07.09.20, 10:52fot. yt/onet news

SLD jak Platforma sypia w „rodzinnych” hotelach?

Jak się okazuje, jeden z hoteli w Spale, gdzie spotykali się politycy SLD, z zarządzie zasiada szefa SLD Włodzimierza Czarzastego. O tym spotkaniu pisała pod koniec sierpnia „Gazeta Wyborcza”. Sprawę tę dość mocno skomentował europoseł Robert Biedroń na antenie radia TOK FM.

Z kolei Platforma Obywatelska w ostatnim momencie na skutek nagłośnienia sprawy przez media, wycofała się z organizowania spotkania klubu w ekskluzywnym ośrodku w Lidzbarku Warmińskim, który z kolei – jak podają media – z jednym z obecnym posłem PO, byłym marszałkiem województwa warmińsko-mazurskiego, Jackiem Protasem.

Biedroń powiedział:

- Należy wyjaśnić sprawę spotkania polityków SLD w hotelu w Spale należącym do spółki, w której zarządzie jest żona szefa SLD Włodzimierza Czarzastego

Podkreślił także:

- Ten sam, podobnej jakości problem ma Platforma Obywatelska. Dzisiaj tam też są formułowane zarzuty. Trzeba unikać takich sytuacji, trzeba robić wszystko, żeby do takich niejasności nie dochodziło. Szczególnie na lewicy powinniśmy być wolni od takich zarzutów

 

mp/pap

Komentarze

MaxFiend2020.09.7 13:55
Jest w zarządzie? No to dopiero skandal!!! :-D
Anonim2020.09.7 11:16
trzazasty musi dorobić bo d---i kosztują bidron nie zazdrość poszukaj sobie milionera a nie dziaduj.
o tym nie dowiesz się z Frondy2020.09.7 11:10
Trakcja S.A. ma poważne problemy – mówi osoba z branży (woli pozostać anonimowa). Te nie są tajemnicą. Ostatni ich przejaw to decyzja Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad o odstąpieniu od umowy z Trakcją S.A. na rozbudowę drogi krajowej 22. Powodem były problemy wykonawcy z terminowym prowadzeniem prac. Firma już wcześniej wpadła w tarapaty finansowe, bo okazało się, że straty przynoszą kontrakty podpisane kilka lat wcześniej. W wywiadzie dla portalu „Rynek Infrastruktury” prezes spółki Marcin Lewandowski podał przykład budowy drogi ekspresowej S5, na której Trakcja S.A. miała stracić 150 mln zł. Pod koniec 2019 roku spółka zaczęła szukać pomocy. Z Banku Gospodarstwa Krajowego otrzymała pożyczkę w wysokości 85 mln zł, a z należącej do skarbu państwa Agencji Rozwoju Przemysłu 27 mln zł. ARP stała się też udziałowcem spółki obejmując 18,6 proc. udziałów. Kolejne 9,6 proc. ma OFE PZU. 32,8 proc. wciąż pozostaje w rękach hiszpańskiej spółki Comsa S.A., reszta udziałów jest rozsiana wśród mniejszych akcjonariuszy. Właśnie obecność w spółce udziałowców związanych ze skarbem państwa ma – według naszych rozmówców – stawiać w trudnej sytuacji spółkę PKP PLK, również związaną ze skarbem państwa. Kolejarze nie mogą jednak ukrywać, że z budową SKM jest źle. Radosław Śledziński z biura prasowego PKP Polskie Linie Kolejowe przyznaje, że na trasie Szczecin-Police opóźnienie, w stosunku do harmonogramu, sięga już sześciu miesięcy. Nie rozpoczęły się też zaplanowane prace w rejonie Gryfina. Co więcej, według PKP PLK obecny potencjał wykonawcy „nie wystarcza, aby prace były realizowane zgodnie z harmonogramem”. https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,26274554,budowa-szczecinskiej-kolei-metropolitalnej-zagrozona-prace.html
#chupca #krzywoprzysięzca #Duda2020.09.7 11:09
Ochrona #Kaczyński-ego kosztuje podatnika krocie.
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.09.7 11:09
jak PiSdzielce korzystały z usług "na godziny" w kamienicy u Banasia to było cacy???
Komik z PiS-u2020.09.7 11:08
A pisiory spotykają się w kurniku?
...2020.09.7 11:00
i wszystko jasne.
jula2020.09.7 10:58
Chcieli wynagrodzić krążące plotki intratnym kontraktem?
ok2020.09.7 11:07
Kiedy zdejmują ci gips z nogi?