13.11.20, 10:50Marsz Niepodległości 2020. Fot. Jan Bodakowski

Charlie Hebdo szkaluje Marsz Niepodległości. Pisze o demonstracji faszystów i nazistów

Ulubione francuskie pismo islamistów listopada to święto skrajnej prawicy” autorstwa Laure Daussy szkaluje polskich patriotów, którzy uczestniczyli w tegorocznym Marszu Niepodległości.

Na Marszu przedstawiciele francuskiego lewicowego pisma satyrycznego znaleźli się przypadkowo. Do naszego kraju lewicowi satyrycy z Francji przybyli, by opisać "polskie feministki i ateistki, które stawiają czoła ultra potężnemu Kościołowi w kraju i rządowi PIS, koalicji skrajnej prawicy".

Marsz Niepodległości według ''Charlie Hebdo'' to „skrajnie prawicowa demonstracja”, w której trakcie „niektórzy pozdrawiają nazistów, chcą zakazu aborcji [...] i dla której osoby LGBT uosabiają początek końca świata”.

Według lewicowych publicystów z Francji uczestnicy Marszu to „złowrogo wyglądający faceci, wszyscy ubrani na czarno, z flagami lub szalami w barwach Polski”, którzy w „hotelowym lobby przygotowują się do protestu, pijąc alkohol”.

Taka relacja francuskiej prasy świadczy, że uczestnicy Marszu Niepodległości są na tyle dobrze sytuowani, by konsumować alkohol, niezakupiony w spożywczaku, tylko w barze hotelu, w którym mieszkają francuscy reporterzy z jednego najpopularniejszych tytułów prasowych.

Z artykułu ''Charlie Hebdo'' można się dowiedzieć, że Marsz Niepodległości to demonstracja, podczas której zwaśnieni kibice zawierają pokój. Kibice ci brali udział w obronie „obiektów sakralnych, stacjonowali przed kościołami jak prywatna milicja, śledząc ruchy feministek, które weszły do kościołów, aby protestować przeciwko decyzji trybunału konstytucyjnego o jeszcze większym ograniczeniu prawa do aborcji”.

Francuscy oficerowie frontu propagandowego lewicy podczas Marszu Niepodległości „na największym placu Warszawy zobaczyli paradę kilku tysięcy faszystów pieszo, na motocyklu i samochodem”. W relacji ''Charlie Hebdo'' można przeczytać, że przed Marszem policja przygotowała się do pacyfikacji uczestników - „wszędzie rozstawione policyjne ciężarówki, na ulicach wzniesiono bariery. Policjanci zostali zwiezieni ze wszystkich miast w Polsce, aby była wystarczająca liczebnie”.

''Charlie Hebdo'' w swej relacji podkreśla, zapewne oceniając negatywnie (sądząc po lewicowym i ateistycznym profilu pisma), patriotyzm i katolicyzm uczestników, którzy chcą zabijać „aby bronić swojej wiary”, zakazać aborcji, walczą z tęczową rewolucją i bronią kościołów przed feministkami.

Z ''Charlie Hebdo'' można się też dowiedzieć, że „w Warszawie faszyści podpalili mieszkanie z flagą LGBT i sztandarem wspierającym strajk aborcyjny kobiet w Polsce”.

Swoją relację ''Charlie Hebdo'' zakończył, opisując, jak uczestnicy Marszu Niepodległości zaatakowali szpital polowy na stadionie narodowym. Według oficerów frontu ideologicznego z Francji „Punkt kulminacyjny Marszu: demonstranci udali się, aby zdetonować petardy wokół stadionu miejskiego. Nie dlatego, że byłby jakikolwiek przeciwny klub piłkarski: stadion służy obecnie jako szpital polowy dla pacjentów na oddziale intensywnej terapii, którzy nie mogą już znaleźć miejsca w nasyconych szpitalach. Ale niektórzy tutaj są przekonani, że ci pacjenci są tylko „statystami””.

