10.06.21, 16:57

Prawdziwa twarz ideologii LGBT. Chutnik: Jesteśmy tu, by podważyć tradycję polskiej rodziny

Na łamach portalu Onet Kultura ukazał się wywiad Sylwią Chutnik, pierwszą bohaterką cyklu #OdkrywamySię, tworzonego we współpracy ze stowarzyszeniem Miłość nie Wyklucza. Feministka bez owijania w bawełnę opowiedziała o celu środowisk LGBT, jakim jest „podważenie tradycji polskiej rodziny”. Przekonywała też, że należy rozwiązać instytucję Kościoła.

W rozmowie z Onetem Chutnik wprost przyznała, że celem środowisk LGBT jest „podważenie tradycji polskiej rodziny”.

- „Kiedy czasem mówi się: homoseksualiści przyszli z siekierami na naszą polską rodzinę, część osób ze środowiska mówi: nie, absolutnie, jesteśmy tacy jak wy. Ja mówię inaczej: jesteśmy tu, by podważyć tradycję polskiej rodziny – patriarchalnej, przemocowej, toksycznej, obrzydliwej, w której toczą się potworne rzeczy, bo ktoś chce, by działy się za zamkniętymi drzwiami”

- mówiła feministka.

- „Jesteśmy po to, by przewietrzyć Polskę, rodzinę, otworzyć okna na oścież, żeby ten przeciąg wywalił całą toksynę, żeby wreszcie ludzie przestali ściemniać, że wujek mieszka z kolegą, ciocia jest starą panną, a tata wieczorami nie chodzi do gejowskich klubów. Po co to całe udawanie? Mówi się czasem, że to państwo jest z tektury, a ja mam wrażenie, że heteroseksualizm jest z tektury”

- dodawała.

Rozmówczyni Onetu, zachęcając do apostazji stwierdziła też, że należy rozwiązać instytucję Kościoła.

- „Uważam, że Kościół to jest w Polsce święta krowa, bardzo bym chciała, żeby państwo było świeckie. Chciałabym również, żeby osoby, które tworzą tę instytucję poniosły prawne konsekwencje m.in. siania mowy nienawiści”

- mówiła.

kak/Onet Kultura, wPolityce.pl

Komentarze

Anonim2021.06.12 19:17
Głupoty mówi i głupio wygląda.
przemyśl-72021.06.12 11:46
Chutnik do huty,a nie bzdeczyć o rodzinie ,kto to to wypromował,czadu dał ,ale efektów nie przewidział.
vitro2021.06.11 22:12
dlaczego te wszystakie femi-nazistki sa takie brzydkie? Czy kompleksy rodzą skrajność?
heniek2021.06.11 18:20
zło na świecie zawsze było jest i będzie ale nigdy nie zwycięży
Palindrom2021.06.11 14:33
Mentalność masturbacyjna jest niewiarygodnie atrakcyjna. Ciekawe, dlaczego?
Podobna2021.06.11 13:41
do takiej jednej noblistki co to minister zwolnił ja z podatku a wstyd PISie.
Hubert2021.06.11 13:40
nie chciał bym jej spotkac na drodze bo ........
Anonim2021.06.11 11:31
Dobrze chociaż, że nie ściemnia. Pewnie dlatego, że myśli, że już jest na "drodze do zwycięstwa".
Anonim2021.06.11 11:29
"jesteśmy tu, by podważyć tradycję polskiej rodziny – patriarchalnej, przemocowej, toksycznej, obrzydliwej" A co w zamian ? Przedstawcie realną ofertę, ale nie mrzonki i bajki utopijne. A póki co, zamiast bujać w obłokach, wolę twardo chodzić po ziemi.
POdPIS2021.06.11 11:06
Tradycja polskiej Rodziny zasadzała się drzewiej na solidaryźmie pokoleniowym .Odkąd bolszewicy w Polsce rządzą wprowadzili twórczo rozwijany dzisiaj przez PIS solidaryzm społeczny czyli socjalizm.
Krakowiak2021.06.11 11:02
Niech się cieszy że ją matka za zdeformowaną twarz nie wyskrobała.
qwert2021.06.11 10:58
Jeśli widzisz osobę z idiotycznie pofarbowanymi włosami, można się domyślać, że coś tam się już mocno burzy.
Olo2021.06.11 10:55
Lewactwo to stan chorego umysłu, ta obrzydliwa wariatka jest tego doskonałym przykładem.
Przeemko2021.06.11 10:51
Bardziej od takich psycholi, brzydzą mnie tylko perwersyjni kopulanci z KK w czarnych sukienkach, nieroby opowiadające jakieś kocopoły, ze swoim postępowaniem sprzecznym z ewangelią, wycierającymi sobie swoje otyłe mordy słowami Jezusa i tuszujący afery finansowe i pedofilskie... LGBT to nie jest żadna ideologia, LGBT to ludzie, nikt nie walczy z rodziną, nikt nie chce rozbić małżeństw, nikt nie przekonuje osób heteroseksualnych , że ich preferencje są nieprawidłowe... Wy natomiast cytujecie jakąś psychopatkę przyprawiając jej naklejkę LGBT. Ta osoba nie ma z tym nic wspólnego, a mówiąc takie rzeczy tylko utwierdza w przekonaniu, ze jest głęboko zaburzona....i nie nie jestem osobą homoseksualną....
