02.07.19, 15:15

Poseł Barbara Dziuk: Jak ugotować żabę za jej zgodą…czyli o ekspansji LGBT

Jak ugotować żabę za jej zgodą…czyli o ekspansji LGBT
 
Uściślijmy i zacznijmy od definicji – LGBT, to inaczej: Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender –   jest to grupa o odmiennej orientacji niż heteroseksualna, a według danych zebranych  przez Niemców (z 2016) stanowiąca 4,9 % Polaków… Termin ma swoją historię – powstał w latach 60 ubiegłego wieku, a spopularyzowany został w latach 90.
Obserwujemy nasilenie działalności grupy od początku 2019 roku. Rozpoczęło się od deklaracji LGBT+ dla Warszawy, podpisanej w lutym br.  przez prezydenta Rafała Trzaskowskiego. Dokument określił politykę miasta wobec mniejszości seksualnej. Wśród propozycji prezydenta znalazło  się m.in. utworzenie hostelu interwencyjnego dla osób LGBT, wprowadzenie edukacji antydyskryminacyjnej i seksualnej edukacji zgodnej ze standardami WHO do każdej szkoły czy system wsparcia dla osób z kręgu LBGT.
Wprowadzenie tematyki seksualnej dla dzieci spowodowało lawinę sprzeciwów ze strony społeczeństwa i władz. W krótkim czasie zastępca Prezydenta Rafała Trzaskowskiego,  wiceprezydent Paweł Rabiej, uściślił zamysły polityczne mniejszości: Najpierw wprowadźmy związki partnerskie, potem równość małżeńską, a na koniec przyjdzie czas na adopcję dzieci – powiedział rozmawiając z „Dziennikiem Gazetą Prawną”.
Rozpoczęła się dyskusja, na forach internetowych zawrzało. Każdy i wszyscy czuli się w obowiązku dołożyć swoją cegiełkę do ogólnonarodowego hałasu. Tymczasem, podejrzewam, że inżynierowie dusz chcieli upiec nie jedną, ale kilka pieczeni na jednym ogniu.
Destabilizacja i chaos w społeczeństwie
Destabilizacja polityczna i gospodarcza jest celem naszych wrogów. Co zrobić, żeby rozproszyć energię społeczeństwa i władz i skierować ich działania na odmienne od założonych? Wywołać chaos. Co daje  chaos? W demokracji dyskusję, poprzez którą rozwadnia się problem. W dyskusji biorą udział setki osób – żadna nie zadaje merytorycznych pytań, wszyscy powtarzają  jak za panią matką tezy z mediów. Polskojęzyczne media podsuwają czytelnikom to, co im inżynierowie dusz podpowiadają. Kółko się zamyka. Tymczasem zastępca prezydenta Warszawy Paweł Rabiej wpadł - wprost powiedział, że jeśli tylko homoseksualna operacja zostanie przeprowadzona subtelnie, a nie w sposób rewolucyjny, to może się udać. Innymi słowy – jeśli wrzucimy żabę do wrzątku, to wyskoczy. Ugotujemy ją tylko w wypadku, gdy woda będzie stopniowo podgrzewana. Tak działa propaganda: aborcja, eutanazja, związki jednopłciowe są świetne, bo zostały częściowo w świadomości społecznej obronione przez „autorytety medialne” i został z nich zdjęte odium zła.
 
Destabilizacja moralna  
Środowiska LBGT są małe, nie mają problemu z komunikacją wewnątrz grupy  i podejrzewam, że są świetnie sterowalne z zewnątrz. Nie posiadając systemu wartości, który nazywamy sumieniem, mogą naruszyć każdą świętość,  zniszczyć ją  bez problemu, a jak powszechnie wiadomo katolicyzm Polaków jest solą w oku lewaków. Warto przypomnieć, że podczas marszy równości w Warszawie zorganizowano tęczową mszę, na  happeningu  w Gdańsku  zbezczeszczono monstrancję upodobniając ją do waginy, a wcześniej upowszechniono wizerunek Matki Boskiej otoczonej tęczową aureolą. Ataki na Kościół to już tradycja. Kolejna ogólnonarodowa dyskusja, awantura i częściowe wprowadzanie w błąd społeczeństwa, ugniatanego na wzór i podobieństwo Zachodu się do końca nie udało. Jedynym zabezpieczeniem jest prawo, które jak wiadomo w naszym kraju kuleje. Pozostaje ostracyzm społeczny, napiętnowanie, który potrafi być dotkliwy.
