11.05.21, 12:45Screenshot Youtube - publicystyka tvp

A jednak przymus szczepień? Prof. Horban: Być może trzeba będzie to wprowadzić

W Polsce wykonywanych jest coraz więcej szczepień przeciwko koronawirusowi. Łącznie wykonano ich ponad 14 milionów. Rząd spodziewa się jednak, że liczba zgłaszających się osób zacznie niebawem spadać. Zdaniem prof. Andrzeja Horbana może to oznaczać konieczność wprowadzenia obowiązku szczepienia.

Jeszcze w tym tygodniu Rada Medyczna ma dyskutować na temat szczepień dla Polaków poniżej 18. roku życia. Rzecznik rządu przyznał, że jest gotowość do uruchomienia takiej rejestracji.

Według prof. Horbana z kolei w przyszłym tygodniu możliwe będzie rozpoczęcie szczepień dla osób z grupy wiekowej 16-18 lat. W rozmowie na antenie radiowej "Trójki" mówił też:

50 proc. niezaszczepionych ludzi powyżej 60. roku życia, to jest szklanka do połowy pusta. Powinniśmy mieć 90% zaczepionej tej grupy”.

Dodał, że do Polaków w tym wieku docierać należy prośbą, jednak jeśli to nie poskutkuje:

[…] to być może trzeba będzie to wprowadzić”.

Zastrzegł jednak, że obecnie najważniejsze jest stworzenie tym osobom możliwości szczepienia poprzez stworzenie właściwego systemu organizacyjnego.

dam/PR3,Fronda.pl

Komentarze

Magda2021.05.12 11:16
I jeszcze muszę napisać, że porównywanie wykorzystania aborcji do szczepień w stosunku do wykorzystania organów człowieka do transplantacji jest nielogiczne, nieuprawnione i niedorzeczne z prostej przyczyny - aborcja jest robiona celowo, a człowiek ginie niecelowo. Więc dziecko w brzuszku zostaje zabite celowo do pozyskania komórek - a człowieka, który zginął w wypadku nikt specjalnie nie zabija. To tak jakby ktoś czekał na przeszczep serca i celowo zabije się jakiegoś człowieka i pozyskało od niego serce do przeszczepu - to jest to samo co aborcja do szczepionek. I Wy temu przyklaskujecie?? Przecież człowiek powstaje od poczęcia, więc jaka jest różnica między tym małym, a dużym człowiekiem - żadna. Katolicy obudźcie się i nie dajcie sobie wmówić, że zło jest dobrem. Kto będzie bronić prawdy jak nie Wy? Pan Bóg na sądzie ostatecznym zapyta się Was co zrobiliście dla tych moich braci najmniejszych i co odpowiecie??
Magda2021.05.12 10:57
A jeszcze napiszę, czy szanowny Pan Profesor Horban słyszał w ogóle o narkolepsji po szczepieniach na świńską grypę? A słyszał o niepłodności po szczepieniach na tężec w Kenii? (wykryto wtedy hormon BHCG w szczepionce - więc szczepionka zadziałała na zasadzie "zbicia" hormonu BHCG - które jest niezbędne do utrzymania ciąży). A jeśli Pan Profesor Horban jest katolikiem, to nie obchodzi Go, że dotychczas wszystkie firmy produkujące szczepionki na covid miały swój udział w aborcji, niektóre szczepionki są produkowane na bazie namnożonych komórek z aborcji, a niektóre wykonywały testy posiłkując się tymi komórkami (m.in. ta najsłynniejsza w Polsce szczepionka, której nazwy wymieniać nie będę)? Czy dla katolika to nie jest odrażające? Każdego Pan Bóg kiedyś z tego rozliczy.... Życzę powodzenia - nie obchodził Was los tych najmniejszych tylko swój....
Magda2021.05.12 10:52
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Szczepionki na covid to eksperyment - takie są są fakty. Nikt nie ponosi za nie odpowiedzialności - nawet sam producent. Jeśli jedynym argumentem rządu jest to, że "wszystko szkodzi" nawet zioła - to ja powiem tak - może szkodzić, ale nikt mnie do stosowania ziół, czy innych leków nie zmusza. Jest ryzyko - musi być wybór.
trzaska2021.05.12 8:48
Już ci się zaszczepię ciesz się? to wyłącznie moja prywatna sprawa , mam prawo decydować czy żyć czy umrzeć. Komu waść służysz wygadując takie brednie.
hrabia Potocki2021.05.12 3:17
Polski dr Mengele,--- chlopie napij sie whisky i idz po premie do firmy farmaceutycznej , zmusic to mozesz swoja zone, jestes zalosny jak cie widze to zle mi sie robi
Ciekawy2021.05.11 23:29
Nareszcie okupant jasno wyłożył o co idzie w całej pandemii. 3 200 000 zmarłych na świecie z 160 000 000 zakażonych to 2%. 160 mln zarażonych do 7 800 mln wszystkich ludzi to 2,05% dotkniętych covidem. Jak się mają te liczby do pandemii. Ale trzeba wykonać rozkaz deep state i zaszczepić konstruktem genetycznym, zwanym dla nie poznaki szczepionką, wszystkich Polaków, nawet dzieci.Tylko że konstrukt genetyczny zwany szczepionką mRNA jest zakamuflowanym pasożytem wprowadzanym do organizmu człowieka, mającym zwalczać wyprodukowanego w Wuhan pasożyta coronowirusa zwanego covid-19. Niestety zamierzeniem deep state jest depopulacja ludzi, przez doprowadzenie do zmian w DNA zaszczepionego i wytworzenie mutanta GMO z układem immunologicznym nie mającym nic wspólnego z projektem Stwórcy. Przetrwają tylko ci , którzy maja najsilniejsze geny i ich układ immunologiczny nie podda się "szczepionkowemu" pasożytowi mRNA. W ustawie 2008 roku wprowadzili zmiany, które umożliwiają zastosowanie do opornych przymusu bezpośredniego z unieruchomieniem delikwenta podejrzewanego o chorobę zakaźną(par.36b). Ciekawe czy będą "łapanki" z jeżdżącymi "budami" i obstawą policyjną.
gosc2021.05.11 23:12
doktorze mengele skonczysz jak musolini
Japa2021.05.11 23:11
Dlaczego czytając te " komentarze " czuję się jak facet któremu bardzo chce się sikać . Jak doszedł do miejskiej latryny . zapłacił te 2 ciaki po oddaniu moczu i mu się ulzyło. I był szczęsliwy .. Ale ich obsikałem ,pomyślał ........
miki2021.05.11 22:49
jestem córką Boga żywego i On dał mi WOLNOŚĆ! nie należę do żadnego Hordzbana i nie może on dysponować moim życiem, ciałem i moją wolą!
Maria Błaszczyk2021.05.11 23:18
I w związku z tym chcesz mieć prawo szerzenia chorób zakaźnych? Ale jedno jest tu pozytywne - widzę, że pojawiła się nowa orędowniczka możliwości eutanazji. Zawsze mnie cieszą takie zaskakujące wyrazy poparcia dla bliskich mi idei.