Jan Bodakowski

Komentarze

Anonim2020.12.11 15:21
"Charlie Hebdo" nie jest gazetą francuską, tylko wydawaną we Francji gazetą eskimoską.
Japa2020.12.10 11:06
Tak se myślę ,że skoro ich , tych żabojadów tak Polska interesuje i tak ją "kochają" to ja już takie podejście do nas Polaków spotykałem tu w kraju . Narodowcy to faszyści i tylko ich stać na bójki i niszczenie mojej Ojczyzny . No i ten tytuł "Charlie Hebdo" . To mi zabrzmiało tak jakoś po naszemu -" Czarek Hebda " No i ta wiedza z "pierwszej ręki " o Polsce . Taka POPRAWNA jak u totalnych
ala2020.12.6 22:07
Gdyby nie prowokacje bojówkarzy Trzaskosia, to Marsz byłby całkiem w porządku! Komuś zależało na burdach w tym dniu!
Alojzy Cedzidło2020.12.10 11:11
Proszę darować szczerość , ale wszyscy normalni ludzie , tu Polki i Polacy to widzą .To jest czysta prowokacja To jest " produkcja" materiału prasowego dla gazet "Wybiórczych " u nas i za granicą .
astm.2020.11.17 16:48
Nie dziwię się, że islamiści pokazali im, ich miejsce w szeregu.
Izydor2020.11.15 13:33
Do Islamistów. Charlie Hebdo do poprawki.
donaldkaczor2020.11.13 19:44
a i owszem naziści żydowscy i różnych nacji śmiecie wyszły na ulice.
gumowa kaczka2020.11.13 19:39
zamiast się cieszyć z rosnącej estymy w cywilizowanym w świecie wy tylko krytykujecie ,ktoś ich zauważył
Kazik2020.11.13 18:51
Następnym razem islamiści rozprawią się z tymi ohydnymi marksistowskimi podjudaczami na 100%.
ble2020.11.13 19:41
z polska policją?
Jarosław Karłowaty2020.11.13 17:16
''Charlie Hebdo'' to nie są bolszewicy żydzi?
gumowa kaczka2020.11.13 19:40
to nie ci,bolszewiccy żydzi są w paski
czekista2020.11.13 16:31
Charlie Hebdo: jak widać islamiści nie dokończyli roboty, i znowu odezwały się wypierdki bolszewii...
gumowa kaczka2020.11.13 19:42
dobrze ,że na MN nigdy nie było islamskich haseł
Bodakowski!2020.11.13 16:02
Co? Ssij pałę naziolska kuerwo!
Benny Benassi2020.11.13 15:36
Pamiętacie jak wszyscy się z nimi solidaryzowaliśmy gdy na nich zamach zrobili? Ta, patrzcie jaka wdzięczność
psychiatra2020.11.13 17:18
ja wtedy żałowałem, że nie wybili ich wszystkich,
Hej Hebdo!2020.11.13 14:10
Krótką masz pamięć!
Japa2020.12.10 11:22
Tak , tak," Hej Hebdo" . Bardzom krótką . I dorożkarskie, końskie , klapki na oczach . Chociaż jak by się uprzeć to, to nie tylko dolegliwość żabojadów Wczorajszy Sejm to był dopiero pokaz krótkiej i wybiórczej pamięci " hebdowatych".
Polak2020.11.13 14:03
tak, tak, wielokrotnie już podkreślaliście że prawdziwe, rzetelne relacja to dla was szkalowanie i obrzydliwość.
Anarhcista2020.11.13 13:26
W tym marszu szły tylko śmierdzące małpy.
hm2020.11.13 12:55
Charlie Hebdo- trzeba by im łby odstrzelić jak to zrobili muzułmanie,ale wiadomo że my tego nie zrobimy , a szkoda
Anonim2020.11.13 13:06
Katolikiem to ty nie jesteś, bo katolik nigdy by tak nie życzył drugiej osobie. To sprzeczne z Nauką Kościoła Katolickiego. Widać że jesteś daleko od KK. Idź precz Szatanie i nie prowokuj.
Katolik2020.11.13 12:35
Bardzo dobrze, ze muzułmanie ich wykończyli.