Jan Paweł II w swoich encyklikach i wystąpieniach ostro potępiał  kulturę śmierci, a należy do niej propagowanie związków jednopłciowych nie dających  nowego życia. Bogactwo dóbr materialnych nie jest w stanie  zaspokoić naszej chciwości, a patrzenie na człowieka jak na rywala do własnego szczęścia i traktowanie go przedmiotowo  prowadzi do cywilizacji śmierci. Cywilizacja ta tworzy bezduszne mechanizmy życia społecznego, pozwalające innym zrealizować i zaspokoić własne, najczęściej materialne, potrzeby. Ludzie patrzą na siebie poprzez pryzmat korzyści, nie widzą twarzy, nie interesują ich emocje, są jak zombi. Jesteś w kręgu zainteresowania jeśli jesteś potrzebny, w innym przypadku cię eliminujemy. Takie  traktowanie, podkreśla Jan Paweł II,  jest pozbawione miłości.  Prowadzi do zagłady. Dlatego mamy  problem z aborcją i eutanazją. Ludzie  są przerażeni tym, że dzieci albo chory członek rodziny odbiorą im wygodę korzystania z życia.
Środowiska LGBT są środowiskami pozbawionymi rodzin, nie dzielą swoich finansów z rodziną, konsumują sami. Andrzej Szostek MIC, w artykule Cywilizacja życia i śmierci cytuje prof. Zbigniewa Brzezińskiego: (…) świat – zwłaszcza zachodni – cechuje „stopniowy rozkład regulujących funkcji kryteriów moralnych(…)dominantą kulturową staje się jednostkowy i zbiorowy hedonizm. Korzystanie z życia sytych i bogatych prowadzi głodnych i biednych, starych i najmniejszych, czyli bezbronnych, w objęcia „uzasadnionej” naukowo i medialnie śmierci. I to rozpasanie widzimy podczas marszów równości, które wbrew głoszonym hasłom, są zaprzeczeniem równości, tolerancji i zdrowego rozsądku. Mają na celu jedno – totalne przyzwolenie na totalne rozpasanie.
 
Liderzy LGBT mają program…
Stosunkowo łatwym celem LBGT jest …szkoła, stąd wejście na jej arenę, niestety niezgodnie z obowiązującym prawem i standardami. Kpiące wypowiedzi kreatorów nurtu zagłady, lekceważenie prawa oświatowego tak naprawdę pokazuje prawdziwe oblicze tego środowiska. Jeżeli z zaangażowaniem nie damy odpór ideologii zagłady to zauważam wielkie niebezpieczeństwo ulepienia małego Jasia na podobieństwo Jana, które nie będzie problemem. Najpierw „wychowamy”  Jasia odpowiednio, powoli eliminując u niego wstyd, a potem Jaś stanie się ofiarą. Jeśli  jednocześnie rodziny wraz z dziećmi zostaną poddane indoktrynacji, to plan ma pełne szanse na powodzenie. Rodzice przekonani o nauce, która ma zabezpieczyć Jasia przed pedofilem, ani przez moment nie będą podejrzewać, że cel jest odwrotny. Skoro środowiska LGBT nie mają własnych dzieci zabiorą sobie cudze, czyli nasze… Sprawa jest pilna, bo przyklaskują LGBT niestety niektórzy nauczyciele. Zwłaszcza dyrektorzy szkół wystraszeni, że w wypadku, gdy nie będą popierać ideologii LGBT, to  zostaną pozbawieni stanowisk. Lęk stanowi tu walutę. I tak 4,9 % ( o ile to prawda) społeczeństwa dąży do ulepienia  małych Jasiów na swoich przyszłych partnerów. Zatem polityka państwa w zakresie wychowania dzieci i młodzieży musi być spójna, perspektywiczna i mająca na celu zabezpieczenie  dzieci przed zgubnymi wpływami cywilizacji śmierci. Nasza siłą jest w jedności. Przeciwstawienie się złu, cywilizacji śmierci jest deklaracją wierności wobec Dekalogu i nauczania Jana Pawła II. Człowiek, który zabija Boga, nie znajdzie także ostatecznego hamulca, aby nie zabijać człowieka. Ten ostateczny hamulec jest w Bogu – napisał nasz Ojciec Święty i uważam, że powinniśmy być świadomi ważności tego przesłania.
 
Poseł Barbara Dziuk

Komentarze

Fifi2019.07.3 19:36
Zadziwiające. Jak można szykanować i gnębić 2 000.000 Polaków w ich własnym kraju. Kiedy ludzie w końcu zrozumieją, że każdy ma prawo do szczęścia w jego włąsnej ojczyźnie. Ci ludzie płacą tutaj podatki, żyją zgodnie z prawem, a ich własny kraj ich nie szanuje.To jest jakiś horror jak sami dajemy się wzajemnie podpuszczać. Każdy ma prawo przeżyć życie tak jak chce, zwłaszcza jeśli nie robi nikomu krzywdy.
