29.06.20, 14:00Screenshot via minds.com - Fundacja Pro Prawo do Życia

Szokująca agresja lewaków! Jest nagranie z ataku na kierowcę furgonetki 'Stop pedofilii'. 'Bojówkarze biegali z nożami'

Jak informowaliśmy w sobotę, w Warszawie doszło do ataku na furgonetkę kampanii „Stop pedofilii”. Fundacja Pro Prawo do Życia informowała, że pobity został jej kierowca. Teraz opublikowano film ukazujący szokującą agresję napastników.

Atak miał miejsce przy ulicy Wilczej 30 w Warszawie w momencie, gdy furgonetka mijała nielegalny squat, „[…] gdzie mieszkają i spotykają się ludzie związani z lewicowymi bojówkami Antify i środowiskami deprawacyjnymi” – informuje Fundacja.

Jeden z mężczyzn zablokował przejazd samochodu, wtedy ze wspomnianej kamienicy wybiegli zamaskowani napastnicy i zaatakowali wolontariusza.

Sytuacja stawała się coraz bardziej niebezpieczna. Zaczęło się od wyzwisk i gróźb. Kilka najbardziej agresywnych osób zaczęło demolować auto. Wolontariusz, który filmował rozwścieczony tłum został zaatakowany przez kilka osób, poturbowany i rzucony na ziemię. Bojówkarze biegali z nożami wokół samochodu, cięli plandeki, wyrwali lusterko i tablicę rejestracyjną. Zamaskowane osoby malowały samochód sprayem. Kiedy kierowca chciał uciekać z miejsca okazało się, że opony zostały pocięte nożem”

- pisze fundacja we wpisie na portalu minds.com, gdzie opublikowano film ze zdarzenia.

Nagranie można obejrzeć POD TYM LINKIEM.

dam/minds.com - Fundacja Pro Prawo do Życia

 

Komentarze

ceramik2020.06.30 20:46
nielegalny squat, „[…] gdzie mieszkają i spotykają się ludzie związani z lewicowymi bojówkami Antify i środowiskami deprawacyjnymi”. Czy my jeszcze jesteśmy Polską, czy już PO rąbanym krajem zachodnim?
Hanys GórnoŚląski2020.06.30 9:57
Powszechny dostęp do broni na podstawie badań psychologiczno-psychiatrycznych rozwiązał by problem.
zbych2020.06.30 8:34
Gdzie policja i prokuratura? Co się dzieje w tej Warszawie. To komedia jakaś? Nielegalnie lokatorzy. A gdzie gospodarz trzaskowski?dziadostwo
Andrzej2020.06.30 8:21
Lewaków przegonić z kamienicy. Policja powinna zadziałać ZDECYDOWANIE !!
f232020.06.30 7:59
Co miała na celu ta prowokacja?
Anonim2020.06.30 8:06
To nie prowokacja - to czysty bandytyzm w biały dzień - te osoby powinny trafić do pudła na kilka lat.
Mario2020.06.30 6:49
Co na to MSWiA?! Myslalem, ze takie rzeczy tylko na Zachodzie.
Anonim2020.06.30 8:09
Fotografowanie się ze skradzioną wcześniej rzeczą ( tablice rejestracyjne)to czysty dowód dla Policji. Tylko trzeba działać stanowczo i szybko.
Cool2020.06.30 6:47
Ordo iuris już da popalić tym dzikusom! ... nie ma obaw :-))
Anonim2020.06.30 4:36
Czyli w polinie otwarcie się broni juz żydow pedofilów gwałcicieli lgbteków
hm...2020.06.29 17:24
Jak się podejmuje jakąś akcję, trzeba się do niej przygotować a nie dać się pobić jakimś dzieciom i dopuścić by zdewastowali samochód. Każda akcja powinna się zaczynać od logistyki.
Beno2020.06.29 20:52
Masz rację. Kawał chłopa i dał się pobić takim chłystkom dzieciakom. Oj, upada duch w narodzie.
Cool2020.06.30 6:29
To prawda , powinien tym dzikusom, wpier...lić tak, żeby z wózków nie zeszli do końca życia! To byłaby najlepsza lekcja tolerancji i szacunku .
Andej2020.06.29 17:15
Ciekawe, czy bandyci trafią za kratki. Nienawiść nazistowskich lewaków przybiera na sile.
lex2020.06.29 16:58
Jestem w szoku, że mu mordy nie skopali!
qwe2020.06.29 16:57
nowe zajecia dla dzieciaków na wakacje.
