13.06.20, 13:04Fot. screenschot: Youtube

Andrzej Duda: LGBT to nie ludzie, to ideologia

Prezydent Andrzej Duda spotkał się dziś z mieszkańcami Brzegu. Podjął tam temat propagowania ideologii LGBT. Prezydent stwierdził, że podobnie jak kiedyś próbowano dzieciom wciskać w szkołach ideologię komunizmu, tak samo dziś robi się to z ideologią LGBT.

-„To, że próbowano dzieciom w szkołach wcisnąć komunistyczną ideologię, to był bolszewizm, ideologizowanie ludzi. Dzisiaj też naszym dzieciom próbuje się wciskać zupełnie inną ideologię, aczkolwiek to jest taki neobolszewizm. (…) Żeby zmienić punkt widzenia dzieci i ustawić ich punkt widzenia na świat, chociażby przez ich seksualizację w dziecięcym wieku, (..) to to jest ideologia” – mówił prezydent.

Andrzej Duda odniósł się do wczorajszej rozmowy wiceministra Jacka Żalka z Katarzyną Kolendą-Zaleską w programie „Fakty po Faktach”. Dziennikarka przerwała wywiad po tym, jak polityk stwierdził, ze LGBT jest ideologią. Więcej pisaliśmy o tej sprawie [TUTAJ].

-„Jak dzisiaj silny jest ten prąd to pokazuje wczorajsza sytuacja, kiedy z jednej z polskich telewizji wyrzucono posła, który powiedział, ze to ideologia. Próbuje nam się wmówić, że to ludzie, a to jest po prostu ideologia” – stwierdził prezydent.

-„Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości, czy to jest ideologia, czy nie, to niech sobie zajrzy w karty historii i zobaczy, jak wyglądało na świecie budowania ruchu LGBT. Niech zobaczy, jak wyglądało budowanie tej ideologii i jakie poglądy głosili ci, którzy je budowali. Najlepszym dowodem na to, że jest to ideologia, jest to, że część osób, które mają preferencje homoseksualne, nie utożsamia się z tym ruchem. Mają swoje preferencje i już, uważają, że to ich prywatna sprawa. Ja darzę wszystkich ludzi szacunkiem, ale nie pozwolę na to, żeby ideologizowano ludzi, bo to jest moja odpowiedzialność za dzieci i polską młodzież” – oświadczył stanowczo.

Jak dodał, nie po to Polacy 40 lat walczyli o wyrzucenie komunistycznej ideologii z polskich szkół, żeby teraz godzić się na wprowadzanie do nich ideologii jeszcze groźniejszej:

-„Ideologia, która pod frazesami szacunku dla człowieka ukrywa głęboką nietolerancję i eliminację wszystkich tych, którzy nie chcą jej ulec. My mamy nasza tradycję, kulturę, która jest oparta na 1050 przeszło latach historii tworzenia nas jako narodu i budowania Polski jako państwa” – mówił.

-„Polska nie jest państwem wąskiego grona elit. Polska jest państwem dla każdego. Proszę bardzo, można mieć różne preferencje, ale nie można się z tym narzucać innym” – oświadczył.

kak/wPolityce.pl

Komentarze

nikt2020.06.14 17:40
NIE ! LGTB to nie ideologia, to konkretne zlo! Czy pedolifia, pornografia, pedalstwo, itd to ideologie ? Chyba nie, to konkretne postawy i czyny. I lgbt to tez taki diabel wcielony.
tylko nie pede2020.06.14 17:22
Nie zaslanaijmy sie ideologia. Za ideologia stoja konkretni ludzie i niestety, z nimi trzeba walczyc, a nie z jakas teoretyczna ideologia. ( Kiedys walczylo sie z nazistami, komunistami, a nie z ideologiami, ktore zreszta pozostaly do dzis.)
Małgorzata2020.06.14 12:46
Pan Prezydent mówi to co ludzie chcą usłyszeć. Jednakże, temat ZMIAN pseudo- KULTUROWYCH i ZBOCZEŃ REGULOWANYCH AKTAMI PRAWNYMI jest zamknięty i przyjęty nie tylko przez Rząd ale i Pana Prezydenta . Dlatego takie sobie "gadanie" na okrągło to HIPOKRYZJA. " Polska jest państwem dla każdego. Proszę bardzo, można mieć różne preferencje, ..." Wszystkich podobno chroni jedno Prawo. To po co ta Karta Rodziny ? Po co ta manipulacja ? Dla wyborów !
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.06.14 9:01
PiS to nie ludzie. To ideologia.
Jan2020.06.14 0:02
LGBT to wychodowane duchowe ZOMBI
katolicka kretynizacja polski2020.06.13 22:41
pedałów utylizować
anonim2020.06.13 20:55
to nie prezydent to bolszewicka atrapa
Hewel hawolim kuloj hewel2020.06.13 19:17
Mowienie, ze LGBT to ideologia jest ideologia
Krzysztof 2020.06.13 18:36
Katolicy to nie ludzie ,to ideologia.
