30.09.20, 12:35fot. tt/dariusz piontkowski

Szef MEN o wandalach LGBT: To była zaplanowana akcja barbarzyńców i idiotów

Dzisiaj w nocy doszło do skandalicznego zdewastowania zewnętrznej fasady siedziby Ministerstwa Edukacji Narodowej. Na murach zabytkowego gmachu sprajem został namazany m.in. napis LGBT. W budynku przy alei Szucha w czasie wojny miała siedzibę tajna niemiecka policja.

W trakcie konferencji prasowej szef MEN Dariusz Piontkowski stwierdził:

- To nie był akt desperacji, tylko zaplanowana akcja wandali 

Dodał też:

- W nocy zamaskowane osoby dokonały aktu wandalizmu na budynku, który zajmuje szczególne miejsce w naszej historii, gdzie więźniowie byli męczeni przez gestapo

Piontkowski przypomniał historię gmachu:

- Budynek, który jako nieliczny w Warszawie przetrwał wojnę, został sprofanowany przez grupę idiotów, bo trudno to inaczej nazwać. Idioci i barbarzyńcy, bo ci, którzy niszczą zabytki, są po prostu barbarzyńcami. To powinno wywołać falę powszechnego oburzenia

Szef MON wyraził też nadzieję, że policja ujmie wandali, którzy zostaną odpowiednio ukarani.

mp/pap/polskie radio 24

Komentarze

słuchajcie mądrzejszych2020.09.30 18:47
Prof. van den Aardweg mówił też, że cechą charakterystyczną homoseksualistów jest skłonność do autodramatyzowania, do tragizowania własnego życia i dlatego jedną z metod jego leczenia jest stosowanie humoru, autoironii. Zauważył on, że homoseksualiści zazwyczaj nie potrafią się śmiać z samych siebie, nie mają do siebie dystansu, wyolbrzymiają swoje „ja”. Zauważył też zależność, że im bardziej człowiek potrafi się sam z siebie śmiać, tym rzadziej później wchodzi w stosunki homoseksualne. To jest widoczne, kiedy przeniesie się tę obserwację na całą społeczność gejowską
Knutsen2020.09.30 18:39
Czarnek tym wyspreyowanym obesrańcom niedługo da popalić:):)
Adam2020.09.30 18:30
Te idiotyczne komentarze popierające wandalizm! Ci, którzy namalowali te napisy rzeczywiście nic wspólnego nie mają z ludźmi rozumnymi, myślącymi. Dlaczego? Odpowiedzi jest parę! Odchodzący minister bardzo celnie ocenił inteligencję tych wandali
ble2020.09.30 17:40
bardzo dobry pomysł,pisowski obłęd czas zakończyć
Polak Ateista Dumny Gej2020.09.30 17:33
Piękna akcja oby takich więcej trzeba się brać za PiSdzielstwo, które coraz wyżej łeb podnosi!
Polak2020.09.30 17:14
Piontkowski potępia Polaków którzy w proteście przeciwko rządzącym komunistom uprawiających mały sabotaż siedziby Gestapo . Ideowo po prostu pisowska mafia w pigułce.
stop tęczowej zarazie2020.09.30 16:02
to jasne że współcześni neonaziści z LGBT nie szanują miejsc gdzie ich idole - niebieskoocy blondyni w seksi mundurach katowali polskich katoli.
ten typ tak ma2020.09.30 16:55
oni tylko potrafią gwałcić , niszczyć , demolować, burzyć
Jaki2020.09.30 15:53
Info z pierwszej ręki. Napisy na murach powstały na zlecenie fundacji pro-life. Wiecej info wkrótce.
kpisz czy o drogę pytasz?2020.09.30 16:04
jak tam recydywista Margot? Kiedy proces?
Anonim2020.09.30 18:03
wyroku nie będzie bo wtedy nie dostaniemy dotacji z ue, pedały rządzą tym krajem a nie pis jak sie maluczkim wydaje
Anonim2020.09.30 15:49
Na gmachu siedziby MEN pojawiły się napisy: "Dominik, Zuzia, Kacper, Michał. Twoje dziecko LGBT+" Imiona nawiązują do dzieci, które popełniły samobójstwo, a wcześniej były prześladowane z powodu swojej orientacji seksualnej
Jerzy2020.09.30 16:16
znaczy co - minister wysłał ich do LGBTreblinki, czy gdzieś tam???
Maria Błaszczyk2020.09.30 16:49
Nie. Ale dopuścił kłamliwą kampanię nienawiści przeciwko nim, pozwolił na to, by prominentni politycy wmawiali im, ze nie powinny istnieć; i na dokładkę uniemożliwił ich wspieranie przez specjalistów.
Wycieraj doopy Polskim Panom wycieraj!2020.09.30 17:09
Patrz z czego żyjesz śmieciu zza Buga!
