszcza sie manipulacji i przeklaman. Milczy o agenturze w kosciele o tym ze ci pedofile to agenci SB). Nie napisze nigdy .o szerokiej akcji komunistow rozpoczetej przez Brystygierowa w 40tych latach w ramach walki z Kosciolem katolickim - polegala na rozbudowywania SZEROKIEJ SIATKI AGENTOW SB w Kosciele - przez 60 lat ta siatka bardzo sie rozrosla).
Niejestemrobotem2020.05.16 17:18
SB przestało istnieć już dawno. Od dawna wszystkie władze w Polsce bardzo mocno sprzyjają kościołowi i nasze służby wywiadowcze nie prowadzą żadnych działań przeciw Kościołowi. Którzy niby z tych księży są z SB? I jakie na to są dowody, że są oni z SB? Biskupi też są z SB? Bo w końcu oni chronili pedofilów i ich wspierali. Oraz inni księża, bo jakby liczyć, ilu księży wiedziało o pedofilach i ich chroniło, to SB by musiało stanowić 75% kościoła. Fajnie i łatwo jest usprawiedliwiać swoich tym, że to jakieś wrogie siły działają, że są przeciw. Ale prawda jest brutalna. Kościół w bardzo dużej, jeśli wręcz nie dominującej części jest zły. Składa się ze złych ludzi. I krzywdzi innych. I dlatego społeczeństwo jest mu niechętne. Sam Kościół do tego doprowadził.
...2020.05.19 13:26
Coś ci się popie.do.liło. Agentura w kościele? SB w latach 90 i do teraz też działa SB?
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.16 11:01
Sposób w jaki KK się "broni" jest tak paskudny, że tylko dodatkowo pogrąża KK. Właśnie oglądam "Zabawę w chowanego" Refleksja jak zawsze jedna. Księża pedofile to zwykłe zboki, chorzy, zaburzeni... Ale biskupi, przełożeni, to przestępcy, to skończone świnie, do czystej wody kooorwy. Oni nie byli zaburzeni, oni są w 100% odpowiedzialni. A ich przełożeni? Watykan? Watykan???
Styki2020.05.16 12:32
Po Twoich wpisach tutaj , mam wrazenie ,ze jestes jeszcze gorszy od tych ksiezy pedofilow.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.16 13:08
Nie od księży pedofilów. Oni to mniejszy problem. Pedofilia występuje we wszystkich środowiskach. Trzeba ją tropić i zwalczać. Problem to biskupi, problem to Watykan. Problem to instytucjonalny KK. To oni są winni, to oni muszą odpowiedzieć. Styka ci na tyle abyś to zrozumiał?
Styki2020.05.16 13:42
A może byś się odważyl wielonikowy idioto napisać o środowiskach, które są bardziej dotknięte tym zboczeniem, i które walczą o to, aby pedofilia była zalegalizowana.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.16 14:16
A co ma piernik do wiatraka? To że jakieś jełopy o coś "walczą" to ma usprawiedliwiać, tłumaczyć krycie pedofilii w kościele katolickim? Wszystko wam się w głowach miesza, aby tylko nie przyznać, że KK to organizacja przestępcza.
Styki2020.05.16 14:27
Wiatrak miele zboze , z ktorego jest maka a z niej smaczne pierniki.
Suweren2020.05.16 17:36
To nie tak. To co zastosowałeś to wybieg erystyczny pt. a u was biją murzynów. Bardzo popularny ostatnio w TVP i środowiskach związanych z PiS. Ale nie mający tak na prawdę związku z meritum, ponieważ żadna (legalna) organizacja w sposób systemowy nie broni sprawców przestępstw. W dodatku jednych z najpodlejszych.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.16 17:56
To stara technika, nazywa się "whataboutism". Ostatnio przeżywa rozkwit w mediach prawicowych. Czuwaj.
Maria Blaszczyk2020.05.16 16:40
Czyli jakich? Jakie konkretnie "środowiska" są bardziej od księży dotknięte tym zboczeniem i walczą o to, aby pedofilia była zalegalizowana?
