07.01.20, 14:00

Absurd! Konfederacja chce definiować strategię Polski na Bliskim Wschodzie

Konfederacja wezwała do wycofania polskich wojsk z Iraku. Na konferencji prasowej w Sejmie w tej sprawie wypowiedzieli się Robert Winnicki, Sławomir Mentzen i Grzegorz Braun. Stwierdzili, że Polska winna wycofać się militarnie z Bliskiego Wschodu, bo realizuje tam nie polskie, ale amerykańsko-żydowskie interesy.

 

Robert Winnicki nazwał politykę USA na Bliskim Wschodzie mianem "błędnej". W jego ocenie przedsięwzięcie USA w tym regionie "łamie prawo międzynarodowe". Według Winnickiego zabicie generała Sulejmaniego w Iraku tworzy dla Polski sytuację "skrajnie niekorzystną". Poseł twierdził, że obecnie na zaangażowaniu na Bliskim Wschodzie w sojuszu z USA Polska może "wyłącznie stracić". 

Winnicki odniósł się do decyzji parlamentu Iraku wzywającej wszystkie obce wojska do opuszczenia kraju po zabiciu Sulejmaniego. Według Winnickiego gdyby Polacy wespół z USA zostali w Iraku, to obsadziliby się w roli "współokupanta" Iraku. Poseł uznał, że polskie władze mylą "sojusznika" ze "zwierzchnikiem" i nie powinny kierować się na Bliskim Wschodzie polityką USA, która uzgadniana ma być z Izraelem.

Sławomir Mentzen powoływał się z kolei na zapisy Traktatu Północnoatlantyckiego, dowodząc, że Polska nie jest zobowiązana do pomocy sojusznikom na Bliskim Wschodzie. Według Mentzena Polska powinna trzymać się literalnie tych zapisów i nie wspomagać USA w Iraku i Iranie. Mentzen powołał się na casus roku 1939, twierdząc, że Amerykanie mogą postąpić tak samo, jak Francuzi i Brytyjczycy wobec Adolfa Hitlera i w razie trudnej sytuacji Polski wcale nam nie pomogą. Zdaniem polityka nie należy liczyć na "wdzięczność" USA za nasze dalsze zaangażowanie w Iraku i Iranie. 

Grzegorz Braun wezwał do "natychmiastowego" wycofania polskiego kontyngentu wojskowego "z Iraku, z Zatoki Perskiej i z rejonu państwa położonego w Palestynie". Twierdził, że polskie oddziały na Bliskim Wschodzie mogą stać się ofiarą prowokacji, która służyć by miała "przeniesieniu konfliktu na terytorium Rzeczypospolitej". 

Za polityką rządu PiS stoją doświadczeni eksperci i instytucje. Za pomysłami Konfederacji, formacji, której przewodzi otwarcie prorosyjski Korwin-Mikke - raczej świeży politycy. Komu ufać w sprawie definiowania strategii dla Polski na Bliskim Wschodzie?

els

Komentarze

anonim2020.01.9 10:07
Jak Tak można, fachowcy wojskowi trenuja wojska na drugim kontynencie a w Polsce nie ma wystarczajacej liczby fachowcow bytrenowac Polakow, coż to za idiotyczne pomysły, forsy Polska ma dosyć tylko dawać, skandal
Lucy2020.01.8 11:55
Oto powyzej na zdjęciu chyba najgłupsi tzw."politycy" od siedmiu boleści to jest V kolumna Putina w Polsce.
Jazzz2020.01.8 11:26
Odpowiedzieć na to trzeba słowami Donalda Tuska, "CHCECIE RZĄDZIĆ ? WYGRAJCIE WYBORY".
hadwao2020.01.8 10:50
brawo Konfederacja! Tylko tej partii ufam. Nie ufam PiSowi dla ameryki i żydów zrobią wszystko
Tom Bombadil.2020.01.8 0:33
Konfederacja - ręce precz od Polski!