Anonim2020.11.13 13:07
Katolikiem to ty nie jesteś, wpisanie nicku Katolik nie uczyni cię nim.
Karol - człowiek, który wiedział, ale chu*a zrobił2020.11.13 16:00
Biedna nieudana skrobanko. Teraz musisz się męczyć udając myślenie i rzygając swoim śmiesznym "prawem do głosu". Zdechniesz jak papaj wojtyła co to nic nie wiedział
Alojzy Cedzidło2020.12.10 11:35
Na grobie swojego ojca też będziesz tańczy " Karolku"? Powtarzaj jeszcze Allach Akbar .
Beno2020.11.13 12:28
Po co się zajmować francuskim brukowcem. Jak ich zaś jacyś radykalni przetrzebią, to znowu będą lamentować i szlochać.
Anonim2020.11.13 12:44
Bo Fronda to portal poświęcony katolickiej nienawiści , wiec trzeba zajmować się takimi sprawami jak gazeta CH którzy tę nienawiść potęgują w katolikach.
Anonim2020.11.13 12:56
To prawda ten portal "katolicki" rzadko pisze o Jezusie, Bogu czy wierze katolickie. Ważniejsze o wiary katolickiej są: LGBT, Tusk,Kaczyński, Trzaskowski, Ziobro,masoni wystarczy sprawdzić dzisiejsze newsy na Frondzie.
Beno2020.11.13 18:04
Przecież ty to lubisz. Inaczej byś tutaj nie siedział.
Toni2020.11.13 12:17
Faszyści i naziści łazili od kilku tygodni na apel starej zboczonej żydówki Lempart to była grupa gówniarzy faszystowskich nawet sobie znak szatański obrali jaki hitlerowcy mieli czerwoną diabelska błyskawicę. Charlie Hebda sam jest faszystą i nazistą.
Dam2020.11.13 13:14
Jak zwykle "patriota" nie wie, co różni symbol Szarych Szeregów od symbolu nazistowskiego SS. Nieuk jesteś i tyle.
Anonim2020.11.13 13:21
A krzyż chrystusowy miało Luftwaffe :) Podobny symbol.
ladychapel2020.11.13 12:15
Charlie Hebdo o Polakach: https://v.wpimg.pl/NzkxMTY5YRsKGjtndk5sDklCbz0wF2JYHlp3dnZ6YUxfTDV7P1wiHxkdPTt3UjwPGxk6JHdFIlUKCCR7LwRhHgILPTg4TGEfBhooMHYHLRxeS3xlbhgrH1sdYGA_DXpXCht1YnQCK05YHilnaFB3TFhaMA==
Beno2020.11.13 12:31
lady - zacznij czytać coś poważniejszego tomoże zmądrzejesz, bo na razie toś dziwka a nie lady.
Anonim2020.11.13 12:14
Przecież Polscy Patrioci by nie demolowali swojej własnej stolicy. To nie mogli być patrioci.
Miliony2020.11.13 12:05
Elektorat PiS i Konfederacji oczekuje UKARANIA niszczycieli kościołów - kary kodeksowe i zasądzone zwrot kosztów zniszczeń!!!!!! Ukarania policjantów i policjantek za pomocnictwo w strajku!!!!! Odwołania dowództwa lub nieposłusznych policjantów za użycie bezzasadne broni podczas Marszu Niepodległości!!!! bez pospiechu ale konkretnie!!!
Kinol2020.11.13 12:06
Jak nie mają kasy to komornik! :))
Anonim2020.11.13 12:16
Głupiś. Strajki kobiet to były prowokacje jak na Marszu Niepodległości. Każdy to wie.Pełno tam było prowokatorek ,a niektóre kobiety które atakowały kościoły , to przebrane zakonnice.