Jerzy2020.09.30 18:17
interesująca teoria, a ja sądziłem że te dzieci ze schorzeniami psychicznymi zostały podpuszczone przez starych, dogorywających na aids lub choroby współistniejące, pedałów... no ale ciekawe historia, taka klasyka goebbelsowskiej propagandy, godna nazistki wspierającej chore bydło lgbt...
Anonim2020.09.30 18:35
nie wiem kim jestes i czy jak ja popierasz prawo do aborcji (to mocno dzieli i skloca ludzi) ale stwierdzam że twoje komenty cenie sobie najwyzej, jak jestes pro life to pamietaj ze nie kazdy pro choice jest twoim wrogiem
Anonim2020.09.30 20:54
Stwierdzenie, że istnieje Ideologia (ruchu) LGBT nie jest stwierdzeniem, że ktoś tam "nie istnieje" tylko wręcz przeciwnie, że ktoś tam istnieje i głosi (śmiertelnie niebezpieczną, prowadzącą do samobójstw i ciężkich samookaleczeń, jak w niektórych sektach, patrz: Chłystowie, Świątynia Ludu) Ideologię.
Anonim2020.09.30 23:02
Dlaczego ci to przyszło do głowy i coś zmyslasz.Nikt tak nie napisał.
fakty nie kity2020.09.30 17:58
ze znajomych kilku osób które popełniły samobójstwa ani jedna nie była zboczeńcem, powiem więcej wszyscy byli generalnie zdrowi psychicznie (zaledwie jeden narkoman i to tez rzecz drugorzedna w ukladance), w przeciwieństwie do pedałów co uważaja się za zdrowych - oni często mają tak nas.ane w głowie że terapie mogą wrecz pomijac ich seksualność będącą skutkiem a nie przyczyną czegos glebszego
Anonim2020.09.30 18:12
niektorym nie podobal sie moj aryjski wyglad i jakos zyje, ciota zawsze znajdzie powod ze jest przesladowana dyskryminowana a do psychiatry nie pojdzie... najlepiej zrobic szkoly tylko dla lgbt i dopiero tam nastaną wiezienne obyczaje - MAM DOŚĆ pitolenia o swirach
Hipokryzja frondy2020.09.30 15:47
Budynek można odmalować, życia dzieciaków juz niestety nie można przywrócić.
Jerzy2020.09.30 18:19
na szczęście - bo co z nich mogło wyrosnąć? michały? jak mawiał wasz wódz: życie niegodne życia...
Anonim2020.09.30 23:03
Chyba nie jesteś katolikiem skoro popierasz śmiertelny grzech cieżki
Dlaczego parchy jak:2020.09.30 15:40
Woleński, Hartman, Passent, Urban są tacy PRO-HOMO? Może mają w rodzinach HOMO-ZBOKÓW, może sami są CICHODAJKI, ale i to NIE JEST ICH GŁÓWNA MOTYWACJĄ! . . . . . Kościoł Katolicki jest i te miliony moherów, katoli, prawaków (czyt. szmalcowników), innymi słowy, ciemna masa która parch otwarcie GARDZI. Taki parch jest od czasow biblijnych. Zachęcam do czytania, a wytrwałych do przyczytania "Ksiąg Jakubowych" i choć to w dużej mierze fikcja literacka, ale czytelniku dowiesz jaki parch jest ZABOBONNY. Nic dziwnego, że chrześcijaństwo było i jest dla ludzi jak powiew świeżego powietrza, NADZIEJĄ i WOLNOŚCIĄ od ZABOBONÓW.
Maria Błaszczyk2020.09.30 15:35
No nie, urażone uczucia elewacji... Historia zatoczyła krąg, już kiedyś w Alei Szucha pomalowano elewacje... Wówczas też padały pogróżki pod adresem barbarzyńców. Ja to nawet rozumiem. Robisz wszystko, żeby ktoś zginął. Ktoś ginie. Niby sukces, ale Ci go jacyś talibowie psują i się czepiają, że po co było zaszczuwać 12-letnie dziecko. nie rozumieją Twoich wzniosłych pobudek, że przecież bez tego dziecka Polska będzie piękniejsza. A jak już zginie +/-2 miliony tych przebrzydłych LGBT, to będzie raj na Ziemi. No i jak tu się cieszyć z sukcesu?
Parchu,2020.09.30 15:44
mam starą książkę telefoniczną i sprzedam okazyjnie. Będziesz miał tysiące pomysłów na "nicki". Jako bonus, dodam instrukcje JAK zmienić VPN.
jan kowalski2020.09.30 17:42
to nie książka telefoniczna tylko pamiętnik mamusi
Cool2020.09.30 16:14
No no .... a Margot jest kobietą :-))
Maria Błaszczyk2020.09.30 16:51
A ten pogląd to skąd? Bo sama Margot nic takiego nie twierdzi? Doprawdy, świat jest pełen buców, którzy nie rozumieją pojęcia "prawdy" - jako zgodności sądu ze stanem faktycznym, a szacunek, empatia i dobre maniery to coś dla nich jak dla innych "cieplik", "flogiston" czy "szczepionki powodujące autyzm". Coś o tym słyszeli, ale nie potrafią potraktować tego poważnie.