Zerr02019.07.3 22:29
jakie dwa miliony? Was jest 1 do 2% DOROSŁEJ populacji, no chyba ze będziesz bredziło o 6-letnich gejach I nie wciskaj kitu o nierobieniu krzywdy
Maria Blaszczyk2019.07.3 23:23
A te dane to z...?
Zerr02019.07.4 0:51
Z badań. Z normalnych badań, a nie z badań Sekty. Sekta jak wszyscy wiedzą, 'bada' tak długo, aż wyjdzie to co miało wyjść. Kinseyowi wyszło 10% dorosłej populacji... ale zapomniał on, że co jeden ukryje to drugi odkryje. Więc odkryto, że Kinsey uzyskał co prawda 10% zboczeńców, ale wśród klientów sexshopów, więźniów i ochotników werbowanych w darkroomach. Sama widzisz, że waszych liczb nie sposób traktować poważnie. Dziwne że sami traktujecie je poważnie.
mao2019.07.3 18:44
To są tematy zastępcze -wszystko będzie drożeć a tu ciągle będzie klepacka i LPG :_) byle przepchać się przez wybory i od koryta nie odstąpić
Lubieżny Zenon2019.07.3 18:29
Zapiąłby....
qwerty2019.07.3 9:43
Ekspansje to mamy w Polsce ale kościoła katolickiego juz od lat wpieprza sie nam do domów, sypialni, szkół, urzedów itd. Wszedzie każe wieszać krzyże , dawać sobie forsę i trzymać dziób zamknięty.
ect2019.07.3 9:11
Ludzie, w tym katolicy, powinni odnosić się z szacunkiem i miłością do wszystkich chorych, w tym do osób ze skłonnościami homoseksualnymi, czy np. alkoholików. Co do tej prostej zasady wszystko jest jasne. Grzechem jest natomiast pójście za chorymi skłonnościami, czyli czyny homoseksualne lub upijanie się. A już wielką niedorzecznością jest narzucanie społeczeństwu opinii, że takie zachowania są OK.! Nikt o zdrowych zmysłach nie nazwie chorych zachowań zdrowymi. Czy możecie sobie wyobrazić, aby np. w szkołach uczono dzieci picia alkoholu, dlatego że jakaś grupa alkoholików tego żąda? Niestety w niektórych szkołach na zachodzie dzieci uczy się masturbacji, czy mówi się, że może sobie wybrać płeć, bo ono może zdecydować czy będzie chłopcem czy dziewczynką niezależnie od tego jakie ma narządy seksualne. To tak jakby dziecku powiedzieć możesz się upijać jak Ci podoba, bo każdy jest wolny. Nie potrzebujemy w Polsce programowej demoralizacji dzieci. Nie mówcie, ze środowisko LGBT upomina się tylko o swoje prawa i nie wyrządza nikomu krzywdy, bo to wielkie kłamstwo. O jakie prawa się upomina, o prawo do wypaczania zdrowych zasad moralnych obowiązujących w społeczeństwie , o adopcje dzieci przez osoby z zaburzeniami psychicznymi, czy o demoralizacje dzieci i młodzieży?
edi2019.07.2 21:28
Wbrew hasłom o wolności warto jednak pamiętać, że człowiek rozpustny staje się niewolnikiem swych żądz. Ksiądz Dariusz Oko mówi tu wprost – promowanie nieczystości skutkuje opętaniem seksem. Wbrew sloganom o równości taka persona staje się tyranem dla osób niechcących się jej podporządkować, sprzeciwiających się jej roszczeniom. To samo dzieje się w skali całych społeczeństw. Zapoczątkowana w miejscach takich jak Stonewall rewolucja zmierza do podporządkowania sobie narodów i do styranizowania osób jej się sprzeciwiających. "Od 15 lat staram się bronić Polskę i Kościół przed inwazją ideologii gender , neobolszewizmu, homoideologii, która jest sercem genderyzmu. W związku z tym grożono mi wszystkim możliwym, także zabójstwem – to robią geje. "- mówi ks. Oko CZY TO NIE JEST TERRORYZM ???????????????
dzik internetowy2019.07.3 1:57
Ksiądz Oko zapewne kłamie,jak to ksiądz.Do tego był szkolony.