Ciekawy2021.05.11 23:45
23:18 Kobieto, a kogo miki zarazi jak będzie zdrowa? A od kogo się ona zarazi? Od zaszczepionych? Czy aby na pewno szczepionka zabezpiecza przed zachorowaniem? Tysiące ludzi szczepiło się na grypę w latach przed covidem i np w okresie grypowym 2018/2019 zachorowało 3 800 000 Polaków. To więcej niż na sławnego covida-19. Dobrze byłoby popatrzeć na wykresy zachorowalności na grypę w latach 2015/2020. Krzywe na wykresach pokrywają się z kolejnymi falami covida-19. We wszystkich państwach (w USA też) stwierdzono 95% spadek zachorowalności na grypę. U nas od ogłoszonej 15.03.20 pandemii krzywa zachorowań grypowych spadła, a covid-19 zastąpił jej normalną sezonową zachorowalność jako 1 fala. I dalej w sezonie 20/21 od września kolejne fale 2 i 3 pokrywają się z krzywą wieloletnią zachorowań na grypę. Pali Ci się już czerwona lampka? Czy na pewno Horbanowi chodzi o zdrowie ploaków?
Manny2021.05.12 2:58
You are a MORON..SERIOUSLY. Completely brainwashed.
trzaska2021.05.12 8:50
zaszczep się to nikt cie nie zarazi
babo2021.05.12 8:52
ateistko wredna, ty masz łeb jak sklep, tylko na półkach nie poukładane. Większych nosicieli zarazy, jak ateiści, składający molochowi ofiary z abortowanych dzieci, poddawanych eutanazji i ofiar praktyk satanistycznych - nie ma na świecie.
gość2021.05.11 22:47
sam się zaszczep baranie! po co mi szczepionka która działa kilka miesięcy albo w ogóle nie działa bo jest mutacja wirusa??
lekarz2021.05.11 22:45
Śmieszny pajac, zmusić to może się w WC
sok z banana2021.05.11 21:36
horban Polska to nie obóz koncentracyjny, by naśladować dr. Mengele
Polak2021.05.11 21:33
Co to znaczy przymusowy? To znaczy że ktoś nas przymusi? Panie przymusić to możesz sobie pan pieska i to swojego.
o czym on mówi2021.05.11 21:25
To możliwe tylko w Państwie totalitarnym żeby Policja ciągła kogoś po ulicach do szczepienia. Rządzący powinni jak najszybciej pozbyć się takich ekspertów. Tego nie poprą nawet ci szczepieni bo oni też by raczej nie chcieli być wleczeni po ulicach na kolejne dawki szczepienia tylko mieć jakiś wybór kiedy i czym się zaszczepią.
A to jordański Herod2021.05.11 20:52
polskiego narodu ! ! !
abiturient2021.05.11 20:05
Horban, ... (nie wiem jak cie nazwać!). Jestem 60+. Trzy razy zapisywałem się i jeszcze mnie nie zaszczepiono: 1 - zabrakło szczepionki, 2 - przeziębiłem się jak cholera, 3 - panienka pieprzona tak mnie zapisywała przez telefon, że mnie nie zapisała, a ja w tym terminie czekałem w kolejce 3,5 godz., by dowiedzieć się, że nie jestem zapisany!!! To są trzy znaki z ... (zaświatów!), by nie szczepić się. Nawet czołgiem nie zaciągniecie mnie i mojej żony!!!
ranonim2021.05.11 19:08
Takich ludzi powinno sie natychmiast izolowac,zrzucic ze stanowisk,zanim spowoduja szkody cywilizacyjne,jakich nie spowodowali ani austriacki kapral,ani ruski generalissimus(obaj zreszta z glebokimi zaburzeniami osobowosci)I oby nie bylo za pozno!!!
bul komoruski2021.05.11 18:46
Skurw...yn !!!!!
xyz.2021.05.11 18:40
Panie A. Horban wie pan co to jest wolność i prawa człowieka?!, każdy sam ma prawo do decydowania o sobie, za kogo się pan uważa, "proroka", "znachora", "medium", brak panu zdrowego rozsądku!, może warto wybrać się do psychiatry...bo szczepionka którą być może pan już przyjął pozbawiła pana mózgu i rozumu?
Maria Błaszczyk2021.05.11 19:03
No chyba jednak nie. Ograniczeniem tego prawa do decydowania jest chociażby bezpieczeństwo innych. I dlatego nie wolno zarażać innych ludzi chorobami zakaźnymi. Z tego samego powodu nie wolno decydować, by strzelać z kałacha w tłumie, wysadzać tam na rzekach, jeździć po terenie zabudowanym 240 km/h itd. Aha, i nie. Szczepionka nie pozbawia nikogo mózgu. Jakby prof. Horban nie miał mózgu, to by nie żył.
xyz.2021.05.11 19:13
Mylisz się i twoje porównania są nie trafne, co ma piernik do wiatraka?, gdyby tak było jak mówisz to przymus musiałby dotyczyć każdego wirusa, począwszy od grypy, na którą wiele ludzi umiera po powikłaniach lub jej nie wyleczeniu, a wirusów są ogromne ilości i często dużo bardziej śmiertelne niż covid!, i nikt nie podniósł alarmu by szczepić pod przymusem całe populacje, po co, dla iluzji, przecież wirus się mutuje, to co będą teraz do każdej mutacji wirusa szczepić pod przymusem?.
Maria Błaszczyk2021.05.11 19:20
No ale grypa jest wyjątkiem. Wszystkie pozostałe wirusy, przeciwko którym istnieje szczepienie i w danej populacji stwarzające zagrożenie, są właśnie w ten sposób zwalczane - powszechnymi szczepieniami. W ten sposób zwalcza się też choroby bakteryjne, przenoszące się z człowieka na człowieka. W Polsce, dla przykładu, obowiązkowe są szczepienia przeciw gruźlicy, zakażeniom pneumokokowym, błonicy, krztuścowi, polio (poliomyelitis), odrze, śwince, różyczce, tężcowi, wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, zakażeniom przeciwko Haemophilus influenzae typu B. A grypa właśnie jest mniej groźna, a ponadto mniej zakaźna niż covid. Więc opowiadasz bzdury i to piramidalne.
xyz.2021.05.11 19:30
Bzdury piszesz , też możliwe że jesteś po zaszczepieniu i rozum nie funkcjonuje?, tak czy inaczej szczepienia powinny pozostać dobrowolne, ludzie to nie barany gdzie autorytarnie nakazuje się szczepić wszystkich jak w obozach II W.Ś. to jest pozbawianie wolności człowieka w imię iluzji poprzez sianie lęku i strachu.
Maria Błaszczyk2021.05.11 19:45
Jakie bzdury? W sensie, że nie ma w Polsce Ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi z dn. 5 grudnia 2008 r? Czy że nie jest to rozwiązanie dość podobne do tego stosowanego w innych krajach? A bezpieczeństwo publiczne nie jest prywatną sprawą tego czy innego foliarza bredzącego niegramatycznie o szczepieniu "do każdej mutacji wirusa"... Po to, przede wszystkim, ludzie stworzyli sobie różne formy organizacji społecznych, by zapewnić sobie minimum bezpieczeństwa. Zabijanie innych - wszystko jedno, czy metodą strzelania na oślep do tłumu czy celowego rozprzestrzeniania chorób zakaźnych - stanowi właśnie zagrożenie dla tego bezpieczeństwa.
ty2021.05.11 21:24
fałszywa kabotynko, szczep się do woli, ale won od ludzi, którym jeszcze pozostały resztki instynktu samoobrony przed iluminackim globalizmem i satanizmem.