Wycieraj doopy Polskim Panom wycieraj!2020.09.30 17:10
Patrz z czego żyjesz śmieciu zza Buga!
Jerzy2020.09.30 18:25
michał twierdzi, że jest kobietą, wybacz ale przy ptaku zwisającym między nogami nie brzmi to wiarygodnie, ale niech mu będzie - nie ma obowiązku leczenia chorób psychicznych, tylko niech on tak twierdzi o sobie, a nie zmusza innych do przyznawania mu racji... nie wolno ulegać chorym psychicznie, zwłaszcza dla świętego spokoju, trzeba mu delikatnie uświadamiać - zgłoś się do psychiatry, niejednemu pomógł taki fachowiec, może i tobie, michale, pomoże...
Ninel2020.09.30 20:51
Przebrzydłych LGBT nie ma 2 milionów, tylko co najwyżej 300 tysięcy. No chyba że propaganda (deformowanie rozwoju psychoseksualnego dzieci pod pozorem seksedukacji) będzie się rozwijać jak do tej pory... wtedy faktycznie uda się wytworzyć fałszywą tożsamość LGBT u nawet 8 milionów osób. I właśnie temu staramy się zapobiec. Wtedy faktycznie samozabije się wielu takowych, zasadniczo z powodu przemocy ze strony "partnera", co do zasady przemocowego i "niewiernego".
Anonim2020.09.30 15:28
Hhehehh Jak na murze plebani ktoś nabazgroli "Pedał" to znaczy że zrobił to pedał? Albo jak ktoś nabazgroli "Katolik" to znaczy że zrobił to katolik? A potem Fronda napisze że to był atak katolika? Hhehheh
Dlaczego parchy jak:2020.09.30 14:58
Woleński, Hartman, Passent, Urban są tacy PRO-HOMO? Może mają w rodzinach HOMO-ZBOKÓW, może sami są CICHODAJKI, ale i to NIE JEST ICH GŁÓWNA MOTYWACJĄ! . . . . . Kościoł Katolicki jest i te miliony moherów, katoli, prawaków (czyt. szmalcowników), innymi słowy, ciemna masa która parch otwarcie GARDZI. Taki parch jest od czasow biblijnych. Zachęcam do czytania, a wytrwałych do przyczytania "Ksiąg Jakubowych" i choć to w dużej mierze fikcja literacka, ale czytelniku dowiesz jaki parch jest ZABOBONNY. Nic dziwnego, że chrześcijaństwo było i jest dla ludzi jak powiew świeżego powietrza, NADZIEJĄ i WOLNOŚCIĄ od ZABOBONÓW.
Krzysztof2020.09.30 14:57
Mario Patynowska, autorko wiadomości. Minister Piontkowski nigdzie nie pisze że zrobili to wandale z LGBT. Po co pani to dopisuje? Bo idioci napisali "LGBT"?
kora2020.09.30 14:55
Mniejszość nie ma prawa rządzić większością.
Gość2020.09.30 15:00
Owszem, dlatego powinniśmy wypełniać zalecenia przedstawiane nam przez Komisję Europejską.
Maria Błaszczyk2020.09.30 16:05
Każdy z nas należy do jakiejś mniejszości. Większość nie ma prawa tępić mniejszości. A tu mamy właśnie skutki polityki "Polska najpiękniejsza bez LGBT". Kolejne dzieciaki umierają.
Cool2020.09.30 16:23
Tak dzieciaki umierają ... Z GŁODU W AFRYCE!!!! ... bo świat zajmuje się "tęczową doopą maryną" a nie realnymi problemami!!
Maria Błaszczyk2020.09.30 16:55
Fakt umierania dzieci w Afryce - o co również nasz rząd usilnie zabiega, bo jak powiedział pan redaktor Gadomski, to "nie są ludzie" - nijak nie zmienia faktu, że w Polsce też umierają. Bo banda faszystów postanowiła skroić wszystkich na własny obraz i podobieństwo. A reszta niech zdycha albo wypie...la.
Jerzy2020.09.30 18:28
tu się zgodzę - banda faszystów, czy też tęczowych nazistów spod znaku lgbt, chce zmusić zdrową część społeczeństwa do uznania ich nazistowskich racji i teorii.... zapewniam cię, maryśka, niejeden z nich zapłacze, jak przekroczą pewną granicę... Nazizm nie przejdzie!!!
Stop zarazie niszczącej Europę !2020.09.30 14:53
Stop dewiacyjnej ideologii LGBT !
AAAtomek2020.09.30 14:44
Jestem zdruzgotany, że dla WAS katolickich homofobów, ważniejsze są budynki, niż te nieżyjące już dzieci!