Wojtek Polak2020.11.13 12:04
to normalne bolszewia z europy łączy się zawsze 11.11 i ujada na Polskę i Polaków. to takie kundle albo szczekają albo nogawki opsikują.
man.of.Stagira2020.11.13 12:03
WYGLĄDA NA to, że ruch społeczny Marsz Niepodległości to jedyna siła (wg. Ch.H) W POLSCE z którą lewica w Europie ustami Charlie Hebdo się jeszcze liczy, w ogóle. No, bo przecież polskie państwo i polska policja są już zaorane. Czyli cały ten kołchoz teraz 'chózia na józia' na paru 'pseudo-kibiców'. Żałosne to postępactwo, jest. I zarzygane, całe, nienawiścią.
Anonim2020.11.13 12:20
Charlie Hebdo tęskni za nowym zamachem na swoją redakcję aby potem wrzeszczeć aj, waj prześladują nas !
Natalja Siwiec2020.11.13 11:53
Wierzyć się nie chce, że Bodakowski umie po francusku.
Grizzly2020.11.13 11:31
Charlie Hebdo to żydowsko - bolszewicki szmelc!
Piesek Pawłowa2020.11.13 11:32
Hau hau!
Anonim2020.11.13 11:29
Prowokują też wojnę z islamem, jak na internacjonałów przystało.
Kropka2020.11.13 11:26
Mówcie co chcecie, ale czym właściwie skrajna prawica różni się od skrajnych islamistów (jakże znienawidzonych na frondelku)? Islamiści uważają że zachód niszczy ich niegdyś piękną kulturę - tak jak skrajna prawica. Islamiści uważają że powinien nastąpić powrót do tradycyjnych ról płciowych, nawet kosztem ograniczenia wolności kobiet - tak jak skrajna prawica. Przyglądajmy się tej sprawie dalej: Islamiści uważają że katolicy nie powinni w islamskich krajach obnosić się ze swoją religią - tak samo skrajna prawica myśli o osobach homoseksualnych. "Nie obnosić się" znaczy tutaj oczywiście życie w ukryciu pod groźbą ewentualnych konsekwencji. Z resztą skrajna prawica o homoseksualistach myśli tak samo - chciałam tylko żeby prawicowcy przez chwilę mogli utożsamić się z osobami prześladowanymi. Islamiści uważają że mają oni prawo po prostu narzucić swoją wizję życia wszystkim, kolejna wspólna cecha ze skrajną prawicą. Skrajna prawica również usprawiedliwia "sprawiedliwie", według nich, użytą przemoc (słynne "nie popieram ale rozumiem"). Możecie sobie przybić piątkę panowie!
Anonim2020.11.13 11:29
To już od dawna wiadomo, że polska psychoprawica to dżihadyści w wersji light.
W punkt!2020.11.13 11:32
Zarówno jedni, jak i drudzy marzą o totalitarnym państwie wyznaniowym, nienawidzą demokracji, liberalizmu, pluralizmu, nauki (przez wzgląd na fundamentalizm religijny) i emancypacji kobiet.
Michał Jan2020.11.13 11:49
Na szczęście są tacy, którzy im w tym przeszkodzą tworząc totalitarne państwo bezwyznaniowe.
Kropka2020.11.13 12:01
Czemu totalitarne? Bo zabrania wam prześladować ludzi myślących inaczej niż wy? XD Bo "jedyna słuszna religia" nie jest na uprzywilejowanej pozycji?
Michał Jan2020.11.13 12:29
Nie ośmieszaj się. Nie wystarczy przerywania konferencji prasowych i usuwania kont w mediach społecznościowych? W białych rękawiczkach, ale jednak.
Jakie znowu "przerywanie konferencji"?2020.11.13 12:35
Nie rozumiesz różnicy między przerwaniem transmisji przez prywatną stację a "przerwaniem konferencji"?
Michał Jan2020.11.13 12:46
Wyjaśnij mi zatem.
To proste, głuptasku2020.11.13 12:55
Konferencja trwała nadal - transmitowana przez rozliczne media protrumpowskie. Rozumiesz teraz różnicę między konferencją i transmisją konferencji?
Michał Jan2020.11.13 13:23
Czyli potwierdziłeś moją tezę. Tylko niedobitki jeszcze psują humory.
