03.06.21, 19:54Fot. screenshot - YouTube (wSensie.tv)/Pixabay (marybettiniblank)

Lisicki: Amerykańska ambasada splunęła w twarz katolikom

W ramach „miesiąca dumy” środowisk LGBT, jakim w jest czerwiec, ambasada Stanów Zjednoczonych przy Stolicy Apostolskiej wywiesiła kolorową flagę ruchu LGBT. Do sprawy odniósł się w programie „Polska Do Rzeczy” red. nacz. tygodnika „Do Rzeczy” Paweł Lisicki, który ocenia ten gest jako „coś absolutnie obraźliwego”.

Sekretarz Stanu USA Anthony Blinken ogłosił, że w związku z tzw. „miesiącem dumy” środowisk LGBT ambasady i konsulaty USA na całym świecie mogą wywieszać flagę Pride na tym samym maszcie, co flaga amerykańska. Flagi nie wywieszono m.in. w Izraelu i Arabii Saudyjskiej. Zdecydowała się na to jednak ambasada Stanów Zjednoczonych przy Stolicy Apostolskiej.

- „To jest coś absolutnie obrzydliwego. Watykan jest samym centrum życia Kościoła i minimalny szacunek wymagałby od amerykańskich dyplomatów, aby ten szacunek zachowali”

- skomentował wywieszenie flagi Paweł Lisicki w programie „Polska Do Rzeczy”.

Publicysta zaznaczył, że tęczowa flaga jest symbolem ruchu negującego wszystko, co wiąże się z katolicyzmem.

- „To coś w rodzaju splunięcia w twarz katolikom. Jak patrzę, jak w tej sprawie działa amerykańska dyplomacja, to jest to przykład niezwykłego chamstwa i bezczelności”

- podkreślił.

kak/DoRzeczy.pl

Komentarze

katolicka deratyzacja Polski2021.07.3 11:21
Totaliarna Holandia utuczona na wyzysku i handlu niewolnikami i mordowaniu katolikow,jest najbardziej antypolskim,antydemokratycznym,i antykatolickim krajem na swiecie
Mario Błaszczyk2021.06.6 21:18
Lewacki terror to na Zachodzie codzienność. Wystarczy śledzić co wyczynia tzw. Antifa. Ty jednak piszesz o moich kłamstwach na ten temat. Ja nie muszę nawet posiłkować się w tej dyskusji przykładami z Zachodu. Osobiście doświadczam przemocy psychicznej, a moi znajomi jeszcze w większym stopniu. Nawet w Polsce jest coraz trudniej żyć z takimi poglądami jak moje. Wyobraź sobie ile przykrości i upokorzeń doświadczam w pracy z powodu noszenia przypiętych do ubrania "małych stópek". Niektóre osoby domagają się nawet, abym je odpiął, a to tylko jeden z wielu przykładów. Ty rzeczywiście żyjesz w bańce. Mamy obecnie do czynienia z lewackim totalitaryzmem. A zasady przyznawania Nagrody Nobla są ci znane? A zasady przyznawania Oskarów? A zasady obsadzania stanowisk w różnych instytucjach? Przykłady można mnożyć. Związek Radziecki upadł, a w Europie Zachodniej triumfuje mentalność totalitarna.
leszczyna2021.06.6 23:43
Pana dziwi, że mentalność totalitarna tryumfuje w Europie Zachodniej? Przecież tam ją wymyślono, choćby w postaci marksizmu, a stosowano w Rosji radzieckiej czy w Chinach za Mao. Zbrodniarz Pol Pot uczył się w Paryżu. Peryferyjny komunizm upadł poza Koreą Północną, ale na Zachodzie nastąpił powrót do źródeł ideologii totalitarnej. Skrótowiec LGBT ma zastosowanie jako materia aktualnej wersji zachodnioeuropejskiego totalitaryzmu, którego podstawa filozoficzna zawarta jest w dziele Engelsa "O pochodzeniu rodziny, własności prywatnej i panstwa".
Maria Błaszczyk2021.06.7 0:58
No tak, straszna ta Europa Zachodnia. Totalnie totalny totalitaryzm. Nic nie wolno, ludzie masowo siedzą po więzieniach za to, że nie chcieli zmienić płci. Nie to, co taka, dla przykładu, Rosja, gdzie gejów się uczciwie morduje, a nawet cały kraj ogłoszono strefą wolną od LGBT, co biedne ordo iuris próbuje zaimportować teraz metodą na kolejne samorządy. W tym cudownym miejscu bez lewackiego terroru wolno też bić żony - w tym raju na Ziemi średnio co 40 minut nawet udaje się najbliższym jedną zabić. Cudowne miejsce, i rozumiem, że tak chcecie żyć, bez totalitarnej mentalności, zarówno Ty, jak pan z odznaką małych stópek.
Cool2021.06.15 17:26
Opowiedz nam Mario, historię o tym jak to wraz z towarzyszami zwalczyłaś problem głodu na ziemi! ... PROSZĘ!!! :-))
Maria Błaszczyk2021.06.7 0:47
No więc taka to codzienność, że w wybranym przez Ciebie, zupełnie dowolnie przykladzie, ofiara takiej napaści się dziwuje, bo takie rzeczy to się zdarzały półtora wieku teraz. No a co do Twojej przemocy psychicznej - nie wiem, czy to prawda, ale załóżmy, że tak. Tylko co z tego? Tak czy siak, osoby LGBT padają jej ofiarą w sposób dla Ciebie niewyobrażalny, a także padają ofiarą przemocy fizycznej i seksualnej w sposób dla Ciebie nie wyobrażalny. Dla przykładu - leszczyna bardzo go nie lubi, ale na mnie robi wrażenie - 2 lata temu na Marszu Równości w Lublinie mogli zginąć moi właśni rodzice. Bo prawdziwa rodzina-chłopak i dziewczyna, co prawda z dziećmi w pieczy zastępczej, ale co tam - postanowili świat oczyszczać z tęczowej zarazy. Czy Twoich rodziców ktoś chciał zabić na przestrzeni ostatnich dwóch lat? Ile przykrości i upokorzeń? A co z ludźmi, którzy z powodu swoich symboli albo pytania "Misiek, masz drobne" są katowani na ulicy? Domagają się, żebyś je odpiął? No cóż, a pani Marianna Schreiber, żona pana posła, domaga się, żeby dziewczyna z tęczową torbą wynosiła się "won z jej miasta". Taki to ten totalitaryzm. Ludzi się bije, wyrzuca z domów, próbuje mordować - tylko że akurat tych LGBT, co trochę podważa Twoją narrację. Z drugiej strony mamy fakty, takie jak: miliardy na Kościół Katolicki, jego stanie poza prawem, narzucanie wszystkim zasad Waszej religii czy tego chcą czy nie... No naprawdę, straszni ci lewaccy terroryści, pakują te pieniądze w katolickie sierocińce i inne cudowne odwierty, Dymerowi tyłek uratowali, okólnik nawet specjalny wydali, żeby prokuratorzy nie mieli jak się księży zboczeńców czepiać, sklepy w niedzielę pozamykali i aborcji zakazali. Normalnie, lewacki terror straszny, Stalin może się schować. No a co mają nagrody Nobla lub oskary... Nie podobają Ci się kryteria ich przyznawania? To nic, przecież każda organizacja może sobie przyznawać własne. Np. chyba nie twierdzisz, że gdyby to nagrody Człowieka Wolności zgłoszono kandydaturę prof. Bodnara, to zostałaby ona wnikliwie rozpatrzona, z każdym za i przeciw. Nie podoba Ci się nagroda, której kapituła ma coś przeciwko dyskryminacji i przmocy - nie przyjmuj od nich nagrody i tyle.
Odpowiedź2021.06.7 7:35
Na zakończenie naszej dyskusji ( bo nie widzę sensu dalej kontynuować) przytoczę fragment książki Chantal Delsol pod znamiennym tytułem "Nienawiść do świata" Oto ten fragment Czy totalitaryzm to już tylko historia? Tak, ale tylko wtedy gdy uznamy, że istotą totalitaryzmu jest terror. Tymczasem to nie terror, ale absolutna równość stanowi istotę totalitaryzmu. Gdy terror zostanie uznany za absolutne zło, będzie można bezkarnie innymi metodami (ironia) dokonywać dzieła wykorzenienia jednostki, czyli wyrwania jej ze świata (likwidacja różnic), do którego zmierza wynaturzona ideologia emancypacji traktowana dziś jako nauka. Sztandarowym przykładem brawurowej śmiałości, z jaką ponowoczesność lansuje dziś wbrew zdrowemu rozsądkowi ideał równości, jest ideologia gender. Ale swój kulminacyjny punkt zdaje się osiągać w projekcie trans- i post-humanizmu, według którego człowiek to ktoś, kogo należy dopiero stworzyć. Projekt ten roztacza wizję jednostki, którą będzie można leczyć w nieskończoność poprzez wymianę organów i doskonalenie mózgu, a więc zapewnić jej nieśmiertelność stanowiącą produkt zastępczy w stosunku do chrześcijańskiego zbawienia. Dziękuję za dyskusję.
Maria Błaszczyk2021.06.7 15:35
Nie no, ,wiadomo. Nie terror, tylko równość. I do tego równość oznacza likwidację różnic? Dlatego boży ogrodnicy tak dzielnie zajmują się dbałością o zachowanie tych różnic. Dla przykładu - trup dziecka zgwałconej kobiety w szambie - kontra kanonik z Witnicy, nawet jak na kościelne standardy wyjątkowy zbok, w swoim ociekającym złotem pałacu. Żadnej równości nie ma, prawda? Pięknie zachowane różnice. Trup pogrzebany w odchodach kontra pączek w maśle. Albo, skoro już przywołałeś ideologię gender, to możemy zestawić chociażby twórcę tego terminu - to też zresztą był dewiant wyjątkowy, przy którym kumpel santo subito papieża, Marcial Maciel, ochoczo płodzący dzieci, by je potem gwałcić, to całkiem sympatyczny gościu - do tego najzwyklejszy mafioso, któremu musiano rozpościerać czerwony dywan na chodniku, bez niego nie wysiadał z limuzyny, czyli również jeden z ulubionych papieża Polaka, kardynał Alfonso López Trujillo- i trupy nadreńskich Żydów, ofiar I krucjaty albo innych winnych dżumy popalonych w tej czy innej stodole. Albo możemy zostawić księdza Behrendta, który miesiącami więził, głodził, katował i gwałcił dziewczynkę, z tą dziewczynką. Jemu od Kościoła należał się i adwokat i miejsce do życia i komfort dalszego polowania na ofiary. Dla dziewczynki już adwokata nie było, ani miejsca do życia, a o jakiś ochłap finansowy, by mieć z czego żyć musiała walczyć miesiącami przed sądem, mierząc się z potwornym hejtem. No bo to byłby totalitaryzm, gdyby ofierze zapewnić adwokata po równo z oprawcą, prawda??? Nie, człowiek powinien być bożym ogrodnikiem, walczyć z zarazą - czy to stosami, czy przemysłowo, zarazę wysyłając na tamten świat przez kominy krematoryjne, no albo chociaż mając prawo bić, pluć w twarz i kopać na ulicy, chociaż to już jest prawie totalitaryzm, przecież nie może być tak, że tęczowy dzieciak przejdzie spokojnie po ulicy na równi z, dajmy na to, z panem Macierewiczem, dla którego należy wstrzymać cały ruch. Piękne są te tradycje dbania o różnice po stronie kościelnej. Cudowne zbiorowe groby rdzennych dzieci, mordowanie inaczej myślących, dzielna walka z czarownicami - w końcu kobiety nie mogą być równe mężczyznom... I to wszystko w imię bytu, co co którego istnienia nie zgadza się większość ludzi. Bo wiesz, to wcale nie jest tak, że istnienie boga, tego czy innego, to jakiś pewnik. Więc twierdzenie, że wolno wykluczać, stosować przemoc i zabijać z jego powodu nie ma sensu dla większości ludzi. I ani książka pani Chantal Delson, ani teoretyk faszyzmu, Iwan Iljin, którego filozofia stanowi podłoże współczesnej Rosji z jej obozami koncentracyjnymi dla gejów ani wiele innych cudownych książek domagających się prawa do niszczenia różnych ludzi ze względu na jakieś ich cechy - tego nie zmieni.
katolicka deratyzacja Polski2021.07.3 11:23
Maria Blaszczyk oddala holenderskim pedofilom swoje dzieci,i jest im za to wdzieczna.
Odpowiedź2021.06.7 7:56
Poprzedni wpis miał być ostatnim, ale przytoczę jeszcze jeden fragment, tym razem z recenzji wspomnianej książki, abyś uświadomiła sobie jak wielkim zagrożeniem jest to, co dzieje się obecnie na Zachodzie. "Spór i walka toczą się między tymi, którzy chcą zastąpić ten świat innym, a tymi, którzy chcą go chronić i odnawiać. Powołując się na metaforę Chantal Delsol, można powiedzieć, że jest to walka między ogrodnikami a demiurgami. Ogrodnik jest miłośnikiem świata. Pomaga wzrastać temu, co istnieje bez niego. Nie stwarza ani nie wytwarza, ale dba i troszczy się. Stąd pokora wobec świata i jego pierwotnego Autora. Często pracuje on w pocie czoła, wkładając w pracę cały swój kunszt, a ziemia rodzi mu jedynie pomarszczone owoce. Bywa też, że pod jego stopami rodzą się spontanicznie cuda, których nigdy by się nie spodziewał. Nie jest panem, który o wszystkim suwerennie decyduje. Czuje się mały wobec niezliczonych tajemnic, z których składa się jego życie. Jest powiernikiem i pomocnikiem Kogoś, kto jest większy od niego. Na przeciwległym biegunie lokuje się demiurg. On chce wszystko stwarzać po swojemu. Odrzuca wszelką wizję życia, która by była wcześniejsza od niego. Demiurg nie stara się ulepszać tego świata. On chce go radykalnie przemienić, stworzyć na nowo. W pewnym momencie jego poprawianie świata przeobrazi się w hybrydę, w szaleństwo Frankensteina. I wówczas zacznie niszczyć świat wokół siebie w przekonaniu, że wszystko mu wolno, a granice nie istnieją. Demiurg stanowi śmiertelne zagrożenie dla siebie i dla innych". Jeszcze raz dziękuję za dyskusję.
Konfederata2021.06.5 17:51
Niech Kaczyński wypowie tym podłym amerykańcom wojnę. Wybijemy im z głów amerykański styl źycia i takie tam absurdy jak wolność i demokracja !
