20.01.20, 13:40Fot. via Wikipedia, CC 0

Dlaczego warto postawić wszystko na Maryję?

Komentarze

antek.b2020.01.21 23:13
Mam pytanie do biegłych w tych opowieściach,dlaczego kościół nie faworyzuje niezamężnych panien z dzieckiem,na moją logikę powinien,czyż nie?
Jagoda2020.01.21 3:16
"andrzejhahn3" , czyli właściwie: Lechu Keller-Krawczyk !......itd PONIEWAŻ CIĄGLE BLUŹNISZ JEZUSOWI I NASZEJ MARYI, KRÓLOWEJ POLSKI, PROSZĘ CIĘ MATKO, DAJ MU ŁASKĘ SKRUCHY, OPAMIETANIA I NAWRÓCENIA! Modlę się do NASZEJ MAMY, za ciebie ! Kiedyś zrozumiesz i podziękujesz ! Boże, bądź Miłościw jemu grzesznemu ! ZDROWAŚ MARYJO, ŁASKI PEŁNA, PAN Z TOBĄ, BŁOGOSŁAWIONAŚ TY MIĘDZY NIEWIASTAMI I BŁOGOSŁAWIONY OWOC ŻYWOTA TWOJEGO JEZUS ! ŚWIĘTA MARYJO, MATKO BOŻA, MÓDL SIĘ ZA NAMI GRZESZNYMI, TERAZ I W GODZINĘ ŚMIERCI NASZEJ. AMEN ! KRÓLUJ NAM CHRYSTE, ZAWSZE I WSZĘDZIE ! AMEN !
Maria2020.01.21 6:49
Zdrowam, zdrowam.
Emilia N.2020.01.21 20:45
Maria, Myślisz, że to śmieszne !? Niestety, to żałosne !
antek.b2020.01.22 23:13
Zaprawdę nie lękaj i stań w prawdzie,to jest bardzo śmieszne ! ,brawo Maria za poczucie humoru,w tych mrocznych czasach humor jest naszym orężem.
Jagoda2020.01.21 2:38
Głupio się sprzeczacie ! Nie myslałam, że będziecie sie o to sprzeczać ! Mam pytanie ? Jeżeli syn ma swoją Matkę, czy Jej nie kocha ? Czy nie spełnia Jej wiele próśb? Tak! Tak ! DLATEGO MODLIMY SIĘ DO JEZUSA PRZEZ RĘCE MARYI! PRZECIEŻ O TO TU CHODZI! NIE ROZUMIECIE? Maryja wszystkie nasze prośby zanosi Synowi - Jezusowi !
MAVERICK JONASIK2020.01.20 21:46
Maryja ... maryśka ... przypadek? Nie sadzę.
Polak2020.01.20 16:42
Czyli wg. p. Pakuły cudzołóstwo jest ok. Macie w tej swojej sekcie jakieś zawody na teologiczną bzdurę dnia czy coś? Jeśli tak, to podsyłajcie też innych kandydatów.
anonim2020.01.20 20:41
Niech Bóg ci dałaskę nawrócenia . Ave Maria, gratia plena, Dominus tecum, benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui, Iesus. Sancta Maria, mater Dei, ora pro nobis peccatoribus nunc et in hora mortis nostrae. Amen.