Kropka2020.11.13 12:46
Te "media społecznościowe" to portal będący jednak czyjąś własnością. Właściciel może sobie zabronić pokazywania zdjęć słodkich szczeniaczków a ty tworząc tam konto akceptujesz ten regulamin - i tyle.
Michał Jan2020.11.13 12:30
Czy we Francji wolno pokazywać matki z dziećmi z zespołem Downa i wypowiadać się o traumie po-aborcyjnej?
Oczywiście, że wolno.2020.11.13 12:39
We Francji nadal jest wiele mediów prawicowych/konserwatywnych/kościelnych. Nie obnoś się ze swą prawicową paranoją, synku
Michał Jan2020.11.13 12:47
Sprawdź 80-letni dziadu.
Co i gdzie mam "sprawdzić"?2020.11.13 12:58
Potrafisz okazać, że we Francji wprowadzono zakaz, o którym nawijasz, prawicowy paranoiku?
Michał Jan2020.11.13 13:30
A potrafisz udowodnić, że tego nie zakazali? Nie nabieram się na ruskie metody erystyki.
Anonim2020.11.13 13:49
K*rwa jaki argument xD - "Wysoki sądzie, sąd mi nie udowodnił że ukradłem" - "Ale nie udowodnił pan, że nie ukradł"
Maria Błaszczyk2020.11.13 14:28
Tzn. mamy tu przytoczyć całe, calusieńkie prawodawstwo francuskie i wszystkie, wszyściusieńkie wyroki sądów, jakie tam obowiązują? To chyba jednak łatwiej Tobie przytoczyć ten jeden zakazujący, niż nam udowadniać jego nieistnienie.
Michał Jan2020.11.13 16:09
Są liczne publikacje w Internecie. Wystarczy poszukać. Nie mam już dla Was czasu, robota goni. Znajdźcie, poczytajcie i następnym razem dwa razy się zastanówcie, nim kogoś nazwiecie paranoikiem.
Maria Błaszczyk2020.11.13 19:35
No nie. To my mamy przetrząsnąć całe prawodawstwo i wszystkie wyroki kiedykolwiek wydano, a nie Ty, skoro wiesz, czego szukać. Jak dla mnie - typowa prawacka strategia, gdy się nakłamało.
Maria Błaszczyk2020.11.13 13:21
Tak. Można.
Michał Jan2020.11.13 13:33
To spróbuj.
Maria Błaszczyk2020.11.13 13:48
Ale co mam próbować? Ostatnio nawet osoba z Zespołem Downa została radną w Arras. Ja wiem, do czego pijesz, ale to jest prawie jak ciąże nrd-owskich zawodniczek. Uznano, że pewien materiał nie może być emitowany JAKO MATERIAŁ REKLAMOWY, bo nie spełnia warunków stawianych materiałom tam prezentowanym. Wolno go pokazywać od rana do nocy - ale nie w blokach reklamowych. Ot, typowy przykład prawackich łgarstw. Co do traumy postaborcyjnej, to wszystko wolno - przede wszystkim wolno prawdę. A ta jest taka: jest to wymysł sadystów, by straszyć kobiety. Kobiety co prawda czasem w to nawet uwierzą, ale nie wpływa to na ich decyzje - bo jak ktoś nie chce być w ciąży, to ewentualne "traumy postaborcyjne" nie sprawią, że zmieni zdanie. A jak już zrobi aborcję - to się okazuje, że uwierzył w humbug.
Michał Jan2020.11.13 16:17
Mam nadzieję, że w głębi duszy masz poczucie, że piszesz trochę takie bara-bara. Do lewusińskiej czułości na każdy najmniejszy przejaw "faszyzmu", czy "powrotu do lat 30-tych" jeszcze bardzo dużo mi brakuje.
