09.03.19, 09:00

Prof. Aleksander Nalaskowski mocno o 'karcie LGBT+': Co oni robią z naszymi dziećmi?!

Prof. Aleksander Nalaskowski. Co oni robią z naszymi dziećmi?!

Martyna Ochnik: Dzień dobry. Prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski ogłosił zamiar wprowadzenia do szkół programu edukacyjnego opartego o dyrektywę WHO. Zaleca się w niej dokładnie opisane działania uświadamiające seksualnie dzieci już od szóstego roku życia – świadomość własnej seksualności, określanie płciowości, kwestia przyzwalania na działania seksualne, łącznie z budzącą ogromne oburzenie rodziców nauką czerpania przyjemności z działań autoerotycznych. Jak Pan ocenia taki pomysł?

Prof. Aleksander Nalaskowski: Rozgłos wokół tej sprawy wynika z nieporozumienia. Po pierwsze - WHO nie ma żadnych uprawnień, by dawać jakiekolwiek dyrektywy polskiej oświacie. WHO jest organizacją polityczną, umocowaną przy ONZ. Ne ma uprawnień do nakazywania czegokolwiek, może co najwyżej wyrazić jakąś opinię. Podobnie ONZ jest organizacją polityczną, może wysłać dokądś swoje siły pokojowe, ale nic ponadto.

Dobrym przykładem zideologizowania WHO jest zdarzenie sprzed dwudziestu siedmiu lat. Wtedy organizacja ta zdecydowała w trybie głosowania, że homoseksualizm nie jest chorobą. Podobnie większość mogłaby przegłosować, że dwa plus dwa to nie cztery lecz osiem i miałoby to podobną wartość.

Po drugie – prezydent żadnego miasta nie posiada uprawnień do ingerencji w oświatę. Oświata publiczna podlega bowiem Kuratorowi, który jest lokalnym namiestnikiem Ministra Edukacji, a ten z kolei podlega Premierowi. Urzędnik samorządowy może remontować szkoły, zaopatrywać je w węgiel, natomiast nie ma żadnych uprawnień ingerowania w system nauczania.

Mówi się jednak, że szkoły znajdują się w gestii gmin.

Tak, ale tylko w takim sensie, że dyrektor jest opiniowany przez gminę jako administrator infrastruktury szkolnej, natomiast w kwestiach pedagogicznych obowiązuje nadzór pedagogiczny spoczywający w rękach lokalnego kuratora.

W związku z tym słowami Prezydenta Trzaskowskiego nie trzeba się aż tak bardzo przejmować.

Ale jeżeli kurator uległby sugestiom Prezydenta Warszawy?

Nie może ulegać sugestiom, nie ma do tego żadnego tytułu. Prezydent miasta nie ma prawa nic kuratorowi sugerować.

Jednak sugestia taka już się pojawiła. Wszystko z czym mamy do czynienia naznaczone jest polityczną walką, więc może się zdarzyć, że Kurator uzna pomysł Prezydenta za wartościowy. Wtedy szkoły będą obowiązane go wdrażać?

Nie, nie. Pamiętajmy, że są jeszcze rodzice. Niestety, ludziom brakuje wiedzy w kwestii przepisów. Wyrabiają sobie opinie czytając nagłówki w gazetach. Tymczasem w szkole funkcjonującej w oparciu o uprawnienia szkoły publicznej czyli realizującej opracowaną i zatwierdzoną przez Ministerstwo podstawę programową są trzy warunki, na jakich realizowane mogą być treści spoza programu.

Wedle ustawy w szkole nie ma prawa prowadzić jakichkolwiek zajęć nikt, kto nie posiada uprawnień do nauczania. Jeżeli natomiast pojawia się ktoś taki, na przykład partyzant lub inny leśny dziadek, który walczył w Gwardii Ludowej lub czołgał się gdzieś pod Kurskiem, to może on występować tylko w obecności pedagoga szkolnego czy wychowawcy.

Ponadto szkoła nie ma prawa organizować niczego zamiast lekcji matematyki czy innego przedmiotu. Dalej – aby cokolwiek ponadprogramowego mogło się w szkole odbyć, musi zostać zgłoszone wcześniej dyrekcji, z dokładnym opisem treści jakie mają być prezentowane. Dodatkowo, podstawą musi być cywilno- prawna umowa kupna-sprzedaży. Oczywiście, można od pobrania opłaty za usługę odstąpić, oświadczyć, że jest się finansowanych przez Unię czy inną organizację. Jednak umowa jest wymagana, ponieważ bez niej osoba prezentująca w szkole jakieś treści nie ponosi za nie ani za swoje zachowanie żadnej odpowiedzialności; na przykład może się przed dziećmi obnażyć, posługiwać się wulgaryzmami, cokolwiek.

Mało tego – cokolwiek przekracza szkolną podstawę programową musi odbywać się za zgodą rodziców. Dlatego nie ma prawa pojawić się w szkole nikt, kto nie miałby akceptacji rodziców.

Rodzice warszawscy są jednak zaniepokojeni i nie mają pewności czy mimo istniejących przepisów treści dyrektywy WHO nie pojawią się w szkołach.

Rafał Trzaskowski został prezydentem miasta na wyraźne życzenie warszawiaków. Warszawa ma to, czego chciała. Sam tego chciałeś Grzegorzu Dyndało.

W Toruniu już po raz czwarty wygrał Prezydent Zalewski, któremu nawet na chwilę nie postaną w głowie pomysły podobne do tych, o których rozmawiamy. Niestety Warszawa jest ogromnym, zepsutym, ultra-tęczowym miastem, więc teraz macie tego skutki. Na przyszłość należy się bardziej przykładać do wyborów.

Sytuacja jest jednak, jaka jest. Owszem, wedle przepisów w szkołach nie może zaistnieć nic poza podstawą programową, na co by nie wyraziło zgody Kuratorium oraz rodzice. Jednak praktyka jest inna i pojawiają się inicjatywy z pominięciem przepisów. Choćby Tęczowe Piątki.