SERCE BOLI...2020.01.20 16:14
SZATAŃSKI TYTUŁ ARTYKUŁU - FILMU! Bóg Ojciec dał rodzajowi ludzkiemu tylko i wyłącznie Swojego Syna. Nie dano ludziom znajdującym się pod Niebem, żadnego innego imienia.Patrz: Dzieje Apostolskie 4/12. Tylko Pan Jezus jest Pośrednikiem pomiędzy Bogiem Ojcem a ludźmi. Patrz: Ewangelia według Jana 14/6! Po prostu straszne głupstwa przedstawiacie na tym Portalu. Herezje jakich mało. Nie zgadzacie się z Wolą Boga Ojca. Ne zgadzacie się z Panem Jezusem. No i nie zgadzacie się z... Marią i przeciwko jej proroctwu występujecie. Nie jesteście ludźmi wierzącymi. Nie macie nic wspólnego z Marią, którą znam z Kart Ewangelii. A wszystkie tak zwane objawienia Maryjne możecie pomiędzy bajki włożyć Szatan potrafi przemienić się w anioła światłości lub w zwiewną kobiecą postać! Cześć! --- [email protected]
SERCE BOLI...2020.01.20 16:12
SZATAŃSKI TYTUŁ ARTYKUŁU - FILMU! Bóg Ojciec dał rodzajowi ludzkiemu tylko i wyłącznie Swojego Syna. Nie dano ludziom znajdującym się pod Niebem, żadnego innego imienia.Patrz: Dzieje Apostolskie 4/12. Tylko Pan Jezus jest Pośrednikiem pomiędzy Bogiem Ojcem a ludźmi. Patrz: Ewangelia według Jana 14/6! Po prostu straszne głupstwa przedstawiacie na tym Portalu. Herezje jakich mało. Nie zgadzacie się z Wolą Boga Ojca. Ne zgadzacie się z Panem Jezusa. No i nie zgadzacie się z... Marią i przeciwko jej proroctwu występujecie. Nie jesteście ludźmi wierzącymi. Nie macie nic wspólnego z Marią, którą znam z Kart Ewangelii. A wszystkie tak zwane objawienia Maryjne możecie pomiędzy bajki włożyć Szatan potrafi przemienić się w anioła światłości lub w zwiewną kobiecą postać! Cześć! --- [email protected]
Piotr2020.01.20 17:19
Z Maryją, w Maryi przez Maryję do Jezusa:)
anonim2020.01.20 20:55
Ave Maria, gratia plena, Dominus tecum, benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui, Iesus. Sancta Maria, mater Dei, ora pro nobis peccatoribus nunc et in hora mortis nostrae. Amen.
andrzejhahn32020.01.20 15:56
katolu .stawiaj na dziwki a bedziesz zbawiony
anonim2020.01.20 20:46
Ave Maria, gratia plena, Dominus tecum, benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui, Iesus. Sancta Maria, mater Dei, ora pro nobis peccatoribus nunc et in hora mortis nostrae. Amen Niech Bóg ci da łaskę opamietania i nawrócenia.
andrzejhahn32020.01.20 15:55
dajcie tej maryjce trzy penisy a zobaczycie jaka bedzie szczesliwa
Darek2020.01.20 15:58
Już miała, była wniebowzięta po prostu.
anonim2020.01.20 18:15
Widać po twoich komentarzach jak znasz Pismo Święte ,jesteś zwykłym blużniercą i kiedyś odpowiesz za to przed Bogiem .Bóg nie pozwoli na to ,zeby z niego drwić ,zniewazając Maryję znieważasz Boga .bo Bóg Ją wybrał za Matkę dla swojego Syna dla naszego zbawienia ,drwisz z tego ,obrazsz samego Boga nie nas.
Yoshka2020.01.21 0:18
Podważasz dogmat o wniebowzięciu Maryi? Co z Ciebie za katolik?
anonim2020.01.20 20:48
Darku niech ci Bóg da łaskę nawrócenia . Ave Maria, gratia plena, Dominus tecum, benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui, Iesus. Sancta Maria, mater Dei, ora pro nobis peccatoribus nunc et in hora mortis nostrae. Amen.
anonim2020.01.20 20:57
Darku mam do ciebie pytanie ,czy ty szanujesz swoją mamę ?
Emilia N.2020.01.21 20:43
Darku, Zadano ci pytanie ? Tak dużo piszesz! A nie umiesz na jedno pytanie odpowiedzieć ! Czyżby odpowiedż była na "nie"?
Piotr2020.01.20 17:49
Nie obrażaj mojej mamy. Szacunku trochę!!!
Rabarbar2020.01.20 19:14
Twoje barbarzyństwo jest porażające. Daj sobie spokój, dyskutuj w innym miejscu z podobnymi sobie!
Szatan (pisane z wielkiej litery)2020.01.20 15:27
Czasm można odnieść wrażenie, że Maryja jest najważniejszą postacią z całej trójcy Świętej
Piotr2020.01.20 15:37
Trójca święta żyje w każdym człowieku w jego sercu. Maryja jest atmosferą w której my powinniśmy żyć. Nikt nikomu nie przeszkadza:)
anonim2020.01.20 15:40
Bredzisz ,nie masz pojęcia o tym jak widać ,Maryja nie jest Trójcą Świetą .