abcd2019.07.2 19:26
Homoseksualizm jest zupełnie inny niż heteroseksualizm. Heteroseksualizm opisuje sposób w jaki wszystkie istoty ludzkie są zaprojektowane – do funkcjonowania jako kompatybilni partnerzy przeciwnych płci. Homoseksualizm mógłby być uważany za równoważny jedynie wtedy, gdyby był umocowany w podobnym fizjologicznym projekcie. Nawet gdy osoba angażuje się w czyny homoseksualne, to w niezmienny i właściwy sobie sposób pozostaje ona osobą heteroseksualną, bowiem nadal może płodzić lub rodzić dzieci w zgodzie z tym pierwotnym projektem. Orientacja seksualna jest tylko modelem teoretycznym, który pozwala udawać, że seksualność jest subiektywnym stanem umysłu, a nie obiektywną rzeczywistością fizyczną. Dlatego małżeństwo jest zamknięte i niedostępne dla homoseksualistów. Jest to instytucja przeznaczona do ochrony i wzmacniania rodziny, która jest podstawowym elementem prokreacyjnego i heteroseksualnego projektu, w którym wszyscy uczestniczymy. (Scott Lively, Redeeming the Rainbow) http://henryk-dabrowski.pl/index.php?title=Je%C5%9Bli_kochasz_swoje_dzieci,_protestuj_przeciwko_homopropagandzie
edi2019.07.2 21:37
BREDNIE I KŁAMSTWA O ORIENTACJACH - znałem homoseksualistę który stał się homo bo go systematycznie gwałcił drugi, trzeci itd, homo - potem się zestarzał nikt go już nie chciał i musiał płacić chłopakom żeby mu dobrze zrobili - PIĘKNA PRZYSZŁOŚĆ - TOTALNA TRAGEDIA ZNIEWOLONEGO CZŁOWIEKA - NIE MIAŁ ŻADNEJ ORIENTACJI A ZNIEWOLIŁ SIĘ I ZOSTAŁ HOMO, BO ZOSTAŁ WCIĄGNIĘTY W TAKĄ JUŻ ZNIEWOLONĄ SPOŁECZNOŚĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!
Stop agresji na Frondzie!2019.07.2 17:34
Im większy opór stawiacie i większą nienawiść wobec LGBT okazujecie, tym większe będzie ich zwycięstwo. W USA było podobnie - jeszcze 20 lat temu mężczyźni za seks ze sobą mogli trafić do więzienia, a dzisiaj rewolucja nadchodzi właśnie stamtąd. Geje w Polsce nigdy nie byli karani za seks - brawo, tym akurat można się chwalić - ale też dzięki temu środowisko LGBT dopiero od niedawna mówi o swoich prawach, nienawiść wobec nich nigdy nie była tak widoczna, jak teraz. Dowodem na to jest choćby ta cała Klepacka, której nie znał nikt spoza Warszawy ani fanów żeglarstwa, a dzisiaj jest znana przede wszystkim przez swoją nienawiść do pewnej grupy istot ludzkich. A to w połączeniu z postępującą sekularyzacją i liberalizacją społeczeństwa oznacza, że twory pokroju Pawłowicz czy Dziuk w końcu będą źródłem wstydu dla PiS.
PePe2019.07.2 18:29
Chciałbyś. Wypad.
Stop agresji na Frondzie!2019.07.2 19:09
Prawda w oczy kole :*
ect2019.07.2 20:58
Prawdę to ujrzysz jak przed Bogiem staniesz, bo na wcześniej się nie zanosi.
edi2019.07.2 21:35
JAKA NIENAWIŚĆ KLEPACKIEJ - KŁAMIESZ - ONA BRONI SWOICH DZIECI - TO Wg. CIEBIE JEST TA AGRESJA I NIENAWIŚĆ - KŁAMCA MANIPULANT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I JA TEŻ POWIEM - WARA OD MOICH DZIECI - I CO ZIONĘ NIENAWIŚCIĄ BO BRONIĘ SWOICH DZIECI???????????????? - WAS CHYBA LOGIKI NIE UCZONO!!!!!!!!!!!!!!
Czytelnik2019.07.4 3:16
edi dobrze piszesz ...ona bronila swoje dzieci i jako matka ma do tego prawo bo to ona jest odpowiedzialna za edukacje i wychowanie swoich dzieci ....a tu fala ochydnego hejtu na nia sie posypala ...pewnie to sprawka tych tak bardzo tolerancyjnych i innych ....
Czytelnik2019.07.4 3:12
Stop agresji .....tak ,to jest jak ludzie nie sluchaja i nie czytaja ZE ZROZUMIENIEM ....tylko sami interpretuja na swoj sposob i tak przypisywane sa rozne falszywe opienie ...Klepacka tluku nie mowila ze nie nawidzi ludzi z LGBT ....tylko ,ze nie zgadza sie aby ktokolwiek uczyl jej dziecko w szkole z grona LGBT ....a to duuuuza roznica !!!
Agnieszka2019.07.2 17:28
Pani Barbara Dziuk ma niezwykle hmm...oryginalny styl. I ten mega kwiat...z nikim się jej nie pomyli.
Julia2019.07.2 21:03
Pani Agnieszka Dz. także ma taki niezwykle, hmm...oryginalny styl pisania... "z nikim jej się nie pomyli".
Agnieszka2019.07.3 6:47
No ba!