Anonim2020.09.30 15:19
w holandii tak samo popełniaja samobójstwa bo są chorzy psychicznie, poza tym wiekszym problemem jest ze gwalcą dzieci, uwazasz że najbardziej medialny w warszawie kokainiarz z PO skonczy jak George Michael? PO nie moja bajka ale ręcze za człowieka bo nie jest chory na umysle i ma normalne życie
Maria Błaszczyk2020.09.30 16:03
Jak tak samo, jak Holandia jest na 81. miejscu na świecie pod względem liczby samobójstw, z wskaźnikiem na poziomie 9.6, a Polska jest na miejscu 37., ze wskaźnikiem 13.4??? Po co takie bzdury opowiadać, to są ogólnie dostępne dane. Podobnie jak te wykazujące, że nie ma korelacji między byciem osobą LGBT i gwałceniem dzieci.
Cool2020.09.30 16:18
"nie ma korelacji między byciem osobą LGBT i gwałceniem dzieci" .... na furgonetkach fundacji Pana Dzierżawskiego jest napisane coś zupełnie przeciwnego ... i były procesy a Ordo wykazało, że to prawda! .... hmmm (???) .... łyso Ci? :-))
Maria Błaszczyk2020.09.30 17:01
O matko, ile można łgać??? Rzygać się chce, żadnych hamulców nie macie, co? Nawet śmierć dziecka nie ma znaczenia. Proces był jeden. Rzeczywiście, przegrany przez Tolerado. Ale nie dlatego, że OI coś wykazało. Nie odbyła się ani jedna rozprawa, więc niby jak wykazali cokolwiek? Uzasadnienie było takie, że, cytuję, w przypadku osoby prawnej, jaką jest Tolerado, "dobrem osobistym jest jej sława, marka, renoma, ugruntowana pozycja", a "niedopuszczalne natomiast jest przypisywanie osobie prawnej dóbr osobistych powiązanych ze sferą odczuć, takich jak np. godność". Jak Ty sobie w oczy patrzysz przy goleniu po tych wszystkich łgarstwach?
AAAtomek2020.09.30 18:17
Co on może golić, mleko pod nosem pryszczatego narodowca????
Cool2020.09.30 18:27
Cytujesz wyrok odrzucający pozew ... pomijasz jednak manipulantko, że w pozwie wnioskowano o blokadę treści na czas procesu, w związku z powyższym sąd przeanalizował je i zabronił publikacji dwóch "gołodupców" pozostałe treści w oparciu o przedstawione materiały dopuścił do prezentacji w przestrzeni publicznej ... ŁYSO CI KŁAMCZUSZKO??? ... wspomnij o mnie rano przed lustrem!
jedno z wielu i nie tylko z kościele2020.09.30 16:29
"Potwór z Rygi" ma 27 lat. Urodzony na Łotwie 27-letni Robert M. mieszkał od kilku lat w Holandii. Tam pracował w żłobku. Mężczyzna był opiekunem w grupie maluszków. Wykorzystywał nieświadome niczego dzieciaczki. W sumie zgwałcił i molestował co najmniej 67 dzieci. W tym kilkutygodniowe i kilkumiesięczne niemowlaki! Mężczyzna robił dzieciom zdjęcia i kręcił z nimi wideo - pisze sfora.pl. Te filmy wrzucał do sieci. Głównie to tzw. sieci tor, gdzie nie można go było wyśledzić. Próbował też zarabiać pieniądze na swoim zboczeniu i sprzedawać pedofilskie treści innym zwyrodnialcom. Wpadł przez sieć. Został zatrzymany dzięki informacjom przekazanym Holendrom przez amerykańską policję, która prowadziła akcję przeciwko pedofilom. W jego domu znaleziono dowody gwałtów na dzieciach - jego zdjęci i filmy z ofiarami. Udowodniono mu molestowanie 67 dzieci, ale sam wyznał, że było ich więcej. Nie wszytkie dzieci filmował. Sąd skazał go na 18 lat więzienia i przymusowe leczenie psychiatryczne po odsiedzeniu wyroku. W praktyce może to oznaczać, że nigdy nie wyjdzie na wolność. Robert M. jest homoseksualistą. Jego partner też został skazany na 6 lat więzienia. Nie molestował dzieci, ale wiedział o pedofilskich zachowaniach i czynach swojego kochanka, a mimo to nie powiadomił o nich policji.
legierskiego uwiódł ksiądz2020.09.30 16:52
Dostał dożywocie, ale może wyjść na wolność po 13 latach. Był szefem finansowanej przez państwo organizacji LGBT Youth Scotland, która doradzała nastolatkom odkrywającym u siebie skłonności homoseksualne. Rennie, któremu rząd płacił 40 tysięcy funtów (około 200 tysięcy złotych) rocznie, był zwolennikiem wprowadzenia do szkockich szkół lekcji o homoseksualizmie. Domagał się też umożliwienia homoseksualistom adoptowania dzieci. Jak pisze dziennik „Daily Mail”, często odwiedzał szkocki parlament, zapraszano go też do siedziby brytyjskiego premiera na Downing Street w Londynie i na przyjęcia urządzane przez członków rodziny królewskiej. Ten znany aktywista gejowski został skazany za molestowanie synka swoich przyjaciół, którzy zostawiali dziecko pod jego opieką. Proceder miał miejsce niemal od urodzenia chłopca do momentu, gdy skończył cztery lata. Podczas molestowania Rennie robił zdjęcia i nakręcał filmy, które przekazywał innym członkom pedofilskiej siatki. Pozwalał im również słuchać przez telefon, jak gwałci niemowlę.
