„Gość Niedzielny” nadal jest liderem sprzedaży wśród tygodników opinii. Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za listopad wynika, że średnia sprzedaż pisma wyniosła 139 075 egz. co oznacza spadek o 2,53 proc. w stosunku do listopada ubiegłego roku.

Na drugim miejscu w rankingu uplasowała się „Polityka” (ponad 116 tysięcy sprzedanych egzemplarzy), zaś na trzecim „Newsweek” z ponad 111 tysiącami sprzedanych egzemplarzy.

Poza podium znalazły się prawicowe tygodniki - „W sieci” i „Do Rzeczy”. Pismo braci Karnowskich, z wynikiem ponad 69 tysięcy sprzedanych egzemplarzy, znalazło się na czwartym miejscu, zaś tygodnik pod kierownictwem Pawła Lisickiego ulokował się na piątym miejscu (ponad 53 tysiące sprzedanych egzemplarzy).

Tygodnik „Do Rzeczy” odnotował największy wśród tygodników opinii spadek sprzedaży – aż o 26,57 proc. Także o 26 proc. sprzedaż spadła „Gazecie Polskiej”. Tendencje wzrostowe odnotował za to „Tygodnik Powszechny”, który sprzedaje się o 4,59 proc. lepiej. 

MaR/Gosc.pl/Wirtualnemedia.pl