Julia2019.07.3 13:50
Oryginalny styl, wyjątkowo oryginalny.
Zerr02019.07.3 10:49
Ja też mam oryginalny styl
Arturo2019.07.2 17:23
to czerwoni aktywiści organizują parady proletariat wyniósł ich na własnych grzbietach teraz mają nowych jeźdźców apokalipsy kulturowej
matis892019.07.2 17:19
W Polsce sodomici są przegrani bo postawili na szokowanie nie przygotowanego społeczeństwa. Niemcy czy Francuzi byli przygotowywani do tego o 20, 30 lat więcej niż Polacy. A teraz nagle u nas sodomici chcą działać tak samo jak do Niemców, tyle że są ślepi że tu trzeba działać zupełnie inaczej niż to robią. Dlatego szokują i obrzydzają. Najbardziej pro lewacka i pro gejowska partia PO rządziła 8 lat i sodomici ten czas przespali, byli ugłupiali i beznadziejnie nie aktywni. Nagle się obudzili gdy Polacy wybrali PIS. A to że PO nie wprowadziła nic dla sodomitów którzy teraz też ją wspierają, to wina tylko samych sodomitów. PO to była ostatnia najdoskonalsza szansa dla sodomitów w historii Polski i widać że ona już nigdy nie wróci, bo totalna opozycja robi wszystko by już nie rządzić.
gość_michał2019.07.2 17:15
To nie jest tak, jak "robaczek" pisze. To nie katolicy chcą uczyć pedofilstwa w szkole. To nie katolicy chcą uczyć seksu dzieci gejów i lesbijek. Jeszcze nie spotkałem mężczyznę w ciąży, tym bardziej geja. "Robaczku" nie ośmieszaj się więc z tym molestowaniem dzieci przez katolików. Ja toleruję jednak, że ktoś swoje życie erotyczne kieruje do swojej płci. Moja tolerancja kończy się jednak, gdy ktoś nie szanuje moich przekonań i jeszcze chce moich dzieci bałamucić. Cogito właśnie pomyśl (nie tylko z łacińskiej sentencji), co to za małżeństwo dwóch panów czy dwóch pań. Słowo małżeństwo to zlepek dwóch wyrazów: małżonek i żona, co daje - małżeństwo. Mówi się: mężczyzna bierze sobie kobietę za żonę, czyli żeni się. A gej co robi? Gej bierze sobie geja czyli "gejuje się" Ten stan zgodnie z prawdą powinien się nazywać -gejowstwo. Podobnie lesbijka wychodzi nie za mąż ale za lesbijkę. To powinno się nazywać - lesbijstwo. Na takie pojęcia bym się zgodził. No a dzieci? Dzieci ze związków jednopłciowych wbrew profesor Płatek się nie powstają i nie rodzą. Myślę, że profesor Miodek by słowotwórstwo lepiej nie wyjaśnił.
Mnichu2019.07.2 17:05
Co dzień czytam o zamknięciu jakiegoś oddziału szpitalnego. A ci mydlą oczy LGBT. Lepiej zajmijcie się pedofilią we własnych szeregach.
GminnyWystrójOdpustowyPasujeBabopisom2019.07.2 17:02
Godzilla trwałej ondulacji na wystawie sztucznych kwiatów.
szymek2019.07.2 16:54
Nowotwór jest chorobą śmiertelną i bardzo trudną w leczeniu z powodu częstych modyfikacji i przerzutów rozmnaża się w sposób niekontrolowany , wykorzystuje organizm do zera i ginie razem z nim....szansę powrotu do zdrowia daje wczesna diagnoza i chirurgia........przypadek tego drukarzą pokazał , że homosie i ich sympatycy narazie jeszcze odbili się od sufitu , TK tak pomiatany wizerunkowo przez pokomitówi i fajnopolaków dał nadzieję osłupiałym normalsom , że może jeszcze nie wszystko stracone ......czas najwyższy na chirurgię , za plecami mamy ścianę , oni się rozpędzają i już niedługo stanie się z nami coś dziwnego, będziemy się modlić , aby nie spotkać się z jakimś pedrylem , bo jak tak dalej będziemy się cofać , to deklaracja że jest się gejem zapewni bezkarność....
Klapaucjusz2019.07.2 16:46
Ciekaw jestem, czy pani Dziuk zna osobiście choćby jedną homoseksulaną osobę wraz z jej troskami, marzeniami, obawami i codziennym życiem? Bez takiej znajomości, może być jak zombi, które nie widzi twarzy ani emocji innych i tylko patrzy ma nich przez pryzmat własnych korzyści.
Maria Blaszczyk2019.07.2 17:33
Pewnie zna. chyba nie sądzisz, że oni tak na poważnie? Że sami w te bzdury wierzą? Tu chodzi o polaryzację i nastraszenie tych, co nie znają. Jak powiedział, z typowo PiSowskim szacunkiem do bliźnich pan Jacek Kurski "Ciemny lud to kupi".