Torchwood2020.06.13 18:15
Chrześcijaństwo to nie ludzie, to ideologia.
Urszula2020.06.13 17:44
"Do wypadku doszło pod Opolem, samochód techniczny Służby Ochrony Państwa uderzył w auto, w którym jechała rodzina z dwójką dzieci. Nikomu nic się nie stało." Tak jeżdżą pislamscy kierowcy. Dobrych pozwalniali, a przyjęli debilowatych swoich. Żeby uderzyć w tył samochodu, który jedzie przed nami to trzeba być niezłym pokraką. Duda był w dudabusie więc nie ucierpiał, ale gdyby tak coś mu się stało to winnym okrzykniętoby poszkodowanego kierowcę.
szofer2020.06.14 17:25
Zapewna wacpanna jezdzisz super ! Do najblizszej kraksy !
Polak Ateista Dumny Gej2020.06.13 16:52
@Klapaucjusz Nie jest to prawda! Byłem tam z całą "delegacją" podwarszwską i narobiliśmy sobie wiele znajomości w Białymstoku. A najfajniejsi są ci co z tzw. podwójnych szaf powychodzili; nie tylko są, jak ja, dumnymi gejami, ale i Żydami. Ukrywali się od czasów Chmielnickiego. Polak Ateista Dumny Gej
\305\2732020.06.13 16:51
Duda to nie człowiek, to prezydent.
Iza2020.06.13 16:51
Duda - a Ty nie jesteś prezydentem, tylko marionetką i pomyłką wyborczą z 2015 roku.
Klapaucjusz2020.06.13 16:41
A rok temu, w Białymstoku, to ludzie dostawali kamieniami czy ideologia LGBT? Albo, cytując niektórych czytelników Frondy, na drzewach, zamiast liści będzie wisieć ideologia czy komuniści? Wiem, że PAD w służbie Czarnoksiężnika z Żoliborza stracił rozum, serce i odwagę, ale chce przypomnieć panu Dudzie, że te trzy cechy trudno będzie odzyskać. No i kręgosłup. Słyszałem o cudzie, ze komuś nóżka we śnie odrosła, ale kręgosłup tak ławo nie odrośnie.
PetrolPeter2020.06.13 22:24
Ideologia nie unosi się w powietrzu na podobieństwo kurzu, tylko rezyduje we łbach wściekłych i niebezpiecznych osób.
asd2020.06.13 16:32
Tutaj przebiega linia podziału, niech nikt nie ma wątpliwości. Jeżeli lgbt nie byłoby ideologią to wszystkie osoby homoseksualne by się identyfikowały z tym ruchem a jednak tak nie jest. To pokazuje że lgbt nie jest tożsame z ludźmi których chce reprezentować i że ci ludzie mają bardzo różne poglądy a nie jedne jak liderzy lgbt by chcieli żebyśmy wierzyli. Jakiekolwiek poglądy się posiada i tak prawo będzie ustalone w demokratycznym procesie a w polskim społeczeństwie na dzień dzisiejszy postulaty ruchu lgbt nie mają wielkiego poparcia mimo że są forsowane przez niektóre media i ludzi kultury.
LGBT to LUDZIE2020.06.13 16:21
BARAN nie prezydent!
Cool2020.06.13 16:29
Oczywiście, że to ludzie ... tyle że z papką ideologiczną w czerepie! ....
rebeliant2020.06.13 18:01
NSDAP to wymysł, którym kierowali się ludzie. Podobnie jest PedoGBT
PetrolPeter2020.06.13 22:23
Ludzie? Naprawdę? Może i trochę podobni z wyglądu, ale nie zachowują się jak ludzie, tylko jak zwierzęta. Wściekłe, agresywne, podstępne i niebezpieczne. Więc nie są ludźmi.
Szybka Randka sex2020.06.13 15:50
Szukam miłego i kulturalnego faceta na miłe spotkania lub stały związek. Mam na imię Lena lat 25, wzrost 169cm, -- -- -- -- -- --- --- -- -- -- Moje kontakt do mnie telefon tu - www.lexlale.eu Znajdź mnie po niku: Lenka25x napisz do mnie spotkajmy się!
ciekawwy2020.06.13 15:28
Sam pisizm nie byłby taki zły gdyby nie pisie karły i pederasty
anonim2020.06.13 14:55
Tak, wytwór neomarksizmu.
Marek2020.06.13 14:53
Jak można być tak niepewnym własnej seksualności. Duda się boi, że ktoś go przerobi na geja albo lesbijkę? Ludzie się takimi rodzą. Taką wiedzę powinien mieć każdy absolwent szkoły podstawowej.