442020.01.8 0:26
Wreszcie można zweryfikować legendę Konfederacji z rzeczywistością. I Rzeczywistość żałośnie skrzeczy
Japa2020.01.7 22:52
Pana reżysera Brauna uważałem za faceta myślącego Pisał ciekawe artykuły m.innymi w ,,Gazecie Warszawskiej . Jego hasło ( cytuję z pamięci) " Pan Bóg , Honor i strzelnica ' miało sens . Dziś , jako nie polityk , pana Brauna , reżysera kilku filmów bardzo mądrych , nie poznaję . To nie ten Braun . Chlasta PiS , tęskni z JKM za wschodem. , Pokazuje ,,konfederackie " programy . może dobre . ale przez samą Konfederację nie do zrealizowania . W moim przekonaniu, Polaka bez doświadczenia politycznego , Bez zdobycia poparcia partii rządzącej , to te ,,Programy " jakkolwiek dobre , można w latrynie na gwożdziu powiesić. No , ewentualnie wygrać wybory w stopniu pozwalającym na samodzielne rządy. Bo przecież na interwencję Putina nie liczą.?
Polak Ateista Dumny Gej2020.01.8 0:48
Konfedreaci to V Kolumna Putina
Alojzy Cedzidło2020.01.8 13:13
Moccccnoooo .V Kolumna Putina .Nie twierdzę ,że nie , Możliwe . Przy naszym ,,rygorystycznym "prawie możliwe i bezkarne . Prawo mamy takie na jakie nam Bruksela i jej pomocnicy , niestety Polacy , mieć pozwolą . Takim ,,koronnym "przykładem , może być ,,działalność" naszego MARSZAŁKA SENATU. Inny przykład , tym razem klimatu na działanie tych ,,piątaków jest sprawa Prokuratora Ziobro. Tu pal licho . zamachy si zdarzają . Wszędzie . U Erdogana tylko nie . Ale z istnienia takich spraw zwykle nikt . albo mało kto się cieszy . U nas o mało brawa nie biją. Niektórzy . Zwłaszcza marzący o obaleniu PiS-u Jak prawa nie biję . Ale marzą o takim prawie ,które i tych co brawo biją rozsadzić . Nie koniecznie zamykać .
Tenula2020.01.7 22:28
Ciekawe dlaczego nie zrobili konferencji po wyczynach Putina i nie odnieśli sie do organiozwanej w Izraelu przez Żyda Mosze Kantora- doradcę Putina farsy w Yad Waszem.W Ameryce to sa bardzo wstrętni Żydzi a Rosji to cacy?
matematyk2020.01.7 21:53
Autorze tego czegoś powyżej, nie odwołałeś się do żadnego merytorycznego argumentu poza stwierdzeniem, że ,,za polityką rządu PiS stoją doświadczeni eksperci i instytucje", a za pomysłami Konfederacji prorosyjski Korwin-Mikke (który tu się nie wypowiadał) oraz ,,świeży" politycy. Pogratulować argumentów. Są doprawdy mocne. Tak jak słowo ,,absurd" w tytule. Wszyscy jesteśmy ,,zmasakrowani" siłą Twojej argumentacji.
Kazimierz2020.01.7 19:32
Odp... się od Konfederacji.
Matwiej Łagodny2020.01.7 18:41
BRAWA i UZNANIE dla CAŁEJ Trójki,ZA POWIEDZENIE TEGO CO MYŚLI SUWEREN.
Kapral zmechol2020.01.7 18:00
Szczęść Boże ! Wy droga Frondo jesteście portalem katolickim czy organem prasowym partii PiS ? Przypomnę że naszych żołnierzy na misje wojskowe zaczęli wysyłać politycy SLD , później aby umyć rączki i odpowiedzialność z swojej decyzji kazali podpisywać wysyłanym żołnierzom lojalki że jadą tam na własną prośbę. Oczywiście wtedy zrobiono z nich w Polsce najemników i morderców (GW i ich lekcje nienawiści) . Od pewnego czasu wy tutaj też próbujecie takowe lekcje przeprowadzać w stosunku do Konfederacji . Pytanie czemu ? Jako jedyni z polityków kierują się wartościami chrześcijańskimi . Chcą dobrze dla Polski , mamy mieć strategię i założenia planu obrony Polski . Żadna opcja polityczna tego nie zrobiła , uzbrojenie jest kupowane na pałę, bez żadnego strategicznego planu czy założeń . A wojsko jest szykowane do pracy na misjach a nie do obrony Polski . Absolutnie nasi żołnierze mają wracać do domu . Tak pod rozwagę dla podżegaczy wojennych z Frondy .