Mario Błaszczyk nie pogrążaj się2021.06.5 13:46
Jak z tobą dyskutować skoro nie rozróżniasz podstawowych kategorii? Czym innym są naturalne właściwości naszego organizmu, a czymś innym korzystanie z nich. Każdy z nas posiada możliwość posiadania potomstwa, ale nie każdy ma obowiązek korzystać z tej możliwości. Nie zmienia to faktu, że komórki rozrodcze jak sama nazwa wskazuje służą do rozmnażania się. To zaś możliwe jest tylko w przypadku związku heteroseksualnego. Zatem plemnik istnieje tylko ze względu na istnienie żeńskiej komórki rozrodczej i vice versa. Pytanie o wytwarzanie plemników przez organizm geja ma więc jak najbardziej sens. Natomiast przytaczanie przykładów księży i zakonnic jest sensu pozbawione. Natura nie tworzy nic bez potrzeby. Przykładowo wszyscy posiadamy oczymy. Służą one do widzenia świata. Ktoś jednak może z tego nie korzystać i żyć z zamkniętymi oczami. Nie zmienia to w niczym faktu, że służą one do patrzenia. Podobnie jest z komórkami rozrodczymi. Nie ma obowiązku z nich korzystać, ale nie zmienia to faktu, że służą one do rozmnażania się. To zaś możliwe jest tylko i wyłącznie w związku heteroseksualnym. Tak więc wytwarzanie komórek rozrodczych przez gejów i lesbijki jest wystarczającym dowodem na to, że homoseksualizm jest niezgodny z naturą. No chyba, że mi wytłumaczysz po co gejom i lesbijkom komórki rozrodcze.
Maria Błaszczyk2021.06.5 14:30
Natura nic nie tworzy bez potrzeby? Ciekawa teza. Weźmy przykład z oczami. Służą do widzenia świata, tak? Tylko że natura oczy kręgowców stworzyła z plamką ślepą. Zechciej mi wyjasnić, po co nam ona? Skoro nic nie jest tworzone bez potrzeby... No a geje miewają dzieci, lesbijki również, więc ze swoich komórek rozrodczych korzystają, gdy mają na to ochotę. I nie, nie jest to możliwe tylko w związku heteroseksualnym. Niejedna kobieta np. zaszła w ciążę w wyniku wojennego zgwałcenia. Nie nazwalibysmy takiej relacji "związkiem", ale ten jeden przykład wystarczy, żeby pokazać, jak absurdalny jest Twój sposób myślenia. Aha, i ta kobieta, wystaw to sobie, może być lesbijką. A przecież można też mieć dziecko z kumplem, w tym kumplem gejem, to dość znany przypadek dwóch polskich aktywistek, można je mieć z wykorzystaniem spermy z banku, można mieć z przypadkowego kontaktu w nocnym klubie, można mieć z in vitro. Serio, "związek" jest tu zupełnie zbędny.
Odpowiedź Marii Błaszczyk2021.06.5 15:52
Bardzo się ciężko z tobą dyskutuje. Nie rozróżniasz podstawowych kategorii oraz istoty zagadnienia od kwestii drugorzędnych. Co tu ma do rzeczy plamka ślepa. Istotą istnienia oczu jest widzenie. Istotą komórki rozrodczej jest rozmnażanie. Nie wiem po co istnieje plamka ślepa, być może jej istnienie zostanie kiedyś wyjaśnione. W niczym nie zmienia to faktu, że posiadanie oczu służy do widzenia. Posiadanie zaś komórek rozrodczych służy do rozmnażania. To zaś odbywa się tylko w związkach heteroseksualnych. Przykłady, które podajesz zaprzeczają temu co twierdzisz. sic! Lesbijka zgwałcona rodzi dziecko. Nie twierdzisz chyba jednak, że zgwałcona przez kobietę. Czepiasz się nieistotnych kwestii, co jest związkiem, a co nie. Chodzi tylko i wyłącznie o to, że rodzicem można zostać tylko z płcią przeciwną. Czy nazwiemy to związkiem czy nie, nie ma żadnego znaczenia w naszej dyskusji. Geje i lesbijki podobnie jak większość ludzi pragną posiadać dzieci. Nie mogą jednak tego zrealizować ze swoimi homoseksualnymi partnerami. Jasno tu widać, że mamy do czynienia z pewnym zaburzeniem, wadą. Podobnie jak w przypadku osoby z wadą wzroku. Pragnie ona widzieć, posiada oczy, a niestety poważna wada, kalectwo uniemożliwia jej to. Geje i lesbijki są w podobnej sytuacji. Pragną posiadać potomstwo, natura wyposażyła ich we wszystko co niezbędne, ale mają pewną wadę, zaburzenie. Zamiast odczuwać popęd do płci przeciwnej, pociąga ich ta sama płeć. Niestety w ramach swojej płci nie mogą zrealizować swoich pragnień. I to również jest niezgodne z tym jak funkcjonuje natura w zdrowym, niezaburzonym stanie. Każdy organizm wyposażony jest we wszystko co niezbędne do prawidłowego funkcjonowania. Niestety w naturze występują również wady, choroby, zaburzenia. Homoseksualiści są tego wręcz wzorcowym przykładem.
Maria Błaszczyk2021.06.5 20:18
Ale to jest wyjasnione. Tylko nie w kategoriach celowości. Bo tu nie ma celu, tak jak nie ma celu w istnieniu komórek rozrodczych czy jakichkolwiek innych. Podobnie jak zasadniczo nie po to gwałcą, choć oczywiście użyty przez mnie przykład wojennych zgwałceń akurat jest, poniekąd, wyjątkiem. Do tego ludzie niekoniecznie łączą się w pary - wszystko jedno w jakiej konfiguracji - by mieć dzieci. Do tego niekoniecznie mają dzieci z ludźmi, z którymi pozostają w związku - w ultra katolickiej Polsce co 10 dziecko jest wychowywane przez faceta nieświadomego tego, że biologicznie jest to dziecko innego człowieka. Więc to po prostu w żadną stronę nie działa. Poza tym, na litość boską, nie żyjemy w Średniowieczu, na szczęście. Więc już nie potrzebujemy płci przeciwnej, by zostać rodzicem. Umiemy klonować. Umiemy tworzyć cybrydy - tu już nawet Twojej fetyszyzowanej komórki rozrodczej nie potrzebujemy. Umiemy montować zarodki z komórek macierzystych. Coraz bliżej jesteśmy możliwości zsyntetyzowania zarodka de novo. Owszem, połącznie gamet jest najprostszym i najtańszym rozwiązaniem, ale przecież nie jedynym.
Odpowiedź Marii Błaszczyk2021.06.5 20:38
Nie w kategoriach celowości? To w takim razie nadajemy na innych falach. Dotąd sądziłem, że wszyscy ludzie niezależnie od różnic między nimi uważają, że każda część naszego organizmu jest stworzona w określonym celu. Skoro jednak nie ma celu, to nie ma też rozróżnienia na to co zgodne z naturą i co z naturą niezgodne. Przykładowo, gdyby jakaś grupa osób zaczęła chodzić po mieście na rękach, to byś twierdziła, że jest to tak samo normalne jak chodzenie na nogach, bo przecież nie można stwierdzić w jakim celu posiadamy ręce? W takim razie wszystko jest nie tyle bez celu co bez sensu.
Maria Błaszczyk2021.06.5 20:53
No nie. Obecnie większość ludzi, którzy nie są analfabetami, jednak wierzy w ewolucję, czyli brak celowości. Natomiast zupełnie nie wiem, czemu ma służyć rozróżnienie, co jest z naturą zgodne, a co nie. Z naturą zgodne jest umieranie przy centralnie przodującym łożysku dla obu zainteresowanych osób, a niezgodne jest jedzenie czipsów. Z drugiej strony z naturą zgodne jest bieganie lub chodzenie przez kilka-kilkanaście godzin dziennie, a niezgodne cesarskie cięcie, chociażby przy tym przodującym łożysku. A jednak pożądamy tych drugich, a unikamy - przy odrobinie rozsądku - tych pierwszych. Znaczenie ma, jakie skutki ma dane zjawisko, a nie jego zgodność czy niezgodność z naturą. A tak z ciekawości: gdyby jakaś grupa zaczęła chodzić na rękach, to jaki miałbyś z tym problem???
Odpowiedź Marii Błaszczyk2021.06.5 21:33
Ewolucja, czyli brak celowości? Nie będę tego komentował. Zachęcam do przeczytania co miał na ten temat do powiedzenie już w V-tym wieku św. Augustyn. Dla mnie to ludzie mogą sobie chodzić nawet na rzęsach, byle mi tylko nikt nie wmawiał, że rzęsy służą do chodzenia i nie nazywał faszystą jak się z tym nie zgodzę. Obecnie mamy do czynienia z homoterrorem zmuszającym ludzi do uznania homoseksualizmu za równorzędne zachowanie z heteroseksualizmem.
Maria Błaszczyk2021.06.5 22:11
Augustyn jako biolog ewolucyjny? Niesamowite. Rzeczywiście, to jest argument. Starożytny apologeta kontra nauka. A do uznania czegokolwiek nikt Cię zmusić nie może. Chodzi tylko o to, żebyś nie pchał się ze swoimi poglądami, gdzie Cię nie proszą, nie szczuł, nie atakował, nie stosował przemocy. Moja mama nauczyła mnie prostej zasady. Ludzi należy szanować. Po zoperacjonalizowaniu oznacza to, że każdego traktować należy tak, jakby był kimś wyżej postawionym ode mnie, czy kimś od kogoś jestem zależna. Dla przykładu. Napotykając osobę z jakiegoś środowiska wykluczonego, nie wrzeszczę "spie...rzaj dziadu", tylko mówię "dzień dobry" i "przepraszam, ale nie mam czasu" - tak jakbym powiedziała do, dajmy na to, mojego szefa. Nie mówię tej osobie, że nie popieram jej stylu życia, bo nie o to mnie pytała. Gdy moje dziecko zachowuje się w sposób trudny - nie walę go w tyłek i nie każę wynosić się do swojego pokoju, bo, tak bym nie zrobiła wobec najbardziej uciążliwej urzędniczki z urzędu skarbowego. Itd. Chodzi tylko o ten szacunek. Terror to jest wtedy, gdy ktoś wysadza się na suku, zabierając z sobą jak największą liczbę osób na tamte świat. Albo gdy wali samolotami w wieżowce. Czy też zabija dzieciaki za lewackość. Albo idzie na marsz równości z bombami. Natomiast żądanie równych praw to nie jest terror. To jest emancypacja. To się stalo już wiele razy. Wyemancypowali się pańszczyźniani chłopi. I mieszczanie. Kobiety. Czarni. A teraz chcą to zrobić LGBT+. Zawsze w takiej sytuacji pojawiają się tacy, co im zarzucają terror i twierdzą, że chłopi to nie obywatele jak inni, kobiety są za głupie by głosować, a czarnych dobry bóg stworzył po to, by służyli białym.
Odpowiedź2021.06.5 22:56
Mamy inne pojęcie natury, inne rozumienie szacunku, w ogóle nadajemy na innych falach. Ponadto żyjesz w jakiejś bańce, w której nie dostrzegasz ogromnej agresji środowisk LGBT, braku szacunku dla chrześcijan, szargania ich świętości. W krajach zachodnich mamy do czynienia z dyskryminacją, a nawet prześladowaniem chrześcijan. Za poglądy konserwatywne zwalnia się ludzi z pracy, uniemożliwia awans, stosuje ostracyzm, nazywa ciemnogrodem, porównuje z faszystami lub wprost tak nazywa. Coraz częściej za głoszenie poglądów chrześcijańskich w kwestiach społecznych grożą różne kary z karą więzienia włącznie. Dochodzi do tego, że księża w kościołach nie mogą cytować Biblii w kwestii LGBT. Co do szacunku, to nie polega on na przytakiwaniu i poklepywaniu, tylko na poważnym traktowaniu. Poważne traktowanie zaś to traktowanie ludzi dorosłych właśnie jak dorosłych, czyli dojrzałych, którym można powiedzieć prawdę, nawet tą bolesną. Z dziećmi czasami postępujemy inaczej, właśnie dlatego, że nie wymagamy od nich dojrzałości. Poważne traktowanie osób LGBT to szczere poinformowanie o ich zaburzeniu i gotowość pomocy. Jednak współczesne społeczeństwa za nic mają prawdę, za nic mają prawa natury. Liczy się tylko samozadowolenie i samorealizacja. Wszelka krytyka nawet w najlepszej intencji jest traktowana jako dyskryminacja czy nawet prześladowanie. To jest chory świat, w którym swobodnie nie można mówić o chorobie, bo zostanie się przyrównanym do hitlerowców zamykających homoseksualistów w obozach.
Maria Błaszczyk2021.06.5 23:45
Ja żyję w bańce? No cóż. To kilka przykładow. Pogrom w Białymstoku. Bomby Lublinie. Goebbelszczyzna abp. Jędraszewskiego o "tęczowej zarazie". Ludzie wypowiadający się przed kamerami, że dla gejów należy otworzyć Majdanek. Polowanie na gejów z bejsbolami pod klubem Cocon w Krakowie. Napad na ludzi zebranych, by uczcić śmierć koleżanki na Moście Łazienkowskim. Publikacja Frondy o owocach Parad Zboczeńców. I teraz proszę o kontrprzykłady w drugą stronę. Jakaś próba mordowania ludzi masowo na procesji Bożego Ciała? Pragnienie przemysłowego mordowania w komorach gazowych wyznawców tego czy innego odłamu chrześcijaństwa? Bandy ludzi polujących na katolickie dzieciaki i łamiących im kości? Hmmm? Czekam... Poważnie taki czy inny malunek czy nawet wejście do kościoła z kawałkiem tektury to jest gorsza agresja niż spowodowanie pęknięcia czaszki? No a skoro jesteśmy przy poważnym traktowaniu... No cóż, powazne traktowanie chorób to domena medycyny. I medycyna jasno twierdzi - tzn. nie istnieje ANI JEDNO liczące się stowarzyszenie medyczne, w tym z dziedziny psychiatrii czy seksuologii, ANI JEDEN poważny ośrodek naukowy, który by uważał, że homoseksualność jest chorobą. Albo zaburzeniem. Więc poważni ludzie nie opowiadają bzdur, tylko uznają, że setki tysięcy specjalistów, tysiące badań, setki przeglądów i dziesiątki metaanaliz stanowi jednak lepsze źródło wiedzy o medycynie niż pewna stara książka. Tak jak nikt nie twierdzi, że skoro ta książka utrzymuje, że gwiazdki to są takie ozdóbki poprzyklejane do kopuły oddzielające nasze ziemskie wody od tych "nad" nią, tylko jednak zgadza się z ustaleniami astronomów i astrofizyków w kwestii tego, że nie ma nawet żadnego "nad". A co do intencji... Stare powiedzenie mówi, że dobrymi intencjami to piekło jest wybrukowane. Zwłaszcza gdy dobro to się zasadza na prostym fakcie, że ludzie lubią czuć się lepsi od innych. A gdy brakuje im pewności siebie - to chociaż sprawią, by inni poczuli się gorzej od nich.
