06.08.19, 14:00(fot. youtube)

Dominikanin do o. Gużyńskiego: Paweł, gdzie byłeś kiedy przedstawiciele LGBT profanowali mszę?

Dominikanin o. Paweł Gużyński, znany z kontrowersyjnych słów wypowiadanych najczęściej w mediach środowiska lewicowo - liberalnego, tym razem nawołuje w mediach społecznościowych, by masowo wysyłać listy do abp. Jędraszewskiego z wyrazem oczekiwania, że honorowo poda się do dymisji. Chodzi oczywiście o słowa metropolity krakowskiego o "tęczowej zarazie". Na szczęście w zgromadzeniu znalazł się inny dominikanin, który postanowił zareagować.

OTO, co napisał o. Wojciech Jezienicki

"Witaj Paweł.

Najdelikatniej to ujmując, chyba trochę nam ( dominikanom ) namieszałeś.
Piszę to zupełnie subiektywnie, obserwując świat, zakon, Kościół z mojej osobistej perspektywy. Chyba solidnie namieszałeś, przynajmniej w Prowincji w Polsce. 
Nie będę się dziwił złości nie tylko polskich biskupów, episkopatu, ale złości innych zakonów, osób, rodzin, które latami były kszałtowane w duszpasterstwach dominikańskich, czy złości Polaków wierzących w Dobrą Nowinę Ewangelii Jezusa.

Paweł. Wczoraj pisałem, że wolę słuchać Twoich kazań, które równie mocno głosisz w charyzmacie naszego zakonu. I tak jest. Do tej pory wybrzmiewają mi słowa z Twoich rekolekcji, które przed kilkoma laty wygłosiłeś dla wiernych, którzy gromadzą się w naszym dominikańskim kościele we Wrocławiu.

Po wydarzeniach agresji w Białymstoku, wydarzeniach nie do przyjęciu - ja też dawałem temu publicznie świadectwo - agresji w Białymstoku na marszu LGBT, co zostało potępione przez Kościół w Polsce, przez indywidualnych kapłanów, zakonników, osoby wierzące świeckie, ... ' nagle pojawiasz się medialnie dołączając do grupy intensywnie atakującej abp. Marka Jędraszewskiego, który powiedział Nie (!) dla nauczania ideologii LGBT masowo przekazywanej obecnie na ulicach i w mediach polskich w ostatnich miesiącach. Dobrze jest pamiętać, że o wiele wcześniej dla propagowania nauki ideologii ( filozofii życia ) LGBT, wyraźne Nie (!) powiedział Papież Franciszek!

Dlaczego wtedy medialnie milczałeś? Może już wtedy trzeba było mówić stanowcze swoje nie dla tej nauki Papieża Franciszka?

Gdzie był Twój głos, kiedy przedstawiciele LGBT profanowali : mszę ( Warszawa ), procesję Bożego Ciała ( Gdańsk )

Wizerunki religijne, które na zawsze, od wieków - są wpisane w historię, kulturę naszego polskiego narodu?

Dlaczego w wywiadzie dla "Der Spiegel" podważasz autorytet Prymasa Polski abp. Wojciecha Polaka, wyrażając sie w niemieckiej prasie, że "odnosisz wrażenie, że Kaczyński jest rzeczywistym prymasem Polski ?" Czy rozmawiałeś na ten temat z abp. Wojciechem Polakiem pełniącym urząd Prymasa Polski? Próbowałeś w rozmowie z Nim zweryfikować swoje wrażenie zanim wypowiedziałeś się w Der Spiegel"?

Paweł, jako osoba indywidualna wypowiadaj się tak, jak mówi Ci sumienie, ale proszę byś nie robił medialnego wrażenia, że jesteś rzecznikiem Polskiej Prowincji Dominikanów, bo miliony oglądających w telewizji Twoje wypowiedzi ma prawo tak myśleć. Proszę Cię, byś zawsze wypowiadając się publicznie czy w prasie, czy na stacjach telewizyjnych, radiowych podkreślał, że jest to Twoja refleksja, Twoje spostrzeżenie, a nie robił wrażenia, że reprezentujesz stanowisko polskich dominikanów.

Poniżej odpowiadające poruszonym tematom zdjęcia :

Paweł, jeszcze raz pozdrawiam.
Z Panem Bogiem. 
Wojtek Jezienicki OP.

 


