08.09.18, 22:04zdj. screen Youtube/Radio Maryja

Wirtualna Polska przeprasza o. Rydzyka

Na portalu Money.pl, należącym do Grupy Wirtualna Polska ukazały się dziś przeprosiny za naruszenie dóbr osobistych dyrektora Radia Maryja, o. Tadeusza Rydzyka. 

Chodzi o artykuł "Rekordowe zyski Rydzyka. Zakonnik w setce najbogatszych Polaków".

"WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A. przeprasza o. Tadeusza Rydzyka za to, że naruszyła Jego dobra osobiste w ten sposób, iż dopuściła do publikacji w portalu money.pl dnia 20 lutego 2017 r. artykułu: „Rekordowe zyski Rydzyka. Zakonnik w setce najbogatszych Polaków”, zawierającego nieprawdziwe informacje na temat majątku osobistego o. Tadeusza Rydzyka, osiąganych przez niego przychodów i zysków"- napisano w oświadczeniu opublikowanym na portalu. 

Wirtualna Polska przeprosiła toruńskiego redemptorystę również za to, że dopuściła do publikacji obraźliwych dla zakonnika komentarzy oraz niezwłocznie nie usunęła ich z portalu money.pl. 

Dyrektorowi Radia Maryja zarzuca się pazerność, chciwość, nieprawdopodobne wręcz bogactwo oraz zbyt duże zaangażowanie w bieżącą politykę w Polsce. Co ciekawe, ludzie, którzy w ten sposób atakują zakonnika z Torunia, nie formułują podobnych zarzutów pod adresem takich duchownych, jak ks. Kazimierz Sowa (jeden z "bohaterów" nagrań z restauracji Sowa i Przyjaciele) czy ks. Wojciech Lemański. 

yenn/money.pl, Fronda.pl