Maria Błaszczyk2021.05.11 21:37
Wow. "Fałszywej kabotynki" jeszcze nie było. Zawsze miło jakąś nieco bardziej wyrafinowaną obelgę zobaczyć. A tymczasem ludzkość pokonała wiele chorób zakaźnych, dla przykładu ospę, odrę czy polio. Miliony nie umierają, kolejne miliony nie ponoszą uszczerbku na zdrowiu, systemy ochrony zdrowia oszczędzają miliardy, oszczędza się ludziom cierpienia. Tylko pojawia się mały szkopuł. Otóż trafiają się ludzie, którzy co prawda pojęcia nie mają, o co chodzi z tymi programami szczepień, ale z góry wiedzą, że mają resztę ludzi głęboko w tyle. Nic ich nie obchodzi, że przez ich obskurantyzm umrze czyjaś babunia staruszka, czyjeś dziecko z białaczką, albo inna baba w ciąży.
oj2021.05.11 21:45
jak perfidna ateistka zaczyna o babuniach i dzieciach, to strach się bać. Toż to horror w tle. Ty obłudnico, ty fałszywa lewaczko, nawet się nie wysilaj, nie zwiedziesz nikogo, kto ma odrobinę instynktu samoobrony.
Maria Błaszczyk2021.05.11 22:00
No tak, te wszystkie fałszywe lewackie wynalazki, typu systemy opieki dla seniorów, powszechna i dobrej jakości ochrona zdrowia, powszechna oświata... Rzeczywiście, istny horror. I do tego to drastyczne zmniejszenie śmiertelności na choroby zakaźne, jak tu żyć, gdy Ci ateiści zlikwidowali swoimi programami szczepień potrzebę pakowania dzieci w żelazne płuca, odebrali tysiącom rodzicom możliwości na patrzenie na powolną śmierć, kawałek po kawałku, na podostre stwardniające zapalenie mózgu - gdzież tu prawo teistów do patrzenia na to, czym sadystka z Kalkuty się tak zachwycała - cierpienie innych, chociaż, nie da się ukryć, wyeliminowali również wiele relatywnie szybkich sposobów na pozbywanie się dzieci narodzonych, np taka ospa to zabijała na ogół już po jakichś 10 dniach.
zapomniałaś2021.05.11 22:15
o pozostałych zasługach ateistycznej lewackiej dziczy - kilkudziesięciu milionach zamordowanych ludzi, milionach zabitych w aborcji, dziesiątkach tysięcy zakatowanych polskich inteligentach. Rozumiem twoje lewackie pojmowanie-raj stworzony przez lewackich ateistów potrzebuje kolejnych milionów ofiar dla molocha.
Maria Błaszczyk2021.05.11 22:27
Tylko widzisz, to byli inni lewacy. Komuniści mianowicie. Ludzie, którzy uwierzyli w logikę rewolucji. Obecni takich z świecą by szukać. To trochę tak, jakby z faktu, że faszyści urządzili światu krwawe łaźnie na niespotykaną przedtem skalę, wyciągać wniosek, że wszyscy prawacy i teiści tacy są. A to przecież nieprawda. Poważnie, anarchofeministka taka jak ja zupełnie nic dobrego nie widzi w komunizmie. I nie potrzebuje żadnych ofiar, zresztą, szczepienia ofiarom zapobiegają. Szczepienia mają dwustuletnią świetlaną historię, masowo szczepimy od lat 80-tych, co roku jest to kilka milionów oszczędzonych żyć. I nie mieszajmy do tego bogów, już ustaliliśmy, że jestem ateistką. Aha, a aborcja to powszechne doświadczenie kobiecości, nie ma nic wspólnego z lewackością ani prawackością. Z religiami ani ich brakiem. Jeśli chcesz poszukiwać powiązań, to są one następujące: prawa kobiet, edukacja seksualna, dostępność i bezpieczeństwo aborcji - tak, one ZMNIEJSZAJĄ ich liczbę.
wybacz2021.05.11 22:41
kobieto, ale ty po prostu potrzebujesz modlitwy. Ty masz w głowie jeden wielki zamęt, nic nie stoi na swoim miejscu, wszystko pływa, rozmywa się, zazębia, komponuje i dekomponuje, jak w wielkim kalejdoskopie. Masz płynny mózg i rozsypkę duchową. Bezład kompletny.
Maria Błaszczyk2021.05.11 22:58
Doprawdy? A cóż Ci się nie zgadza? Tak konkretnie? Nie widzisz różnicy między współczesną myślą lewicową, jakimiś Szwecjami, Daniami czy Finlandiami a stalinowskimi czystkami czy innymi osiągnieciami Mao? Czy może między marszem ku nowej, czystej rasowo przyszłości z uwzględnieniem komór gazowych a polityką premiera Camerona albo kanclerki Merkel? Czy może uważasz, że ateiści jednak wierzą w bogów, ze szczególnym uwzględnieniem bóstw fenickich? A może podważasz fakt, że kraje rozwinięte, z pełnym dostępem do aborcji mają jej najmniej, podczas gdy najwyższe jej wskaźniki to Ameryka Południowa, z polityką kompletnego zakazu? Każda z tych tez była odpowiedzią na Twoje zarzuty - miliony pomordowanych przez reżimy komunistyczne, powiązanie tego z aborcją oraz dołączenie do tego na dokładkę pewnego boga. Nic mi nie pływa - stawiasz zarzut, ja odpowiadam.
ateiści2021.05.12 9:29
już tak mają, diabeł im kompletnie miesza we łbach. I takie poplątane hybrydy chcą zdrowych na umyśle czegoś tam uczyć. Ateizm to najniebezpieczniejsza zaraza na świecie.
sok z banana2021.05.11 21:22
mario zaszczep się i noś maseczkę, noś ją prawidłowo, a przestaniesz się bać i od innych się od****dol, oni płacą podatki i korzystają przez to z tych samych przywilejów co ty.
Maria Błaszczyk2021.05.11 21:41
Nie korzystam z żadnych przywilejów. A o tym, kto się powinien szczepić, porozmawiamy może wtedy, gdy pojmiesz, po co się to w ogóle robi. Bo nie, nie po to, żebym ja się nie bała. Szczepienia to nie anksjolityki.
jaka2021.05.11 21:49
mądra, jak się popisuje swoim stopniem pojmowania, tylko nie pojmuje, że takich fałszywych cwaniaków to Polacy znają na wylot.
Michal2021.05.12 2:56
Przestan babo pisac bo rzygac sie chce czytajac te wypociny...