Dam2021.06.11 13:03
To jest typowe zachowanie, podobne do atakowania chochoła. Ale ciemnemu ludowi co homoseksualisty w życiu na oczy nie widzieli wystarczy. Za to jak ktoś na "prawicy" coś podobnego odwali to wtedy jest "nie pochwalam ale rozumiem".
Anna2021.06.11 17:37
O ..bracie... ależ miłość do bliźniego bije od ciebie...Wprost niewiarygodne ile jadu w tobie..
arti2021.06.11 10:17
Zawsze twierdziłem że są to psychopaci i ludzie którzy potrzebują terapii
art2021.06.11 10:16
Proponuje wyjechać tej pani to Korei Północnej tam jest państwo świeckie
admin2021.06.11 9:36
Chodzi taka obok ciebie, a psychike ma rozwaloną. Strach obok przejść bo napadnie jeszcze..
Maciej Piwowar2021.06.11 9:32
Największe Nieszczęście tzw. ,,Polskiej Rewolucji" to przewrót POKOJOWY. Czyli powinno się wprowadzić ZAKAZ PROMOWANIA ATEIZMU,Feminizmu ,Działalności Partii Lewacko--Lewicowych. A wyrok za łamanie Prawa JEDEN: Strzał w poty---------.
Przeemko2021.06.11 10:57
Musisz być strasznie nieszczęśliwym człowiekiem, ale na pewno gorliwym katolikiem. Spowiadałeś się z tego, że nawołujesz do przemocy? Spotkałeś kiedyś taką osobę? Rozbiła Ci rodzinę? proponowała Ci seks? Ja np znam kilka osób ze środowiska które Ty wspierasz, ...pomogę Ci tylko zanim zaczniesz pisać bzdury to się z tym zapoznaj.... 1. Henryk Gulbinowicz lat 97, abp senior diecezji wrocławskiej 2. Edmund Piszcz lat 91, abp senior diecezji warmińskiej 3. Stanisław Stefanek lat 84 biskup senior diecezji łomżyńskiej 4. Marian Gołębiewski lat 83, abp senior diecezji wrocławskiej 5. Wojciech Ziemba lat 79, abp senior archidiecezji warmińskiej 6. Józef Michalik lat 79, abp senior diecezji przemyskiej 7. Andrzej Suski lat 79, biskup senior diecezji toruńskiej 8. Henryk Hoser lat 78, biskup senior diecezji warszawsko-praskiej 9. Stanisław Dziwisz lat 81, abp senior diecezji krakowskiej
Pytam2021.06.11 9:19
Tradycją polskiej rodziny jest, między innymi, że gdy rodzi się w niej niepełnosprawne dziecko, to mąż - do tej pory husarz dzielny i prawie wyklęty - odchodzi (w 80% przypadków). Czy takie tradycje też będziemy kultywować?
Maciej Piwowar2021.06.11 9:35
@ Pytam--Ty Umysłowo Nie Sprawny.czy Was Ojciec Opuścił? A co do reszty: To nawet w najlepszej Rodzinie znajdzie się S-Syn.
Anonim2021.06.11 11:04
A to ciekawe, bo znam z widzenia, kojarzę tak z tuzin rodzin gdzie jest niepełnosprawne dziecko. Cholera, każda jest kompletna, nikt nie odszedł. Ojcowie dzielnie opiekują się dziećmi. Okej, ale to Polska wschodnia, katolicka, ciemna i zaściankowa. Zapewne z tej lepszej, postępowej, zachodniej, wielkomiejskiej i zateizowanej jest inaczej.
MaxFiend2021.06.11 9:00
LGBT nie jest ideologią a indywidualne brednie i wymóżdżenia nie są niczyją twarzą :-D
Anonim2021.06.11 10:44
LGBT to KLASYCZNA IDEOLOGIA
MaxFiend2021.06.11 14:47
Podaj definicję ideologii i udowodnij, że interdyscyplinarny nurt nauk społecznych i związany z nim ruch społeczno-obywatelski spełnia jej założenia. Wykaż się inteligencją! Jeżeli tego nie zrobisz udowodnisz, że jej po prostu nie masz i jesteś bezmyślnym przeżuwaczem propagandy. :-D
jest2021.06.11 8:52
kto chciałby to zapłodnić?, może jakieś propozycje?
Przeemko2021.06.11 12:07
Patrząc na język jakim się posługujesz, to pewnie Twój tata.
olaboga2021.06.11 8:27
"...opowiedziała o celu środowisk LGBT, jakim jest „podważenie tradycji polskiej rodziny”. " Łomatko... Ja wiem jak to będzie... Kiedy polska rodzina będzie chciała sobie w którąś piękną, letnią sobotę tradycyjnie pogrillować i połomżingować, to z krzaków nieopodal nagle wyskoczą 3 eligiebety i wezmą to wszystko rodzinie podważą... Jak żyć, panie premierze, jak żyć?... :(((
Szlomo Sand2021.06.11 8:14
Talmud to elementarz zboczencow
T.2021.06.11 7:50
Ciekawą rodzinę miał ten osobnik skoro przytacza przykłady że ktoś chodził do gej klubów...
Marianna2021.06.11 7:49
Szkoda mi takich ludzi jak "ta" Chutnik,ludzi bez zasad, gołych intelektualnie, pałających zemstą i tryskających jadem zła.
Moly2021.06.12 11:48
Az ociekasz wspolczuciem. Strach myslec co myslisz jak kogos nie lubisz. Piekny egzemplarz polskei moralnosci.