Piotr2020.01.20 15:51
Wystarczy że ją kocham a dzięki temu dopiero poznałem Jezusa:) Dziękuję Tobie Matko moja bo wyciągnęłaś mnie z bagna tego świata!!!
Darek2020.01.20 16:06
To prawda, ale Ile jest kapliczek i ołtarzyków poświęconych Maryi, a ile Bogu Ojcu, czy duchowi Świętemu, nawet te z Jezusem nie są tak liczne? No i widać kto jest najważniejszy, mimo że do Trójcy nie należy to jest dla katolików ważniejsza od całej Trójcy.
Miki2020.01.20 17:01
Znowu herezja. Maryja nie jest Bogiem i nie można jej porównywać z Trójcą Świętą. Maryja jest drogą do Trójcy Świętej oni ze sobą nie rywalizuja
anonim2020.01.20 20:09
Nie wmawiaj ,że dla katolików Maryja jest ważniejsza niż Bóg ,bo tak nie jest i nie bedzie dla nas zawsze Bóg jest na pierwszym miejscu ,kochamy Maryję ,alenie stawiamy jej na równi z Bogiem .
Emilia N.2020.01.21 4:47
Maryja, nasza Królowa Polski, jest naszą najlepszą drogą do Boga ! Zrozumcie to w końcu !
Darek2020.01.20 16:01
paradoksem jest że do tej Trójcy nawet nie należy a i tak jest dla niektórych sekciarzy najważniejsza. Bóg Ojciec, Syn Boży i Duch Święty tworzą Trójcę, ale najważniejsza Maryjka, której nawet własny syn nie szanował, a mąż (pedofil) chciał wygnać, ale się nad 12-latką ulitował.
Piotr2020.01.20 20:05
Co za głupoty i brednie. Maryja nie należy do Trójcy Świętej przecież to oczywiste. Bóg jest celem każdego człowieka i każda modlitwa jest kierowana do niego. Trzeba sobie uświadomić że Trójca Święta wybrała sobie i stworzyła niepokalanie poczętą niewiastę bez zmazy pierworodnej poczętą i tak ją Ojciec umiłował, że Duch Święty zstąpił na nią tak doskonale i cudowny że owocem tego był sam Jezus:) Dlatego Maryja jest nazywana żoną - Oblubienicą Ducha Świętego, Matką Boga i Córką Jezusa. A to wszystko dla nas aby naprawić błąd Ewy i Adama dla ratowania nas.
Miki2020.01.20 20:09
Nie ma obecność i darów Ducha Świętego bez obecności Maryi. Ona samą swoją obecnością chrzci w Duchu Świętym. Przykład z nawiedzenia Świętej Elżbiety:)
Polak2020.01.20 16:39
Kulty bogiń-matek generalnie zawsze były żywotniejsze niż kulty innych bogów w tych samych panteonach.
Miki2020.01.21 14:44
Maryja nie jest boginią tylko człowiekiem:)
anonim2020.01.20 20:52
Ave Maria, gratia plena, Dominus tecum, benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui, Iesus. Sancta Maria, mater Dei, ora pro nobis peccatoribus nunc et in hora mortis nostrae. Amen. ,
katolik2020.01.20 15:16
Prawdziwy katolik ma gdzieś Maryję, bo wierzy w Chrystusa i żywego Boga, żadne bożki i boginie nie są katolikom do szczęścia / zbawienia potrzebne. Kult maryjny to zwykłe bałwochwalstwo i grzech śmiertelny, bo grzech przeciw samemu Bogu i jego przykazaniom.
Piotr2020.01.20 15:22
Wiec nie podawaj się za katolika bo katolik powinien kochać Maryję na wzór Jezusa. Jesteś niestety w błędzie żyjącym protestantem
Darek2020.01.20 16:08
Jezus kazał swojej Matce czekać w kolejce ze wszystkimi na audiencje u siebie, ba twierdził nawet że nie jest jego matką, ale Ty Ewangelii nie znasz.
