30.10.19, 12:42(fot. screen)

Australia: Napis Jezus Cię kocha uznany za homofobiczny

W jednym z australijskich miast na chodniku namalowano tęczę - symbol LGBT. Na tęczy ktoś narysował serce i napisał hasło: Jezus Cię kocha. Napis uznano za przejaw homofobii.

Jak donosi portal pinknews.co.uk, sympatyzujący z ruchem LGBT, Tom ze swoim partnerem byli świadkami aktu "wandalizmu". "Wandalizmem" nazwano oczywiście stworzenie niewielkiego napisu "Jezus Cię kocha".

- Złapałem jego puszkę z aerozolem i torbę, zrobiłem kilka zdjęć - spokojnie mi na to pozwolił, a potem odszedł. Wrzuciłem te rzeczy do naszego samochodu - mówił Tom

Dodał, że mężczyzna nie powiedział żadnego słowa.

Tom wezwał policję. Burmistrz Adelaide, Robert Simms, który wydał zgodę na namalowanie tęczy, uznał, że napis "Jezus Cię kocha"jest wandalizmem, "smutnym przypomnieniem, że pomimo wszystkiego, co osiągnęliśmy na drodze do równości, wciąż pozostaje wiele do zrobienia, aby nadal walczyć z homofobią w naszym mieście."

- Spacer po tęczy tzw. "Pride Walk" ma na celu promowanie włączenia społecznego i świętowanie osiągnięć społeczności LGBTI - dodawał

Rada miasta zadeklarowała, że natychmiast usunie graffiti.

 

