17.02.20, 10:30

Jan Bodakowski: Szokująca publikacja ,,Egzorcysty'' o UFO

Bardzo sobie cenie publicystykę miesięcznika „Egzorcysta”, na łamach, którego od lat naukowcy i konserwatywni publicyści piszą o nauczaniu katolickim, zagrożeniach duchowych, okultyzmie, szkodliwych społecznie ideologiach. Poziom pisma zaniżają świadectwa, ale nawet je można jakoś tolerować, choć lepiej by o problemach pisały osoby mające szerszą perspektywę, a nie nimi dotknięte i robiące wrażenie zaburzonych psychicznie i emocjonalnie.

 

Wysoki poziom pisma sprawił, że „Egzorcysta” jest traktowany przez katolików jako wiarygodne źródło informacji. Zaufanie czytelników nakłada na redakcje miesięcznika ogromną odpowiedzialność za teksty, jakie publikuje na swoich łamach – łyżka dziegciu zapaskudzi beczkę miodu. Tym bardziej że tematyka pisma dotyczy rzeczy najważniejszej, czyli naszego zbawienia.

W najnowszym lutowym numerze miesięcznika zaszokowała mnie i zgorszyła publikacja, podważającego wiarygodność pisma, artykułu „UFO, sypialniani goście i energia życiowa” autorstwa Arkadiusz Miazga.

Artykuł pana Arkadiusza w oczach poważnych czytelników skompromituje redakcje, a tym bardziej ufnym, którzy bezkrytycznie ufają redakcji, zrobi z mózgu sieczkę. W artykule jest niedorzeczna teoria, że obcy z UFO, „nocni goście”, faceci w czerni, wampiry, inkuby i sukkuby, słowiańskie strzygi, istoty z mitów Indian, nocne mary, oraz demony, to te same istoty z rzeczywistości między wymiarowej, byty nie materialne, ale energetyczne (a dzięki temu zmiennokształtne), żywiące się energią życiową wytwarzaną przez cierpiących ludzi.

Swoje dojechane teorie pan Arkadiusz oparł na, traktowanych przez siebie jako wiarygodne, relacjach osób, które miały podróżować w świecie astralnym, oraz na teoriach, że zwierzęta i ludzie mają generować energię negatywną i pozytywną, która jest wykorzystywana przez alchemików i tajne stowarzyszenia mordujące sadystycznie ludzi, by uzyskać energie z cierpiących. Dla pana Arkadiusz autorytetem jest np. Paracelsus, Ludwik Meyer, eks jezuita Salvador Freixedo.

Pan Arkadiusz twierdzi (powołując się na ks. prof. Włodzimierza Sedlaka), że taka energia kumuluje się w rzeczach. Energia z cierpień ofiar pacyfikacji getta warszawskiego i Powstania Warszawskiego ma być skumulowana w gruzach, z których powstał na Czerniakowie Kopiec Powstania Warszawskiego. Ta skumulowana energia powoduje, że w okolicy kopca zanotowano zwiększoną aktywność UFO i zdarzeń paranormalnych.

W swoim artykule pan Arkadiusz non stop powołuje się na badaczy UFO. Jeden z nich „Monroe, który wielokrotnie przebywał poza swoim ciałem, został poinformowany przez pozytywne byty”, że obcy (szczegółowo opisani przez gnostyków) „zamieszkują w ziemskiej atmosferze i gromadzą energie ze wszystkich żywych istot w czasie traumatycznych chwil”. Istoty te mają blokować ludziom po śmierci dotarcie do nieba – Jezus po swojej śmierci a przed zmartwychwstaniem miał wyzwolić te duszy z mocy tych istot.

Zdaniem pana Arkadiusza obcy pojawiają się w rzeczywistości, która dostępna jest nam w czasie snu, a modlitwa ma przed nimi chronić.

Publikacja takiego bzdurnego artykułu, promującego zdaniem demonologów zjawiska o naturze demonicznej (podróże astralne, kontakty z rzekomo pozytywnymi istotami, uwiarygadnianie gnostyków i okultystów, propagowanie patologi okultystycznych pojawiających się wśród duchownych) świadczy o tym, że brakuje Inkwizycji.

Poważni publicyści miesięcznika Egzorcysta powinni kontrolować poczynania redakcji. Mam nadzieje, że w marcowym numerze ukarzą się artykułu ukazujące szkodliwość bredni propagowanych przez pana Arkadiusza, a także przestrzegając przed patologiami okultystycznymi obecnymi wśród duchownych – bo wystarczy przypomnieć szkodliwe brednie, które wypisywał arcybiskup lubelski Pylak, propagowanie bioenergoterapii, różdżkarstwa, jogi, filozofii wschodu, przez wiele osób duchownych — zakonnic, zakonników, księży.