Takie zapędy należy ukrócać. Jeżeli istnieje prawo oświatowe, ustawa o szkolnictwie, do tego Kodeks Karny i Kodeks Cywilny, to z tych narzędzi należy korzystać. Nie przekonuje mnie stwierdzenie, że istnieje jakaś praktyka. Jeżeli jest zła, to nie znaczy, że mamy ją tolerować. W tej walce nie możemy ustawać.

Wszystko sprowadza się więc do tego, że to rodzice przede wszystkim muszą pilnować spraw szkolnych.

Niech przestaną czytać Wyborczą i naprawdę zaczną interesować się swoimi dziećmi. Pojawił się już Ruch 4 Marca. Jeżeli rozwinie się, będzie stanowił realne wsparcie dla rodziców. Może też ten kuriozalny pomysł Trzaskowskiego to znak boży… Może potrzeba było takiego bodźca, by ludzie się ocknęli – o rany, co oni tam robią z moim dzieckiem! Szkoła uczy je masturbować się! Na to nie pozwolimy!

Jestem w tej kwestii pesymistką. Wydaje mi się, że wrogość, zajadłość, a za nią zaślepienie osiągnęły już takie stadium, że niektórym może być trudno o racjonalny ogląd problemu.

Może być i tak, że znajdą się ludzie gotowi nawet poświęcić własne dzieci, byle odsunąć PiS od władzy. Wszyscy ci ludzie chętnie wezmą 500+, trzynastą emeryturę, obniżenie podatków, a potem zagłosują na PO.

Dziękuję za rozmowę.

 