"Rewolucja '68" - wersja 2.02021.06.11 7:37
Pomioty "pokolenia '68", czyli kozojebców, znowu chcą zdewastować naszą cywilizację.
miki2021.06.11 7:30
każdy ma w życiu jakieś problemy ..i lepiej lub gorzej próbuje tym problemom zaradzić ..dramat zaczyna się wtedy gdy zamiast rozwiązywać swoje problemy ..próbujemy naginać świat do swoich problemów .. sensu to nie ma ...skazane jest na porażkę .. dramatem będzie jest to że zainteresowana nie uzdrowi (nie rozwiąże swoich problemów) .. i tylko wzbudzi co najwyżej większe politowanie a w skrajnych przypadkach i (tylko) pogardę.. ale co tam ... jak ktoś chce walić dobrowolnie swoja "głowa w mur" to kto takiej zabroni ? w końcu mamy demokracje..
6969692021.06.11 8:00
Tylko, ze tacy jak ona nie rozumieją, iż są mniejszością, poniżej 5% populacji, a chcą siłą narzucić pogląd, że ich problemy to norma
miki2021.06.11 14:55
korekta .. to jakieś 0,5 promila z czego aktywnych i nadmiernie nagłaśnianych (wzmacnianych ) w mediach to jakieś 0,000005 promila
Anonim2021.06.11 17:57
Mylisz się. W normalnych warunkach jest 1% zboczeńców. Ale obecnie wśród osób 14-29 lat, w UE ich odsetek wynosi ponad 20% kobiet i 12% mężczyzn. Jak widać, indoktrynacja jest skuteczna
Roman2021.06.11 7:23
Niezwykle bystra jest ta dziewczyna. Ciekawe, czy umie usmażyć frytki ?
robaczek2021.06.11 7:20
GEJE ATAKUJA!!!!! ............................na BARYKADY BACIE I DZIADKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ;]
Anonim2021.06.11 6:47
Prawdziwa twarz ideologii KK: jesteśmy tu po to by gwałcić wasze dzieci!
6969692021.06.11 8:03
Prawdziwa twarz 696969: jestem tu tylko po to, by obnażać kłamstwa takich jak ty
AAAtomek2021.06.11 6:46
chętnie bym ją dźgnął, ale najpierw muszę pozbyć się mojego amstaffa ze swojego wyra
Remek2021.06.11 6:30
Nawet komuniści szanowali rodzinę. Słynne było wtedy powiedzenie '' rodzina podstawową komórką społeczną''
az2021.06.11 6:29
Google-Dlaczego homoseksualizm został wykreślony z listy chorób psychicznych?Jednym z najczęściej używanych argumentów dowodzących normalności homoseksualizmu jest fakt wykreślenia go ze spisu chorób w 1973 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Psychiatryczne, a w konsekwencji także przez WHO. Dlaczego jednak stamtąd homoseksualizm zniknął? Chyba najważniejszą informacją jest fakt, że homoseksualizm usunięto ze spisu chorób w wyniku głosowania. Naukowcy nie otrzymali rzetelnego raportu podsumowującego badania nad homoseksualizmem. Zamiast tego spotkania naukowców, członków APA były przerywane przez grupy aktywistów gejowskich rzucających emocjonalne oskarżenia - porównujących psychiatrów z nazistami i zarzucających im prześladowania.
Ukończyła Studia Gender na UW2021.06.11 6:25
czyli ma tytuł inż. gender, albo mgr gender. Studia są po to aby z Polaków gojów zrobić pederastów. Taki jest plan żydowski.
opty2021.06.11 5:49
"Jesteśmy tu, by podważyć tradycję polskiej rodziny" i w myśl ideologi GENDER dać córce na imię Tradycja........
Andrzej2021.06.11 4:59
Zaiste, ma rację, mówiąc, że należy przewietrzyć Polskę. Jak Naród weźmie się za was to taki wiatr powstanie, że będziecie spiepszać z tego przepięknęgo kraju aż będzie się kurzyć. Mam także nadzieję, że pociągną za sobą tę współczesną targowicę i wreszcie zapanuje w tym umęczonym kraju prawo i sprawiedliwość pobłogosławiona przez Najwyższego.
Grafomanka Sylwunia Chutnik2021.06.11 4:58
Najgorsze, że ta liberalno-lewacka aborcjonistyczna kreatura otacza się tabunami nierozgarniętych włazidupów, którzy każdą jej dyletancką wypowiedź traktują jako prawdę objawioną. Że Sylwunia jest zwyczajną grafomanką, wie każdy, kto sięgnał po jej książkowe wypociny. Sylwunia nie zawdzięcza popularności talentowi literackiemu, bo takowego nie posiada w nadmiarze. Potrafi się zakręcić, gdzie trzeba i powazelinować komu trzeba. Przykre jest tylko, że oszołomy które jej klakierują, uważają ją za autorytet w dziedzinie literatury.
taki2021.06.11 4:28
Może czas zacząć eliminować takie ścierwa jak Chutnik i jej podobne kreatury i zboki
Anonim2021.06.11 4:22
A walkę ze światem, proponuję zacząć od walki z własną ignorancją, arogancją i pychą!
Anonim2021.06.11 4:20
Miłe walczyć z czymś, o czym nie mamy zielonego pojęcia.
hehehe2021.06.11 4:13
Kolejna niedoruc|-|ana pluje frustracjami na oślep ?
Nie da się jej doruchać2021.06.11 5:00
Skrajna wścieklizna macicy, typiara niezaspokojona po najostrzejszych gangbangach.