Anonim2020.09.30 16:33
z doopy wzięte statystyki ogólne a nie samej patologii lgbt, za komuny wielu osobom nie przyszlo by do głowy nauczyć się pedalstwa a później płakać że świat jest inny
Anonim2020.09.30 16:36
https://pl.wikipedia.org/wiki/Statystyka_samobójstw_według_państw Najmniej samobójstw mają panstwa wolne od homoterroru, w tym np Jamajka
Maria Błaszczyk2020.09.30 17:13
No tak, Jamajka jest cudowna, to świetny przykład, kraj, gdzie kilka lat temu zamordowano dziecko, Dwayne Jonesa, z powodu jego orientacji. Serio? Takie masz ideały? Już nie wystarczy dzieciaków zaszczuwać, łamać im kości na ulicy - należy mordować? W wskaźnik samobójstw to więcej czynników niż tylko dyskryminacja osób LGBT. W tym np. metoda zbierania danych.
Anonim2020.09.30 17:35
lubie rasta i mam w doopie twoich pedofilów co rasta profanują
Anonim2020.09.30 17:39
Fakty sa takie że im mniej homoterrorru tym mniej pedofilii, a także mniej morderstw głównie pedałów na drugich pedałach., Tak, bo ta gangrena głównie morduje się nawzajem. Jak mówił Jacyków pedałow nienawidzi i tylko ich rucha. A między ruchaniem pedałow a ich mordowaniem jest cienkca granica. To nie orientacja tylko psychoza
przykład2020.09.30 17:41
seryjny morderca łódź albo orlando
Anonim2020.09.30 16:39
błaszczykowa ty tępa mendo, przyklad mój osobisty też uważasz za zmyślony? ledwo uciekłem przed twoim oprawcą
Maria Błaszczyk2020.09.30 17:16
Mnie nikt nie oprawił. Ani też nie posiadam żadnego oprawcy. Więc nie wiem, o jakim MOIM oprawcy raczysz wspominać. A osobisty przykład to tzw. dowód anegdotyczny. Czyli cos, co ma wartosć dowodową wynoszącą dokładnie ZERO. Aha, a przekręcanie nazwisk i wymyślanie ludziom od mend ma wartość dowodową zbliżoną do rzeczonych dowodów anegdotycznych.
Anonim2020.09.30 17:32
długie lata geje pracowali na steroty pedofilów i chocby były ich miliony to będzie to dowód ZERO. bo dowodem jest że tvn powie że pedofilia wśród gejów nie występuje... jestes bezmózgą curwą
Maria Błaszczyk2020.09.30 18:11
Oj, musisz się bardziej postarać. Nazwanie mnie "bezmózgą curvą" też nie jest argumentem. Jakieś braki masz w rozumieniu znaczenia słowa "argument". A co powiedzieli w TVN, to niestety nie wiem. Bo nie mam telewizora. Ale na szczęście tak się składa, że skończyłam studia z psychologii. Jestem, wystaw to sobie, specjalistką od zdrowia psychicznego. Dyplom taki mam, wystawiony przez renomowaną uczelnię. Aha, i nikt nie twierdzi, że pedofilia wśród gejów nie występuje, skąd Ci to przyszło do głowy? A jedynie, że nie częściej, niż wśród heteryków.
Anonim2020.09.30 18:15
haha , wiesz co jest dusza od strony neurobiologicznej? pisalem o tym kiedys, nawet na tym gruncie moge dowiesc ze zaraza to zaraza
Anonim2020.09.30 18:17
ubolewam ze kiedys nie ukradlem komus zeszytu do psychologii w czasach sprzed epoki homoterroru, magia to byla, zboczenia to behawioryzm
Anonim2020.09.30 18:25
Jakie są 3 główne ośrodki mózgowe kształtujące procesy psychiczne? Układ pobudzenia, nagrody. poznawczy. Duch Trójjedyny. Jakie są główne układy kształtujące najistotniejsze procesy fizjologiczne? Układ trawienny, rozrodczy, wydalniczy... Czym jest jedzenie kupy? Naprzemiennością funkcji układu trawiennego z wydalniczym. Czym jest homo? Naprzemiennością funkcji układu wydalniczego z rozrodczym. Czyli prawie jak jedzenie kupy. Niewątpliwie wynik zaburzenia procesów psychicznych. Czym się różni choroba od perwersji hetero? To pierwsze ma charakter stały , trwały, czysto nieprokreacyjny. Grzechem w rozumieniu KK nie jest też gra wstępna bo nie ważne jak się zaczyna, ważne jak się kończy. Dlaczego wśród homo jest proporcjonalnie kilkadziesiąt razy więcej pedofilów? 1bo są chorzy psychicznie-naiwny ten kto sądzi że niewinne nałogowe palenie nie wpływu na podejmowane przez nas złe decyzje 2bo bardzo często sami w dzieciństwie byli molestowani 3bo ich zboczenie w dużej mierze jest rzeczą wyuczoną 4bo jak sami mówią gardzą prostactwem (prostacy i zboczeńcy to nie ad persona) 5bo jak sami twierdzą wyjaśniając czemu kopulowali często z kobietami że muszą zbadać, sprawdzić, doświadczyć..