Ktoś2021.05.12 0:19
Od kiedy to zdrowy człowiek zaraża? Przeprowadzono już szereg badań, z których wynika, że praktycznie nie potwierdzono znaczącego ryzyka zarażenia przez osobę, która nie ma objawów. Proszę się dokształcić. Bezobjawowi nosiciele są tak samo niebezpieczni jak zaszczepieni nosiciele, którzy wprawdzie podobno są chronieni przed ciężkim przebiegiem choroby, ale zakazić się mogą tak samo jak każdy inny człowiek. Poza tym te preparaty lecznicze nie mają charakteru typowych szczepionek, ale preparatów genowych, na dodatek zmodyfikowanych genetycznie. Proszę więc nie wciskać nam kitu, że można je porównywać ze szczepionkami, którymi byliśmy do tej pory szczepieni.
r-----m2021.05.11 19:14
Trudno,prawie niemozliwe, byloby mi nazywac takich ludzi "panem".Raczej skund..nym aktywista.
Anonim2021.05.11 18:15
TO JEST PROFAN
POLIKRATES2021.05.11 18:14
TO JEST PROFAN
POLIKRATES2021.05.11 18:08
B LEDNE MYSLENIE MA TEN OBYWATEL
matis892021.05.11 17:39
Pan Jezus w Orędziach Ostrzeżenie przestrzegał przed trującymi szczepieniami i je przepowiedział 17.06.2012 tak samo jak przepowiedział obalenie Benedykta XVI i ustanowienie Fałszywego Proroka . ,,Moja droga umiłowana córko, plany masońskich grup przejęcia światowych walut są coraz bliższe ukończenia. Ich nikczemne plany obejmują również nowe globalne szczepienia, które spowodują choroby na całym świecie, wywołujące cierpienia na skalę nie widzianą nigdy wcześniej. Unikajcie takiego nagle ogłoszonego globalnego szczepienia ponieważ będzie was ono zabijać.......''
Ktoś2021.05.11 16:56
A może tak Pana Horbana do czegoś przymusić! Może jakieś zajęcia uspołeczniające, jakieś przymusowe warsztaty na temat poszanowania praw i wolności innych ludzi. Może ten Pan, który tak chciałby wszystkich przymuszać ma jakiś problem psychologiczny lub psychiatryczny. Może dla jego dobra i dobra społeczeństwa trzeba go przymusić do jakieś terapii, żeby nauczył się szacunku dla innych ludzi i uszanował ich godność oraz prawo do decydowania o sobie.
Maria Błaszczyk2021.05.11 19:07
A może tak, skoro Ktoś mieszka w społeczeństwie i czerpie z tego powodu korzyści, typu brak konieczności latania po lesie, żeby zdobyć sobie coś na kolację, tylko idzie jak król do sklepu i sobie kupuje, nie boi się, że mu wilk czy inne mrówki pożrą dziecko, korzysta z opieki zdrowotnej i eleganckich wyasfaltowanych dróg i pozamiatanych chodników, zrozumie, że temu społeczeństwu też się coś od niego należy? Np. to, że nie będzie się domagał prawa do szerzenia w tym społeczeństwie chorób zakaźnych? Czy w ogóle powodowania w żaden sposób uszczerbku dla zdrowia i narażania życia innych ludzi w tym społeczeństwie?
ty2021.05.11 19:42
wredna wojująca ateistko, won z portalu katolików. Co tu szukasz, aktywistko antypolska?
Maria Błaszczyk2021.05.11 19:49
Och, różnych rzeczy. Głównie beki z patriotycznego i katolickiego chamstwa, szurii i nieustannie przegrywanych nierównych potyczek z polszczyzną. Po prostu, jak ktoś mi wymyśla od "aktywistek antypolskich" nie będąc w stanie sformułować poprawnie najprostszego zdania po polsku, to mnie to bawi prawie do łez.
ty2021.05.11 21:03
wredna antypolska wiedźmo, cóż że umiesz pisać po polsku, chazarska ateistko, jak nigdy nie będziesz myśleć po polsku, bo masz stepowe, mongolskie geny.
Maria Błaszczyk2021.05.11 21:23
Ups... Agresja wymyka się spod kontroli, zupełnie zaburzając zdolność racjonalnego myślenia oraz unieważniając wszystkie nauki z przedszkola typu "chamstwo świadczy tylko o osobie zachowującej się po chamsku" czy "nie ma co snuć fantazji na temat nieznanych kobiet w internecie". To niedobrze, gdy tak się dzieje. Ale można nad tym pracować. Serdecznie życzę sukcesów i miłego wieczoru.
co?2021.05.11 21:30
chamstwo, to włażenie w sferę osobistą innych i nakłanianie ich do szczepień, których sobie nie życzą. Ty się wyszczep, będziesz podobno bezpieczna, a nas zostaw i nie martw się, bez twoich fałszywych rad-damy sobie radę.
Maria Błaszczyk2021.05.11 21:44
Nie. Oczekiwanie, że banda szurów nie będzie roznosić chorób, nie jest chamstwem ani włażeniem w strefę osobistą. Bo nie dotyczy tych obskuranckich egoistów, tylko zupełnie innych ludzi. Jest racjonalną, obywatelską postawą. W przeciwieństwie do Ciebie, rozumiem czemu służą programy szczepień i wiem, że nie chodzi o to, by ochronić akurat Marię Błaszczyk.
Tyś2021.05.11 21:53
dopiero szur szurowaty, przecież szczepionka nie chroni przed zakażeniem, więc ty też możesz przenosić wirusa.
Maria Błaszczyk2021.05.11 22:04
Eeeee... Jak niby miałaby chronić przed zakażeniem??? Chyba nie byłeś na tej lekcji o szczepionkach. Szczepienia powodują rozwój odporności analogicznej do tej, którą uzyskuje organizm w czasie pierwszego kontaktu z prawdziwym drobnoustrojem. Czyli, wtórna odpowiedź immunologiczna SZYBCIEJ i SKUTECZNIEJ wyeliminuje patogen. Ale szczepionka nie buduje ścian między organizmami ani nic w tym rodzaju.
to2021.05.11 22:26
sobie zainstaluj tę szybszą immunologiczną odpowiedź za dowolną cenę, a nas zostaw z naturalną, nieszprycowaną odpowiedzią immunologiczną. Nikt rozumny nie poddaje się eksperymentom, przeprowadzanym przez depopulacyjną globalną masonerię.
Maria Błaszczyk2021.05.11 22:34
Wciąż nie rozumiesz. Chyba nie byłeś też na lekcji o przyroście wykładniczym i rachunku prawdopodobieństwa. I po ponad roku pandemii nie pojąłeś, o co chodzi z tym "wskaźnikiem reprodukcji". Do tego, chroniony przez "odpowiedź immunologiczną" przed polio, odrą, świnką, różyczką i wielu innym, nagle się przestraszyłeś odpowiedzi immunologicznej przeciwko covid. Nie bój się. To nie jest żaden "eksperyment". To są przebadane na kilkudziesięciotysięcznych próbach preparaty - no chyba, że się chcesz szczepić jakimiś chińskimi wynalazkami. Od czasu ich dopuszczenia podano ich setki milionów dawek - i nikt się nie zdepopulował. Nie można tak się wszystkiego bać, ci ludzie, globalni masoni czy może ktoś inny, naprawdę się znają na produkcji szczepionek.
sok z banana2021.05.11 21:16
mario zaszczep się i noś maseczkę, noś ją prawidłowo, a przestaniesz się bać i od innych się od****dol, oni płacą podatki i korzystają przez to z tych samych przywilejów co ty.