Skrzypek na dachu2021.06.11 3:40
Pani Sylwcia robi wlasny pasztet , kluchy i mace wedlug tradycijnego przepisu .
Pani Sylwia nie robi Pasztetu2021.06.11 5:03
Pani Sylwia to jest pasztet.
Skrzypek na dachu2021.06.11 3:37
Polska rodzina ukrywala takich niewdziencznikow Chutnikow , nie dlatego ze lubili te plemie , ale dlatego ze to co niemcy robili bylo okropne . Dzisiaj kazdy powie bez wzruszenia , ze galy widzialy co braly .
Skrzypek na dachu2021.06.11 3:30
Polska i Izrael powinni teraz zyc w zgodzie i wzajemnym szacunku , bo mozna teraz spokojnie pozwolic takim zwyrodnialym matkom rzydowskim aby zjadaly wlasne dzieci .
Skrzypek na dachu2021.06.11 3:25
Mondra sliczna i zdolna Pani Sylwcia tez potrafi robic wlasny pasztek , kluchy i mace .
Skrzypek na dachu2021.06.11 3:05
Ludzie nie dajcie sie nabrac bo Sylwcia Chutnik nie jest autorka dzialaczka feministka tylko medialny hologram , wydmuszka nadmuchana niczym banka mydlana bezboznych globalistow LKGBPQZ .
Moly2021.06.11 0:34
ktos musi
Skrzypek na dachu2021.06.11 3:07
Nawet takie obrzydliwstwo paskudne .
moly2021.06.12 11:50
Nie schodz z dachu. I tam " adonisuj".
Prawda w oczy2021.06.10 22:10
PEDERASTIA to obrzydliwe ZBOCZENIE. Podobnie jak inne "orientacje seksualne LGBT+" - pedofilia, zoofilia, koprofilia
Prawda w oczy2021.06.10 22:19
Dlatego sam się masturbuje do zdjęcia proboszcza.
Skrzypek na dachu2021.06.11 3:20
Kitaje to brudasy bo wkuszajet psy i koty ale obrzydliwa Sylwcia ma wlasny przepis na mace .
Anonim2021.06.10 21:30
LGBT V kolumna syjonizmu w Polsce. Jechać z tym nienasyconym bydłem do stajenki.
rychu2021.06.10 21:17
Żydoski pasztet niech spi---a do kibucu
Asior2021.06.10 21:14
o ja....piękna inaczej, nie dziwne, że lesba
Olin2021.06.10 21:10
czego można się spodziewać od lewackiej, zboczonej ameby????
Kaczka basta!2021.06.10 20:22
"Jesteśmy tu, by stawić czoła obrzydliwej tradycji obgryzania szczątków własnych rodziców". "Jesteśmy tu, by stawić czoła obrzydliwej tradycji palenia wdów na stosie". "Jesteśmy tu, by stawić czoła obrzydliwej tradycji mordów rytualnych". Redaktorzy frondelka, gdyby wzrośli w społecznościach z takimi tradycjami, też pewnie by tego bagażu bronili do końca.
Anonim2021.06.10 21:03
Tradycje lewackie polegają na czymś innym. Na przykład na tradycyjnym gwałceniu dzieci w wieku szkolnym, co tradycyjnie nazywa się "seksedukacją". Druga lewacką tradycją jest tradycyjne szlachtowanie ludzkich płodów, przy czym rzeźnik stara się jak najdłużej zachować Płód przy życiu, ponieważ cierpienie uszlachetnia. Konkretnie - mamuśka czuje się szlachetniejsza pod wpływem cierpienia płodu.
Anonim2021.06.10 21:06
Na całe szczęście Lewakoidalni NIE POSIADAJĄ żadnych Tradycji, ponieważ Tradycje tworzą się w społecznościach LUDZKICH, a nie zwierzęcych. Zwierzęta, również lewakoidalne, kierują się wyłącznie Instynktami, Odruchami oraz Impulsami. Uwaga - Lewakoidalni NIE PRZECHODZĄ Testu Lustra.
Skrzypek na dachu2021.06.11 3:17
Pan George Soros chce zyc wiecznie dlatego codziennie na sniadanko pije prosto z sokowirowki napoj z niemowlant i kefir z nienarodzonych swierzo abortowanych embrionow .
Anonim2021.06.11 6:15
Z abortusów nie robi się "napoju", tylko pożywną zupę. Ewentualnie pasztet.
Michal2021.06.10 20:21
Wyglada ze dobrze “nacpana “...
bogdanus2021.06.10 20:17
Ta biedna kobieta pochodzi chyba z patologicznej rodziny i nie rozumie kochającej się rodziny.
Mila2021.06.10 20:07
Hutnikowa to porypana baba, sama nie wie kim jest. przez kilkanaście lat była w związku z facetem , i ma 16 letniego syna. Teraz żyje z kobietą, bo stwierdziła , że woli być lesbijką. Znałam ją jako młodą dziewczynę, zawsze była lewicowym dziwadłem z kolczykiem w nosie
Nie czekaj na szabes, możesz mnie jebać teraz2021.06.10 19:57
Mam kamerkę w mojej odbytnicy podłączoną do internetu. Zobaczysz nie tylko moje hemoroidy ale i obrzezanego chüja w mojej düpie. . . . Zajrzyj tu: [email protected] i umów się. ========================= I słowo od mojego sponsora: Spółka Państwowa GM offeruje poprawioną formułę znanego i znakomitego produktu: "Albert extra VERGIN oil do smarowania odbytnic i do spożycia".