haha2020.09.30 18:29
Napisz wprost - nałogowe palenie to trudna w leczeniu choroba umyslowa ale obrzydliwe ohydne dewiacje jak pedalstwo to samo zdrowie
Anonim2020.09.30 18:31
ostatnie pytanie pani magister, jak ma na imie zły duch i jego kochanka? kocham ateistyczną neurobiologię
Ninel2020.09.30 21:26
Nie ma korelacji? Oddajmy więc głos samym gejom: Magazyn homosiów "Guide", lipiec 1995 (art. The Real Child Abuse): Jesteśmy dumni, że ruch gejowski jako jeden z nielicznych zdobył się na odwagę powiedzenia głośno, że dzieci są naturalnie seksualne i zasługują na prawo seksualnej ekspresji z kimkolwiek, kogo wybiorą.... Zamiast bać się przyklejenia etykiety pedofila, powinniśmy dumnie przyznawać, że seks jest dobry, włączając w to dziecięcą seksualność.... Musimy to robić dla dobra samych dzieci.
AAAtomek2020.09.30 18:20
Brak mi słów do twoich insynuacji. Mam tylko nadzieję, że nigdy nie znajdziesz się w roli rodzica, z wrażliwym dzieckiem nieheteronomatywnym, na skraju samobójstwa.....
Anonim2020.09.30 19:05
znam jedną lesbę, mam nadzieję że nigdy nie znajdziesz się w roli jej wroga bo prędzej ona ciebie doprowadzi na skraj samobójstwa, i lepiej uważasz na kochanków dzieciozboka bo nie masz pojęcia do czego sa zdolni jak ktoś powie im "z nami koniec" - o jednej takiej słyszałam jak zaszła w ciąży z chłopakiem i później była nachodzona przez swoją eks
AAAtomek2020.09.30 20:04
Napisz raz jeszcze. Powoli. Może zrozumiem...
errata2020.09.30 20:14
znam jedną lesbę, mam nadzieję że nigdy nie znajdziesz się w roli jej wroga bo prędzej ona ciebie doprowadzi na skraj samobójstwa, i lepiej uważaj na kochanków swojego dzieciozboka bo nie masz pojęcia do czego sa zdolni ci ludzie jak ktoś powie im "z nami koniec" - o jednej takiej słyszałem jak zaszła w ciąże z chłopakiem i później była nachodzona przez swoją eks, wiem wiecej o tym szambie niz ci sie zdaje
Po 11 ...2020.09.30 14:07
Za okupacji, jak polscy patrioci malowali na murach kotwicę PW, znak Polski Walczącej, to nigdy, przenigdy, nie czynili tego na zabytkach. Zawsze sprawdzali w magistracie, czy dany mur nie jest częścią dziedzictwa narodowego. Dopiero z zaświadczeniem szli kupić farbę. Taki był porządek za okupacji.
Podziemie zrobiło2020.09.30 14:30
na POMNIKU KOPERNIKA! Na Muzeum w Alejach! A co parchy robili i robią? Donosili wtedy, donoszą przy każdej okazji.
Anonim2020.09.30 15:15
gdzie móglbym sprayem wyrazić swój sprzeciw wobec homookupacji? na ambasadzie usa?
zatroskana2020.09.30 13:44
To są imiona dzieciaków, które popełniły samobójstwo z powodu zaszczucia, a wy dalej swoje. W Polsce PiS budynek jest ważniejszy od życia.
alusia2020.09.30 14:54
A co zrobili poprzednicy w tym temacie?Dlaczego czepiają się do PiS-innych rządów nie było?