Odpowiedź2021.06.6 10:19
Swoim wpisem tylko potwierdziłaś moje słowa o bańce. Po pierwsze nie odniosłaś się do tego, co napisałem odnośnie sytuacji w krajach zachodnich. Po drugie podałaś informacje w sposób wyjątkowo zmanipulowany. Jeśli spotyka ludzi LGBT jakaś agresja to nie zgodnie z nauką chrześcijańską, ale wbrew jej. Nigdy żaden kapłan, biskup nie zachęcał do przemocy wobec tych ludzi za to wiele razy ludzie kościoła potępiali jeśli do czegoś takiego dochodziło. Szczególnie bezczelne jest to, co robi się z biskupem Jędraszewskim. Jego słowa dotyczące ideologii LGBT podaje się w przekłamanej wersji jakoby w ten sposób określił gejów i lesbijki. Ja tylko mogę powtórzyć za biskupem Jędraszewskim, że analogicznie do czerwonej zarazy, dzisiaj mamy do czynienia z o wiele groźniejszą, tęczową zarazą. Nie mówię o ludziach, ale o ideologii, której ulegli. To, że niektórzy nie potrafią rozróżniać pojęć, to nie moja ani biskupa Jędraszewskiego wina. Chrześcijanie potrafią odróżnić grzech od grzesznika. Grzesznika należy szanować, a grzech z całą mocą potępić i właśnie to potępienie grzechu jest największym przejawem szacunku do grzesznika, bo chodzi o jego dobro.
Maria Błaszczyk2021.06.6 14:24
No ale co mam odpowiadać na takie bzdury? Ostracyzm społeczny czy sankcje karne w przypadku przestępstw to normalna sprawa. W cywilizowanym kraju, jeśli ktoś stosuje mowę nienawiści - wszystko jedno czy szczuje na osoby LGBT, oskarża kilkuletnie ofiary zboczeńców o wciąganie człowieka czy paplający o "wojnie w Rwandzie" traci możliwość zajmowania eksponowanych stanowisk. A jeśli popełnia przestępstwo - to jest sądzony i skazywany. Tym różni się życie w cywilizowanym kraju od życia w państwie upadłym. Nie mam pojęcia, co w tym złego. I nadal nie wymieniłeś żadnych kontrprzykładów na akty przemocy wobec LGBT. Tylko kłamliwie twierdzisz, że nie zachęcali do przemocy. No więc samo nazwanie kogoś "zarazą" jest jednoznaczne z wzywaniem do przemocy. Bo zarazy się zwalcza. Nie istnieje żaden iny sposób postępowania z zarazami, nikt się zarazą nie opiekuje, nikt nie czyta jej książek, nikt nie proponuje wieczornej kawy. I dlatego uznajemy Goebbelsa za zbrodniarza - bo nazywał ludzi "zarazą". Czasem żydowską, czasem bolszewicką, a czasem homoseksualną. W każdym razie celem była eksterminacja tych grup. Sam z siebie on przecież nie mordował - tylko siał nienawiść, i akurat, co zabawne, z użyciem tego konkretnego słowa. AA co do stosunku księży do przemocy, to jak można tak łgać? Przecież przed pogromem w Białymstoku księża jasno mówili, że LGBT to "wrogowie" i należy się przed nimi bronić - to dla przykładu ks. Sławomir Marek, proboszcz parafii w Stanowicach. A następnie, po tym pogromie, księża w jednym z białostockich kościołów wywiesili ogłoszenie, w którym składali "wyrazy uznania i podziękowania tym wszystkim, którzy w ostatnim czasie, w jakikolwiek sposób włączyli się w obronę wartości chrześcijańskich i ogólnoludzkich" Jeszcze raz: księza dziękowali za skopanie nastolatka tak, że miał złamany obojczyk, bicie, szarpanie, plucie w twarze, rzucanie petardami, butelkami z moczem, zgniłymi jajami, kamieniami i kostką brukową. Jak dla mnie to coś tu jest cokolwiek nie tak, ale oczywiście, może to jest ten słynny szacunek do grzesznika. Pamiętasz, co mówił Hubert Sobecki po tym marszu? Chcecie wiedzieć, jak było w Białymstoku? Powiem Wam. Myślałem, że nas zabiją". Dodam, że moi rodzice byli na tym marszu i mniej więcej ich wrażenia były podobne. No więc tak szanujecie tych ludzi, że się się boją, że ich pozabijacie. A księża im za to podziekują. I nadal grzecznie Cię proszę: opowiedz mi, kiedy to LGBT poluje na Was, chrześcijan tak, że się boicie o własne życie.
Odpowiedź Marii Błaszczyk2021.06.6 17:33
To według ciebie posiadanie konserwatywnych poglądów jest przestępstwem? I w jednym szeregu zestawiasz to z wojną w Rwandzie. Jesteś chorą z nienawiści do inaczej myślących ludzi osobą. Ta twoja rzekoma tolerancja, którą tu epatujesz ma tyle wspólnego z prawdziwą tolerancją co krzesło elektryczne ze zwykłym krzesłem do siedzenia. Twoje wpisy, a szczególnie ten, do którego się teraz odnoszę dowodzą jak niebezpiecznymi są takie osoby jak ty i jak bardzo trzeba się takim jak ty osobom przeciwstawić, aby w Polsce nie zapanował lewacki totalitaryzm jak na Zachodzie.
Maria Błaszczyk2021.06.6 20:18
Ależ skąd. Posiadanie konserwatywnych poglądów nie jest przestępstwem. Przestępstwem sa przestępstwa. Np. chodzenie z bombami na pokojowe marsze. Ostracyzm nie jest odpowiedzią na przestępstwa, tylko na zachowania społecznie nieakceptowane. Np. na publiczne opowiadanie kłamstw. Wolno kłamać, ale ludzie publicznie łgający nie powinni sprawować peewnych funkcji. Zwłaszcza w przypadku zawodów zaufania publicznego. Podobne zasady stosowałabym wobec np. alimenciarzy, osób popierających niewolnictwo itd. Nie wiem, co tu jest niezrozumiałe. Do tego koncept ostracyzmu jest akurat wyjątkowo konserwatywny. I do tego mylisz poglądy z kłamstwami. Wojna w Rwandzie to kłamstwo. Wojny nie polegają na tym, że się masowo morduje niemowlęta i nawet zgwałcone kobiety. Albo: twierdzenie, że homoseksualność to choroba to kłamstwo. I uważam, że ludzie maja prawo kłamać. A społeczeństwo ma prawo się przed tymi kłamstwami bronić, nie dając im platformy do ich rozpowszechniania. Bo inaczej lądujemy w czarnym tyłku, gdzie mniejszości się bije, bo są "chore", banda niedouczonych kretynów sabotujee szczpienia, bo szczepionkowe ludobójstwo... Do tego, zabawne z tą nienawiścią, patrząc na Twój pierwszy post pod moim adresem, będący wyrzygiem nienawiści i pogardy - ten o wiatrach... Ja Ci spokojnie pokazuję, w których miejscach się mylisz. Że kobieta z kobietą mogą mieć dziecko, Augustyn z Hippony nie stanowi autorytetu, gdy przychodzi do weryfikacji teorii ewolucji,, potępienie nie polega na dziękowaniu za urządzenie polowania na ludzi, a przemoc katolików wobec LGBT+ jest dużo bardziej nasilona niż w drugą stronę. Ty z kolei za odpowiedź masz chamskie uwagi o wiatrach, łgarstwa - jak o lewackim terrorze, poważnie, zakaz dehumanizacji i przemocy to terror?- i sofizmaty.
Odpowiedź2021.06.6 20:41
Jesteś w mylnym błędzie jak by powiedział Wałęsa. Sęk w tym, że właśnie na Zachodzie mamy do czynienia z dyskryminacją, a nawet prześladowaniem ludzi za konserwatywne poglądy. ZA WYRAŻANIE POGLĄDÓW, A NIE CZYNY SPOŁECZNIE NIEAKCEPTOWALNE. Przecież dokładnie i w miarę precyzyjnie to opisałem. Na Zachodzie jest lewacki zamordyzm. Czy ty mega tolerancyjna osoba to akceptujesz? A propos przykładów, o które prosisz. We Francji, w Hiszpanii, w Niemczech w Wielkiej Brytanii lewicowi aktywiści regularnie atakują brutalnie marsze obrońców życia oraz różne inne katolickie marsze czy wiece. Ostatnio we Francji pobito uczestników marszu, w którym czczona pamięć 49 męczenników zamordowanych przez komunardów podczas Komuny Paryskiej. Takich przypadków jest setki, może tysiące.
Maria Błaszczyk2021.06.6 21:40
Nie akceptuję. Ale nie wiem nic o setkach czy tysiącach. Podobnie jak chyba nie wiedzą o tym ci Francuzi, bo czytam wypowiedzi tych ludzi z zaatakowanej demonstracji: "Wydawało się, jakbyśmy cofnęli się o 150 lat, to było surrealistyczne". Więc oni chyba nic nie wiedza o tej regularności, skoro wydawało im się, że takie rzeczy nie zdarzają się od 150 lat. Ale oczywiście, mam nadzieję, że tych świrów wyłapią i pozamykają... Kurczę, to był pierwszy artykuł, który mi się wyświetlił, jak to zaczęłam googlować, czy Ty koniecznie musisz się aż tak podkładać i dawać przykłady tak jasno obalające Twoje własne tezy??? https://www.lefigaro.fr/paris-une-procession-en-memoire-des-martyrs-catholiques-de-la-commune-attaquee-par-des-antifas-20210530
Odpowiedź2021.06.6 17:53
Kobieto jesteś w stanie zrozumieć proste zdanie? Jesteś w stanie rozróżniać pojęcia? Jeśli nie, to nie widzę sensu dalszej rozmowy. Każdy twój wpis posiada błędy logiczne, dowodzi, że nie potrafisz zrozumieć prostej treści. Piszesz o zwalczaniu zarazy i według ciebie to zwalczanie ludzi. Tysiące razy w telewizji i innych mediach wyjaśniane było stanowisko kościoła, ale do ciebie to nie dociera. Ludzie LGBT nie są zarazą tylko są zarazą dotknięci. Podobnie jak osoby dotknięte coronavirusem. Zwalczając tego wirusa nie zwalczamy przecież tych ludzi. Jednak osoby takie jak ty nie dopuszczają myśli, że można mieć odmienne zdanie w kwestii homoseksualizmu. Kościół od dziesiątek lat oferuje pomoc homoseksualistom i tysiące osób z tej pomocy skorzystało, Jak więc możesz pisać takie brednie, że nikt się zarazą nie opiekuje, nie czyta jej książek. A coronavirusem ktoś się opiekuje? Dyskusja z tobą jest ekstremalnie męcząca, bo ty nie rozróżniasz podstawowych pojęć, nie stosujesz podstawowych zasad logiki, twoje wpisy to po prostu bełkot? Zarazie rzeczywiście trudno czytać książki, ale osobie dotkniętej zarazą już tak. Na tym kończę dyskusję z tobą, bo nie widzę sensu odpowiadać na bełkot.
Maria Błaszczyk2021.06.6 21:27
Mężczyzno, jesteś w stanie zrozumieć proste zdanie? Weźmy takie: "Jeśli mówimy, że LGBT jest ideologią będącą rodzajem umysłowej zarazy, to tym samym stwierdzamy, że jest czymś, co nas atakuje oraz nam zagraża i przed czym trzeba ratować siebie, a także innych". No więc teraz zastanówmy się, co oznacza LGBT. LGBT oznacza "lesbijki, geje, osoby biseksualne oraz trans". Osoby nie mogą być ideologią. Osoby nie mogą być zarazą. Bo nie są zakaźne. Jeśli nazywamy je w ten sposób - czy np. karaluchami, jak w rzeczonym przykładzie z Rwandy - to wzywamy do przemocy wobec nich. Tak samo naziści nie zwalczali Żydów, tylko "żydostwo". Nie zwalczali pana sąsiada, tylko homoseksualną zarazę. Itd. Udawanie, że się urodziłeś wczoraj i że nie wiesz, o co chodzi o do czego taka dehumanizacja prowadzi, jest niepoważne. A co do wyjaśniania stanowiska Kościoła... Widzisz, ta instytucja nie słynie z prawdomówności. Przykład z wojną w Rwandzie. PRzykład z dziećmi, które lgną i wciągają człowieka w grzech. Przykład - tu przyznaję, że sama naiwnie uwierzyłam, ten prymas Polak wydał mi się wtedy szczery - z konferencji po pierwszym filmie Sekielskich, gdy opowiadał on, że zrobi "wszystko co w jego mocy, aby pomóc osobom pokrzywdzonym". Ja rozumiem rżnięcie głupa i udawanie, że się nie zna tego triku z wymyślaniem ludziom od "zarazy" nie zna, ale bez przesady. Bądźmy dorośli. Aha, i dokładnie taką samą prawdą jest twierdzenie, że Kościół oferuje pomoc. Kościół kłamie, że oferuje pomoc. Gdy Kościół bredzi ustami tego czy innego katechety o leczeniu "homoseksualizmu elektrowstrząsami", to się co najwyżej kompromituje. Bo jak niby elektrowstrząsy miałyby wpływać na stałą - czy nawet względnie stałą - preferencję? https://oko.press/siarka-broni-ksiedza-ktory-chce-leczyc-homoseksualizm-elektrowstrzasami/
Odpowiedź2021.06.6 22:06
Przyjmij w końcu do wiadomości, że z chrześcijańskiego punktu widzenia osoby LGBT nie są zarazą, bo stworzył je jak wszystkich innych Pan Bóg. Przyjmij to do wiadomości, bo inaczej dyskusja jest bez sensu. Przypisujesz coś katolikom, a potem to krytykujesz. Niezależnie czy się z tym zgadzasz czy nie my katolicy uważamy, że istnieją zarówno osoby LGBT, jak i ideologia LGBT. Zarazą według katolików jest ideologia LGBT. Takie są fakty. Więc albo będziemy dyskutować na gruncie faktów, albo na gruncie twoich konfabulacji. To, że niektórzy (np. kibole) zachowują się agresywnie wobec osób LGBT, nie jest powodem do zmiany stanowiska. Terroryści z Antify brutalnie atakują chrześcijan i jakoś nie zauważyłem, aby lewacy masowo zmieniali swoje lewackie poglądy.