Skrzypek na dachu2021.06.10 19:54
Paskudna zwyrodniala bezbozna globalistka Chazarka pasozytuje na publicznych pieniedzy Polskiego podatnika .
Monika2021.06.10 19:51
Cześć panowie, mam na imie Monika :). Chętnie poznam normalnego faceta. Nie szukam sponsora, nie interesuje mnie jakie masz zarobki, samochód itp. Przede wszystkim cenię kulturę osobistą i poczucie humoru, wygląd dla mnie to sprawa drugorzędna. Zainteresowanych panów zapraszam do kontaktu najlepiej na moim profilu gdzie zobaczysz moje prywatne zdjęcia : http://panieonline.pl/monika
IZA2021.06.10 19:48
Czy pismaki z Frondy potrafią czytać ze zrozumieniem? Na może naprawdę popierają przemoc w rodzinie. O rodzinie przemocowej mówiła Chutnik.
.szybki lopez2021.06.10 20:21
Iza? A może ANAL-IZA?
JPIII2021.06.10 19:39
tradycja polskiej rodziny – patriarchalna, przemocowa, toksyczna, obrzydliwa, w której toczą się potworne rzeczy, bo ktoś chce, by działy się za "zamkniętymi drzwiami” A idioci z frądy są za taką rodziną.
man.of.Stagira2021.06.10 19:28
"Nauka materialistyczna, że ludzie są wytworami warunków i wychowania, a więc przeistoczeni ludzie są wytworami innych warunków i zmienionego wychowania, zapomina, że właśnie ludzie zmieniają warunki, i że sam wychowawca musi otrzymać wychowanie. Z konieczności dochodzi ona do podziału społeczeństwa na dwie części, z których jedna góruje nad społeczeństwem (np. u Roberta Owena)." // Nawet niejaki Karol Marks widział oczywisty manipulatorski zamysł leżący u podstaw wszelkich takich 'rewolucji'. // Manipulatorski. Dowodem jest, że chociaż tzw. 'Wielka Rewolucja Francuska' usunęła jak podają niektóre źródła z kodeksu karnego homoseksualizm, sadyzm etc jako przestępstwa w prawie FRANCUSKIM to ... do roku 1980 ujawnienie się jako homoseksualista było we Francji obciążone ryzykiem INFAMII i wielkimi problemami w codziennym funkcjonowaniu. // ZAISTE, rację ma niejaki Karol M. kiedy pisze, że najpierw 'wychowawca musi otrzymać wychowanie' -w przeciwnym razie grozi podział na wrogie obozy i dyktatura która jest zaprzeczeniem prawdziwego ruchu historycznego. MANIPULACJĄ // Można, zatem, nawet czytając Karola Marksa demaskować tzw. "ruchy LGBTQ+" etc. jako pewne postaci manipulacji świadomością zbiorową przez współczesny kapitalizm. Dobrze policzone i skalkulowane na chwilowy 'sukces'. Doraźną 'prawdę' stulecia. // c.b.d.o.
pytajnik2021.06.10 19:25
Czy nie lepiej przypomnieć znakomite efekty nauczania naszych biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
abcd2021.06.10 18:55
Jeśli kochasz swoje dzieci, protestuj przeciwko homopropagandzie. P e d e r a ś c i i lesbijki dzieci nie mają, zatem muszą sięgnąć po TWOJE dziecko. Czy zrówność TOBIE też odebrała rozum? Jeśli kochasz swoje dzieci, powiedz NIE homopropagandzie. Czytaj więcej na "henryk dabrowski pl" https://henryk-dabrowski.pl/index.php?title=Je%C5%9Bli_kochasz_swoje_dzieci,_protestuj_przeciwko_homopropagandzie
trust2021.06.10 18:44
Chutnik, jesteś chodzącym błędem ewolucji. Nawet nazwisko z błędem, jak to u niepiśmiennych pasterzy z Synaju.
Prawdopodobne, bo bardzo pasjonuje się tematyką2021.06.10 19:22
jewrejską
Izydor2021.06.10 18:34
Niech Sodomici nie przeginają pały bo nasza cierpliwość ma swoje granice i wtedy będzie z nimi naprawdę żle.
anonim2021.06.10 18:34
o, następna co to pielęgnuje mowę miłości
Podrzędna grafomanka Sylwia Chutnik2021.06.10 18:23
Pisać powieści nie potrafi, to lansuje się różową grzywą i światopoglądowym imbecylizmem. Na śmietnik historii z tą grafomanką.
6969692021.06.10 18:28
Może liczy na Nobla...