Anonim2020.09.30 15:01
Mówisz że złodzieje z PO i PSL niczym sie nie różnią od katolickiego PiS? Wtydź sie ,lewaczko
Anonim2020.09.30 17:56
ze znajomych kilku osób które popełniły samobójstwa ani jedna nie była zboczeńcem, powiem więcej wszyscy byli generalnie zdrowi psychicznie, w przeciwieństwie do pedałów co uważaja się za zdrowych - oni często mają tak nasrane w głowie że terapie mogą wrecz pomijac ich seksualność będącą skutkiem a nie przyczyną
Beno2020.09.30 13:11
Widzę, że zwolennicy LGBT wypowiadają ogromnej większości w Polsce wojnę. W tym względzie nie można już być tolerancyjnym. Każdego dnia wiadomości donoszę o nowych aktach wandalizmu i agresywnych napaściach tych lewackich bojówkarzy. Czas, by teraz naprawdę zaczęli się bać. Każdą prowokacja powinna być surowo ukarana, czy to przez policją, czy to przez zwykłych obywateli, bo widzę rząd i policja nie dają sobie z tym rady. Ludzie obudźcie się i do dzieła, bo wam dzieci całkiem zdemoralizują.
Gość2020.09.30 13:13
Zdajesz sobie sprawę, że nawołujesz do samosądów?
Anonim2020.09.30 13:30
Trzeba zastosować obronę konieczną ( to nie samosąd) skoro Sądy śpią.
Gość2020.09.30 13:34
Beno napisał: "Każdą prowokacja powinna być surowo ukarana(...), czy to przez zwykłych obywateli". Co zatem uznać za prowokację godną ukarania? Marsz równości? Trzymanie się za rękę? Czy może posiadanie tęczowej apaszki albo torby na zakupy? A może już sam uśmiech i zbyt kolorowe ubranie? Jak mam się zachowywać na ulicy, aby nie dostać wpie*dolu od Beno i jemu podobnych?
niedoszła ofiara2020.09.30 16:57
broń dalej pedofilów i hiviarzy
alusia2020.09.30 14:51
niech malują na swoich domach
Anonim2020.09.30 13:40
Zdajesz sobie sprawę, że to samo mówiły władze PRL na tych, którzy malowali symbole Polski Walczącej?
Anonim2020.09.30 14:58
Nie bądz idiotą ,będziesz się bał 100 może 150 działaczy LGBT Na 35 milionów katolików?
Chwała bohaterom!2020.09.30 13:00
Widać mały sabotaż wśród Polskich Patriotów wciąż nie zginął.
Darek2020.09.30 12:59
Dla zera moralnego czystość elewacji ma wyższą wartość niż godność i życie człowieka. Ale to w końcu narodowy socjalista, to czemu się dziwić, jego poprzednicy z III Rzeszy mieli identyczne poglądy nie tylko w tym zakresie.
Jahu🐟2020.09.30 13:17
akurat wy lewo-tęczowi o życiu, moralności i godności to lepiej nawet nie wspominajcie.
Maria Błaszczyk2020.09.30 15:59
Bo? Skoro naziole uważają, że nie mamy prawa żyć, to koniecznie musimy się z nimi zgadzać? No więc nie widzę powodu. To oni są w błędzie. Tak się zastanawiam - jak się czuje człowiek, gdy już nawet sam przed sobą nie może ukrywać, że jest naziolem cieszącym się ze śmierci zaszczutego dziecka.
Jahu🐟2020.09.30 20:18
Ty mi tu z naziolami nie wyskakuj..bo nikt tak jak wy nie domaga się mordowania innych ludzi (aborcja, eutanazja) więcej wy uważacie i tego się domagacie, że mordowanie to prawo człowieka.. a jak ktoś się z wami nie zgadza to łagry i gilotyny też są waszym lewackim patentem. tak, że waż słowa.
Cool2020.09.30 16:20
"Lewactwo" ... to moralność nienormatywna etycznie! :-)))
matis892020.09.30 12:58
LZPKNTB+ poparło lewacki PIS w sprawie 5 dla zwierząt. To włazi tyłki PISu. Przy okazji pokazali że dla nich 5 dla zwierząt jest ważniejsza od 5 dla sodomitów, a lewacki PIS pokazał że zwierzęta są ważniejsze od mordowanych dzieci w aborcji.
Hipokryzja frondy.2020.09.30 12:51
Barbarzyństwem jest wykorzystywanie mniejszości do celów politycznych. Sami rządzący rozpoczeli te wojnę, dzieląc polaków, strasząc mniej wykształconych.
Cool2020.09.30 13:14
A teraz napisz, kto napada na ludzi, niszczy cudze mieniei, kto dewastuje pomniki kto profanuje uroczystości publicze, szczeka na ludzi wystawia doopy na balkonach, kto parodiuje uroczystości kościelne, ośmiesz i niszczy symbole narodowe i religijne ...... No kto???
Gość2020.09.30 13:21
Kto napada na ludzi - co się działo na marszu równości w Białymstoku? Kto niszczy cudze mienie - spalona tęcza na Zbawixie. Kto profanuje uroczystości publiczne - Misiewicz każący sobie salutować? Szczekanie i wystawianie tyłka - trudno powiedzieć, powiedzmy że masz punkt. Kto parodiuje uroczystości kościelne - księża traktujący ambonę jako narzędzie do siania nienawiści. Kto ośmiesza i niszczy symbole narodowe - tysiące łysych sebków w tzw. odzieży patrotycznej, nie znających nawet dat wydarzeń, które mają na bluzach i kijach bejsbolowch. Można się tak licytować do jutra.
