06.08.20, 11:09fot. tt/paulina matysiak

Szok! Posłanki lewicy z tęczową flagą przed ZN w obronie aktywistów profanujących pomniki

W ostatnim czasie doszło do profanacji polskich symboli narodowych oraz obrazy uczuć religijnych wielu Polaków poprzez zaczepienie flagi LGBT do figury Chrystusa Króla „Sursum corda” na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie.

We wtorek policja zatrzymała sprawców profanacji działaczy LGBT.

Warszawska policja na Twitterze napisała:

- W związku z obrazą uczuć religijnych i znieważeniem warszawskich pomników, stołeczni policjanci do sprawy zatrzymali pierwsze osoby podejrzane. Trafiły one do policyjnego aresztu. Czynności trwają. Zatrzymanie pozostałych to jedynie kwestia czasu

Oraz:

- Stołeczni policjanci kontynuują sprawę związaną z obrazą uczuć religijnych i znieważeniem warszawskich pomników w tym pomnika Chrystusa przy Bazylice Świętego Krzyża. Do sprawy zatrzymano trzecią osobę. Dzisiaj planowane są dalsze czynności

Udzielanie poparcia dla dewiacji oraz wpieranie osób, które obrażają uczucia religijne i narodowe innych Polaków przez posłanki lewicy jest nie do pojęcia i nie do zaakceptowania.

 

