11.10.21, 09:07Fot. Adrian Grycuk via wikimedia CC 3.0 / screenshot (TV Republika)

Utarczka między Bąkiewiczem a weteranką powstania. "Milcz, chamie!"

Wczoraj w wielu polskich miastach odbyły się manifestacje opozycyjne poświęcone obecności Polski w UE. Odbyły się także kontrmanifestacje. W trakcie jednej z nich doszło do utarczki słownej między narodowcem Robertem Bąkiewiczem, a weteranką Powstania Warszawskiego Wandą Traczyk-Stawską.

Główna manifestacja, skrzyknięta przez Donalda Tuska, miała miejsce na Placu Zamkowym w Warszawie.

Na manifestacji obecna była także Traczyk-Stawska, która zabrała głos.

- My byliśmy w Europie zawsze i nikt nas z niej nie wyprowadzi, bo my tu rodziliśmy się od początku, tu są nasze korzenie. A my mamy w haśle "Za naszą wolność i waszą". I to jest nasza Europa i nikt nas z niej nie wyprowadzi - mówiła.

W pobliżu odbywała się kontrmanifestacja narodowców, której przewodził Bąkiewicz. Kontrmanifestanci starali się zagłuszyć manifestację, w trakcie której głos zabrała Traczyk-Stawska.

- Milcz głupi chłopie! Milcz chamie skończony! - powiedziała Traczyk-Stawska do Bąkiewicza.

Następnie w rozmowie z Interią Bąkiewicz odniósł się do tego zdarzenia.

- Bardzo chętnie spotkam się z panią Wandą. Inna sprawa, że weteranów wykorzystuje się do promowania idei, które są sprzeczne z ideami, o które ta pani walczyła w Powstaniu Warszawskim, bo walczyła o wolną i niepodległa Polskę - stwierdził Bąkiewicz.

- Ta pani, przepraszam, że o tym mówię, być może nie do końca rozumie rzeczywistość. Dlatego mówiłem, że ludzie, którzy znajdują się na tamtej manifestacji, być może mają piękne patriotyczne serca, ale podzielili nas politycy z obu stron sporu. Przez manipulacje medialną jesteśmy tak przyklejeni do pewnych autorytetów, że robimy to wbrew sobie - dodał.

- Donald Tusk mówi o tym, że mamy oddać część suwerenności pod kuratelę Brukseli, a tak naprawdę Niemiec, że mamy przyjmować rozwiązania unijne jako ściśle obowiązujące w Polsce, chociaż to jest sprzeczne z traktatami. To znaczy, że chce odebrać Polsce suwerenność i niepodległość - Bąkiewicz odniósł się do słów Tuska.

jkg/interia

Komentarze

Dor2021.10.30 19:02
Kiedy po ustąpieniu "komuny" Rosja wycofała armie to zostawiła w Polsce cztery armie swoich cywilów: sędziów, polityków, dziennikarzy, doktorów, profesorów, nauczycieli, blogerów i innych. Teraz oni wszczynają wszelkie zamieszania, pieniądze mają bo posprzedawali Polski majątek i dalej chcą żreć Polskie dobro. Przykro że wielu ulega ich argumentom nawet weterani.
anonim2021.10.28 18:39
Co to za weteranka. Miala nascie lat i pogonila razem z dzieciakami na ulice walczyc. Prawdziwi weterani juz nie zyja, a to byla malolata. W Polsce tez w czsie stanu wojennego malolaty nosily ulotki. Inka jako malolata tez walczyla o idealy, a czy to rozumiala?
sjp2021.10.28 7:21
Pani powstańczyni najwyraźniej nie rozumie co jest grane albo zaparła się swoich młodzieńczych ideałów.
Glaudiusman2021.10.27 12:25
Weteranka - komuszka do kibla za kratę.
panda2021.10.24 16:33
Ta Traczyk-Stawska równie "mądra" jak Kama Chojecka-Stypułkowska, uczestniczka zamachu na Kutscherę, a po wojnie gorliwa działaczka PZPR, w Zarządzie Głównym ZBOWiD, ostentacyjnie wspierająca politykę Gomułki w 1967 r., a potem Bronisława Komorowskiego.
Skrzypek na dachu2021.10.23 22:06
Pani Wandzia to nie AK , tylko ZBoWiD . Taka roznica jak dzien i noc .
Eustachy2021.10.16 10:44
Ale numer .Kobieta która ramię w ramię stoi z Pierwszą Chamicą RP czyli z Lempartową ,ma czelność nazywać kogoś chamem .Pomieszało się staruszce w głowie.
Skrzypek na dachu2021.10.14 21:06
Pan Rafcio Tenczowski to tylko wydmuszka Bildebergow , bezbozny globalista zamordzista polskojezyczny .
Skrzypek na dachu2021.10.14 21:03
Pan Doncio Tfusk to Folksdojcz .
Skrzypek na dachu2021.10.14 21:02
Pani Jolana Gontarczyk to nie Solidarnosc tylko Nkwd .
Skrzypek na dachu2021.10.14 21:00
Pani Wandzia to nie AK tylko ZBoWiD .
Anonim2021.10.12 15:26
Kto to powiedział ? "Schowaj babci dowód."
Tylko PO POLSKIE PRAWDZIWE nie RUSKO-NIEMIECKIE2021.10.12 13:41
No cóż. Tej STAROWINCE uderzyła na głowę chyba POLITGRAMOTA (ПОЛИТГРАМОТA) SOWIECKO-NIEMIECKA. Może ta pozycja "Ingulov S. Politgramota.Uchebnik dlya kandidatskih partijnyh shkol"?. Smutne to. Mój Rodzic, żołnierz IIIbat NOWOGRÓDZKIEGO AK-UBK77pp" nigdy by się nie ZEŚWINIŁ, stał by się OBCYM, NIEPOLAKIEM dla swoich DZIECI, WNUKÓW i PRAWNUKÓW. Tekst przysięgi Armii Krajowej W obliczu Boga Wszechmogącego i Najświętszej Marii Panny Królowej Korony Polskiej, kładę swe ręce na ten święty Krzyż, znak męki i Zbawienia. Przysięgam być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczpospolitej Polskiej, stać nieugięcie na straży Jej honoru i o wyzwolenie Jej z niewoli walczyć ze wszystkich sił, aż do ofiary mego życia. Prezydentowi Rzeczypospolitej i rozkazom Naczelnego Wodza oraz wyznaczonemu przezeń dowódcy Armii Krajowej będę bezwzględnie posłuszny, a tajemnicy dochowam niezłomnie cokolwiek by mnie spotkać miało. I ta starsza pani z ongiś AK-owską przeszłością dziś chce budować III RP wspólnie z dewastatorami kościołów i ulicznych kapliczek, ulicznymi wulgarnymi awanturnicami domagającymi się nieograniczonego zabijania nienarodzonych dzieci, moralnymi zerami dyskredytującymi polskie rodziny z dziećmi, obłąkańcami szydzącymi i profanującymi Matkę Najświętszą. Z lewacko-tęczowym motłochem chadzającym na takie spędy uliczne jak ten wczorajszy zwołany przez Tuska ramię w ramię z ostatnimi UB-ekami, SB-ekami i innymi mordercami żołnierzy wolnej i niezłomnej Polski, w tym żołnierzami Armii Krajowej. I ta starsza pani znalazła się w takim towarzystwie?! Nie napluła na ten lewacko-tęczowy i antypolski motłoch? Cóż, starość dla zbyt wielu bywa trudna. Dla niektórych wręcz nieznośna.".