Anonim2020.06.29 16:40
Adres znany, to ja poprosze kilka mołotowów
Cool2020.06.29 15:39
Pamiętajmy, że najważniejszymi zdobyczami lewackiej rewolucji, nazywanej francuską ... były : ... "wolność!" ....."równość!" i ... GILOTYNA! !!!
Niejestemrobotem2020.06.29 15:37
Nagranie zaczyna się w takim momencie, że nie wiadomo kto zaczął, o co poszło, czy ten koleś z telefonem go przed chwilą nie ukradł. I nie zmienia to faktu, że fundacja pro łamie prawo jeżdżąc mimo zakazu sądowego rozpowszechniania takich informacji, więc nie dziwne, że ludziom puszczają nerwy, że taka organizacja jest poza prawem.
Cool2020.06.29 15:46
Ślepy jesteś?
AS2020.06.29 16:46
Niejestemrobotem bo jestem matołem. A do tego mendą.
Niejestemrobotem2020.06.29 17:10
Widzę, że zabolało trolli fundacji, że nie każdy wierzy w ich propagandę, a tyle się z odpowiednim przygotowaniem filmiku męczyli.
Eli2020.06.29 20:56
Nie jesteś robotem. Tyś jest zwykłym ciulem.
Dell2020.06.30 0:55
"czy ten koleś z telefonem go przed chwilą nie ukradł" Chcesz powiedzieć, że według Ciebie, są złodzieje idioci, którzy stoczą bój w obronie ukradzionego "fantu", w biały dzień, z liczniejszym przeciwnikiem, ryzykując obicie gęby i aresztowanie na gorącym uczynku?
Po 11 nie bądź OBOJĘTNY2020.06.29 15:30
A mnie zaciekawiła koszulka naszego bohatera, tak pracowicie zamazywana przez "obrońców życia". Ciekawe co tam jest napisane, czego tak się wstydzą proliferzy? Ja dopatrzyłem się u góry "I feel", potem jest coś dłuższego na białym tle, a pod spodem "in black". Ciekawe jaki tekst jest na białym tle? Ktoś zna jakiś taki slogan: "I feel (...) in Black" ???
Dell2020.06.29 15:39
To, że ktoś został napadnięty w biały dzień dla "sił postępu" nie ma znaczenia. Kto nie z "oświeconymi" tego należy zabić. A od napadu uwagę można odwrócić na przykład domysłami typu: "co jest napisane na koszulce"?
Po 11 ...2020.06.29 16:08
Nie napisałem, że nie ma znaczenia. Ma znaczenia. Nie podoba mi się. Ale to, że ktoś publikujący film, zamazuje koszulkę jest ciekawe i warte zauważenia. Coś mi się że tam jest hasło nie bardzo poprawne politycznie.
Dell2020.06.29 22:22
Oczywiście. Nie jest ważne, że ktoś zostaje napadnięty na ulicy tylko ważne, że być może ma na koszulce napis "niepoprawny politycznie". Nie jest ważny bandycki napad tylko to w co ofiara była ubrana. Mam nadzieję, że Ciebie nikt nie napadnie na ulicy zatrzymując Twój samochód, nie poprzecina w nim opon, nie zdemoluje nadwozia, nie będzie próbował ukraść telefonu, którym będziesz próbował nagrać napastników. Mam jeszcze większą nadzieję, że nikt nie zrobi tego Twojej żonie ani Twoim dzieciom. Po co wspierasz bandytyzm? Bo relatywizując go - wspierasz. Nienawiść wraca.
Dell2020.06.29 22:24
"Nie podoba mi się". Bandytyzm Ci się "nie podoba". To co piszesz bywa inteligentne. Jak to mówią - wyjątki potwierdzają regułę.
Maria Błaszczyk2020.06.29 19:58
Ciekawe, że zupełnie pomijasz fakt, że nie wolno mu było z tymi banerami jeździć. I że filmik zaczyna się od środka - druga strona twierdzi, że to ten miły pan najpierw przyłożył tej dziewczynie, co jej zakrwawione zdjęcia wszyscy widzieliśmy. Mnie tam nie było, ale to, że filmik jest nie od początku sprawia, że coraz bardziej wierzę tym aktywistom. Tobie się nie wydaje to podejrzane?