Klapaucjusz2019.07.3 0:13
Myślę, że pani Dziuk należy do tych genialnych ludzi, którzy potrafią wierzyć jednocześnie w dwie przeciwstawne idee. Ci ludzie modlą się do Pana Jezusa i nie lubią Żydów. Nie życzą sobie w Polsce śniadoskórych przybyszy z Bliskiego Wschodu, ale urodzoną na Bliskim Wchodzie i śniadoskórą Matkę Boską Częstochowską nazywają Królową Polski. Uważają się za partię prawicową i rozdają majątek narodowy wszystkim po równo. Lubią znieważać EU i upominać się o europejskie fundusze. Itd., itd…
Maria Blaszczyk2019.07.3 23:21
A to też możliwe ;-)
Zerr02019.07.4 2:02
Wybacz, zle tylko poważny półdebil może nazywać Nazarejczyka 'żydem'. Wrednyś, podłyś i głupiś jak but i tyle. Boli cie doopa na 'znieważanie UE'? Tę całą UE trzeba zamurować mocnym betonem a w otwory wlać napalm, żeby sie wszystko dobrze wyjarało od środka. Czy tak lepiej?
Zerr02019.07.3 10:22
Jakie bzdury? Same twarde, potwierdzalne naukowo fakty. I przestańcie w końcu utożsamiać Sekty LGBT z quasi-normalnymi homoseksualistami. Naprawde uważasz, że wasza Siła i Moc pochodza od was samych? Mowy nie ma - jesteście na żołdzie bankierskiego Bydła, Międzynarodowego Kapitału i Korporacji. Walka z wami jest walką z nimi. Cierpicie na ciężką megalomanię.
tango2019.07.3 13:37
A jaka może być korzyść z patrzenia na pedała?
Cogito ergo sum2019.07.2 16:36
Ludzie rodzą się czasem z różnymi zaburzeniami somatycznymi i psychicznymi. Zaburzenia somatyczne łatwiej zdiagnozować i leczyć. Jakoś nikt nie postuluje aby je zostawić bo ktoś z tym się urodził. Medycyna stara się człowieka doprowadzić do normalności i załatać braki natury. Zaburzenia psychiczne ujawniają się później i trudniej je zdiagnozować i leczyć. Tym niemniej istnieją placówki służby zdrowia, które leczą zaburzenia natury psychicznej i nikt nie postuluje aby je zamknąć i pozwolić ludziom żyć zgodnie ze swoją naturą. Dlaczego homoseksualizm i zaburzenia tożsamości płciowej mają stać się wyjątkiem? Tym ludziom należy okazać współczucie i pomoc. Nie można ich prześladować bo prześladowanie człowieka chorego jest nieludzkie. Nie można jednak przyjąć ich reguł i zamieszkać z nimi w ich domu wariatów.
ect2019.07.2 20:50
Normalni ludzie odnoszą się z szacunkiem do chorych, w tym do ludzi ze skłonnościami homoseksualnymi. Ludzie, którzy mają różne zaburzenia nie robią jednak w społeczeństwie takiego zamieszania, chyba że ktoś jest wyjątkowo groźny, to zostaje odpowiednio izolowany, aby nie wyrządził krzywdy innym ludziom. Nikt o zdrowych zmysłach nie pozwoliłby np. osobom z zaburzeniami psychicznymi adoptować dzieci, a homoseksualiści w wielu krajach mogą je adoptować. Czy nie jest to krzywda wyrządzana tym dzieciom? Potrzeba do tego aż tak wielkiej inteligencji, aby to zrozumieć? Nie może być tak, ze 5% chorych ludzi narzuca całemu społeczeństwu swoje chore zwyczaje.
Szendzielarz2019.07.2 16:36
w USA dołożyli już do tego ciągu zboczeń literkę "P" vel. PEDOFIL
matis892019.07.2 17:07
Ruch sodomski nie tylko w USA chce dobierać się do dzieci, mimo że między sobą ich mieć nie mogą bo to wbrew naturze. A jednak wbrew naturze domagają się dzieci. TAkże P nie tylko w USA tylko wszędzie.
Zerr02019.07.3 10:33
Prawda. Aktualnie pedofilia nie jest już zboczeniem. oficjalnie jest kolejną orientacją, w pełni poprawną i naturalną.
robaczek 2019.07.2 16:27
i ZNOWU!!!???? zboczuszki PATO-KATOLICKIE znowu chcą ludziom w majtki zagladac i do sypialni wpadac? oj wy niewyzycie jestescie. Moze jednak raz w tygodniu po bozemu to za malo ?? ;] ZAJMIJSCIE SIE SOBA zgorzkniale dewianty katolickie ;] patokatusie w calej krasie.