Tylko Polskie Prawdziwe PO nie RUSKO-NIEMIECKIE2021.10.12 13:40
W AK tez było "niewesoło". I "PONURY" PIWNIK miał agenta u siebie w oddziale "MOTOR", ale też było ich sporo wyżej. Który nie został po odzyskaniu NIEPODLEGŁOŚCI namierzony przez HISTORYKÓW z IPN (i tu mimo wszystko DZIĘKUJĘ dawnej PRAWDZIWEJ POLSKIEJ PO nie RUSKO-NIEMIECKIEJ za UCHWALENIE USTAWY o IPN) do ostatnich chwil swego PSIEGO ŻYCIA był zasłużonym KOMBATANTEM. Ilu było w UB, SB, WOJSKÓWCE, ilu SEDZIÓW MORDERCÓW z AK MORDOWAŁO POLSKICH PATRIOTÓW, ŻOŁNIERZY NIEZŁOMNYCH, ilu z nich działało w ZBOWID. Ot taki przykład, "Eugeniusz Świerczewski był członkiem siatki agentów Gestapo w łonie wywiadu AK i zarazem szwagrem jej przywódcy – Ludwika Kalksteina. Siatka Kalksteina była odpowiedzialna nie tylko za złapanie „Grota”, ale też za zadenuncjowanie około 500 dowódców i oficerów wywiadu AK, w tym prawdopodobnie także m.in. za największą „wsypę” w dziejach Armii Krajowej – pojmanie 89 osób z elitarnego oddziału Kedywu Armii Krajowej "Osa-Kosa".". Inny "KWIATEK" z zasłużonym żołnierzem z AK, " "Reder" jest bohaterem konspiracji, żołnierzem Armii Krajowej. Dowodzi kompanią, plutonem żandarmerii, następnie zostaje oficerem w sztabie 2. Dywizji Piechoty Legionów AK. Uczestniczy w wielu walkach podczas akcji "Burza". Bohatersko dowodzi podczas zwycięskiej bitwy z oddziałami Wehrmachtu w Cebrze koło Sandomierza z 4 na 5 sierpnia 1944 r. Jest prawą ręką wybitnych dowódców AK. Po wojnie aktywnie wspiera działania mające upamiętnić wyczyny dawnych kolegów z partyzantki. "Komar" jest agentem i zdrajcą. Współpracuje z Sowietami i Urzędem Bezpieczeństwa Publicznego PRL. Posyła na śmierć, katorgę lub prześladowanie ze strony NKWD i UB swoich kolegów i dowódców. Przez dziesiątki lat aktywnie współpracuje z tajnymi służbami Polski Ludowej. Żyje z wyrokiem śmierci od AK i umiera, unikając zdemaskowania."
Konrad Józef Turzyński2021.10.12 10:24
"My byliśmy w Europie zawsze i nikt nas z niej nie wyprowadzi" Tak, nie wyprowadzi, bo Polska leży w środku Europy (dokładniej: środek Europy leży w Polsce, mimo zmian jej granic). Nie na darmo Jan Paweł II w 1991 r. wykpił hasło "powrotu do Europy" mówiąc, że Polska od początku jest w Europie.
antoni.s2021.10.12 11:23
To ty uważasz że pisowskim bolszewikom chodzi o wyprowadzanie polski z europy w sensie geograficznym?, właściwie u was nic mnie już nie zdziwi, ale za podniesienie rangi swojego wywodu cytatem z jp2, szacun.
Ala Wilk2021.10.12 10:07
Dla pisowców suwerenność = import węgla z Rosji
Fumfel2021.10.12 9:27
Panie Bąkiewicz, o jakiej suwerenności pan gadasz ? o 30 % bezrobociu ?
Ta "weteranka powstania" stoi z oprawcami2021.10.12 9:24
Polaków, komunistami i volksdojczami ! Skandal !
Anonim2021.10.12 8:56
Taka kreatura otrzymuje naszą kasę ! Szok !!!!!
Anonim2021.10.12 8:54
Wszyscy gamonie pisowscy na budżetowej kroplówce kpią z Tuska.Za to im płacą .Vide tvp info !
miki2021.10.12 8:08
Kim trzeba być by pchać na pierwszą linię propagandy starych ludzi i chować sie za ich plecami,dla tego nigdy nie zagłosuję na PO
Dam2021.10.12 8:38
PISem, który to robi od zawsze? Czym była "walka o krzyż", jeżeli nie wykorzystywaniem starych ludzi dla celów politycznych? Czym są 13te i 14te emerytury? Czym jest przemawianie polityków PIS w kościołach? Jak to było? "Drzazgę w oku drugiego widzisz, ale belki w swoim już nie dostrzegasz"?
POLSKIE PRAWDZIWE PO nie RUSKO-NIEMIECKIE2021.10.12 13:34
SASZA (nick "DAM"), a kto to atakował tych modlących się pod KRZYŻEM, także za POSŁA z PO SEBASTIANA KARPINIUKA??? CZY to nie było KOMANDO MŁODYCH BYKÓW, zwolenników i CZLENÓW PALIKOTA z PO, KTÓRZY ZACHOWYWALI SIĘ JAK JAKIEŚ HITLERJUGEND, SS, GESTAPO, ???
Dam2021.10.12 15:11
Mogłoby to być nawet homokomando na latających dywanach, bo to akurat w tej kwestii nie ma znaczenia. Było to wykorzystywanie starszych ludzi dla celów politycznych. Albo przedstaw argumenty że tak nie było, albo nie pisz nie na temat.
razem z komuchami stała2021.10.12 5:38
babcia Wanda, kumpelka babci Kasi
Figo Fago2021.10.12 1:19
A ja Babci Wandzi nie potępiam , o ile to oryginał powstańca a nie jakaś tuskowatych podróba bohatera powstańca .Oni mają w tym praktykę . Z " Bolka " zrobili bohatera ,, to co to za problem z babci pierwszej lepszej zrobić powstańca .Jak ją jeszcze u Trzaskowskiego z bloku wywalili a tu obiecalijaką dobrą kasę , to co ..... Jest tylko dla mnie inny problem , Kto tu jest , używając języka pana Silorki, SZMACIARZEM Ta ewentualna podróba powstańca , czy ci co ewentualną prawdziwą bohaterkę tak wykorzystali . Ja do " flanelek" ( aby nie być Radkiem ) zaliczył bym tych drugich , Nie takie jaja wstawiali .
to medialna wydmuszka2021.10.12 5:39
jak Krzywy Nos
Anonim2021.10.11 23:04
traczyk jest odpowiedzią na moherowe babcie pis ,ale to głupie hasło za waszą wolnośc i tylko wasza ,mogła sobie stara darować.bo zginęli nasi żołnierze broniąc du/py jakiej starej małpy w pałcu z londynie
maria2021.10.11 21:56
Bo to zła kobieta była.