Maria Błaszczyk2021.06.6 23:17
A może Ty przyjmij do wiadomości, że ten Kościół, ze swoim wiecznym nauczaniem, mordował homoseksualistów przez wiele stuleci. Obecnie nie ma tej możliwości i próbuje to załatwić cudzymi rękami. Udawanie, że ta korporacja nie zajmowała się zwalczaniem tych ludzi przynajmniej przez kilkanaście stuleci, czyli większość swojego istnienia, jest tak głupie, że ręce opadają. Ja wiem, że z czasem odrobinę udało się ograniczyć jej zapędy, ale naprawdę nie dlatego, że stworzył ich - lub nie - jakikolwiek bóg, tylko dzięki oświeceniowej refleksji, która zmniejszyła jej możliwości. A tu, na deserek, funkcjonariusz tej firmy, wyrażający ubolewanie nad tymi oświeceniowo-lewackimi wynalazkami, uniemożliwiającymi to zbożne dzieło https://www.youtube.com/watch?v=jBr5n0W4h1A A już uwaga o antifie jest absurdalna. Słyszałeś by jakiś lewak żałował, że nie wolno mordować katolików bezkarnie? By Sławomir Sierakowski nazywał Was zarazą? By Joanna Erbel trwierdziła, że należy Was leczyć elektrowstrząsami? Albo żeby Jean-Luc Mélenchon podziękował antifie za ten napad na katolików? I nie mieszaj do tego katolicyzmu w ogóle, bo to nie wina papieża ani setek milionów porządnych ludzi, którzy żadnych pierdół o ideologii LGBT nie opowiadają. To, że sobie ubzdurałeś, że istnieje jakaś ideologia - bo wiesz, jakby istniała, to by udało się znaleźć jakieś pisma czy inne przekazy, a jedyne co istnieje ponad wszelką wątpliwość, to twierdzenie, że LGBT+ są ludźmi jak inni, któremu polski kościół dospołu z kremlowskimi lobbystami zaprzecza - to nie jest dla mnie powód, by tolerować przemoc wobec tych ludzi. To nie moja wina, że widzisz rzeczy, których nie ma i nie możesz ode mnie oczekiwać, że Twoje urojenia stanowiły dla mnie usprawiedliwienie dla sianej przez Ciebie nienawiści.
Odpowiedź2021.06.5 23:05
Czy ja coś wspominałem o Augustynie jako biologu? Odniosłem się do absurdalnego twierdzenia, że ewolucja oznacza brak celowości. Właśnie św. Augustyn dowodzi, że tak wcale nie jest. Pisze to z puntu widzenia teologa, a nie biologa. Powołałem się na Augustyna, ponieważ wielu współczesnych ludzi uważa, ze ewolucja jest nie do pogodzenia z wiarą w Boga Stwórcę. Tymczasem już w V-tym wieku sądzono inaczej.
Maria Błaszczyk2021.06.5 23:30
No ale w jaki sposób apologeta chrześcijański może oceniać słuszność kluczowej dla biologii teorii, nie będą biologiem? Ta teoria powstała w sposób dla teorii naukowych właściwy, tzn. zebrano ogromną liczbę faktów, częściowo obserwacyjnie, częściowo eksperymentalnie, ustalono powiązania między nimi, sformułowano predykcje, zweryfikowano je, zreplikowano miliony ustaleń, a następnie sformułowano teorię, która wyjaśnia w sposób zaskakująco dobry kolejne fakty. I teraz na jej temat ma się wypowiadać gość, który nie rozumiał zupełnie kluczowych dla niej pojęć. Jak gen. specjacja, filogenetyka itd. Niby w jaki sposób nie znając faktów, wręcz przeciwnie, mając multum fałszywych informacji, mógłby cokolwiek mieć do powiedzenia na ten temat? Naprawdę, ludzie nie przestają mnie zdumiewać, choć oczywiście świadoma jestem tego, że istnieją ludzie, dla których apologeci tej czy innej religii - czy pani Edyta Górniak, właściwie to żadna różnica - stanowią autorytety w kwestii nauki... Teologia - ani uprzedzenia pani piosenkarki - nie nadaje się do oceny nauki. Zresztą, bogów są tysiące i w wielu sprawach się nie zgadzają nawet między sobą. W efekcie to jest jak rozmowa pani Górniak, co nie wierzy w epidemię z panem prezydentem Trumpem, co twierdzi, że Chiny celowo szczególnie mocno uderzyły w USA za pomocą tejże epidemii. Nie tak weryfikuje się teorie naukowe.
Odpowiedź Marii Błaszczyk2021.06.6 10:00
Ogarnij się! Cały twój wywód nie dotyczy mojego wpisu. Ja się tylko odniosłem do stwierdzenia, że ewolucja oznacza brak celowości. Dyskusja z tobą przypomina mi rozmowę dwóch Żydów ze skeczu Tyma. Gdy jeden posłużył się powiedzeniem "Tu jest pies pogrzebany", drugi uczepił się słowa "pies". Ty zachowujesz się podobnie, uczepiłaś się Augustyna tak jak by to stanowiło istotę mojej wypowiedzi. A chodziło mi po prostu o to, że ewolucja nie oznacza braku celowości i mnóstwo współczesnych naukowców tak twierdzi.
Maria Błaszczyk2021.06.6 14:33
Ale jakich naukowców? Tak konkretnie, z imienia i nazwiska. I zaznaczmy tu, że teologia NIE jest nauką. Czyli teologowie to NIE naukowcy. I jaki wobec tego jest cel ewolucji? No i do tego, po co znowu chamstwo? Użyłeś najpierw chwytu erystycznego ad verecundiam, do tego w kompletnie durny sposób, co nie jest moją winą. Gdy go obaliłam, brniesz dalej w chamstwo, twierdząc, że ja się "uczepiłąm". Jak się używa jakiegoś argumentu, nawet fałszywego, to liczyć się trzeba z tym, że ktoś na niego odpowie. I nadal: Augustyn wiedzieć nie mógł. Pojęcia nie miał, że w ogóle ewolucja istnieje, a tym bardziej nie mógł wiedzieć, że aby zaistniała zmiana przystosowawcza, to musi zajść miliony zmian i zdarzeń, które nie dadzą żadnego efektu dla procesu ewolucji.
Odpowiedź2021.06.6 18:20
Ja się z niczego nie wycofuję. Św. Augustyn pisał o ewolucji, choć oczywiście nie w darwinowskim znaczeniu. Augustyn uważał, że Pan Bóg nie koniecznie musiał wszystko stworzyć w ostatecznej formie, ale mógł uruchomić procesy, które doprowadziły do tego, że świat wygląda tak jak wygląda. Co do celowości to po pierwsze przypomnij sobie początek naszej dyskusji. Ja po prostu zwróciłem uwagę, że każda część ciała posiada określony cel. Ty w odpowiedzi nadałaś temu znaczenie bardziej ogólne pisząc o ewolucji i celowości. Co do nazwisk naukowców, o które prosisz, to powiem, że konkretów nie znam, bo się tym specjalnie nie interesuję. Wiem natomiast, że ks. Michał Heller, który sam jest wybitnym, filozofem przyrody, astrofizykiem, kosmologiem w swoich książkach powołuje się na wielu innych. Ośrodek naukowy w Krakowie, który prowadzi, wydaje mnóstwo fachowej literatury. Zajrzyj na ich stronę internetową. Tam znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie. https://www.copernicuscenter.edu.pl/
Maria Błaszczyk2021.06.6 20:36
No i teoria ewolucji obaliła jego poglądy, bo wykazała jasno, że jest pozbawiona celowości. Nie Augustyn obala teorię ewolucji. Augustyn się mylił, o czym świadczą fakty. Podobnie jak mylili się ci, co palili Bruna na stosie, bo fakty są takie, że ówczesna kosmologia okazała się fałszywa. Gdy fakty stoją w opozycji do czyichś wyobrażeń, należy jednak zmienić wyobrażenia, a nie obrażać się na fakty. Do tego mieszanie do tego jakiegoś boga.... Póki co nikt nie wykazał istnienia bogów, a wykazano istnienie genów, dziedziczności, doboru naturalnego, dostosowania itd. 1:0 dla teorii ewolucji zatem. Do tego uwielbiam, gdy na pytanie o naukowców dostaje się odpowiedź z teologiem i filozofem... I do tego księdzem. Do tego chyba nie do końca rozumiesz, jak tworzy się naukę. A więc nie tak, że ktoś, nawet najwybitniejszy, postawił jakąś hipotezę. Tę hipotezę trzeba by jeszcze zoperacjonalizować, udowodnić, dowody zreplikować, połączyć to z innymi faktami. By uznać to za obowiązujący stan wiedzy, musiałby powstać konsensus naukowy. A Ty dajesz jednego faceta i jeden ośrodek, którzy sobie owszem, prowadzą fajną działalność - i nic więcej.
Odpowiedź2021.06.6 20:50
No to do istoty naszej dyskusji. Nogi, wątroba, paznokcie, plemniki zostały stworzone przez naturę w określonym celu, czy też nie? PS. Ja nie odsyłam do jednego faceta, tylko do autora kilkudziesięciu książek, w których powołuje się na setki naukowców. Chciałaś przykłady naukowców, to podałem ci źródło, gdzie znajdziesz konkretne nazwiska.
Maria Błaszczyk2021.06.6 21:49
Nie. No właśnie nie. Powstawały stopniowo, w efekcie przypadkowych zmian genetycznych, wzmacnianych - przy odrobinie szczęścia - kompletnie bezcelowymi mechanizmami ewolucji. Czyli dzięki temu, że zwiększały dostosowanie, łatwiej się przekazywały pokoleniom potomnym. Tu nie ma celu. Jest zwiększona skuteczność utrzymywania się genów w środowisku.
Odpowiedź2021.06.6 22:44
Czyli oczy nie zostały stworzone przez naturę, aby organizm, który je posiada widział, czyli w CELU widzenia, tylko zachodzi tu zwiększona skuteczność utrzymania się genów? Czy dobrze cię zrozumiałem?
Maria Błaszczyk2021.06.6 23:38
Nie mnie, to nie ja wymyśliłam, bez przesady. Ale tak. Dlatego istnieją oczy.
Maria Błaszczyk2021.06.6 21:56
Aha, a facet jest TEOLOGIEM i FILOZOFEM. Wygląda na to, że rzeczywiście świetnie wykształconym, ale on zajmuje się teologią i filozofią. Nie nauką. To tak, jak katoliccy etycy używają faktu, że po połączeniu gamet zaczyna się życie osobnicze. mnkiektórzy nawet wiedzą, że nie ma "momentu poczęcia", rozumieją przebieg tego procesu itd. To jest fakt - ale wyciąganie z tego refleksji etycznej już nie jest domeną nauki, tylko spekulacjami. Tak samo ten człowiek zajmuje się formułowaniem tez filozoficzno-teistycznych na podstawie nauki - ale to nie czyni ich nauką. Na szczęście on to rozumie. Ty niestety nie.
Anonim2021.06.6 22:35
A co z nogami i plemnikami? Odpowiesz w końcu? P.S. Facet jak go nazywasz jest nie tylko teologiem i filozofem, ale również astrofizykiem, ale to ci jakoś umknęło. Ponadto powołuje się w swoich książkach na wielu naukowców. A tak na marginesie, nie podzielam twojego pozytywistycznego podejścia do nauki. Wiedza o świecie oparta tylko na naukach pozytywnych przejawia się tzw. redukcjonizmem poznawczym, jest niepełna i nie dociera do istoty rzeczy. Przykładowo biolog może z biologicznego punktu widzenia bardzo precyzyjnie wypowiadać się na temat różnych przejawów życia, ale nigdy nie dotrze do istoty życia, czym życie w swojej najgłębszej istocie jest. To może zrobić tylko filozof, a jeszcze bardziej teolog.
Maria Błaszczyk2021.06.6 23:54
Z notki w wikipedii nie wynika, by był astrofizykiem. Bycie "wolnym słuchaczem Wydziału Fizyki UJ" nie czyni z człowieka astrofizykiem. Choć, przyznaję, wykształcenie tego pana i rozpiętość jego zainteresowań budzi mój podziw. Jestem pod wrażeniem. Zupełnie szczerze to piszę. Aha, i żeby była jasność - o ile teologia nie mieści się w zakresie poważanych przeze mnie zjawiski, to filozofię nauki czy refleksję filozoficzną nad ustaleniami nauki wydaje mi się wartościowym obszarem refleksji. Ale nawet gdyby prof. Haller był astrofizykiem, to wciąż - nie miałby kompetencji akurat do obalania teorii ewolucji. Więc to nazwisko nic nam tu nie wnosi. Podobnie jak żadne inne z tego Centrum Kopernika - tam nikt nie jest specjalistą od biologii. Jedyną osobą zajmującą się - wg notek - biologią ewolucyjną, jest pan Łukasz Kwiatek. Ale nie jako naukowiec, tylko dziennikarz - ma drugi fakultet, ale jest to filozofia.
Maria Błaszczyk2021.06.7 0:03
Aha, przepraszam, wykasował mi się początek. Chociaż wydaje mi się, że już na to 10 razy odpowiedziałam. Nie, nie zostały wymyślone w jakimś celu. Tak jak gałąź nie została wymyślona po to, żeby mój pies nią się bawił. Nikt nie wymyślił nóg. Ani plemników. Ani gałęzi. A wiedza oparta na naukach pozytywnych dała nam medycynę, informatykę i pozwoliła posadzić sondę na komecie. Podczas gdy teologia dała nam miliony trupów, nienawiść i w znacznej wierze sprzeciw wobec osiągnięć nauki pozytywnej. Każdy może wybrać, co mu bardziej imponuje, rozumienie zjawiska homoseksualności czy mordowanie homoseksualistów. Wiedzę o grawitacji czy mordowanie za latanie na miotłach. Wiedzę o tym, że nie istnieją rasy w ramach naszego gatunku, a masowy nieoznaczony grób dzikusów Pierwszych Narodów przy katolickiej szkole.
Odpowiedź2021.06.6 10:35
Oczywiście ten skecz, o którym napisałem nie jest Tyma, ale Konrada Toma. Stanisław Tym jest autorem innego świetnego skeczu "Ucz się Jasiu".
leszczyna2021.06.5 20:54
Cała ideologia LGBT nadaje na innych falach i zachowuje celowość swych działań wyrażając je hasłem "On detuira votre societe" - Zniszczy się wasze społeczeństwo, niesionym na paradzie homoseksualistów w Paryżu w 2018r. Odrywając płodność od małżeństwa, a nawet osobowej identyfikacji rodziców, rozbija się rodową strukturę społeczeństwa i robi z ludzi stado osobników dowolnego pochodzenia. Tu jest nie tyle działanie wbrew naturze, co dążenie do przerabiania samej natury. Dlatego wszelka świadomość społeczna odwołująca do pojęcia prawa naturalnego, z religią na czele, jest zawadą dla LGBT. Kolejny wróg to język i wyrażany w nim system pojęć - każda rewolucja wprowadza własną nowomowę i cenzuruje obalany status quo.