mp/dorzeczy.pl/tvn24

Komentarze

Alicja2020.08.6 18:53
Biedne kobiety. Tak bardzo poddały się manipulacji. Nawet nie wiedzą jak są pogubione. Jednak dopóki żyją mają szansę odnaleźć się w prawdzie. Oby z tej szansy skorzystały.
Jan2020.08.6 17:57
W tym wypadku popieram, przynajmniej nie będą się rozmnażać.
faceci z cyckami2020.08.6 17:43
...
kacaraba2020.08.6 16:53
Widzisz synu.tak wyglądają przygłupy w spódnicy!
Jan2020.08.6 16:42
No nic innego nie można napisać jak stare, głupie krowy...sorry ale nie można inaczej...
Alek2020.08.6 16:43
...grube krowy..
Anonim2020.08.6 15:59
Jak rozmontować Polskę? Plan jest już wdrażany .... źródło:youtube.com/watch?v=LTJzps5Y0A8
IWA2020.08.6 15:45
POPIEPSZYŁY SIE PANIUSIA KOLORY.ŁATWIEJ JEST DOBRAĆ MAJTKI.WIEC PROPONUJĘ NASTEPNYM RAZEM POKAZAĆ DUPSKA.W KOLORACH TĘCZY
Jan Radziszewski2020.08.6 15:27
+ Historia lubi się powtarzać! Tak samo, podobnie ich przodkowie przed niewolą Babilońską, w ziemi narodu - Izraela, którzy bogom-demonom, złym Idolom, składali ofiary z własnych synów i córek – co ujawnia Prorok Jeremiasz podając jako przyczynę ukarania Izraela: „I zbudowali wyżynę Tofet w dolinie Ben-Hinnom, aby palić w ogniu swoich synów i córki, czego nie nakazałem i co nie przyszło Mi nawet na myśl.” (Jr. 7,31
pytajnik2020.08.6 15:19
Gdzie można znaleźć we Frondzie informacje o realizacji listu pasterskiego Episkopatu Polski: "Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )? Gdzie znaleźć te ośrodki w poszczególnych parafiach/diecezjach? Jak wzrosła ich skuteczność? Gdzie osoby z problemami w ukierunkowaniu seksualności i ich rodziny mogą znaleźć pomoc w prawidłowej integracji do życia w rodzinie szkole/pracy i innych wspólnotach? Czy pozostawianie tych ludzi bez pomocy nie jest główną przyczyną takich ekscesów?
heniek2020.08.6 14:46
bydło
Donald2020.08.6 14:14
te żydówki to potwory nie kobiety.!
Jan Radziszewski2020.08.6 15:26
+ Historia lubi się powtarzać! Tak samo, podobnie ich przodkowie przed niewolą Babilońską, w ziemi narodu - Izraela, którzy bogom-demonom, złym Idolom, składali ofiary z własnych synów i córek – co ujawnia Prorok Jeremiasz podając jako przyczynę ukarania Izraela: „I zbudowali wyżynę Tofet w dolinie Ben-Hinnom, aby palić w ogniu swoich synów i córki, czego nie nakazałem i co nie przyszło Mi nawet na myśl.” (Jr. 7,31
czlowiek z ratusza warszawskiego2020.08.6 14:04
a dlaczego one takie brzydkie i nieforemne.Czyżby dlatego ,że to żydówy.?!
poPO=kurw...złodzieje, mordercy2020.08.6 13:24
wszystkie te paniusie wygrały konkurs na najbardziej obleśną i najgłupszą!!!
ala2020.08.6 13:17
Czyste cioty trzymają szmatę!
les2020.08.6 13:13
to jest tak,jak sie zamiast mozgu ma cipy w glowie
meg2020.08.6 13:13
Kacapska swołocz
Jahu2020.08.6 13:04
Chyba znowu im coś nie wyszło z tymi kolorami bo nie widać, żeby któraś była ubrana w żółtą szmatę a na sześciokolorowej szmacie żółty ewidentnie widnieje.
gay2020.08.6 12:53
Szmaty ze szatą ...
***2020.08.6 12:48
Co to?...reklama kolorowej szmaty?
pepa2020.08.6 12:31
szkoda ze nie przyszly w bikini teczowym dopiero bylbny szol
pancernik Szojring Wielgus2020.08.6 12:04
dawno zatonął
Ja2020.08.6 11:59
Ładnie te posłanki wyglądają w tych kolorowych strojach.
les2020.08.6 13:14
lepiej jak te zdziry w czarnych. :)
Zatroskany2020.08.6 11:46
Dlaczego nie "smarujecie" po meczetach ? tchórze... bo się boicie. Patologia, nad słabszymi się wyżywają a mocniejszych się boją... to dopiero wartości.
Anonim2020.08.6 12:13
Kościół to nie są słabsi. Po prostu Kościół nie stosuje metod starotestamentalnych. Bo jakby tak przejść na Judaizm biblijny to wystarczyłoby towarzystwo ukamienować i po krzyku. Ale chwalą tak bardzo Islam to jakieś ostateczne rozwiązanie kwestii LGBT+ zawsze zostanie zastosowane... Może szkoda, że nie chcieliśmy u siebie "biednych murzynków"... Co prawda potem jest problem z nimi, ale czegóż się nie robi dla "dobra sprawy"...