ADI2021.10.11 21:54
Starsza pani, a właściwie wredna starucha zatraciła poczucie rzeczywistości, stara wiedżma chce aborcji, chce Tuska u steru państwa, a dni staruchy są policzone, lepiej niech się modli i prosi o przebaczenie za swoją bezczelność.
Miła Pani Sanitariuszko!2021.10.11 20:43
Cala moja rodzina, oprócz oczywiście rodziców, BYŁA w POWSTANIU. Wielu zginęło, zanim POWSTANIE wybuchło, więc MIŁA PANI SANITARIUSZKO proszę sobie NIE UZURPOWAĆ prawo do wypowiedzi w ICH IMIENIU! Chylę czoła przed Pani poświęceniem, ale proszę TEGO NIEWYKORZYSTYWAĆ do CELÓW POLITYCZNYCH!
gumowa kaczka2021.10.11 20:22
ale by mu było dobrze w mundurze od Hugo Bosa
Izydor.2021.10.11 20:17
A tak po prawdzie ile ta pani ma lat , na oko 85 to w czasie powstania mogła mieć 8- 10 lat ,
gumowa kaczka2021.10.11 20:36
ma 94 lata,życzę Pani Wandzie zdrowia
I love 🇪🇺2021.10.11 19:51
„ Faszyści grupami jak psy na ulicach miast Próbują noży na mej twarzy“
Anonim2021.10.11 21:46
"Wszystko w Unii, nic poza Unią, nic przeciwko Unii" Buachacha!!!! Sory, to wy jesteście faszolami.
Karol2021.10.11 19:40
No cóż 94 lata. Brawo Krzyż Zasługi na Wstędze Orderu Zasługi Republiki Federalnej Niemiec (2015) Honorowe obywatelstwo miasta stołecznego Warszawy (2017)
Glaudiusman2021.10.11 19:35
Przegonić babcię do domu i zamknąć na klucz. Ma już swoje lata, więc masażu nie polecam.
henry2021.10.11 20:15
nie drzyj ryja bo ci ktoś napluje do niego zielonego charka z nosa żebyś miał czym mięśnie żucia zająć
POLSKIE PRAWDZIWE PO nie RUSKO-NIEMIECKIE2021.10.11 19:33
W AK tez było "niewesoło". I "PONURY" PIWNIK miał agenta u siebie w oddziale "MOTOR", ale też było ich sporo wyżej. Który nie został po odzyskaniu NIEPODLEGŁOŚCI namierzony przez HISTORYKÓW z IPN (i tu mimo wszystko DZIĘKUJĘ dawnej PRAWDZIWEJ POLSKIEJ PO nie RUSKO-NIEMIECKIEJ za UCHWALENIE USTAWY o IPN) do ostatnich chwil swego PSIEGO ŻYCIA był zasłużonym KOMBATANTEM. Ilu było w UB, SB, WOJSKÓWCE, ilu SEDZIÓW MORDERCÓW z AK MORDOWAŁO POLSKICH PATRIOTÓW, ŻOŁNIERZY NIEZŁOMNYCH, ilu z nich działało w ZBOWID. Ot taki przykład, "Eugeniusz Świerczewski był członkiem siatki agentów Gestapo w łonie wywiadu AK i zarazem szwagrem jej przywódcy – Ludwika Kalksteina. Siatka Kalksteina była odpowiedzialna nie tylko za złapanie „Grota”, ale też za zadenuncjowanie około 500 dowódców i oficerów wywiadu AK, w tym prawdopodobnie także m.in. za największą „wsypę” w dziejach Armii Krajowej – pojmanie 89 osób z elitarnego oddziału Kedywu Armii Krajowej "Osa-Kosa".".
POLSKIE PRAWDZIWE PO nie RUSKO-NIEMIECKIE2021.10.11 19:58
Inny "KWIATEK" z zasłużonym żołnierzem z AK, " "Reder" jest bohaterem konspiracji, żołnierzem Armii Krajowej. Dowodzi kompanią, plutonem żandarmerii, następnie zostaje oficerem w sztabie 2. Dywizji Piechoty Legionów AK. Uczestniczy w wielu walkach podczas akcji "Burza". Bohatersko dowodzi podczas zwycięskiej bitwy z oddziałami Wehrmachtu w Cebrze koło Sandomierza z 4 na 5 sierpnia 1944 r. Jest prawą ręką wybitnych dowódców AK. Po wojnie aktywnie wspiera działania mające upamiętnić wyczyny dawnych kolegów z partyzantki. "Komar" jest agentem i zdrajcą. Współpracuje z Sowietami i Urzędem Bezpieczeństwa Publicznego PRL. Posyła na śmierć, katorgę lub prześladowanie ze strony NKWD i UB swoich kolegów i dowódców. Przez dziesiątki lat aktywnie współpracuje z tajnymi służbami Polski Ludowej. Żyje z wyrokiem śmierci od AK i umiera, unikając zdemaskowania."
lcf2021.10.11 19:19
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_gugOJYP7gQKtHAEIExuWZUwr12lXKaHY,w400.jpg
POLSKIE PRAWDZIWE PO nie RUSKO-NIEMIECKIE2021.10.11 19:14
No cóż. Tej STAROWINCE uderzyła na głowę chyba POLITGRAMOTA (ПОЛИТГРАМОТA) SOWIECKO-NIEMIECKA. Może ta pozycja "Ingulov S. Politgramota.Uchebnik dlya kandidatskih partijnyh shkol"?. Smutne to. Mój Rodzic, żołnierz IIIbat NOWOGRÓDZKIEGO AK-UBK77pp" nigdy by się nie ZEŚWINIŁ, stał by się OBCYM, NIEPOLAKIEM dla swoich DZIECI, WNUKÓW i PRAWNUKÓW. Tekst przysięgi Armii Krajowej W obliczu Boga Wszechmogącego i Najświętszej Marii Panny Królowej Korony Polskiej, kładę swe ręce na ten święty Krzyż, znak męki i Zbawienia. Przysięgam być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczpospolitej Polskiej, stać nieugięcie na straży Jej honoru i o wyzwolenie Jej z niewoli walczyć ze wszystkich sił, aż do ofiary mego życia. Prezydentowi Rzeczypospolitej i rozkazom Naczelnego Wodza oraz wyznaczonemu przezeń dowódcy Armii Krajowej będę bezwzględnie posłuszny, a tajemnicy dochowam niezłomnie cokolwiek by mnie spotkać miało. I ta starsza pani z ongiś AK-owską przeszłością dziś chce budować III RP wspólnie z dewastatorami kościołów i ulicznych kapliczek, ulicznymi wulgarnymi awanturnicami domagającymi się nieograniczonego zabijania nienarodzonych dzieci, moralnymi zerami dyskredytującymi polskie rodziny z dziećmi, obłąkańcami szydzącymi i profanującymi Matkę Najświętszą. Z lewacko-tęczowym motłochem chadzającym na takie spędy uliczne jak ten wczorajszy zwołany przez Tuska ramię w ramię z ostatnimi UB-ekami, SB-ekami i innymi mordercami żołnierzy wolnej i niezłomnej Polski, w tym żołnierzami Armii Krajowej. I ta starsza pani znalazła się w takim towarzystwie?! Nie napluła na ten lewacko-tęczowy i antypolski motłoch? Cóż, starość dla zbyt wielu bywa trudna. Dla niektórych wręcz nieznośna.".