Maria Błaszczyk2021.06.5 21:41
A miałaś nie czytać moich komentarzy ;)A tymczasem - struktura rodowa nigdy nie istniała jako model wyłączny, zawsze było mnóstwo wyjątków. A co do społeczeństwa - serio, tak Ci się podoba życie w społeczeństwach, gdzie zdecydowana mniejszość dysponuje zdecydowaną większością zasobów, opartych na przemocy, obskurantyzmie i zakłamaniu? No cóż, niektórzy sądzą, że możliwe są lepsze rozwiązania. Bardziej inkluzywne, bardziej sprawiedliwe, w których rozwiązania będzie się dobierać do stanu faktycznego, a nie udawać, że stan faktyczny pasuje do rozwiązań. Kilka przykładów: w Toruniu właśnie umiera, od kilku dni, trzyletnia dziewczynka. Co myślisz o społeczeństwie, które zamiast stawiać na "rodową strukturę społeczeństwa" postawiło by na ochronę najsłabszych i odebrało to dziecko - i pozostałe, bo tam było więcej dzieci - gdy zdało sobie sprawę z przemocy w tym domu? Gdyby te dzieci były stadem dowolnego pochodzenia i umieszczono je w bezpiecznym otoczeniu, to świat byłby lepszym czy gorszym miejscem? Religia? No cóż, przypominam sobie ten skowyt z powodu entego - bo on to robi co roku - odprawionego przez bp. Niemca nabożeństwa na Paradzie Równości. Ciekawa jestem, czy naprawdę chodzi Ci o religie, czy o to, by akurat Twoja religia była górą. A jak wybierzemy sobie, która ma być górą, to się zaraz bierzemy do zamykania ludzi w gettach i oznaczania ich ładnymi żółtymi oznakami. Względnie, wyrzucania ich z wież, palenia na stosach i innych fajnych rozwiązań, by się pozbyć tych, co nam nie pasują do naszej górującej religii. No a co do nowomowy, to akurat racja - te wszystkie "ideologie gender", "tęczowe zarazy", "dzieci nienarodzone"... Rzeczywiście, ta cenzura jest paskudna...
leszczyna2021.06.6 0:05
Napisałam, że będę je omijać, co dla mnie znaczy, że nie będę wchodzić w dalsze dyskusje z Tobą, bo prezentujesz taki stopień wypaczania pojęć, że działa zasada contra negantem principia non est disputandum. Odpisałam nie Tobie i nie na Twój post i nie zaspokoję Twojej ciekawości odnośnie hierarchii religii.
Maria Błaszczyk2021.06.6 0:23
To bardzo elegancko - komentować moje posty w odpowiedziach do kogoś innego, a już myślałam, że Twoje życie stanie się.. jakby to ująć... mniej niekulturalne. A co do hierarchii religii - szkoda. Ciekawa jestem, czy fajniejsze są te, które tworzą getta, bo Żydzi "zaczęli wykazywać się taką bezczelnością, że nie tylko razem z chrześcijanami i blisko ich kościołów bez pokazywania żadnej różnicy stroju mieszkają" - no więc jeszcze należy ładne żółte naszywki im kazać nosić, czy może te, które szparko mordują kobiety, bo przecież "są rozkoszne, gdy się na nie patrzy, wstrętne, gdy się ich dotyka i zgubne w czasie stosunku", a może lubisz szczególnie te, co trupy wykończonych przez siebie dzieci lubią wrzucić do szamba? Czy preferujesz zakopywanie gdzieś za ogrodzeniem? A nie, pozajączkowało mi się, to wszystko była akurat jedna i ta sama religia... I, dla zmylenia przeciwnika, żadna z nich to nie była ta bp. Niemca. Co skadinąd nie dziwi, w końcu ta religia też w ramach "niewypaczania pojęć" takich jak "miłość bliźniego", "nieosądzania, by nie być sądzonym" itd. bardzo lubiła gejów palić na stosie.
Maria Błaszczyk2021.06.5 20:47
Aha, i jeszcze, bo podałam najbardziej oczywiste rozwiązania, jak utworzyć zarodek bez wykorzystania dwóch różnych gamet, ale w sumie to tej dyskusji pasuje lepiej ten z partenogenetycznie powstałą myszą Kaguya, pokazuje, że osoby TEJ samej płci mogą mieć WSPÓLNE dziecko. W przypadku mężczyzn oczywiście sprawa byłaby bardziej skomplikowana, ale ale umiemy już przekształcać komórki skóry w oocyty. Zapładniamy plemnikiem, i voila. Chociaż w tym wypadku pojawia się pewien problem techniczny z samą ciążą. https://pl.wikipedia.org/wiki/Mysz_Kaguya https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27750280/
katolicka deratyzacja Polski2021.07.3 11:30
Blaszczyk to holederski nazizm,ktory zamordowal pol miliona obywateli polskich. To antykatolicka wybranego narodu zydoprotestanckiego Holandii,i panowania nad swiatem.
Cool2021.06.15 17:35
Rodzenie lub adopcja dzieci z góry skazanych na wychowanie w zwiazku jednopłciowym ... to czysty egoizm i świadome ograniczanie prawa dziecka, do życia w normalnej rodzinie!
Ksiądz Grizzly2021.06.5 0:36
Wszyscy ideologizowani myślą ze LGTB-andQ zrobi drogę do nowej komuny. Nie w Polsce!
Marek2021.06.4 21:48
Zaraz tam w katolików. Tylko w tych ciemnych.
Krakus2021.06.4 19:59
Przez takich jak Lisicki jesteśmy we wczesnym średniowieczu
Mejer2021.06.4 16:24
Przywództwo globalne usa upada na naszych oczach.
Na czoło2021.06.4 16:43
wychodzą Chiny. To dla katolików jeszcze gorzej.
Piotr2021.06.4 15:10
Od lat się zastanawiam. Co wy macie z tymi tęczami ? To jakaś odmiana zbiorowego daltonizmu ? Czy może to jakieś ukryte marzenia ? Fetysz ? Tak, czy siak, zalecam udać się do księdza dobrodzieja. Nie dość, że to chłop w sukience, to jeszcze może problem rozwiązać, dogłębnie.
Kiedy zdycha gej2021.06.4 14:40
jedną szmatę mniej. :)
kat2021.06.4 12:15
Skąd tak wielu rosyjskich trolli na polskich portalach dyskusyjnych? Kościół katolicki i wiara w Boga stoją na straży prawa naturalnego, właściwych relacji międzyludzkich oraz suwerenności Polski. Patriotyzm dla polskiego katolika jest cnotą. Nie przypadkiem jednym z głównych doradców Putina jest Aleksander Dugin, politolog, filozof, radykalny wróg katolicyzmu. To właśnie z jego inicjatywy polskie media opanowane zostały przez rosyjskich trolli. Realizują oni rosyjską politykę dezintegracji katolicyzmu w Polsce. Dugin pisze: „Trzeba rozkładać katolicyzm od środka, wzmacniać polską masonerię, popierać rozkładowe ruchy świeckie, promować chrześcijaństwo heterodoksyjne i antypapieskie. Katolicyzm nie może być wchłonięty przez naszą tradycję, chyba że zostanie głęboko przeorientowany w kierunku nacjonalistycznym i antypapieskim”. Dalej zaleca, jak postępować z przedstawicielami kościoła: „Wciągajcie ich do hańbiących występków, potem zaś odsłaniajcie ich przestępstwa. Nawiązujcie kontakty z najbardziej upadłymi ludźmi. Wprowadzajcie muzykę rozmiękczającą obyczaje, posyłajcie im rozpustnice”. Po to by ujarzmić Polskę socjotechnika rosyjska skoncentrowała się na destrukcji Kościoła. Portal "fronda.pl" jest jedną z płaszczyzn aktywności rosyjskich trolii, a kto i ilu ich jest oraz pod jakimi nickami się ukrywają uważny czytelnik dostrzeże bez trudu.
katolickie bezwstydne bydło2021.06.4 12:17
Nie ma czegoś takiego jak "prawo naturalne". To oksymoron. Faktycznie sporo tu ruskiej agentury, ale na twoją niekorzyść jest to agentura prawacko-nazistowska. Sam portal fronda.pl to ordynarny przykład wspierania rosyjskich wpływów.
*2021.06.4 12:20
uderz w stół ...
Bardzom ciekaw2021.06.4 12:32
Nie prawa naturalnego, to w takim razie co jest? Może jest bezprawie naturalne? A może prawo nienaturalne? A może nie ma w ogóle czegoś takiego jak prawo? Albo czegoś takiego jak natura? A ty podlegasz naturze, czy jesteś poza nią? A może wytwarzasz własne pole grawitacyjne i własną przestrzeń Banacha?
katolickie bezwstydne bydło2021.06.4 12:35
Może być prawo stanowione, różnego rodzaju kodeksy etyczne, prawa człowieka itd, natomiast tzw. "prawo naturalne" to pusty worek, do którego chore z nienawiści katolickie łby wrzucają sobie wszystkie ideologiczne widzimisia. To nic innego jak próba wzięcia nauki za mordę i zwalczania innych poglądów.
Hm2021.06.4 12:59
Tylko stanowione? A przed istnieniem ludzi, którzy stanowią to prawo, o którym piszesz, nie istniały żadne prawa natury? To jak w ogóle działała natura? Są zarówno prawa stanowione, jak i prawa, które nas poprzedzają, które należy odkryć w naturze i je respektować.
Art2021.06.4 13:42
Kolego, Ty odjechales juz bardzo daleko. Lepiej postaraj sie zachowac kontakt z rzeczywistoscia. Nie ma prawa naturalnego. To wynalazek dla ignorantow, zeby moc nimi sterowac. Prawo stanowi czlowiek - krol, parlament, samorzad, inne zgormadzenia ludzi. Jesli wierzysz w Boga to dla Ciebie dodatkowe prawo przygotuja Twoi kaplani. Wiewiorka raczej nie bedzie mi urzadzac zycia :-)
Art emida2021.06.4 14:03
Aleś się zaciął jak zdarta płyta. Nic poza bełkotem ala M. Foucault nie potrafisz napisać? Wysil swoje zwoje, że tak sobie podsumuje i zrymuje.
PRAWO NATURALNE2021.06.4 12:38
Prawo naturalne - Uczestnictwo istot rozumnych w odwiecznym prawie Bożym. Jest ono powszechne, niezmienne i nieodzowne. Człowiek stworzony przez Boga został obdarzony różnymi darami, w tym zwłaszcza możliwością rozumnego poznania i wolnością działania. Ta wolność działania przejawia się głównie w możliwości wybierania i podejmowania rozumnych decyzji. Dzięki temu człowiek ma możliwość rozeznania i realizacji tego, czego Bóg oczekuje od niego – jako świadomego i wolnego sprawcy swych czynów. To rozeznanie myśli Bożej i Bożych planów odnośnie siebie wiąże się z ryzykiem błędu, zarówno w rozeznawaniu, jak i podejmowaniu decyzji. Pomocą dla człowieka są drogowskazy w postaci zasad moralnych, czyli zespołu norm moralnych, różnych od obyczajowych i stanowionych. Normy obyczajowe nie są bowiem ściśle obowiązujące, zachowanie zaś stanowionych może być egzekwowane za pomocą środków prawnie przewidzianych i obranych przez kompetentną władzę zwierzchnią.
katolickie bezwstydne bydło2021.06.4 12:41
Ponownie to oksymoron. Nie ma prawa naturalnego, ponieważ bóg/bogowie to kwestia wiary, a nie faktów. Fakty ustalane są drogą weryfikacji naukowej empirii, a nie tego co chory mózg katola sobie ubzdura :)
Anonim2021.06.4 12:08
Ból du.py prawiczków - bezcenny! 😁😂🤣😂😁
Sex randka2021.06.4 10:58
Szukam mężczyzny na namiętne spotkania. Mam 24 lat i zgrabne ciało, moje nagie zdjęcia i kontakt na stronie: Www.bzykanki.pl __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ Wyszukaj mnie po niku: Andzia-isex napisz do mnie lub zadzwoń o każdej porze, odpisuje zazwyczaj do 5 minut, czekam.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.4 10:55
Katole się pieklą, bo nie są pępkiem świata, a ich ideologia nie interesuje większości ludzi :)
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.4 11:05
Mnie tez nie interesuje, bo mnie - gejowską prostytutkę interesują tylko dwunastnice i cwelenie.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.4 11:06
To, że mogą skretyniałą podróbkę tylko to interesuje to już wszyscy dobrze wiedzą :)
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.4 11:06
*moją
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.4 11:06
My, cioty liżemy sobie rowa. Fajna zabawa. A wy nie miejcie czelności nie nazywać tych zabawa miłością.
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.4 11:08
aha no tak bo miłość jest dopiero wtedy kiedy podróbka liże rowa swojej starej :D
Zasługujesz tylko na śmierć2021.06.4 11:09
Rosyjscy nacjonaliści wiedzą, co robić z gejuchami.
W Czeczeni też fajny klimat2021.06.4 11:11
Gejowskie ścierwo jest tam linczowane na śmierć i dobrze. Żaden pedocweluch nie pomyśli, żeby manifestować obrzydliwe homoseksualne zboczenie na ulicy.
jared2021.06.4 11:14
Niestety, twoje mokre sny się nie spełnią, naziolu!
🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄2021.06.4 11:19
zasługujesz na uznanie, bo przyczyniasz się do szybszego pogonienia katoskvrwieli :)
katolickie bezwstydne bydło2021.06.4 12:15
Też się tak brandzlujesz kiedy dzihadyści katolom łby ucinają?
Nie, ale2021.06.4 12:23
ostatnio w Niemczech muslim zanożował ciotę i dobrze zrobił.
katolickie bezwstydne bydło2021.06.4 12:25
tzn, że jesteś z nimi na równym poziomie zdegenerowania i należy się cieszyć z mordów na katolach
Józef2021.06.4 10:38
Jakoś nie słyszałem aby Papież protestował. Nikt tak nie pluje w twarz katolikom jak polscy biskupi.
pytajnik2021.06.4 11:06
A ci, którzy zaniedbują informowanie o realizacji nauczania polskich biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
A wśród2021.06.4 12:23
krasnoludków, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach "Wyżej", ponad 30% potrafiło zmienić swój wzrost i podjąć grę w NBA.
antoni.s2021.06.4 10:37
Lisicki to jeszcze dziennikarz czy już tylko rzecznik i lobbysta watykańskiego okupanta?.
jared2021.06.4 10:49
Żałosny typ.
jared2021.06.4 10:32
Hej, Lisicki, ulżyło ci łysy troglodyto? Czyżbyś odczuwał natrętną potrzebę dowartościowywania się kosztem niepodzielajacych twoich poglądów? Jesteś wichrzycielem i prowokatorem, takimi akcjami wywołujesz niepokoje i destabilizujesz społeczeństwo. Na to chyba jest paragraf. A jakbyś zareagował na wywieszenie flagi państwa ChRL? To przecież kraj komunistyczny, którego system jest wrogi kościołowi katolickiemu, rozumiem, że ona też cie obraża i też żądałbyś jej zdjęcia? A flaga Turcji? Toż to półksiężyc - symbol islamu, religii wrogiej chrześcijaństwu, mającej wiele na sumieniu wobec chrześcijan. Ją też byś chciał usunąć? Aż taki odważny nie jesteś, załgany hipokryto i pozerze, dlatego spuść powietrze kołtunie i inkwizytorze:).
Sprzedam opla2021.06.4 10:24
Sprzedam opla aquillę. Autokomis Roman Pornola. Radomsko, ul. Wiejska
Prawda2021.06.4 10:15
Lisicki to taki przykład tępego katola.
Waarnemer2021.06.4 9:41
Miesiąc dumy z bycia rozpustnym sodomitą? Gratuluję. To po pworwadzeniu miesiąca dumy dla chwalących się życiem w grzechu nieczystości, wprowadźmy może teraz miesiąc dumy dla chwalących się popełnianiem innych grzechów - miesiąc dumy dla złodziei (przepraszam: niebinarnych własnościowo), dla morderców (to znaczy członków ruchu Your Lives Don't Matter) oraz dla kłamców i oszustów (czyli "fanów płynności znaczenia słowa"). Ogólnie - mamy 10 przykazań, więc pewnie może być 10 miesięcy dumy z ich łamania?