Maria Błaszczyk2021.05.11 21:31
A z jakich przywilejów ja korzystam? I szczepienia służą nie tyle ochronie poszczególnych osób, w tym wypadku mnie, tylko eradykacji wirusa. Wiesz, jak w przypadku ospy prawdziwej czy - prawie - polio. W przypadku chorób objętych powszechnymi szczepieniami spadek zapadalności wynosi na ogół 99%-100%. Ludzkość od dekad odnosi spektakularne sukcesy w zwalczaniu zaraz w ten sposób. Nie rozumiem zupełnie, cóż to za wartość hodować sobie wysoce zakaźną chorobą w sytuacji dostępności skutecznych szczepień.
Idaszek2021.05.12 14:19
Korzysta z życia w społeczeństwie ponieważ płaci podatki. Podatki płaci ponieważ tak przewiduje fundamentalne prawo jakim jest Konstytucja RP. Ta sama Konstytucja daje każdemu Polakowi wolność i swobodę wyboru oraz chroni każdego z nas przed przymusowym udziałem w eksperymencie medycznym. Szczepionka przeciw covid 19 nie zmniejsza transmisji wirusa, nie chroni przed zakażeniem. Podobno pozwala łagodniej przechorować tego wirusa. To są słowa ekspertów z Rady Medycznej przy naszym Rządzie. Biorąc pod uwagę powyższe zaszczepionemu moje szczepienie nie pomoże ani nie zaszkodzi. Natomiast nie wiadomo czy nieszczepionemu nie zaszkodzi osoba zaszczepiona. I tu się należy zastanowić nad izolowaniem ludzi zaszczepionych, ewentualnie nad noszeniem przez nich maseczek wszędzie i zawsze.
Anonim2021.05.11 16:54
Z tego co wiadomo badania nad szczepionkami skończą się w 2023 roku, jak ktoś odpowiedzialny może pleść takie bzdury?!
Staszek2021.05.11 16:45
Art. 39. Konstytucji RP „Nikt nie może być poddany eksperymentom naukowym, w tym medycznym, bez dobrowolnie wyrażonej zgody.” Ustawa o zawodzie lekarza i lekarza farmaceuty. „Udział małoletniego w eksperymencie medycznym jest dopuszczalny tylko za pisemną zgodą jego przedstawiciela ustawowego” I tyle w temacie.
Po 11 ...2021.05.11 18:31
Szczepienia to nie eksperyment naukowy.
Idaszek2021.05.12 14:25
Zastrzyki na covid 19 to cały czas eksperyment. Badania nad tymi preparatami zakończą się w styczniu 2023.
Maria Błaszczyk2021.05.11 19:10
Czyli takie są zasady stosowania amantadyny czy innych leków o niesprawdzonym działaniu, dawkowaniu, profilu bezpieczeństwa itd. To bardzo rozsądne wymaganie stawiane przez prawo. I właśnie konieczność takich eksperymentów redukują szczepienia.
to2021.05.11 21:19
się szczep z całym twoim lewackim stadem, a od rozumnych Polaków-won. Znalazła się doradczyni od siedmiu boleści, won, obłudnico!
Maria Błaszczyk2021.05.11 21:48
Rozumni Polacy to sami wiedzą, co robić. Serio, szczepienia to nie jest jakaś nowinka, są powszechnie stosowane od kilkudziesięciu lat i nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie wypisywał takich bzdur. Problem jest z obskuranckimi incelami, co nie są w stanie zobaczyć dalej niż czubek własnego nosa, przy jednoczesnych brakach na poziomie szkoły podstawowej.
tak?2021.05.11 21:57
od iluż to lat zmusza się ludzi do oddania swojego zdrowia i życia w ręce masońskich eksperymentów, co? obskurancki incelu ateistyczny?
Maria Błaszczyk2021.05.11 22:37
Ale jakich eksperymentów? Te szczepionki mają potwierdzoną skuteczność i bezpieczeństwo w restrykcyjnych badaniach klinicznych. Gdzie tu obskurantyzm, gdzie celibat... I co ma ateizm do rzeczy?
man.of.Stagira2021.05.11 16:38
Teraz! WSZYSCY! ROZSIEWAJ Sars-cov-2! HEIL Lempart! SIEG Heil!...ŻRYJ Covida! Zostaw Ślad! Zostaw Ślad! Zdejm KAGANIEC ludobójco! WY*******AJ na PROTEST! NA Protest Trzaskowski! Zostaw Ślad! SIEG Braun!...Na Czerską Go! Pod Respirator z Nim!...Na Czerską Jego Mać!.. // BRAWO Konfederacja i PO-Platfusy! Kij WAM w RYJ!..b a r a n y Brauna-Clowna!..Teraz!..Rozsiewaj Sars-cov-2! ..bo.. Zakończą lock-down! Wszyscy!...Wy Imbecyle od Brauna, Michnika i Trzaskowskiego…Wy Durnie Tanajny!..
Horban2021.05.11 16:35
wybij sobie z głowy jakikolwiek przymus tych warunkowo dopuszczonych do użycia preparatów
Nowy2021.05.11 16:32
Taki facet to rasista, faszysta, terrorysta itp. Za nic ma wolnosc, za nic ma godnosc - traktowac wszystkich jak bydlo, zapedzic przymusem do wlasnego kaprysu. Ciekawe,czy sie zaszczepil i kto mu placi za takie gadanie. Profesorowie z dawnego nadania sa nieszczesciem dla Polski.
Mateo2021.05.11 16:31
Odkąd zaczynają mówić o przymusie szczepień.I obowiązku spisania się w spisie( niewolników" zakupiłem siekierkę FISKARS i czeka koło wejścia na nadakrtywnych spismanów lub zwolenników szczepień.
katolik2021.05.11 16:15
ty płatny morderca Polaków ile ty masz lat, przeszedłeś szkolenie jako kappo w polskich obozach śmierci SSPIS?
nie-Katoliku"...!2021.05.11 16:16
Co to znaczy ten skrót, co piszesz, SSPIS? Nie znam!??
Maxx772021.05.11 16:01
Komu zależy aby COVID19 zrobić "ZWYKŁĄ GRYPĘ"? Ich twórcom - KÖREWSKIM CHINOM! - - - Wszelka zaraza jest od nich: azjatycka grypa, ptasia grypa, świńska grypa, SARS .... Wszystko przychodzi z KÖREWSKICH CHIN! - - - Mają wszędzie swoich płatnych byłych UB-ców jak 𝐦𝐚𝐭𝐢𝐬𝟖𝟗(𝐤𝐚𝐭𝐨𝐥𝐢𝐤), 𝐖𝐚𝐥𝐭𝐞𝐫 - 𝐑𝐚𝐝𝐳𝐢𝐬𝐳𝐞𝐰𝐬𝐤𝐢 - wyjątkowo tępi i wtórni analfabeci. Ale za takie grosze, jaki im płacą KÖREWSKIE CHINY - mają KÖREWSKICH matołów!