Dell2020.06.29 22:31
"nie wolno mu było z tymi banerami jeździć". Jaki akt prawny zabrania jazdy z "banerami"? W tej "miłującej różnorodność i wolność słowa" przodującej w "rankingach" Freedom House Holandii, tak demokratycznej, że pedofile mogą demonstrować na ulicach, żądając legalizacji ohydy, która ich dotyka, są "banery", których nie wolno umieszczać w miejscach publicznych? Czy w Holandii dopuszczalne są bandyckie napady na kierowców?
Dell2020.06.29 22:37
Nie wiem jak było. Zastanówmy się jednak jak to się stało, że ktoś zatrzymał samochód i zaraz wypadła grupa młodocianych bandytów ze squatu? Skąd się dowiedzieli? Jeśli bandytą jest kobieta to nie wolno się przed napadem bronić? Kogo ty bronisz Mario Błaszczyk? Przyszłych Zygmuntów Baumanów?
Maria Błaszczyk2020.06.29 23:00
Ja nawet nieszczególnie bronię, bo nie wiem, jak było. Wiem, co mówią ludzie, którzy zatrzymali tę furgonetkę i wiem, co mówią ludzie z Fundacji Pro. Jeśli to prawda, że zdzierali te banery - no to mieli rację. Jeśli zaatakowali tego człowieka - to to już w porządku nie jest. Ale oni twierdzą, że to on zaatakował ich. A co ma pan profesor Bauman do rzeczy, to nie mam pojęcia.
Dell2020.06.29 23:16
Zygmunt Bauman to bandyta. Tak, został profesorem. Zabijał ludzi na miejscu, bo nie chcieli ulec lewackim przemianom. Był takim samym lewackim bandytą jak Ci ze squatu.
Maria Błaszczyk2020.06.30 0:32
A kto tu zabija ludzi na miejscu? Na miejscu to co najwyżej chcieli w Lublinie zabić - między innymi moich rodziców, wielodzietnych i wielownuczkowych, razem od pół wieku - ci państwo, co to uważają, że chłopak i dziewczyna to normalna rodzina. Tu obywatele stanęli w obronie prawa. A poza tym profesor Bauman nikogo nie zabijał, był jakimś politrukiem i komunistycznym propagandzistą, za co później się kajał, a poza tym, o czym zapomniałeś wspomnieć: prześladowanym jako dziecko przez rodaków Żydem, żołnierzem frontowym, który ryzykując własne życie walczył za ojczyznę, ofiarą komunistycznych represji i wybitnym, sławnym na cały świat naukowcem. To więcej niż możemy powiedzieć o takim prokuratorze Piotrowiczu, który komunistą był do końca, potem został gościem wyśmiewającym w świetle kamer ofiary zboka, którego powinien był oskarżać... Albo innym sędzim Kryżem...
Dell2020.06.30 1:19
Bauman był sowieckim szpclem - donosicielem Informacji Wojskowej, która była bezpośrednio podlegała NKWD. Raporty sporządzano tam po rosyjsku i wysyłano do Moskwy. Był w KBW - "dowodził grupą, która wyróżniła się schwytaniem wielkiej ilości bandytów”. Korpus Bezpieczeństwa Wewnętrznego to też były wojska mające działać przeciw "wrogowi wewnętrznemu" czyli nam, Polakom. https://pl.wikipedia.org/wiki/Zygmunt_Bauman "w 1944 roku Zygmunt Bauman podpisał zobowiązanie do współpracy jako agent-informator Informacji Wojskowej o pseudonimie „Semjon” "W opublikowanym przez IPN w 2006 wniosku awansowym z 1950 widnieje notatka, iż jako szef Wydziału Polityczno-Wychowawczego Bauman brał udział w tłumieniu podziemia niepodległościowego: „przez 20 dni dowodził grupą, która wyróżniła się schwytaniem wielkiej ilości bandytów”
Anonim2020.06.30 1:25
Bauman "prześladowany" przez komunistów: "Wstąpił do Komsomołu i w 1943 rozpoczął studia na uniwersytecie w Gorkim. Wkrótce potem został zmobilizowany i wcielony do moskiewskiej milicji, w której służył przez kilka miesięcy, regulując ruch na ulicach jako „inspektor ruchu drogowego”.
Maria Błaszczyk2020.06.30 1:35
No a potem komuniści już go nie lubili - od 1953 roku, czyli całkiem długo. I robili to, co komuniści robili nielubianym przez siebie osobom... Zupełnine inaczej to się potoczyło, niż z panem sędzią Kryżem, co?