bz/FB

Komentarze

Tadeusz2019.08.11 18:05
Dziękuję Ojcu Wojciechowi !!!
Jan2019.08.10 8:55
Kto to jest ten gdziebylący dominikanin? Dowiaduję się o nim po raz pierwszy. Kto bądź próbuje zaistnieć i podlizać się przełożonym zakonnym, atakując poważnego chrześcijanina z nazwiskiem, który sprzeciwia się wmontowywaniu Kościoła w najbardziej brudny wątek propagandy wyborczej PiS-u. Może z tym apelem o pisanie listów wzywających tego pseudokapłana i politykiera do dymisji nieco przesadził, ale sam postulat jest jak najbardziej słuszny. Jeśli katolicy nie będą reagować na takie wybryki, jak jego nienawistna wypowiedź, to obawiam się, że jeszcze za życia (a mam już ponad szęśćdziesiątkę) doczekam się marginalizacji Kościoła w Polsce.
ABC1232019.08.9 10:28
Widzę, że prawacy nadal podtrzymują mit o tym, że sprofanowano liturgię (LITURGIĘ! nauczylibyście się przynajmniej nazywać to tak, jak należy, z godnością). Człowiek z durszlakiem na głowie nie był związany z duchownym odprawiajacym mszę. Przyszedł tam sam z siebie, ale nikt go nie wyrzucił, bo z liturgii NIE WYRZUCA SIĘ LUDZI!! To domena kościoła rzymskokatolickiego - nazwać ludzi zarazą i wyrzucić ich z kościoła.
Jan2019.08.10 9:04
Wiadomo, że durszlactwo to nie religia, tylko szydera z religii. Na kogoś takiego nie ma miejsca w liturgii, nie mówiąc nawet o roli koncelebransa. Dopuszczenie go do koncelebry czyni ten ewent parodią mszy, co słusznie wytykają krytycy. Niesłusznie tylko traktują takie wybryki jako pretekst do kampanii nienawiści do całego środowiska LGBT.
Wierz\304\205cy 2019.08.8 11:38
Za Tego arcygiganta trzeba się bardzo dużo modlić aby Miłosierny Pan Bóg wybaczyl Muuu krycie pedofila Arcybrata z Poznania,mobowanie tych którzy o tym mówili /klerycyno no i rektor seminarium, oczekiwanie miłosierdzia dla księżych pedofili, używanie bajek za argumenty naukowe, sianie nienawiści w swoich tzw homiliach. No jest tego dużo
Maria2019.08.8 10:21
O.Paweł Gużyński technik budowy dróg wyniósł z technikum wiedzę filozoficzną i kulturalną - i już myśli że jest upoważniony do dymisjonowania wykształconego wszechstronnie biskupa. Ciekawe któryż to polski konwent dominikański udzielił mu świeceń kapłańskich i pozwolił nosić biały habit z różańcem upasa. Bardzo proszę niech się pochwalą !!! Wiedzę na temat pederastii wyniósł chyba z męskich rozmów w technikowej toalecie. No bo chyba nie od piłkarskiego trenera ? Może by tak publicznie ogłosił w lewicowych mediach kiedy się ostatnio modlił do patronki swojego zakonu Matki Bożej Różańcowej ? To byłaby prawdziwa odwaga.
nie dla rozpusty i demoralizacji2019.08.7 21:32
http://wmeritum.pl/gigantyczny-skandal-zakonie-dominikanow-ksiadz-oskarza-swoich-wspolbraci-padaja-oskarzenia-o-homoseksualizm-wideo/159669
XXXXXX2019.08.7 21:00
Podpisujcie listę poparcia abpa Jędraszewskiego w internecie.
katecheta emerytowany2019.08.7 12:16
"wejdą między was wilki drapieżne, nie oszczędzając stada" - ostrzegał św. Paweł. Tu jest wyjaśnienie, co się porobiło z tym młodym dominikaninem, który chciał "błysnąć".
max2019.08.7 11:56
Reprymenda, kupa śmiechu :)))
Hanys672019.08.7 11:47
Zabawię się w Proroka: - już za chwilę Gużyński zrobi pedalski coming out - następnie zrzuci habit w świetle zwołanych lewackich telewizji - a pare miesięcy później okaże się że od wielu lat współżył z innym kakaowcem - przez wiele lat będzie się pławił w świetle swojej męczeńskości
Jerzy2019.08.7 10:17
Kim jest ten o. Gurzyński, że krytykuje arcybiskupa? Czy następnemu duchownemu woda sodowa nie namieszała w głowie. Wszystkie te "Kramery, Prusaki, Lemańskie itp." to wilki w owczej skórze. Zapatrzeni w siebie pielęgnują swój narcyzm i wydaje im się, że ciągle mają rację. Proszę iść do jakiegoś "dobrego doktora", a być może przepisze Wam najlepszą receptę w życiu duchowym: POKORĘ!!!
Boguslaw2019.08.7 10:15
przy kasie odbierał wynagrodzenie za rozbijanie Kościoła