Jan Bodakowski

Komentarze

Arek Miazga2020.05.30 14:42
Przeczytałem artykuł o ile tak go można nazwać niejakiego Pana Jana Bodakowskiego, i nie wiem czy mam się śmiać czy płakać ?Ten pan pisze o poziomie ,ale na lewo i prawo samemu jako autor nie stosuje go w tym mało żenującym artykule. Bo krytyka jest piękną rzeczą jeśli się ma argumenty, których tutaj zupełnie brakło Panie Bodakowski. Czyżby nie potrafił Pan ich wykazać prócz swojej emocjonalnej flustracji ? Najwyraźniej wiedza i ''nieznane'' dla Pana Bodakowskiego fakty przerosły jego poziom dlatego taki kwik. Wystarczy Drogi Panie na spokojnie i bez emocji zgłębić pewną wiedzę, dostępną dla każdego zanim się kogoś posądzi i nawet zarzuci zaburzenia psychiczne. Bo ja mogę to samo powiedzieć o Panu jako elementarnego braku szacunku i kultury, ale to kwestia wychowania. Niech Pan nie kłamie bo w artykule nie pisałem że Monro jest badaczem UFO proszę czytać ze zrozumieniem bo takich gaf ma Pan pełno w artykule Mogę z Panem porozmawiać, ale pierw polecam zgłębić Panu wszelkie aspekty o których piszę bez tego wszelka rozmowa nie ma żadnego sensu. Bo Pana argument w stylu nie bo nie jest po prostu kuriozalny. Zatem Szanowny Panie nie wiem czy to kwestia lenistwa czy ortodoksji katolickiej, ale zanim chce Pan zajmować i oceniać tematy ''nieznanego'' zapraszam do poszerzenia swojej wiedzy i wyrobienia obiektywnej opinii, a nie w napływie emocji które widać rzucają Pana we wszystkie strony. Niech nie bawi się Pan w cenzora lata palenia ludzi na stosie za swoje poglądy dawno poszły w zapomnienie , ale chyba Pan przespał ten okres pod lodem. ''Poważni publicyści miesięcznika Egzorcysta powinni kontrolować poczynania redakcji'' To redakcja, a nie Pan o tym decyduje mniej buty i więcej pokory Drogi Panie. Arkadiusz Miazga autor artykułu
Krzysztof Dreczkowski2020.05.30 19:34
Najgorzej jak osoby nieobeznane w temacie wypowiadają się o tych sprawach, nie wysłuchając ani jednego świadka takich zagadkowych zdarzeń. Do tego księża i biskupi milczą jak zaklęci w kwestiach odważnie poruszanych przez uczciwych duchownych w zeszłych wiekach.
Krzysztof Dreczkowski2020.05.30 13:31
Zjawisko UFO zostało udowodnione jako fakt wielokrotnie, przez min. ujawnienia wojskowych rejestracji UFO za pomocą rozmaitego sprzętu. A wieć: materialistyczni psycholodzy i psychiatrzy, oraz pseudoteologiczni ściemniacze i krętacze na jego temat - iż to były tylko "halucynacje", przepraszajcie za swoje kłamstwa!!! Wasza epoka gadania głupot o realnych faktach, już się kończy wy materialiści, kłamcy i zwodziciele: https://natemat.pl/307083,pentagon-ujawnia-nagrania-ufo-i-potwierdza-ich-autentycznosc-wideo
Krzysztof Dreczkowski2020.05.30 13:09
To co przedstawił Arkadiusz Miazga w interpretacjach zagadkowych zjawisk, jest opowiedziane językiem osoby świeckiej, w oparciu o własne wnioski. Po "kościelnemu" nie mówiło by się o energii negatywnej którą żywią się demony, ale o tym że negatywne działania i zachowania ludzi, są pożywką dla demonów w tym sensie, że nadają im bezsensowny sens życia, czyli że czują że żyją gdy dzieje się zło. Podobnie z "negatywnymi energiami" - w miejscach związanych ze złymi duchami można odczuwać negatywną atmosferę, podobnie jak w obecności ludzi opętanych. Jeśli zaś chodzi o zmiennokształtność to faktem jest że skoro demony mogą dziś materializować się w postaciach udających prawdziwych kosmitów, kiedyś w pełni miały możliwość i robiły to - by materializować się w postaciach skrzatów, smoków, wodników i innych maszkar. Teolog który temu zaprzecza jest po prostu zwichrowanym przez lewacki światopogląd pseudoteologiem. Tak że nie można popadać z jednych skrajności w drugie, i zaprzeczać faktom o których mówili sami święci - o mający o wiele większe rozeznanie w świecie duchowym niż współcześni samozwańcy nazywają się z pychą teologami. To co napisał Arkadiusz Miazga w oparciu o relacje ludzi ze spotkań z zagadkowymi istotami, wymaga rozeznania i skorygowania interpretacji gdzie to jest konieczne, nie zaś odrzucenia wszystkiego w fanatycznym wzburzeniu :) O tym jak uczciwi księża wypowiadali się na temat zmiennokształtności nie tylko istot piekielnych ale i niebiańskich, zebrałem relacje na moim blogu: www.zmiennoksztaltne.blogspot.com
Krzysiu2020.04.6 4:19
Podróże astralne są rzeczywistością, co więcej wystarczy tylko kilka tygodni prostych ćwiczeń żeby dostroić się do tamtych planów astralnych. Niestety portale takie jak ten prezentują bardzo uproszczony obraz rzeczywistości demonizując to niezwykłe zjawisko. Samo "wyjście z ciała" jest w istocie przesunięciem świadomości na inną częstotliwość, coś na kształt przestawienia częstotliwości w radiu. Normalnie trzeba wejść w stan medytacji, uspokoić myśli i wyczyścić umysł. Po około 30 minut - godziny w moim przypadku mózg zaczyna wchodzić w tą częstotliwość. Zwykle odbywa się to nagle, że np siedzimy siedzimy nic się nie dzieje, i nagle pojawia się to charakterystyczne przesunięcie częstotliwości, czasem czuć wibracje, pojawiają się jakieś obrazy i nagle lądujemy gdzieś w innej rzeczywistości. Niestety to dopiero początek zabawy , bo żeby nie wrócić za szybko do ciała trzeba utrzymać to dostrojenie co wcale nie jest łatwe, a jeszcze trudniejsze jest poruszanie się po tamtej przestrzeni i to generalnie to wymaga więcej wysiłku niż samo "wyjście" ale jest to do ogarnięcia z czasem. Na początku wiadomo, trochę strach ale później normalnie można się przyzwyczaić. Samo zjawisko jest realne i bardzo ciekawe, na pewno warto to badać i podejść do tego z otwartym umysłem a nie stękać że to na pewno szatany i diabły. Jak zwykle ludzie boją się czegoś czego nie znają i przypisują temu jakieś diabelskie siły.