PePe2019.07.2 18:24
Pedrylki kochane moje zajmijcie się własnymi odbytami. To raczej wy jesteście niewyżyte homosie. Łapulki precz od dzieci pedofilki niwyżyte.
edi2019.07.2 21:31
CZEMU KŁAMIESZ - TO WY ZBOCZUSZKI PATO chcecie zabierać nasze dzieci - CZYŻBY NIE TAKI BYŁ PLAN - A JAKI?? przecież NIE MACIE SWOICH - A OD NASZYCH WARA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
robaczek 2019.07.3 11:05
hhihihih ;] no weż ;] przeciez ty dzieci nie masz ;] misiu no! ;]
BB2019.07.2 16:21
LGBT to jest mamienie ludzi, tu chodzi o coś ważniejszego : kontrolę mózgu i czipowanie ludzi i to już wkrótce. Pan T. Sakiewicz chyba coś o tym wie ?.
Cogito ergo sum2019.07.2 16:10
LUDZIE RODZĄ SIĘ Z OKREŚLONĄ ORIENTACJĄ, TO FAKT. Za to rodzą się bez religii, bez wiary w żadną z tysięcy bogini czy bogów. Dlatego pozostawmy to tak jak jest. Jeśli ktoś się jakiś urodził, niech sobie tak żyje o ile nikomu krzywdy nie robi. Jak wg was dwójka kochających się kobiet czy mężczyzn niszczy rodziny? Obnoszą się z tym że są szczęśliwi, podczas gdy w waszych fanatycznych nacjonalistycznokatolskich domach nigdy szczęścia nie było i im zazdrościcie? Nigdy nie rozumiałem, w jaki sposób LGBT niszczy polskie rodziny.
JR2019.07.2 16:39
Niech się pieprzą po swojemu na ile im zdrowie pozwoli, ale niech nie robią z tego publiki. Po co te marsze? To jest ohyda i zgorszenie. To w rezultacie maleńki procent ludzi, a robią szum wokół siebie tak jakby byli większością. O co więc chodzi tym zboczeńcom? W demokracji decyduje większość. Czy to tak trudno zrozumieć?
Cogito ergo sum2019.07.2 17:09
ZGADZA SIĘ, TO SAMO KATOLE. Niech sobie te swoje zabobony odprawiają w zaciszu domowym, a ze szkół i przestrzeni publicznej WON. Co nie? To jest ohydne i zgorszenie, kiedy dzieciom wmawia się nieistniejących przyjaciół, poddaństwo i antynaukowe brednie. To mały procent ludzi na całej ziemi, a robią szum wokół siebie, tak jakby byli większością. Dziś mniej niż 1/3 Polaków to praktykujący katolicy.O co więc chodzi katotalibanom? W demokracji decyduje większość, czy to tak trudno zrozumieć?
matis892019.07.2 17:36
Przypominam że za islamizację UE odpowiadją lewakoateiśći i ich politycy, nie katolicy. Do tego wiara, religia jest obecna na całym świecie, więc gadanie bzdur o 21 wieku postępowym pozbawionym tego jest dopiero ciemnotą. Tymbardziej kiedy to lewakoateiśći sami głosują na polityków lewaków którzy są pierwsi by padać na kolana przed Głową Watykanu. Do tego religia jest na całym świecie, tyle że to lewakoateizm pierwszy dąży do Religii Światowej, bo ateizmu to już praktycznie nie ma, kiedy okazało się że lewakoateiści są odpowiedzialni za islamizację UE wbrew wszelkiemu zdrowemu rozsądkowi i wbrew samej Europie i UE. I jeszcze jedno w przestrzeni publicznej katolicy mają do niej pełne prawo, tyle że wykorzystywanie przestrzeni publicznej dla seksualnośći to najbardziej prymitywna forma właśnie lewakoateistów i sodomitów, nie katolików. Nie wspominając o tym że to sodomici kradną słownictwo które ich nie opisuje. I to sodomici domagają się dzieci wbrew naturze mimo że między sobą mieć ich nie mogą. Więc ciemnota, zabobon i zwyczajnie kłamstwo pochodzi tu od lewaków i sodomitów.
Maria Blaszczyk2019.07.3 23:20
Tylko że nie ma żadnej islamizacji Europy. Może powinieneś się tam wybrać. Najlepiej w piątek. Uda Ci się zrobić zakupy - to znaczy, że Europa wciąż jest świecka. Nie uda - znaczy, że masz rację. A co ma parada do seksualności to ja nie wiem. Chodzi o równe prawa. Dla wszystkich. To Ty sprowadzasz to do seksualności. Im chodzi o bezpieczeństwo, prawo do pochowania zwłok ukochanego człowieka czy możliwość odziedziczenia po nim majątku.