Anonim2020.08.6 13:08
Podejrzewam że dlatego, że dominującą religią w Polsce nie jest Islam, tylko Katolicyzm. Głosy polskich Islamistów mówiące, że trzeba nienawidzić homoseksualistów nie są też powielane przez media głównego nurtu, księży tak. Więc akcja rodzi reakcję. Na stwierdzenie, że jakby siedzieli cicho to mieliby spokój odpowiadam, że siedzieli cicho przez dziesięciolecia i szli za to do więzienia (np. Turing). Dziwne, że nie obraża twoich uczuć religijnych fakt, że prokuratura nie zajmuje się przypadkami tuszowania pedofilii, ale już szmatka na pomniku tak.
gw2020.08.6 11:41
czemu one takie brzydkie i do tego śmierdzą????
~~++~~++~~2020.08.6 11:50
Same bżydale.
Kasia2020.08.6 12:00
może pokaż swoje zdjęcie. Ocenimy twoją urodę.
Kasia2020.08.6 11:40
Biedna redaktor Marysia znów w szoku! Proszę się opanować. To tylko tęcza. Może dla własnego zdrowia, warto byłoby udać się do psychologa? Takie lęki można leczyć i nad nimi panować.
Renata2020.08.6 11:47
To nie tylko tęcza to ideologia która jest wstrętna dla przyzwoitego człowieka, Kasiu to Ty masz problem, z redaktor Marysią jest wszystko OK.
Obok "Renaty" to ty chłopie2020.08.6 11:48
w życiu nawet nie stałeś.
Anonim2020.08.6 11:49
Kobieto, nie wiesz, jak wygląda tecza?
Kasia2020.08.6 11:51
Ty też jesteś w szoku kiedy widzisz tęczę?
T.2020.08.6 12:27
Tęcza ma 7 kolorów, a nie 6.
Kasia2020.08.6 13:17
NIE masz racji. Tęcza ma o wiele więcej kolorów. Tęcza to rozszczepione światło białe, którego widmo jest ciągłe. To ile widzisz kolorów patrząc na tęczę to już twoja sprawa. Ty widzisz 7, ktoś inny 6 a jeszcze inny 12 :-)
Ninel2020.08.6 22:56
To ty nie masz racji. 7 kolorów wynika z budowy ludzkiego oka.
ed2020.08.6 12:17
Niestety to nie tęcza tylko 6-kolorowa szmata LGBTq.....wa
Kasia2020.08.6 13:18
Tylko się nie popłacz.
T.2020.08.6 11:37
Wywieszanie tęczowej flagi na pomnikach religijnych jest tak samo obraźliwe dla chrześcijan, jakby na pomnikach idoli lewicy Marksa, Engelsa, Lenina, Stalina wywiesić symbole faszystowskie.
Kasia2020.08.6 11:50
Serio? A w jaki sposób obraża Cię istnienie osób LGBT?
T.2020.08.6 12:08
Kasiu, czytaj proszę ze zrozumieniem. Istnienie osób homoseksualnych nie obraża mnie w żaden sposób. Odnoszę się do wywieszania flagi, która dla chrześcijan jest symbolem grzechu sodomickiego na obiektach i pomnikach sakralnych. Nie uważasz że jest to działanie mocno obraźliwe, w wykonaniu ludzi którzy domagają się szacunku a sami go nie okazują? Pisałem wielokrotnie że nie zaglądam nikomu do sypialni, mogę z osobami homoseksualnymi pracować, uścisnąć im dłoń, wyjść na kawę, piwo, pogadać, wyjść na mecz grilla itp. Jestem natomiast przeciwny manifestowaniu orientacji seksualnej w przestrzeni publicznej, i traktowania jej jako manifest polityczno-obyczajowy. To jest sprawa głęboko intymna i powinna zostać w sypialni.
Kasia2020.08.6 13:22
Nie. Flaga tęczowa jest symbolem grzechu sodomickiego jedynie dla części chrześcijan. Np. dla chrześcijan LGBT ta flaga takim symbolem nie jest. Chrześcijanie są różni, istnieją różne odłamy chrześcijaństwa. A to, że jacyś chrześcijanie, np. katolicy chcą zawłaszczyć Jezusa dla siebie to już ich problem. Dla mnie Andrzej Duda jest symbolem grzechu kłamstwa i nienawiści. A baner z jego podobizną zawisł na jednym z krzyży.
Kasia2020.08.6 13:25
" Jestem natomiast przeciwny manifestowaniu orientacji seksualnej w przestrzeni publicznej" A na śluby chodzisz? Przecież to nic innego jak manifestacja orientacji seksualnej. Co to kogo obchodzi, że pan X z panią Y będą ze sobą sypiać i robić dzieci? Po co ta manifestacja przed całą rzeszą świadków? Chcą ze sobą sypiać to niech sypiają.
T.2020.08.6 14:20