Miesiąc2021.06.4 10:04
dumy z dojenia owiec i strzyżenia baranów przez pasterzy.
Waarnemer2021.06.4 22:22
No to proszę mi pokazać gdzie nawoływałem do nienawiści i gdzie napisałem że jestem w czymś lepszy ("urojenia wyższościowo-godnościowe"?). Wręcz przeciwnie. Jestem świadomy tego, że jestem grzesznikiem, i w związku z tym jestem daleki od bycia dumnym z tego. Wyraźnie, acz nieco ironicznie zaakcentowałem że łamanie któregokolwiek z 10 przykazań to NIE jest powód do dumy, a raczej wstydu. To pokazanie właściwej perspektywy, i tylko tyle.
jared2021.06.4 11:13
Nie mierz wszystkich swoją miarą, nie jesteś pępkiem świata, takie urojenia wyższościowo-godnościowe się leczy, pozwem o nękanie i wzywanie do nienawiści.
leszczyna2021.06.4 16:11
Ty też nie jesteś pępkiem świata, a o leczeniu to pojęcia nie masz - to, co wypisujesz, to zastraszenie, nie "leczenie". Poglądów nie można wyleczyć, można je porzucić czy do nich przekonać. Jak na razie, Twoje wpisy to piąta kolumna dla lgbt.
Maria Błaszczyk2021.06.4 17:16
Czyli, gdyby Żyd pozwał faszystę za "strefy wolne od Żydów", to by było "zastraszanie"? Gdyby Goebbelsowi trochę utrudniono bredzenie o " zarazie" - to by było w ogóle nie do przyjęcia, w końcu nie można nikomu "narzucać poglądów", nawet jeśli te jego prowadzą do wysyłania milionów ludzi na tamten świat przez kominy krematoryjne. A gdyby Żyd pozwał faszystkę za twierdzenie, że "Żydzi chcą adoptować dzieci, by je gwałcić" - to by dopiero było, co? Jeśli ktoś wytacza proces o bicie prentami zawiniętymi w gazety albo - o połamanie kości na pokojowym marszu, to biedni faszyści trzęsą portkami, jak można ich tak zastraszać, łamanie prętami i kopniakami kości prawem Prawdziwych Polaków-Katolików, jeszcze się gej czy inny Żyd powinien cieszyć, że w krtań nie trafił, w końcu od obojczyka do krtani nie jest tak daleko, a takie kopanie to nie jest robota chirurgiczna, można nie trafić. Podobnie, gdyby na pokojową demonstrację faszyści przynoszą ładunki wybuchowe, zdolne, wg specjalistów "zabić lub zranić wiele osób", to nie powinniśmy ich zamykać, każdy ma prawo do swoich pogladów. Tylko że nie. Nienawiść to nie jest pogląd. Tym bardziej przemoc to nie jest pogląd. Przemoc to przestępstwo. I pewnie można to przestępstwo porzucić, przynajmniej w niektórych wypadkach. Myślę, że główna droga to edukacja, ale doraźnie, by chronić niewinnych ludzi, również za pomocą kodeksu karnego. Wiesz, to tak jak z morderstwami. Zasadniczo lepiej tak wychowywać ludzi, by nie chcieli mordować, ale jeśli już ktoś jest zdeterminowany zabijać - dla przykładu nieheteronormatywne dzieciaki albo uchodźców - to może powinniśmy go zamknąć, by mu to utrudnić. Z kolei w przypadku podżegaczy - takich, którzy nazywają ludzi "zarazą" dla przykładu - musimy im to podżeganie utrudnić, by jednak sobie jakichś bohaterskich epidemiologów zwalczających zarazę bombami i kopniakami, a także bejsbolami, prętami itp nie hodowali.
Maria Błaszczyk2021.06.4 17:19
Ups, przepadło. Teraz to chyba już na zawsze straciłam prawo do wypowiadania się na jakikolwiek temat. "Prętami", oczywiście.
leszczyna2021.06.4 18:03
Powtarzasz swoją demagogię i jest to nudne. Nie robi wrażenia i za długie. A prawa natury nie zmienisz i choćbyś wsadziła do więzienia rzesze ludzi odrzucających żądania lgbt-owców, nie zmienisz faktu, że otwór gębowy i otwór odbytowy nie narządy płciowe. Po prostu.
Maria Błaszczyk2021.06.4 20:46
O, proszę, jak Cię nudzi, to nie czytaj. Ja się zawsze podpisuję, imieniem i nazwiskiem, chyba jako jedyna tutaj, więc bez trudu moje posty odróżnisz. Nikt Cię nie zmusza do czytania, a jak nie przeczytasz, to może nie będziesz się czuła zobowiązana do.chamstwa. Sytuacja win-win. Ale zachwyciłaś mnie tym razem. Twierdzenie, że skoro otwór gębowy i odbytowy to nie narządy płciowe, to nie jest wcale demagogia. Zupełnie. Bo do seksu to używa się akurat tylko narządów płciowych i żadnych innych. I dlatego u wielu gatunków, szczególnie z nami bliżej spokrewnionych, rozpowszechniony jest seks analny i oralny. Dla przykładu - najbliżej spokrewnieni jesteśmy z bonobo, a one w ponad 80% uprawiają seks inny niż genitalno-genitalny. Zapewne wbrew naturze i należy je uznać za zarazę i wysadzić z tego powodu bombami... Podobnie jak osoby - czy zwierzęta - całujące się, głaszczące albo nawet patrzące na siebie w pewien określony sposób. W końcu ręce czy inne oczy to nie "narządy płciowe"... Poważnie, sprowadzając seks do "narządów płciowych", zarzucasz mnie demagogię??? I to jeszcze zupełnie pomijając fakt, że większość ludzi uprawia seks z zaangażowaniem całego mnóstwa różnych narządów, a jakoś do nietolerancji wzywasz tylko wobec tych, które to robią z osobami tej samej płci... I jeszcze powtórzmy sobie te żądania lgbt-owców: bezpieczeństwo od przemocy, prawidłowe warunki do rozwoju dla dzieci, możliwość kształtowania życia osobistego. rodzinnego i intymnego zgodnie z własną naturą i preferencjami. No rzeczywiście, to jest powód do atakowania ludzi bezpardonowo.
leszczyna2021.06.4 22:27
Fakt, że otwór gębowy i otwór odbytowy to nie narządy płciowe, to fakt, nie demagogia. Fakt biologiczny. A istnienie płci to też fakt biologiczny. Odbytnica to nie narząd rodny ani kopulacyjny, niezależnie od tego, kto się nim w celu kopulacyjnym posługuje. Do ucha też można komuś czy czemuś, np. lalce, zrelaksować, ale czy ucho to narząd płciowy? Wg Ciebie najwyraźniej tak, a czy już jest w standardach WHO czy to kwestia czasu, kiedy się tam znajdzie? Ja wzywam do nietolerancji? Widzisz, jak wykręciłaś moje posty. Może jeszcze wskażesz, kto czeka na moje wezwania i się ich słucha? Ale posłucham Ciebie i będę omijać Twoje wpisy, bo im dalej w las, tym więcej drzew, a zamiast leśnej polany bezdroża lgbt....
Maria Błaszczyk2021.06.4 23:28
Chochołów stawiania ciąg dalszy. Przecież grzecznie się zgodziłam, że to nie są narządy płciowe. Ta uwaga, że do seksu używa się narzadów płciowych i żadnych innych, to była sarkastyczna. Co jasno wynika z kontekstu, nie ma sensu udawać, ze tego nie zrozumiałaś, chyba nawet pan Alojzy by to pojął. Tyle tylko, że przy najlepszych intencjach seks bez narządów innych niż płciowe jest kompletnie niemożliwy. Chociażby dlatego, że potrzebny Ci do tego jest mózg, przydaje się rdzeń kręgowy, a na ogół jeszcze używa się całkiem sporej liczby innych kawałków ciała. No a jeśli twierdzisz, że się "toleruje" sprowadzając to do legalności, jednocześnie szerząc nienawiść i szczując na tych ludzi - to tak, wzywasz do nietolerancji. Bo legalnosć i tolerancja to nie to samo, i fakt, że pomimo legalności się tych ludzi napada i próbuje mordować - stanowi na to najlepszy dowód. A kto słucha Twoich wezwań - tego nie wiem, ta dokładnie, ale sądząc po liczbie pobić i napaści, a także dzieciaków w klapkach wystawionych za drzwi - głosy takie jak Twoje czy innych Sputników niosą się po społeczeństwie szeroko. Ludzie lubią nienawidzić, a do tego mają tendencję do wierzenia w takie debilizmy, że ręce opadają, od czipów w szczepionkach przez sztuczne mgły po nienaturalność zachowań homoseksualnych...
anon2021.06.4 11:31
jakim cudem dodaje ci sie w glowie wiara we WSZECHMOGACEGO, czyli tez i stworce homoskow, oraz niedawisc do tychze homoskow? Sprawy ideologiczne musza zostac calkowicie usuniete z przestrzeni publicznej i pozostawione ludziom inaczej nigdy spokoju nie bedzie z lewoskretnymi i prawoskretnymi i ta wasza bezsensowna wojenka trwac bedzie dalej. Niech sobie kazdy robi jak tam uwaza byle w obrebie prawa panstwa demokratycznego, sprawy medyczne zostawic lekarzom i naukowcom, sprawy wiary wiernym, a to kto z kim spi nie powinno byc w kwestii zainteresowania osob postronnych. Co mnie interesuje, ze ktos sie lubi homosic? Wisi mi to i powiewa ale moze dlatego, ze jestem 100% hetero, a nie jak wy wolaki katoliby krypciochami hm? Najlepszy ten wasz kumpel z wegier turbo-zwalczac lpgzoo+ co to po rynnie bez gaci z impry dla homoskow wywiewal hehehe.
Katarzyna2021.06.4 9:24
A czy państwo nie ustala warunków przebywania i respektowania porządku od ambasadorów?Czyżby tekturowa kolonia jednak?
ostorze2021.06.4 9:16
Może jeszcze każą nam uklęknąć na jedno kolano. „Eksport” niekonwencjonalnych wartości. My nie potrzebujemy cudzego smrodu.
Sex randka2021.06.4 9:02
Szukam mężczyzny na namiętne spotkania. Mam 24 lat i zgrabne ciało, moje nagie zdjęcia i kontakt na stronie: Www.bzykanki.pl __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ Wyszukaj mnie po niku: Andzia-isex napisz do mnie lub zadzwoń o każdej porze, odpisuje zazwyczaj do 5 minut, czekam.
słtys2021.06.4 8:50
Jaka amerykanska ? Tam juz rzadza gudłaje
Czarno to widzę2021.06.4 8:48
USA - mocarstwo mające wpływ na wiele spraw na świecie jest pod rządami skrajnie zdemoralizowanego lewactwa. Ani rozsądku, ani kultury, rozpasana dzicz. Sami utoną i pociągną za sobą innych.
a co2021.06.4 8:47
nas to obchodzi, niech się Watykan martwi.
Anonim2021.06.4 9:06
nas, tzn. kogo?
Aldona2021.06.4 8:25
Pan Lisicki przesadza . W starym testamencie a więc w opowieściach plemion semickich odnotowano z DUMĄ "Król David tarzał się na łożu wśród dzieci i młodzieńców" poza tym opowieści te zawieraja CAŁE MNÓSTWO LUDOBÓJCZYCH OPISÓW GDZIE DZIELNI ŻYDZI WYMORDOWALI CAŁE NAROD=Y GRABIĄC ICH ZIEMIE I DOBYTEK. Jak się mają takie zbrodnie do jakichś grup osób z zburzonymi osobowościami , które swoje sypialnie przeniosły na ulice. Skoro w niektórych ambasadach sa tacy dewianci seksualni to czym sie przejmujemy. To jest ich budynek i moga robić z nim co chcemy. Proponuję aby pod Ambasadę USA i konsulaty w RP wystawić potężne dmuchane fallusy które będą wypuszczć jety baloników z napisem LBDT skierowanymi w okna tych amerykańskich bydytnków od czasu do czasu można by zaaranżować wytrysk jakiejś galaretki np o smaku bananowym. A co niech se amerykaśkie LGBT posmakuje naszych odchodów.
Jawny2021.06.4 8:20
Dzielą sk***ysny ludzi na zaszczepionych, na religijnych, na lgbt, a głupi lud się kłóci ze sobą i przegrywa walkę z władzą. Jedyne wyjście to tolerować wszystko i wszystkich, niezależnie od poglądów, zjednoczyć się, i wypędzić tych, co odpowiadają za obecną sytuację.
Jawny2021.06.4 8:35
Anonim, weź kompres.
Anonim2021.06.4 9:10
Paradoksalnie też dokonałeś podziału na sk***ysynów i resztę świata. Dla mało inteligentnego lewaka jest to bardzo charakterystyczne.
Jawny2021.06.4 15:02
Prymitywizm potomka Chazarów wyłazi z ciebie żydowski bucu.
Nie pierwszy raz. ta botoksowa potwora2021.06.4 8:19
tez to robiła.
Co ma piernik do wiatrów Marii Błaszczyk2021.06.4 7:30
Droga Mario, środowisko LGBT neguje istnienie Pana Boga jako Stwórcy, w taki sposób, że odrzuca kryterium biologiczne. Wyjaśnij mi łaskawie w jakim celu stworzony przez Pana Boga organizm geja wytwarza miliardy plemników. Albo w jakim celu organizm lesbijki przechodzi cykl miesiączkowy? W jakim celu Pan Bóg obdarzył gejów i lesbijki komórkami rozrodczymi? Po co im one?
W jakim celu2021.06.4 8:17
organizm księdza wytwarza miliardy plemników? Po co mu komórki rozrodcze?
W jakim celu posiadasz mózg2021.06.4 8:27
skoro nie rozumiesz istoty rzeczy?
Anonim2021.06.4 8:45
Nigdy nie słyszałeś o księżach posiadających potomstwo? Ja natomiast nigdy nie słyszałam aby gej z drugim gejem, albo lesbijka z drugą lesbijką zdolni byli do czegoś takiego? Już wiesz w jakim celu organizm księdza wytwarza plemniki?
Ksiądz2021.06.4 9:24
z drugim księdzem mieli potomstwo? Cud!
Polak2021.06.4 9:12
Jak ci się ubzdurało że jakikolwiek bóg miał cokolwiek wspólnego ze stworzeniem któregokolwiek organizmu?
Maria Błaszczyk2021.06.4 15:46
W kategorii na najbardziej absurdalny argument - zdecydowanie wygrywasz. Jestem pod wrażeniem. A po co, wobec tego, plemniki księżom czy Jarosławowi Kaczyńskiemu? A komórki jajowe zakonnicom i innym świętym Kościoła Katolickiego, które, tak się zabawnie składa, że ponadstatystycznie często, nawet będąc mężatkami, odrzucały kryterium biologiczne i zasłynęły nieuprawianiem seksu? A ile z Twoich własnych, osobistych gamet, posłużyło do spłodzenia potomstwa? Tak procentowo? Do tego, kryterium biologiczne to odrzuca ten, kto oczekuje od geja, że będzie się wiązał z kobietą.