aaa_kotki_dwa2020.02.18 1:08
"Poważni publicyści miesięcznika Egzorcysta " :)))))))))))))
***2020.02.18 13:16
Jak się nazywa publiczne głoszenie opinii w temacie, o którym nie ma się zielonego pojęcia ?
Filmy online2020.02.17 18:45
https://filmvod.pl - To Największa wyszukiwarka legalnych filmów i seriali online! Znajdziesz tam filmy takie jak: 365 Dni (2020) Czy Legiony 2019 Setki filmów w jednym miejscu a to wszystko z dożywotnim dostępem. Polecam jak najbardziej!
ja2020.02.17 18:51
3. Z treści udostępnianych w CINEMAPLANET korzystać można po utworzeniu indywidualnego konta. Korzystanie z CINEMAPLANET jest odpłatne. Przestań oszukiwać ludzi.
ja2020.02.17 18:54
9. Świadczenie funkcjonalności CINEMAPLANET następuje na wyraźną zgodę użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem korzystania z funkcjonalności, że po rozpoczęciu korzystania z tej funkcjonalności utraci prawo odstąpienia. Tym samym, prawo odstąpienia po opłaceniu (aktywacji) konta nie przysługuje Dla twojej wiadomości , zawsze przysługuje prawo do odstąpienia w przeciągu 2 tygodni i zapewnia to ustawa wiec żaden regulamin nie może tego zmienić. A w związku z uzasadnionym podejrzeniem popełnienia przestępstwa zgłaszam sprawę na policję.
ja2020.02.17 18:36
Nie ma życia na innych planetach, jesteśmy unikatowi nawet jak na tak ogromny kosmos. UFO jednak istnieje tylko jest źle interpretowane, to demony które wcale nie chcą dla nas dobrze bo zostały zesłane na ziemię i nie mogą się wyrwać więc nas zwodzą. Zauważcie że dziś więcej ludzi wierzy w kosmitów niż w Boga i nie mówcie że to zwodzenie nei działa.
ja2020.02.17 18:34
A kimże jest Pan Bodakowski że podważa to co mówi inny Pan w gazecie która jest większym autorytetem w tej dziedzinie.
mijo2020.02.17 17:56
Parchy żywią się cierpieniem ubijanych koszernie zwierząt. Im zwierze bardziej cierpi przy ubijaniu, tym dla nich mięsko takiego zwierzęcia jest dla nich smaczniejsze.
mijo2020.02.17 18:02
O tym Sylwia Spurek nawet się nie zająknie.
ja2020.02.17 17:54
Termin „UFO” (ang. Unidentified Flying Object – niezidentyfikowany obiekt latający) początkowo używany był w ochronie przeciwlotniczej. Mimo to na stałe wszedł do słowników współczesnych. Termin „latający spodek” został utworzony przez amerykańskiego biznesmena Kennetha Arnolda, który 24 czerwca 1947 r. podczas lotu prywatnym samolotem ujrzał 9 lśniących dysków w pobliżu góry Rainier (stan Washington). Dziennikarzom opowiadał, że obiekty poruszały się niczym spodek puszczony na wodę. Życie poza Ziemią Stare kroniki japońskie informują, że 27 października 1180 r. świetlisty przedmiot, określany jako gliniane naczynie, obleciał wokół pewną górę w prowincji Kii, a następnie przeleciał nad górą Fukuhara. Po chwili zniknął z oczu obserwatorów. W 1361 r. pisano o obiekcie, który kształtem przypominał bęben, a jego średnica miała dochodzić do 10 metrów. Wyłonił się on nagle ze śródlądowego jeziora w zachodniej Japonii. W średniowiecznej relacji czytamy: Pewnego dnia mnisi z Clonmacnoise [w Irlandii – red.] zebrali się w kościele, gdy nagle ujrzeli nad głowami statek płynący w powietrzu jak po morzu. Kiedy załoga statku ujrzała zgromadzenie i zamieszkały obszar w dole, spuściła kotwicę, która opadła na posadzkę kościoła, gdzie chwycili ją mnisi. Ze statku wyszedł człowiek, spłynął aż do kotwicy, a księża ciągnęli go w dół. „Na miłość boską, puśćcie mnie, bo mnie utopicie!” – krzyknął. Potem popłynął z powrotem w górę, zabierając kotwicę. O skali popularności wiary w życie pozaziemskie świadczy psychoza powstała w USA po wyemitowaniu w 1938 r. słuchowiska Orsona Wellesa, zrealizowanego na podstawie książki H.G. Wellsa „Wojna światów”. Rzecz dotyczyła najazdu Marsjan na Ziemię W połowie 50. lat XX w. doniesienia o UFO stały się bestsellerami. Najgłośniejsza była relacja George’a Adamskiego, który twierdził, że spotkał przybyszów z Wenus na pustyni kalifornijskiej i zwiedził bazy UFO na Księżycu. Adamski był emigrantem polskiego pochodzenia. Szybko zainteresował się okultyzmem i spirytyzmem. Po rzekomym kontakcie z kosmitami stał się niezwykle popularny w Stanach Zjednoczonych.
Styki2020.02.17 17:44
W modlitwie Panskiej jest odpowiedz….." jako w Niebie tak i na Ziemi" , modlil sie Chrystus.Gdyby bylo innaczej , powiedzialby nam . Zapomnijcie o UFO.
mijo2020.02.17 17:42
Dlaczego portal który mieni się katolickim nie wspomni o koszernym uboju zwierząt. Zwierzę ubijane koszernie, nie jest zabijane od razu - tylko wykrwawione do końca. Dopiero po wykrwawieniu, jak już nie okazuje oznak życia, zwierzę jest oprawiane.
Durczykiewicz2020.02.17 16:51
Ja też nie wierzę w te wszystkie rzeczy, nawet nie wiedziałam że takie coś istnieje i ma nazwę ale z drugiej strony sam ks Glas kótry był przez pewien czas egzorcystą na Wyspach w jednej z konferencji mówił, że złe duchy mogą być przypisane do miejsca do rzeczy może nie zła energia ale zły duch szatan więc nie wszystko ti=o chyba nieprawda z drugiej strony te wszystkie rzeczy o których mowa w artykule rzeczywiście jakieś baśniowe takie troche niepoważne ufoludki które porywają ludzi...i robią na nich eksperymenty...taki alternatywny świat do naszego ale czy Pan Bóg by stworzyl coś tak szkaradnego a sam by się wcielił w człowieka...?? To się kupy nie trzyma...
wPISdu2020.02.17 16:48