Czy manifestacją jest naturalna kolej rzeczy że małżeństwo to związek kobiety i mężczyzny? Czy manifestacją jest to że za rękę spokojnie idzie żona z mężem i dzieckiem? Nie wydaje mi się. Czy manifestacją orientacji seksualnej są marsze heteroseksualistów? upsss takich nie ma. Czy manifestacją orientacji jest marsz pederastów przez centrum miasta wykrzykujący hasła o "wymarciu sta ku" i że władza pójdzie w "normalne ręce"? (jeżeli oni są "normalni" to czym jest nienormalność) Chrześcijan LGBT? Droga Pani Biblia jasno mówi czym jest grzech sodomicki. Nie można wybierać tylko te elementy wiary które są fajne, a odrzucać te które są mnie fajne - to samo tyczy się Kurskiego.
Kasia2020.08.6 14:47
Homoseksualizm jest tak samo naturalny jak heteroseksualizm. Nie widzę powodu, dla którego hetero mogą obnosić się ze swoją seksualnością i ją wszem i wobec demonstrować (nawet w kościele) a homo nie.
***2020.08.6 14:59
Ech....ta logika "blondynki". Homoseksualizm jest naturalny tylko dlatego że występuje w naturze, ale występuje jako "dewiacja" czyli odchylenie od normy.
Kasia2020.08.6 15:18
Logika chłopka roztropka. W ten sposób to i leworęczność jest dewiacją.
***2020.08.6 15:53
Czyżby?..https://sjp.pwn.pl/slowniki/dewiacja.html.
Kasia2020.08.6 16:09
I co? Będziesz leworęcznych nazywał dewiantami?
***2020.08.6 16:14
No to co... dotarło czy nie....kapuściany łbie. Tobie też się słownik nie podoba?
Kasia2020.08.6 18:03
Hohoho, Panie! Skończyły się argumenty więc zaczęły się wyzwiska? To tak po katolicku, nie?
***2020.08.6 19:22
Dalej będziesz udawała, że nie rozumiesz co się do ciebie pisze? To jest właśnie wasza cecha środowiskowa, zmienianie znaczenia słów które wam nie pasują, albo udawanie że nic takiego nie ma.
T.2020.08.6 15:45
Niech dwóch homosiów się zamknie na rok w jednym mieszkaniu. Jeżeli jeden z nich zajdzie w ciąże zmienię swoje nastawienie. Będę im kibicować z całego serca. Uwielbiam te porównania że homoseksualizm występuje w naturze. A w jakiej jest jego cel? może pokazanie dominacji? albo żadne? Ludzie szanowna Kasiu nie są zwierzętami... jesteśmy istotami rozumnymi. Stworzyliśmy kulturę, cywilizację, miasta, teatr, sztukę. A w jaki sposób hetero manifestują swoją orientacje? Czy ja mając swoje upodobania do filigranowych kobiet z dużymi piersiami urządzam z tego tytułu manifestacje i chodzę ubrany w obsceniczny sposób? chodzę w koszulkach z napisem lubię bzykać drobne piersiaste kobiety?
Kasia2020.08.6 15:50
Już ci pisałam. Ślub jest manifestacją orientacji. Jest kobieta i mężczyzna, którzy mają stać się jednym ciałem i mają mieć dzieci (czyli uprawiać seks). Zapytaj swojego Boga po co stworzył gejów. I leworęcznych. I zakonnice. I księży, którzy również się nie rozmnażają (przynajmniej tak twierdzą).
T.2020.08.6 15:55
Ślub jest to zawarcie związku małżeńskiego w świątyni, nie publicznie na ulicy, a nie żadna manifestacja orientacji. Przychodzą na niego jedynie zaproszeni a nie przypadkowi ludzie będący świadkami ekscesów elgiebetusiów. Jeżeli nie widzisz różnicy to bardzo mi przykro.
Kasia2020.08.6 16:06
Oczywiście, że jest to manifestacja orientacji. ślub, szczególnie kościelny nie jest niczym innym jak powiedzeniem: od dziś będziemy legalnie uprawiać ze sobą seks i płodzić dzieci. Każdy przypadkowy przechodzień może zobaczyć taką młodą parę w strojach ślubnych. Niech sobie biorą te śluby potajemnie. I niech nie noszą obrączek i niech nie pokazują się razem. tym bardziej z dziećmi, które są żywym świadectwem ich orientacji. Dlaczego muszą wszystkim pokazywać tę swoją orientację i to, że ze sobą sypiają?
T.2020.08.6 16:14
No jeżeli dla Ciebie ślub to jedynie legalne uprawianie seksu to jesteś bardziej płytka niż kałuża po deszczu i na tym moją dyskusję z Tobą zakończę, gdyż jest ona bezcelowa. Do reszty tych bredni nie będę się nawet odnosić. Na odchodne zacytuje Ci pewną myśl: "Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni i gdy zobaczą kogoś przy zdrowych zmysłach, powstaną przeciw niemu mówiąc: Jesteś szalony, bo nie jesteś do nas podobny."