Komentarze

Jola2019.08.29 11:58
Brawo profesorze. Tak trzymać!
Michal2019.03.9 23:17
Panie profesorze Nalaskowski, czy Pan zdaje sobie sprawę w ogóle z tego faktu, jak mało osób obchodzi to co Pan myśli? hehehe Na pewno pod względem popularności przegrywa Pan z Siostrami Godlewskimi. :)
anonim2019.03.9 19:58
Błaszczyk piszesz że masz piękną córkę, może i jest piękna, a może to taka prawda jak to że Owsiak jet uczciwy. Błaszczyk, a może ta bezpieczna Holandia to tylko w twojej głowie istnieje, a tak naprawdę mieszkasz w Pcimiu Dolnym, a to co piszesz jest wytworem twojej fantazji. Błaszczyk, a może ty chora jesteś, bo jak tak sobie dla rozrywki czytam twoje wpisy, nijak nie mogę uwierzyć że możesz być tak strasznie głupia. Zatroszcz się o swoje zdrowie, przestań bawić się w zbawcę świata. I trzymaj się daleko,daleko od dzieci.
anonim2019.03.9 20:07
Anonimie, wzruszyłam się. Ale od dzieci trzymać się z dala nie zamierzam. Może mieszkam w pcimiu Dolnym (swoją drogą - to zdjęcie wczoraj zrobiłam w moim ogródku - jaka jest teraz w Pcimiu Dolnym pora roku, że się zapytam z ciekawości?) Lubię dzieci, zależy mi na nich i znam się na nich. Więc lepiej zajmę się tym, co bliskie mojemu sercu i wczym jestem dobra... A naród to zbawia kto inny (znany emerytowany zbawca narodu) - ja tylko prezentuję inny punkt widzenia.
ZERR02019.03.9 20:12
Dlatego tylko Ewolucja może nas rozsądzić. Bon Edukacyjny i pełne prawo doboru szkoły. Jak ktoś się uprze - może nawet swoje dzieci seksedukować wg WHO. Pokolenie nie minie i będzie po problemie. Wiem, jestem okrutny i psychopata, ale nic na to nie poradzę.
anonim2019.03.9 20:57
Może lubisz dzieci za bardzo, tak patologicznie że aż nie powinnaś się do nich zbliżać. Ja też nie wiem jak jest w Pcimiu, więc ci nie powiem. Rozbawiłaś mnie tym że jak piszesz w Holandii wieczorami sama biegasz po lasach i czujesz się bezpieczna. Nie wiem skąd masz to poczucie bezpieczeństwa, może biegasz uzbrojona po zęby z psem Rottweilerem, a może chroni cię własna uroda.
anonim2019.03.9 23:07
Ależ nie. Poczucie bezpieczeństwa mam z powodu braku przestępczości...
ZERR02019.03.9 20:09
Mieszka w Holandii, i nie jest głupia tylko koszmarnie zagubiona. Większość lewaków jest zagubionych. Operowali ich pierwszorzędni fachowcy.
anonim2019.03.9 20:38
Strasznie... Normalnie z własnej kuchni do jadalni trafić nie potrafię...
ZERR02019.03.9 20:50
Nie zoperowano wam oczu ani ucha wewnętrznego, tylko sparaliżowano jadem osy obszar odpowiedzialny za brak zaufania wobec ludzi.
ZERR02019.03.9 20:52
Odpisałem ci prowokacyjnie za 20 razy, a ty nic. Żadnej złośliwej riposty. Jestem zawiedziony.
anonim2019.03.9 23:17
Na kinderbalu całe popołudnie byłam, dom jeszcze musze ogarnąć. Nie martw się, wszystko ze mną w porządku... A co do zaufania - no cóż ja poradzę, jak dożyłam półmetka życia, a ono bezczelnie cały czas jak płatkami róży usłane - a te płatki to mi ludzie pod nogi rzucają... Dla mnie ludzie są co do zasady dobrzy (z wyjątkiem palantów zaczepiających, pchających łapy, łapiących za to czy tamto - ale szczęście mnie w życiu spotkało, że to na ogół nikt znajomy, a jak znajomy, to sie udało ze znajomości wyplątać). Nie mówię, że są idealni - tyle, że życzą mi raczej dobrze niż źle. Serio. Podróżowałam po Afryce Północnej i WNP - bez żadnego wsparcia, opierając się na ludzkiej życzliwości - nigdy mnie nic złego nie spotkało i jak jechałam na miesiąc ze stoma dolarami, to z połową wracałam... Robiłam różne rzeczy, np. jakies akcje pomocowe, z zupełnie przypadkowymi ludźmi - nigdy się na nich nie zawiodłam. Pracowałam zawsze z ludźmi, i to na ogół takimi, co mieli jakies problemy - i najgorsi przemocowcy gdzieś tam zawsze okazywali się co najmniej chcieć być OK. Więc to nie żadna operacja - to po prostu życiowe doświadczenie mi mówi, że ludzie raczej będą chcieli dla mnie i dla świata dobrze niż źle i że ufając im zyskam więcej niż nie ufając, nawet jeśli wiąże się to z jakimś ryzykiem.
ZERR02019.03.10 0:18
Szkoda że to doświadczenie nie mówi ci, że kuci na cztery łapy lewicowi ideolodzy to są takiessyny Ja tam wolę postawę - najpierw strzeIać, potem pytać. Inaczej to trochę jak saper - sto razy jest okej, raz nie jest i wszystko diabIi biorą. Jak wzięli te dwie dziewuchy w górach Atlas (chyba), te z poobcinanymi żywcem głowami.
Marek2019.03.9 19:08
Warszawski Ratusz przeszedł na gaz. Na LPG. Tak mówią na mieście.
andrzejhahn32019.03.9 17:06
co koscielne nieroby czyli spoleczne pasozyty robia z naszymi dziecmi..........................
Wojciech2019.03.9 15:39
Maria Błaszczyk, feministka -aborcjonistka. Popiera mordowanie dzieci nienarodzonych i odbieranie dzieci rodzicom przez różne Jugendamty i Barnevernety.
anonim2019.03.9 20:08
Marna ze mnie aborcjonistka - w życiu nie przerwałam żadnej ciąży, ani własnej ani cudzej. A co do dzieci - nie popieram ich katowania i gwałcenia - rozumiem, że tu się nie zgadzamy? Ty popierasz?
ZERR02019.03.9 20:19
Odmawianie skarcenia dziecka jest jego katowaniem. Niszczeniem psychiki. Wciskanie mu treści (tzw wiedzy, wedy) o seksie, której nie jest w stanie zrozumiec ani przyswoić jest gwałceniem umysłu, inaczej pisząc - molestowaniem. Wywołuje zaburzenia rozwoju mogące się ujawniać jako para-homoseksualizm. Poza tym zgoda.
anonim2019.03.9 23:55