Maria Blaszczyk2019.07.2 17:30
Czy jak jakaś mniejszość jest mała, to nie należą im sie prawa? Ulice nie są własnością homofobów. A szum jest konieczny, by walka o prawa mogła przynieść skutek. Przerabialiśmy to już w historii wielokrotnie. Póki jakaś grupa grzecznie prosi - nic się nie zmienia. Musi narobić hałasu, stać się widoczna, sufrażystki musiały tłuc szyby, czarni musieli maszerować z tymi tabliczkami. I właśnie chodzi o to, by większość demokratycznie zdecydowała, że to też ludzie i że należą im się takie same prawa jak innym. Tak jak to drzewiej uczyniono z kobietami czy kolorowymi.
matis892019.07.2 17:58
No właśnie sodomitom nie należą się takie same prawa jak małżeństwu. Sodomici nie mogą mieć dzieci między sobą bo wbrew naturze. A mimo to sodomici domagają się praw które im się należą i jak złodziej chcą kraść słownictwo które ich nie opisuje. Więc sodomitom nie chodzi o żadną tolerancję tylko o narzucanie siebie innym i złodziejstwo słownictwa. Wara od dzieci sodomitom bo nie możecie mieć ich między sobą.
Zerr02019.07.3 10:42
Dokłanie tak jest - małym mniejszościom nie należą się żadne szczególne prawa. Jak mała mniejszośc robi hałas, tłucze szyby, pali samochody, zastrasza obywateli, tworzy bojkówki, to nomalne państwo wysyła Policję z pałkami, a jak trzeba to wojska wewnętrzne z bronią ostrą, aby zaprowadziły porządek. Jeśli dzieje sie inaczej to tylko i wyłącznie wskutek tego, że mała mniejszość jest napędzana przez Potężne Moce jak: banki, korporacje, obce mocarstwa, miliarderów i plutokrację. Przerabialiśmy to już w historii wielokrotnie. Sama widzisz, że konieczna jest symetria - poniewaz zorganizowana sekta LGBT domaga sie przywilejów, na zasadzie symetrii należałoby pozbawić ja nawet tych równych praw, jakie ma obecnie.
szymek2019.07.2 17:12
2 dni temu · „Nie jesteśmy tutaj, aby się podobać. Jesteśmy po to, aby zniszczyć społeczeństwo” - takie hasło, pełne miłości, szacunku i tolerancji pojawiło się na paryskim tzw. marszu LGBT
matis892019.07.2 17:52
Po pierwsze nikt się nie rodzi z sodomską orientacją, tylko geje ją nabywają. Nikt od małego dziecka nie jest gejem. To lewackoateistyczna ciemnota i zabobon. Natomiast pewne jest że geja można stworzyć i wychować, tak ukształtować od dziecka. Przecież ruch sodomski o tym doskonale wie, skro domagają się dzieci wbrew naturze, skoro sami między sobą dzieci mieć nie mogą. Także to oczywista lewackoateistyczna ciemnota i zabobon. Po drugie czemu sodomici są jak złodzieje i chcą się podpinać pod słowa któe ich nie opisuję. Nie jesteście i nigdy nie będziecie małzeństwami. Wymyślcie se swoją nazwę, a nie jak złodzieje kradniecie. Nazwa związki partnerskie to też gejowskie oszustwo, bo i tu sodomici pod jedną nazwą chcieliby by się chować za związkami hetero idąc pod tym szyldem razem z nimi. PO co ta obłuda, oszustwo i kradzież słownictwa. Po co sodomitom chować się pod nazwą związki partnerskie, bo określa ono też pary heterosekuslane, które w odróżnieniu od sodomitów mogą mieć dzieci między sobą. A póżniej przychodzi taki lewakoateista i robi z siebie głupiego że nie rozumie jak sodomici mogą szkodzić rodzinom. To pokazuje że lewakoateizm dziś kompletnie nie ma nic wspólnego z racjonalnym myśleniem i logiką. To czysty fanatyzm, głupota, ciemnota, zabobon i ideologia religijna zmieszane razem.
tango2019.07.3 13:38
Wam lewakom fakty mylą się z hipotezami.
ANDRZEJ2019.07.3 16:40
nie staraj sie niczego zrozumiec bo cie jeszcze pusta czaszka rozboli, włącz sobie dzień dobry TVN i pooglądaj
JanP2019.07.2 15:39
Pani Barbara Dziuk ładnie prezentowałaby się na Paradzie Równości.
denaturat artystyczny2019.07.2 16:56
Widzę jak odziana w skóry z pejczem w ręku prowadzi Biedronia w skórzanym kagańcu. Ile w tym wyobrażeniu erotycznej dynamiki