Artur2021.10.11 18:40
A ja bym jej odpowiedział: "Milcz, głupia babo, wojna odjęła Ci rozum"
🖕🏿2021.10.11 19:52
Faszyści grupami jak psy na ulicach miast Próbują noży na mej twarzy
Anonim2021.10.11 21:46
Chodzi ci o eurofaszystów? Tych od porykiwania "Wszystko w Unii, nic poza Unią, nic przeciwko Unii"? O tych pałkarzy ci chodzi?
hol-Landia2021.10.11 18:19
Czy ta Pani nie rozumie co się dzieje i co planują dla takich jak Ona > EUTANAZJA . Smutne co robi z człowieka otępienie starcze. A w temacie korzeni , to można być bez względu na wiek zakorzenionym w GŁUPOCIE.
Anonim2021.10.11 17:52
"Ci powstańcy stają po stronie Dirlevangera" – napisał Krzysztof Wyszkowski, były członek "Solidarności", obecnie zasiadający w Kolegium Instytutu Pamięci Narodowej. Do swojego wpisu dołączył zdjęcie Wandy Traczyk-Stawskiej i Anny Przedpełskiej z niedzielnej manifestacji w Warszawie. Oskar Dirlewanger był niemieckim zbrodniarzem wojennym, dowódcą jednostki karnej SS do zwalczania partyzantów. Był odpowiedzialny za liczne zbrodnie wojenne popełnione w okupowanej Polsce, na Białorusi i na Słowacji. Cze3kam na komentarze prawdziwych patriotów.
Diagnoza2021.10.11 17:41
Agresja ,przekleństwa i wyzwiska często towarzyszą starszym osobom cierpiącym na demencję ,a związane jest to uszkodzeniami pewnych rejonów mózgu u chorych ...
alheimer2021.10.11 17:25
Czy ona w ogóle jeszcze wie co gada ? W tym wieku to już się we łbie pier***** i później takie kwiatki wychodzą
pojmowanie rzeczywistości przez Bąkiewicza2021.10.11 17:21
Zrobić zadymę za zgodą PIS - oj jakiż wielki patriotyzm. Pobić kobiety ze strajku kobiet, naubliżać starszej osobie - postawa godna narodowca.
bierzesz w kakao ?2021.10.11 17:36
Lubisz mieć rurkę w kakale ? Po twoim komentarzu widać że chyba jednak tak... Co do kobiet to... mamy równouprawnienie więc nie jęcz.
hahahaha2021.10.11 17:37
Na strajku kobiet były kobiety ?
Buhahah2021.10.11 18:24
Na wczorajszej kontrmanifestacji byli mężczyźni ?
gumowa kaczka2021.10.11 20:21
bodakowski ,ale to się nie liczy
BieS2021.10.22 20:41
To nie były kobiety lecz wyjące macice i nawet takich nie tknął tylko te wynaturzone rzucały obelgami i opluwały.
JM2021.10.11 17:13
Tak z twarzy to nie wygląda na weterankę.
Wonski2021.10.11 18:25
Ty z gadki to jesteś idiotą
Mario2021.10.11 17:04
"Milcz, głupia babo"! Powstanie warszawskie kosztowało życie 300 000 spośród najlepszych i zaowocowało zburzeniem stolicy Polskiego Państwa! I na nic się zdało.
@Mario2021.10.11 17:24
Miej pretensje do Bora-Komorowskiego a nie do kilkunastoletniej wówczas dziewczyny.
Anonim2021.10.11 17:00
Głupia i wredna starucha.
Ot2021.10.11 17:25
prawdziwy patriota i polski katolik dał upust dobrego i chwalebnego uczynku. Zapewne kolega Bąkiewicza.
do Ot2021.10.11 17:41
Upust to ci daje aptekarka na czopki na ból du****y po imprezie z kolegami. W końcu stały klient jesteś.
Anonim2021.10.11 17:38
wredny to cię zrobił
Wonski2021.10.11 18:27
Wow, błyskotliwa riposta
mila2021.10.11 16:50
I kto to wyzywa od chamów? Kolaborantka? która dała się udekorować w 2015 r orderem przez niemieckich oprawców?
Wonski2021.10.11 18:29
Co tam, w Polskim trybunale konstytucyjny zasiada komunistyczny prokurator stanu wojennego
Marek2021.10.11 16:30
Kombatantka: w 1939 r miala 12 , A zolnierzem byla jaK jak miala 15 lat hm ciekawe?
mila2021.10.11 16:51
Jeszcze ciekawsze jest to ,że w 2015r,przyjęła order odniemieckich oprawców
ela2021.10.11 16:22
ale paskudny parszywy ryj gorszy niż terlecki aż rzygać się chce
hmm2021.10.11 17:40
to złość i starość tak wykrzywiły jej "bużkę"
ela2021.10.11 20:17
ale ja mam na myśli tego od puszczania bąków, chyba nie sczaiłeś
MT(*)2021.10.11 16:19
Tekst przysięgi Armii Krajowej W obliczu Boga Wszechmogącego i Najświętszej Marii Panny Królowej Korony Polskiej, kładę swe ręce na ten święty Krzyż, znak męki i Zbawienia. Przysięgam być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczpospolitej Polskiej, stać nieugięcie na straży Jej honoru i o wyzwolenie Jej z niewoli walczyć ze wszystkich sił, aż do ofiary mego życia. Prezydentowi Rzeczypospolitej i rozkazom Naczelnego Wodza oraz wyznaczonemu przezeń dowódcy Armii Krajowej będę bezwzględnie posłuszny, a tajemnicy dochowam niezłomnie cokolwiek by mnie spotkać miało. I ta starsza pani z ongiś AK-owską przeszłością dziś chce budować III RP wspólnie z dewastatorami kościołów i ulicznych kapliczek, ulicznymi wulgarnymi awanturnicami domagającymi się nieograniczonego zabijania nienarodzonych dzieci, moralnymi zerami dyskredytującymi polskie rodziny z dziećmi, obłąkańcami szydzącymi i profanującymi Matkę Najświętszą. Z lewacko-tęczowym motłochem chadzającym na takie spędy uliczne jak ten wczorajszy zwołany przez Tuska ramię w ramię z ostatnimi UB-ekami, SB-ekami i innymi mordercami żołnierzy wolnej i niezłomnej Polski, w tym żołnierzami Armii Krajowej. I ta starsza pani znalazła się w takim towarzystwie?! Nie napluła na ten lewacko-tęczowy i antypolski motłoch? Cóż, starość dla zbyt wielu bywa trudna. Dla niektórych wręcz nieznośna.
Skrzypek na dachu2021.10.11 15:52
Pani Wandzia jest uzywana do agitpropki bezboznych globalistow aborcjonistow podpalaczy kosciolow .