Jaskółka2020.06.13 15:09
Każdy normalny człowiek obawia się, że zboczeńcy przysposobią do roli geja albo lesby bardzo wiele dzieci. Tak jak zrobili to na zachodzie, pod hasłem "wasze dzieci będą takie jak my" homoseksualizując nawet 1/4 dzieci. Jak widzisz, może i ktoś czasem taki się rodzi, ale zasadniczo taki się staje. Taką wiedzę powinien mieć każdy absolwent szkoły podstawowej. Obrzydliwe są te wasze wygibasy aby usprawiedliwić pedofilne molestowanie 7-latków.
espada2020.06.13 16:55
NIKT SIE NIE RODZI GEJEM. TAKIM SIE STAJE POPRZEZ GRZECH CUDZY LUB SWOJ.(molestowanie w rodzinie,poranienia,porzucenia,strach.) takie traumy wypaczaja stosunek do prawdziwej milosci.
Hewel hawolim kuloj hewel2020.06.13 19:25
Panie specjalista, poprosze o panskie tytuly naukowe i publikacje
PetrolPeter2020.06.13 22:26
Wasze "tytuły naukowe" maja wartość papieru toaletowego, odkąd banda idiotów, wbrew faktom i logice, uznała homoseksualizm za "normę". W tamtym momencie zdegradowali się do poziomu śmieci.
rebeliant2020.06.13 14:40
A antifa, to organizacja terrorystyczna - jest ona jak maska dla każdego, kto chce przeforsować monopol różnych korporacji, tak aby ludzie byli odcięci od wyjścia z gorszej sytuacji. Jest to maska, którą wszelkim bandziorom szyją korporacje biorące na cel ludzi stawiających opór. Jak widać opór przeciwko rządom ludzi traktujących ludzkość jak materiał.
Zofia2020.06.13 14:33
Brawo!!!
Jakub2020.06.13 14:32
Andrzej Duda to nie prezydent to FASZYSTA i ZDRAJCA narodu
Polak Ateista Dumny Gej2020.06.13 14:26
dobrze, że się faszysta obnaża przed wyborami coraz mniej będzie miał wyborców
Polak Ateista Dumny Gej2020.06.13 14:24
Adrian to svrwiel na szczęscie "prezydent jeszcze tylko 2 tygodnie. Później go rozliczymy.
Iza2020.06.13 14:17
Jest mnóstwo katolików, którzy nie utożsamiają się z Dudą i PiS-em i co z tego?
Stalker2020.06.13 13:52
My, Polacy, mamy najlepszego i najgodniejszego Prezydenta wszechczasów – to Andrzej Duda ! Tyle co ten człowiek tylko przez kilka lat zrobił dla Polski – to ogromne osiągnięcia. Nie będę wymieniał poszczególnych jego zasług, bo lista jest bardzo długa, ale w dziedzinach takich jak bezpieczeństwo Polski i pokoju na świecie, służbę Polakom, reprezentowanie państwa polskiego, propagowanie przedsiębiorczości i biznesu, obronności kraju oraz rozwoju Polski i Europy nasz Prezydent brał czynny, intensywny i systematyczny udział ! To jest Prezydent wszystkich Polaków – jedynie z wyjątkiem tych, którzy tego nie chcą lub sobie tego nie życzą. To są w większości ludzie pochodzący ze wschodu (Rosja) lub zachodu (Niemcy). Oni pochodzą od innej małpy. Andrzej Duda jest naszym kandydatem na Prezydenta III RP na drugą kadencję. Niech Bóg ma go w swojej opiece !!!
Urszula2020.06.13 13:49
Duda w I turze ma poparcie 48,64 proc. głosów. To kolejny dowód, że każdy głos się liczy i trzeba się bardzo zmobilizować na 28 czerwca. Dla dobra Polski !!! Oprócz tradycyjnego głosowania w lokalach wyborczych, można będzie głosować korespondencyjnie. Jest to znaczne ułatwienie udziału w wyborach i tutaj możemy pomóc wielu osobom w głosowaniu. Pomóżmy im zgłosić powyższy zamiar w urzędzie gminy odpowiednio wcześniej, do 16 czerwca. Forma zgłoszenia nie ma znaczenia. Można go dokonać ustnie, pisemnie, telefaksem lub w formie elektronicznej za pośrednictwem usługi udostępnionej na platformie e-PUAP . Zgłoszenie powinno obejmować: nazwisko i imię (imiona), imię ojca, datę urodzenia, numer ewidencyjny PESEL, nr tel. lub adresu E-mail. Wyborca umieszczany jest w spisie wyborców. Otrzymuje on specjalny pakiet wyborczy nie później niż do 23 czerwca. (W przypadku ewentualnej II tury wyborów pakiet wyborczy zostanie wysłany