wole plaskoziemcow, sa zabawniejsi ;)
Contral2020.02.17 16:31
Ponieważ nie znam artykułu to trudno mi skomentować. Najlepiej by było gdyby Fronda opublikowała artykuł w całości a potem umieściła notę krytyczną. Chodzi o to by czytelnicy wyrobili sobie opinię. Trzeba też pamiętać, że teologia jest nauką po części spekulatywną.
Albert2020.02.17 16:16
"Artykuł pana Arkadiusza w oczach poważnych czytelników skompromituje redakcje, a tym bardziej ufnym, którzy bezkrytycznie ufają redakcji, zrobi z mózgu sieczkę. " Zupełnie jakby pozostałe artykuły w Egzorcyście nie robiły z mózgu sieczki. Ej, Fronda - dzisiaj poniedziałek, a nie piątek. Umawialiśmy się, że LOLcontent miał być w piątki.
Albert2020.02.17 16:14
"ukarzą się artykułu" Piłeś - nie pisz. A nie, to Bodakowski. On tak na trzeźwo.
Ubawiony2020.02.17 15:17
Fronda mnie nigdy nie zawodzi: "Bardzo sobie cenie publicystykę miesięcznika „Egzorcysta”, na łamach, którego od lat NAUKOWCY i konserwatywni publicyści piszą..." "WYSOKI poziom pisma sprawił, że „Egzorcysta” jest traktowany przez katolików jako WIARYGODNE źródło informacji" Trzymacie poziom!
Michał Pasierb 2020.02.17 14:37
"Swoje dojechane teorie pan Arkadiusz ...."- No,chyba jednak odjechane....od wiary katolickiej z pewnością. Nadmieniam , że EGZORCYSTA ma NIHIL OBSTAT czyli imprimatur.
ktoś tam2020.02.17 18:06
Biorąc pod uwagę, że dający NIHIL OBSTAT jak i redaktorzy "Egzorcysty", "papieża" Bergoglio cenią bardzo, to aktualnie jest to tylko nihil wiary.
anonim2020.02.17 14:34
Miesięcznik od jakiegoś czasu zmienia kurs. To widać w wielu artykułach, Komuś zmienił się światopogląd.
helikopterek2020.02.17 14:27
Panie Janie dziękuję za Pana przemyślenia. Ja też tak myślę A reszta jest milczeniem.
Lech Keller- Krawczyk ty Żydzie prowokatorze!!! 2020.02.17 14:05
Czy to możliwe, że "Leszek" to jest 𝐋𝐞𝐜𝐡 𝐊𝐞𝐥𝐥𝐞𝐫-𝐊𝐫𝐚𝐰𝐜𝐳𝐲𝐤 - pedofil , wymyśla dziesiątki pseudonimów udaje antysemitę sam będąc Żydem z NKWD-wskich Żydów. Ależ oczywiście, że tak! Kim on już nie był, ale zawodzi go wyobraźnia. Poskakałeś Lesiu napier.... głupot na temat swego "katolicyzmu" mały, pękaty żydku... No dość tego ty debilu. I znowu zmarnowałeś dnie i noce na bullshit. Zaraz w 'odwecie" pojawi się: "oficer LWP - andrzejhahn - Urszula" może nawet sam "PolishPatriot". On tylko udowadnia, że ta domniemana inteligencja Żydów jest tym czym jest naprawde; MITEM!
Szwed z Polski2020.02.17 14:21
Gdzie twoja książka o Romanie Dmowskim, Leszku? No gdzie?!?
Albert2020.02.17 16:29
Żeby napisać książkę, trzeba umieć najpierw pisać. Spójrz na treść komentarza, żeby wiedzieć, że o żadnej książce tutaj mowy być nie może, bo dla tego katoćwoka nawet ogłoszenia parafialne to za wysokie progi.
ra2020.02.17 14:03
a w czym teoria, że wokół Ziemi jest sfera złych duchów, które żywią się ludzkimi złymi emocjami, - jest gorsza od teorii piekła, czyśca i nieba ? Mozę to fragment tej większej teorii o jakiej mowa w Biblii, a którą przyjąć można tylko wiarą. No chyba że BOdakowski miał objawienie?
romek2020.02.17 13:54
to są projekcje hyper-wide-duo-astralne.Dużą rolę odgrywają też infra-neo dżwięki.Reszta to otoczka egzobilogiczna zielonych ludzików.
Polak2020.02.17 13:49
Skąd właściwie ten szok p. Bodakowskiego? Periodyk po prostu poszedł w dywersyfikację bajeczek, nic niezwykłego przy spadających nakładach.
Leszek 2020.02.17 13:34
Jan Bodakowski: Szokująca publikacja ale twoja p. Bodakowski. Po co komentujesz cos naczym sie nie znasz. Wyglada jak bys byl osoba niewierzaca, dlatego to ty masz problem . Wcelu dokrztalcenia polecam kazania ks. Natanka http://christusvincit-tv.pl/ Króluj nam Chryste Zajmie to pare lat.
Lublinianka2020.02.17 17:33
Przypominam, że na ks. Natanka w 2011 roku kard. Dziwisz nałożył karę suspensy za publiczne głoszenie teorii niezgodnych z nauką Kościoła Katolickiego. Ta kara NADAL obowiązuje, bowiem nie została zniesiona przez obecnego abp krakowskiego ks. prof. Jędraszewskiego. Suspensa uniemożliwia ks. Natankowi udzielania rozgrzeszenia (spowiedź u niego jest NIEWAŻNA) i błogosławienia związków małżeńskich (popularnie - chociaż błędnie - zwanego "udzielaniem ślubu").
bunia 2020.02.17 13:29
A po czym to można poznać, że te teorie są bzdurne, bo tak twierdzi autor tego artykułu? Skąd i na podstawie czego jest tego tak pewny? Chyba tylko na podstawie tego: bo ja tak twierdzę. Trochę więcej pokory bo przyjdzie czas, że trzeba będzie odszczekać.
Grzegorz z Domaradza2020.02.17 13:24
Trochę światła na to może rzucić teologia prawosławna, gdzie bardzo rozwinięta jest teologia wędrówki duszy po śmierci. W skrócie UFO po prostu ma rodowód demoniczny. Te wszystkie biesy średniowieczne jak i UFO obecne to nic innego jak manifestacja złego ducha dostosowana do epoki i mentalności ludzi danych epok. UFO ma nas odciągnąć od wiary w Boga, mamy uwierzyć że istniejemy dzięki cywilizacjom gdzieś z kosmosu.
ktoś tam2020.02.17 16:40
To nawet jeśli traktować poważnie bajania o UFO to i tak pozostaje pytanie: Skąd się wzięli kosmici? Podobno nas stworzyli - no dobra, niech ta będzie - ale skąd w takim razie oni się wzięli?
Johanys2020.02.17 13:12
Kretyni przecież wy wierzycie w Zombi, chodzącego Jezusa po śmierci
anonim2020.02.17 20:34
Zombi chodzi po wodzie pierwszy raz słyszę .Coś do kretynów to ci się pomyliło ,bo raczej wychodzi ,że to ty kretyn .
Ale luja i do przodu2020.02.17 13:08
Są to takie same bzdury jak istnienie boga, Jezus chodzący jako nieboszczyk, ukazująca się Maryja i wszystkie wasze katolickie i chrześcijańskie magiczne bzdury dlatego nie rozumie dlaczego wy katolicy negujecie UFO, wampiry, wilkołaki jak sami wierzycie w takie pi-erd-oły