bz/pinknews.co.uk

Komentarze

Czarek2019.10.31 8:00
Zasada jest prosta: Wszystko co nie jest zboczeniowe jest homofobiczne. To nowa wersja popularnego powiedzonka: A dlaczego nie? Bo nie!!!
Dr Aloha2019.10.31 0:58
Oczywiście że w takim kontekście jest to napis homofobiczny. Równie dobrze na synagodze można napisać "gestapo was kocha".
Michał Jan2019.10.31 7:31
Oczywiste tylko dla klocków zlasowanych politgramotą na masówkach. Nawet pomijając fakt uzurpacji elgiebetów do reprezentacji homoseksualistów (jak onegdaj bolszewicy uzurpowali sobie prawo do reprezentowania robotników), informacja ta niosła napomnienie i pociechę dla błądzących. A że elgiebeciarze, to przede wszystkim anty-chryści, a dopiero potem i niekoniecznie homoseksualiści, to zadziałało to na nich, jak woda święcona. Ale nie homofobiczny, tylko anty-lgbt.
Dr Aloha2019.10.31 11:20
Próbujesz racjonalizować swoją nienawiść i homofobie.
leszczyna2019.10.31 12:45
Czy Ty zwracasz się do nie-LGBT-ciarzy z szacunkiem? Co zarzucasz Jezusowi odnośnie LGBT, skoro zrównałeś Go z gestapo?
Jahu2019.10.31 15:29
głupolku, Jezusa zrównujesz z gestapo? Jezus mordował, czy swoje życie oddał za ciebie, mnie, każdego..? puknij się w makówkę..
Ciekawy2019.10.30 22:02
Co to się ludziom z głowami porobiło. To chyba przez szczepionki albo wszechobecny plastyk.I to Burmistrz. Elita miasteczka.Prawdziwe jest powiedzenie: "Im większe bogactwo, tym większe łajdactwo". Co będzie jak tych 10 sprawiedliwych zabraknie? Rozdziobią ich kruki i wrony. I znowu nowa Atlantyda.
Cool2019.10.30 16:17
Świetna metoda! ... BRAWO!!! ;-)
Michał Jan2019.10.30 18:36
Ale powinien był wykonać go obok, a nie na.
heniek2019.10.30 15:39
kacap dumny pederasta to trol
RHQQ22019.10.30 14:51
Jak rozumiem według autora w tym napisie nie ma nic bulwersującego? W takim razie jak podobny napis sprejem wykonam na obrazie Matki Boskiej Częstochowskiej to Fronda będzie mnie bronić przed wymiarem sprawiedliwości? Bo przecież w takim bazgrole sprayem nie ma nic złego wedle redakcji.
Przeciw kretynom2019.10.30 15:05
Porównanie obrazu Matki Boskiej Częstochowskiej do malunków chodnikowych, to najlepsza wizytówka tego czym jesteś i co sobą reprezentujesz. Brawa debilu.
Polak Ateista Dumny Gej2019.10.30 15:27
^^^kretyńska moralność kalego
Kastrować Pedałów2019.10.30 16:23
O sobie piszesz?
TERMINATOR homofobów2019.10.30 17:00
o tobie
Michał Jan2019.10.30 18:27
Moralność Kalego? To ta Wasza zakichana "tęcza" do rangi kultu już urosła?
leszczyna2019.10.30 17:12
No właśnie, LGBTowcy mogą pchać się do kościoła i wsadzać swoją flagę na grób wielkanocny albo oszpecać jasnogórski obraz tą flagą w Polsce, a jakiś przechodzień w Australii nie może napisać "Jezus Cię kocha"? Czy na pewno wolno było chodzić tym tęczowym chodnikiem? Może to jest tęczowe sacrum, za naruszenie którego władza się ze śmiałkiem rozprawi?
Michał Jan2019.10.30 18:35
Twoim wpisem sugerujesz, że cały ruch elgiebeciarski jest nowych wcieleniem Związku Wojujących Bezbożników Jemieliana Jarosławskiego. Imię Jezusa tak Was parzy, że aż chcecie się odgrywać na Jego Matce? Ale zgodzę się, że napis był wykonany bezprawnie i jako taki można uznać za wandalizm. "Homofobiczny", to już nadużycie.
Jahu2019.10.30 14:45
Tęczowi są w szponach szatana to się boją imienia Jezus..
głupie dziecko -precz stąd opętany gówniarzu 2019.10.30 14:03
Co oznacza w filmie imię róży pocałowanie przez Wilhelma - głównego bohatera Opata Czy tego ich nauczył Jezus W swoich objawieniach bo jawnie Faustyna nazywa go słodkim kochankiem?
Jan2019.10.31 3:57
idzie jeż, idzie jeż, Może ciebie pokłóć też! Pyta wróbel: "Panie jeżu, Co to pan ma na kołnierzu?"
Dell2019.11.14 17:46
Miałem zamiar coś napisać. Nie napiszę. Twoja, Janie, odpowiedź jest dużo lepiej dostosowana do poziomu komentarza niż byłaby moja. Dziękuję. :)
XXX2019.10.30 12:58
Pan Jezus przeszkadza LGBT bo jest ich wyrzutem sumienia.
Michał Jan2019.10.30 13:08
Nie jest żadnym wyrzutem sumienia, tylko wrogiem nr 1. Elgiebeciarze <> homoseksualiści.
Polak Ateista Dumny Gej2019.10.30 13:14
Wg. mitologii nawet katolickiej jezus nie odezwał się słowem nt. homo. Natomiast to co przeszkadza to bezczelna nachalna propaganda katoideologii, która próbuje narzucić narrację jezusa jako homofoba. A tak poza tym to oczywiście jezus nie istniał, jego "istnienie" zostało przegłosowane.