Maria Błaszczyk2020.11.13 19:59
Słucham? Widzę chamstwo, ale jako treści nie potrafię wydobyć. Do czego się ta prostacka uwaga odnosi konkretnie? Do faktu, że "trauma post-aborcyjna nie istnieje? No nie istnieje, weź sobie może ICD-10 albo DSM i sprawdź. Możesz też sprawdzić badania wykazujące, że aborcja nie powoduje wzrostu ryzyka zaburzeń psychicznych w porównaniu do donoszenia ciąży i urodzenia. Czy może do tego, że we Francji wolno pokazywać dzieci z zespołem Downa z matkami? No więc właśnie przeglądam jedyną francuską sprawę , jaką znam tego dotyczącą, chodziło tam o clip "Dear future mom", który francuska rada mediów CSA uznała za niespełniający wymagań stawianych materiałom emitowanym w blokach reklamowych. Oraz azsygnalizowała problem „dwuznaczności” celu kampanii i ogólnie zaleciła mediom zwracanie uwagi na „sposoby emisji przekazów, które mogą budzić kontrowersje”, zadając m.in. pytanie, czy dla niektórych prawdziwym celem nie miało być wzbudzenie wyrzutów sumienia u kobiet, które przerwały ciążę ze zdiagnozowanym zespołem Downa i odwiedzenie od zamiaru aborcji tych, które chciałyby jej dokonać. Decyzję tę podtrzymała następnie Rada Stanu, która uznała decyzję CSA za słuszną, dodając jednak zastrzeżenie, że "fakt pozytywnego przedstawiania życia młodych z zespołem Downa spełnia wymóg zaspokajania „interesu ogółu”, gdyż w tej dziedzinie często jeszcze mamy do czynienia z dyskryminacją". Co pokazuje, jak kompletnie prawacka narracja w tej sprawie mija się z faktami.
Dam2020.11.13 11:47
Różnią si wyłącznie wyznawaną religią, do której zasad i tak się nie stosują.
xyz1232020.11.13 12:02
nawet w boga tego samego wierza - Jehowe podkradzionego Zydom :D, a Zydzi podkradli ten interes Sumerom :D
Jaki jest rekord Janka Bodakowskiego2020.11.13 11:24
w zakresie liczby salutów rzymskich na minutę?
AAAtomek2020.11.13 11:24
Nie uczestniczę w paradzie nazistów i faszystów, mam do nich historyczny uraz. Wstyd prawico!. Wstydźcie się za swoich faszystów i nazistów.
Michał Jan2020.11.13 11:23
Wielkie mecyje. Zupełnie, jakby "Prawda" napisała o polskich "reakcjonistach". "Faszystów" zresztą ci "satyrycy" od niej mają.
Maria Błaszczyk2020.11.13 11:49
Ależ skąd. Ja wiem, że Wy uważacie resztę świata z a idiotów, ale reszta świata aż taka głupia nie jest. Ma też widelce, nawet nobla czasami ktoś w tej reszcie świata dostanie, sondę na komecie umieją posadzić. I oni, jak widzą ludzi idących z faszystowskimi hasłami, faszystowskimi symbolami, zachowujacych się jak faszyści - chociażby w upodobaniu do przemocy, w towarzystwie faszystów znanych na cały świat - to akurat nie w tym roku, faszolom z innych krajów granice częściowo zamknęli, więc nie mogli przysłać swoich delegacji, no ale ten Marsz Nienawiści to nie pierwszy raz się odbył - to myślą - jak coś kwacze jak kaczka, chodzi jak kaczka, to pewnie są to faszyści.
Kik2020.11.13 12:30
A wiesz, ta teoria nie zawsze się sprawdza. Wiesz co czasem szczeka jak pies, chodzi na smyczy na czworaka jak pies, a psem nie jest? Tutaj podpowiedź: https://www.youtube.com/watch?v=eE802Qbnkms oraz https://demotywatory.pl/4819067/Za-zabieranie-dzieci-w-takie-miejsca-powinno-sie-karac
Michał Jan2020.11.13 12:43
Dobrze wiesz, jakiego koloru są ci "satyrycy", więc nie rżnij głupa. Mi osobiście jest przykro, że tak wielka impreza, organizowana oddolnie, niereglamentowana jest psuta przez podłączające się agresywne grupki z dużą pomocą sił ponoć bezpieczeństwa (polecam sceny w filmu "Historia jednego marszu"). Nie zgadzam się jednak na ulubioną przez lewusińskich kolektywizację składu uczestników. A emocje i związane z nimi rozruchy mają miejsce i we Francji, i w Niemczech i jakoś nie przypominam sobie Twoich dąsów pod ich adresem.