na adres wskazany w zgłoszeniu dokonanym przed pierwszym głosowaniem). Urząd gminy prześle pakiet wyborczy za pośrednictwem Poczty Polskiej bezpośrednio do oddawczej skrzynki pocztowej wyborcy lub osobistego odbioru pakietu wyborczego. Zawiadomienie pozostawione zostanie w drzwiach mieszkania wyborcy. Wyborca może także osobiście odebrać pakiet wyborczy w urzędzie gminy, jeżeli zadeklarował to w zgłoszeniu zamiaru głosowania korespondencyjnego. W skład pakietu wchodzą: karta do głosowania, dwie koperty (koperta zwrotna oraz koperta na kartę do głosowania), oświadczenie o osobistym i tajnym oddaniu głosu oraz instrukcja obsługi. Kopertę zwrotną należy zakleić i najpóźniej 26 czerwca: wrzucić do znajdującej się na terenie gminy, w której zlokalizowana jest obwodowa komisja wyborcza właściwa dla danego wyborcy, nadawczej skrzynki pocztowej Poczty Polskiej lub osobiście albo za pośrednictwem innej osoby dostarczyć kopertę zwrotną do właściwego urzędu gminy (w godzinach pracy urzędu). Wyborca może w dniu wyborów, do czasu zakończenia głosowania, osobiście lub za pośrednictwem innej osoby dostarczyć kopertę zwrotną do obwodowej komisji wyborczej w obwodzie głosowania, w którym jest wpisany do spisu wyborców. https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1481248,jak-glosowac-korespondencyjnie-wybory-2020.html
Stefa2020.06.13 13:47
Tęczowa zaraza – to ateiści najgorszego sortu. Nienawidzą Kościoła i walczą wszelkimi sposobami z wiarą katolicką. Ich mottem jest to, że skoro oni sł ateistami, to wszyscy obok powinni byń tacy sami jak oni. Oni mówią, że walczą o tolerancję dla nich . ale sami są skrajnie nietolerancyjni ! Za „bożyszcze” wybrali sobie seks, a ich religią jest ideologia LGBT dla wszystkich rodzaji zgoczeńców. Seks uprawiają w paskudny sposób, graniczący ze smrodem, amokiem i upodleniem ! Najgorszym jednak sortem nie są zoofile uprawiąjący seks z samicami zwierząt, czy homosy używając do seksu odbytów, ale pedofile, którzy do seksu wykorzystują dzieci. To trzeba wyplenić z Polski jak najszybciej, bo inaczej historia uzna nas za durniów !!!
Po2020.06.13 13:46
Żeby was, zboczeńcy tolerować i uznawać za równych ze mną, proszę rozwjać moje wątpliwości i odpowiedzieć na nurtujące mnie pytania: - co robi dwóch homosów, żeby podczas ich seksu nie śmierdziało ze stolca ? - po jakim okresie czasu mięsień zwieracza (atakowanego, czyli homocioty) jest tak rozregulowany, że przestaje spełniać jego funkcję zaworu. Czy wtedy taki zboczeniec musi permanentnie używać pampersów ? - po co zboczeńcy noszą weginy na patykach podczas ich marszów równości, skoro akurat tych części ciała nie używają ani lesbijki ani geje podczas uprawiania seksu ? - jak lesbijki uprawiają seks bez panisa ? Czekam na odpowiedzi.
Krzysztof 2020.06.13 18:39
A dlaczego seks,obcych ludzi ci tak interesuje? Czy wypytałeś o szczegółowy seks swoich rodziców? Czy seks twoich najbliższych osób(ciocia,kuzyn brat) jest dla Ciebie ważny?
PetrolPeter2020.06.13 22:30
Nikogo nie interesują seksualne skłonności obcych ludzi, oczywiście do momentu, gdy ci obcy ludzie nie obnoszą się ze swoim zboczeniem na ulicach, nie dobierają się do wychowywania cudzych dzieci wg swojego wzorca seksu i nie zmuszają całego kraju do przystosowania swoich obyczajów do seksualnych potrzeb zboczeńców. Jak widzisz - jeśli nie chcesz, aby ktokolwiek interesował się gdzie wtykasz fiuta, może go schowaj i nie wysuwaj żądań politycznych powołując się na swoje obyczaje.
Ja2020.06.20 15:14
A czy kobiety posuwany w du.pe też muszą nosić pampersy bo zwieracze im nie trzymają ? dup.y też może im śmierdzieć. Wiele mężczyzn chce zapiąć żonke od tylca i jakoś świat nie widzi w tym problemu.