Anonim2021.10.11 16:19
Twoja mamusia zmiażdżyła ci chyba jajeczka gdy wchodziła do twojego łóżeczka
tEd2021.10.11 16:20
hahaa
sl_ko2021.10.11 15:48
Weteranka Powstania Warszawskiego, żołnierz AK, na stare lata straciła czujność i nie zauważa, że Niemcy Ją okrążyli, wzięli do niewoli, i bezwiednie śpiewa “Deutschland, Deutschland über alles”. Starość bywa przykra.
jle_ffm2021.10.11 15:51
Milcz, chamie!
Skrzypek na dachu2021.10.11 16:02
Brawo IPN . Taki urok ma wolnosc slowa , bo kazdy dzisiaj pamieta ze w PRLu stalinowska NKWD wysylala agentow donosicieli aby wylapywac AKowcow . Po 1989 tysiace obrzydliwych postkomuchow zdrajcow podawalo sie za bohaterow aby wyciagac dodatki kombatanckie do emerytury ubeckiej .
Wonski2021.10.11 18:37
Właśnie, i teraz komunistyczny prokurator stanu wojennego w trybunale konstytucyjnym mówi nam co możemy a czego nie.
sl_ko2021.10.11 16:27
Chciałbyś chamie, niemiecki podnóżku.
ale ten bąkiewicz ma nochala2021.10.11 15:21
wystarczy za komentarz
Drodzy państwo.2021.10.11 15:04
Strategią wrogów Polski jest nas skłócić i naszczuć na siebie. Nie wchodźmy w to, róbmy swoje. Nie na ulicy załatwia się takie sprawy, a wypowiedzi obojga, którzy powinni iść ramię w ramię są żałosne.
katolika2021.10.11 14:55
pani nieładnie mu powiedziała, na pewno jest wyszczepiona, wg masonsko- nazistowskiego zmuszania przez SSPIS PO PSL SLD UE
🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺2021.10.11 14:08
Faszyści grupami jak psy na ulicach miast Próbują noży na mej twarzy
antoni.s2021.10.11 14:08
Bąkiewiczowi bardziej pasuje dres, w garniturze wygląda jakoś nienaturalnie.
Klara2021.10.11 15:03
Normalne ubranie, w "dres" ubierają się sportowcy, to chyba oczywiste. a wy antoni to w "gumakach" czy dwupaskowych adidasach?
Anonim2021.10.11 16:25
ty możesz na golasa zapitalać zobrośniętą pipą
JM2021.10.11 17:12
Dureń jesteś Anonimie. Takiego drugiego chama na tym portalu nie ma!!!!
BieS2021.10.22 20:54
No chyba, że radek zdradek.
antoni.s2021.10.11 22:54
Wy?, ale ja jestem sam!!, a jeśli chodzi o strój, to jeansy i półbuty na niskim obcasie, garnitur też, ale rzadziej, mimo że mi bardziej posuje niż tej faszystowskiej mordzie.
BieS2021.10.28 10:57
Z twoją mordą bym się tak nie obnosił.
Biedna ta starsza Pani2021.10.11 13:58
Ludzie w tym wieku żyją w innej rzeczywistości i robią rzeczy trudne do zrozumienia dla ich bliskich , nie mówiąc o ich wypowiedziach. No cóż, mózg też się starzeje. Ale korzystanie z takich ludzi na manifestacjach to strasznie zły czyn.
Yudith alpern2021.10.11 13:56
Przecież Platforma i obecni na wiecu Tuskowym - wyśmiewają się z powstania i żołnierzy wyklętych. Więc ta Pani jest poza rzeczywistością !!! więc co ona z PO tam robi !!!???????????
antoni.s2021.10.11 14:05
Kto ci tych głupot nagadał?,tvpis tube?
TRZASKA2021.10.11 14:26
Cała polska widziała i słyszała ,a ty nadal głuchy i ślepy , wrogu narodu polskiego.
Wonski2021.10.11 18:31
Ty sobie Polską gęby nie wycieraj, co najwyżej cała wolska to widziała
antoni.s2021.10.11 23:02
Trzaska, paski w tvp info to niekonieczne najlepsze źródło informacji, i nie jestem wrogiem polski, najlepszym tego dowodem jest, że nie jestem katolem ani pisiorem jak ty...eee, tak, ty.
Po 11 ...2021.10.11 13:54
Bardzo często katolicy negujący Teorię Ewolucji domagają się pokazania tzw "ogniwa pośredniego" pomiędzy "małpą", a człowiekiem. To oczywiście absurdalne oczekiwanie, ale jak tak bardzo chcecie, to macie ... Bąkiewicza.
Skrzypek na dachu2021.10.11 16:10
Polskojezyczne jaszczurki czlekopodobne to juz zupelnie obcy gatunek .
Anonim2021.10.11 17:01
Mylisz się. Ogniwem pośrednim sa lewacy. Z wyglądu prawie jak Ludzie, ale zachowują się jak zwierzęta.
BieS2021.10.22 21:01
My jako katolicy czasami mamy nieodparte wrażenie, że niektórzy choćby lewacy jednak pochodzą od małpy.
Portofino2021.10.11 13:48
Ludzie gadają, że Wanda tego Niemca nie chciała, bo z NRD był. Teraz to co innego.
Serena2021.10.11 13:42
Chciałam tylko podzielić się prywatną opinią o wielkiej inteligencji bijącej z twarzy Pana Bąkiewicza
Klara2021.10.11 15:05
pokaż swoją
Agnieszka2021.10.11 13:32
Nie było żadnej utarczki, bo się nie spotkali i nie rozmawiali. Ta chamska pani zwyzywała wulgarnie Bąkiewicza a on bardzo kulturalnie odniósł się do jej słów, gdy go o to pytali dziennikarze. Niestety ta chamska pani jest przez lewaków i folksdojczów ciągana po wszystkich lewackich demonstracjach i bezczelnie wypowiada się w imieniu powstańców warszawskich jakby ją oni upoważnili - śmie nawet w imieniu zmarłych przemawiać, wciskając im poglądy odwrotne do tych, które deklarowali walcząc z Niemcami o niepodległą, suwerenną Polskę. Teraz na przykład okłamuje, że oni byliby za wyższością niemieckiej konstytucji nad prawem unijnym i podległością polskiej konstytucji wobec tego prawa. Dobrze podsumował ją Konrad Smuniewski w swoim komentarzu https://www.facebook.com/photo?fbid=290803022867049&set=a.201593645121321 Ciekawe swoją drogą za co ją Niemcy krzyżem zasługi odznaczali. Teraz to by ją odznaczyli za walkę o powstanie IV Rzeszy Niemieckiej z polską jako krajem znów okupowanym przez Niemców, niesuwerennym. I to ma być reprezentantka bohaterów Powstania Warszawskiego - a fuj hipokrytko - Ona ich hańbi, depcząc krew swoich kolegów
Felek2021.10.11 13:38
Nie no nie ośmieszajcie się ludzie. Bąkiewicz taki chłopak ładny malowany, do mamy na obiad faszyste zaproście. Nagle nikt nie słyszał co on krzyczał na dwoim wiecu, a ta pani użyła i tak łagodnych słów w stosunku do tej brunatnej hołoty.
renata2021.10.11 13:54
a co takiego krzyczał?