eee... Wiesz co? Sprawa jest zbadana. Stosowanie wobec dzieci przemocy im szkodzi. Koniec kropka. A wiedzę o seksie trzeba im dostarczać w taki sposób, by zrozumiały. Np. mówimy: te części ciała, które zakrywa kostium kąpielowy, mogą być dotykane przez Ccebie. Przez inne osoby - tylko wtedy, kiedy mają bardzo dobry powód - mamę czy tatę przy kąpieli, lekarza przy badaniu w obecności rodzica, dotyczy to też samego patrzenia. Jeśli czujesz się kiedykolwiek niekomfortowo z powodu tego, jak ktoś cię dotyka, jeśli ktoś cię dotyka w dziwny sposób – w jaki nie lubisz, czujesz się nieswojo lub nigdy tak nie robią rodzice – koniecznie im (lub pani wychowawczyni lub pani pedagog) o tym powiedz; a jeżeli ktoś zachowuje się w twojej obecności dziwnie, np. dotykając ciebie lub siebie, a dodatkowo prosi, byś o niczym nikomu nie mówił, koniecznie mi powiedz. To naprawdę bardzo ważne! To jest z grubsza wszystko, o co chodzi, powiedz, czego 4-5 latek to nie rozumie.
ZERR02019.03.10 0:24
Rozumie z tego tyle, że potem na podwórku dzieci bawią się 'w pedofila', to znaczy w berka. To nie są treści na omawianie których mógłbym się zgodzić. To nie sa rzeczy 'bardzo ważne' ile zatrute i obleśne. Intuicja nas nie zwodzi.
Wojciech2019.03.9 20:21
W Skandynawii i w Niemczech odbiera sié dzieci z byle powodu.
ZERR02019.03.9 20:23
Zdobywanie białych, europejskich dzieci imigrantów przez wymierające społeczeństwo nie jest 'błachym powodem'.
Naczelny2019.03.9 22:20
Wojtuś Wiktorek to Ty? Stary naziolu?
anonim2019.03.9 23:48
Takich jak znęcanie się, zaniedbywanie, gwałcenie, w końcu stosowanie przemocy wobec np. ich matek? Rzeczywiście, drobiazgi. Co tam pakowanie łap do wagin czy wyciąganie zmywanie krwi mamusi ze ścian ...
Wiech2019.03.9 14:20
Maria Błaszczyk, pisz krócej, pisz gramatycznie, nie wtrącaj "makaronizmów angielskich" nie znając prawidłowej pisowni a nade wszystko nie pier.... głupot. Idź zmień kotu piaseczek, bo śmierdzi.
RODO2019.03.9 12:20
To są skutki jak pierdoły zostają ministrami edukacji i spraw wewnętrznych. Zamiast złożyć doniesienie na Trzaskowskiego do prokuratury, który nakłania do zachowań seksualnych nie zgodnych z naszym ustawodawstwem to jełopy czekają, na co? Na oklaski!
anonim2019.03.9 13:18
A przykład jakikolwiek tych "zachowań seksualnych nie zgodnych z naszym ustawodawstwem"?
Alojzy Cedzidlo. 2019.03.9 16:20
To samo bym powiedział tyle że kulturalnie . Chorobcia ... myślę , myśle .. i nic . Kulturalnie się nie da ...
zgaga2019.03.9 12:17
Jesli rodzice maja decydowac o ksztalceniu seksualnym swoich dzieci, to moze okazac sie konieczny podzial klas na wzor religii i etyki. Sa przeciez rodzice, ktorzy popieraja ksztalcenie rownosciowe i tacy, ktorzy wspieraja w tej kwestii linie koscielna.
Demo2019.03.9 12:38
Co co popieraja niech założa osobne szkoły!!Od publicznych szkół za nasze podatki WARA!!!
zgaga2019.03.9 12:41
My tez placimy podatki i chcemy, by nasze dzieci uczono o lgbt.
ZERR02019.03.9 18:40
POPIERAM! Dzieci wszystkich popieraczy LGBT powinny byc "nauczane" przymusowo. Jeśli będa protestować - należy je zmusić, nawet biciem kablem. Tyłek nie szklanka, nie stłucze się. Byle z daleka od dzieci Normalnych Ludzi.
anonim2019.03.9 13:15
No ale przecież na te zajęcia rodzice mają wyrażać zgodę - dokładnie tak jak w przypadku religii. Więc to z założenia tak jest,
ZERR02019.03.9 15:57
To jest kolejne kłamstwo. Poza tym - samo sąsiedztwo 'w klasie' z dziećmi systemowo ZDEPRAWOWANYMI oznacza dla Normalnych dzieci: wykluczanie, stygmatyzację i prześladowanie. Jeśli 'masz' w klasie jedną małoletnią prostytutkę, okej, 'utrzymankę', po półroczu masz ich trzy.
anonim2019.03.9 23:45
Nie istnieje coś takiego, jak "małoletnia prostytutka", jest to byt wewnętrznie logicznie sprzeczby, a zatem niemożliwy. Może istnieć co najwyżej "nieletnia wykorzystywana seksualnie". A to nie jest zaraźliwe. A idąc Twoim tokiem myślenia, dzieci katolickie, powinny wykluczać pozostałe - a tak się na ogół nie dzieje, to robią raczej dorosli. Więc nie martw się aż tak.
ZERR02019.03.10 0:13
Nie lubimy lewicowej maniery podmieniania słów na jakby 'mniej naznaczone' emocjonalnie. A to cygan, rom, allochtoon i takie tam. Słowa sa po to aby ukrywać myśli. Poza tym - patologie sa zaraźliwe. Nazwijmy to: Złe towarzystwo. Wykluczanie? Specjalizacja lewicowa z tym jej poczuciem wyższości moralnej, wyzwiskami od ciemnoty, mocherów, wsteczników. Lewacy tak mają.
JR2019.03.9 13:29
Chyba masz całodobową chcicę i to ci mózg przesłania. Kto decyduje durniu o wychowaniu dzieci?
ZERR02019.03.9 19:34
Oczywiście! Dzieci wszystkich zwolenników LGBT powinny byc "nauczane" przymusowo. Jeśli będą protestować - należy je zmusić, nawet biciem kablem. Tyłek nie szklanka, nie stłucze się.
zgaga2019.03.9 11:30
To, co teraz wyprawiaja prawicowi i koscielni hipokryci, przekracza wszelkie pojecie oraz granice przyzwoistosci. Odmawiac dzieciom i mlodziezy dostepu do wiedzy z dziedziny seksuologii i narazac je na popelnienie bledow, ktore moga zrujnowac ich zycie, kierujac sie przy tym religijna ideologia gloszona przez moralnych cynikow w koloratkach, moga jedynie nienawistnicy pozbawieni empatii i sumienia.
Beno2019.03.9 13:36
Ty i empatia do dzieci. Ty masz tylko jedno w głowie. Ręce precz od dzieci, wredny pedofilu