Polak2019.08.7 10:14
A gdzie jest p. Jezienicki gdy katolicy profanują msze luterańskie na Jasnej Górze? Wydawałoby się że uczą waszych szamanów choć podstaw propagandy, ale jak widać gdzie tam, potrafią tylko bredzić jak pijani.
Tomasz detektyw2019.08.7 9:45
Dominikanów od lat gnębi poważna choroba. Już 10 lat temu w Krakowie było to widoczne. to środowisko mocno zepsute. To właśnie pokolenia, co ten tutaj. Był tam taki od konserwacji zabytków, artysta-kobieciarz, rektor ich seminarium - kobieciarz, stary historyk - znany lewak, duszpasterz studentów - gej, kaznodzieja-liturgista - odszedł z kobietą. Zresztą prawie wszyscy odeszli. Jak przeor z Gdańska, jak przeor z Wrocławia... ludzie, którzy znają to środowisko, wiedzą o kogo chodzi. Przełożeni nie reagują, bo maja wszyscy jakieś problemy i na siebie haki. Wiadomo.
Ed2019.08.7 8:36
"mszę świętą" ojcze
Beczka 2019.08.7 7:21
co to jest u O, Dominikanów jakis podrzedny publicznie atakuje nawołuje , jak to sie ma z życiem zakonnym z modlitwa , z pokorą z posłuszeństwem czy u Dominkanów kazdy może bulicznie sie wypowiadac i siać zamet ? czy to w ogóle jest juz zakonnik ? czy jakis przebieraniec z 5 kolumny albo gość z problemem lgbt i wogóle czy to trzeba az tak żeby drugi dominikanin go publicznie karcił gdzie tu dyscyplina gdzie porządek gdzie władza to takie róbta co chceta
celnik2019.08.7 7:20
Ojcze prowincjale P. Kozacki dlaczego nadal milczysz? Skoro zawiodła rekrutacja i formacja Gużyńskeigo w trakcie studiów i wychowaliście heretyka to teraz trzeba coś z tym faktem zrobić, aby wreszcie przestał być siewcą zła, grzechu i herezji!!!!!!
anonim2019.08.7 6:52
Jeżeli ważniejsza jest dla nas popularność niż Bóg to jesteśmy bałwochwalcami i grzeszymy z pierwszego przykazania.
Tom Bombadil2019.08.7 5:46
Zwraca uwagę DELIKATNOŚĆ autora listu w porównaniu z wypowiedziami Gużyńskiego ("Kaczyński prymasem Polski" - sic!). Jeszcze raz potwierdza się to samo zjawisko: oni mogą mówić o nas, co im jad na język przyniesie, my musimy chodzić na paluszkach, żeby nie urazić.
ja2019.08.7 5:25
Dominikanin Gużyński może głosić herezje i bluźnić , bo wie że oszust Franciszek go za może pochwalić. Obecnie w Rzymie jest centrum zarazy nie tylko tęczowej ale masońskiej pod przewodem Franciszka i jego kardynałów
Ewa2019.08.7 4:00
Sodoma i Gomora już w klasztornych zakamarkach, czego tęczowy Gużyński najlepszym przykładem. MARANA THA! Przyjdź, Panie Jezu!
Leon2019.08.7 0:37
Wystarczy spojrzeć na ten uśmiech. To nie jest twarz zrównoważonego człowieka. Gdyby na takie rzeczy pozwalał sobie immam już by nie żył a gdyby dotyczyło to rabina nałożony na niego byłby cherem z pełnymi tego konsekwencjami. Czy ten zakon nie ma władzy ? Na Miłość Boską zakończcie to jakoś.
Janek2019.08.7 0:29
Cholerni celebryci w habitach!!!!!!!!! To chyba najbardziej zadufany w sobie zakon. Nie ma modlitwy, pokory tylko błyskotki tego świata i polityka! Ciekawi mnie co robi prowincjał ..... pewnie też korzysta z życia, bo na pewno nie zarządza tym zakonem,..., sieją tylko zgorszenie!!!
Pro-Benedykt XVI2019.08.7 0:05
Cozby ten domonikanin popieral pedalstwo ? A co na to jego General ? Tak sobie moze obrazac Kosciol? Kto go doprowadzi do porzadku? Benedykt XVI wyraznie powiedzial, ze jak bedzie malo katolikow, ale prawdziwych, to moze lepiej niz taka zberanina. Wywalic.
Monika 2019.08.6 22:10
Ojcze Gużyński, przestań kalać Habit Dominikański ! Dlaczego nie odzywałeś się , jak profanowali nasze Kościoły i napadali na Księży ! Kim w końcu jesteś !??
kt2019.08.6 21:39
Przynajmniej widać, gdzie rośnie lawenda. W tych niektórych klasztorach zakonnicy śpią po czterech na łóżku. Wspominał o tym jeden dominikanin, który uciekł od kapłaństwa po tym doświadczeniu.
Stanislaw2019.08.6 21:23