hhahaha2019.10.30 13:19
Umyj człona z goowna może wtedy coś dotrze do mózgownicy.
ogar2019.10.30 13:21
nie mierz innych swoją miarką brudasie
Przeciw kretynom2019.10.30 15:02
Zamknij doopę, bo śmierdzi.
Polak Ateista Dumny Gej2019.10.30 15:26
znowu się nie umyłeś kretynie
Micha\305\202 Jan2019.10.30 15:15
Jest dokładnie odwrotnie: to Jego nieistnienie zostało przegłosowane w Towarzysza jaczejce. W mitologii rzeczywiście nie ma potępienia homoseksualizmu, ale nas tu interesuje Nowy Testament, a nie jakieś mitologie. W Ewangeliach jest explicite za jedyne dopuszczalne współżycie małżonków. Tu logika, na którą Towarzysz tak mocno się lubi powoływać, nakazuje przyjąć niedopuszczalność związków pozamałżeńskich wszelkiego typu.
Polak Ateista Dumny Gej2019.10.30 15:25
Jest mitologia ST i jest mitologia NT. Cała katoideologia opiera się na mitologii zakładającej istnienie bytów nadprzyrodzonych, których to istnienia nikomu nie udało się dowieźć. "Istnienie" postaci historycznej pod imieniem Jezus zostało przegłosowane przez pajaców naprutych winem na niekorzyść Mitry. To dlatego brak jakichkolwiek śladów historycznych tej postaci.
Michał Jan2019.10.30 18:23
Jest świadectwo 12, którzy się go nie wyparli w obliczu okrutnej śmierci. Psikus jest też taki, że ateizm, to niczym niedowiedziona wiara w nieistnienie bytów nadprzyrodzonych. Racjonalizują sobie wiarą w różne mity, np., że oko powstało w wyniku ewolucji. Znaczy, idąc tropem wątło-rozumującego PADG, ateizm, to mitologia.
Marek2019.10.30 13:55
Nie wiem, czemu miałby być wyrzutem sumienia. Nie dość, że Jezus promował miłość LGBT, to sam żył w rodzinie z 10 mężczyznami, których rodziny rozbił.
Michał Jan2019.10.30 15:03
Niewiele zrozumiałeś z Ewangelii.
Marek2019.10.30 15:46
Szczęśliwie o Ewangelii uczyłem się na biblistyce. Czego nie zrozumiałeś, może będę w stanie wytłumaczyć?
leszczyna2019.10.30 17:06
I tam na biblistyce nauczyli Cię, że Jezus promował miłość LGBT?
Marek2019.10.30 18:51
Tak, w szkole katolickiej na biblistyce się uczyłem, że Bóg jest miłością, ale też miałem lekcje o heretyckich pieśniach w Radiu Maryja, na historii o tym, jak kościół katolicki walczył z niepodległością Polski (między innymi Targowica) i o antyklerykaliźmie szlachty. Można naucać o katolicyźmie w szkole katolickiej i nie kłamać.
leszczyna2019.10.30 22:58
Co to ma wspólnego z twierdzeniem, że Jezus promował miłość LGBT? Jesteś absolwentem szkoły katolickiej. A jakiej, można się dowiedzieć? Gdzie głoszą mądrości, które przytaczasz?
Jahu — Bóg Hebrajczyków2019.10.30 12:58
Jeshua. Ahava. Elohim.
Tylko PRAWICA2019.10.30 12:56
A DZIECIĘCE BUCIKI NA OGRODZENIU TO WG KLERU ANTYKATOLICKI ZNAK. Jesteście siebie warci.
Michał Jan2019.10.30 13:13
Napis był, co najwyżej, anty-elgiebeciarski (Jezus kocha i homoseksualistów, a oni nie muszą się go wyrzekać, tylko z powodu samej swojej skłonności), ale buciki nie mogą być, rzeczywiście, anty-katolickie. Anty-klerykalne i owszem. Jakby było jasne, do kogo zwraca się koleżka dwie-lewe-ręce w ostatnim zdaniu, to może nawet bym się z nim zgodził.
hhahaha2019.10.30 13:16
Zazdrość przez ciebie przemawia.
Przeciw kretynom2019.10.30 15:08
Tęsknota za rozumem wprost wrzeszczy. Wróć do szkoły.
Polak Ateista Dumny Gej2019.10.30 12:50
Oczywiście, że homofobiczny, bo taki był kontekst. Przecież nie chodziło o jezuska aprobującego miłość jednopłciową. Poza tym jest nachalna propaganda religijna gwałcąca prawo do wolności od religii.
wojtekmk2019.10.30 13:02
Weź że mi przypomnij dobry człowieku, bo widzę że obcykany jesteś. Co to się stało z mieszkańcami Sodomy i Gomory? Pamiętasz?
Polak Ateista Dumny Gej2019.10.30 13:07
może najpierw wytłumacz dlaczego miałaby mnie interesować ta bajeczka? Wszystkim się tak narzucasz "dobry" człowieku?
asder2019.10.30 13:15
Bajki to Ty opowiadasz że pedały i inne zboki to dobrzy ludzie. Samo to że roznosicie zarazki gorzej niż tirówy już źle o was świadczy. Brudasy.
ogar2019.10.30 13:20
nie wmawiaj normalnym nieczystości, tylko sam się myj obleśny prawacki brudasie
Przeciw kretynom2019.10.30 14:59
To prawda. jedzie od nich stajnią i spoconym mułem.
Marek2019.10.30 13:47
Wszystkie dzieci nienarodzone z tych miast zostały uznane za złe i zamordowane.