Reytan2020.06.13 13:46
Hej zboczeńcy ! Daczego wy, zamiast promować waszą ideoogię LGBTQ+, zamiast organizować punkty zapisów nowych członków do waszej organizacji, przynajmniej w dużych miastach, lub zapisów online, zamiast drukować waszą prasę, ulotki, prospekty, zamiast chwalić i zachęcać młodych do waszej ideologii, zamiast pokazywać jak piękna jest miłość gejów i lesbijek .................................................... rozpoczęliście waszą działalność w Polsce od nienawiści do innej organizacji – do Kościoła i wiary katoliciej – Dlaczego ?!? Kościół powiedział wyraźnie, że wy jesteście zarazą – nie wrogiem, ale zarazem jesteście barankami bożymi jak inni ludzie ! Dlaczego łazicie po ulicach, profanując symbole religijne katolików , i włazicie w waszych śmierdzących buciorach do kościoła skoro jesteście niewiernymi ! Tęcza jest dla was czymś pozytywnym, dobrze możecie sobie szyć tęczowe majtki, możecie sobie tą waszą tęczą du-py podcierać – to mnie nie interesuje, ale jeśli ubieracie w nią naszą Matkę Boską Częstochowską lub wyśmiewacie się z mszy świętej, to to jest profanacja !! Domagacie się równości i tolerancji, będąc nierównymi i nietolerancyjnymi ?! Przecież tym co wy wyprawiacie, utwierdzacie nas normalnych ludzi w przekonaniu, że jesteście nie tylko zboczeńcami, ale również tęczową zarazą nie do zaakceptowania !!! Wygląda na to, ze wasz ruch testuje, na ile może się posunąć (sic) w deptaniu symboliki grupy przeciwnej, bo stanęliście jako wrogowie wobec Boga, Kościoła i wiary, i sprawdzaniu reakcji drugiej strony. Uznajecie, jako wynaturzeńcy, tylko własne ustanowione samemu zasady. LGBTQ+ , tutaj znak plus oznacza np zoofili. Ci zboczeńcy dup-czą samice zwierząt – nazywając to seksem . Boże co za smród !!! Wy macie totalnie przestawiony system wartości, a jednocześnie wykazujecie potężne zaburzenia osobowości - co widać po koszmarach(!) na tzw paradach, które obiektywnie są obrzydliwe! Nie macie poczucia gustu i jakiejkolwiek estetyki, że faceci prowadzący się jak psy, ludzie traktujący się jak bydło itp. są w porządku?? Gdzie wasza godność.? Do tego nie trzeba wroga, żebyście się sami upadlali jak zwierzaki. Jesteście za aborcją na życzenie, czyli za mordowaniem nienarodzonych dzieci ! Takich zajobów nikt normalny nie zaakceptuje !!! Przecież dobrze wiecie, że tak samo jak wy robili komuniści po wojnie nienawidząc ludzi o innych poglądach i ludzi przeciwnych komunizmowi ! Czy wy będąc zboczeńcami seksualnymi jesteście również homowirusami i komunistami ?!?
Piotr2020.06.13 16:41
Kościół powiedział że są jedynie zarazą a nie wrogiem a ci od razu reagują agresywnie... Niemożliwe doprawdy, no z czym oni problem mają w takim razie. Boże, prawicowcy to debile jednak. Jakiś debil watykański człowieka w jego kraju od zarazy wyzywa i opowiada wieśniakom, że ten pójdzie do piekła za to jak kocha, ale człowiek powinien siedzieć cicho kiedy przez tę kościelną infoktrynację każdy polski Janusz chce "bić pedała"...
won2020.06.13 13:46
Nam , Polakom , nie wolno dopuścić do tego , aby w Polsce powrócił neomarksizm ze swoimi dewiacjami !
Jaro2020.06.14 6:57
Nam Polakom nie wolno dopuścić do tego, aby w Polsce odszedł neomarksizm ze swoimi dewiacjami!
Stachu2020.06.13 13:44
Hej wy ! Opętani TVN-em PO-je-by – znowu się PIS nie podobie ?!! No to wygrajcie sobie szczochy wybory z PIS-em, a koryto wróci do was ! I pośpieszcie się, bo PIS planuje, za reparacje wojenne od Niemców i Ruskich, zakupić dla was jedną z bezludnych wysp greckich i tam was osiedlić. Na waszej „obiecanej” ziemi będziecie mogli budować własne liberalne państwo z ideologią LGBT. Będą, jak mówi Kidawa, rzeki płynęły ....... będzie wszędzie zielono ....... będzie słońce świeciło, bez lotnych bojówek, bez SSoków z buraków, bez farm trolowskich, bez onetu.pl . Zabierzecie sobie waszych posłów i senatorów – będzie po prostu Bosko !!! He, he, he, he, he ........
Równie dobrze mozna by powiedzieć, że:2020.06.13 13:40
komuniści - bolszewicy to nie ludzie, ale ideologia naziści - to nie ludzie, ale ideologia syjoninizm - to nie ludzie, ale ideologia LGBT - to nie ludzie, ale ideologia itp., itd. Ideologie tworzą i w niej uczestniczą ludzie i w imię tej ideologii mordują.