Paweł2021.10.11 13:26
Jaka "demencja starcza"? Demencja starcza nie wyklucza logicznego myślenia. Babcia ma po prostu "nierówno pod kopułą". I tyle w temacie.
klaus2021.10.11 13:26
tej Pani nic nie usprawiedliwia w chamskim wypowiadaniu się nawet udział w Powstaniu Warszawskim, tyle i tylko tyle w tym temacie.
Felek2021.10.11 13:36
Chamskim? Słyszałeś co krzyczał Bąkiewicz? Ta pani użyła bardzo łagodnych słów w stosunku do tej hołoty.
droma2021.10.11 13:15
ta pani ma starczą demencję ,jej rodzina sprzedała się ryżemu szatniarzowi -będziemy pamiętać ...
mateuszjegliński2021.10.11 12:29
Ach ta demencja starcza......
jula2021.10.11 12:29
Starsza Pani pokazuje pewien rodzaj mentalnej bezradności wynikający z wieku, tak bywa ale bystrości spojrzenia już w niej nie ma. Jest chwalebna przeszłość ale do banku samej bym nie puściła. Żenada w jaki sposób PO KO się legitymizuje. Sam Tusk na podeście wystarczy dla pokazania jakości tego wiecu. Nie pozwoliłabym tak instrumentalnie traktować nikogo ze swoich bliskich. Matka Courage z tego wychodzi.
katolicka deratyzacja Polski2021.10.11 12:25
Powstanie szydzi i potepia wszystkich folksdojczow. Kara smierci dla niemieckiego agenta !
katolicka deratyzacja Polski2021.10.11 12:21
Z zaskoczenirm czytam,co powiedzial Bakiewicz,bo on tam przyszedl ,zeby zaatakowac PIS.
Anonim2021.10.11 12:19
Pan Bąkiewicz to niewątpliwy brylant nadwiślańskiej inteligencji, kwiat wiedzy i promyk oświecenia wystarczy spojrzeć na tępą facjatę. Złap się chłopie jakiejś pracy ,płać podatki a nie ciągnij naszej kasy na swoje nieróbstwo ....tfu
w porównaniu2021.10.11 12:31
z takimi promykami jak ,,bul bigosowiec'' , z inteligencją promieniującą, czy ,,nitro glicerynas'' lub niejaka ,,lampard''. Rzeczywiście robi wysiadkę. Sam kwiat inteligencji wczoraj wspierał szwabskiego owczarka, wtórując mu ujadaniem pełnym urojeń. Czerwona inteligencjo licencjonowana !!!!!!
md2021.10.11 13:10
Anonim. Żeby wiedzieć ,że jesteś debilem wystarczy przeczytać twój komentarz
Stephen Hawking2021.10.11 14:02
Inteligencję ocenia się po twarzy ?
Olej2021.10.11 12:05
Udział w Powstaniu 1944 nie jest legitymacją do świętości ani tym bardziej patentem do mądrości. A chciałoby się żeby był. Niestety tak nie jest.
droma2021.10.11 13:18
winna rodzina tej pani lub opiekunowie -odpowiedzą ...
Agnieszka2021.10.11 13:41
Oczywiście. Ta decyzja u niektórych była naturalnym odruchem pójścia za tym, co robili koledzy, czym żyło otoczenie. Widać przyzwoite otoczenie tej pani zostało wybite przez Niemców i bolszewików albo z racji wieku odeszło a teraz obsiadła ją swołocz a starsza pani nie umie logicznie myśleć, że koledzy przelewali w powstaniu warszawskim krew walcząc z Niemcami o wolną suwerenna Polskę a nie o to, żeby folksdojcz-Tusk z resztą szwabskiej agentury w Polsce na bezczelnego, bez jednego wystrzału zmieniał Unię Europejską w IV Rzeszę Niemiecką, w której oczywiste jest, że niemiecka konstytucja jest ponad unijnym prawem a polska konstytucja nagle ma unijnemu prawu podlegać.
Anonim2021.10.11 12:02
narodowcy to łyse pały, które glany na trzewiki pozamieniały, fleyersy na gangole a na glacach nutrie pozapuszczali
szubienica przy okazji2021.10.11 11:52
stara lesbijka. Polska jej nic nie zawdzięcza.
Anonim2021.10.11 13:40
mowa o twojej grubej matce?
:O2021.10.11 11:52
Coraz młodsi Ci nasi POwstańcy...
Kinol2021.10.11 11:51
To nie jest weteranka i powstaniec, to dziwa ze ZBOWIDu!!!! Komunistyczna szmata!!!!
basetla2021.10.11 11:48
A ta weteranka ze sklerozą niech sie odpier. od chłopów i chamów. Wojna żydów z chamami już była. A swoją droga co by było, gdyby ktoś na wiecu wrzasnął: zamilcz parchu!
Tępe chamidło znów zmarnowało2021.10.11 11:42
okazję, żeby siedzieć cicho.
Anonim2021.10.11 11:36
Jak to się świat zmienia. A kiedyś Wanda nie chciała Niemca ...
A teraz ty siedzisz w Hamburgu2021.10.11 11:42
i lajkujesz swoje komentarze.
Anonim2021.10.11 12:09
A ty zawsze wszystko lepiej wiesz?
Dlaczego nie pokażecie zdjęć2021.10.11 11:35
obrazujących frekwencję na tej "kontrmanifestacji" ?
Albert2021.10.11 12:43
Uczestników było aż tylu, że się żaden w kadr nie załapał.
Tom2021.10.11 11:24
Ach, Rodacy Wy moi najdrożsi, co to był za czas! Ileż to można wyciągnąć wniosków z ostatnich dni i ludzkich zachowań. 1. Pan Kaczyński chyba zbyt duża przykłada wagę do pieszczenia radykalnego skrzydła swojego ugrupowania (ziobryści), co świadczyłoby o tym, że przewaga Zjednoczonej Prawicy jest chwiejna, z "zjednoczenie" zostało tylko z nazwy; 2. Jakby TVPis i Fronda nie czarowali rzeczywistości, to jednak frekwencja wczorajszego wydarzenia zrobiła wrażenie, zmotywować tyle osób w kilkanaście godzin... 3. Pan Bąkiewicz - czy tam nie ma kogoś mądrzejszego od niego? Przecież za te grube miliony, które otrzymał z naszej kieszeni, powinien znaleźć kogoś kto choć liznął politycznego marketingu. Te okrzyki, te knajackie zachowanie, to naprawdę mobilizuje tylko skrajny elektorat, a jak wiemy z historii taki zawsze przegrywa, bez znaczenia z której jest strony. Może tak kolejnym razem zamilczeć w czasie wykonywania hymnu i wypowiedzi powstańców, a potem zaprosić Panią Wandę na herbatę i odprowadzić do domu? Ileż to ludzi niezdecydowanych skłoniło by do zastanowienia... Że też zawsze Prawica musi posługiwać się takimi.... 4. Ciekawy wybieg Pana Kaczyńskiego - wystąpienie z gorącymi zapewnieniami o miłości PiS do wsi (pamiętajmy, że w ostatnich wyborach 55% mieszkańców wsi zagłosowało za PiS, także nie mogą oni utracić tego elektoratu, a przecież rolnicy zdają sobie sprawę ile zawdzięczają UE, także mogą płynnie... odpłynąć ;)), jednak bez entuzjazmu wśród rolników... Przecież PiS rządzi już od 7 lat... Co to miało już nie być - państwowy holding spożywczy, który miał skupować od rolników jest nadal w fazie koncepcji (i zakładam się że takim pozostanie), gdy tymczasem spółki z Dani, Austrii i Chin wykupują polskie przetwórnie i tworzą holdingi (sprawdźcie sobie jak to wygląda na rynku sadowniczym), dofinansowanie do ubezpieczeń - tyle już było pomysłów i co? Nawet PSL podrzucił jedną propozycję, no ale uchwalając ją PiS przyznałby rację że to pomysł opozycji a nie ich, więc pomysł leży w zamrażarce, radzenie sobie z ASF - to dopiero skandal, ale nie chce mi się już o tym pisać nawet.. Pozdrawiam wszystkich, życząc dobrego dnia ;) Jestem ciekaw opinii Państwa, tych ze środka, co myślą i analizują, radykalni - też lubię jak głupotą podnosicie mi ciśnienie, dlatego też Was zapraszam.