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.16 18:01
Obstawiam, że chodzi o środowiska .... pedofilskie :))
Dell2020.05.16 23:49
https://www.fronda.pl/a/8-lat-wiezienia-dla-informatora-sekielskiego-za-oszustwo,144383.html
Dam2020.05.16 15:19
Czyli człowiek obrażający ludzi, którzy ukrywali gwałcicieli dzieci przez sprawiedliwością jest wg ciebie gorszy od gwałcicieli dzieci? Jesteś śmieciem.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.05.16 15:47
Tak. Np. Stalin, który zlecał i krył morderców z Katynia, jest od nich gorszy.
Dam2020.05.16 20:45
Czyli porównujesz każdego, kto nie lubi ukrywania gwałcenia dzieci do Stalina? Tak samo można napisać: Hitler miał wąsy, czyli każdy kto ma wąsy jest tak samo zły jak Hitler. Widzisz teraz, jak głupie jest to twoje porównanie? Dalej jesteś śmieciem i kanalią.
Socjalizm i masoneria2020.05.16 10:58
Akcja iście masońska niszczyć KK udając kościółkowych. Lisicki, Milcarek, Żaryn też i Marek Jurek w tej plejadzie "gwiazd sowieckich" co uderzyli w Pasterza. Dobrze mówi Sebastian Karczewski ,że abdykacja BXVI zaczęła się wraz z wymuszeniem zmiany Jego decyzji co do Ingresu Abp. S.Wielgusa! https://www.youtube.com/watch?v=_wfF3MP-Nqw
...2020.05.19 13:08
Niszczenie kościoła ujawniając porażającą skalę zboczeńców w czarnych kieckach i innych, którzy mając w dooopie ofiary zboków przenosili do kolejnej parafii umożliwiając im dalsze molestowania i gwałty? Trzeba być całkiem niezłym P.O.J.E.B.E.M żeby przyjmować taką logikę.
kibic2020.05.16 10:55
W sąsiedniej (odpowiednio powiększonej ) celi miejsce dla Sekielskiego !!!
katolicka kretynizacja polski2020.05.16 10:53
Powinien powstać również film na temat innych przestępstw i zbrodni kk na przestrzeni wieków i ostatnich lat, to temat bez końca ! W odcinkach...
ROMAN 2020.05.16 11:10
W takim razie zrób taki film.
anonim2020.05.16 17:01
Zfób prosimy bardzo ,zrób taki film ,masz taką wiedzę na ten temat tonie wiem czemu jeszcze nic z tym nie zrobiłeś .
taka prawda2020.05.25 19:47
lepszy film jest o zatoce świń pewnie słyszałeś
katolicka kretynizacja polski2020.05.30 13:02
A KIEDY ICEK FILM O MORDOWANIU I KATOWANIU PO WOJNIE POLAKOW PRZEZ ZBRODNIARZY UB
Glaudiusman2020.05.16 10:49
Sekielski to kolejna szmata, próbująca zohydzić Kościół poprze pokazanie kilku księży przymuszonych przez UB do niegodnych zachowań, a to ten typ powinien być pozbawiony wykonywania zawodu i odsiedzieć swoje na twardej pryczy. Co to za kłamca, czerwony lewak.
J.P2020.05.16 11:14
Prawda Cię wyzwoli synu... jakkolwiek będziesz chciał zaczarować rzeczywistość oliwa wypłynie zawsze na wierzch. Boli, a myślałeś ,że jest inaczej, nie ma nic bez grzechu na tej planecie nawet Kościoła.
AAAtomek2020.05.16 11:43
Idz to powiedz debilu ofiarom księży pedofilow-zboczencow.
Agnieszka Dz. 2020.05.16 12:17
W latach 90 dalej UBecy do czegoś księży zmuszali? Do wykorzystywania seksualnego 8 latka też? Czyli to duchowni są ofiarami, tak? A wykorzystywani synowie organisty po prostu prowokowali?