W wypowiedzi o. Jezienickiego czegoś mi zabrakło. Brak w tym odniesienia do Boskiego dekalogu! Przecież poparcie dla LGBT to mnie tylko zamieszanie w środowisku kościelnym czy zakonnym, lecz przede wszystkim poparcie dla kpin z dekalogu. LGBT dlatego spotyka się ze sprzeciwem wierzących nie z powodu niezgodności z nauczanie Kościoła, ale że jednoznacznie propaguje zło i zgorszenie! Miejcie na uwadze Boga i jego dekalog, a nie samo zamieszanie w środowisku, jakieś "nieuporządkowanie" moralne.
Marek2019.08.6 21:13
Ten Gużyński jest paradny.
Polak2019.08.6 21:03
Czy Gużyński jest jeszcze kapłanem? Czy on kiedykolwiek był kapłanem czy kolesiem odstawiającym cyrk? Dlaczego prowincjał vel biskup miejsca nie zamkną temu kolesiowi buzie , nie przywołają go do porządku i nie zakaża szerzenia herezji i zgorszenia? Wyfaje mi się , że niedługim czasie czeka go droga "postępowych" dominikanów takich jak bartoś i im podobne typki. Tak to jest, jeśli kogoś przerasta jego ego , a do tego braknie wiaruy, modlliwy,pokory , wiedzy i kultury!!!!!!! Zamiast pieprzyć głupoty w GieWu czy TVN lepiej by było ,aby odmówił różaniec z błaganiem o nawrócenie i dary Ducha Świętego.
zatroskany2019.08.6 20:49
Paweł ma problem... co mu kto powie, bardzo przekonująco, odpowiednio go podpuści to to powie lub zrobi. Historia zna bardzo dużo takich przypadków. Modlić się za niego trzeba. wielu ludzi nosi ten syndrom od nie wykształconych po doktorów habilitowanych. Do tego trzeba dodać ludzi " dzieci szatana ", którzy zwodzą świat i ciągle kreują nową rzeczywistość choćby po to żeby przykryć swoje niegodziwości, lub aby trzymać władzę i zyski w swoich rękach. Ludzie z tym syndromem bardzo im się przydają.
bogdanus2019.08.6 20:32
Czy zakon Dominika jeszcze jest katolicki?
aldek2019.08.6 20:09
Z całym szacunkiem, co ma głos w jakiejś sprawie podrzędnego Dominikanina Gużyńskiego do słowa Arcybiskupa najważniejszej Metropolii Kościelnej w Polsce. Lewactwo kościelne posuwa się do tego, że lekceważy głos Jezusa Chrystusa, stawiając na pierwszym miejscu "brednie teologiczne" Biskupa Rzymu, bo tym i tylko tym zgodnie z prawem kościelnym jest Franciszek. Ktoś próbuje nadużywać miłosierdzia Bożego. Nie ma takowego dla osoby pozostającej świadomie i z uporem w stanie grzechu. Chrystus powiedział wybaczam ci, idź i nie grzesz więcej. Miłosierdzie dla "róbta co chceta" to raczej klimat Owsiak.
APAGE SATANAS!2019.08.7 10:00
W 100% się z tobą zgadzam. Ja jestem owcą podejrzliwą. Nie znam głosu Franciszka i nie znam głosu Gużyńskiego, wiec za nimi nie pójdę. Wilki w owczych skórach, o których nas uprzedzał sam nasz Pan. A głos księdza arcybiskupa Jędraszewskiego brzmi znajomo i za nim idę :)
AB2019.08.6 19:59
Tacy "ojcowie" jak celebryta Gużyński przynoszą wielką szkodę Kościołowi swoja paplaniną. Przecież on ma przełożonych. Gdzie oni są? Może też na paradzie równości.
Ellise2019.08.6 19:54
Dominikanie to ZAKON, a nie żadne zgromadzenie. Nauczcie sie w końcu.
Czes\\305\\202aw2019.08.6 18:50
Wystarczy spojrzeć na buźkę pana Gużyńskiego, i wszystko jasne...
anna2019.08.6 21:53
też mam podobne wrażenie
Czes2019.08.6 18:38
Na mur najczęściej się sika.
anonim2019.08.6 18:04
Dominikanin ma deficyt wiedzy i brak wyobrazni ARON tak o tobie mysli.
XYZ2019.08.6 17:36
Oczywiście chodziło mi o List do Rzymian 1, 18-32, na prawdę warto przeczytać, szczególnie niech przypomni go sobie o. Gużyński
Pat2019.08.6 17:34
Ten dominikanin to klasyczny rowerzysta
Jerzy2019.08.6 17:20
Jeżeli wypowiedzi o. Gużyńskiego są niezgodne z oficjalną nauką Kościoła to chyba jego przełożeni wiedzą jak w takim przypadku postępuje się z takim"delikwentem" ?
XYZ2019.08.6 17:04
Bardzo mnie dziwi, że o. Dominikanin atakując, arcybiskupa Jędraszewskiego, nie zna choćby treści 1 Listu do Rzymian 18-32, a szczególnie 25, 27, jest tam wyraźnie napisane...bardzo wyraźnie, bez wątpliwości....co Bóg na ten temat ma do powiedzenia... Zachowania niewłaściwe, które się krytykuje, grzechy, które pokazuje bliźniemu, to nie atak na człowieka, ale wielka szansa dla niego.... i ostrzeżenie dla innych, którzy mogą ulec ułudzie.... Pasterz ma prowadzić i chronić owce, pokazywać zagrożenia..... Właściwie to o. Gużyński, chce dymisji samego P. Boga, bo jakże mógł zgładzić Sodomę.... co za dyskryminacja.....