prosty2020.06.13 13:37
Dla niektórych nazwanie ich bolszewikiem czy neobolszewikiem to nobilitacja. W przypadku prób wymuszania seksualizacji dzieci czy deprawowania ich przez aktywistów LGBT to dla mnie czysty totalitaryzm i wolałbym tak to nazywać. Totalitaryzm wykorzystujący władzę, pieniądze czy nawet mechanizmy demokratyczne będzie narzucał ideologię, jakakolwiek by nie była. I zawsze będzie przeciw pomocniczości państwa, zasadzie mającej swoje korzenie jeszcze w starożytności, przyjętej przez katolicką naukę społeczną, a później dumnie wpisaną do traktatu o UE. Prawo rodziców do wychowania własnego dziecka zgodnie z własnym sumieniem to jedna z podstawowych zasad wolności, w to uderzają dziś aktywiści LGBT, cokolwiek by nie mieli na sztandarach. Trzeba o wolności mówić, bo ona jest sednem ataku.
do PIS2020.06.13 13:42
w poprzedniej kadencji PIS miał sejm, senat i prezydenta, w sprawie ukręcenia łba ideoligii zboczeń LGBT nie zrobił absolutnie NIC, więc niech teraz nie kłamią, że coś zrobią
Topek2020.06.13 13:36
Ideologia komunizmu podobnie jak ideolagia pisowców nie była ideologią tolerancji a LGBT to przecież ideologia tolerancji, walczą tylko o to by być tolerowanym przez ludzi o innych poglądach np. katolików. Dupuś nic nie rozumie jest po prostu tępy, nawet przez swoje środowisko jest już traktowany jak zero
Agnieszka2020.06.13 13:32
Tylko było 5 lat na wypowiedzenie konwencji stambulskiej i powiedzenie WHO, żeby się wypchali z narzucaniem swojej bolszewickiej ideologii. Jak wam wierzyć jak takie tematy podejmujecie, gdy wybory i trzeba rzucić ochłap konserwatywnemu elektoratowi i to tylko dlatego, że lewicowy ma "lepsze oferty" i konkurować się nie uda na tym polu z innymi kandydatami
anonim2020.06.13 13:48
Tak też uważam ,że to przed wyborami ,przez tyle czasu nic nie robili ,ja im już nie wierzę .
anonim2020.06.13 13:53
W zeszłym roku lgbt profanowało symbole religijne,nic z tym nie zrobili ,a mają się za atolików ,pokazują się w kościołach na mszach ,komunię świetą przyjmują i katolikom mamią .
do PIS2020.06.13 14:45
w 2015 roku PIS i Duda szli do wyborów z hasłem o wypowiedzeniu konwencji stambulskiej, oczywiście to było PIS-oskie kłamstwo jakich wtedy wypowiedziano wiele, do dzisiaj czekam na kwotę wolną od podatku pisowski KŁAMCO Duda
do przygłupiego o nicku MT(*) 2020.06.13 13:29
Jesteś idiotą i hołotą.
do PIS2020.06.13 13:39
to po PIS-sowsku-katolicku
MT(*)2020.06.13 14:46
No i o czym z wami, lewacko-tęczowe śmieci, można rozmawiać? Zawsze, gdy ktoś zaprezentuje inne poglądy od waszych, natychmiast spotyka waszą agresję i chamstwo. Wy od razu chcecie mieć we wszystkim wyłączną rację. Skoro tak, nie dziwcie się, że normalni ludzie mają was za totalnych przygłupów, bowiem to wy sami, swoje ideologiczne dziwactwa ubieracie obłudnie w jakiś obłędny porządek nowych wartości. My nim gardzimy.
kgb2020.06.13 13:29
2018 - PIS przekazuje 20 mln zł dotacji żydowskiego banku JP Morgan , który finansuje i wspiera LGBT 2020 - Duda wymyśla kartę rodziny aby chronić ją przed LGBT kolejny pisowski obłęd, dobrze wiedzą, że ich wyznawcy to idioci i można im każdą brednię wcisnąć
Jahu2020.06.13 13:26
Duda, nie kłam.
Panie Duda2020.06.13 13:22
Pan nie jest człowiekiem. Pan jest ideologiem pisowskim.
Hewel hawolim kuloj hewel2020.06.13 19:20
Bez przesady, ideologiem jest kaczor. Duda tylko Robin co mu kaza
Izydor2020.06.13 13:20
Andrzej Duda to nie kandydat na prezydenta to obrzydliwy, nienawistny, sprzedajny, ksenofobiczny człowieczek
MT(*)2020.06.13 13:17
do przygłupiego o nicku "Piotr Nowak" z godziny 13.14 ____________________________________________ Jakoś nigdzie nie można doszukać się tego, żeby leworęczni natarczywie domagali się by leworęcznymi było jak najwięcej małych dzieci...
Piotr Nowak2020.06.13 22:45
Następny przypie.rdolec umysłowy dla którego nie dość że obsługa przycisku "Odpowiedz" jest za trudna, to myśli, że homoseksualizmem można się zarazić. A ziemia jest plaska, przygłupie?
janek2020.06.13 13:16
Dla mnie poseł Żalek to bohater ! -prawdziwy patriota !
ja2020.06.13 13:40
Ty nie jesteś człowiekiem tylko głupim jankiem
Bogda2020.06.13 13:16
Prawda w całej postaci ruch lgbt to nowa lewica ktøra chce zawłaszczyć podatne umysły
Jahu — Judasz — Jehuda — twoja noga chuda2020.06.13 13:28
Bogda z Poznania?