Reytan2020.01.7 17:49
Idiota Tramp realizuje interesy Izraela i niszczy po kolei wszystkie wplywy amerykanskie. Wycofujac sie z Syrii ,wywolal nawet w Izraelu panike,bo wplywy po Stanach w calosci przejela Rosja. Jednak Stany Zjednoczone to JEDYNY gwarant Niepodleglosci Polski,chociaz zwiazany scisle z wrogim Izraelerm,ale JEDYNY !!! Natomiast Konfederacja zada zerwania z tym JEDYNYM gwarantem,,co wyjasnia ostatnie oswiadczenie Korwina. Korwin manowicie powiedzial,ze NIEPODLEGLOSC nie jest w ogole Polakom potrzebna,wystarczy autonomia w Rosji,gdzie sa niskie podatki.
Polak Ateista Dumny Gej2020.01.8 0:46
Kurwin to stary idiota a konfederacja to są chyba gorsi jak peło komuchy
Elbieta R.2020.01.8 8:33
Taki sam on gwarant dla nas jak dla Kurdów! Trzeba trochę szerzej oczy otworzyć, a nie tylko powtarzać propagandowe hasła!
Reytan2020.01.7 17:38
Agnieszka komunistka jednoznacznie popiera Konfederacje i wszystko jasne !
Agnieszka2020.01.7 18:18
Nie mam nic wspólnego z komunizmem chłopczyku. Mój stosunek do niego był jasny i określony w czasach, gdy za to medali nie dawali, wiec przyfolguj ze swoją chorą wyobraźnią. Cieszy mnie, że Konfederacja podziela zdanie bardzo wielu polskich patriotów (w tym moje) i że po zdradzie polskiego patriotycznego, niepodległościowego elektoratu (i Polski) przez PiS ktoś jeszcze ma możliwość wyrazić je w sposób słyszalny. Takie oblicze Konfederacji, w takich działaniach zawsze będę wspierać i oczywiście, że jest to jasne, więc skąd to nagłe "odkrycie"?
dx2020.01.7 17:30
cadyk Braun chce wycofania wojsk polskich i amerykańskich z Bliskiego Wschodu. Wówczas Arabowie wygonią Żydów z Izraela. Wówczas Żydzi przeniosą się do Europy, szczególnie do Polski.
Agnieszka2020.01.7 18:09
Do Polski nie, bo dla nich my faszyści, co zrobili Żydom holokaust i są największymi antysemitami w Europie. I niech w tym przekonaniu zostaną jak im z tym dobrze. Tym bardziej więc powinniśmy popierać Iran, żeby nie czuli się tu mile widziani skoro są naszymi wrogami.
Agnieszka2020.01.7 17:17
Co wy pieprzycie na tej frondzie?! Jaki absurd? 1. Są obywatelami Polski i mają prawo mieć swoje zdanie i wypowiadać się w tych tematach. 2. Są posłami nieprezentującymi szerokie grono wyborców i mają prawo a nawet obowiązek wypowiadać się w ich imieniu swojego elektoratu, bo inaczej ta władza kompletnie by ludzi nie słuchała. 3. MAJA RACJE!!! 4. Eksperci i instytucje stojący za polityka rządu są tak "doświadczeni", że albo są durniami albo zdrajcami lub utajonymi obcymi i wrogami Polski, bo sprowadzili nas do roli popychadeł bez krzty honoru i rozumu, działających na własną niekorzyść, ale za to na korzyść wrogiego nam Izraela i służącego mu USA. Wasze "waisy, danielsy i szrudrichy" są tak doświadczonymi doradcami w robieniu z władzy polskiej idiotów, że gdy oni nas zapewniali (z błąkającym się uśmieszkiem) o wielkim prestiżu, jaki wynika z narzuconej nam bez pytania konferencji antyirańskiej, to cały Izrael pękał z nas ze śmiechu, że tacy durni jesteśmy, że nie dość, że z nimi jesteśmy w konflikcie to jeszcze w konflikt z Iranem włazimy. Nawet już infantylny Duda prawie załapał ostatnio, ze go w konia zrobili i w d.. mają skoro słowa wypowiedzieć nie ma prawa, gdy na Polskę pluć będą w Izraelu a wy śmiecie czytelników frondy traktować za debili z takimi tekstami? Wymieńcie sobie to "doświadczone" grono redaktorów z Izraela, bo źle źle się gówniarzeria bawi sadząc, że każdy kit da się Polakom wcisnąć skoro z polskimi władzami to się im udaje. I WARA WAM OD IRANU I OD POLSKI !!!!