pastuszek 2019.08.6 16:52
Zwróccie uwage na wyraz twarzy tego "dominikanina" toz to zwykły inteligentny inaczej a do tego złosliwy
Jacek2019.08.6 16:48
Sw Jacku dominikaninie a mój patronie módl się za ojca Pawła bo bardzo mu ta modlitwa jest potrzebna!!!
miki2019.08.6 15:32
Po prostu broni swoich bo sam pewnie należy do tego środowiska,tylko co robi w zakonie.
nikt2019.08.6 15:22
Skoro już o honorowym podaniu się do dymisji , to przede wszystkim powinien to zrobić Marszałek Kuchciński . Ale czy taki osobnik wie czym jest honor ? Tak śledzę te jego wypowiedzi i nie potrafię zrozumieć jak może stać na świeczniku państwa człowiek dla którego jawna korupcja korupcją nie jest ? Nie rozumie ? To Żydzi nire rozumieją czym on jest . Marszałek Sejmu też nie rozumie ? A więc jakie ma korzenie ? Mieszkaniec ziem zwanych Polską doskonale to rozumie . Latać sobie w komfortowych warunkach za darmo to uczciwe ? Ja i inni rozumieją czym jest uczciwość , M arszałk nie . Postawić na nogi sztab ludzi by sobie polecieć na obiad to uczciwe . A ......zapomniałam . Wszak my pełnimy dla was tylko rolę służebną . Gdyby opozycja się nie zorientowała , to ten proceder trwałby nadal . Za moje pieniądze ? . Czy mogę Marszałka Sejmu nazwać złodziejem ? Czy mnie okradł ? Ja uważam , że tak .
bystry ziutek2019.08.6 15:48
Również za twoje i moje latał Borusewicz nakarmić psa.Jakoś ci to wtedy nie przeszkadzało.Gdy Kopacz w kampanii wyborczej jechała intercity a nad nią latał embraer tez nie zauważałeś w tym nic niestosownego.Gdy Tusk z rodzinką poleciał na wakacje pomyślałeś bo mu się należy.A teraz gadasz hipokryyoo dymisji?Marszałkowi sejmu też się należy!
nikt2019.08.6 18:37
Też uważam go za złodzieja moich pieniędzy . Tuska też . Zawsze mi przeszkadza gdy mnie okradają . Ktokolwiek by to nie był . O Tusku i innych wcześniej nie wiedziałam , gdyż PiS słabo się starało w wykrywaniu takich afer a media milczały . Dopiero później rozdziawiały japę . Cezarego Grabarczyka też od początku uważałam za złodzieja a ten dostał kwiaty . A PiS co robił ? Nie chciał otworzyć gęby bo był taki sam ? Okazało się , że tak .
Jana2019.08.6 20:15
Wszyscy w Senacie i w Sejmie latają za nasze i latali 3 cz 4 lata temu no i co z tego wynika?
APAGE SATANAS!2019.08.7 9:51
A może chcesz tu jeszcze o wycince lasów amazońskich pogadać? Albo pisz na temat, albo się zamknij.
abraham lincoln2019.08.10 18:00
Tuska i Kopaczową też oskarż że cię okradali daleko głębiej w kieszeni.
E.M.2019.08.6 15:15
Zwrot: "TĘCZOWA ZARAZA" działa na sodomitów jak woda święcona na diabła - niezależnie od tego, czy sodomita nosi klasztorny habit czy kolorowy pióropusz w tyłku.
michu2019.08.6 15:06
I tak nic z tego nie wyniknie i tak ;)
katolicy2019.08.6 14:58
Dominikanin Pawel Gużyński nie jest jedynym sodomitą zaangażowanym w LGBT w tym zakonie. Jak marnie i nisko upadł ten zakon w Polsce !
anonim2019.08.6 14:48
Bóg zapłać +
anonim2019.08.6 14:46
Ten dominikanin powinien zdjac komze.
anonim2019.08.6 14:40
Jest bardzo źle z zakonem dominikanów. sodomita Gużyński nie jest jedynym wrogiem Jezusa Chrystusa w tym zakonie !
Dziadek2019.08.9 23:32
Natychmiast do lekarza!!
Magdalena2019.08.6 14:37
NIECH PAN BOG BLOGOSLAWI I DA SILE!
AB2019.08.6 20:03
A Gużyńskiemu opamiętanie!
Polak2019.08.6 14:33
ile ten człowiek Paweł Gużyński musi mieć w sobie nienawiści i podłości aby atakować ludzi mówiących prawdę o LGBT ?
Edek2019.08.6 14:33
Ja tam Dominikanom reki nie będę podawał. Są winni bo tolerują tego pajaca, a ten pajac działa na szkodę Kościoła.
Palindrom2019.08.6 17:20