Maria Błaszczyk2020.11.13 13:34
Satyrycy to drobiazg. Ale o faszyzacji w Polsce piszą i mówią politycy, politolodzy, filozofowie, socjologowie i pisze cała prawie prasa wolnego świata. A chyba jaja sobie robisz, mówiąc o "wielkiej imprezie, organizowanej oddolnie, psutej przez agresywne grupki". Ta impreza organizowana jest przez ONR: to ci hajlujący panowie z krzyżem celtyckim https://images.app.goo.gl/AdUHPjQLY1JT9Jye7 i MW: to ci panowie https://images.app.goo.gl/GSJdUZ9Kvox7crVTA Zapraszają na nią co bardziej prominentnych faszoli ze świata - na przykład pana Fiore, co to był skazany za udział w jednej z jakrwawszych grup terrorystycznych w historii Europy i sam o sobie dumni mówi, że jest faszystą: https://www.corriere.it/politica/18_febbraio_22/sono-fascista-ma-dico-no-chi-spara-o-picchia-5441628e-17a0-11e8-b6ca-29cefbb5fc31.shtml I ten pan jest fetowany przez rzeczonych organizatorów w polskim Sejmie: https://images.app.goo.gl/LQ7Agd6bG5kShC8RA Jeśli oddolne inicjatywy to takie, które mają miejsce w Sejmie, to mamy już faszyzm pełną gębą, a nie pełzającą faszyzację na ulicach. i do tego cała formuła, pod początku, wielu już lat polega na tym, że tam są te grupki, one robią wypady, a potem cofają się i wykorzystują ludzi jako żywe tarcze przed policją. I nie wydaje mi się, żebym popierała faszystów we Francji czy w Niemczech, ale może zechcesz mi przypomnieć, kiedy to robiłam, to się ustosunkuję.
Michał Jan2020.11.13 13:32
Jak tak się jarasz sondą na komecie, to przypomnę, że pierwsze sukcesy kosmiczne odnosili Sowieci. Czy z tego powodu ludziom lepiej się żyło? Szwajcarzy i mieszkańcy sąsiedniego Liechtensteinu tego nie robili.
Maria Błaszczyk2020.11.13 13:59
Jaram się sondą na komecie, bo jest to wręcz nieprawdopodobne osiągnięcie. Jest piękne swoją nieprawdopodobną precyzją. Ot, dzieło sztuki, jak dla mnie. I osobiście żyje mi się lepiej, kiedy wiem, do jak cudownych rzeczy zdolni są ludzie. Trudno mi mówić za ludzi w Sowietach - ale sądzę, że również mogło to dla nich być coś dobrego. No a wiesz, Szwajcarzy różnych rzeczy nie robią - nie łażą po ulicach i nie demolują swoich miast chociażby - co to za argument? Maja za to zderzacz hadronów u siebie - i on też nie służy nakarmieniu ich gąb, tylko zupełnie bezużytecznej wiedzy, jak się zaczął nasz wszechświat i czy bozon Higgsa istnieje. A tymczasem Prawdziwy Polski Patriota® nawet nie rozumie, czemu rozbił się samolot lecący przez las, więc co mu po bozonie Higgsa, którego istnienie się udało zweryfikować.
Michał Jan2020.11.13 16:14
Chodzi pokrótce o to, że osiągnięcie jakiegoś państwa nie musi świadczyć o jakości życia jego mieszkańców/poddanych. Której szlachcie żyło się lepiej w XVIII wieku - polskiej, czy pruskiej? A Prusy były takie mocne militarnie! USA jak sprawnie wysłało ludzi na Księżyc, tak szybko dało sobie spokój z następnymi lotami, bo było to bez sensu ekonomicznego.