Piotr2020.01.20 16:44
Mój Drogi Dariuszku :). Ten cytat interpretuje się akurat jako wywyższenie ludzi do poziomu Maryji i apostołów a nie jako uniżenie Maryi i uczniów Jezusa. Czytajmy interpretację pisma przez ojców kościoła a nie po swojemu:) Łatwo pobłądzić co widać na załączonym obrazku.
anonim2020.01.20 18:01
Jezus powiedział «Oto moja matka i moi bracia. Bo kto pełni wolę Bożą, ten jest Mi bratem, siostrą i matką»” (Mk 3, 34). Myślisz ,że Maryja nie pełniła woli Bożej ? Ty nie znasz Pisma Świętego ,znasz parę cytatów i chełpisz się nimi ,ao Piśmie Świetym pojęcia nie masz ,żeby zgłębić Pismo Święte trzeba pokory ,dużo pokory..Ojcowie Koscioła latami studiowali Pismo Święte i żaden z nivh nie wynosił się z tym ,bo miał w sobie pokorę ,ty znasz parę cytatów wyrwanych z kontekstu a uważasz się za znawcę .Pismo Święte to nie jest czytanka to Słowo Boga i czyta się go z pokorą.
Yoshka2020.01.21 0:20
Wyrwałeś z kontekstu, a kontekst był taki, że Maryja przyszła do Jezusa, a on zakazał jej wpuszczać, co przytoczonymi przez Ciebie słowami argumentował.
Emilia N.2020.01.21 3:37
Dzieki ci, miałam to samo pisać ! Zgadzam się, miałam to samo cytować z Pisma Św. Widać tu u niektórych jakiś amok ! Diabeł ich nakręca? Nie możecie znieść nawet Imienia Maryi ! A szczególnie "andrzejhahn" .... Ale do czasu ! To logiczne, że nawet tu na ziemi normalny syn Nie będzie poniżał swojej Matki,będzie ją bronił ! Wywyższał ! A cóż dopiero Pan Jezus ! Przecież każde dziecko kocha tu obojga swoich rodziców, /z niewielkimi wyjątkami/, jak dziecko jest jakimś bandziorem, czy odszczepieńcem/. Ale wówczas płacze i się za niego modli.
OrdinaryOrange2020.01.21 12:51
Piotrze, jesteś w błędzie żyjącym katolikiem... tylko Cię chciałem uświadomić.
anonim2020.01.20 15:37
Jesteś kłamcą nie katolikiem .
anonim2020.01.20 15:47
Nawet żaden chrześcijanin innego wyznania nie powinien mieć gdzieś Maryji ,nawet jak nie czci jej jak katolicy to należysię Jej szacunek. Swoją matkę też gdzieś masz? A Maryja jest Matką Boga.
andrzejhahn32020.01.20 15:05
PRZYPOMINAM..............maryjka nie zawsze dziewica to kobieta lekkich obyczajow ta co to zdradzila swojego meza i to z trzema na raz
Miki2020.01.20 15:23
Widzę że Szatan już dobrze Ciebie urobił!!! Maryja jedynym ratunkiem dla nas!!!
andrzejhahn32020.01.20 15:54
ta maryjka to zwykla dajka
Piotr2020.01.20 17:58
Maryja to niewiasta obleczona w słońce która ma na głowie wieniec z 12 gwiazd jest zagubioną starotestamentalną arką przymierza która zostanie ukazana światu jako jego ratunek. Pod stopami ma księżyc symbolizujący szatana i demony którego miażdży. Szataj drży i ucieka gdzie pieprz rośnie na samą myśl o Maryi Królowej Nieba i Ziemi matki samego najwyższego BOGA
Emilia N.2020.01.21 4:17
Tępy człowieku, ...hahnie3....! Po raz "n-ty" piszemy ci o tym ! ZAPAMIĘTAJ RAZ NA ZAWSZE ! PRZYPOMINAM CI BLUŹNIERCO JAK BYŁO Z NARODZENIEM PANA JEZUSA! Pozdrowienie Anielskie! " ANIOŁ PAŃSKI ZWIASTOWAŁ PANNIE MARYI I POCZĘŁA Z DUCHA ŚWIĘTEGO........ ZDROWAŚ MARYJO, ŁASKI PEŁNA, PAN Z TOBĄ, BŁOGOSŁAWIONAŚ TY MIĘDZY NIEWIASTAMI......... OTO JA SŁUŻEBNICA PANA MOJEGO, NIECHŻE MI SIĘ STANIE WEDŁUG SŁOWA TWEGO.....ZDROWAŚ MARYJO....................... A SŁOWO, CIAŁEM SIĘ STAŁO I ZAMIESZKAŁO MIĘDZY NAMI ......... Zdrowaś Maryjo................. " Ile w tobie nienawiści, do Boga i Maryi ! ROZUMIEM, ŻE JAKO ŻYDA CIĘ TO BOLI,TAK? A co ci zrobili złego? Nawet nie umiesz tego nazwać, płatny trollu !? Przecież w ten sposób już wybrałeś, tylko piekło! Nie ma innej opcji, chyba że się nawrócisz ! KAŻDE TWOJE SŁOWO BIJE TU W CIEBIE !