Maxx772021.05.11 16:00
SŁUCHAJ NAUKOWCÓW! ...... Nie ma takiego lekarstwa, takiej szczepionki, takiego zioła, rodzaju pokarmu by komu w czymś NIE SZKODZIŁO! ..... Penicylina uratowała miliony ludzi, ale i zabiła kilkaset tych z uczuleniem na penicylinę. ............. Każdy z nas ma inny, tzw. genetic make up dlatego różnimy się od siebie w szczegółach, tym m.in. w reakcjach po przyjęciu lekarstw nawet PO WYPICIU MLEKA! ........... Szczepionki dzisiaj produkowane NIE MAJĄ sobie równych z tymi sprzed choćby 10 lat. Nauka zrobiła dramatyczny postęp w genetyce.
Pan Wójt2021.05.11 15:17
Szczepta się sami a Pana Wójta dupę pocałujta.
GP2021.05.11 15:16
Pod sąd tych morderców z Ministerstwa Śmierci, osądzić przykładnie za przedwczesną śmierć ponad 130 tys. osób spowodowaną całkowitą dezorganizacją służby zdrowia, odwołaniem zaplanowanych operacji i zabiegów, wprowadzeniem zbrodniczego systemu "leczenia" sezonowych chorób przeziębieniowych za pomocą infolinii i dobijania ciężko chorych za pomocą respiratorów.
Maxx772021.05.11 15:10
Nowe "szczepionki" (czyli EKSPERYMENTALNE PREPARATY TERAPI GENOWEJ) proponowane nam przez Pfizer, Modernę i inne korporacje są stworzone na bazie mRNA - kwasu nukleinowego, który służy do syntezy białka. Nie są to tradycyjne szczepionki, ale substancje mogące w komórkach ludzkich prowadzić do modyfikacji ekspresji genów. Tego rodzaju szczepionki mogą być niebezpieczne, dopóki ich skuteczność i brak poważnych efektów niepożądanych nie zostanie naukowo udowodniona. Nie wiemy bowiem do końca jakim procesom pod ich wpływem będzie podlegał wprowadzony RNA w naszych komórkach. Wprowadzony mRNA w szczepionce może oddziaływać z innymi istniejącymi w komórce cząsteczkami RNA (np. miRNA, lncRNA), co może to prowadzić do zmian w regulacji ekspresji różnych genów. Ponadto wprowadzony mRNA może reagować z RNA wirusów i bakterii w naszym organizmie. Zagrożeniem dla człowieka jest więc to, że osoby zaszczepione będą mniej odporne na inne choroby. Szczepionki oparte o mRNA nie były wcześniej dopuszczane do obrotu na rynku, a więc ich długoletnie skutki uboczne nie są znane. Wyniki badań na ludziach czy zwierzętach są niejednoznaczne i nie dają podstaw potwierdzenia bezpieczeństwa stosowania szczepionek mRNA. To samo dotyczy szczepionek opartych o wektory wirusowe, np. AZD1222 firmy AstraZeneca. Wprowadzane obecnie pośpiesznie szczepionki mają charakter eksperymentu na wielką skalę. Ponieważ mogą obniżyć naszą odporność na inne choroby, na skutek masowych szczepień może więc umrzeć więcej ludzi niż obecnie na COVID-19. Ponadto zmiany genetyczne wywołane przez te "szczepionki" mogą wpłynąć na przyszłe pokolenia. Długofalowych skutków wyszczepiania nie jesteśmy dzisiaj w stanie przewidzieć.Wbrew materiałom reklamowym, opracowane w szybkim tempie preparaty terapi genowej czyli tzw. "szczepionki", w postaci konstruktu jakim jest zrekombinowany RNA, budzą poważne zastrzeżenia odnośnie bezpieczeństwa, co już możemy zaobserwować na przykładach licznych powikłań, a koronnym tego dowodem jest to, że ich producenci nie chcą ponosić odpowiedzialności za szkodliwe działania uboczne. wprowadzane obecnie pośpiesznie "szczepionki" mają charakter eksperymentu na wielką skalę. Ponieważ mogą obniżyć naszą odporność na inne choroby, na skutek masowych szczepień może więc umrzeć więcej ludzi niż obecnie na COVID-19. Ponadto zmiany genetyczne wywołane przez "szczepionki" mogą wpłynąć na przyszłe pokolenia. Przekonywanie społeczeństwa, że "szczepionki" oparte na mRNA są bezpieczne, przy ogromie niewiedzy na temat mRNA i jego powiązań w komórce jest wysoce nieetyczne.
Anonim2021.05.11 15:01
Prawa bandyckiego nie należy wprowadzać,koleś powinieneś się podać do dymisji,modlę się żebyś odszedł z tego świata i nie zmuszał ludzi że mają się zaszczepić.
katolik2021.05.11 14:55
ludzie mówia-- szczepił sie i zachorował juz na inną chorobę
Ida2021.05.11 14:53
Ile ludzi zaszczepionych leży już na cmentarzach o tym nie wiedzą.
Monika2021.05.11 14:45
Cześć panowie, mam na imie Monika :). Chętnie poznam normalnego faceta. Nie szukam sponsora, nie interesuje mnie jakie masz zarobki, samochód itp. Przede wszystkim cenię kulturę osobistą i poczucie humoru, wygląd dla mnie to sprawa drugorzędna. Zainteresowanych panów zapraszam do kontaktu najlepiej na moim profilu gdzie zobaczysz moje prywatne zdjęcia : http://panieonline.pl/monika
Co ty nie powiesz???...Jak śmiesz!2021.05.11 16:15
Szukasz Normalnego???... TO NIEMOŻLIWE!...SAMA JESTEŚ NIENORMALNA!...WIĘC Z CZYM DO LUDZI???? Z AIDS-em, i z czym jeszcze!?? Wiem, że tu alfonsujesz!...Ale nawet na ciebie ie da się splunąć!
gość2021.05.11 14:43
Co to ma być ,jaki przymus ?W łbach się już przewraca panom.
katolik2021.05.11 14:40
miejmy nadzieje, ze ludzie nie pozwolą takim nazistom jak horban czy inne mendy mafijno -spoleczne się tak traktować jako społeczeństwo, ludzie to nie bydło abyś ty decydowal kto ma być szczepiony waszym kłamstwem i eksperymentem. Nie wypowiadaj takich słów! Za kogo się uwazasz, zeby kimś żądzić!!! Zwykła przeplacona łachudra!