andrzejhahn32020.02.17 13:00
a dlaczego nie .....skoro wy katolickie parchy wierzycie w jakiegos tam wyimaginowanego boga to i ............powinniscie wierzyc i w UFO
Al2020.02.17 12:41
Wydaje mi się, że wszelka dyskusja nie ma sensu, jeśli wielu tu wypowiadających się nie wierzy w Boga, a tym samym w diabła. Dla tych Państwa doświadczenia egzorcystów i ich świadectwa, to tylko bujdy. Trudno, nikogo na siłę przekonać się nie da. Jednak jako osoba, która ćwiczyła jogę, leczyła się homeopatycznie, wizualizowała szczęśliwą przyszłość, afirmowała huk wie co ..., itp, itd. mogę powiedzieć tylko tyle - nawracajcie się i wierzcie w ewangelię! Już niedługo Wielki Post, dobry czas na refleksję i nawrócenie właśnie.
Albert2020.02.17 16:17
Leczyłeś się homeopatycznie powiadasz? No ciekawe, ciekawe... Reszta twoich wynurzeń jest tak samo wiarygodna.
ktoś tam2020.02.17 16:36
"Ten się śmieje kto się śmieje ostatni."
Albert2020.02.17 18:49
Czyli ja. Wiara w skuteczność homeopatii pasuje idealnie do niewyedukowanych, wierzących w starożytne zabobony katoćwoków.
anonim2020.02.17 12:35
Pewnie chodzi o to, aby ośmieszyć i doprowadzić do absurdu coś co wcale śmieszne nie jest. Fakt, iż wielu ludzi w przypływie pychy i głupoty, stara się korzystać z sił demonicznych, które prędzej czy później dobiorą się również do osobnika, który te siły ściąga i wykorzystuje.
cenisz dobre dziennikarstwo?2020.02.17 12:20
> Swoje dojechane teorie > która jest wykorzystywana przez alchemików i tajne stowarzyszenia mordujące > promującego zdaniem demonologów zjawiska o naturze demonicznej > blokować ludziom po śmierci dotarcie do nieba
Giorgio A. Tsoukalos2020.02.17 12:17
Nowy tydzień to nowe możliwości. Byliście w pośredniaku, Bodakowski?
Nairobi2020.02.17 11:46
Dla mnie większość komentujących na Frondzie to kosmici.
Stani2020.02.17 11:53
w dodatku jacyś dziwni, bez poczucia humoru
Sebastian Lorenc2020.02.17 12:02
Przepraszam bardzo, ja nie jestem kosmitą, jestem czarownicą ;)
Żyd Wyklęty2020.02.17 12:09
W XXI wieku czas skończyć z przesądami I uprzedzeniami - kosmici mogą być czarownicami.
Sebastian Lorenc2020.02.17 12:20
Może i mogą, ale ja jestem taką bardziej tradycyjną, chociaż moje dzieci zaraz po urodzeniu przypominały kosmitów, coś w tym jest.
katolik2020.02.17 16:41
lewacka wywłoko a żebyś zdechła wiedzmo . Tylko Jezus Chrystus i Maryja Dziewica.
anonim2020.02.17 20:30
Z tobą na czele
matis892020.02.17 11:16
To mamy kolejny teologiczny problem od Bergoglio Fałszywego Proroka Nie Katolika. Bo o ile w artykule mówi się o kosmitach, istotach astralny czy wampirach UFO i wiąże się je z okultyzmem, magią, satanizmem to sam Bergoglio mówił przecież że jest gotowy aby te istoty chrzcić i przyłączać do KK. Więc nasuwa się wniosek że Bergoglio do KK chce przyłączać demony.
Sebastian Lorenc2020.02.17 12:03
Mati, dzień bez Franciszka, dniem straconym. Mówiłeś już komuś kompetentnemu o swojej obsesji?
matis892020.02.17 12:25
Hehe jak lewakoateistom się nie podoba że ludzie krytykują ich pana Głowę Watykanu BErgoglio, przed którym od lat, od jego pierwszego dnia padają na kolana najniżej ze wszystkich religii. Nie przejmuj się Agnieszka jak już nie raz byłem atakowany przez lewaków broniących Bergoglio przed katolikami. Ale co w tym dziwnego, jest artykuł o ufo demonach i wywiązał się kolejny problem teologiczny od Bergoglio który mówił że chce chrzcić kosmitów i wprowadzać ich do KK, a tu wynika że chce do KK wprowadzać demony. Normalny wniosek, normalne pytanie. A o Bergoglio po prostu lubię pisać, tak samo jak ludzie lubią dawać o nim artykuły, informować o nim, chwalić go w lewackich massmediach. Bergoglio jest gwiazdorem lewackckich mediów, popkultury i lewackich polityków. Jak powiedział naczelny lewacki sodomita popkultury Elton John, jest święty za życia. Raczej dziwne że lewakoateiści tak trochę nieśmiało go chwalą choć bardzo widocznie. No i wasz lewacki kolega Andrzej codziennie osrywa wszystkich kapłanów, ale na Bergolio jakoś nie widziałem żeby srał z taką pasją:))) BYnajmniej ja piszę najzwyczajniej i normalnie na katolickim portalu, po prostu lubię Bergoglio. Raczej dziwne że to was lewaków dziwi Agnieszko:)))
Sebastian Lorenc2020.02.17 12:29
Ale ja go nie bronie, kompletnie mnie nie obchodzi, tylko naprawdę zaczynam się o Ciebie martwić. Nie wiem jakich mediów jest gwiazdorem, ja tam nic o nim nie czytam, ale Ty naprawdę masz jakiś przymus wewnętrzny powiązać go z każdym tematem. Nawet z ufo.
Leszek 2020.02.17 13:27
To sobie zobacz. Jestem naocznym swiadkiem co sie wtedy stalo. https://www.youtube.com/watch?v=7DLso7pSA5I Posluchaj innych kazan. Nie mysl , ze wieszwszystko. Króluj nam Chryste
matis892020.02.17 14:01
Ty Agnieszko w ogóle starasz się być taka ą ę. Nie bronię, nie atakuje, jestem jako lewaczka na katolickiej stronie i nic nie wiem, nie mam zdania. Jestem słodki budyń, masło maślane. Otóż tak Agnieszko, lewakoateiści nie tylko wspierają i bronią Bergoglio przed katolikami, ale padają najniżej przed Głową Watykanu ze wszystkich religii. Doszło nawet do tego że politycy lewakoateistów mówią że są lepszymi wyznawcami Bergoglio od katolików:))). Nie wiesz jakich mediów jest gwiazdorem ??? HEhe całego lewackiego świata. Moje wypowiedzi są normalne, zdrowe, katolickie na katolickiej stronie. To normalne że interesuje mnie Bergoglio i zawieram głos kiedy jest temat związany z Bergoglio, lub odnosi się do tego co powiedział. To nie przymus tylko zwyczajnie zainteresowanie i lubię pisać o Bergoglio na katolickiej stronie. Normalne. Ty się lepiej zastanów nad waszym lewackim przymusem Andrzejka itp... co nienawidzą być na katolickich stronach, nic ich tu nie bawi tylko sączą jad i muszą muszą się chwalić jak by to obsrywali kapłanów poza oczywiście ich Panem Bergoglio :))).