Laura2020.01.7 21:44
KRETYNKA
Elbieta R.2020.01.8 8:29
Nie sięgasz tej kretynce do pięt!
Oponent2020.01.8 10:47
Prosze sie Pani agnieszko tą wypowiedzia trola nie przejmować. Popieram Pani to stanowisko
Marcel2020.01.7 17:16
I słusznie. Dość już tego politykierstwa w wydaniu bandy czworga za pieniądze podatników!
qlnick2020.01.7 17:12
W pełni się zgadzam. To nie nasza wojna. Nawet ekonomiści usraelscy wyliczyli że "stać ich" finansowo na jedną wojnę więc gdy tam rozgorzeje Rosja ma otwartą drogę do krajów bałtyckich. Oby się to nie ziściło.
onuce czy duraki? 2020.01.7 16:45
a co Konfa sądzi w kwestii mierzei Wiślanej? wg nich trza kopać czy nie kopać?
KATOLIK2020.01.7 16:40
Bardzo dobre stanowisko Konfederacji. Popieram w całej rozciągłości. Polska nie ma żadnych interesów, by angażować się w konflikty z Iranem, czy Irakiem. O co wam chodzi, Frondo i podpisany pod artykułem 'els' ? Czy chcecie ginąć za USA lub posłać polskich żołnierzy na cudzą wojnę? Czyje wy (Frondo i "els" ) reprezentujecie interesy?
PP2020.01.7 16:29
Po przeprowadzeniu się Żydów ze zniszczonego przez Arabów Izraela do Polski G Braun otrzyma funkcję zarządzania Polakami jako wdzięczność za dobrze wykonane zadanie.
tuyuo2020.01.7 16:24
Braun chce wycofania wojsk polskich i amerykańskich z Bliskiego Wschodu. Wówczas Arabowie wygonią Żydów z Izraela. Wówczas Żydzi przeniosą się do Europy, szczególnie do Polski. Czy o to chodzi Gerszonowi Braunowi ?
PP2020.01.7 16:25
Jakie są związki Gerszona Brauna z Mossadem ?
Beno2020.01.7 17:42
Gdybyś nie był ignorantem w temacie, to byś wiedział, że Grzegorz Braun nie che Zydów w Polsce, a już na pewno nie będzie im dawał polskich paszportów i obywatelstwa w takich ilościach, jako to robili i robią nadal polskie władze.
odmieniec2020.01.7 16:19
Już na ten temat się wypowiadałem. Twierdzę, że w konflikty, w jakiejkolwiek strefie nie powinny mieszać się indywidualnie żadne mocarstwa, ani państwa. W takie konflikty, które nie rokują wygaśnięcia powinny mieć możliwość ingerencji wyłącznie organizacje międzynarodowe, takie jak ONZ czy NATO i nikt więcej.
Nikos2020.01.7 15:49
Bo taka jest polska racja stanu. Kto tego nie rozumie nie jest Polakiem.
Aryjczyk2020.01.7 15:35
Jasne, ruskie onuce nie będą nam miłośnikom Izraela definiować PiS owakiej strategii, dla zmyły nazywaną „ polską”.
Arek2020.01.7 15:09
Arak na Irak od początku był błędem , nawet zbrodnią międzynarodową, zniszczono Irak kompletnie.Taka jest prawda. Zabicie irańskiego generała to terroryzm.
Elektor2020.01.7 16:33
Irak, Libia, Egipt, Syria, wcześniej o czym już tzw. opinia publiczna zapomniała Jugosławia, teraz Iran. USA miała piękne karty tak do lat 70 może XX wieku, teraz to jak piszesz coraz bardziej terroryzm.
tolo2020.01.7 14:57
Onuce jak onuce
Przemek2020.01.7 14:55
Wrzeszczcie jakieś mądre wypowiedzi w tym temacie. A usa zabiła generała teraz upozoruj zamach terrorystyczny i pojadą po ropę.