Anonim2020.06.30 2:03
Komuniści nie lubili Baumana, od 1953 roku, do tego stopnia, że w 1960 pozwolili mu obronić rozprawę habilitacyjną. "Odtąd kariera Baumana zaczęła się rozwijać: został redaktorem naczelnym pisma naukowego „Studia Socjologiczne”, objął również po Hochfeldzie Katedrę Socjologii Ogólnej Uniwersytetu Warszawskiego". https://pl.wikipedia.org/wiki/Zygmunt_Bauman
Dell2020.06.30 1:37
1. Bauman "ofiarą komunistycznych represji". Mario, w 1968 roku, w PRL-u grupa komunistów narodowości polskiej zmusiła do wyjazdu grupę komunistów narodowości żydowskiej. To była wewnętrzna partyjna rozgrywka o władzę nad Polską. Komuniści "repersjonowali" komunistów. Nie było w tym nic niezwykłego, bo tak się działo od Rewolucji Październikowej - wyrzynali się nawzajem. Bauman był "ofiarą" swoich towarzyszy. 2. Gdyby Bauman kiedykolwiek przestał być marksistą to przestałby być idolem Michnikowych lewaków.
Maria Błaszczyk2020.06.30 1:51
On wyleciał z roboty i był inwigilowany od 1953, nie od 68. A marksizm, nawet jeśli założymy, że jest to coś konkretnego, a to nie jest łatwe, bo Marx raz pisał jedno, a raz coś zupełnie innego - nie bardzo się miał do rzeczywistości komunizmu i Bauman bardzo szybko to zauważył.
Dell2020.06.30 2:05
Komuniści nie lubili Baumana, od 1953 roku, do tego stopnia, że w 1960 pozwolili mu obronić rozprawę habilitacyjną. "Odtąd kariera Baumana zaczęła się rozwijać: został redaktorem naczelnym pisma naukowego „Studia Socjologiczne”, objął również po Hochfeldzie Katedrę Socjologii Ogólnej Uniwersytetu Warszawskiego". https://pl.wikipedia.org/wiki/Zygmunt_Bauman
Dell2020.06.30 2:20
I jeszcze to: "in 1954 became a lecturer at the University of Warsaw, where he remained until 1968" (https://en.wikipedia.org/wiki/Zygmunt_Bauman)
Maria Błaszczyk2020.06.29 22:54
Eeeee... My tu w Holandii postanowienia sądów traktujemy poważnie. Bo wiesz, inaczej to się robi republika bananowa... A z tymi demonstracjami, to ich zabroniono... Wiesz, najpierw to było możliwe, bo nikt nie wpadł na to, że ktoś może coś takiego zrobić. Więc nie było zabronione. Ale jak już ktos to zrobił, to 9 lat temu tego zakazano. Więc nie rozpowszechniaj kłamstw, bo jescze ktoś Ci uwierzy, o potem będzie się dziwił, że go skazano. Wiesz, jak ci dzielni Polacy, co gwałcą kobiety, a potem się "bronią", że były pijane, co w Holandii kończy sprawę i już nic więcej nie trzeba, bo jakikolwiek kontakt seksualny z osobą w stanie intoksykacji jest przestępstwem.
Dell2020.06.29 23:12
"Nikt nie wpadł, że ktoś może coś takiego zrobić"? Od 1982 roku do 2012? Przez trzydzieści lat? A potem jeden sąd był za delegalizacją, a inny za legalizacją? Pedofilskie stowarzyszenie "(...)MARTIJN (działało od 1982 roku) (...) W 2011 roku, po serii śledztw, Ministerstwo Bezpieczeństwa i Sprawiedliwości uznało, że działalność klubu nie narusza prawa. (...) W 2012 roku jeden z sądów lokalnych uznał, że działalność stowarzyszenia narusza prawa dzieci, i zdelegalizował je po raz pierwszy. Jednak w 2013 r. ten wyrok uchylono, gdyż inny sąd uznał, że MARTIJN nie narusza ładu społecznego". (https://polskatimes.pl/holandia-klub-pedofilow-idzie-do-europejskiego-trybunalu-praw-czlowieka-domaga-sie-legalizacji/ar/3515791) Zdelegalizowane w 2014. Bo jeszcze nie ten etap, nieprawdaż?