Cool2020.09.30 14:42
Z wyjątkiem incydentu w Białymstoku i spalenia "kolorowaego paska" na pl. Zbawiciela ... to wszysko pozostałe jest tylko twoją interpretacją i odczuciem a nie faktem! .. P.s. Samo ustawienie" kolorowego paska" na pl. Zbawiciela było profanacją i prowokacją.
Gość2020.09.30 14:45
Było instalacją artystyczną. Ja też w tęczowej Maryi czy godle żadnej profanacji nie widzę, to jedynie twoja interpretacja!
Anonim2020.09.30 18:07
a kto gwalci dzieci? zielone ludziki bo przeciez nie geje
Anonim2020.09.30 18:08
No jasne to nie prowokacja,nie ośmieszaj się ,nie widzisz prowokacji.
Klejnot Nilu2020.09.30 12:50
Przecież to wygląda jak zabawa bandy durnych nastolatków, a napis "LGBT" jest tylko po to, aby w wiadomościach o tym powiedzieli, i żeby można się było chwalić przed resztą głupawych kolegów. Nie bronię, ale też nie podniecajcie się tak bardzo.
matis892020.09.30 13:02
Nie, to oficjalna strategia LZPKNTB+. Przemoc, wandalizm, prowokowanie, profanacje, nietolerancja, agresja, wyuzdanie, obleśność. Oficjalne metody osiągania politycznych celów.
Klejnot Nilu2020.09.30 13:06
Wiem, że jesteś trollem, ale co tam, odpowiem. Sprawcy wandalizmu powinni zostać złapani i odpowiedzieć jak każdy wandal. Ale nie chce mi się wierzyć, że ktokolwiek realnie ze środowiska LGBT zdobyłby się na tak marną prowokację, w dodatku wpisując swoje imiona. Jak dla mnie to zwyczajna gówniarska zabawa żeby zdobyć fejm wśród znajomych, bo zrobiło się coś o czym teraz powiedzą w telewizji. A co do oburzenia Frondzi, gdybym pomazał siedzibę biura posła PO, i podpisał się jako "ksiądz Radosław", to tez byście pisali, że to "Barbarzyńska akcja zorganizowana przez kościelnych wandali"?
matis892020.09.30 13:29
LZPKNTB+ oficjalnie stosuje takie metody, chwali się nimi, do nich nawołuje i to już się staje ich codzienną praktyką co słychać w mediach o ich ekscesach nienawiści, prowokacji, profanacji, nietolerancji, agresji, przemocy. Te same barbarzyńskie metody stosuje antifa w USA... To po prostu lewacka oficjalna strategia działania, a LZPKNTB+ to ruch wspierany, sterowany i finansowany przez obce siły. LZPKNTB+ nie jest ruchem pokojowym tylko nienawistnym i barbarzyńskim.
matis892020.09.30 13:37
Przemoc LZPKNTB+ została zmotywowana po tym kiedy lewactwo zaoferowało im ochronę prawną za przemoc, wsparcie duchowe i cała Polska zobaczyła że grupka sodomitów może pluć w twarz zastraszonym policjantom. Także przemoc i nienawiść LZPKNTB+ czuje wsparcie od lewactwa i bezkarność od PISu. Więc mogą się podpisywać i publicznie prowokować, łamać prawo i profanować co robią.
Anonim2020.09.30 15:04
Dokładnie ,masz racje. Jak napiszę na murze kościoła "katolik" to znaczy że katolik zaatakował kościół? ;-)
Natalja Siwiec2020.09.30 12:49
To tania prowokacja fundacji prolajferskich.
Anonim2020.09.30 18:11
Co ty nie powiesz.
Precz z 🌈 zarazą!2020.09.30 12:48
Na neomarksistowskie lewactwo, które opanowała rodzimą opozycję nie ma rady. A jeśli do tego dojdzie jeszcze zboczenie LGBT to już tragedia. Lepiej ich zostawić. Szkoda czasu na logikę. To są pogrobowcy ewangelicznych żydowskich faryzeuszy. Banda niereformowalnych hipokrytów. A ich osta-tecznym, koronnym argumentem jest obłudne rozdzieranie szat, prymitywne donosicielstwo, a w końcu chamstwo i przekleństwa. Vide Owsiak, Sikorski, Wałęsa, Komorowski,... Lub choćby „katolicka kretynizacja polski”, „Po 11…”, „ladychapel” itp.
Jahu🐟2020.09.30 12:46
Jak dorwiecie tych sześciokolorowych chuliganów to w ramach kary powinni odnowić cały budynek, na swój koszt.. i nowociesność im .upą wyjdzie.
Gość2020.09.30 12:53
Co ty masz z tą .upą, jakiś fetysz, czy co?
⚠️2020.09.30 12:42
Pamiętamy o ofiarach polskiego ciemnogrodu.