***2020.08.6 15:55
Przestań się ośmieszać....aż zęby bolą jak się to czyta.
Kasia2020.08.6 18:03
Prawda zabolała? Oh, jak mi przykro.
***2020.08.6 19:24
Pochopne wnioski wyciągasz. Nie rozumiesz tego zdania?
Kasia2020.08.6 14:48
A marsze hetero jak najbardziej są. Np. marsz dla życia i rodziny i hasła "chłopak, dziewczyna, normalna rodzina".
T.2020.08.6 16:01
A skąd wiesz że w marszu obrony życia nie uczestniczą homosie? przecież pisałaś że są homosie chrześcijanie? Więc dlaczego uważasz że to marsze jedynie osób hetero? serio? idąc tą logiką manifestacją orientacji jest również rodzinny spacer do parku... wyjście na zakupy.
Kasia2020.08.6 16:07
No nie wiem. Jak widzę panią i pana, z gromadą dzieci, ich wspólnych dzieci, to wiem, że uprawiali ze sobą seks. Cóż za perfidne obnoszenie się ze swoją seksualności! Tfu.
anonim2020.08.6 16:39
Normalność nie wymaga manifestacji. Normalnym się po prostu jest.
Kasia2020.08.6 18:05
Chcesz powiedzieć, że np. taka wiara katolicka jest nienormalna, że musi być manifestowana znakami krzyża, procesjami itp? Ciekawe, ciekawe :-D
Kasia2020.08.6 14:50
Naprawdę? To Drogi Pan powie na temat zmiany przez kk dziesięciu przykazań? Dlaczego kk powybierał sobie tylko te spośród biblijnych przykazań, które mu pasowały, a te które nie pasowały pominął?
***2020.08.6 15:02
Stara śpiewka.
Kasia2020.08.6 15:35
Stara i wciąż aktualna.
***2020.08.6 16:04
Ignorancja i nieuctwo.
Kasia2020.08.6 16:07
Fajnie, że się do tego przyznajesz.
***2020.08.6 16:43
Takie krótkie zdanie a ty dalej nie rozumiesz? Słyszałem o niskim poziomie nauczania w szkołach ale żeby aż tak?
Kasia2020.08.6 18:06
Rozumiem, że przyznajesz się do ignorancji i nieuctwa. Doceniam tę samokrytykę. Naprawdę.
T.2020.08.6 16:06
Może Cię to zaszokuje ale Bóg nigdy nie powiedział "Pierwsze przykazanie to", albo "po pierwsze, po drugie, po trzecie". Przeczytaj Księgę Wyjścia. Numerację stworzyli ludzie. Zresztą co jest złego w 10 przykazaniach? nie zabijaj? nie kradnij? nie cudzołóż? Już bardziej uniwersalnych zasad stworzyć się nie dało.
Kasia2020.08.6 16:11
A czy ja mówię, że coś złego jest w jakimś przykazaniu. Zastanów się lepiej co złego jest w przykazaniu: Nie uczynisz sobie rzeźby ani podobizny wszystkich rzeczy, które są na niebie w górze i które na ziemi nisko, i które są w wodach pod ziemią. 9Nie będziesz się im kłaniał i służył. Bom ja jest Pan, Bóg twój, Bóg zawistny, który dochodzę nieprawości ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia tych, którzy mnie nienawidzą, 10a czynię miłosierdzie na wiele tysięcy miłującym mię i strzegącym przykazań moich. " że kościół je pominął i jednak czyni obrazy. I się im kłania. I nawet je koronuje. I nawet można takie obrazy obrazić czy sprofanować.
T.2020.08.6 16:31
Szanowna Pani, no widzę że nie da rady, zawód nauczyciela zobowiązuje do niesienia kaganka oświaty. Pani przytoczone przykazanie jest to nic innego jak rozwinięcie przykazania pierwszego: Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną. W ówczesnych czasach naród Izraela miał zapędy pogańskie do oddawania czci rzeźbom, amuletom itp itd. Było potrzebne rozwinięcie aby wyjaśnić jasno że tak robić nie wolno. Obecnie takiej potrzeby nie ma, może tylko w nielicznych przypadkach gdy ludzie traktują dewocjonalia jako swoiste amulety. Natomiast jeżeli ma Pani zamiar odnieść się do rzekomego bałwochwalstwa w postaci obrazów Świętych czy Jezusa to zobacz proszę ustalenia Soboru w Nicei.
Kasia2020.08.6 18:07
Ustalenia soboru w Nicei stawiasz wyżej niż przykazania biblijne. Interesujące.
Kasia2020.08.6 16:13
I dlaczegóż kościół postanowił nie stosować się do Przykazań Bożych i nie czci szabasu, czyli soboty? Bo wygodniej mu czcić coś innego?
***2020.08.6 16:41
Już ci pisałem o starej śpiewce...śpiewce sekciarzy. No i niby jakie Kościół czyni teraz rzeźby i obrazy które są bałwochwalcze. Na chuście św.Weroniki to czyj jest wizerunek, albo na płótnach pogrzebowych P.Jezusa...to co jest?