Agnieszka2020.01.7 18:02
I jak widać trzeba być z frondy (lub polskich władz), żeby tego nie widzieć albo z Izraela (lub ekspertem polskich władz "z tamże"), żeby udawać głupiego, co tego nie widzi.
Pisowiec2020.01.7 14:50
konfederaci to onuce każdy to widzi!!! Grają dla Putina na rozpad sojuszu polsko-amerykańsko-żydowskiego!!! Nie dopuścimy do tego!!!! Won za Don do swoich paszli won komuchy!!!!
Beno2020.01.7 14:54
Człowieku wyluzuj. Szowinistów i fanatyków nam nie potrzeba.
Nikos2020.01.7 15:58
Sam jesteś parszywą onucą i żydowskim trolem
Łagodny2020.01.7 14:48
Nie jestem zwolennikiem Korwina-Mike ( którego uważam za oszołoma).Ale polityków Grzegorz Braun,Sławomir Mentzen,R.W. reprezentują INTERESY Polskie.A nie Gesztef USA-Izrael.Bo Polskę Izraelici ZAWSZE wydymają.
Pisowiec2020.01.7 15:07
Paszoł won onuco ruska za Don!!! Do swoich paszoł won!!!! Capisz walonkami!!!
Beno2020.01.7 14:44
Autor tego arytkułu, to ktoś o zapędach dyktatorskich. Każdy ma prawo do wolnej słowa i wypowiedzi w sprawach politycznych. Robert Winnicki, Sławomir Mentzen i Grzegorz Braun mają w tym wypadku całkowitą rację, a i większość Polaków też z pewnością ma takie zdanie. Polacy na Bliskom Wschodzie nie mają nic do szukania, tym bardziej jak miejscowi ich nice chcą. Myśmy też nie chcieli Sowietów w Polsce. Trzeba uszanować decyzję suwerennego parlamentu i narodu.
Agnieszka2020.01.7 17:59
To chyba jakiś dzieciak i to najprawdopodobniej żydowski, któremu starsi powiedzieli, że Polakom każdy kit się da wcisnąć a jak jeszcze jak z wyżyn "swej pozycji" powie, że "oj nieładnie" mieć swoje zdanie przy "ekspertach" to już w ogóle pod ziemię się zapadną i na w/w posłów rzucą z krzykiem "ojojoj co wy robicie, przecież to nieładnie".
T.2020.01.7 14:44
Drogie frędzle, to teraz wyobraźcie sobie sytuacje odwrotną. Putin w Afganistanie bez jakiejkolwiek wiedzy tamtego rządu likwiduje wysokiego rangą Czeczeńskiego oficera który przybywa tam na zaproszenie Afgańczyków. Darlibyście japę że to barbarzyństwo, pogwałcenie prawa międzynarodowego. Rozumiem że w WASZEJ ocenie gdy strzela USA to jest to ok, a gdy strzela np. Putin to jest fe. A gdyby taka sytuacja miała miejsce w Polsce, że bez jakiejkolwiek wiedzy czy nadzoru wojsko USA przeprowadziło akcję militarną na terenie Naszego kraju? Nieliczni trzeźwo myślący politycy nie chcą Nas zwyczajnie mieszać w nie swoją wojnę. Prawda jest taka że USA poleciało teraz po bandzie i jest kryzys na miarę kryzysu kubańskiego z 1962r.
anonim2020.01.7 17:04
Putin w Czeczeni zabił ponad 200 tys. ludzi a pretekstem była akcja na dobrówce spreparowana zreszta przez KGB/FSB Putina. Ten generał to nie był zwykły generał tylko zbrodniarz, który mial krew amerykanów na rękach a to do czego dążył, przyniosłoby skutki stokroć gorsze od tych które mamy obecnie. słyszałeś o wojnie sprawiedliwej? słyszałeś o szykowanym przez tego wariata przewrocie wosjkowym w Iraku? to dopiero byłaby jatka, gdyby zamiast jednego drona trzeba by było wysylac kilka dywizji i zaczynać od początku ten sztucznie wywołany, było nie było przez USA w 2003, spór
T.2020.01.7 19:21
Nie tylko słyszałem o wojnie ale i na wojnie byłem kilka ładnych lat w Astanie i Iraku. Miał krew amerykanów, a to krew amerykańska jest droższa od krwi polskiej? Jak Nas Trump wciągnie w wojne to rozumiem że pierwszy polecisz bić się za amerykańską krew?