anonim2019.03.9 11:28
No cóż, wybory idą... Przed poprzednimi byli uchodźcy. Udało się. To Polsce i Węgrom ci ludzie zawdzięczają libijskie mordownie. Szkoda, że nie zamieścicie wywiadu z człowiekiem, co by Wam powiedział, co Wam zawdzięcza. Niewolnictwo, katowanie, tortury (w tym wiszenie głową w dół z elektrodami podłączonymi do genitaliów), gwałty, głodzenie. Jeśli by przeżył transport, bo dzięki polityce hołubionego przez Was sojusznika pana Putina, pana premiera Salviniego, po tym wszystkim ma jeszcze sporą szansę się utopić. No ale temat się wyczerpał, wszyscy już wiedza, że uchodźcy nie są niebezpieczni, że nikogo nie gwałcili w Kolonii, że to nie oni rozjeżdżają ludzi ciężarówkami i że powoli wchodzą na rynek pracy. Więc jest nowy wróg. Czyhający na Wasze słodkie dzieciątka. I tak jak wtedy - nie ma łgarstwa, którego nie powiecie, by wybory wygrać, prawda? Zrobicie ze specjalistów od seksualności i rozwoju pedofilów, wkładając im w usta coś, czego nigdy nie powiedzieli. "nauka czerpania przyjemności z działań autoerotycznych"? Tego tam nie ma. Wy to wymyśliliście. Ja Wa powiem, o co chodzi. Chodzi o to, że ludzie niekoeniecznie sa dobrzy. Są różni bardzo. I w przebiegu dzieicństwa kilkadziesiąt procent dzieci zostanie wykorzystanych seksualnie. Na ogół w rodzinie - przez tatusiów, mamusie, ojczymów, wujków, kochane babunie itd. Czasem poza domem. Jednym z głównych celów tej matrycy jest nauczenie dzieci, ze dziecko samo się może dotykać, ale inny go dotykać nie może i ono nie może dotykać innego. I tyle. Cały ten shitshtorm wybuchł na tle próby zapewnienia dzieciom maksimum bezpieczeństwa... Ale wiem - dla ludzi, którzy poświęcaja życie innych dla wygranych wyborów, bo są innego koloru i wyznania - to nie ma znaczenia. Niewielki to koszt - trochę więcej wykorzystanych dzieci. Kto by się tam nimi przejmował, gdy na szali leżą nagrody, co się należą, limuzyny do rozbijania, confetti z helikopterów i pensyjek w SSP (pamiętacie, jak pan Wysocki z PiS mówił, że 100 tys. "To nie są wielkie zarobki”? A jak się oburzaliście na słowa pani minister Bieńskowskiej o pensji 6 tys.?)...
Alojzy Cedzidlo. 2019.03.9 11:54
A to się nam ,,rekolekcje totalne " trafiły Ja po przeczytaniu tego wykładu .mam fajna radę dla naszej ,,rekolekcjonistki " .Wyjazd na Zaschód . Spacer wieczorem ulicami Paryża , Berlina . W zależności od wieku , użyje Pani a nie zgrzeszy.
anonim2019.03.9 12:05
Panie Alojzy, ja mieszkam na Zachodzie. W mojej 70 tys. miejscowości w szczycie było 2,5 tys. uchodźców. Na stałe - 15% mieszkańców to muzułmanie. I chodzę po ulicy, wieczorem też. Biegam wieczorami, w lesie. Więcej mam córki, najstarsza z nich jest uderzająco piękna, ma 15 lat - i normalnie wieczorami chodzi po ulicach. Moi sąsiedzi to muzułmanie. Koledzy i koleżanki moich dzieci to muzułmanie. Moi znajomi to muzułmanie. Poprzednia partnerka ojca moich dzieci to muzułmanka. Współpracujemy z muzułmanami, bywają u nas w domu - a my u nich, sa nauczycielami, sprzedwcami w lidlu i nasz listonosz wygląda na muzułmanina. A, i mój dentysta jest muzułmaninem. Więc niech pan sobie daruje. W te łgarstwa nie wierzą już nawet najgłupsi czytelnicy Frondy.
Alojzy Cedzidlo. 2019.03.9 14:40
Tak ....? A to przepraszam ... Zapytam tylko . Skąd ja mam wiedzieć ,że córki sa piękne. Buzie mają zasłonięte , suknie do kostek. Takim nic nie grozi. A Pania to mąz do chwalenia Allacha przekonał ?
anonim2019.03.9 20:03
Skąd te fantazje na temat moich córek i ich ojca? Otóż nie - sami prawilni ateiści.
Alojzy Cedzidlo. 2019.03.9 14:50
Zapomniałem . To ostatniePani zdanie . Pani to walczy na tej Frondzie jak mijonarz w Afryce . Nalężę , wg Waszej miary do tych ,,najgłupszych " i bardzo jestem wdzięczny za pracę nad moimi przkonaniami . Tyle tylko ,że myślę ,że do zgody w mojej głowie do uznania ,,wielofunkcyjności odbytu " nie dojdzie .
anonim2019.03.9 20:37
Ależ skąd, panie Alojzy. Pan nie nalezy do najgłupszych. W żadnym wypadku. Pan należy do najbardziej cynicznych. Przecież nie sądzi pan, że ja uważam, że pan wierzy w to, co pan wypisuje? Ale ja wiem, że to nieprawda, bo wystarczająco pana znam. Pan ze linią partii zawsze się zgadza i powtarza dokładnie to, co mówią jej medialne kukiełki. Nikt na całym świecie nie jest w stanie w to wszystko uwierzyć. Moja dyskusja z panem nie jest z panem. Służy temu, by ktos, kto niezbyt zna kraje o dużych muzułmańskich mniejszościach czy które przyjęły dużo uchodźców, nabrał co niejmniej wątpliwości i poszukał wiedzy na własną rękę. Bo jak tylko będzie czytał o tym, jak to w Berlinie nie da się ulicą przejść i nie zostać zgwałconą - to może uznać, że coś w tym jest. A tak to zobaczy dwie rózne opinie i poszuka sobie informacji. Zapyta znajomych, co w tym Berlinie mają rodzinę. Sprawdzi policyjne statystyki. Poczyta więcej o nocnym życiu tamże. Tak samo z matrycą WHO. Jak wszyscy będą krzyczeć, że tam jest napisane, że będzie się uczyć czterolatki masturbacji - to ludzie nie będą sprawdzać. A jak zobaczą, że kupa osób mówi "tam tego nie ma, to humbug" - to sięgną po tych kilka stron i je przeczytają i sami zobaczą.... Itd.
ZERR02019.03.9 21:13
problem w tym, że tam to jest Wielkimi literami 0-4 Informacje (wiedza) Przekaż informacje na temat Seksualność Radość i przyjemność z dotykania własnego ciała, masturbacja w okresie wczesnego dzieciństwa Odkrywanie własnego ciała i własnych narządów płciowych CZEGÓŻ CHCIEĆ WIĘCEJ?