antek.b2020.01.21 23:07
Wyluzuj,bo ci żyłka pęknie,też mam dobrą zabawę z tych pierdół.
Rabarbar2020.01.20 14:50
Dlaczego mielibyśmy stawiać wszystko na Maryję, a nie na Chrystusa? Czy Maryja większa jest niż Chrystus? Więcej dla nas uczyniła? Dlaczego prelegent już w pierwszej minucie wyznaje, że jego misją jest zdobycie świata dla Maryi? Przecież Jezus w ewangeliach oczekuje, że Jego uczniowie będą czynić uczniów z wszystkich narodów (Mt. 28,18-20), że będą głosić Ewangelię wszelkiemu stworzeniu (Mk. 16,15), że dotrą ze swoim świadectwem aż na krańce ziemi (Dz. 1,8), że od wiary w Chrystusa zależy wieczne życie (J. 20,31). Czy to Maryja za nas została ukrzyżowana, albo czy to w imię Maryi zostaliśmy ochrzczeni (por. 1 Kor. 1,13)?
Piotr2020.01.20 15:21
Błąd i zwiedzenie szatańskie się tu wkrada. Serce Maryi zostało przeszyte mieczem boleści po stracie Syna. Wystarczy posłuchać samego Jezusa który zawierza nas wszystkich Matce swojej pod krzyżem. To ona zawiadywała pierwszym kościołem i to w jej obecności otrzymaliśmy ducha świętego. Błagam Was czytajcie dogmaty Maryjne i nie marginalizujcie jej roli to taki jest plan Szatana!!!
Janka2020.01.20 16:22
kto mieczem boleści wojuje ten od miecza ginie...
Rabarbar2020.01.20 16:40
Pod krzyżem (J. 19,25-27) Jezus powierzył swoją Matkę jedynie swojemu umiłowanemu uczniowi (Janowi), i jedynie jego (Jana) wskazał jako przybranego syna Maryi, chociaż pod krzyżem było więcej pobożnych osób. Dlaczego więc tamtą sytuację mielibyśmy traktować jako "zawierzenie nas wszystkich Matce"?
Miki2020.01.20 16:48
Ponieważ Jan był umiłowanym uczniem Jezusa jak każdy z nas jest. To się tyczy każdego z nas.
Rabarbar2020.01.20 17:56
Nie kwestionuję miłości Jezusa do wszystkich, nawet do tych, którzy są Mu przeciwni. Ale nie każdy jest uczniem Chrystusa. W Nowym Testamencie słowo "uczeń" pojawia się około 200 razy. Jezus stawia "kandydatom na uczniów" wiele trudnych warunków (np. Łk. 14,25-27; 14,33) Wśród tych warunków jest też trwanie w Jego słowie (J. 8,30). A to oznacza wierność słowom naszego Mistrza, a nie oglądanie się na ludzkie pomysły teologiczne.
Piotr2020.01.20 18:35
Prawda. Dlatego słuchajmy słów Jezusa ,,«Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Jeżeli nie będziecie spożywali Ciała Syna Człowieczego i nie będziecie pili Krwi Jego, nie będziecie mieli życia w sobie. 54 Kto spożywa moje Ciało i pije moją Krew, ma życie wieczne, a Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym. 55 Ciało moje jest prawdziwym pokarmem, a Krew moja jest prawdziwym napojem. 56 Kto spożywa moje Ciało i Krew moją pije, trwa we Mnie, a Ja w nim. "
Rabarbar2020.01.20 19:00
Dlaczego więc Twój proboszcz/biskup zwykle udziela Komunii pod jedną postacią?