Piotr2021.06.4 7:23
No to jeszcze niech powieszą tę szmatę lgbtrtvagd w Mekce i Medynie oraz w Jerozolimie i innych świętych miejscach dla innych religii.
Anonim2021.06.4 5:42
Rządzą nami kretyni ! Ale oni nie mają z tym nic wspólnego.To wina Tusk, Lewaków,cyklistów i kosmitów
Anonim2021.06.4 5:57
I kretynów w czerwonych śmierdzących walonkach !!!!
opty2021.06.4 6:15
.....i z pampersami z POwodu rozluźnienia mięśni odbytu.....
Skrzypek na dachu2021.06.4 4:19
Brawo Pan Lisicki bo LKGBPQZ to zbrodnia .
pytajnik2021.06.4 4:17
Czy pomijanie przez dziennikarzy "katolickich" nauczania biskupów „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ ) nie jest sabotażem?
A wśród2021.06.4 8:21
krasnoludków, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach "Wyżej", ponad 30% potrafiło zmienić swój wzrost i podjąć grę w NBA.
Aldona2021.06.4 8:32
Nawet Krasnoludki miały swoją Marysię co prawda Sierotkę ale zawsze .
pytajnik2021.06.4 11:03
Czy więcej jest wierzących w krasnoludki czy episkopatowi?
Przecież2021.06.4 12:22
to to samo.
Anonim2021.06.4 1:31
Może pora na nie-grata ?
Anonim2021.06.4 0:58
Pederaści LGBT gwałcą niemowlęta.
stefan2021.06.4 2:27
chyba chciałeś napisać "księżą katoliccy"
AAAtomek2021.06.3 23:58
Dla Lisickiego i katoprawaków USA jest już beeee? No cóż, została dla nich tylko Rosja. W sumie mnie to nie dziwi...
Grizzly2021.06.3 23:52
Katolicyzm to coś absolutnie obrzydliwego bez szacunku dla ludzi o innych poglądach, dlatego Wojtyłe powinni pochować zawiniętego w flagę LGBT
Anonim2021.06.4 1:08
twoja matke nalezy zawinac w szmate od podlogi i pochowac na wysypisku smieci
Grizzly2021.06.4 8:23
Won trollu wystrugany z buraka przez POmioty SBeckie ! Won od mojego nicka! Won bydle i ruski trollu!
Maria Błaszczyk2021.06.3 23:44
Pan redaktor utożsamia katolicyzm z queerofobią? No cóż... Dla przykładu, taka wielka katolicka szycha, niejaki papież Franciszek, nie cierpi jakoś szczególnie na tę nieprzyjemną dolegliwość. Całe mnóstwo innych katolików - też nie. Więc może by tak nie ekstrapolować własnych doświadczeń na innych? A do tego, czy "tęczowa flaga jest symbolem ruchu negującego wszystko, co wiąże się z katolicyzmem" - to chyba pan Lisicki cokolwiek odleciał. Po pierwsze, to w ogóle nie są kategorie rozłączne - katolicy bywają osobami nieheteronormatywnymi, osoby nieheteronormatywne bywają katolikami. Po drugie - w jaki sposób ruch walczący o emancypację mniejszości, jaką jest LGBT+, neguje, dla przykładu, istnienie jednego Boga, Ojca Wszechmogącego, Stworzyciela nieba i ziemi, wszystkich rzeczy widzialnych i niewidzialnych. Albo: w jaki sposób neguje to, że Matka Boska została poczęta niepokalanie. Niby co ma piernik do wiatraka?
Anonim2021.06.4 0:36
Franciszek to zwykły heretyk. Nie ma nic wspólnego z katolicyzmem, poza tym, że amerykańska hołota (bandyci masakrujący murzynów jak Afryka długa i szeroka, oraz Muzułmanów, na całym bliskim wschodzie) posadziła go przemocą na stołku Prezesa Watykanu.
Anonim2021.06.4 1:16
Amerykańskie zbrodnicze "elity" masakrują Afrykę i Azję bombami i napalmem. Ludność Europy masakrują tęczowatą Ideologią, co produkuje nawet więcej pochlastów, kalek i dewiantów psychicznych... zniszczenia są równie straszliwe, kraj zbombardowany bombami, fosforem i zubożonym uranem jest równie bezbronny jak kraj zmasakrowany wielokolorowymi szmatami.
pytajnik2021.06.4 4:25
Czy zamiast dyskutować o zestawach barwników tkanin nie lepiej zrealizować nauczanie biskupów „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
A wśród2021.06.4 8:22
krasnoludków, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach "Wyżej", ponad 30% potrafiło zmienić swój wzrost i podjąć grę w NBA.
pytajnik2021.06.4 11:04
Czy więcej jest wierzących w krasnoludki czy episkopatowi?
Flaga2021.06.3 23:18
Czy wiecie, że tęczowa flaga LGBTQI zawierała kiedyś 8 kolorów. Dwa zostały z niej usunięte a ich obecność została utajniona. Symbolizowały odpowiednio pedofilię i zoofilię.
Usunięto2021.06.4 0:06
biały i żółty?
Anonim2021.06.4 0:20
Pudło. Widziałeś w ogóle tę sodomicką flagę? W jaki sposób usunięto żółty jak nadal tam jest?
Przywrócono go2021.06.4 8:20
na żądanie i naciski lawendowej mafii z Watykanu.
Prawda w oczy2021.06.3 23:04
PEDERASTIA to obrzydliwe ZBOCZENIE. Podobnie jak inne "orientacje seksualne LGBT+" - pedofilia, zoofilia, koprofilia
Anonim2021.06.3 22:54
Pisiorów wszyscy robią w ch.ja !!!!! Dyplomatoły !!!!!
Po 11 ...2021.06.3 22:37
To nie amerykańska ambasada splunęła w twarz katolikom, to zrobił ... no ten... jak mu było... już wiem JEZUS.
Anonim2021.06.4 1:10
twojej matce kazdy kto ja dymal spluwal w PiSde
plum2021.06.3 22:27
He, he, he... Niemcy prawie miesiąc temu w "świetle rampy" błogosławili związki sodomickie. Watykan jest za i nie przeciw. Sodoma jest obecnie częścią doktryny "katolickiej". Co prawda kard. Muller coś tam bzdyczył o bluźnierstwie, ale to takie przekomarzania w ramach zasłony dymnej.
Ciekawy2021.06.3 22:14
Watykan powinien wyrzucić amerykańską ambasadę. Katolicy bez problemów sobie bez nich poradzą.
plum2021.06.3 22:32
Watykan nikogo nie wyrzuci. Sam jest za błogosławieniem związków rodem z Sodomy i Gomory, np. w Niemczech a pewnie niedługo wszędzie. Zupełnie jak z tą tzw. Komunią Świętą dla rozwodników. Też Niemcy do spóły z Filipińczykami wprowadzali a potem po pewnych dąsaniach Polaków dla zasady, Watykan i tak przyklepał i od tego czasu rozwody są już składową doktryny "katolickiej". To już z 5 lat jak można pobożnie żyć na kocią łapę.
Jan2021.06.3 22:13
Słusznie! Proponuję się obrazić. USA to chyba jedyny kraj na świecie z którym jeszcze się nie skłóciliśmy
Anonim2021.06.3 22:17
Po co obrażać? Wystarczy wstać z kolan i wyrzucić to bydło, ludobójców i agresorów.
Jan2021.06.3 23:58
Słusznie i z uśmiechem wpaść w objęcia Putina...
Anonim2021.06.4 1:19
Tak potrafią tylko pisiaki i powiaki. Na kolanach albo przed berlinem, moskwą, albo telawiwem, albo jankesom laskę bez popitki. Niewolnik pozostanie niewolnikiem, bez względu czy penetrują go od przodka czy od tyłka. O powstaniu z kolan mowy nie ma.
Anonim2021.06.3 22:08
Na murzynów lecą bomby i leje się napalm. Na Europę trudniej wysyłać bombowce strategiczne i komandosów, więc opracowano inna taktykę NISZCZENIA i podboju. Wystarczy zgwałcić dzieci w szkole podstawowej, a rodzicom nakłamać, że to dla ich dobra.
Zarabiaj 300 dziennie2021.06.3 22:05
Bitcoin Time jest to platforma działająca na rynku od dwóch lat. Gdy platforma dostała mnóstwo pozytywnych opinii od partnerów z zagranicy, została także wprowadzona do Polski, gdzie teraz cieszy się ogromną popularnością i zdobyła uznanie wśród ogromnej liczne klientów. Platforma przeważa nad konkurencja tym, że jest przejrzysta.Platforma Bitcoin Time posiada wszystkie funkcje wyprzedając konkurencje i w ten sposób umożliwia zarobek każdemu początkującemu traderowi, jak i profesjonaliście. Zacznij zarabiać --> http://bitcointime.com.pl Jeśli jesteś klientem platformy Bitcoin Time to zyskujesz dostęp do: - Stałej pomocy z naszej strony 24/7 - Darmowego wsparcia i pomocy Twojego brokera - Platformy, która jest bardzo łatwa w obsłudze - Renomowanej platformy Mało tego, otrzymasz także dostęp do materiałów edukacyjnych, które pokażą Ci jak zacząć zarabiać, dodatkowo otrzymasz oprogramowanie autotradingowe, a także pomoc naszego profesjonalnego zespołu po stronie systemu, i Twojego brokera.Handlowanie kryptowalutami nigdy nie było tak proste! Wystarczy ustawić oprogramowanie, które zacznie dla nas zarabiać pieniądze przez cały czas.
ryszard.2021.06.3 22:01
To idzie faszyzm. Już bez większych przeszkód, bo padła ostatnia barykada, jaką była Ameryka wuja Trampa. Tyle że legiony zostały w Polsce.
niepokorny2021.06.3 22:00
Jeszcze raz polecam; przeczytajcie protokoły mędrców syjonu i wszystko jasne.
ryszard2021.06.3 22:13
Z samego czytania to tylko czy się psuja.
Anonim2021.06.3 21:49
Rozumiecie już, dlaczego Sekta LGBT święci triumfy? Dlaczego jest tak nachalnie promowana? Dlaczego okalecza się dzieci, uprzednio je ogłupiwszy? Dzieje się tak dlatego, że Elita Imperium Zła robi z Ludzi prymitywne bydło robocze, pozbawione kultury. Promotorzy LGBT robią z Polakami to samo, co Rząd Kanady z indiańskimi dziećmi - NISZCZY ICH WARTOŚCI I KULTURĘ pod obłudnymi pretekstami. Wiadomo że z dzieci molestowanych homoseksualnie od przedszkola wyrastają metroseksualne pokraki, zamiast chłopaków - dziewczynki płci męskiej. Zamiast kobiet - julki z krwawą szramą na pyszczku. Mocne w gębie, agresywne i nabuzowane - do pierwszego strzała, oczywiście.
ociec dyrektor maslaczek2021.06.3 21:32
lisicki nie pozostaje ci nic innego jak wypowiedzieć USA wojnę
Anonim2021.06.3 21:53
Tak się to pewnie skończy. Zimna wojną. Bo inaczej przy pomocy lokalnych sprzedajnych dewiantów zgwałcą wszystkie dzieci i wywiozą wszystkie surowce. Ameryka to prawdziwe Imperium Zła. Podłość 100%, oby ich superwulkan spalił, kraj przeklęty niech będzie przeklęty do końca.
Skrzypek na dachu .2021.06.3 21:29
Brawo Pan Lisicki , masz 100% racje bo LKGBPQZ to tenczowy socjalizm .
Siara2021.06.3 21:19
Jak ty mnie zaimponowałeś Lisicki w tej chwili!
pytajnik2021.06.3 21:17
A czy redaktor Lisicki informuje o postępach realizacji nauczania Episkopatu Polski: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
A wśród2021.06.3 21:22
krasnoludków, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach "Wyżej", ponad 30% potrafiło zmienić swój wzrost i podjąć grę w NBA.
Anonim2021.06.3 21:55
Bredzisz. Wzrost wynika z genów. Zboczenia seksualne nie wynikają z genów. Zboczenia seksualne wynikają ze zgwałcenia, najczęściej podczas seksedukacji.
Anonim2021.06.3 22:10
Nie tylko. Dzisiaj większość przypadków 6-letnich gejów to ofiary popxxxanych mamusiek, którym napluto jadem w oczy przez telewizor. Oraz ofiary homoadopcji.
Anonim2021.06.3 21:09
Nic ich świątobliwości nie zrobią, bo zaraz by dostali sankcje od Ameryki i ogony pod nogi:)
Jawny2021.06.3 21:07
Zbulwersowany znajomy mówił mi, że w Krakowie, na konsulacie USA przy ul. Stolarskiej też wisi wielka pedalska szmata. 50 m od Bazyliki Trójcy Przenajświętszej Dominikanów. Cóż, za Trumpa raczej niemożliwe. Ale Biden to farbowany lis.
Wisi2021.06.3 21:17
50 m od pedofilskiej bazyliki?
szatan, ex cherubin, potępiony na wieki2021.06.3 21:28
Anonim, ty jesteś 100% pedofil i pedał. Tylko to ci we łbie.
Pudlo,2021.06.3 21:33
mam żonę i trójkę dzieci.
Anonim2021.06.3 23:24
Pederaści LGBT gwałcą niemowlęta
Andrzej2021.06.3 23:59
Jutro już po święcie, pędź do psychiatry!!
Anonim2021.06.3 21:07
Niech ten Lisicki nie cwaniakuje, bo USA to najważniejszy sojusznik Polski, wybrany przez PiS! W sumie chyba jedyny:)
Jawny2021.06.3 21:09
No tak, jedyny, bo na twoich ziomków trudno liczyć. Tam najważniejsze są geszefty. Szczera przyjaźń to nieopłacalna abstrakcja.
jared2021.06.3 21:04
Trzymajcie mnie, bo popuszczę w gacie. Obrażą go lgbtowska flaga, wiedząc, że w Watykanie jest mnóstwo gejów. To tajemnica poliszynela. kulturaliberalna.pl/2019/03/26/frederic-martel-homoseksualizm-watykan-sodoma/
Anonim2021.06.3 21:56
Popuszczaj, pewnie masz podniszczony odbyt XD. Musisz zmienić kierunek
Klapaucjusz2021.06.3 21:04
Ambasada USA wywiesiła tęczową flagę z uszanowania dla preferencji seksualnych mieszkańców Watykanu.
jared czyli żydowska ratyzacja Polski2021.06.3 20:58
Nazywam sie Hertrich-Woleński, nie jestem taki se zwykły "szczur"... Mam tytuły naukowe i byłem przez towarzysza rabina sierpem obrzezany, a rodzinny dr. Frojd stwierdził u mnie niezwykłą patologię, roboczo nazwana "iudaeus excrementum", tj. wypróżnianie się tak gdzie stoję.