Styki2020.05.16 12:28
UBecy? Przeciez oni byli duchownymi prowadzacymi ksiezy.
Maria Blaszczyk2020.05.16 12:53
Problem nie w kilku księżach - tylko w ich przłożonych. Co najlepiej pokazywał list bp. Przykuckiego, który uprzejmie pisał, że sprawa ks. Srebrzyńskiego owszem, jest mu znana, więc przenieśli go do innej parafii...
......2020.05.16 15:56
Nikt kościoła zohydzać nie musi, bo z natury jest ohydny. Żadne pudrowanie tu nie pomoże. Ta instytucja przez swoją hierarchiczność i niekorygowalność jest wylęgarnią nadużyć.
gosc2020.05.17 0:51
mam nadzieje, ze zdechniesz na gnoju bo w gownie i urynie jest miejsce takiego scierwa jak ty
MementoMori2020.05.31 12:20
Chyba człowieku nie oglądałeś tego filmu głupcze. Ty bronisz Kościoła katolickiego ? Bo z Twojej wypowiedzi wynika z tego że bronisz lawendowej mafii w KK. Jakbyś oglądał film to byś usłyszał jak ksiądz Tadeusz Isakowicz mówi prawdę o lawendowej mafii (homoseksualistach wsrod biskupow i ksiezy) wypowiada się również Terlikowski . W filmie padają oskarżenia na tych co dokonywali tych haniebnych czynów i tych którzy usilnie to tuszowali , nie pada krytyka pod imieniem całego Kościoła. Więc zastanów się czego bronisz, bo najwyraźniej na ręke ci aby homoseksualizm i sodomia się panoszyła w kościele . A Sekielski ma na pieńku z lgbt którzy właśnie czepiają się tego że wśród tych bodajże 5 ofiar to 4 padło ofiarą czynu homoesekualnego ! WIęc można o pedofilii mówić negatywnie, ale o homoseksualizmie negatywnie już nie !
Socjalizm i masoneria2020.05.16 10:43
UBowskie pomioty z gazpol Sakiewicz, Terlikowski, Hejke-GOjska przeproście Abp. Wielgusa! https://www.youtube.com/watch?v=t0JEpXMqlNo
ladychapel2020.05.16 12:13
Arcybiskup Wojciech Polak wydał oświadczenie. - Film "Zabawa w chowanego", który obejrzałem, ukazuje, że nie dochowano obowiązujących w Kościele standardów ochrony dzieci i młodzieży - powiedział. Jak tłumaczył, ma na myśli sposób traktowania osób pokrzywdzonych i ich rodzin, brak podjęcia odpowiednich działań w wyniku otrzymanych informacji o wykorzystywaniu seksualnym dzieci przez księdza, czyli niewypełnienie obowiązków nałożonych na przełożonego przez prawo kościelne. Na słowach arcybiskup nie poprzestał. - Zwracam się do Stolicy Apostolskiej o wszczęcie postępowania - zapowiedział.
katarzyna2020.05.16 16:02
Glownym oskarzycielem byla wtedy GW oraz.... mistyfikator Terlikowski , obecny czciciel Holowni, Sekielskich. Sakiewicz, Gojska, nie wiedzieli ze jest tylu manipulantow w katolickich mediach jak Terlikowski, ja tez przyznaje, dalem sie zwiesc. Dzis juz wiemy ze to byl blad, Ale z Terlikiem nie chcemy miec juz nic wspolnego.
...2020.05.19 13:03
Przestań babo pie.rdo.lić. Są bardzo konkretne dowody na zboków z kościele tak samo jak są dowody na to,że biskupi o wszystkim wiedzieli, a ty dalej swoje. Oderwij mózg i zacznij w końcu samodzielnie myśleć.
Cze\\aw2020.05.16 17:13
Do tego potrzebni są ludzie honoru, a nie różne k...wy damskie i męskie...