Piotr2020.01.20 19:37
A widziałeś kiedyś kawałek żywego ciała bez obecności krwi? Polecam poczytać o cudzie eucharystycznym w Sokółce lub Lednicy. Zobaczyć jak na konsekrowanej Hostii znajduje się również krew...
Yoshka2020.01.21 0:24
Fuj, jakoś nigdy nie zrozumiem was kanibali, dla mnie to obżydliwe.
Emilia N.2020.01.21 4:33
Piotrze, mnie akurat nie trzeba przekonywać ! Byłam w Sokółce z rodziną ! Widziałam! To jest naprawdę CUD! To fakt, jedźcie zobaczycie na własne oczy! Każdy bez wyjątku zobaczy! TO JUŻ JEST FAKT,A NIE WIARA! Polecam !
anonim2020.01.20 18:50
Bo Maryja prowadzi do Chrystusa .Pierwszy cud w Kanie Galilejskiej ,dokonał się na prosbę Maryji.
Rabarbar2020.01.20 19:09
Za to drugi cud, tym razem w Kafarnaum, Jezus dokonał na prośbę pewnego urzędnika królewskiego (J. 4,46-54). Dlaczego w takim razie ów dostojnik pozostaje zapomniany, a wokół Maryi tworzy się wielopiętrowe konstrukcje teologiczne?
Piotr2020.01.20 19:41
Ponieważ Jezus nie planował uczynić cudy w Kanie a na prośbę/rozkaz Maryi zmienił plany.
Piotr2020.01.20 19:44
Czasami w życiu możesz sam od siebie prosić Boga i prosić i jakoś nic z tego nie wychodzi. Jednak jak poprosisz Maryję o wstawiennictwo to cuda lecą lawinowo:). Spróbuj poprosić o wstawiennictwo tego urzędnika królewskiego. Ciekawe jaki będzie efekt:)
Rabarbar2020.01.20 22:57
@Piotr Popełniasz błąd uważając, że Bóg Ojciec albo Boży Syn jest nieprzychylny człowiekowi (grzesznikowi) i dopiero wstawiennictwo Maryi to negatywne nastawienie zmienia. "Bóg zaś okazuje nam swoją miłość [właśnie] przez to, że Chrystus umarł za nas, gdyśmy byli jeszcze grzesznikami" (Rz. 5,8) "Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: O cokolwiek byście prosili Ojca, da wam w imię moje. Do tej pory o nic nie prosiliście w imię moje: Proście, a otrzymacie, aby radość wasza była pełna. (...) W owym dniu będziecie prosić w imię moje, i nie mówię, że Ja będę musiał prosić Ojca za wami. Albowiem Ojciec sam was miłuje, bo wyście Mnie umiłowali i uwierzyli, że wyszedłem od Boga." (J. 16, 23-24. 26-27)
Emilia N.2020.01.21 4:28
Masz rację ! Wystarczyło, że Maryja powiedziała do Jezusa przy stole weselnym jedno zdanie: "...... " Synu, wina nie mają....." i Pan Jezus kazał napełnić stągwie wodą....i uczynił Cud ! Każdy o ty wie! Nawet ci tutaj Żydzi, czy ateiści....i inni ! Próbują nas zagiąć, ośmieszyć ! Nic tego ! Zadajecie proste i głupie pytania!
stanislaw2020.01.20 14:04
Jak mam Jezusa Chrystusa w moim sercu,On jest moim osobistym Zbawicielem to mi wystarczy.Matka Boza była człowiekiem i podlegała Bogu,była uniżoną służebnicą która wypełniła plany Boże.Jeden jest pośrednik do którego się modlę,tylko Jezus Chrystus który wstawia się za mną przed obliczem swojego Ojca.
Piotr2020.01.20 15:16
Jezus pozostawał u boku swojej Mamy przez 30 lat w ukryciu. 3 lata tylko działał publicznie. Zastanówmy się dlaczego? Nie da się poznań Jezusa bez poznania i kochania jego Matki. Maryja ratunkiem na dzisiejsze czasy!!!
katolik2020.01.20 15:18
O pierwszych 30 latach życia Jezusa nie wiemy nic, o pozostałych 3 wiemy tyle że Maryi nie dążył szczególnym szacunkiem, w zasadzie traktował jak obcą. powodów nie znamy, ale fakty są faktami.