athos2020.01.7 14:32
"I tak szef marginalnej partii, ekonomista i reżyser przekonują Polaków, że lepiej rozumieją sytuację geopolityczną i strategiczną Polski od polskich władz państwowych." Cóż za głupie zakończenie artykułu autora "Frondy". Konfederacja ma swoich reprezentantów w Parlamencie, którzy mają konstytucyjne prawo wypowiadania się także w kwestiach polityki zagranicznej, choć oczywiście nie mogą podejmować decyzji. Jasne. A poza tym jest rzeczą rozsądną rozważać problem polskiego zaangażowania się na Bliskim Wschodzie od wielu stron, a nie tylko od jednej "słusznej". Każdą kwestię, zwłaszcza w sfere polityki, należy rozpatrywać od różnych stron, a nie przyjmować z góry i bezrefleksyjnie jednego rozwiązania.
Troll Hunter2020.01.7 15:04
Mają prawo, ale fakt posiadania prawa nie oznacza, że należy z niego korzystać. Jak Konfederacja chce powiedzieć coś w sprawach geopolityki, to niech zaprezentuje kogoś, kto się na tym zna. Ja rozumiem, że Grzegorz Braun od paru lat objeżdża świat i głosi swoje poglądy, ale to trochę za mało. Chcą określać politykę - okej, niech przedstawią eksperta. Za rządem ktoś stoi. Są instytucje. Jak coś mówi Duda, to mówi to z nim szereg ekspertów, profesorów, wojskowych. A jak mówi coś Konfederacja, to kto to firmuje? Janusz Korwin-Mikke???
Libori2020.01.7 17:28
ALES TY MADRY AZ ZLE SIE ROBI.KONFEDERACJA TO PRAWICOWA PARTIA!PIERWSZA 0D LAT I MA INTELIGENTNYCH POLITYKOW!NIE TAKICH TLUKOW JAK POPIS.
Agnieszka2020.01.7 17:49
Niby kto stoi? Bo ja widzę tylko Danielsa i jemu podobnych jako decydujących o polityce zewnętrznej a nawet wewnętrznej Polski - włącznie z tym czy wolno nam ekshumacje w Jedwabnem robić. Proszę się nie ośmieszać, bo widzimy owoce tych "rad i decyzji eksperckich" i trzeba być kompletnym ćwokiem, żeby rozdziawić gębę na argument, że "ekspert powiedział" i własne zdanie stracić. Niezależnie jakie "narracje będziecie nam wciskać", to ludzie nie są ślepi i głupi. Prości żołnierze, którzy od lat za błędy i wrachowanie waszych tzw. "ekspertów" giną a do głosu ich nie dopuszczacie też od lat widzą do czego są używani przez polskie władze i USA na Bliskim Wschodzie. Byście się wstydzili używania tak podłych, poniżających argumentacji. O was a nie o nas ona świadczy
Troll Hunter2020.01.7 15:06
To są naprawdę poważne sprawy i oczekuję od każdego polityka poważnego podejścia. 9-minutowa konferencja ludzi, którzy nie mają w tej sprawie kompetencji i nie pokazują żadnego konkretnego zaplecza, a po prostu głoszą jakieś postulaty, to jest naprawdę niepoważne.
Agnieszka2020.01.7 17:51
Niepoważna to jest wasza naiwność, że takimi argumentami ludziom usta zamkniecie i zrobicie z nas uległe, bezmyślne popychadła.
Lucy2020.01.8 11:53
A ty co masz do gadania???NIC od tego jest rzad polski wybrany w demokratycznych wyborach.
acotomadorzeczy2020.01.7 14:31
Na czyje zaproszenie polscy żołnierze obecnie przebywają na terenie Syrii?
anonim2020.01.7 16:50
na specjalnie zaproszenie Saladyna
Agnieszka2020.01.7 17:40
Jak widać zawsze na zaproszenie okupanta i nigdy ta pomoc w okupacji nic z pomocą Irakowi nie miała wspólnego. A do tego podobno oni szkolą im policję, gdy tymczasem naszej policji organizują szkolenia jakieś fundacyjki o eksperci rodem z LGBT...
ttkrzys2020.01.7 14:30
Wygląda na to, ze Konfederacja Wolność i Niepodległość znacznie lepiej rozumie sytuację geopolityczną niż lemingi z PiS'u.