Kasia2020.08.6 18:09
Koronowany obraz matki bożej lub jeszcze lepiej, obrażony tęczą wizerunek matki bożej czym jest? święcenie OBRAZÓW świętych czym jest. No kiepsko was w tej szkole uczyli logicznego myślenia. Bardzo słabo.
***2020.08.6 19:31
Obraz Matki Boga jest bałwochwalczy??? Ktoś oddaje Jej boską cześć? A obraz Jezusa Miłosiernego też jest bałwochwalczy?
Kasia2020.08.7 10:15
"Nie uczynisz sobie rzeźby ani podobizny wszystkich rzeczy, które są na niebie w górze i które na ziemi nisko, i które są w wodach pod ziemią. 9Nie będziesz się im kłaniał i służył. Bom ja jest Pan, Bóg twój, Bóg zawistny, "
***2020.08.7 14:05
I tak możemy sobie "odbijać piłeczkę": 22 lutego 1931 r. w płockim klasztorze objawił się św. Faustynie Kowalskiej Pan Jezus z nakazem namalowania obrazu Jezusa Miłosiernego. ”Wymaluj obraz według rysunku, który widzisz z podpisem „Jezu Ufam Tobie!”. Pan Jezus obiecał, że kto będzie czcić ten obraz, nie zginie.
Kasia2020.08.6 13:29
I jeszcze jedno pytanie. Czy Twoich uczuć religijnych nie obraził ponowny ślub Kurskiego? Nie dość, że jawna manifestacja orientacji to jeszcze w takich okolicznościach!
Zatroskany2020.08.6 11:36
Ci ludzie tęczowi, lewicowi, wiosenni chcą sprowadzać do Polski z europy i świata najgorsze zachowania społeczne. Całkowity ciemnogród.
Kasia2020.08.6 11:53
Najgorsze zachowania społeczne to do Polski wprowadził Watykan. Pod postacią pedofilów w sutannach.
Anonim2020.08.6 11:33
Dlatego uważam że wybory powinny odbywać się tylko w Polsce, to w Norwegii tak głosowali że mamy takie Jachiry w Sejmie, na Wyspach głosowali na Trzaskowskiego bo zazdroszczą że w Polsce jest 500 zł na dziecko i nie mogą już się chwalić że im tam jest lepiej niż w Polsce. Głupi ludzie głupia zawiść.
katolik2020.08.6 11:33
to ma być żeńskie wydanie dna PO małpiego zboka, co one mają w głowie. Świadczy to,że już jest po relokacji mózgu i genitaliów
Dam2020.08.6 11:32
Gwałcenie dzieci przez księdza nie obraża uczuć religijnych. Szaliki zespołów piłkarskich na pomnikach nie obrażają. Portret Dudy na krzyżu nie obraża. Kolorowa szmatka obraża. Jesteście tak wrażliwi, jak lewacy na zachodzie. Ich też obraża wszystko, o ile to nie oni obrażają.
Wojtek Polak2020.08.6 11:28
czerfono-tęczofe poślice. dedykuje tym wszystkim paniom wiersz Z Herberta "Potęga smaku"
Pani Marysiu, czy "tęczowa szmata" jest nielegalna2020.08.6 11:21
w przestrzeni publicznej? Zakażcie jej i po krzyku, tak jak Putin. Chyba, że boicie się Pani Ambasadoressy, że znowu zdzieli was po łapkach i przywoła do porządku.
Mała162020.08.6 11:17
Ile razy mam powtarzać. Nie piszcie o "aktywistach". Piszcie o faszystach. Posłanki lewicy w obronie tęczowych faszystów profanujących pomniki.....Czy to nie brzmi lepiej
Anonim2020.08.6 11:16
One myślą, że nauka wypływająca ze zdarzeń w Sodomie i Gomorze się zdezaktualizowała? Że Bóg przestanie istnieć tylko dlatego, że one sobie tak życzą?... hmmm... ha, ha, ha.... No, ale w sumie to jest tragiczne.
Czy waszych pedofili w sutannach2020.08.6 11:22
"nauka wypływająca ze zdarzeń w Sodomie i Gomorze" już nie dotyczy?
Anonim2020.08.6 12:08
A jednak lewactwo to matoły. Wśród 12 Apostołów był Judasz. I Chrystus wiedział o nim wszystko. Sam go zresztą powołał. Zatem: czy to oznacza, że Chrystus i Apostołowie to sprzedawczyki i zdrajcy? To co w KK nazywane jest grzechem u lewactwa jest cnotą. Niestety ten wasz lewacki "papież" to zmienia. I z KK zostanie tylko nazwa a reszta będzie taka sama jak świat. Już się to dzieje. To znaczy, wg. tego co przepowiedział kard. Ratzinger Kościół będzie poza formalną strukturą nazywaną "Kościołem Katolickim", będzie musiał "zacząć od początku".
Kasia2020.08.6 13:47
Od początku? Czyli, że znowu będą krucjaty, inkwizycja i mordy na ludziach?