Agnieszka2021.05.11 14:36
Oby wszyscy, którzy chcą nas truć tymi niesprawdzonymi szczepionkami, na czele z Horbanem, sczezli od nich zanim to wprowadzą!!!! Wciskają od miesięcy nam śmiecie, co do których przyzwoici lekarze mają coraz więcej zastrzerżeń i niepokoju a jeszcze nie potrafili ustawy przygotować o odszkodowaniach a do tego w tej zapowiedzianej nic nie ma o rencie dożywotniej (!!!) dla małżonków, rodziców, dzieci, niepełnosprawnego rodzeństwa czy innych, których mieli pod opieką ci, których te Horbany zabiły tymi szczepionkami !!!!!!!! A do tego NOP-ów nie nie chcą wpisywać czyli zero badań nad tą szczepionką nawet na tym etapie jej testowania a prokuratura nie wszczyna z urzędu śledztw i sekcji zabitych nie robi !!!! Tych ludzi jak najszybciej trzeba osadzić w więzieniu !!!!
katolik2021.05.11 14:36
szatan ujawnił sie w mordercy Polaków mówiąc o przymusie
JM2021.05.11 14:23
Ponawiam pytanie. Dokąd będzie trwała ta idiotyczna zabawa z internautami? To ciągłe zakreślanie i udowadnianie, że nie jest się wielbłądem zaczyna irytować i denerwować. Teraz ja zaczynam zabawę i będę zakreślał byle gdzie. Mam czas i mogę się w imię rewanżu zabawiać przez dowolny czas.
JM2021.05.11 15:09
Zabawa w zakreślanki trwała ok. 30 minut.
JM2021.05.11 14:18
Co ten stary dziadek ciągle straszy? To Polak? Niech się sam szczepi, nawet i pięć razy ale mnie niech nie zmusza.
Bystry2021.05.11 15:30
Polacy mają mnejsze uszy i nos.
Bernard2021.05.11 13:54
Chciałbym wiedzieć, kto mu dał tytuł profesora, za "moich czasów", tytuł profesora otrzymywali ludzie, którym Pan Bóg nie szczędził oleju w głowie, a ten Pan skąd się wziął co może nam pokazać jako swoje pozycje naukowe, swój dorobek naukowy itd., wiedzę jaką ma to widzimy?
Paweł2021.05.11 13:50
Ten d...k Horban to faktycznie nie lekarz, ale kawał podłego drania. Mam nadzieję, że kiedyś dostanie nauczkę za te swoje k.......e wypowiedzi. A swoją drogą, dlaczego nie ma protokolów z posiedzeń tzw. Rady Medycznej?!
Anonim2021.05.11 14:00
A co mu zrobisz jak 13 emerytura bedzie tylko dla zaszczepionych? Powiedza ze koszta hospitalizacji przewyzszaja 13tke i tyle.
Paweł2021.05.11 23:15
Przegrają wybory i nie będzie 13 emerytury dla nikogo.
Nina2021.05.11 13:47
Nie będą nam masoni na siłę wciskać swoich szczepionek, niech się sami szczepią.
Kto cię stary incelu upoważnił2021.05.11 13:50
do wypowiadania się w "naszym" imieniu?
Toni2021.05.11 14:14
Ty się pajacu możesz zaszczepić nawet 20 razy i nie będziesz nam młodym mówił o tym czy mamy się wypowiadać, czy nie. Badziewie niesprawdzone sobie wstrzykujcie, a potem chorujcie.
Bianka2021.05.11 13:46
A ten dalej o tym jak to rząd robi dobry interes na szczepionkach...o wy dranie leczcie nas a nie szczepcie!!!!!!!!!!!!!!
Japa2021.05.11 13:45
Wprowadzić przymus ,panie Doktorze ? To kto będzie bulił odszkodowania za ewentualne złe skutki poszczepienne . Producent nie , bo wcześniej o tym powiadomił Pozostanie tylko wypłata z naszych podatków .A cwaniaków ci u nas nie brakuje . Wśród pacjentów i lekarzy też.
Anonim2021.05.11 13:45
Odbywa się teraz trzeci etap testowania szczepionek. Szczepionki testuje się na ochotnikach. Przymusowe testowanie to było na więźniach w obozie.
krótka piłka2021.05.11 13:42
Szczepienia powinny byc przymusowe dla tych co do tej pory popierali inne formy przymusu. Wziasc na wariograf i spytac czy popierales maski, lockdowny, zamykanie lasow itd. Faszyzm dla faszystow.
Jerzy2021.05.11 13:38
szykuj się, misiu kolorowy, krótka jazda taczkami pod latarnie a potem... szeeeeerokie hoooryzonty...
itd2021.05.11 13:35
A Horban wytrzeźwiał?
Antoni2021.05.11 13:31
Witam, jestem lekarzem, chciałbym uświadomić Pana, że powinien Pan przyjąć para szczepionkę, która nie została w pełni przebadana, której nie znamy skutków ubocznych a w szczególności długoterminowych. Ponad to muszę dodać, że za szczepionkę nikt nie bierze odpowiedzialności bo jest niepewna, że właściwie to ona nie chroni przed zarażeniem ale daje lżejszy przebieg, choć wirus poza ułamkami procentowymi jest niegroźny to powinien się Pan zaszczepić ale tutaj prywatnie mogę dodać, że lepiej za jakiś czas, wtedy będą wam więcej płacić, żebyście się zaszczepili. Jakby hasła na autobusach, reklamy w radiu i telewizji 24/7 za nasze pieniądze by nie pomogły to proszę w żadnym wypadku nie sugerować się medycyną chińską, zielarstwem, faktami covidowymi i lekarzami, którzy napisali list otwarty do Niedzielskiego w sprawie niebezpieczeństwa szczepionek - oni wszyscy są płaskoziemcami a jak Pan się zaszczepi to wtedy się wszystko zakończy. A i proszę to zrobić dla mnie, broń boże dla siebie...
Emmanuel2021.05.11 13:30
Trzeba wyszczepić społeczeństwo, by zapobiec propagacji wirusa.
Dzieci też2021.05.11 13:35
Decyzja o tym, że Polska będzie jednym z czterech krajów, w którym rząd PiS zgodzi się na eksperymenty na dzieciach, zapadła wiele tygodni temu. W tym samym czasie w mediach pojawiła się fala „zachorowań” u dzieci. Nie ma dnia, żeby jakiś „ekspert” nie mówił o tym, że najmodniejszy na świecie wirus, to już nie jest „choroba” starszych, ale dotyka również najmłodszych. Sprawa jest przesadzona, Pfizer przeforsuje „szczepienie” dzieci! W niektórych krajach, na przykład w Kanadzie, już to zrobił, za chwilę USA pozwolą na to samo. Jednym zdaniem będą prowadzone „medyczne” eksperymenty na dzieciach. Uważam, że naciski na szczepienie dzieci staną się u nas w tej całej “pandemii” punktem zwrotnym, który przeważy szalę i wywoła masowe sprzeciwy. Nic bowiem bardziej nie może zirytować przeciętnego Polaka, niż nachalnie żądanie władzy, aby poddał on swoje dzieci bardzo wątpliwemu eksperymentowi medycznemu pod tytułem “wstrzykiwanie aktywnych preparatów genetycznych”. Żadna inżynieria społeczna zapewne nic tu nie pomoże i “władze” mocno się na tym pomyśle “przewiozą”.
Anonim2021.05.11 13:47
Tak, wirusa głupoty. Przenosi się wybitnie przez TV.
­2021.05.11 13:55
Na twoim miejscu bym nie żartował, dupqu!