anonim2019.03.9 22:02
No i ewidzisz, jest to kłamstwo. Przekazujemy informację, że własnego ciała WOLNO dotykać i że to NORMALNE, że jest to przyjemne (i odkrywamy przy tym, jak to ciało wygląda, także w zakresie genitaliów) - ale nie ma nic o NAUCE masturbacji. No chyba Ty odróżniasz "wiedzę" od "umiejętności". Poza tym - to nie jest tak, jak sobie to wybobrażasz - to nie jest coś, co przekazujemy punkt po punkcie. To jest pewna całość. Na tę całość składa się też to, co obok:, np. w kategorii umiejętności, to jest dosłownie rubryka, w tej samej, brzydko przez Ciebie wklejonej kategorii "Seksualność: "Wyrażanie własnych potrzeb, życzeń i granic, na przykład w kontekście „zabawy w lekarza" (czyli to jest to, czego uczymy - nie masturbacji, o której informujemy, że jest OK, tylko właśnie tego, że nikt nie ma prawa Cię dotykać, jak tego nie chcesz), czy postawy (Pozytywne nastawienie w stosunku do własnego ciała i jego wszystkich funkcji = pozytywny obraz własnego ciała").
ZERR02019.03.9 22:39
To nie jest informacja. To jest w istocie perswazja Sugestia Prowokacja Typowe lewicowe półsłówka i międzywiersze Nie wolno przekazywac takich informacji - bo z całą pewnościa zostanie to przekazywanie odczytane jako ZACHĘTA Ogólnie - gadanie o takich sprawach oznacza 'wywołanie wilka z lasu' Nie po to Kultura w procesie Ewolucji wytworzyła Tabu, aby jacyś mądrale jednym kopniakiem je niszczyli.
anonim2019.03.9 23:06
Nawet "zachęta", to nie jest jeszcze "nauka". I nie, nie po to powstało to tabu. To tabu powstało po to, by łatwiej było ludzi gwałcić. I cóż to za wilk? To normalne, naturalne, rozwojowe zachowanie. Jak powiemy dzieciom, że chodzenie jest przyjemne, to "wywołamy wilka z lasu"?
Alojzy Cedzidlo. 2019.03.9 21:28
Czuję się przekonany . Dziękuję uprejmnie . Kto by to pomyślał ,że te wiadomości o żóltych kamizelkach we Francji , to bajki wyssane z brudnego palca Kurskiego. O kłopotach z uchodzcami w Szwecji to tez bujda .
anonim2019.03.10 0:03
Po pierwsze - rto jeszcze zależy co się o nich pisze. Jak się pisze o krzywdach, które wyrządziła impolicja z pominięciem krzywd, które oni wyrządzili ludziom i mieniu - to jest tu coś nie tak. Okoliczności mają tu wielkie znaczenie, a te pan pomija. O uchodźcach w Szwecji - ten kraj jprzyjął najwięcej uchodźców na mieszkańca w Europie. Tak, mają problemy. Nie, żeby jakieś wielkie, żeby nie dąło sie wieczorem chodzić po mieście albo biegać w lesie - ale jasne, ze zupełnie bezkosztowo tego się zrobić nie da. Więc tak - jak ktoś pisze o tym, jak to Szwecja się skończyła czy coś w tym stylu - to jest to bujda...
ZERR02019.03.9 16:01
Czyli wypisz wymaluj Liban jeszcze pół wieku temu.
bird2019.03.9 12:11
Maksimum bezpieczeństwa? Przez likwidację u dziecka naturalnej bariery wstydu?! Rozbudzenie seksualności? Dobre sobie. Tkzw. edukatorów seksualnych nazywamy pedofilami bo to są pedofile i realizują w istocie pedofilską agendę. A jak ci dziuniu szkoda muslimów w Libii to zakasuj rękawy, czy ściągaj majtki i jedź tam, uświadamiaj, pomagaj... Od Polski i Polaków się odwal. Myśmy już swoje wycierpieli od takich jak ty.
anonim2019.03.9 13:13
Z "naturalnej" czy nie bariery wstydu to własnie korzystają pedofile. To na wstydzie ofiar zasadza się ich bezkarność. Bo to jest tak, ze to ofiary czują się winne (a społeczeństwo dzielnie temu kibicuje, kzrycząc o dzieciach "lgnących" do sprawców "rozbudzonych seksualnie dziesięciolatkach"). To nie dzieci są winne bycia gwałconymi. Dziecko od urodzenia jest istotą seksualną, czy się to zwolennikom PiS podoba, czy nie. Ale wina leży po stronie ludzi, którzy im w majtki pakują łapy. A wiedza o tym ,że to nie jest OK jest jedynym sposobem, by zjawisko zapobiegać. ja wiem, że Wy tak nazywacie specjalistów mających na celu ochronę dzieci - ale pedofil to ten, co dziecko gwałci, a nie ten, co je próbuje ochronić. Odwracanie kota ogonem nic tu nie pomoże. A ludzie tymczasem umierają (niekoniecznie zresztą muzułmanie - w Libii w tych katowniach muzułmanów to jest mniejszość). Co chwila umiera człowiek - dziecko, kobieta, mężczyzna - bo ktoś postanowił wzbudzić lęki po to, by wygrać wybory. Co chwila kogoś się gwałci lub toruruje - po to, by ten czy inny populista mógł snuć srebrne sny o wieżowcach, co mu zapewnią kasę na starość... Trzeba nie mieć w sobie nic z człowieka, by śmierć tych ludzi tak instrumentalizować. By gadać o jakimś swoim cierpieniu, gdy my poświęciliśmy tych ludzi i skazaliśmy na najokrutniejsze tortury tylko dla politycznej korzyści tego czy owego - i oni są torurownani właśnie w tej chwili...
ZERR02019.03.9 15:54
Dziecko nie jest istotą seksualną, ono sie nią dopiero stanie, a łapy w majtki pakują im właśnie postępowi seksedukatorzy. To nie jest żadna seksEDUKACJA tylko wychowywanie-indoktrynowanie w duchu lewicowo-permisywnym. "Informowanie" dzieci, informowanie wszelkich osób organicznie niezdolnych do przyjęcia, przyswojenia tych "informacji" jest to klasyczna, opracowana juz w latach 60-tych technika prania mózgu. Powoływanie się na rzekomo "gwałcone" dzieci to zwykła manipulacja, z tych najprostszych. Wy chcecie zniszczyć nasze dzieci powołując się na zakłamane preteksty. Swoje możecie niszczyc do woli. Wolna droga.
