22.07.14, 10:00Okładka tygodnika "Wprost" (fot. Wprost.pl)

"Wprost" pomylił wiceministrów w zapisie nagranych rozmów

Jednocześnie redakcja „Wprost” zapewnia, że nikt nie prosił o wyjaśnienia. „Sami doszliśmy do wniosku, że błędnie zidentyfikowaliśmy osobę” - mówi dla serwisu Wirtualnemedia.pl Marcin Dzierżanowski, wicenaczelny tygodnika.

Dziennikarze „Wprost” podali, że Włodzimierz Karpiński krytykuje wiceszefa swojego resortu, Pawła. Po dokładnym przeanalizowaniu materiału dźwiękowego redakcja doszła jednak do wniosku, że wypowiedź dotyczy Tomasza Tomczykiewicza, wiceministra gospodarki – czytamy w serwisie Wirtualnemedia.pl.

Dzierżanowski dodaje, że redakcja sama zauważyła błąd, za który przeprasza w najnowszym numerze tgodnika.

MaR/Gazeta.pl/Wirtualnemedia.pl 

Komentarze

anonim2014.07.22 10:57
Niestety w rządzie Polszy nadal burdel. Wprost zrobił kawał dobrej roboty publikując taśmy.
anonim2014.07.22 11:16
@Prof.Cz.P. Kiszczak też "nigdy za nic nie przeprosił"
anonim2014.07.22 23:56
wprost to takie ścierwo jak GW
anonim2014.07.27 15:05
CzęstochowskiPoeta: Czy Ty, człowieku odżywiasz się regularnie? Jesteś na tym portalu o każdej porze dni! Wypowiadasz się na każdy możliwy temat! Wypisujesz takie różne kocopoły! Zaczynam poważnie martwić się o Ciebie! Polecam popołudniową drzemkę.