Simon2021.06.3 20:57
Śpiochy ruskie, które rządzą Ameryką robią wszystko by USA pozbawić sojuszników i obrzydzić jeszcze bardziej niż już jest obrzydliwa. To właśnie prezentował były KG-bista Juri Bezmieńcow w swoim wykładzie: https://youtu.be/lWIpFvGrNak
jared2021.06.3 20:35
Bo na świecie są tylko katolicy, ciekawa mas pojęcie o świecie łysy troglodyto. To jest ambasada wolnego państwa, nie kolonii Watykanu. Mogą sobie wieszać, co chcą, nic wam do tego, a jeśli chcecie im dyktować takie rzeczy, to liczcie się z konsekwencjami. Czy według Lisickiego, np. flaga Chin obraża, przecież gwiazdy są symbolem państwa komunistycznego, a komunizm to system wrogi kk. Czy Lisicki by wtedy protestował? Ano nie, bo jest zwykłym hipokrytą i pozerem. Lisicki znowu pluje homoseksualistom w twarz swoim jadem - to naturalne dla katolickich inkwizytorów z manią wyższościową. Rozczaruję was, to się leczy, pozwami w sądach o szczucie i naruszenie łamanie prawa dyplomatycznego, międzynarodowego.
Mała162021.06.3 20:38
Po co tutaj wchodzisz i komentujesz bolszewiku. Nie macie swoich czerwonych stron? Chcielibyście żeby wszyscy byli jak wy. Czerwone wyprane mózgi na usługach diabła....
jared2021.06.3 20:59
Słyszysz ty się? Jakim prawem ten gnom pluje jadem i szczuje na lgbt i ambasadę USA? To jest ambasada wolnego państwa, h. ci do tego, co oni wieszają na SWOIM budynku. Jeśli cię to obraża i jeszcze żądasz usunięcia tego, to jesteś zwykłym bucem i chamem. To tak jakby ktoś przyszedł do mojego domu i zaczął mi robić awanturę i skarżyć się, że nie podoba mu się wystrój mojego domu, kolor ścian, a nie daj Boże, czy nie wieszam sobie choćby posążków obcych bóstw. Nie masz prawa inkwizytorze się za to obrażać, masz to przyjąć do wiadomości i szanować wybór innej osoby, inaczej dokonujesz agresji na autonomię i wolność drugiej jednostki. Za takie akcji powinny być wytaczane procesy za mowę nienawiści i wzniecanie niepokojów. Może ci się to nie podobać, ale masz uszanować wybór innych.
leszczyna2021.06.3 21:32
Wg Twojej logiki niech się lgbt-owcy odczepią od wizerunków świętych dla katolików, jak obraz Matki Boskiej Częstochowskiej czy figura Chrystusa z napisem "Sursum corda" i niech nie znieważają ich swoją flagą, obrzydliwą dla wierzących chrześcijan.
jared2021.06.3 21:41
Jezus i święci są postaciami historycznymi, częścią naszej kultury i każdy ma praw się do nich odnosić w sztuce, kulturze. Jeszcze nie ma ustawy, że są to motywy zarezerwowane wyłącznie dla chrześcijan.
Anonim2021.06.3 22:13
Nie ma prawa, i będziemy musieli udowodnić to wam siłą naszych argumentów. Skoro nie rozumiecie co to kultura, będziecie pouczani jak na to zasługujecie. Pisss nie jest wieczny, nie będzie ta banda kryptogejów ochraniać swoich kochasiów bez końca.
leszczyna2021.06.3 23:26
To może namaluj swastykę z gwieździe Dawida i idź z tym wyrobem na obchody powstania w getcie - wszak Żydzi to też część naszej kultury i nie ma prawa zakazującego odnosić się nie-Żydom do elementów żydowskiej kultury. Zobaczysz, z jakim "entuzjazmem" zostaniesz przyjęty.
Maria Błaszczyk2021.06.4 23:40
Poważnie, tak zupełnie poważnie porównujesz symbol jakiejś społeczności, której wina polega niby na tym, że "ubzdurali" sobie, że są ludźmi jak inni, do symbolu ideologii, która 5 mln Żydów zamordowała??? Zupełnie serio? I to po tym, jak ta organizacja, której symbole przywołujesz, członków tej społeczności przez wieki zabijała, wykluczała i gnębiła? Zupełnie poważnie zrównujesz kata z ofiarą? Bo, dla przykładu, przypomnijmy sobie, na co odpowiedzią była Tęczochowska Matka Boska - na zestawienie ludzi - tzn. istot za takowe się uważających, w każdy, razie czujących, myślących stworzeń - w jednej instalacji "artystycznej" z "nienawiścią", "egoizmem", "chciwością", "pogardą", "kłamstwem" i "nałogami". Jeszcze raz - dla Ciebie tym samym jest pójscie między Żydów z symbolem ich oprawców, którzy zamordowali 1/3 ich rodaków, a ich wejściem do getta czy Auschwitz z Gwiazdą Dawida... Jak można tak nazistom robić, latać po ich miejscach, przez nich zbudowanych i stworzonych ze znienawidzonymi przez nich symbolami?
Anonim2021.06.3 22:15
Tolerancja ma swoje granice. Nie będzie pozwolenia na lewicową mowę symboli nienawiści.
jared2021.06.3 23:25
Jeśli flaga lgbt jest symbolem nienawiści, to chyba potrzebny ci psychiatra. To są ludzie proszący o tolerancję i akceptację oraz drobne prawa - zaleg. ich związków.
leszczyna2021.06.3 23:29
Nie będzie akceptacji dla homoseksualizmu, bo to dewiacja wbrew naturze. Tolerancja jest, przecież homoseksualizm w Polsce nie jest nielegalny, nie ma na niego paragrafu.
jared2021.06.4 10:21
Nie wykręcaj kota ogonem, dla was nienawiścia jest odmienny pogląd na życie seksualne. To jest kuriozum, co wy głosicie i grube nadużycie, które de facto jest uzurpacją do dominowania nad innymi/niepodzielającymi waszej wizji świata. Nie chcesz się żenić z osobą tej samej płci/współżyć z nią? Nikt ci nie każe, ale od innych się odczep, bo kręcisz na siebie bata.
Czym jest odmienny pogląd gejów na życie seksualne2021.06.4 14:38
Facet miesza własne nasienie z kałem w odbycie kolegi i zarażone kiłą cioty nazywają to miłością.
leszczyna2021.06.4 16:08
No przecież Ci napisałam, że w Polsce stosunki homoseksualne nie są nielegalne, więc są prawnie tolerowane. Nie dociera? Twój problem. Akceptacja to co innego. Wolność słowa też. Ktoś Cię zmusza do podzielania poglądów katolików? Nie, ale Ty nie wygrażaj komuś batem, jeżeli nie podziela Twoich poglądów.
Maria Błaszczyk2021.06.5 0:10
Zupełnie jasno napisałaś. Ale "prawnie tolerowane" nie oznacza tego samego, co "tolerowane" tak w ogóle. Więc nic nam to nie mówi o tolerancji. W sytuacji zaś, gdy napady na LGBT+ stanowią codzienność, twierdzenie, że jest tolerancja, jest taką samą prawdą jak to, że zabójstwo dziewczynki z Mrowin to "owoc parad zboczeńców", że banda pijanych zakłócających mszę w Katedrze w Świdnicy to byli "aktywiści LGBT", a "geje adoptują dzieci po to, by je gwałcić". A czy ktoś mnie zmusza do podzielania poglądów katolików? Ano tak. Dla przykładu, nie mogę uważać, że jeśli w bliźniaczej ciąży jeden płód ma wadę letalną, która zagraża drugiemu, to należy zakończyć ciążę w przypadku tego z wadą, by uratować drugiego. Muszę się poddać katolickiemu przekonaniu, że jestem durną idiotką, poswięcić ciążę rokującą nieźle i jeszcze ryzykować własne życie i zdrowie. Albo: nie mogę uważać, że niedziela to świetny dzień na zakupy. Albo że wolno mi poślubić kogo zechcę.
Maria Błaszczyk2021.06.4 17:40
Jak coś w naturze powszechnego, może być wbrew niej? Z drugiej strony, zgodzimy się, że dla ludzi latanie nie jest naturalne, a przecież nie wzywasz do nieakceptacji dla latania samolotami. I nie, nie ma tolerancji. Jesli ludzie są atakowani, bici, opluwani, wyzywani, próbuje się ich mordować, dzieci popełniają samobójstwa z powodu nienawiści własnych rodziców do nich - to nie, nie ma tolerancji. Legalność i tolerancja to nie to samo. Dla przykładu, niepłacenie alimentów jest nielegalne, a jednak - dość powszechnie tolerowane, a nawet akceptowane. Z drugiej strony - bycie gejem jest legalne, a jednak trudno nazwać tolerancją sytuację, gdy ludzie mają popękane czaszki, obojczyki, żebra i co tam jeszcze, bo ktoś postanowił "wyrazić swój pogląd" na ich temat"
leszczyna2021.06.4 18:26
W naturze różne zjawiska występują, np. wypadki, choroby, wybuchy wulkanów itp. Istnieje też celowość tych zjawisk, w tym wśród organizmów żywych. Narządy płciowe i komórki rozrodcze służą przekazywaniu życia, czyli rozmnażaniu. Dlatego płeć męska i żenska są uzupełniającymi się formami bytowymi danych osobników. To wiedza na poziomie IV klasy podstawówki. Praktyki homoseksualne są wywróceniem biologii na opak, tak jak rak nie jest zdrowiem, ale patologią. Nietolerancja? Mały masz zasób tych powtarzanych w kółko treści, jeszcze "chłopak i dziewczyna" z bombą własnej roboty itp. itd. Nie popierałam paragrafu o obrazie uczuć religijnych do czasu, aż lgbt-owcy nie posunęli się do wciskania swej wstrętnej flagi w grób wielkanocny. Ja nie wieszam obrazków z Maryją na ich fladze, więc niech oni wypadają ze swoją flagą z katolickich symboli. Moją tolerancję mają, akceptacji nie będą mieć nigdy.
Człek2021.06.4 22:26
Dodam, że "tolerować" to znaczy "znosić, ścierpieć", a nie "lubić" jak to niektórzy sądzą. Jesteśmy w Polsce bardzo tolerancyjni, wiele jesteśmy w stanie ścierpieć.
Maria Błaszczyk2021.06.4 23:44
Tak bardzo "znosicie" i "ścierpiacie", że latacie z bejsbolami i gruchoczecie ludziom czaszki, na pokojowe marsze chodzicie z bombami, urządzacie pogromy, napadacie, niszczycie i plujecie w twarze. No cóż, całe szczęście, że nasza lewacka tolerancja póki co trzyma się mocno, i mimo Waszych łgarstw i szczucia nikomu jeszcze nerwy nie puściły. Oby tak dalej...
Maria Błaszczyk2021.06.5 0:29
Mam duży zasób, tylko ten przykład jest akurat ogólnie znany. Do tego, dla mnie, jesli próbuje się mordować ludzi dlatego, że chodzą po ulicy, to coś jest bardzo nie tak, ale rozumiem, że Ty nie masz z tym kłopotu. A homoseksualność jest w znacznej mierze dziedziczna, do tego - występuje u wielu gatunków. Co raczej wyklucza dryf genetyczny. A zatem - jest to cecha przystosowawcza. Sprzyja przekazywaniu genów. Tymczasem rak, co do zasady, występuje u osobników starych. Więc nie jest przystosowawczy, tylko nieistotny dla przekazywania genów. To jeszcze na koniec pokażę Ci malutką część mojego zasobu: zacznijmy od życzenia dużej części społeczeństwa szczutej przez nienawistne środowiska proklemlowskie i katolickie: https://crowdmedia.pl/leb-im-uciac-otworzyc-majdanek-takie-sa-efekty-mowy-nienawisci-politykow-pis/ Ale chcesz więcej? Nic łatwiejszego, kilka minut z google da nam np to: https://www.newsweek.pl/opinie/marsz-rownosci-w-bialymstoku-relacja/xg3f8rq https://kph.org.pl/atak_na_siedzibe_kph/ https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,24572851,gej-pobity-za-orientacje-napastnik-wyzywal-go-od-pedalow.html https://polskatimes.pl/pobici-geje-bandytow-sprowokowaly-slowa-misiek-masz-drobne-wideo/ga/8976117/zd/15398977 https://lifeinkrakow.pl/w-miescie/552,polowanie-na-gejow-pod-krakowskim-klubem https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26294887,zwyzywali-od-pedalow-pobili-zerwali-z-szyi-gwiazde-dawida.html https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25424375,zamaskowani-narodowcy-zaatakowali-uczestnikow-marszu-rownosci.html https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,24825684,homofobiczny-atak-na-moscie-lazienkowskim-grupa-mezczyzn-rzucila.html https://noizz.pl/lgbt/zdemolowano-siedzibe-grupy-stonewall-w-poznaniu-zdjecia/z0vhzmr https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przemyslaw-witkowski-pobity-za-krytyke-hasel-atakujacych-lgbt-sprawdzaja-jak-daleko-moga-sie-posunac https://images.app.goo.gl/L2mETCFiB7W8byah6
Anonim2021.06.3 20:31
Co chamom po rozumie?
Samo gęste2021.06.3 20:31
Ale mnie się wydaje, że to dobre miejsce do manifestowania dumy gejowskiej. Wielu księży i biskupów się przyłączy, będzie zabawa.
piotr2021.06.3 20:28
Panie Premierze , panie Prezydencie , panie Prezesie. Ja Piotr Laurentowicz z Tarnowa wnioskuję i żądam o nałożenie sankcji na USA. Mam poparcie mojej rodziny i naszego proboszcza.Proboszcz liczy się za trzech bo ma brzuch do samej ziemi.TEJ ziemi.
edi2021.06.3 20:21
Nic dziwnego, okazuje sie ze masoni, to komunisci, "bis putin", dochodzimy do punktu wyjscia z komunizmu..UE to wielki eurokolchoz w innych brudnych łapach.
Ela2021.06.3 20:07
Departament Stanu na pewno bardzo przejął się wypowiedzią Lisickiego. Takie akcje bardzo cieszą. :)
Gówno o tym "Elżuniu" wiesz!2021.06.3 20:15
Szabes jutro! Pamiętaj o higienie osobistej!
🐟2021.06.3 20:21
No i co z tego, że Shabbos, saska pierdoło?
Ordo Bzduris2021.06.3 20:06
Katola wszystko obraża.
Ela2021.06.3 20:07
Katoli najbardziej obraża to, że nie pozwala im się obrażać innych.
jared2021.06.3 21:14
W Watykanie jest 80% gejów, wbrew pozorom homofobia jest dla kryptogejów czymś naturalnym, w ten sposób chcą odciągnąć podejrzenia od siebie, że są homo. Szczucie na innych, granie ofiar służy też integracji grupy i budowie oblężonej twierdzy. https://kulturaliberalna.pl/2019/03/26/frederic-martel-homoseksualizm-watykan-sodoma/
jared2021.06.3 21:27
To ich fetysz:).