Sebastian Lorenc2020.02.17 14:11
Mam jasne i jednoznaczne zdanie na wiele tematów. Na większość, ale widzę, że boli Ciebie i nie tylko Ciebie to, że nie atakuję nikogo, nie jestem wulgarna, nie jestem jakaś radykalnie skrajna. Wydaje mi się, że większość ludzi tak właśnie ma. Dlaczego mam się zastanawiać, nad jakimś Andrzejem, którego wpisy są tak samo beznadziejnie głupie, jak niektóre skrajno katolickie wpisy. Świat nie jest czarno-biały. To że nie jestem katoliczką nie oznacza, że muszę jakoś atakować katolików. Twoja obsesja na punkcie Franciszka nie jest normalna, cokolwiek być tu nie wypisywał
matis892020.02.17 14:32
To widzisz Agnieszko, żeby być wiarygodną w ocenie mojej obsesyjności na punkcie Bergoglio, najpierw byś musiała napisać do waszego kolegi lewackiego który faktycznie obsesyjnie para się lewackim sraniem na głowy kapłanów, oczywiście prócz Pana lewaków Głowy Watykanu Bergoglio. Dlatego jesteś fałszywa i nie wciśniesz mi obsesyjności na punkcie Bergoglio, bo to katolicki portal, katolików interesuje Głowa Watykanu i jest masę wątków które się z nim wiążą dla katolika. Tak jak tutaj, temat o kosmitach przedstawionych jako demonach, a Bergoglio powiedział że te demony chce wprowadzać do KK. Tak więc obsesję na katolickich stronach to macie wy lewakoateiśći, gdzie być nie znosicie, nic was nie bawi, za to jad wylewacie ile wlezie :))).
Zdziwiony2020.02.17 15:27
To możesz mi wyjaśnić dokładniej jak to w końcu jest z tym Augustynem? Powinno być ojciec Augustyn czy Augustyn?
Sebastian Lorenc2020.02.17 15:59
Naprawdę uważasz, że jestem odpowiednią osobą, żeby walczyć z jakimiś wulgarnymi wklejaczami z obu stron? Zwróć uwagę, że ja takie wpisy, nawet do mnie, pomijam, nie reaguję. Bo nie potrafię być równie wulgarna, a z pewnymi osobami inaczej się nie da.
Max Von Sydof2020.02.17 16:06
ą,ę
matis892020.02.17 17:03
Dobra Agnieszko, coraz niżej wchodzisz w wyciąganie absurdów naszej konwersacji. Ale dziękuję za rozmowę i życzę Ci miłego dnia :).
ktoś tam2020.02.17 16:46
@matis89 Redaktorzy "Egzorcysty" papiża Bergoglio "kochają, lubią, szanują". Oni tak trochę przypominają tych co to gaszą pożar benzyną.
Nawet nie zdziwiiny2020.02.17 23:44
ktoś tam czyli matis89 który gada już sam do siebie.
ja2020.02.17 18:47
Myślę że dokładnie wiedział co mówi. I faktycznie chce chrzcić demony i stworzyć kościół który chce się podszyć pod nam ofiarowane zbawienie i uzyskać przebaczenie u Stwórcy.
Klejnot Nilu2020.02.17 11:16
Widzę że na Frondzi bez zmian, niewygodne komentarze lecą do kosza w mgnieniu oka. "W serwiesie Fronda.pl panuje całkowita wolność słowa, oczywiście pod warunkiem, że wpis jest zgodny z naszymi poglądami" xD
anonim2020.02.17 11:43
zarzut NIEPRAWDZIWY jeszcze mi się nie zdarzyło aby post się nie ukazał - robisz jakiś błąd, chyba że serwer jest przeciążony
Klejnot Nilu2020.02.17 11:52
Napisałem komentarz, który wisiał około godziny. Po czym prawdopodobnie do "redakcji" przyszedł akurat ten pracownik, który umie czytać, i komentarz skasował.
Leszek2020.02.17 15:44
Niestety to prawda.
JS2020.02.17 11:13
Maria Simma, miała łaskę rozmawiania z duszami z Czyśćca. Zapytała, czy na innych planetach jest rozumne życie. Odpowiedź nadeszła kilka tygodni później i brzmiała: NIE. Nie ma rozumnych istot na innych planetach i wierzę, że w taką odpowiedź należy wierzyć, gdyż w innym objawieniu dowiemy się jaki był cel stworzenia nieba i ziemi. Jak podaje bł. Emmerich, ziemia została STWORZONA jako pole walki duchowej dla rodzaju ludzkiego. Walki między Bogiem a demonami i ta walka odgrywa się w naszym umyśle. Po co więc Bóg stworzył bezkresny kosmos ? Mało się o tym pisze i mówi ale kosmos jest niczym innym jak hologramem a naukowcy robią nas zwyczajnie w konia, tak jak w przypadku śmiechu wartej tzw. teorii ewolucji jako kreatorki całego życia. Czym jest UFO ? Wg objawienia danego bł. Emmerich, Bóg umieścił na czarnej, wyniosłej górze (między dzisiejszą Grecją a Turcją) upadłych aniołów, którzy żałowali swoich czynów. Jednak one zamiast pokuty uwodziły ludzi, płodzili z nimi potomstwo, tworzyli hybrydy ale to wiemy z tzw. mitów greckich, które wcale mitami nie są ! Zniszczył Bóg górę a demony przeniósł w powietrze a w miejscu góry mamy morze, które swoją nazwę zawdzięcza właśnie tej czarnej górze. Jedną z umiejętności demonów jest zmiennokształtność. Doświadczył jej min. św. o. Pio. A co przekazała nam Maria Simma ? UFO to wizje, które są dziełem szatana. Wszystko do siebie pasuje, chociaż dla prosto myślącego ziemskimi naukami umysłu jest nie do pojęcia i absurdalne ale co my wiemy o tym świecie ? Są dwa rodzaje nauki - jedna dla pospólstwa a druga dla elit i elity wiedzą że nas naucza się że coś jest niemożliwe a jest możliwe. Od nas zależy jaki chcemy mieć pogląd na świat - mocno zredukowany czy otwarty. Króluj nam Chryste Pozdrawiam
darek2020.02.17 11:42
Jak aniołowie mogli żałować swoich czynów skoro ich decyzje są nieodwołalne? Kosmos to hologram? Daj spokój. Gdzie kończy się materia a zaczyna ten rzekomy hologram? Kościół nie odrzuca nauki. Nauko nic nam nie mówi o hologramie.