Agnieszka2020.01.7 17:36
Nie mówiąc o frondzie, co myśli, ze nam sparaliżuje logiczne myślenie haniebnym tytułem, ze to "absurd" mieć inne zdanie niż władza i je wyrażać. Kogo w tej frondzie zatrudnili. Kiedyś było co poczytać a teraz schodzą na psy psychomanipulacją tak grubo ciosaną, że "Potęga smaku" Herberta nawet nie jest już w stanie tego opisać. Jak nic tam już tylko Żydzi siedzą, bo chyba tylko oni potrafią nas mieć tak bardzo za nic a siebie za wybitnych intelektualistów.
JedenastuWspaniałych2020.01.7 14:29
"Absurd" zamieni się na "brawo" jeśli Dudełe przegra wybory i Nowogrodzkiej potrzeba będzie w sejmie głosów Konfederacji do odrzucania prezydenckiego weta.
Polak Ateista Dumny Gej2020.01.8 0:45
ćwoku dla ciebie prezydent Duda panimajesz ruski trolu
anonim2020.01.7 14:25
Słuszne postulaty , to nie nasza wojna i nie należy dopuścić do przelewu krwi naszych żołnierzy . Poza tym jesteśmy lubiani w Iranie , wspominają Armię Andersa , której Iran udostępnił swoje terytorium, dbają o groby naszych rodaków na ichniejszej ziemi.
XYZ2020.01.7 14:20
Tramp bez porozumienia z NATO odstrzelił generała,chyba coś tu nie gra.
najwięcej bulisz, najwięcej decydujesz 2020.01.7 16:49
a jak ty miałeś 10 lat to twój ojciec pytał się ciebie czy może kupić pralke? USA to NATO, bez USA nie ma NATO, a resztą krajów paktu jest mniej więcej na tych samych warunkach w NATO, co 10 latek w rodzinie, należy do niej, ma opieke, wikt opierunek, bezpieczeństwo, ale ma gowno do gadania
Agnieszka2020.01.7 17:31
Co ty chrzanisz. Jakiś gość jak zawsze dla kasy dla swoich kolesi z kasty biznesmenów i dla swojej władzy chrzani o jakichś wartościach, walce z terroryzmem i wysyła na śmierć nie tylko swoich ale i naszych żołnierzy a oni mają tam iść, ginąc i zabijać (nawet cywilów bawiących się na weselu) i słowem nie mają prawa zaprotestować, że to wszystko jest podłością i to atak z okupacją a nie żadna walka o prawa człowieka? Chyba ci się epoki pomyliły. To nie jest czas gladiatorów zaspokajających kaprysy swoich właścicieli za cenę swojego i cudzego życia. nasi żołnierze są od obrony Polski, Polaków i najwyżej gdzieś atakowanych, zagrożonych w niepodległości ludzi słabszych a nie od nadstawiania karku za zyski amerykańsko-izraelskich koncernów, co i tak nas grabią bez opamiętania a zamierzają jeszcze bardziej!
Japa2020.01.8 15:37
No to co ? Może by tak z Putinem żólwika po jakiej nowej katastrofie zrobić?
Laura2020.01.7 21:42
Piszesz prawdę.Bez USA nie ma NATO i co ty na to?Zachód ma polityków tak kretyńsko głupich że powinno nas to przerażać gdyby nie amerykanie nie wiem co z Polską by się stało zagrozenie jest od Rosji nie z Wschodu
Jazzz2020.01.8 11:32
Czy mamy pewność że Amerykanie zrobili to bez porozumienia ? Nie mamy. A poza tym generał był na Unijnej liście terrorystów. Raczej wszystko gra.
czytelnik2020.01.7 14:11
Konfederacja Targowicka zawsze realizowała interesy moskwy
Beno2020.01.7 14:52
tu nie chodzi o interesy Moskwy, tutaj chodzi o wolny kraj Irak, który ma prawo do decydowania o sobie. Interesów Moskwy bynajmniej nie musimy realizować tak samo jak nie musimy być na każde zawołanie USA. Koncerny amerykańskie czerpią duże korzyści z ropy irackiej, a co my z tego mamy? Zabicie generała też z nami i z nikim nie konsultowali, więc nie musimy za ich głupoty nadstawiać doopy.