Maria Błaszczyk2020.06.30 1:15
No właśnie, Hoge Raad, czyli sąd najwyższy zdelegalizował już na dobre i to wszystkie tego typu inicjatywy. Koniec. To, że sąd apelacyjny podważył podstawę prawną i w końcu zabroniono tego nie na podstawie Kodeksu Karnego, tylko Konwenchji o Prawach Dziecka, nie wydaje się tu zbyt istotne, choć ta zmiana przedłużyła samo postępowanie. A oni nie wychodzili na ulicę, więc nie wiem, skąd ktoś miał wiedzieć w 1982, że to zrobią. Czym innym jest działanie na rzecz zmiany prawa małej grupki osób, a czym innym propagowanie wykorzystywania dzieci. Przecież w Polsce też swojego czasu odbyła się spora debata w sprawie tego, jakie konkretnie dobro prawne chronione jest przez art. 200b kk, o ile pamiętam, podważał jego zasadność prof. Warylewski czy prof. Kulesza czy ostatnio zmarły prof. Filar. Czy również tak Cię to oburzało? Inne dyskusje dotyczyły zasadności 202 §4b kk - i tu to chyba ja również się zgadzam, że trudno tego przepisu bronić, chociaż to akurat jest implementacja - ale np. amerykański sąd najwyższy go odrzucił z powodu braku racjonalnego uzasadnienia. Itd... Jak bardzo Cię te wszystkie dyskusje oburzają?
Dell2020.06.30 1:55
Nie oburzają mnie dyskusje tylko legalizacja stowarzyszenia propagującego pedofilię. W Polsce nie jest i nie było możliwości zalegalizowania takiego stowarzyszenia. W Holandii było legalne. Dlatego uważam, że delegalizacja stowarzyszeń pedofilskich w Holandii jest tymczasowa, bo nie przyszedł jeszcze na nią czas. Czas przyjdzie kiedy zniszczycie katolików. Wtedy pedofilia stanie się jedną z "orientacji seksualnych". Martijn już było członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Lesbijek i Gejów. Zostało wydalone w 1994. Wydalone, czyli nikt z sodomitów nie widział nic niewłaściwego w tym żeby bracia pedofile do tego stowarzyszenia (MIĘDZYNARODOWEGO) wstąpili. Polska, przypomnę, to ciemnogród. Holandia wzór cnót i perła postępu.
Maria Błaszczyk2020.06.30 2:08
No ale zniesienie art. 200b by to umożliwiło.
Maria Błaszczyk2020.06.30 2:09
A pan Korwin-Mikke pochwala pedofilię zupełnie jawnie.
Anonim2020.06.29 23:30
"inaczej to się robi republika bananowa". W III RP trzeba być bardzo naiwnym żeby "traktować poważnie postanowienia sądów." "Polskie" sądownictwo jest rodem z "republik bananowych" - zgadzam się w zupełności. I to wasza, lewacka, zasługa. Bronicie "wolnych sądów", a one robią co im się żywnie podoba - jak z Janem Śpiewakiem, który za podanie do publicznej wiadomości faktów został skazany za "pomówienie". Skazany w dwóch instancjach. Za stwierdzenie prawdy o córce Ćwiąkalskiego. Powtórzę - faktów - bez żadnej ich oceny.
Dell2020.06.29 23:33
Powyżej, zapomniałem się podpisać.
Maria Błaszczyk2020.06.30 1:32
Ale on nie umiał tych faktów udowodnić. To tak działa - kogoś o coś oskarżasz, ona Cię może pozwać, a Ty masz to udowodnić. Jak nie umiesz tego zrobić - no to przegrywasz. To jest dokładne przeciwieństwo republiki bananowej. Wiesz, ja na pana Śpiewaka zagłosowałabym w poprzednich wyborach w Warszawie, gdybym nadal w niej mieszkała, naprawdę doceniam jego robotę przy eksmisjach - ale to, ze on przegrywa kolejne procesy, bo oskarża bez dowodów sprawia, że dziś już bym tego nie zrobiła. On nie podał faktów - on pomówił. Nie wiem, o który konkretnie proces Ci chodzi - ale przegrał, zdaje się z mec. Szaniawskim i mec. Górnikowską, do tego oskarżał mec. Dubois, który jasno udowodnił, że oskarżenia te były fałszywe. No cóż, mojego głosu pan Śpiewak już nigdy nie dostanie.
Dell2020.06.30 2:15
Zdaje się, że Twoją opinię wyrobiłaś sobie na podstawie relacji "gazety". Michnik, po wyroku, zrobił ze Śpiewaka kryminalistę. Postaram się znaleźć to co widziałem, a co zaprzecza całkowicie wersji "gazety".