Glaudiusman2020.06.13 13:15
LGBT to ideologia i cywilizacja śmierci. Jest niszczycielska bo deprawuje dzieci, młodzież, ale również starszych. Państwo nie może promować zboczeń, które są niszczycielskie. To są trucizny: antykoncepcja, aborcja, eutanazja, in vitro, manipulacje genetyczne na osobach ludzkich, ale także na zwierzętach i roślinach. A więc żadnego GMO, bo stąd są nowotwory i inne choroby. Koniec z tym łańcuchem śmierci fizycznej i duchowej. Należy promować cywilizację życia a nie śmierci.
ciekawwy2020.06.13 15:49
Bardziej niszczycielskiej ideologii niż pisizm nie ma bo reprezentują ją ludzie bez mózgu i sumienia
Po 11 NIE BADZ OBOJETNY2020.06.14 9:00
Tak tylko przypomnę, że cała żywność jest GMO, no z wyjątkiem runa leśnego. Ciekawe czy glaudiusman je tylko leśne grzybki i jagody?
Piotr Nowak2020.06.13 13:14
Leworęczni to nie ludzie! To ideologia!
jacek kowalski2020.06.13 13:16
Tak? To dlaczego nie manifestują, jak lgbt?
Piotr Nowak2020.06.13 13:21
A dlaczego ksiądz manifestował w Boże Ciało? Nikt ci nie każe chodzić na manifestacje LGBT, to po co się do nich przypierrdalasz? A tak ogólnie to nie rozumiem waszego strachu przed (w skali narodu) paroma gejami i kilkoma lesbijkami tchórze. Boisz się ich? Bo ja się nie boję.
RA2020.06.13 15:18
Na zachodzi e też się "nie bali", no i maja to co mają - w każdym kraju tysiące ludzi, dzieci prawie, młodzieży u progu dorosłości zostaje wykastrowane. Bo im kilka lat wcześniej wmówiono, że muszą być kimś innym, i namówiono do zmasakrowania sobie ciała. To już lepiej niech dilerzy namawiają do ćpania. Łatwiej z tego wyjść. Ale co robi policja z dilerami namawiającymi do kupowania ich towaru? Tłucze pałami, zakuwa w kajdany i wlecze do więzienia na długie lata. A co robi Policja z osobami namawiającymi do zmiany płci? Ochrania ich, a tłucze i strzela do ludzi usiłujących uchronić dzieci przed okaleczeniem.
Piotr Nowak2020.06.13 15:44
Po "mądrościach" jakie wypadły ci z mózgu wnoszę, że najdalej za granicą byłeś w sąsiedniej gminie. Z takim "szerokim " doświadczeniem nie wypowiadał bym się na temat zachodu. No ale jak tam wolisz...
PISmark2020.06.13 16:03
Ale ty jesteś tępy nic do ciebie nie dociera co za nędza w tobie człowiecze. Skąd ty się wziąłeś ?
dzielnicowy2020.06.13 16:09
Takie słownictwo, śmieciu, to tylko u siebie, tam, na lewacko-tęczowych spędach. Niech ci się nie wydaje w tym poobijanym tęczowym obłędem łbie, że jesteś nie do legalnego zidentyfikowania i poniesienia ewentualnych konsekwencji za przestępstwa lub choćby tylko wykroczenia.
dzielnicowy2020.06.13 16:11
to oczywiście do tego agresywnego przygłupa Piotr Nowak
Piotr Nowak2020.06.13 16:52
A za co? Za to że jesteś idiotą? To podaj mnie do sądu. Imię i nazwisko już masz. Adres już nie raz poddawałem. Znajdź sobie w komentarzach i powodzenia. Głupcze.:))))))))))
Stachu2020.06.13 13:43
Ci co robią seks w od-byt to nie ludzie ! I ten co nazywa się Piotr Nowak to zajob !
Urszula2020.06.13 14:31
Myślisz, że pary heteroseksualne nie uprawiają seksu analnego?
Iwan Groźny2020.06.13 15:05
Pary heteroseksualne robią wiele różnych rzeczy charakterystycznych dla zboczeń, np. zabawiają się z jednym 4-latkiem. Jak widzisz, to żaden argument, że "pary hetero" coś tam.
taro2020.06.13 16:33
juz nam nie musisz opisywac twoich aktywnosci seksualnych.Powstrzym sie.
Ramirez2020.06.13 15:02
Mańkuci nie wznoszą politycznych barykad i nie głoszą postulatów kompletnej przebudowy prawa, kultury i cywilizacji, jak robi to ruch LGBT.