Marian2020.01.7 14:07
Polska musi pozostac lojalnym sojusznikiem.Nie mozna postepowac zgodnie z zyczeniem Putina .Konfederacja zaczyna przypominac PO.
Dam2020.01.7 14:41
Ma robić "łaskę" Amerykanom? I będziemy mieli z tego to samo, co Kurdowie, jak tylko przestaniemy być potrzebni.
Marian2020.01.7 14:55
Podgladasz jak Polska to robi? Gdzie mozna to zobaczyc? Ja tylko widze jak opozycja robi laske kazdemu, kto tego chce czy nie.Ostatnio Komisji Weneckiej.
Dam2020.01.7 15:54
Założę, że jesteś po prostu pożytecznym idiotą i ci wyjaśnię. Chodzi o metaforyczną "łaskę". W tej chwili Polska jest na każde skinienie USA nie otrzymując w zamian nic namacalnego. Ustawa o IPN - odwołana na życzenie USA Opodatkowanie korporacji - odwołane na życzenie USA Stacjonowanie ich wojsk u nas - za naszą kasę (jesteśmy jedynym krajem, gdzie płacimy USA, żeby u nas stacjonowali) A twoje słowa o Komisji Weneckiej są tak głupie, że aż nie wiem co powiedzieć. To trochę tak jakbyś powiedział, że ktoś robi laskę policji wzywając ją na domniemane miejsce przestępstwa.
Marian2020.01.7 16:13
To nie o takich jak ja Lenin to powiedzial ale o takich jak Ty. Na pozostale Twoje wywody nie odpowiem.Szkoda czasu.
Agnieszka2020.01.7 17:20
Ja się założę, że ten "marian" to świadomie, perfidnie przeciw Polsce pisze i nawet najsłuszniejszymi argumentami go nie przekonasz, ale powodzenia..
Reytan2020.01.7 17:25
Jak widac Komunisci tacy ja Agnieszka sa zawsze za Konfederacja !
Japa2020.01.7 23:28
,,Damuś ' , co Ty z tą ,,laską "przecież żeś nie z Wiosny", Szukasz Kurdów , a 39 rok nic Ci nie mówi ?
Agnieszka2020.01.7 21:06
Ale to jest życzeniem Putina, żeby USA związać wojnami na Bliskim Wschodzie i odzyskać swoje wpływy w Europie - zwłaszcza w swoim dawnym bloku. Ostatnio tak Krym sobie odzyskał. A Trump tez o nas płakać nie będzie skoro już oświadczył, że nam "przyjaźni" z Rosją życzy czego nasi tłumacze "zapomnieli" przetłumaczyć.
JANOSIK2020.01.7 14:07
I bardzo dobrze ,Polscy zolnierze wracac do domu do zon i dzieci,bronic Ojczyzny.Milego dnia
Japa2020.01.7 23:22
Pewno ,,Janosiku " .Bronić Ojczyzny . Tez tak myślę . Tylko z czym , z procą , i ciupagą , jak w naszym filmie ?To jest bardziej złożone niż nam się wydaje .Sowiecki , nie rosyjski , Putin . ma apetyt stalinowski .. Tyle tylko ,że to teraz rok 2020 a nie 1939 .W 39 mieliśmy obiecaną pomoc . I na tym si,ę skończyło .Dziś zaczynając z Polską, zaczyna się z Ameryką .. Oczywiście , wielka naiwnością było by wierzyć ,że Ameryka robi dla Polski . Rakieta do Moskwy szybciej doleci. z Polski. A z nas mogą tylko pióra polecieć..Ale coś trzeba wybrać
lady chapel2020.01.8 12:04
Konfederaci pozamieniali fleyersy na gangole, glany na trzewiki a na łysych pałach pozapuszczali nutrie. Nazi won!