Dell2020.06.29 23:47
Tak to już jest z tymi "dzielnymi Polakami". Otumaniają kobiety, na przykład "kreską", żeby je potem wykorzystać seksualnie - jak na przykład "dzielny Polak" Durczok, bo są pewni, że każdy "wolny" sąd III RP musi uznać, że gwiazda TVN jest z definicji niewinna. A jeśli sądowi się coś pokiełbasi i dopuści możliwość winy Durczoka, to przynajmniej skaże na grzywnę dziennikarzy, którzy o tym molestowaniu napisali. Dziękujemy Ci Mario i Twojej lewackiej braci, za bananowe sądy. Za ich obronę. I za Diduszków.
Maria Błaszczyk2020.06.30 1:45
Ależ to nie gwiazda TVN. Ofiary w Polsce zawsze prawie są pytane, co miały na sobie i czy nie były pijane. Poczytaj sobie o sprawie tłumaczki z Elbląga. Niestety, taki mamy klimat... Chociaż akurat kokaina mało się wydaje użyteczna do gwałcenia - jak ma ułatwiać zadanie, to jednak musi być narkotyk z grupy depresantów, czyli alkohol, barbiturany, jakiś Rohypnol czy coś. Podanie kokainy nic nie ułatwi. Nie, żebym popierała, ale podanie stymulantu nie ma sensu.
Ninel2020.06.29 22:58
Ciekawe co ta "dziewczyna" (zapewne transpłciowa) mu zrobiła, że musiał się z nią skonfrontować. Czy skakała z nożem? A może z gazem? A może tylko pluła i kopała?
Anonim2020.06.29 22:55
"jej zakrwawione zdjęcia wszyscy widzieliśmy" "Śmierć" Diduszki na ulicach Warszawy też wszyscy widzieliśmy...
Maria Błaszczyk2020.06.29 23:03
Jaką śmierć? Tego typu blokada jest normalną i akceptowaną w całym demokratycznym świecie formą protestu. Wiesz, to jak z prezydentem Komorowskim i skakaniem po krzesłach - nieważne, jak było, ważne, by te bzdury powielać w milionie egzemplarzy... Że Wam nie jest głupio tak łgać...
Dell2020.06.29 23:37
Napisałem "śmierć". W cudzysłowie. Diduszko położył się na jezdni żeby udawać poturbowanego przez policję, a jego żona wszczęła alarm. To takie lewicowe tworzenie fikcji żeby kłamstwem uzasadniać potrzebę interwencji obcych w sprawy wewnętrzne Polski.
Cool2020.06.29 23:56
Noo oczywiście! ... jechał samochodem, wyskoczył żeby pobić przypadkową dziewczynę... a lewacka bojówka poturbowała go, bo zaczął filmować , a jakże! ... swój bandycki napad na samochód którym przybył by dokonać tej paskudnej prawackiej prowokacjii! ... ... Yebnij się maryśka w ten swój głupi łeb!
Maria Błaszczyk2020.06.30 1:57
Nie. Położył się tam, gdzie, jak zakładał, wyjadą limuzyny z ważniakami z PiS. Żadnego alarmu nie było. Poleżał i wstał, gdy okazało się, ze już nit więcej nie jedzie. I tyle. Znów, alarm jak krzesło prezydenta Komorowskiego... Od powtarzania tych bzdur nie stają się one prawdą...
Cool2020.06.30 6:36
A gdzie ten dziaduszko widział te nadjeżdżające limuzyny? ... :-( https://joemonster.org/p/1586547/size/oryg/Wojciech_Diduszko_padl
Dell2020.06.29 23:56
" jak z prezydentem Komorowskim i skakaniem po krzesłach" Nie widziałaś jak Bronisław wlazł w butach na siedzisko przewodniczącego parlamentu Japonii? Nie słyszałaś ordynarnego przekleństwa, które wyrwało się z ust polskiego dyplomaty, który towarzyszył Bronisławowi, kiedy zobaczył po czym Bronisław łazi? Jeśli znajdę czas to prześlę Ci link.
Maria Błaszczyk2020.06.30 2:01
No właśnie nie. Tam jest taka platforma, do wchodzenia na nią w butach, żeby ludzie dobrze się mogli ustawić do zdjęcia. O, tu ją masz na przykład: https://images.app.goo.gl/dz36dhak2UH4Bu8v7 Tu tłum ludzi przez nią przechodzą, tak jak to robił pan Komorowski: https://images.app.goo.gl/oWiavqWCHFWkYv1H8 Nie kompromituj się już, na litość boską...
Cool2020.06.30 8:05
Otóż to, tłum ludzi przeszedł po platformie ... a debil komoruski wlazł na tapicerowane siedzisko! I nie musisz nam udowadniać, że masz zaburzoną percepcje rzeczywistości.