Nie pierwszy i nie ostatni Onaniasz. Problem w tym, że lekceważy się takie wybryki zakonników.
PO 2019.08.6 14:33
CHCE ZOSTAĆ LEWACKIM CELEBRYTĄ NIECH ZAJMIE SIE NIM EPISKOPAT - OBRAŻA SWOICH PRZEŁOŻONYCH PUBLICZNIE
edi2019.08.6 14:31
POPIERAM ABPA JĘDRASZEWSKIEGO I DZIĘKUJĘ MU ZA PRECYZYJNE OKREŚLENIE ZAGROŻENIA NOWĄ IDEOLOGIĄ GENDER - LGBT (GENDER) bazuje na ideologii NEO MARKSISTOWSKIEJ - jest to ciąg dalszy marksizmu-komunizmu-bolszewizmu - Z KTÓRYM POLSKA WALCZY OD 1920 r. IDEOLOGIA NARZUCONA POLSCE SIŁĄ po II Wojnie światowej TAKA IDEOLOGIA MUSI BYĆ ZWALCZANA TAK SAMO JAK NAZIZM I KOMUNIZM, jako WROGA LUDZKOŚCI, POLSCE, RODZINIE i POLSKIEJ KONSTYTUCJI JEST WROGIEM POLSKI i POLAKÓW !!!!!!!! ZEJDŹMY Z KANAPY I DZIAŁAJMY NIE DAJMY NASZYCH DZIECI NA POŻARCIE BOLSZEWIKOM - WYWIESZAJMY BANNERY NA SZKOŁACH - "SZKOŁA WOLNA OD LGBT-GENDER" - MY RODZICE RZĄDZIMY W SZKOŁACH - NIE BĄDŹMY BIERNI - RĘCE PRECZ OD NASZYCH DZIECI - NIKT NIE MA PRAWA DEPRAWOWAĆ NASZYCH DZIECI !!!
Wierzący 2019.08.7 10:40
A za co Ty Go popierasz może za krycie pedofila Arcywspolbrata z Poznania, a moze za mobingowanie tych którzy o tym mówili a może za przytaczanie bajek i traktowanie ich jako naukowe argumenty, a może za oczekiwanie miłosierdzia dla pedofili a moze za sianie, w swoich wystąpieniach, nienawiści. Miej proporcje drogi Bracie. Całe szczęście że Wiara jest wiarą w Boga a nie w Kler obojętnie jakiego szczebla. Z Bogiem
Rozs\304\205dek.2019.08.9 22:57
To wyłącz telewizor, Internet, zabroń wykorzystywania ambony do głoszenia własnych ideologii i mieszania ewangelii z polityką, mową nienawiści. Będziesz wolny. Zauważysz obok siebie drugiego człowieka, i zaczniesz być przydatny tym którzy oczekują Twojej pomocy, dobrego słowa....a może coś więcej.!
anonim2019.08.11 11:25
Prawda.
Andrzej 2019.08.6 14:13
Ja się dziwię, co to jest, że kapłan (zakonnik) jest lewicowo - liberalny. Przecież wiara opiera się przede wszystkim na Ewangelii. A jeżeli ktoś ma ciągoty do lewicy to niech wykaże odwagę i wystąpi ze zgromadzenia, a nie szerzy zgorszenie wśród ludzi. Przecież nasz Kościół przeżywa ataki, a co przysięgą min. posłuszeństwa ?
100% racji2019.08.6 14:08
Zakonników obowiązuje powściągliwość w mówieniu, a łojciec bryluje w tee-fau-enie stacji UBóstwianej przez LEWACTWO. a z krościatej facjaty widać toć to łojciec ONANiasz !
Rzymianin2019.08.6 14:02
Nie wiem czy to był fake czy prawda, ale pamiętam aferę z o. Gużyńskim jak zostal oskarżony o molestowanie współbraci w zakonie. Mi to się układa w to, że jest sodomitą i diabeł nie pozwoli mu milczeć tylko każe mieszać.
E.M.2019.08.6 15:10
Też tak myślę.
krzysztof2019.08.6 13:56
TEN PAWEŁ TO CZERWONY PAWEŁ TO TĘCZOWA WRZUTA ŻEBY ZAKON ROZBIJAĆ OD WEWNĄTRZ TO ZDRAJCA PANA BOGA
Miros\305\202aw2019.08.6 13:53
Masz rację Wojtku, Paweł Gużyński powinien wypowiadać się w swoim imieniu, ale tak naprawdę powinien być przeniesiony do stanu świeckiego i wyrzucony z zakonu bo nie jest już "Psem Pańskim" tylko "psem wroga Pana Boga" który gryzie i atakuje Kościół wprowadzając podziały. Jego poglądy na temat LGBT nie mają nic wspólnego z nauką Kościoła i Jego Założyciela
Cogito ergo sum2019.08.6 13:38
Ncastępny co ma parcie na szkło. Otwartość ojcze Pawle nie musi oznaczać obłudy i wybiórczości
mohylewski2019.08.6 13:37
To jest zam mało, takie to bla, bla. Przez Zarząd Prowincji Ojców Dominikanów w Polsce powinien otrzymać osyrzeżenie, a jeśli się powtórzy suspensę...
Chłop z Mazur2019.08.6 20:32
Tu nie może być drugiej szansy, to nie jest małe dziecko, któremu trzeba tłumaczyć. Dobrze wiedział co robi, więc natychmiast za fraki i precz na służbę do TVN lub innego Der ...
xx2019.08.6 13:32
Cały czas mnie zastanawia ta rzekoma "profanacja mszy" Osobiście uważam że to było niepotrzebne, ale... Czy symbolem waszej religii nie jest krzyż? Czy jest tam krzyż? Nie. To gdzie tu ta profanacja? Że wyglądał i używał podobnych gadżetów jak szaman katolicki? Przecież te kieliszki i sukienki to nie symbole religijne. (kieliszki mam podobne w domu. Podaję w nich lody. Czy to profanacja ;) ) Gdzie ta profanacja? Bo ja widzę tylko bezmyślną prowokację, ale nie profanację.