Maria Błaszczyk2020.11.13 19:40
Ale dlaczego państwa? Posadzenie sondy na komecie to był projekt baaaaardzo wielozespołowy; i te zespoły pochodziły z różnych krajów. Ale pokazuje, że nie mamy do czynienia z niepiśmiennymi idiotami, jak zdajesz się sugerować. Więc może się zdarzyć, że wsród nich są też badacze faszyzmu, specjaliści od systemów politycznych, znawcy dynamik społecznych, językoznawców specjalizujących się w typach dyskursu typowych dla faszyzmu, itd.
TVN2020.11.13 11:22
Czy wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Marszu, niejaki Kalinowski, nadal jest zdeklarowanym miłośnikiem Leona Degrelle - belgijskiego faszysty, członka Waffen SS, dozgonnego admiratora Adolfa Hitlera?
Klejnot Nilu2020.11.13 11:21
Panienka do towarzystwa się obraziła, bo ktoś wytknął jej brak cnoty. Gdyby narodowcy nie robili co roku chlewu w Warszawie, nikt nie musiałby nas obśmiewać na zachodzie, towarzyszu Bodakowski.
W punkt!2020.11.13 11:19
Marsz to twór ONR, którego ideologia ma wyraźny rys faszystowski, a dokładniej klerofaszystowski (faszyzm + fanatyzm religijny).
TVN2020.11.13 11:44
Delegalizacja ONR to tylko kwesta czasu.
bubu2020.11.13 12:15
Już raz ich zdelegalizowano. Zrobił to Piłsudski.
Anonim2020.11.13 11:16
I co w związku z tym, mamy się załamać, rozpłakać czy śmiać? przecież to samo pisze codziennie gazjetka bez napletka, niemce w "faktach" i gada tefałszen we "wstajesz i łżesz". Olać to co gadają o nas we Francji, ale to co w Polsce, tym trzeba się wreszcie zająć i wywalić medialnych antypolskich sabotażystów z Polski raz na zawsze
Maria Błaszczyk2020.11.13 11:42
No i popatrz. Normalnie, jak człowiekowi cały świat mówi, że jest pijany, to idzie spać. Ale niektórym nikt nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne.
Anonim2020.11.13 11:16
"Ulubione francuskie pismo islamistów", a wiesz Bodakowski, że niezły sk*rwysyn z ciebie? A co do tekstu w CH, to w sumie sama prawda.
Darek2020.11.13 11:10
Znowu trochę prawdy i znowu rozwolnienie u talibów.
Michał Jan2020.11.13 11:19
I entuzjazm u tenczowych khmerów. Zahranyca nas wspiera!
Maria Błaszczyk2020.11.13 12:15
Entuzjazm? A na jakiej podstawie to twierdzenie? Przez miasto-mogiłę ofiar faszyzmu maszerują faszyści. Po chodnikach, pod którymi leżą szczątki ludzi, którzy umarli w imię ideologii głoszącej wyższość jednej rasy nad wszystkimi pozostałymi, idą ludzie, głoszący te same hasła. Ja się w tym mieście wychowałam. Z poczuciem, że mieszkam na grobie. Ze świadomością, że to jest wydmuszka, coś sztucznego, pozbawionego swej istoty. Z przekonaniem, że nienawiść dzieląca ludzi na sorty prowadzi do rzezi całych miast i ich zrównywania z ziemią. Nie ma we mnie entuzjazmu. Jest strach i obrzydzenie. A to, że jest to oczywiste dla całego świata tylko mój strach nasila - jeśli nawet ci, którzy nie urodzili się w miejscu, które ucierpiało w żaden porównywalny do Warszawy sposób, czyli nie rozwijali od maleńkości w sobie świadomości, czym właściwie jest faszyzm - też to widzą, to chyba naprawdę nie jest dobrze.
Michał Jan2020.11.13 12:50
Jacy znowu faszyści mordowali w Warszawie?
Maria Błaszczyk2020.11.13 14:00
O drugiej wojnie światowej słyszałeś czy mam zacząć zupełnie od początku?
MT (‿ˠ‿)2020.11.13 11:06
Cała prawda o Polzdze!