RHQQ22019.10.30 15:03
Mieszkańcy Sodomy i Gomory zostali ukarani za niegoscinność wobec obcych i akceptację nierówności społecznych oraz oddawani czci obrazom i rzeźbom. Grzech sodomski to właśnie bałwochwalstwo (w Kosciele Katolickim norma) i ksenofobia. Homoseksualizm w Sodomie i Gomorze zapewne występował, bo byłoby to nienaturalne gdyby w tak dużym mieście nie było homoseksualistów, ale to nie za to Sodoma i Gomora zostały zniszczone. Wzór cnót wszelakich w postaci Lota został z Sodomy przez Boga uratowany - wśród licznych zasług lota na wymienić: - wynalezienie niewolnictwa - odkrycie pijaństwa i libacji alkoholowych do nieprzytomności - stręczycielstwo swoimi córkami - kaziroctwo Mimo to został uznany za sprawiedliwego bo ksenofobia i bałwochwalstwo zostały przez Boga uznane za dużo cięższe grzechy niż wykroczenia seksualne Lota, niewolnictwo i pijaństwo.
Cool2019.10.30 16:21
Napisz Biblię od nowa, masz twórczy talent :-)
Polak Ateista Dumny Gej2019.10.30 17:02
W punkt! Ale te barany tego nie rozumieją własnej ideologii nie pojmują....
leszczyna2019.10.30 18:43
Tłumaczyłam cierpliwie jakiś temu @Jance i Tobie, skąd pochodziło zło homoseksualizmu w Sodomie i Gomorze i nie tylko, oraz że zasługi Lota go nie ocaliły, a nawet nie został zaliczony do sprawiedliwych - ale Ty nadal swoje, wypaczając sens biblijnego opowiadania. Nie warto się powtarzać polemizując z Tobą, Twoja strata. PS. Pisze się "kazirodztwo", tak dla poprawności Twojego postu.
Michał Jan2019.10.30 13:22
Nie uzurpuj sobie prawa do reprezentowania wszystkich homoseksualistów. Homoseksualizm, sam w sobie, nie wyklucza z Kościoła. Co innego, jak jest to wojujące LGBT, mające wrogiem Boga i kulturę chrześcijańską. Tacy hunwejbini XXI wieku i to wcale niekoniecznie homoseksualiści. Ergo: napis mógł być co najwyżej anty-elgiebeciarski.
Polak Ateista Dumny Gej2019.10.30 13:27
a kto będzie reprezentował ty dziubasku? 😂 antyLGBT = antyHomo logika się kłania....
Michał Jan2019.10.30 15:00
Wychodzi nieuważanie na lekcji matematyki o zbiorach. Elgiebeciarze tak samo uzurpują sobie reprezentację homoseksualistów, jak PiS reprezentację patriotów.
Polak Ateista Dumny Gej2019.10.30 15:20
"Egiebeciarze" to właśnie homo dziubasku, a ty jako prawacki zaprzaniec jesteś ostatni do reprezentowania tutaj kogokolwiek.
Michał Jan2019.10.30 18:17
Elgiebeciarze może i są homoseksualistami w 100% (a wcale nie muszą, bo granty kuszą inne gnidy), ale nie 100% homoseksualistów jest elgiebeciarzami. Stąd uzurpacja. Taką zależność rozumie nawet średnio inteligentna małpa, ale nie tacy kieszonkowi hunwejbini, jak PADG, którzy pochodzeniem od tamtej niezasłużenie się szczycą.
ja2019.10.30 14:49
Chcesz czy nie chcesz, napis głosi prawdę - Jezus Cię kocha! Jak inaczej możesz wytłumaczyć Jego dobrowolną ofiarę za Ciebie i za mnie, śmierci na krzyżu? Nie zrobił tego, aby selfie wrzucić na insta... for sure! Nawet za cenę popularności, nie zgodziłabym się na taką ofiarę, szczególnie za tych co mnie nienawidzą... A Ty?
Polak Ateista Dumny Gej2019.10.30 15:22
Jak mogła być ofiara kogoś kto nie istnieje i nigdy nie istniał? Jego "istnienie" zostało przegłosowane na niekorzyść Mitry, głosami naprutych winem pajaców. Natomiast chodzi o kontekst w jakim to określenie zostało użyte na flasze społeczności LGBT
Katolik2019.10.30 15:55
A jak się ustosunkujesz do obrazu Matki Boskiej Częstochowskiej w tęczy?? Przecież to jest to samo tylko w drugą stronę. Jak Kali uraść krowę to dobrze, ale jak Kalemu ukraść krowę to źle.
JONASIK2019.10.30 20:04
Różnica jest zasadnicza. Byłoby to samo, ale w drugą stronę, jeśliby ktoś wskoczył na ołtarz na Jasnej Górze w Kaplicy Matki Bożej i kolorowymi sprayami, domalował ikonie tęczowe korony. Wtedy tak.
leszczyna2019.10.30 23:04
Zatem chodnik pomalowany na gejo-tęczowo to już świętość, której tykać nie wolno napisem źle widzianym przez gejów. A wolno chodzić tym chodnikiem czy nie? Jak ktoś przejdzie z psem i pies nasika, to kto jest winien: pan czy pies? Ukarać psa za homofobię?
Jan2019.10.31 3:55
Leczyła się żaba, leczyła, Suszyła się długo, suszyła, Aż wyschła tak, że po troszku Została z niej garstka proszku.
Portofino2019.10.30 12:50
Pedaly to nowy Narod Wybrany.
asder2019.10.30 13:12
Przez Szatana.