pat2019.08.6 14:01
Doucz się, zanim bekniesz cokolwiek: Profanacja (łac. profanatio = zbezczeszczenie, znieważenie) – pojęcie odnoszące się do naruszania sfery sacrum, powodujące pozbawienie poświęconych rzeczy lub konsekrowanych miejsc wartości kultowej oraz potraktowania bez należytego szacunku rzeczy, wartości otoczonych powszechnie czcią.
xx2019.08.6 14:24
Bullshit :) Czyli że czcicie księdza i jego kieliszki, a nie Boga?
Pawel2019.08.8 1:32
Piotr N. Jesteś jeszcze durniejszy, niż ustawa przewiduje! Nie ośmieszaj się, lepiej posłuchaj, poczytaj !
Alojzy Cedzidło2019.08.6 16:40
No i co ? Zrozumiał ? Pana Nowaka nic i nikt nie przekona . Jego maksyma ,,NIE BO NIE " i toczka .
anonim2019.08.6 14:28
Skupiłeś się na grze słów w której i tak nie masz racji ale przede wszystkim chodzi o to że ludzie lgbt żądają dla siebie praw tolerancji zrozumienia i tak dalej a w stosunku do innych nie stosują tych zasad i dlatego rodzą się problemy
mjakm2019.08.6 15:45
to mówisz ty a co mówią lekarze? i jeszcze jedno więcej tlenu a mniej TVN-u
Pawel2019.08.8 1:35
Brawo ! Chciałem to samo zalecić !
anonim2019.08.6 16:20
Piotrze nie wstyd Ci masz się za takiego mądrego ,a piszesz takie bzdury .
Alojzy Cedzidło2019.08.6 16:35
To i tak dużo Pan ,,odpuścił " ze swego ,, teologicznego " zapatrywania . ,,Bezmyślna prowokacja , a nie profanacja ." Czyli jednak zło . Tyle tylko ,że wg. Pana ,,bezmyślna " , czyli robiona przez matołów , których tylko kara za głupotę może uratować . Nie wspomina Pan jednak. że na zachodzie bili by im brawo . ale już gdyby zakpili z bicia czołem jak w islamie . to by im i Panu tak wesoło nie było . Reasumując , Robili to nie tylko idioci ale śmierdzące TCHÓRZE .
Jarek2019.08.7 7:17
Wydaje mi się, że nie rozumiesz dlaczego o. Paweł Gużyński protestuje i nawołuje do ustąpienia Jędraszewskiego. Użycie słowa zaraza było bardzo niestosowne (to mało powiedziane). Osoba wykształcona powinna umieć przewidzieć skutki wypowiadanych przez siebie słów. Grzech można nazwać po prostu grzechem. To słowo narobiło wiele szkody dla KK i spolaryzowało jeszcze bardziej nasze społeczeństwo. Wg słownika PWN: zaraza 1. «choroba zakaźna występująca masowo» 2. «groźne, trudne do zwalczenia zjawisko» 3. pot. «wyzwisko lub przekleństwo» Chcecie wytępić zarazę, czyli chcecie wytępić nosicieli zarazy, czyli ludzi. Alojzy, czego chcesz? Unicestwienia tych ludzi? Zamknięcia ich w psychiatryku lub w więzieniu? Byli juz tacy, co tępili bolszewicką zarazę w obozach i to z błogosławieństwem papieża i kardynałów. Jeli Ty, i Tobie podobni chcecie zbawienia tych ludzi, to módlcie się za nich. Ale wydaje mi się, że chcecie igrzysk i krwi.
Alojzy Cedzidło2019.08.7 15:46
Ciekawe rozumowanie . Spróbuję Panu dorównać . Moze się uda . Jest dwóch facetów , ,,Pierwszy" rzucił w Drugiego ludzkimi odchodami .Skandal , powiedział ,,obrzucony " Na to Pierwszy .Idioto . G...no to nawóz , naturalny , zdrowy , . Tylko z dobrego serca to zrobiłem . Drugi , katolik , uklęknął . przeprosił pierwszego za pomówienie. I żyli długo i szczęśliwie . I na koniec . Ten ,,Pierwszy " to tęczowy . Ten drugi , zboczeniec " żyjący zgodnie z prawami natury .Głupie , co ? Pewno ,że głupie . Robię to celowo aby Pana , panie ,,Jarku " nie dołować .
Ziutek2019.08.6 16:45
Drodzy przyjaciele 💅💅💅💅😜🤣😂temu imbecylowi już nic nie pomoze🐫Nowak to przeżytek każde zdanie napisane jest bez jakiejkolwiek wiedzy sama złośliwość. Jemu z pyska aż kąpię nienawiść do tego co katolickie. Checr coś nagryzmilic a wychodzi jak zawsze. Jedyne co potrafi to tak na89% wymalowac sobie paznokcie 💅😜🤣😂. Takich tęczowych jak określił Abp. Nazywamy zarazą. To człowiek pozbawiony myślenia działa u niego instynkt. Jeszcze ani razu nie dał nigdyrzadnego konkret naukowego w tym co wygaduje. Ja go nazywam bidulka tak ma tak mało rozumu🤕😁🤕ciągle go boli głowa i du.... paaaa, wiecie dlaczego? Niech sam powie😂🤣💅💅💅💅