Ninel2021.06.10 17:57
Już Lenin stwierdził, że GŁÓWNĄ przeszkodą w budowie KOMUNIZMU jest rodzina, i wobec tego należy ją zniszczyć. Komuniści niszczyli Rodziny zabijając mamę, tatę, dzieci zresztą też. Albo wywożąc na Sybir albo do Kazachstanu. Dziś niszczą inaczej - gwałcąc dzieci pod pozorem seksedukacji, wg modelu opracowanego przez A. Kinseya, pedofila i sadystę. WYJĄTKOWO spektakularne rezultaty daje wpuszczenie do nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego transseksualistów. Liczba dzieci którym transseksualiści zrobili sieczkę w głowie to w UK ponad 2500 dzieci każdego roku, bezlitośnie okaleczanych w Klinice Tavistock. I to nas czeka, czy się to wam podoba czy nie podoba. Wszak Rząd Pisiacki upiera się przy wdrażaniu KONWENCJI STAMBULSKIEJ nakazującej fizyczne prześladowanie ("wykorzenianie") WSZYSTKICH normalnych ludzi (szczególnie dzieci) niepowielających homoseksualnego stylu życia. Pisss coś tam napluje w uszy Elektoratowi, ale Konwencja jak była wdrażana tak nadal jest wdrażana. Wkrótce pisiactwo "odda władzę" najgorszym patolewakom i zobaczycie co się zacznie. Wykorzenią was po prostu - indoktrynacją, gwałtem, pałą policjanta, a jak trzeba to bronią palną. Za utrudnianie Lewakom dostępu do kościołów - kulka w samarę, pały i rok odsadki.
6969692021.06.10 18:12
Piszesz niby super, ale tak naprawdę, żeby zaatakować PiS . KŁAMIESZ!!! Wszyscy wiemy, że obecny rząd chce wypowiedzenia Konwencji Stambulskiej, ratyfikowanej przez PO-PSL. To co zrobiłeś, to czystej wody metoda bolszewicka.
Anonim2021.06.10 18:16
Jakby chciał, to by to zrobił. Piss jest gorszy niż POoossańcy, ponieważ utrudnia i uniemożliwia tężenie Oporu Społecznego. NIC nie zrobił aby zablokować atak koloredów. Hoduje ich i ułatwia budowanie struktur. Zdrajca gorszy jest niż jawny WRÓG, ale jaki zdrajca, przecież połowa pisu to człowieki z PO.
6969692021.06.10 18:27
Gdyby chcieli spacyfikować tych popaprańców, natychmiast "nowa Targowica" (Ko) żądałaby ukarania Polski
Anonim2021.06.10 18:29
I tak żąda. Z WROGIEM się walczy. Lewica nie ma z tym najmniejszych problemów. Tylko pisiaki doznają Niemocy.
Anonim2021.06.10 18:35
Prosta sprawa - lata temu KATOLICKI biznesman Kluska założył ONET. I za to został zniszczony natychmiast. Lewicowcy doskonale wiedzieli, że massmedia uformują poglądy Ludzi, a więc nie można było pozwolić na jakiekolwiek massmedia respektujące katolicki punkt widzenia. Oni już wiedzieli, że Internet to przyszłość. Czy Pisss zrobił coś w tej starej sprawie? Czy WINNI zostali wywleczeni przez Policję i przykładnie UKARANI? Czy zlikwidowano lewackie massmedia, aby odebrać skradzioną kulturę? Lewacy media prawicowe jakoś likwidują bez przeszkód, a więc jak się chce to można. Pały biją TYLKO w jedną stronę. I jakoś nikomu to nie przeszkadza.
6969692021.06.10 18:43
Lewacy mają wsparcie z całego "zachodniego" świata. Zgadzam się, że PiS jest zbyt tchórzliwy, ale wróg jest niezwykle potężny
Anonim2021.06.10 18:51
Wystarczyło wprowadzić Bon Oświatowy, oczyścić podręczniki z jawnych katofobicznych łgarstw (czyli de facto zlikwidować niejawną strukturę wdrażającą szkolną indoktrynację), wyaresztować kolejna lewicową strukturę kontrolująca wyższe uczelnie i wyrzucająca z grona wykładowców osoby o katolickim i prawicowym światopoglądzie. Skoro można wykopać prawicowca, dlaczego nie można wykopać lewaków? Tych co szkolą maturzystów z prowincji na wielkomiejskich chrystofobicznych "inteligentów" pod pozorem studiów. Po takim mordobiciu lewactwo lizałoby rany przez dekadę. Ale co mi marzyć o tem...
harry2021.06.10 17:35
Polacy, normalni ludzie, przecież nas jest zdecydowana większość. Oni tylko są bardzo agresywni, wulgarni i głośni. Co należy z nimi zrobić? Dokładnie trzeba z nimi w naszej wolnej Polsce zrobić to samo o czym ta tęczowo - lewacka rynsztokowa wywłoka wrzeszczy. Tylko należy to zrobić szybciej i bardziej twardo niż oni nam wygrażają. I wpakować ich na wieki do rynsztoka by tam zgnili ze swoją paranoiczną ideologią. Niech się tam rozmnażają wespół ze szczurami. A my tylko stójmy nad kratkami od kanalizacji miejskiej.
Anonim2021.06.10 17:46
Nic z nimi nie zrobisz, bo za Nimi stoi MUREM: Rząd, Sejm, Senat, Prezydent, Korporacje Międzynarodowe, Banki, Unia Europejska, Armia USA z bronią atomową, Miliarderzy, ONZ, władze samorządowe wszystkich szczebli. Pisiaki dla picu coś tam "powiedzą", wszak słowa są tanie i kłamanie Elektoratowi nic nie kosztuje, a za plecami lecą milionowe Granty i Dofinansowania dla Organizacji Gejowskich. Na film o zboczeńcach pisss zawsze znajdzie kilka baniek. Znajdzie je w kieszeni polaka katolika, masowo likwidowanego pod pretekstem lokdałnu.
6969692021.06.10 18:14
"Stoi murem rząd, sejm" - chłopie, nie łżyj obrzydliwie
Anonim2021.06.10 18:21
Nie słucham Gorących Zapewnień. Słowa są tanie, w strzępieniu jęzora są dobrzy. Czekam na czyny. 5 lat i dalej nic.
dsa2021.06.10 18:29
No fakt duzo dobrego wprowadzili ale jaj nie maja za grosz. Sa jak taki miekki falus.