Wojtek Polak2021.10.11 11:23
lewackie oszołomy będą teras grać na Powstańcach Warszawskich (gwizdy i burdy na obchodach powstania warszawskiego gloryfikowanie czerwonej zarazy) i patrjotyźmie wyzywając narodowców od faszystów- a poszli wy w p... bezpańskie kundle. nie wiem co się stało z takimi ludźmi jak p. Wanda czy to jakieś poplątanie umysłowe czy ktoś jej nakładł tych głupot do głowy. kiedyś walczyła z niemieckim zapędem na okupację Polski a dziś chce oddać Polskę za darmo bez walki. lewackie łachudry nie ruszajcie i nie mieszajcie starszym ludziom w głowach odczepcie się od BOHATÓW walczących o naszą OJCZYZNE. MIĘDZY NARODOWE--KUNDLE ŁAPY PRECZ OD POLSKI I POLAKÓW. SZ.P. Wando czy naprawdę chce pani stać po stronnie obozu zdrady i zaprzaństwa?
olo2021.10.11 11:15
Prawda, Warszawa to dzisiejsza sodoma i gomora. A kysz.
Anonim2021.10.11 11:33
Też tak było przed wojną. A potem nie został kamień na kamieniu.
YORK2021.10.11 11:12
WARSZAWA... miasto nieujarzmione? raczej opanowane przez zdrajcow, sowieckich utrzwalaczy sowietyzmu w RP, a dzis hanbione przez posowieckie zydoklonyi ich polskojezycznch idiotow. PRECZ Z KOMUNA .
0072021.10.11 11:10
Czy to na pewno weteranka powstania? Polacy mają wątpliwości. Rynsztokowy język, rynsztokowe towarzystwo.
Polak2021.10.11 10:57
Śmierdzący tchórz bąkiewicz próbuje udowadniać że lepiej niż kombatanci wie o co walczono, podczas gdy przy swoich poglądach 80 lat temu pierwszy pchałby się do niemieckiej służby.
Anonim2021.10.11 11:35
Brak podstaw do takiego twierdzenia. Poza Twoją niechęcią do tego gościa.
Leon2021.10.11 10:51
Panie Bąkiewicz, jak zagłuszasz pan panią Wandę to ja się zastanawiam: po której stronie by pan walczył w tym powstaniu, którym sobie wycieracie mordy?
Anonim2021.10.11 11:37
A po której stronie stanęła dziś pani Wanda ?
Portofino2021.10.11 10:46
Heil Hitler! Wanda.
B522021.10.11 10:50
Wanda Traczyk-Stawska. 16-letnia żołnierz AK. Strzelec plutonowy w oddziale dyspozycyjnym Chruściela „Montera”. Ciężko ranna. Wcześniej w akcji „N” dostarczała wyroki śmierci konfidentom i szmalcownikom. Jeniec pięciu obozów niemieckich. - A kim jest Bąkiewicz, faszystowskim debilem.
B172021.10.11 11:03
Bąkiewicz jest faszystowskim debilem, podobnie jak Portofino.
Portofino2021.10.11 11:08
Wanda, biorąc udział w spędzie podległości Niemcom podpisała niemiecką volkslistę i nie można jej traktować jako Polki. Na to już nie zasługuje!
Anonim2021.10.11 11:22
Tak zwani narodowcy to zwyczajny ruch neofaszystowski, poglądy identyczne jak Mussolini.
Portofino2021.10.11 11:24
Polskie lewactwo można porównać tylko z Hitlerem lub Stalinem.
Jahu🐟2021.10.11 10:28
Babinko, wszystko ci się pomieszało..walczyłaś z Niemcami żeby nie być pod ich butem a teraz drzesz japę żeby być pod ich butem.
robaczek2021.10.11 10:29
a ty nieudacznik życiowy bedziesz pouczał powstanca ?? ............................ czlowieku... przeciez ty nic nie osiagnąłeś w zyciu..................... DLATEGO Z PISEM STOISZ................... przegrywie zyciowy ;]
Anonim2021.10.11 11:42
Ruiny Warszawy to nie jest specjalne osiągnięcie. Zapał młodych, jak zwykle źle wykorzystany. A im się zdawało, że w czymś wielkim uczestniczą. Tak jak dzieciakom chodzącym na marsze rok temu. Pora wyrosnąć.
AAAtomek2021.10.11 10:45
Bąkiewicz, to ty?
Böno2021.10.11 10:56
Ktokolwiek gwiżdże na bohaterów Powstania Warszawskiego, szczególnie w stolicy, raz na zawsze okrywa się hańbą.
B522021.10.11 10:46
Jahu - klasyczny wpis z cyklu "Jestem idiotą i jestem z tego dumny"
xyz1232021.10.11 10:54
Najbardziej przerażające jest to, że Ci, którzy dzisiaj wygwizdali powstańców warszawskich będą 1 sierpnia głośno skandować „Cześć i chwała bohaterom!”. Hipokryci.
ADAM2021.10.11 16:17
Nikt nie wygwizdywał powstańców, a starowinkę ktlora sprzedała się ptfu - thuskowi i bredzi w imieniu tych których już nie ma, i nie mogą powiedzieć co o tym myślą.
Jahu🐟2021.10.11 11:21
tym jednym wpisem odpowiadam wszystkim tępym baranom, którzy poniżej w swojej ślepocie i tępocie wypluli swoją głupotę pod moim wpisem..Otóż barany jedne, zrozumcie, że jak ktoś był bohaterem 80 lat temu to nie znaczy, że tym bohaterstwem wykupił sobie nietykalność na całe życie..byli bohaterzy którzy walczyli z Niemcami a potem kolaborowali z ubekami i co, takich też nie można oceniać? Bohaterem trzeba być każdego dnia.. Jeśli taka bohaterka ma np. lewackie poglądy i opowiada farmazony to co ja nie mogę jej skrytykować, bo co?
Albert2021.10.11 11:25
Jesteś z tych kretynów, którzy uważają Brygadę Świętokrzyską za bohaterów?
Anonim2021.10.11 11:45
Masz rację. Najlepszy przykład: "Bolek". Ten to dopiero wygłasza mądrości.