Michał Franciszek Kalinowski2019.08.6 17:51
Masz prawo czegoś nie wiedzieć, albo czegoś nie rozumieć i nikt nie noże mieć o to pretensji. W takiej sytuacji najlepiej, aby kogoś nie obrazić zachować milczenie. Zabierasz draniu arbitralnie głos w sprawie jak był byś znawcą, a to nie to samo. Wyjaśniam, że robienie sobie jaj z mszy świętej, to najwyższa forma profanacji, i ci co to robili doskonale wiedzieli co czynią, aby dowalić katolikom.
zdumiony głupotą lewaka2019.08.6 20:19
Nie ośmieszaj się przygłupie i nie wydawaj bełkotu w sprawach gdzie - jak pokazujesz - masz wiedzę na poziomie lewackiego IDIOTY. I tak cię trzeba traktować
marianl2019.08.6 13:24
Kiedyś Dominicanes - psy Pana walczące z herezjami .Teraz psy szczekające na Pana!
Alojzy Cedzidło2019.08.6 16:24
Ten wpis to właśnie ,,zasługa " o. Gużyńskiego i samych Dominikanów . . O. Gużyński puścił ,,baczka " w nos swojej władzy , a władza nic , tylko wącha .A wniosek narzuca się sam . Dominikanie myślą wszyscy jak ich braciszek Gużyński Bo skoro ten braciszek jest jeszcze w ich gronie, to co mam myśleć. Tylko , ,ze myślą podobnie . Czy myślą , nie wiem. ...
Stanislaw2019.08.7 8:33
Gużynski chyba te bąki puszcza samemu... Panu! Po postu w interesie LGBT gorszy ludzi!
Alojzy Cedzidło2019.08.7 15:59
Można i tak . Mnie puszcza . Nie bardzo kapuję dlaczego mnie , ale w 100% zgadzam się z drugim pańskim zdaniem. A mnie dalej pali ciekawość , co to za zakon ci Dominikanie .
Leon Napoleon2019.08.6 13:18
No, w końcu głos rozsądku ze zgromadzenia Dominikanów! Może uda się wysłać P. Gużyńskiego na jakieś zamknięte rekolekcje? To się nie broni o czym mówi o. Gużyński. Mam wrażenie, że należy on do tych, którzy rozsadzają kościół od środka, że są to wilki w baraniej skórze. Należy tej retoryce, ze strony ludzi kościoła, zdecydowanie się sprzeciwiać! Na co komu postępowość, nowoczesność i pseudo tolerancja w kościele?? Od ludzi kościoła oczekuję obrony wartości, świętości i prawd wiary.
Marta2019.08.7 0:47
Mądre słowa. Popieram wpis.
Alojzy Cedzidło2019.08.7 17:07
Mała poprawka panie ,, Leonie ...." .To nie głoś rozsądku ze Zgromadzenia . To głos o.Jezienickiego ., współbrata . o Gużyńskiego. Teraz tylko czekać kogo ,,wladza 'zakonu ukarze .
Michał Pasierb 2019.08.6 13:15
Też pytanie ...jak to gdzie był?...Na paradzie równości.
Jarek2019.08.7 7:19
Wydaje mi się, że nie rozumiesz dlaczego o. Paweł Gużyński protestuje i nawołuje do ustąpienia Jędraszewskiego. Użycie słowa zaraza było bardzo niestosowne (to mało powiedziane). Osoba wykształcona powinna umieć przewidzieć skutki wypowiadanych przez siebie słów. Grzech można nazwać po prostu grzechem. To słowo narobiło wiele szkody dla KK i spolaryzowało jeszcze bardziej nasze społeczeństwo. Wg słownika PWN: zaraza 1. «choroba zakaźna występująca masowo» 2. «groźne, trudne do zwalczenia zjawisko» 3. pot. «wyzwisko lub przekleństwo» Chcecie wytępić zarazę, czyli chcecie wytępić nosicieli zarazy, czyli ludzi. Michale, czego chcesz? Unicestwienia tych ludzi? Zamknięcia ich w psychiatryku lub w więzieniu? Byli juz tacy, co tępili bolszewicką zarazę w obozach i to z błogosławieństwem papieża i kardynałów. Jeli Ty, i Tobie podobni chcecie zbawienia tych ludzi, to módlcie się za nich. Ale wydaje mi się, że chcecie igrzysk i krwi.
Hayabusa2019.08.7 10:51
a czego chce taki lewak jak ty?
Agnieszka2019.08.7 16:51
Pewnie, żeby głaskać po główce i popychać w piekło nie tylko homoseksualistów, ale tez dzieci, młodzież, po które łapska wyciągają.
Alojzy Cedzidło2019.08.7 16:56
A ja już taki tekst gdzieś widziałem ? Maszyna to czy Pan ,,Jarek " A może mu napisali a on tylko wlepia .?