anonim2019.03.9 20:30
No nie, po Tobie się tego nie spodziewałam... Już w trzecim miesiącu ciąży płód ma jakąś płeć. Ok. 16. tygodnia życia płodowego chłopcy miewają już erekcję. Reakcje genitalne obserwujemy u obu płci. Masturbacja pojawia się u chłopców ędzy 7. a 10. miesiącem życia, natomiast u dziewczynek trochę później, zazwyczaj pod koniec 1. roku życia. Koło trzeciego roku życia, dziecko przestaje być obojętne wobec nagości, zarówno swojej jak i innych osób . Dziecko może zacząć pokazywać swoje ciało innym osobom, zdejmować majtki przy gościach, czy biegać nago po domu po kąpieli. Takie zachowanie określane jako dziecięce zachowania ekshibicjonistyczne. A potem jest już tylko gorzej dla bigotów. W wieku przedszkolnym pojawia się ekspresja seksualna w gronie rówieśniczym, pojawiają się próby rozebrania innych dzieci, lub pokazywanie własnych narządów, porównywanie ich budowy i kształtu. Dzieci robią rzeczy, które w oczach chorych dorosłych wydają się nieprzyzwoite. W tym okresie zachowania seksualne dzieci mogą przejawiać się również w formie tzw. "zabaw erotycznych" - dzieci odtwarzają zachowania dorosłych, czy to prawdziwych czy z filmów. A do tego dochodzi sztuka dziecięca, w tej to naprawdę nieprzyzwoite motywy się zdarzają. (wszystko to z mojego podręcznika psychologii rozwojowej, takiego z pierwszego chyba, albo drugiego, roku, pierwsze wydanie 1986, na długo przed jakimikolwiek wytycznymi WHO dotyczącymi wychowania seksualnego; a to i tak jeszcze nic w porównaniu do staruszka Freuda, ale ja go nie uważam, to nie piszę ;-) )
ZERR02019.03.9 21:06
Masturbacja nie pojawia się wcale, to wymysły starego zboka Kinseya. Troszkę wcześniej niż podręcznik o którym piszesz. Reakcje i zachowania o których piszesz nie mają nic wspólnego z seksem. Poza oglądania tyłków dzieci oglądają: wagę kuchenną, budzik mechaniczny, świnkę morską, magnetofon kasetowy aż do jego rozwałki. Są po prostu ciekawe świata. Seksu? A co to ten seks? Jak widać - podręcznik pisał zbok podobny do Kinseya, ale to normalne w tych środowiskach. Całkiem normalni ludzie nie idą na psychologię. nb psychologia - typowa paranauka Seksualność pojawia się gruubo później, i dopiero wtedy mozna mówić o seksualności. Atakowanie dzieci treściami przekraczającymi ich zdolnośc zrozumienia to agresywna manipulacja i wymuszanie postaw. Nawet nie kształtowanie - wychowywanie, tylko wymuszanie. Rzecz bliska, wręcz tożsama z molestowaniem.
Alojzy Cedzidlo. 2019.03.9 16:12
Ratunku ! ! ! , Nic nie kapuję . Kogo Pani broni a kogo oskarża .,,Dzieci z natury .... " To dlatego marzycie aby mama zdecydowała , co urodziła , Jasia czy Małgosię . Tylko jest feler .Taką ,,mamuśkę " partnerka nie ,, zapyliła ".Dlatego bardzo proszę . jako należący do tych , wg Pani , mało kumaty proszę o mniej naukowe pouczanie . W tym o celu stworzenia przez naturę płci. Po co te ludzkie intymne miejsca inne są u Pani a inne u Pani męża . Bo przecież ta wspaniała Pani córka to nie z adopcji. .
anonim2019.03.9 20:14
Słucham? Chyba rzeczywiście pan nic nie kapuje. Polemizowałam z tezą o naturalności bariery wstydu (każdy, kto ma dzieci, wie, że są one kompletnie bezwstydne - wsytdu nabywają w drodze socjalizacji, stąd w Polsce np. wstydzą się nagości, a w kulturach skandynawskich czy azjatyckich - nie). Bronię dzieci, oskarżam ich gwałcicieli. No i oskarżam PiS, który znalazł sobie nowego wroga - ekspertów od seksuologii i rozwoju, którzy zastąpili uchodźców w roli wroga publicznego numer 1. Stworzenie przez naturę płci służy mieszaniu materiału genetycznego, to dość oczywiste, ale nie mam pojęcia, co ma do rzeczy.
ZERR02019.03.9 21:20
Kultura Skandynawska? A co to takiego? Nie ma żadnej kultury skandynawskiej, ludnośc tubylcza została sprowadzona do poziomu przedkulturowych pigmejów, i może latac jak dzikusy z fiutem na widoku. Nie pozwolimy na 'rządy ekspertów'. Prędzej tych ekspertów potopimy w Loarze.
Demo2019.03.9 12:25
Bełkot Marysi!
anonim2019.03.9 13:15
A coś merytorycznie?
Alojzy Cedzidlo. 2019.03.9 14:54
A Pani by to uznała ? Watpie ...Więć po co się wysilać na merytorycznośc.
ZERR02019.03.9 19:30
Piszcie z sensem, bez głupich wyzwisk. Prawak to ma byc KULTURA i poziom, nie jak byle brudas z antify. jesli nie mozna się odwołac do rozumu, do rozsądku, odwołujemy się do emocji pozytywnych.
ZERR02019.03.9 19:30
Pisz z sensem, bez głupich wyzwisk. Prawak to ma byc KULTURA i poziom, nie jak byle brudas z antify.
Wojciech2019.03.9 13:16
Precz z LGBT!
ZERR02019.03.9 14:15
po pierwsze - nikt tu nie jest odpowiedzialny za zbrodnie w Libii. Odpowiedzialni sa SPRAWCY bezpośredni oraz inicjator, czyli USA. USA rozpętąły tę wojnę własnie w celu zalania europy uchodźcami - aby nas europejczyków zniszczyć. Co do pedofilskich treści - one tam po prostu są. Wprost i bez żadnej dyskrecji. Nie jest prawdą, że "kilkadziesiąt procent dzieci zostanie wykorzystanych seksualnie". To jest lewackie kłamstwo. I nie jest prawdą, że seksualizując dzieci przed czymkolwiek je zabezpieczamy. Jest dokładnie odwrotnie. Ale wy oczywiście powinniście SWOJE dzieci seksedukować do upadłego. Wam się będzie wydawać, że to okej. Przecież nie będę rozpaczał, jeśli śmiertelny wróg popełnia samobójstwo na raty. Wiesz, dla uratowania Polski jesteśmy gotowi całą Libię, co ja piszę, cały maghreb zamienić w radioaktywną pustynię.