Laki2021.10.11 12:25
Jahu Wy komuniści zawsze nienawidziliście powstańców.
robaczek2021.10.11 10:24
NO I WIDAC POZIOM ZGNILIZNY PISU I JEGO WYBORCOW ............................ widzimy tez gdzie stali z ZOMO ......... jarusiu co do poludnia spał ....................................... ZALOSNI JESTECIE PISOWCY................. mali i żałośni.
Albert2021.10.11 10:24
Pani Wanda napierdalała faszystowskie ścierwo w 1944 i po prawie 80 latach napierdala je dalej. Brawo!
Anonim2021.10.11 11:46
Przedtem za niepodległością, teraz przeciw. Brawo !
Albert2021.10.11 12:10
Przedtem byłeś obok rozumu, teraz jesteś obok rozumu i zawsze będziesz obok rozumu. Jak każdy kawałek katolickiej biomasy.
AAAtomek2021.10.11 10:22
Tytuł powinien brzmieć: "Utarczka między zwolennikiem PiS, a weteranką powstania. "Milcz, chamie!" Poprawcie tytuł.
AAAtomek2021.10.11 10:15
Pani Wanda stałą po stronie Powstańców Warszawskich. Bąkiewicz i reszta z PiS to chyba stałaby po stronie okupanta???
Anonim2021.10.11 10:18
Jąkała nie pier..l kacapie
Albert2021.10.11 10:22
Nie. Bąkiewicz i reszta z PIS ͏s͏p͏i͏e͏r͏d͏o͏l͏ił͏a͏b͏y na ruską stronę i szła za Armią Czerwoną. Nie żeby walczyć, tylko żeby kraść, co się da.
AAAtomek2021.10.11 10:24
Myślisz, że do szmalcowników i szabrowników?
Albert2021.10.11 10:25
Głównie kolaborantów.
genus2021.10.11 9:59
Pani Stawska weteranka walczyła z Niemcami a dziś winna walczyć z hegemonią Niemiecką w UE usiłującą Polskę wziąść pod swój but, Stanie w jednym szeregu ze zdrajcami przynosi tylko ujmę na honorze, Cham dziś jest bardziej patriotyczny pani Stawska
Felek2021.10.11 10:03
ONR to organizacja faszystkowska za wyrokiem sądu. Pani Stawka walczyła przed wszytskim z faszystami, ktrórzy dziś są opłacani przez rząd i napuszczani na Polaków,
Felek2021.10.11 9:58
Powstańcy walczyli z faszystami, aby dożyć czasów gdy rząd funduje brunatnych chamów aby szczuć nimi Polaków na pokojowych demonstracjach.
Anonim2021.10.11 9:56
Weteranka walczyła o wolną Polskę w powstaniu z niemcami , a dziś chce by Polska utraciła suwerenność na rzecz niemiec i Brukseli - cóż za zmiana
Anonim2021.10.11 10:01
Jeżeli wyjdziemy z UNI to wtedy zobaczysz co to znaczy utrata suwerenności.
Anonim2021.10.11 10:05
Polexitem możesz straszyć lemingi -bo leming łyka lepiej niż młody pelikan
Anonim2021.10.11 9:55
Człowiek który bierze pieniądze od PiS-u mówi o honorze i wolności. UNIA nie zabiera nikomu wolności i nikogo na siłę nie trzyma. Tylko Bąkiewicz nie rozumie co to jest honor. Jeżeli wstępujesz do klubu dżentelmenów to nie możesz zachowywać się jak wieśniak. Albo stosujesz się do standardów, albo wychodzisz.
AAAtomek2021.10.11 9:51
PiS, Konfederacja, ONR, narodowcy KONTRA bohaterowie AK, wnuki i wnuczki AK !!!!! ***** ***. ************ i KLER
Toś2021.10.11 10:18
*****TVN
Anonim2021.10.11 10:20
Jąkała kacapski ścierwojadek, ubecki bohater znowu nadaje
AAAtomek2021.10.11 10:25
To, że się przedstawiłeś jako "Anonim - Jąkała kacapski ścierwojadek, ubecki bohater znowu nadaje", nie oznacza, że się zakolegujemy. Takim debilom jak ty, daje kopa w dooopę.
Rydzeini2021.10.11 9:51
Bąkiewicz, kim ty jesteś śmieciu ?
wanda2021.10.11 9:54
a kim ty jestes, potrafisz ludziom ubliżac tylko
Anonim2021.10.11 11:31
śmieci czerwono-niebieska łachudro szukaj w śród swoich i sprzątaj po nich.
Maciej Piwowar2021.10.11 9:43
PS:@ ANONIM TY I ZAPRZAŃCY PO-KO,LEWICA,PSL ,POLSKA 2050 BOICIE SIĘ NARODOWCÓW.Bo MACIE ŚWIADOMOŚĆ ,że NARÓD-SUWEREN ICH POPIERA ,a WAM WYSTAWI RACHUNEK ZA ZDR-----------.A wtedy noc św.B----------------------
Anonim2021.10.11 9:45
Z pewnością, ale teraz ssij brudną pałę.😁😁😁
Anonim2021.10.11 9:58
To jest mowa nienawiści, ale na Frondzie to standard. Wstyd.
Anonim2021.10.11 10:00
przenieś się na sok z buraka ,onet czy wp to zobaczysz co to jest mowa nienawiści
Polak2021.10.11 10:59
Kogo tu się bać skoro szczytem możliwości bąkiewiczowego towarzystwa naziolkowego jest ucieczka z płaczem pod ochronę milicji na sam widok drobnej nastolatki.
klaus2021.10.11 9:43
przepraszam ile lat miała ta uczestniczka w czasie Powstania Warszawskiego z tego co wnioskuję była jego czynnym uczestnikiem.
Anonim2021.10.11 9:47
BRAWO WANDA!!!!! JBĆ PIS!😁😁😁
Czyli żołnierze AK walczyli2021.10.11 9:42
...żeby Polska była podległa szkopom? To jest prawdziwy nius! Gebels jest dumny z Tuska.
Po której stronie walczyła?2021.10.11 9:39
???
Anonim2021.10.11 9:41
BRAWO WANDA!!!!! JBĆ PIS!😁😁😁
Anonim2021.10.11 9:38
Katoprawiczki myślą, że jak ubiorą szympansa w garnitur, to nikt się nie kapnie, że on wczoraj z drzewa ściągnięty...😁😁😁
Maciej Piwowar2021.10.11 9:37
TO ZERO MA DEMENCJE.A tak z Ciekawości ILU Żołnierzy AK powinno napluć TEMU BABSKU w t-----------
Anonim2021.10.11 9:41
Jaka dziś pogoda w Moskwie, towarzyszu lejtnancie?
Anonim2021.10.11 9:37
BRAWO WANDA!!!!! JBĆ PIS!😁😁😁
Grizzly2021.10.11 9:41
Za***** rudego szczura!
Anonim2021.10.11 9:45
Wracaj do piwnicy trzepać kapucyna ze zdjęciem kotojebcy w ręku.😁
kefas2021.10.11 9:36
Bąkiewicz puścił bąka....
Anonim2021.10.11 10:21
tobie zboku tylko głupoty w tym twoim pustym saganie