Maria Blaszczyk2020.06.14 3:38
Nie mam pojęcia, skąd pogląd, że osoby leworęczne są niedouczonymi nienawistnikami. Jest czyms poparty, czy tak sobie twierdzisz, bo możesz? Jak jakieś prawo jest złe, coś jest nie tak z kulturą albo z cywilizacją, to należy je przebudowywać. I tak się zresztą dzieje, niezależnie od tego, jak bardzo przeciwnicy sferyczności naszej planety czy ich mentalni potomkowie, się przeciwko temu burzą. Dlatego nie siedzimy w jaskiniach i nie żywimy się surowymi owadami, że ktoś kiedyś postanowił to i owo przebudować. Zwłaszcza, że w grupie tej jest duża nadreprezentacja osób nieheteroseksualnych...
Ramirez2020.06.14 10:29
Kompletna bzdura. "Nadreprezentacja" jest, ale znikoma, a nie duża. Co bardzo łatwo wytłumaczyć. Mańkuci są statystycznie częściej "wykluczani", czyli częściej uciekają w nałogi i podobne patologie. Są też z tego powodu statystycznie łatwiejszą ofiarą polujących homoseksualnych drapieżców, co w oczywisty sposób powoduje to, że sami popadają w tę patologię. PS. Z całą pewnością prawo pozwalające na masowe molestowanie dzieci pod pozorem seksedukacji wg LGBT jest nie tyle ze, co podłe i zbrodnicze. Aby to stwierdzić, nie potrzeba eksperymentów na milionach ludzkich świnek morskich. Jeśli jacyś zboczeńcy chcą zniszczenia jednej z fundamentalnych instytucji kultury, czyli małżeństwa jako naturalnego środowiska wychowywania dzieci, to będą musieli w tym celu przelać morze krwi, i trudno nazywać to "dobrem". Nawet w lewackim języku. My wam po prostu na te "przebudowy" nie pozwolimy, a w pewnym momencie zostanie postawiona kwestia zbiorowej odpowiedzialności homosiów za zbrodnie rewolucji. Nie wiem dlaczego chcesz wpędzić ich w pułapkę. Musisz ich strasznie nienawidzić.
leszczyna2020.06.14 18:53
Jak się dopatrzyłaś twierdzenia, że "osoby leworęczne są niedouczonymi nienawistnikami. Jest czyms poparty, czy tak sobie twierdzisz, bo możesz?" Przecież @Ramirez nic takiego nie twierdzi. Reprezentacja takich czy owakich wśród leworęcznych nijak się ma do faktu, że lewą ręką można pisać z powodzeniem, ale plemnik z plemnikiem to biologiczny niewypał. Dlatego leworęczni są biologicznie ok, a homoseksualnie nie. Więc żadne małżeńskie prawa im się nie należą.
lgbt2020.06.13 13:13
kolenda jest zaleska
Mesie Alfonso2020.06.13 15:35
Adrian jest baran.
MT(*)2020.06.13 13:13
Jesteś oczywistym, że Żalek zupełnie nie znał istoty definicji tego LGBT, a Kolenda_Zaleska - jak każdy w TVN-24 - jest w tym niemal ekspertem. Sprytnie więc wykorzystała niedomówienia interpretacyjne rozmówcy i ogłosiła światu, że on nie traktuje osób homo i etc jako ludzi. Z niezbornych wypowiedzi Żalka jednoznacznie bowiem wynikało, że dla niego liczą się ludzie - niezależnie od orientacji seksualnej - a nie ideologia, z którą każdy wolnym kraju ma prawo publicznie się nie zgadzać. Tylko ktoś z bardzo zła wolą mógł tego nie dostrzec. Tak jak ta nawiedzona Kolenda.
leszczyna2020.06.14 18:45
"Moja IDEOLOGIA jest lepsza niż twoja" - na przykładzie tego, komu wolno więcej. Polsat News, 22:38 - 12 cze 2020 (z portalu Do Rzeczy) Dorota Gawryluk pytała Trzaskowskiego, czy ten popiera wprowadzenie tzw. homomałżeństw. Polityk jednak przez dłuższy czas unikał jednoznacznej odpowiedzi, podkreślając, że popiera związki partnerskie. – Pan nie odpowiada na pytanie – ripostowała Gawryluk. – Czy jest Pan za małżeństwami jednopłciowymi, bo takie jest pytanie, a nie o związki partnerskie – dopytywała. Trzaskowski podkreślał, że Polaków obecnie nie interesuje IDEOLOGIA, tylko kwestia służby zdrowia. – O tym rozmawiajmy. Mam wrażenie, że rozmijamy się z tym, czego oczekują Polacy – mówił. Gawryluk podkreślała jednak, że jej pytanie dotyczy kwestii wiarygodności. – To bardzo ważne, czy polityk jest wierny swoim poglądom – mówiła dziennikarka, przypominając wypowiedź Trzaskowskiego sprzed kilku lat, gdy stwierdził, że chciałby jako prezydent Warszawy udzielić "homoślubu". Kandydat PO podkreślał w odpowiedzi, że w obecnej chwili prawo nie pozwala na "homomałżeństwa".