JS2020.02.17 12:15
Nie mamy pełnej wiedzy o tym, co wydarzyło się w Niebie, dlaczego miała miejsce wojna i dlaczego część aniołów odeszła od Boga. A nie wziąłeś pod uwagę tego, że 1/3 aniołów została oszukana przez Lucyfera ? On zwiódł aniołów obiecując im lepszy świat ale nic mu z tego nie wyszło. Może wśród tych upadłych aniołów była część, która po tych doświadczeniach postanowiła powrócić do Boga ? Piekła jeszcze wtedy nie było, powstało dopiero jak zostali wyparci z Nieba. Może wtedy mieli jeszcze szansę na powrót ? Ale tego nie wiemy, mozna się domyślać jak było. Kosmos jako hologram. Jest taka teoria i to bardzo poważna. Są dwie mozliwości. Jedna -wierzyć Bogu. Druga wierzyć naukowcom. Po tym czego wstrząsającego dowiedziałem się min. o DNA i tzw. teorii ewolucji (i big bang), nieufnie podchodzę do rewelacji naukowców, których efekty pracy muszą być podporządkowane ideologii walczącej z Bogiem, z Kościołem Chrystusa. Poza tym raz mówią, że jest tak a potem po kilku latach, dekadach mówią, że jest inaczej. Kosmos jest niepotrzebny Bogu do zbawienia naszej duszy. Więc po co powstał ? Może jest to znowu kreacja, wizja szatańska ? Przestałem się fascynować odkryciami pracujących dla potrzeb szatańskiego planu naukowców a zająłem troską o ZBAWIENIE DUSZY. Natknąłem się na ciekawą teorię, że słońce jest o wiele mniejsze i o wiele, wiele bliżej niż nas tego nauczają. Nie twierdzę, że ziemia jest płaska, bo wg objawienia danego bł. Emmerich jest kulą. Pozdrawiam
Michał Pasierb 2020.02.17 15:04
Objawienia tzw.prywatne nie należą do depozytu wiary.BÓG objawił się nam w JEZUSIE CHRYSTUSIE i to objawienie zakończyło się wraz ze śmiercią ostatniego Apostoła.I niczego nowego nikt nie powinien szukać czy oczekiwać... Wszystko ,co jest nam potrzebne do zbawienia dał nam BÓG.Jest ON w PIŚMIE ŚWIĘTYM i w SAKRAMENTACH.Mamy , jako pokarm na życie wieczne - NAJŚWIĘTSZE CIAŁO I KREW SYNA BOŻEGO.Czego jeszcze szukać??Te wszystkie cudowności,objawienia ,orędzia etc,które namnażają się jak grzyby po deszczu,mają na cel tylko jedno-odciągnąć wiernych od prawdziwej wiary dając im dreszcz emocji czy zaspokajając niezdrową ciekawość.Ktoś bardzo mądry powiedział,że tylko duża wiedza przybliża do BOGA;mała od NIEGO, niestety oddala....Polecam wykłady ks.prof.M. Hellera. Pozdr.
JS2020.02.17 16:12
Wiarą w Ewangelię jest konieczna do zbawienia ale nawet gdy się zna Ewangelię, mówi się Panie, Panie a nie żyje się nauką Jezusa, nie wypełnia się Jego przykazań, to choćby nosiło się 10 medalików i szkaplerzy, może to NIC nie dać. Zauważ, że człowiek zaczyna wierzyć ponieważ ktoś mu przekazał wiarę, czyli pomógł aby uwierzył (mama, tata ...) a inni potrzebują pomocy i pomoc tą znajdują w dodatkowych źródłach, które Bóg daje w zależności w jakich czasach ludzie żyją. Objawienia zbadane i zatwierdzone do rozpowszechniania w Kościele uważam za Słowo Boże na równi z Ewangelią z tym że nie jest to nauka o zbawieniu ale pomoc. Nie można tego ignorować, lekceważyć. Ksiądz prof. Heller zabrnął zbyt daleko w naukę świecką i ją pokochał ale czy ona da jemu i innym zbawienie od zła wiecznego ??? Pozdrawiam
darek2020.02.17 16:09
Tak, należy bardziej wierzyć Bogu niż ludziom. Jednak dlaczego to oznacza odrzucenie nauki? Bóg dał człowieku marzenia, pragnienie rozwoju i zgłębiania wiedzy. Tak jak dobry rodzic daje dziecku zabawki aby się rozwijało i nie potępia je za błędy. Naukowcy wiele razy się myli, ale w większości mają rację. Skąd wiesz że Ziemia jest okrągłą i krąży wokół Słońca? Z Biblii? Z książek, które przedstawiają teorie naukowców. Kosmos nie jest potrzebny do zbawienia, to prawda. Miliony zwierząt na ziemi, w przestworzach i oceanach też nie. Złoto, srebro, diamenty tez nie są potrzebne do zbawienia, a jednak Bóg dał je człowiekowi. Po co stworzył Dinozaury, skoro nie ma z nich korzyści? Może po to, aby człowiek radował się ich odkrywaniem. Mi Kosmos mówi o wielkości Boga, jest bladym odbiciem Jego piękna. Pozwala "poczuć" Nieskończoność. Jest darem dla człowieka.
JS2020.02.17 18:47
Najważniejszą sprawą dla nas jest zbawienie duszy. O to idzie walka na ziemi. Niestety wszystko jest postawione do góry nogami na ziemi i mało kto przejmuje się, co z nim będzie po śmierci. Kiedyś byłem zafascynowany nauką i wiedzą ale to się zmieniło. One są ważne ale zamiast przybliżać nas do Boga i zbawienia oddalają nas od niego a jeżeli nauka jest podporządkowana ideologiom, nawet uniemożliwiają nam Jego poznanie. Postęp techniczny, zwłaszcza młodych ludzi, skutecznie zniechęca do szukania Boga. Pozdrawiam
darek2020.02.17 19:46
To się zgadza się. Dowolnie postawione dobra ponad Bogiem staje się naszym bożkiem. Nie ważne czy jest to nauka, praca, przyjemność czy nawet ktoś bliski. I to byłaby tragedia jednak: dla Boga nie ma nic nie możliwego.
***2020.02.17 21:25
Z tego sporu z @JS, sprytnie się wycofałeś. Czy to nie aby "wyjść po angielsku".
JS2020.02.18 8:04
Nie jest moim zamiarem spieranie się o cokolwiek, z kimkolwiek. Piszę co wiem, w co uwierzyłem po długich dociekaniach i poszukiwaniach. Szkoda, że to o czym dowiedziałem się niedawno, wcześniej nie znałem. Hierarchowie nie uczynili tego co powinni. Pozdrawiam
***2020.02.18 13:03
Ja też nie pisałem tego, żeby kogokolwiek krytykować. Jeśli chodzi o meritum......to bardziej się z Tobą zgadzam, niż Ci się wydaje.
ja2020.02.17 18:45