Piotr2020.01.20 15:45
Znowu kłamstwo:) Wiemy mało a jednocześnie jak bardzo wiele. Polecam zaznajomić się z pismem świętym, z pozdrowieniem anielskim gdzie wiemy że Maryja jest niepokalanie poczęta, pełna łaski, jest pośredniczką wszelkich łask, była tak wypełniona. Jest błogosławioną. Jest tak czysta i bez grzechu że była wstanie przyjąć w swoim ciele samego BOGA. Co to jest za tejemnica? WOW!!!:)Jest tak wypełniona Duchem świętym że aż słowo Boga stało się ciałem;). Tajemnica ofiarowania Pana Jezusa w świątyni z rąk Maryi, odnalezienie w świątyni Jezusa. Ludzie czytajcie Słowo Boże a nie poważajcie brednie!!!
Darek2020.01.20 16:03
No właśnie gdzie? Podaj stosowne cytaty. Nie podasz, bo wiesz że kłamiesz i w Piśmie Świętym nie ma takich rzeczy. Być nie może, bo to pomysły sprzed kilkuset, a niekiedy sprzed kilkudziesięciu lat dopiero, a Biblia jest o wiele starsza i nie podróżowała w czasie.
Piotr2020.01.20 16:38
Myślę, że wystarczy sam Testament Jezusa z krzyża: ,, Niewiasto oto syn Twój, synu oto matka twoja" Każdy ma wolną wolę na siłę nikogo do nieba nie zabiorą. Jednak Szatan na siłę zbiera do piekła. Z Panem Bogiem i Maryją zawsze DZIEWICA!!!
Janka2020.01.20 17:05
Skąd pomysł że jak matka ma syna adoptowanego a syn matkę to ta matka automatycznie jest niepokalanie poczęta, pełna łaski, jest pośredniczką wszelkich łask, była tak wypełniona. Jest błogosławioną. Jest tak czysta i bez grzechu?
Piotr2020.01.20 17:51
A co ma piernik do wiatraka? To jest tego typu pytanie. Jeżeli przyjmujemy Pana Jezusa w komunii świętej to stajemy się na wzór Chrystusa. Tak również naszą matką jest Maryja tak jak była matką Jezusa. Pomysłem Samego Jezusa było przyjście przez Maryję na ten świat, tak samo my mamy przyjść przez Maryję do niego. Nie ma innej drogi.
Styki2020.01.20 19:32
Piotrze masz cierpliwosc , als to do noch nie dociera.To jak dyskusja z niewidomym o kolorach.
Piotr2020.01.20 20:16
Racja dziękuję. Nie pozwolę na obrazę Matki Pana Jezusa i będę bronił prawdy. Herezje protestanckie rosną w siłę i musimy bronić naszych wartości. Jednak naszą energię głównie należy spożytkować na modlitwie za tych wszystkich którzy obrażają prawdziwą wiarę katolicką. Maryjo Królowo niszcząca wszelką herezję módl się za nami!!!
Emilia N.2020.01.21 3:44
Piotrze, chylę czoła! Ale ty jesteś i mądry i cierpliwy. Dzięki ci wielkie! Bóg Ci zapłać!.
Albert2020.01.20 16:31
Maryśka jest tak czysta i bez grzechu, że rzekomo z Józefem nie spała, ale jak tylko urodziła dzieciaka, to pędem przylecieli do niej trzej zupełnie obcy goście z darami. Że też ten biedny Józek dał sobie taki kit wcisnąć o tym niepokalanym poczęciu...
anonim2020.01.20 18:58
Albert gdzie pisze ,że ci goscie przybyli do Maryji ? Przybyli do Dzieciatka ,nie masz żadnego pojęcia o czym piszesz ,jesteś głupszy niż ustawa przewiduje ,zwykły chamski troll bezwstydny .
Emilia N.2020.01.21 3:54
To żaden Albert,/ to tylko jego nick/, to nie Polak, tylko polskojęzyczny ! Przecież on tak zawsze pisze specjalnie! On jest Żydem, dziwne że tak można nienawidzić Maryi i Jezusa ! Na samą myśl widać, jak zalewa go fala goryczy ! Chyba on już jest na usługach diabła! Zwykły człowiek tak nie pisałby ! Obojętnie w co wierzyłby!