JANOSIK2021.05.11 13:30
Pierwsze zaszczepic tz.profesorow bo pitola jak dzieci w podstawowce,moze ta szczepionka na mozg im cos pomoze bo na covid napewno nie.Milego dnia
hehehe2021.05.11 13:29
Nie spodziewałem się, że po 30 latach komuna wróci do nas w wersji stalinowskiej. Niby paszporty mamy w domach ale bez covidowego i tak nie wyjedzie.
Tak już zupełnie pomijając zamordyzm......2021.05.11 13:27
Warto zapytać: Po co? Skoro szczepionka nie zapobiega przenoszeniu się wirusa, a jedynie (prawdopodobnie) może zmniejszyć prawdopodobieństwo ciężkiego przebiegu, to zaszczepieni nie powinny obawiac się niezaszczepionych.
Zbigniew Z.2021.05.11 13:16
Policje i wojsko proszę do tego zatrudnić. Na rogatkach porozstawiać. Przy okazji kontroli pojazdów szczepić każdego w środku, bez pytania. Na większe protesty przysłać wojsko, otoczyć, wyłapać i szczepiąc. Tak samo nad morzem czy w górach ustawić kordon na dworcu.lotnisku i każdemu wysiadającemu cyk szczepionka. Przed biedronkami tez przy wejściu 2 rycerzy Jezusa króla polski i cyk szczepionka albo uświadamianie obywatelskiego obowiązku. Z okazji męczennicy smoleńskiej i rydzykowege ukrzyżowania zrobić wiece dać każdemu szczepionkę i cyk jeden drugiego szczepi. Żeby polska była silna!
Mateo2021.05.11 16:26
Jedyną korzyść masz taką debilu,że robaki zdechną jak rusżą twoje truchło.A tak Jak ja bym wiedział gdzie mieszkasz.To dopiro byłby dla ciebie "cyk"
Anonim2021.05.11 13:13
Racjonalniejsze jest wyszczepienie 60-65 plus niz zamykanie lasow dla 38 milionow ludzi albo demolka gospodarki bo niezaszczepiony 60-65 plus ma taki kaprys i domaga sie tego od rzadu. Polska jest zakladnkiem waskiej grupy ludzi. https://www.statista.com/statistics/1129037/coronavirus-hospitalization-by-age-in-netherlands/ ...ps - mlodzi w szpitalu nie kibluja miesiacami
Bianka2021.05.11 14:02
Ale przymus jest tylko w jędną stronę, a nie w obie, jak napisałeś - zaszczepieni mają taki pomysł, by zmusić wszystkich do szczepień, oczywiście nie wszyscy są tacy mądrzy, niezaszczepieni najczęściej pozostawiają ludziom podjęcie ich własnej decyzji bez nacisku....choć ja jako niezasczepiona i niechcąca się sczepić namawiam, zachęcam, by się NIE SZCZEPIĆ. DLACZEGO?? BO TO EKSPERYMENT - TAK JEST NAPISANE W ULOTCE...
Jacuś2021.05.11 13:10
Najgorsza rzecz to jak osoba z tytułem profesorskim mówi takie rzeczy, żenada. Panie profesorze starość doskwiera? Proponuję wczytać się w konstytucję, myślę, że tytuł profesora pomoże przeczytać ze zrozumieniem. Proszę więcej nie denerwować Polaków.
Anonim2021.05.11 13:15
Gdyby taki Horban przylazł mnie zaszczepić przymusowo zapewniam - łeb rozwalę siekierą!
Antoni2021.05.11 13:30
Witam, jestem lekarzem, chciałbym uświadomić Pana, że powinien Pan przyjąć paraszczepionkę, która nie została w pełni przebadana, której nie znamy skutków ubocznych a w szczególności długoterminowych. Ponad to muszę dodać, że za szczepionkę nikt nie bierze odpowiedzialności bo jest niepewna, że właściwie to ona nie chroni przed zarażeniem ale daje lżejszy przebieg, choć wirus poza ułamkami procentowymi jest niegroźny to powinien się Pan zaszczepić ale tutaj prywatnie mogę dodać, że lepiej za jakiś czas, wtedy będą wam więcej płacić, żebyście się zaszczepili. Jakby hasła na autobusach, reklamy w radiu i telewizji 24/7 za nasze pieniądze by nie pomogły to proszę w żadnym wypadku nie sugerować się medycyną chińską, zielarstwem, faktami covidowymi i lekarzami, którzy napisali list otwarty do Niedzielskiego w sprawie niebezpieczeństwa szczepionek - oni wszyscy są płaskoziemcami a jak Pan się zaszczepi to wtedy się wszystko zakończy. A i proszę to zrobić dla mnie, broń boże dla siebie...
Elektor2021.05.11 13:09
PiS, kilkuset ich posłów, europosłów i senatorów, stado kilkunastu tysięcy na posadach rządowych, kilkudziesięciu tys. na posadach w SSP to jest najgorsza zaraza jaka spotkała Polskę od najazdu bolszewików w 1944. Aby zachować dostęp do koryta zdolni są do absolutnie wszystkiego! Więc pomysł przymusu szczepień w ogóle mnie nie dziwi. Dla pisowca Polak to dawca na którym pasożytuje a Polska to koryto. Ich wyborców nie winię, bo głupszych od nich mają tylko ich koalicjanci z Lewicy, choć niewiele, podobny to gatunek, stąd przecież sojusz. Powiedzenie "ty pisowcu" już niedługo wejdzie do języka potocznego jako największa obelga. Takich kreatur u władzy nie było od Bieruta.
moje imie2021.05.11 13:50
najgorsza obelga to ty PO paprańcu, SLD - owcu czy debilu z 2050
pewnie2021.05.11 13:00
się temu stepowemu mongołowi pomyliła Polska z izraelskim kibucem.
matis892021.05.11 13:00
Pan Jezus w Orędziach Ostrzeżenie przestrzegał przed trującymi szczepieniami i je przepowiedział 17.06.2012 tak samo jak przepowiedział obalenie Benedykta XVI i ustanowienie Fałszywego Proroka . ,,Moja droga umiłowana córko, plany masońskich grup przejęcia światowych walut są coraz bliższe ukończenia. Ich nikczemne plany obejmują również nowe globalne szczepienia, które spowodują choroby na całym świecie, wywołujące cierpienia na skalę nie widzianą nigdy wcześniej. Unikajcie takiego nagle ogłoszonego globalnego szczepienia ponieważ będzie was ono zabijać.......''
jula2021.05.11 12:59
Poproszę Panie Profesorze o pełną i rzetelna listę koncernów farmaceutycznych, stowarzyszeń i wszelkich fundacji z którymi jest Pan powiązany w jakiejkolwiek formie.
Paweł2021.05.11 13:55
Dobry pomysł al nie miej złudzeń. Ten p.....y i tchórzliwy d...k nic Ci nie przekaże!
karma zwana Horbanem2021.05.11 12:59
Skoro dzieci sa obowiazkowo szczepione to czemu nie starcy? Albo medycy co roznosza po szpitalu wirusy? Emeryci ochoczo popieraja wszystkie faszyzmy z lockdownami i maskami wiec niech sie nie dziwią ze karma wraca.
oj2021.05.11 12:52
nie wiem, czy chazar Horban tego doczeka...