Grizzly2020.06.29 15:12
Miasto Trzaskowskiego - bandyckie wyczyny w samym środku miasta - w biały dzień! Dziennikarze nie zadawajcie czasem pytań w tej sprawie bo Trzaskowskiemu wysiądzie okablowanie!
Maria Błaszczyk2020.06.29 19:52
No tak. Pan Trzaskowski powinien latać i osobiście te bandyckie furgonetki wyłapywać. W głowie się nie mieści, że można tak jawnie, w biały dzień, w centrum europejskiej stolicy prawo łamać i zwykli obywatele sami muszą z tym porządek robić...
T.2020.06.29 21:56
Pomijając fakt czy kierowca miał zakaz sądowy czy go nie miał, doszło do naruszenia nietykalności cielesnej i uszkodzenia mienia. Sprawa jest ścigana z urzędu, a coś takiego jak samosąd w polskim prawie jest również karalny. Więc radzę na przyszłość być ostrożny w swoich twierdzeniach i domysłach.
Dell2020.06.29 22:42
Maria Błaszczyk tęskni za czasami Zygmunta Baumana i Stanisława brata Adama. Wtedy wszystko było jak trzeba - "myślozbrodniarzy" można było zastrzelić na miejscu.
Maria Błaszczyk2020.06.29 23:06
Nie wiemy, do naruszenia czyjej nietykaności doszło. To, co widać na tym filmiku, nie wyjaśnia, czy prawdą jest, co mówią ci aktywiści, że ten pan najpierw naruszył nietykalność tej dziewczyny. A co do mienia - jak ktoś co i raz łamie w ten sam sposób prawo, a pan Trzaskowski nie umie złapać tego auta, to ludzie próbują pomóc swojemu krajowi. To chyba postawa godna szacunku?
Dell2020.06.30 0:18
"Trzaskowski nie umie złapać tego auta". Trzaskowski nie jest od łapania aut. To robota policji.
Dell2020.06.30 0:48
"Nie wiemy, do naruszenia czyjej nietykaności doszło". Ciekawe. Narusza nietykalność cielesną ten kto dotyka kogoś bez jego pozwolenia. Jeśli ktoś z kimś się szamocze to obaj wzajemnie naruszają swoją nietykalność. Zaatakowanemu nie poczytuje się tego za występek, bo ma prawo do obrony. Film pokazuje mężczyznę, który się broni przed kradzieżą telefonu. Ewidentnie się broni. To jego nietykalność jest naruszana. Co tu jest niewiadome? Nawet gdyby tak było, że to on wcześniej naruszył czyjąś nietykalność, to to co widać na nagraniu nie jest już obroną konieczną. Jest atakowany przez bandę młodocianych, którzy nie próbują zmusić go do ucieczki tylko próbują mu ukraść telefon. Co takiego sfilmował tym telefonem, że to urządzenie jest obiektem ataku, a nie on - ponoć napastnik?
Maria Błaszczyk2020.06.30 2:04
A jednak - mój post to odpowiedź na komentarz pana Grizzliego, że "Miasto Trzaskowskiego - bandyckie wyczyny itd". Więc pan Grizzly ma widać inne zdanie... A moja odpowiedź była zgryźliwa.
Grizzly2020.06.30 8:56
Bardziej chodziło mi o to, że w centrum jest siedlisko szczurów lewackich gnieżdżące się w tzw. squacie i to jest "zasługa" Ratusza, że takie coś funkcjonuje!
f232020.06.29 15:07
tzw. obrońcy życia zasługują na potępienie. Interesuje ich tylko do momentu urodzenia.
Zatroskany2020.06.29 15:06
Tylko głupi nie domyślają się co będzie, kiedy zaczną wygrywać ludzie z lewej strony.
MIg2020.06.29 15:06
Należało się mu. Każdemu gnojowi co szerzy nienawiść się należy. Swoją drogą, wygląda jakby tym dzieciakom ukradł telefon. Dziwne, że kredki z tornistrów nie wysypały się tym lewakom.
Anonim2020.06.29 15:05
idealny spot dla sztabu Dudy na drugą turę wyborów pt "oni pójdą na wybory"... Opatrzność Boża potrafi wyprowadzić dobro z najgorszych wydarzeń...