Albert2020.01.21 8:38
Faktycznie, biorąc pod uwagę sposób mojego pisania i porównując go z "polszczyzną" tego całego patriotycznego, wycierającego sobie mordy na każdym kroku Polską katoprawactwa, to rzeczywiście jestem tylko polskojęzyczny. W odróżnieniu od was katoćwoki ja po prostu język polski znam.
Miki2020.01.21 13:37
Jak się już nie ma argumentów to zwalamy na polszczyznę i patriotyzm hehe. Typowe.
Emilia N.2020.01.21 20:31
Tak,ty Nie-Albercie", jęz. polski znasz ! I co z tego ? Służy ci, widać po wpisach, do Obelg Maryi, Boga i Wiary KK ! Gdyby było inaczej, nie nazywałbyś nas " katoćwoki" ! Więc dobrze trafiłam ! Jesteś taki, jaki pisałam ! Kropka!
Rabarbar2020.01.20 17:00
"z pozdrowieniem anielskim gdzie wiemy że Maryja jest niepokalanie poczęta, pełna łaski, jest pośredniczką wszelkich łask" - nieprawda, tej treści nie ma w pozdrowieniu anielskim (por. Łk. 1,28) w greckim tekście źródłowym. Słowa "pełna łaski" pojawiają się dopiero w przekładzie Hieronima z początku V w. (Vulgata), zapewne w celu upodobnienia określeń dotyczących Matki Jezusa z tymi, które dotyczyły samego Jezusa. Bowiem to Jezus, Jednorodzony Syn Boży jest w prologu ewangelii wg Jana tak nazwany: "A Słowo stało się ciałem i zamieszkało wśród nas. I oglądaliśmy Jego chwałę, chwałę, jaką Jednorodzony otrzymuje od Ojca, pełen łaski i prawdy." (J. 1,14).
Janka2020.01.20 17:00
Ależ anioł jedynie zwiastował że jest w stanie błogosławionym i że urodzi dziecko. Nic o pośrednictwie, niepokalanym poczęciu ani nawet wiecznym dziewictwie nie wspominał. Nie ma też w całej Ewangelii żadnej wzmianki aby miała być bez grzechu - to dopiero w 1854 roku wymyślono.
Miki2020.01.20 17:06
Przeczytaj dokładnie 1 rozdział Łukasza i poczytaj dogmat Maryjny.
Gość2020.01.20 13:50
A po jakim kursie i czy jest cash out przed końcem meczu?
Piotr2020.01.20 15:24
Postanowienie na Maryję jest po największym kursie w historii i najlepsze jest to że zawsze wygrasz:)
andrzejhahn32020.01.20 15:53
lepiej wyjdziesz kiedy postawisz na pierwsza lepsza ku...rwe
Piotr2020.01.20 16:33
Naprawdę widać że bardzo kochasz Jezusa jeżeli tak zwracasz się o jego mamie. Tak wygląd właśnie życie bez Maryi.
Albert2020.01.20 16:29
Mecze się toczą od 2000 lat i jeszcze się nie zdarzyło, żeby Maryśka z czymkolwiek wygrała. Przez kolejne 2000 lat też się to nie zdarzy.
Piotr2020.01.20 16:31
Wygrała jeszcze przed rozpoczęciem meczu:) Pytanie czy ty wygrasz? Bez niej wątpliwa sprawa
Janka2020.01.20 17:06
Wynik przed rozpoczęciem meczu - toż to nie mecz tylko zwykłe oszustwo, ustawka jakaś.
Piotr2020.01.20 17:17
Tak Pan Bóg wymyślił i wynik masz w Apokalipsie. Niewiasta czyli Maryja i Potomstwo i niewiasty zmiażdży głowę szatanowi. Mamy wolną wolę w której zagramy drużynie:)
Albert2020.01.20 17:22
Skoro wynik jest znany z góry, to trzeba obstawiać Szatana. Te wszystkie bozie, Jezuski i aniołki mu jedynie koło ͏d͏u͏p͏y latają i tupią nóżkami z bezsilności.
Miki2020.01.20 17:40
WTF?:)