Księga Henocha z Biblii Etiopskiej mówi wyraźnie że Aniołowie żałowali i nawet wysłali swojego potomka do Boga aby im wybaczył, ale Bóg przekazał wiadomość że kara jest na wieczność. Jednak główny z 200 zbuntowanych Samihaza nie żałował tego co zrobili inni i do czego ich pociągnął. Czy kosmos to hologram , w sumie wiele obserwacji wskazuje że tak może być ponieważ tzw. przesunięcie ku czerwieni pokazuje fałsze przy obserwacji i nie wiadomo jak to wyjaśnić. Zresztą to co obserwujemy z naszej perspektywy widzimy tylko z naszej perspektywy. Co do materii to nie ma takiej granicy jak ci się wydaje, zgodnie z fizyką kwantową obserwacja świata stwarza go na naszych oczach tylko dla nas, a wywoływaczem tego stwarzania jest nasza obserwacja. Mówiąc prościej w wymiarze kwantowym jak na coś nie patrzymy to to nie istnieje. Oczywiście że Kościół nie tylko nie odrzuca nauki ale ją promuje i rozwija,, ale wybiera z tej nauki tylko to co służy człowiekowi a nie co go niszczy, co jest przecież opisane juz w księdze stworzenia. tzw. owoc poznania dobra i zła.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.02.17 11:56
Piękne są takie wpisy: "Mało się o tym pisze i mówi ale kosmos jest niczym innym jak hologramem a naukowcy robią nas zwyczajnie w konia, tak jak w przypadku śmiechu wartej tzw. teorii ewolucji jako kreatorki całego życia." Tak się zastanawiam jak coś takiego jest możliwe w 21 wieku? Ktoś ma pomysł jak to jest możliwe (z wyj. chorób psychicznych) ???
JS2020.02.17 12:43
A ja nie mogę wyjść ze zdumienia jak to jest możliwe, że ludzie XXI wieku mają tak ciasne umysły ? Skończą te studia na poziomie magistra i uważają, że pozjadali już tyle rozumów, że niczego już nie muszą się o tym świecie uczyć. Ufając w to czego ich nauczono o ewolucji, nie chce im się tego weryfikować. A to błąd ! A tym, którzy mają inne niż oni (naukowe, he he :-D poglądy, z lekkością sugerują sugerują choroby psychiczne. Najpierw przypatrzcie się swojemu umysłowi i swojej wiedzy, zanim zaczniecie innych dyskredytować. Świat jest INNY, niż go poznaliście w niewyobrażalnie małej części. Pozdrawiam
***2020.02.17 13:25
Dokładnie!
nie ślepy2020.02.18 2:02
To prawda, że UFO to dzieło szatana! Szykuje się w ten sposób od wieków do zwiedzenie ludzkości. Ma teraz wielu takich wyznawców co to propagują teorię, że pochodzimy od kosmitów, albo, że kosmici "maczali" palce w naszym stworzeniu, itd. Grunt jest od dawna przygotowywany, żeby mogli się tzw kosmici ujawnić, bo to by zamknęło cały ten plan, który ma za zadanie zanegować Boga jako jedynego stwórcę a co za tym idzie, zanegować Jezusa Chrystusa jako jedynego zbawiciela.
JS2020.02.18 8:10
Dziękuję, że to napisałeś(aś ?). Przedstawiciele rządów, naukowcy, którzy spotykają się z "kosmitami" nazywają ich ekstremofilami. Skąd taka nazwa ? Ekstremofile, czyli lubiący ekstremalne warunki. Ale jakie ? Muszą one być na prawdę bardzo nieprzyjazne. Gdzie takie warunki są ? Jak widzimy na filmach obiekty wlatujące np. do wulkanu Popocatépetl, nasuwają się wnioski, że wewnątrz ziemi żyje jakaś cywilizacja. Piekielna. Pozdrawiam
dialog2020.02.18 9:13
Skad pewnosc ze ta dusza czyscowa posiadala "boska" wiedze w temacie zamieszkalego kosmosu ? Moze podzielila sie po prostu wiedza ktora miala za zycia i byla jedym z milionow tych co sie ta tematyka nigdy nie intresowala wiec miala opinie massmediow ktore temat zaklamuja. IMO sa setki dowodow ze jestesmy jedna z wielu zamieszkalych planet. Idea ze Bog w calym tym ogromnym kosmosie stworzyl tylko jedna cywilizacje jest tak absuradalna jak ze w wielkim lesie jest tylko jedna kolonia mrowek.
***2020.02.18 13:13
...." są setki dowodów ze jesteśmy jedna z wielu zamieszkałych planet. Wybacz, ale to nie jest prawda. Nie ma żadnych, żadnych dowodów na istnienie życia gdzieś w kosmosie. Nie możemy zakładać, że wiemy co zrobił Bóg a czego nie zrobił, chyba że Sam zechce nam to objawić.
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.02.17 10:53
Można umrzeć ze śmiechu gdy portal katolicki, oparty na bzdurnych wierzeniach, oburza się na inne bzdurne wierzenia.
Marek212020.02.17 11:00
Bo te Inne są konkurencją dla tych Naszych. Bo jak ktoś uwierzy, że Chrystus był kosmitą to co wtedy?
wypalacz węgla drzewnego w Bieszczadach2020.02.17 20:03
lepiej wyjdź stąd, bo umrzesz ze śmiechu i w komentarzach będzie pusto. Póki co, czy to prawda że Jahira, to kosmitka?
Justyna S2020.02.17 10:50
Nie widzę mniej sensu w opisanym przez Pana Bodakowskiego artykule od podobnych artykułach na temat demonów, diabłów itp. Znaleźli się bajkopisarze... wszystko się trzyma kupy bo jakieś demony Ci "egzorcyści" wyrzucają przecież, więc te astralne istoty, strzygi itp mogą żerować na ludzkich emocjach, przez kościół zwane demonami.
ja2020.02.17 17:46
Słyszeliśmy jak krzyczy osoba opętana - nie był to głos ludzki! A kiedy pomyślę, że miałabym tego słuchać przez wieczność... nie, zdecydowanie piekłu mówię: nie!
Marek212020.02.17 10:45
Jak widać powaga Egzorcysty jest ograniczona. Skoro się wierzy w siłę egzorcyzmów, to czemu nie wierzyć w UFO? W końcu i Przybysze i skuteczność egzorcyzmów istnieje w tym samym świecie masowej wyobraźni.
ktoś tam2020.02.17 16:34
Dopóki nie umrzesz i osobiście nie zobaczysz owych bytów czyli demonów, upadłych aniołów. Ale wtedy na zmianę poglądów będzie już za późno. Najwięcej w piekle jest ludzi, którzy istnieniu piekła zaprzeczali. Dopóki żyjesz masz szansę na nawrócenie. Potem będzie twarda rzeczywistość i zobaczysz co mogłeś osiągnąć a co straciłeś bezpowrotnie. Twój wybór.
ja2020.02.17 18:33
Tym bardziej że UFO to demony zesłane na ziemię i unoszące się nad nią.