6969692021.06.10 18:31
To ze strachu...
Anonim2021.06.10 18:41
Lepsza jest armia owiec dowodzona przez lwa, niż armia lwów dowodzona przez owcę.
Skrzypek na dachu2021.06.11 2:56
Rzad , Sejm , Senat , Policja , Straz Miejska , Porouratura , Wymiar sprawiedliwosci , ....itd .....
Anonim2021.06.10 18:07
Może i jest was większość, ale to oni plują w uszy waszym dzieciom lewackie łgarstwa i szczają w oczy lewacką nienawiścią. To oni hodują (przecież nie wychowują) wasze córki i waszych synów, aby was nienawidzili. Nienawiść do katolików kształtuje się w dzieciach od najmłodszych lat, gdy mimowolnie słyszą ciągły jazgot, bluzgi i pogardę lejąca się z massmediów. 95% dziennikarzy to skrajna lewica, a cała ich praca to zatruwanie młodych umysłów Mową NIENAWIŚCI. Za to im się płaci. A wy? Kim wy jesteście? Możecie im na kant dópy skoczyć. Oni maja WSZYSTKO, wy nie macie nic.
Izydor2021.06.10 18:15
Polaczków takich jak ty jest jakaś 1/3 - to ta katoprawacka tępa dzicz. Fun fact: województwa w których wybory wygrał Trzaskowski odpowiadają za 70% naszego PKB, także mord krótko bo przestaniemy was utrzymywać i się wtedy do panbuka o 500+ będziecie mogli pomodlić.
Anonim2021.06.10 18:20
Wystarczy że prowincja przestanie was karmić. Miesiąc i WYZDYCHACIE z głodu. Będzie z was nawóz.
Izydor2021.06.10 18:35
Ach ta wiara tępego polaczka w nasze rolnictwo. Nie martw się Holendrzy, Niemcy i Francuzi chętnie nas wykarmią.
Anonim2021.06.10 18:37
Za te pieniążki co z Polandii już wywieźli XD
Anonim2021.06.10 18:23
Chodzi ci o te 70%, które co roku wywożą z Polandii zachodnie Korporacje? Weźcie je sobie XD i tak są już na kajmanach, Cyprze i wyspie Man.
Anonim2021.06.10 18:35
na razie to proponujecie Polsce wasze g.....
Stop tęczowej zarazie !2021.06.10 17:28
Nie tylko wygląda nienormalnie ale i mówi od rzeczy !
Anonim2021.06.10 17:23
Należy opodatkować jak najszybciej wszystkie fundacje Sorosa . Te fundacje opłacają wygodne życie LGBTowców i feministek .!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Mikołaj Kenski2021.06.10 17:21
Musi przyjść czas, daj Boże szybciej, że tego typu ludzi będzie się separować od normalnej części społeczeńswa: brak praw wyborczch dla gejów i aborcjonistek, natychmiestowe won dla konsekrowanych apostatów z kościoła. Nie dlatego, że wielu tak chce ale dlatego, że nie da się inaczej funkcjonować.
man.of.Stagira2021.06.10 17:19
"Nauka materialistyczna, że ludzie są wytworami warunków i wychowania, a więc przeistoczeni ludzie są wytworami innych warunków i zmienionego wychowania, zapomina, że właśnie ludzie zmieniają warunki, i że sam wychowawca musi otrzymać wychowanie. Z konieczności dochodzi ona do podziału społeczeństwa na dwie części, z których jedna góruje nad społeczeństwem (np. u Roberta Owena)." // Nawet niejaki Karol Marks widział oczywisty manipulatorski zamysł leżący u podstaw wszelkich takich 'rewolucji'. // Manipulatorski. Dowodem jest, że chociaż tzw. 'Wielka Rewolucja Francuska' usunęła jak podają niektóre źródła z kodeksu karnego homoseksualizm, sadyzm etc jako przestępstwa w prawie FRANCUSKIM to ... do roku 1980 ujawnienie się jako homoseksualista było we Francji obciążone ryzykiem INFAMII i wielkimi problemami w codziennym funkcjonowaniu. // ZAISTE, rację ma niejaki Karol M. kiedy pisze, że najpierw 'wychowawca musi otrzymać wychowanie' -w przeciwnym razie grozi podział na wrogie obozy i dyktatura która jest zaprzeczeniem prawdziwego ruchu historycznego. MANIPULACJĄ // Można, zatem, nawet czytając Karola Marksa demaskować tzw. "ruchy LGBTQ+" etc. jako pewne postaci manipulacji świadomością zbiorową przez współczesny kapitalizm. Dobrze policzone i skalkulowane na chwilowy 'sukces'. Doraźną 'prawdę' stulecia. // c.b.d.o.
Grizzly2021.06.10 17:18
Przyjdzie czas i jak zaje.... wam kopa to się zatrzymacie w Leningradzie pomioty posowieckie!
Mikołaj Kenski2021.06.10 17:18
Musi przyjść czas, daj Boże szybciej, że tego typu ludzi będzie się separować od normalnej części społeczeńswa: brak praw wyborczch dla gejów i aborcjonistek, natychmiestowe won dla konsekrowanych apostatów z kościoła. Nie dlatego, że wielu tak chce ale dlatego, że nie da się inaczej funkcjonować.