anonim2019.03.9 22:23
Za zbrodnie to sa odpowiedzialni Ci, co je popełniają. A Ci, co na to pozwalają i to finansują, to są współwinni. I to jest UE - zmuszona do tego przez bunt Polski i Węgier oraz nieludzką decyzję Włoch. To nie Amerykanie finansują Libijczyków (czy Turków, skoro już przy tym jesteśmy). Nie Amerykanie posadzili na prezydenckim fotelu pana Afewerkiego (to byli Chińczycy). Nie Amerykanie budują tamy w Etiopii. Choć Amerykanie przyczyniają się do susz - to jest to działanie niecelowe... Amerykanie niewiele mieli z wojną domową w Sudanie (nie, zeby zupełnie nic, ale to tylko jedna z wielu stron próbujących na tym własną pieczeń upiec). Itd. A co do wykorzystania seksualnego - tak, myślę, że to nieprawda. Ale tak wychodzi z badań. Z rozmów z ludźmi, przynajmniej płci żeńskiej, mnie osobiście wychodzi 100%. Nie znam nikogo, kto by powiedział: "Nie, no mnie to żaden wujek, zaprzyjaźniony hydraulik, nauczyciel czy ksiądz nigdy łap nie pakował, gdzie nie trzeba, nigdy nikt mnie nie obmacał w tramwaju, nigdy nikt nie zrobił sobie oblesnego seansu upokarzania mnie gadaniem o rosnących cycuszkach i innych takich". Żadna znana mi kobieta ani dziewczyna, którą miałam okazję spytać, nie twierdzi, że żadnej z tych rzeczy nie doświadczyła. I żadna z tym nic nie zrobiła, bo tak miała wpojony "wstyd" - że wstyd jej było o tym komuś powiedzieć... A ja tylko nie wiem, przed kim chcesz tę Polskę ratować. Przed ludźmi, którzy będą nam towrzyć PKB? I to, że Ty uważasz ludzi za bardziej wartych życia, w zależności od ilości pigmentu w skórze, niż innych nie wynika, że każdy tak uważa.
ZERR02019.03.9 22:49
Pkb? nie wszystko jest na sprzedaż. Libię zbombardowali jankesi Dwa paragrafy z opublikowanych maili Clinton odsłaniają tajny plan, który realizowała administracja Obamy pod przewodnictwem Hilary Clinton. Była Sekretarz Stanu, /.../ doprowadziła do wojny w Libii, która szybko zamieniła się w wojnę pod przewodnictwem NATO. https://youtu.be/FmIRYvJQeHM
anonim2019.03.10 0:04
Z tym nie ma dyskusji, ale to nie ma nic do rzeczy. Ci ludzie w obozach to się tam znajdują niezależnie od tego faktu - oni się tam znaleźli, bo po drugiej stronie Sahary żyć się nie sa,
anonim2019.03.9 11:25
Pognać też ze szkół demoralizatorów w koloratkach!!!
ZERR02019.03.9 11:12
Jak to "Co robią"? przecież już powiedzili i napisali WASZE dzieci będa takie jak MY przerabiają je na zboczeńców Jak się weźmie w obroty małe dziecko, mozna mu wmówić wszystko, nawet to, że jest 7-letnim 'gejem' Liczba dzieci któym wmówiono zmiennopłciowość w ciągu dekady wzrozła 25 razy Liczba młodych mężczyzn ~20 lat którzy świadomie i celowo gejowali przekroczyła 60% Liczba dzieci (dzieci w szkołach) przyznających się do homoseksualizmu sięga (zaleznie od intensywności prania mózgu) 12 albo 20% To wszystko na zachodzie. Jak dotąd. Oto neomarksistowska Rewolucja Komunistyczna w pełnym natarciu. Oni zakładali, że po zmianie własności środków produkcji (po nacjonalizacji) nastąpi uwolnienie ludzi z więzów (zasad) kultury i cywilizacji. My nazywamy to zdziczeniem, barbaryzacją. To im się nie udało, bo wywłaszczani i rabowani ludzie stawiają opór. Wtedy dostrzeżono, że jeśli najpierw zniszczą Kulturę, najpierw opanują seksualność człowieka, najpierw doprowadzą do zdziczenia - wtedy stosunki własnościowe ułożą się same przez się. To wszystko jest opisane w książkach neomarksistów. Plan nie jest tajemnicą. Kto ma uszy, niechaj słucha
Alojzy Cedzidlo. 2019.03.9 11:34
Myslisz .że uszy wystarczą ? Taki np. ,,PolishPatriot( TM) Taki ,,słyszy " ale mysli .że wystarczy religię ze szkół przegnać.. a Rabieja sprowadzić .
T2019.03.9 9:31
W Imię Jezusa Chrystusa złe duchy idźcie precz od pedofilów promujących lgbt i nie wracajcie więcej!!!
M. 2019.03.9 11:24
Cos cie ten Jezus nie slucha hahahahahaha :D Moze zmieñ grzybki i zobaczysz swiatlo :
Alojzy Cedzidlo. 2019.03.9 11:26
Ej egorcysto , egzorcysto . Tu modlitwa nie pomoże .,,Grizzli " radzi lepiej . I to nie On wymyślił ( przykro mi ,,Grizzli) . Podobny sposób , ale nie ludzki , zastosował Bóg w Sodomie i Gomorze .A u nas w Polsce sodomitów i ich klakierów przybywa . . Wszystko z tęsknoty za utraconym korytem
Grizzly2019.03.9 9:29
Jak im pozwolimy to zrobią! To bydło tylko siłą można pogonić ze szkół i przedszkoli. Jak nie można inaczej to mordobiciem! Nie zostawimy dzieci na pastwę homoseksualistów i pedofilów!
M. 2019.03.9 11:22
Wsciekly pies jak cos mu sie nie podoba, to gryzie i wyje. Nic ci to nie da, kundlu.
Grizzly2019.03.9 13:56
... tolerasta się odezwał!
Alojzy Cedzidlo. 2019.03.9 14:30
N o i co Ty na to ? Kultury im nie zbywa . Pogonić ich nie pozwolą . Walczą o to aby było odwrotnie .. A prawda jest taka jak nas wytępią , to i oni wyginą . Jak dinozaury , Bez kamieni pani Kopacz . Nooo ,,chyba że wrócą do natury .... i zapomną o wielofunkcyjności odbytu.
anonim2019.03.9 11:23
Mówisz o bydle w koloratkach?
ZERR02019.03.9 13:35
Piszesz o ludziach gay przebierających się na Parady Równości, sory, Dominacji? Nieładnie piszesz.
Grizzly2019.03.9 13:53
Piszę o przenicowanym bydle lewackim!
Michal2019.03.9 23:09
Zostaw w spokoju tych biednych księży. To osoby duchowne.