JS2020.06.29 14:53
Diabelskie szaleństwo może dotrzeć do Europy i do Polski. Jak diabeł widzi, że traci władze wyśle ludzi na ulicę. Pytanie- skąd Elon Musk wiedział, że będą wkrótce potrzebne pancerne samochody-tarany i to takie, które jeżdżą bez paliwa ??? Pozdrawiam
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.06.29 14:46
To ja "Leszek" Keller-Krawczyk i moje usługi: obciągam i połykam!
t2020.06.29 14:42
chamska hołota.
To sprawa dla sądu2020.06.29 14:55
Ten kierowca powinien dostać sowite odszkodowanie od miasta stołecznego Warszawy. Za to Warszawę obecnie odpowiada Trzaskowski. A lemingi niech płacą, nawet nie odczują tego dodatku przy swoich ratach frankowych.
Maria Błaszczyk2020.06.29 19:55
Zaraz zaraz. Ten kierowca łamiąc postanowienie sądu propaguje faszystowskie kłamstwa i powinien za to odszkodowanie dostać? Chyba kolejny proces, co najwyżej... Niestety też finansowany przez lemingi.
Dell2020.06.29 22:46
Życzę Ci Mario Błaszczyk, żeby nikt Cię nie napadł na ulicy. W jaki celu wspierasz bandytyzm?
Maria Błaszczyk2020.06.29 23:09
No ale ja właśnie przeciwko bandytyzmowi w jego najgorszym, faszystowskim, szurskim wydaniu, jestem. Cały czas stoję tu po stronie prawa. Sąd wydał postanowienie, a jakieś gnoje je łamią raz po raz. A ludzie są napadani właśnie przez te faszystowskie kłamstwa. Pamiętasz? Dzieciaka ze złamanym obojczykiem w Białymstoku? Terrorystów z bombami na marszu w Lublinie? Co i raz pobitych ludzi na ulicy?
Cool2020.06.30 6:45
Chcesz powiedzieć, że jeśli ktoś nie stosuje się do rzekomego wyroku, to można go pobić okraść i zdemolować jego własność!?! ... hmmm...lewactwo zżarło ci już resztki mózgu!
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱2020.06.29 14:34
nożem i młotem katolską hołotę!
pedalska dupokracja odbytnicza2020.06.29 15:02
... a na drzewach zamiast liści będą wisieć kto? komu... iści
stop kanaliom2020.06.29 14:28
Kanalie lewackie są wśród Polaków
Zatroskany2020.06.29 14:26
Szatan działa.
Jahu2020.06.29 14:23
Widać nowociesne lewaki nie chcą STOP PEDOFILII..Nowociesne lewaki chcą pedofilii bo dla nich dewiacje są naturalne i normalne.
John2020.06.29 14:23
To jest właśnie ta terrorystyczna ideologia LGBTQ. Zdelegalizować wszystkie lewackie organizacje szerzące marksistowski terror wobec uczciwych i normalnych ludzi. Dość dyktatury zboków.
Marian2020.06.29 14:22
Te lewackie bandy są zorganizowane na wzór Oddziałów Szturmowych NSDAP (SA).Ich istnienie to propagowanie faszyzmu.
Maciej Łagodny2020.06.29 14:20
Dlatego jestem ZWOLENNIKIEM posiadania Broni ,lub PARALIZATORA.Wtedy taki S-=-Syn nie ZAATAKOWAŁ By.
Maria Błaszczyk2020.06.29 19:41
A zwolennikiem przestrzegania postanowień sądów to już nie jesteś? Bo wiesz, tych banerów do czasu wyroku obwozić nie wolno. Ci ludzie stanęli po stronie prawa i sprawiedliwości.
Dell2020.06.29 22:53
Nie mogli zapisać numerów i zawiadomić policję?
Maria Błaszczyk2020.06.30 1:47
O borze, Ty masz nas za idiotów? Ludzie zgłaszają te furgonetki i inne dżemy truskawkowe sto razy dziennie - i to nic nie daje. Pewnie, że to robiono, ale bez skutku. Nikt by się nie narażał na coś takiego, gdyby dało się to załatwić w sposób cywilizowany.
Uznać ich jako organizacje2020.06.29 14:18
terrorystyczną! Ty Trzaska, to twoi ludzie.
Maria Błaszczyk2020.06.29 19:45
No nie, pan Trzaskowski z Fundacją Pro nie ma nic wspólnego, skąd Ci to przyszło do głowy?
Matka Polka2020.06.29 14:17
Policja? Prokuratura? Przecież to bandycki napad z bronią w ręku! Dlaczego nadal cisza w temacie?
Ninel2020.06.29 14:22
Bo piss skrycie wspiera sektę LGBT. Przecież połowa pismenów to ludzie UW i lewacy.