Mejer2021.06.10 17:16
Straszny wykolejeniec w dodatku pasztet jakich mało.
urt2021.06.10 17:11
Google-Dlaczego homoseksualizm został wykreślony z listy chorób psychicznych?Jednym z najczęściej używanych argumentów dowodzących normalności homoseksualizmu jest fakt wykreślenia go ze spisu chorób w 1973 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Psychiatryczne, a w konsekwencji także przez WHO. Dlaczego jednak stamtąd homoseksualizm zniknął? Chyba najważniejszą informacją jest fakt, że homoseksualizm usunięto ze spisu chorób w wyniku głosowania. Naukowcy nie otrzymali rzetelnego raportu podsumowującego badania nad homoseksualizmem. Zamiast tego spotkania naukowców, członków APA były przerywane przez grupy aktywistów gejowskich rzucających emocjonalne oskarżenia - porównujących psychiatrów z nazistami i zarzucających im prześladowania.
6969692021.06.10 18:18
Demokracja... Jak będą mieli ochotę uznać, że ziemia jest sześcianem - zrobią to!!! A głupcy, będą nam wmawiać, że broniąc tezy o kulistości ziemi, dowodzimy swojego ciemnogrodztwa...
urt2021.06.10 17:10
Dlaczego homoseksualizm został wykreślony z listy chorób psychicznych?Jednym z najczęściej używanych argumentów dowodzących normalności homoseksualizmu jest fakt wykreślenia go ze spisu chorób w 1973 roku przez Amerykańskie Towarzystwo Psychiatryczne, a w konsekwencji także przez WHO. Dlaczego jednak stamtąd homoseksualizm zniknął? Chyba najważniejszą informacją jest fakt, że homoseksualizm usunięto ze spisu chorób w wyniku głosowania. Naukowcy nie otrzymali rzetelnego raportu podsumowującego badania nad homoseksualizmem. Zamiast tego spotkania naukowców, członków APA były przerywane przez grupy aktywistów gejowskich rzucających emocjonalne oskarżenia - porównujących psychiatrów z nazistami i zarzucających im prześladowania.
Anonim2021.06.10 17:10
straszna mowa nienawisci ze komus wspolczuje sie choroby
Pfft2021.06.10 19:16
No, jak się normalność nazywa chorobą, to tak - to jest mowa nienawiści w waszym wykonaniu.
Anonim2021.06.10 19:47
ucinanie pitola to normalnosc a nie choroba? tak samo jest normalne jak facet robi za kobiete a inna kobieta drugiej wpycha subsytuty meskich organow. Parodiowanie hetero to 100% normalnosci
Olaf2021.06.10 17:07
Wara miotło od Kościoła .
Pfft2021.06.10 19:16
Wara Kościele od normalnych ludzi.
AAAtomek2021.06.10 17:07
Tradycyjna polska rodzina to Jarosław Kaczyński, panna Pawłowicz, wielokrotnie rodzicielka Marta Kaczyńska, rozwodnik Kurski czy inni wybitni z katoprawicy? O który model katoprawackiej rodziny chodzi? Jestem skonfundowany moją niewiedzą w tej delikatnej materii...
Anonim2021.06.10 17:13
nie interesuje mnie ile razy zdradzales swoja zone co jest wysoce prawdopodobne, opowiadanie o tym to bylaby ideologia jak lgbt
AAAtomek2021.06.10 19:57
Mam nadzieję, że nie jesteś żonaty... bo może się okazać, że z twoją?
6969692021.06.10 18:21
Zaniedbujesz swoją "pracę naukową" ...
AAAtomek2021.06.10 19:52
Wszystko pod kontrolą.
Anonim2021.06.10 18:28
Tylko głupek lewacki uważa polityków za typowych przedstawicieli Narodu. Lewaku, polityków jest jakieś 0,001% narodu. A z tych 0,001% kolejne 1% to ci co na nich tak mordę strzępisz. Lewaku, wracaj może do podstawówki.
6969692021.06.10 19:30
To powinien być podstawowy postulat - do podstawówki!!! Przecież lewactwo, które wciąż powołuje się na "naukę", wiedzę ma na poziomie wspominek z podstawówki
AAAtomek2021.06.10 19:56
Uwielbiam, jak dokonujecie samo zaorania. Wasi wybrani reżimowi+ przedstawiciele nie są reprezentantami waszego elektoratu... ⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️ ⚽️⚽️⚽️
Anonim2021.06.10 20:30
jakiś ty głupi! Łolaboga, trzeba być półgłówkiem, żeby nie rozkminiać nieco różnych znaczeń słowa PRZEDSTAWICIEL. A więc lewaczku, wytłumaczę ci za darmo - przedstawiciel rodzaju, albo gatunku, nie jest przedstawicielem politycznym. Lewaku, słownik w łapkę i do nauki... Czy ktoś robi ci korektę? Urła, na pewno nikt. Po co lewakowi krekta, wystarczy mu znajomość 1001 słów i dość.
dfgg2021.06.10 18:37
nie, Lempart, Śmiszek, Biedroń.....
AAAtomek2021.06.10 19:58
Wg was katoprawaków to "tradycyjna polska rodzina", która nawet prawnie nie jest uregulowana? Co z tobą katoprawaku, kovida przeszedłeś?
Darek2021.06.10 17:05
Wygląda jak kretynka, ale gada z sensem. Udawanie że jest inaczej niż jest to skrajna hipokryzja i głupota.